FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ATENȚIONARE
Text postat de Emanuel Cristescu
Începând cu 17 ianuarie, ora 24, cine va încălca regulamentul, va avea nivelul scăzut. Sine ira et studio. (Atenție la formulări de tipul "siktir" "boule" "jigodie" "lepre" etc.)

Asta nu înseamnă că, până atunci, se poate încălca regulamentul. Ci, doar, că mai dau o șansă de vă revizui atitudinea pe acest site, eventual de a vă asuma încălcările grosolane ale regulamentului și de a vă prezenta scuze. Evident, șansa este acordată acelora care, deja, au încălcat regulamentul.

Trebuie reintrat în normalitate. Câțiva dintre membrii site-ului, care se cred mai cu moț, în ceea ce privește respectarea regulamentului, au deturnat dezbaterea publică și au ajuns la atacuri la persoană și jigniri inimaginabile.

Toate încercările mele de a impune un mod de dezbatere civilizat, fără să utilizez mijloce de coerciție, în anumite cazuri, s-au soldat cu eșec. Toate atenționările și avertismentele în aceste situații au fost epuizate.

Prin urmare, mă văd obligat să reduc nivelul acelora care vor mai încălca regulamentul.

Termenii și condițiile de a posta aici le găsiți la adresa: http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1 (Click "Nu am cont" dreapta sus)

De asemenea vă sugerez să lecturați sau să relecturați și precizările de la link: http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?ajutor=1 (click "AJUTOR" rândul al III-lea de sus.

Repostez amendamentele la regulament.

Amendamente

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)
1.2. adresarea ireverentioasa cu formule de tipul bai, nea, bre si altele de acest tip.
1.3. utilizarea cuvintelor si expresiilor vulgare.
1.4. publicarea de texte sau comentarii vulgare prin continutul lor.

2. Membrii site-ului, lezati de catre alti membri, nu-si vor face dreptate singuri ci vor semnala lezarea suferita, redactiei care va analiza sesizarea si si va decide sanctionarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sanctiuni:
2.1. Avertisment
2.2. Reducerea nivelului la 10 pentru o perioada de:
2.2.1. o luna
2.2.2. trei luni
2.2.3. sase luni
2.2.4. un an

3. Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau, atrage aceleasi sanctiuni.

4. Redactia si editorii pot fi sesizati ori se pot sesiza din oficiu. Nesesizarea din oficiu nu înseamna în nici un fel acordul redactiei sau editorilor pentru vreun fel de lezare.

5. Pentru abateri repetate de la regulament ca si pentru defaimarea site-ului membrii vinovati pot fi exclusi de pe site.

6. Persoanele nemultumite se pot adresa Comisiei de etica. Aceasta urmeaza a fi înfiintata în termen de doua luni de la data intrarii în vigoare a prezentelor amendamente.

7. Membrilor site-ului li se recomanda sesizarea încalcarii regulamentului si luarea de pozitii publice privind încalcarea regulamentului.

8. Membrilor site-ului li se recomanda promovarea în mediile în care evolueaza a site-ului Europeea.

9. Anual, regulamentul de functionare, va fi analizat si dupa caz revizuit, completat sau adaptat.

10. Prezentele amendamente completeaza regulamentul în vigoare.

Mulțumesc tuturor acelora care respectă regulamentul și le prezint eu scuze pentru disconfortul pe care l-au avut ca urmare a încălcării regulamentului de către unii dintre membri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Cu toate criticile, acuzele și imputările care îi sunt aduse, cu toate răutățile casandrice și lamentările privind “degradarea europeic㔠Europeea își vede de destinul său. Ecoliterar. Și de valorile ei. Care, încet încet se decelează se sedimentează și se perenizează." ...se perenizeaza, se perenizeaza, se perenizeaza :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-21 01:37:38
         
 
  Domnule Sorescu, doar v-am spus ca este inutil. De ce insistati? Nu ma credeti pe cuvant? Poftim, va las sa probati si dumneavoastra.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-21 01:22:31
         
 
  Se spune ca regina Maria Antoaneta ar fi spus țăranilor care se plîngeau că nu au ce mînca: "Dacă nu aveți pîine, atunci mîncați cozonac!”.

Insă, remarcă unii istorici, o astfel de expresie era deja apărută încă înainte de nașterea reginei. In Confesiunile sale din 1778, Jean-Jacques Rousseau scria: ”Am amintit despre vorbele nechibzuite, spuse de o mare prințesă, care, fiind informată că poporul nu are pîine, a replicat ‘Atunci să mănînce cozonac’”. Scrierea dateaza cu ani buni înainte de presupusele vorbe ale Mariei Antoaneta.

Cît cîștigi, tzigane, pt propaganda asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-20 23:11:20
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-21 00:47:33
         
 
  loool pandarii..:))
ma baieti mai, a patra oara va arat cu degetul:

17 ianuarie orele 24.00 este azi lq prima secunda dupa orele 23.59 min 59 secunde. Asa ca semnalarea pentru 2013-01-17 00:00:26. stimate turnator de serviciu este facuta cu 24 de ore mai devreme.. Insistaaaaaaa...

ca sa nu mai vorbim ca anul nu este specificat.. asa ca stati 'lejeri'..:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-17 18:04:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  umblați, domle a.f., cu 2 ceasuri în jeb.antologic de fics(ou sont les ecsinteismes d'anțărț, cînd și sudalma era pe față, visceral și fără manere operaționale în tandem, îndelung pregătite tactico-strategic pe cîmpia "adversităților" ,doar europeice)se observă c-ați mișcat minutarele, nu doar cu 2 min și 26 secunde ca aici

Daca este adevarat, putem spune ca este si CALOMNIATOR?


Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-17 00:02:06


Ai cumva Alzheimer, Rechesane? Pai atunci sa iti amintesc:

“ești și bănuit de plagiat.da, dudă, erai acolo barat cu specificarea check for plagiarism.”

“numele tău acolo prea bine ”situat”. era barat... de ce, ai dat cumva cu jula?”

In concluzie, INFORMATORULE-DEZINFORMATOR, de ce inca mai minti ca sunt barat pe Egophobia cu specificarea check for plagiarism cand nu scrie nici unde asta pe site? Ba mai mult, cand oricine poate sa intre pe site si sa vada ca sunt vreo 100 de autori cu textele barate datorita unui virus informatic.

E ca si cand eu as sustine ca l-am vazut pe dezinformatorul Rechesan impaiat la Muzeul Antipa. Oricine poate sa se duca si sa vada ca nu e impaiat acolo si nici macar nu e prin borcanele cu formol ca Terente ala micu'.




Postat de catre Epi gramist la data de 2013-01-17 00:00:26


ci binișor spre ora Greenwich-ului!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 09:57:53
         
 
  S-o iei în freză, buleandră!
Te dai acușa și sf. Pafnutie Iertăciosu!
Meri în os!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 00:13:29
         
 
  Buzzz! Ai depasit termenul fixat. Eu te iert, asa cum o fac de atata amar de vreme, dar sa vedem daca te iarta si domnul Cristescu. Asa cum il stiu eu, te va ierta si dansul. Hai la culcare!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-17 00:11:14
         
 
  du-te, măi pigmeu de rahat de-aici!
pe tine nu te-aș primi nici în buza privatei, să-ți fac vînt în ea. mi-ai murdări-o și m-ar amenda vidanjorii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 00:08:48
         
 
  Asta e tot? Doar atat? :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-17 00:05:09
         
 
  ce să mai vorbim!
eu știu că ale voastre convingeri și comportamente, din faptul că-i credeți pe toți de teapa voastră, vin.
dacă m-aș apuca să-ți spun ce gîndesc despre lumea asta și cum am socotit eu că trebuie să mă opresc din nebunia cotidiană, pentru a nu deveni o mostră de egoism și nesimțire, sigur ai spune că înșir baliverne. dar, la urma urmei, crede ce vrei. greață mi-i de istoria canibală, dementă a omenirii. de așa-zișii eroi ai națiunilor, în fapt niște criminali! de popii gîzi, care au ars oameni pe rug, pentru că nu gîndeau ca min țile lor seci! de războaiele sîngeroase, făcute în numele nu-ș' cărui zeu. de manevrele politice ale jmekărilor mondiali, de machiaverlîcurile secrete ale mai-marilor planetei; greață mi-i de hulpavi, de nesătui, de jigodiile umane care calcă pe cadavre ca să el fie lor cald.
greață mi-i și nu mai vreau s-aud. m-am închis în perimetrul meu vital și nu mai vreau s-aud. adune unii cît vor, îmrbacă-se-n bani, ducă-se-n bahamas, în kakamas, în lună, în cosmos, în gaura neagră, dixtrează-se, scelerează-se, nu-mi mai pasă. eu am încheiat socotelile cu murdăria lumii. mi-i silă, mi-i greață de jagardele, de poltroni, de hămesiți, de prefăcuți, de profitori, de lași, de mangafale, de prieteni lingușitori și vînzători - oh, și ce listă aș putea înșira. am vrut să scriu o carte, dar reamintindu-mi cîte javre umane am întîlnit în drum, m-a inundat siktiru și am renunțat. nu mai vreau nimic. dacă poți pricepe, neamule, doritor de glorii și înavuțire.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 00:03:23
         
 
  Domnule Peia, grabiti-va! Priviti, mai e putin pana la ora zero si n-ati terminat :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-16 23:51:44
         
 
  peio, zi sa mori tu ca n-ai vrea sa fi si tu imbuibat! Macar asa, putin...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 23:49:29
         
 
  șărșăle,
fro cîtevașîlea luni rămăserăți voi jupîni, cu bunul vostru simț dat piste margini! voi, literați de mucava! și era o liniște de mormînt p-acilea, de-ți venea să aprinzi lumînărele la căpătîiul saitului!
vai de cozonacii voștri, de stilați și îmbuibați!
ce să faceți și voi antre două excursiuni pîn Insulele Vrigine, decît să mai devirginați fro foaie-două, cu talentili voastre pîrîte, aflate în erecție estetică!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 23:47:39
         
 
  Domnule profesor, Ion Corbu,
Eu v-am mai spus ca solutia nu este aceasta. A-i penaliza pe cei ce incalca regulamenul, nu duce la nimic.
Este nevoie de bun simt, si-atat.
Eu sunt din 2005 pe acest site si imi amintesc ce atmosfera placuta era si cine era si cati erau pe site!
De cand au aparut aceste caractere, care au fost izgonite de pe toate siteurile literare datorita
lipsei de "bun simt", iata cati mai sunt si ce atmosfera de "siktir" gasim in fiecare zi.
Sper ca sunt inteles.
Tot binele, va doresc.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 23:42:51
         
 
  Dle Cristescu,

avand in vedere ca regulamentul prevede -la sectiunea Amendamente, pct 2.2.4- ca sanctiunea maxima pentru 'lezare' este o perioada de un an de zile si tinand cont ca mie mi s-a scazut nivelul in anul 2010,

Va solicit respectuos

redarea nivelului de postare directa pentru utilizatorul Lupisor incepand cu data de 18.01.2013 pentru a putea beneficia la randul meu de efectele mentionate in 'Atentionarea' de mai sus..
Deasemenea aduc ca argument pentru sustinerea cerereii mele faptul ca am efectuat o perioada de reabilitare de de un an si sase luni peste anul prevazut ca sanctiune la sectiunea Amendamente, pct 2.2.4.

Va multumesc
cu stima,
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-16 22:52:01
         
 
  Aveți și cîțiva autori nominalizați la bătutul zoaielor în piuă. Dv. doar ca producător.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-01-16 22:20:15
         
 
  Înseamnă cumva că nu ați vorbit de eutanasiere? Ci, probabil, veți fi vrut să scrieți euatanasiere? Că dacă era prima nu știam cum se face legătura internet! Dar mă rog!

Cât privește nominalizarea, pentru că văd că știți o informație de care habar nu aveam, presupun că se datorează exclusiv contribuției domniei voastre! Altfel nu are nicio motivație!

Felicitări!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-16 21:47:47
         
 
  Nu fiți indiscret. Vă pot comunica doar o informație descretizată special pentru dv. Europeea a fost nominalizată pentru un adăpost de nișă pentru cîinii fără stăpîn. Ecolatria s-a dovedit salutară.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-01-16 21:36:29
         
 
  Cum? Le-ați experimentat pe amândouă? De unde vă logați?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-16 21:13:11
         
 
  Chiar mai puțin decît eutanasierea.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-01-16 21:05:56
         
 
  Spuneți-ne tot parcursul, domnule coleg! Până la însănătoșire! Și cam cât doare vaccinarea?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-16 20:59:41
         
 
  11. Încolonarea și prezentarea la Institutul Matei Balș. Vaccinarea e gratuită.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-01-16 20:45:49
         
 
  Dandanache: Cum îți spui, să nu m-aleg, puicusorule, nu merdzea... Eu, familia mea, de la patuzsopt... luptă, luptă si dă-i, si dă-i si luptă... si eu mă-nțeledzi tocmai acuma să remâi pe dinafară... fără coledzi!... Și cât p-ați, neicusorule, să nu m-aleg..


 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-16 19:57:04
         
 
  e clar!
indivizi ca voi fac presă: șulfe, poltroni, mangafale, care-și vînd conștiința pe un blid de linte!
e plină lumea de indivizi falși, nedemni, minori.
mi-e silă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 19:46:52
         
 
  Mofturi, peio... mofturi!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 19:39:39
         
 
  răspunde, frate, la ce te-am întrebat, nu mai te smiorcăi-n batistă p-acilea!
arată-mi cît ești de dotat.
că tot ocolești pătulu, văd.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 19:31:19
         
 
  Patrunjel, Rechesan a sustinut ca numitii Komartin si Suman au plagiat, lucru pentru care acestia au fost dati afara de pe Egophobia.
In plus, de cand ai tu autoritatea de a declara cine e poet si cine nu? Fa-ti intai un control si dupa aia mai vorbim.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 18:44:55
         
 
  ho, hoooo! auzi, frate, cică i-a luat el apărarea lui Caragiale!
ei, da, tare avocatu, tare!
nene Inacule, stai liniștit! ești pe mîini bune: habar n-are ce-ai scris și te apără el - marele cunoscător!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 18:28:49
         
 
  păi, dacă și la ceea ce pretinzi că te pricepi ești repetent, atunci cum mai ai tupeul să te vîri și printre poeți, măi ageamiule?
tu, lîngă Komartin și Suman?
uau, ce blasefem!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 18:26:02
         
 
  pentru că mesajul meu de felicitare de mai jos va trece neobservat, am să-l postez în topic separat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-16 18:25:02
         
 
  cum, mă savantule?
eraoră fro 7-8?!!
ce caraghios ești!
ai început să numeri ca pristanda!
ia să le văz, neamule, pe alea 7-8, colea-șa, scrise de propria-ți mînuță jănială!
hai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 18:24:19
         
 
  Apropo, faza cu Rechesan punand botu' ca nepotu' la momeala lui Razvin cu Vadra a fost faza anului pe Europeea! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 18:22:53
         
 
  Patrunjel, a da cu ciocul este un act de patriotism in opinia patronului de site, asa ca tre' sa ne conformam si noi. Pentru asta aproape ca i-a facut statuie lui Rechesan.
Cat despre numarul de epigrame semnate de Caragiale si folosite de userul RazvinCuVadra drept momeala pentru a demonstra ignoranta, ca sa nu zic incultura lui Rechesan aici pe Europeea, cred ca erau vreo 7-8. L-am atentionat pe bietul pacalici ca face ala misto de el, dar pacaliciul nu si nu... continua sa traga din toate pozitiile in acele epigrame si mai ales in autorul lor: ca sunt proaste, ca sunt scrise de un invivid agramat si fara pic de talent, etc. Pana cand nu am mai rezistat eu la acuzele care i se aduceau lui Caragiale si i-am luat apararea, mai ales ca e mort si nu se poate apara in fata unuia ca Rechesan.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 18:21:49
         
 
  grămuță, pîrîciosule, delatorule, tu acuzi pe alții de ceea ce tu ești cu vîrf și îndesat?
iote colea, cum te dai de gol...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 16:59:56
         
 
  he, he, he ,he!
ce rotocoale dăjjtepte tragi grămuță!
da' cum e cu nenea Iancu, cu Caragiale, cum e, mă caragioale? căutați, găsiși, savantule, ce te-ntrebai?
dar, mai ales, numărași pă deștete cîte epigrame a scris nenea Iancu? hai că mi-s curios foarte.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 16:57:50
         
 
  Sunt curios daca dl. Corbu a citit comentariu alcesta semnat de ioan peia:

"Da', pînă la momentu fatal, am voie să-i stuchesc între felinare pe liftele prădătoare, profitoare, vînzătoare, adică pe băsiștii de serviciu, de pe acest sait, bașca băsiștii de pe mapamond, carele sug de la țîța națiunii și-și vomită vorbele lor deșucheate, domnu Cristescu?
Pdap, garantați că propagandiștii, gen gargarici, cioculete de pe vale, șărșăl dă canada, grămuță dă șikagău și alți cîțiva, care stau s-apară, precum mai jos văzui,- garantați că eștia or să-nchidă ciocul? Că, de, mira-m-aș a se așa întîmplare!"


Si daca da, ce urmeaza?

Putem sa ii raspundem acestui domn, asa, pe intelesul lui, pana pe 16 ianuarie 2013, orele 23.59?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 16:56:51
         
 
  Mult stimate domnule Patrunjel, nu ai tu norocul asta sa te scapi de mine. Nu plec niciunde, doar ca sunt putin cam "bizi" zilele astea si nu mai am timp de joaca.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 16:53:45
         
 
  d-le Cristescu, cu ocazia aniversării celei de-a 50-a ultime atenționări și a celui de-al 100-lea ultimatum decisiv adresat nonecoliteraturii, vă urez la mai multe, să ne trăiți!

cu această ocazie, avînd în vedere criza globală, și mai ales criza de locuri de muncă, propun ca unele sancțiuni, și anume cele pentru abateri ușoare, să poată fi comutate în zile-muncă în folosul comunității, mai precis în îndeplinirea obligațiilor de editor de site.

mă gîndesc în primul rînd la distinsul meu coleg, domnul ioan peia, acest Mengele al blîndeții, clarviziunii, politeții și rafinamentului stilistic, dar lista rămîne deschisă.

trăiască lupta pentru pace!

al dvs, nesmintit,
Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-16 16:44:09
         
 
  Păi, misia nu-ți îngăduie să părăsești frontu așa, de capu tău! Te-au întors din drum superiorii?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 15:24:58
         
 
  He, he! Parcă ziceai că-ți iei catrafusele, transfugaciule!
Acu ai trecut la faza periuței?
Ți-ai luat seama?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 15:23:53
         
 
  Masura binevenita. Stea!  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 15:22:12
         
 
  Site-ul, văd că este Raiul dumneavoastră personal
Dar lăsați poarta deschisă ca să intre păcătoșii
Fără vreo adeverință de la medic ori spital
Și se păruiesc de-a valma cei portocalii cu roșii…

Nu știu ce-mi veni acuma, nu de asta vă mai scriu,
( Eu, ce cred că e aici toată viața de apoi…),
Poate că doar nu văd poarta, nu văd gardianul viu,
Să trieze din fantome, să le ducă la gunoi…

Sigur, raiul este mare, ai putea să nu le vezi:
Uite-așa, ca aburi mici, poți pe degete să numeri.
Dar când țipă și s-agită mai că-ți vine ca să crezi
Cum că poartă fiecare câte-un drăcușor pe umeri…

Le-aș putea spune pe nume, păcătoșii au vechime:
Cocoțați unul pe altul, pentru ei l-ar vrea cu totul,
Se înșiră-n comentarii precum partituri pe știme,
Cum termină domnul X, domnul Y dă cu cotul…

Peste asta, hai, să zicem, că se poate , totuși, trece,
( Și Sodoma mai era de erau în ea buni zece… )
Dar așa Literatură împânzită de injurii
Și atacuri la persoană, proferate chiar de jurii,
Mi-a întors pe dos credința despre hommo sapiens,
Care urcă iar în arbori ce demult nu-i aparțin
Căutand în duzi banane, proferând că are sens
Să te-mbeți cu apă chioară, prefăcându-te că-i vin…

Am o singură-ntrebare, poate nu e prea bondoacă,
( Însă poate fi și altfel, cum e casei obiceiul…),
Pentru d-vs, Destinul, El, chiar El, este o joacă?
Dacă sunteți Dumnezeu, cine mânuie condeiul?

Am citit Regulamentul, cât putui, l-am respectat.
Am citit în ,,Alb și Negru” cum îi sfătuiați pe toți
Cei editori și redactori să lase necenzurat
Adevărul, să rămână o lumină pentru toți…

Dar, se pare ca există un articol ce nu-i clar:
Câte muște pot încape într-un degetar de miere?
Că vin roiuri, și-un editor cu apucături de țar,
Socoteală dreaptă-n față, numai unora le-o cere…

Dacă-i place socoteala, asta este treaba lui,
Nu e treaba mea cioplitul și nici ridicatul crucii;
Crede că m-a răstignit, și-a bătut cui după cui,
Dar îi spun acum, în față: cântâ des ca eunucii!

Mi-am permis-auzi tupeu-să îi critic fantezia,
- Cel ce poartă stele-n frunte, criticat de un pigmeu –
Și călare, de pe…muscă, scoate din samar mândria
Și asvârle cu cuvinte care se digeră greu…

Știm și noi, nu spun de unde, ce o fi aia Cultură,
Dar să dai cu sapa-n ceruri și să spui că îl cultivi…
Te numești tot ce vrei tu, însă în Agricultură!
Chiar, aveți Agronomie printre aștrii costelivi?...

Că am întrebat retoric, nu-i nevoie să mai spun.
El e Cel Deștept, se știe, și Frumos, de nu se poate…
Dar îți vine câteodată, când te-njură un zăbun,
Să îți iei calabalâcul și să-i tragi un șut în spate…

Dar, acum, pașnic din fire, fără poftă de arțag,
Aș putea să îi arăt, mușchiul literar să-l scol;
Dar, în cuibul lui de viespe, îmi tresare nervul vag
Și mă uit: încet, pădurea, se preface în petrol…

Vă felicit, orișicum, că-ați făcut Europeea
Și că respirați în ea aerul și vă priește…
Însă, vai, ,,Atelierul Literar” e ca femeia:
Când te-nșeală , nici nu știe, ea continuă, iubește…

Azi vă scriu din pur respect, că vă place echilibrul;
Virusându-vă cultura, pe-o antenă, uneori
Se așează câte unul, strică site-ului calibrul,
Strigă ,,huși!” privighetorii, lăudându-și puii chiori…


















 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-16 15:18:01
         
 
  Da', pînă la momentu fatal, am voie să-i stuchesc între felinare pe liftele prădătoare, profitoare, vînzătoare, adică pe băsiștii de serviciu, de pe acest sait, bașca băsiștii de pe mapamond, carele sug de la țîța națiunii și-și vomită vorbele lor deșucheate, domnu Cristescu?
Pdap, garantați că propagandiștii, gen gargarici, cioculete de pe vale, șărșăl dă canada, grămuță dă șikagău și alți cîțiva, care stau s-apară, precum mai jos văzui,- garantați că eștia or să-nchidă ciocul? Că, de, mira-m-aș a se așa întîmplare!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 13:25:55
         
 
  Dle Cristescu,

avand in vedere ca regulamentul prevede -la sectiunea Amendamente, pct 2.2.4- ca sanctiunea maxima pentru 'lezare' este o perioada de un an de zile si tinand cont ca mie mi s-a scazut nivelul in anul 2010,

Va solicit respectuos

redarea nivelului de postare directa pentru utilizatorul Lupisor incepand cu data de 18.01.2013 pentru a putea beneficia la randul meu de efectele mentionate in 'Atentionarea' de mai sus..
Deasemenea aduc ca argument pentru sustinerea cerereii mele faptul ca am efectuat o perioada de reabilitare de de un an si sase luni peste anul prevazut ca sanctiune la sectiunea Amendamente, pct 2.2.4.

Va multumesc
cu stima,
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-16 12:51:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE