FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prin lumea noastră
Text postat de Ioan Grigoras
Mă simt o urnă neagră cu cenușă
Ce plânge-ntr-un cavou cu amintiri,
Poveștii noastre fără nicio ușă
I-aș face o fereastră de-amăgiri

Și o caleașcă trasă de-ntâmplare
Spre un tărâm cu nuferi albi la geam
În care-ți vin și tu îmi vii, în care
De-acum nu-i imposibil să te am.

Mă simt pierdut și tu, la fel, pierdută
Ne alungăm, ne căutăm apoi
Prin toată lumea asta nenăscută...
Cum să trăiesc, iubito, fără noi?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dacă ți-ar fi milă de propria persoană ai fi mult mai câștigat!  
Postat de catre Dan Milea la data de 2013-01-16 17:10:34
         
 
  Bădie, Dane...nu pot să spun decât că-mi este Milă de tine...cred că mă confunzi...dacă ai de ceva de demonstrat scrie tu poezii cum te duce mintea mai bine...dreptul la liberă exprimare e un drept al fiecărei persoane...nu te obligă nimeni să mă citești...eu citesc doar textele care-mi plac...fă la fel...și nu mai intra pe pagina mea că nu nu prea obișnuiesc să dau replici indivizilor care n-au curajul răspunderii și se ascund în spatele unor pseudonime...  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2013-01-15 17:34:29
         
 
  Nea Grigoras, se pare ca pe aici nu ai "succesuri", ca pe alte spatii virtuale (si asta pentru ca nu ai putut sa aplici obisnuitele tale linguseli care sa ii implice pe ceilalti autori la numeroase schimburi de amabilitati). Pe un site de calitate ti se vede adevarata valoare, de aceea, pentru a-ti hrani iluzia de poet de marca, e bine sa fii mai activ pe site-uri literare cu spirit de socializare, unde vei putea sa-ti expui manelele literare si pathosul ridicol. Pentru binele tau poetic, si nu numai, e bine sa-i crezi pe cei care te critica - cei (de fapt: cele) care iti trimit bezele nu au competenta in a evalua un text. Unele texte iti sunt bunicele, ca si acesta, de exemplu, dar majoritatea, precum bine vezi la modul in care au fost primite, punctate, comentate, nu au valoare poetica, sunt presarate de clisee, care cu greu mare pot sa valoreze mai mult de un kitsch. Culmea e ca tot dumneata ai adresat un manifest impotriva kitschurilor, ce optica deformata! Dar cum dumneata nu ai prea multa demnitate poetica, prin faptul ca nu poti sa insusesti parerile critice in vederea corectarii si perfectionarii, mi se pare oarecum inutila intervenita mea si chiar anticipez reactiile dumitale, gen "sunt invidiat pentru ca scriu bine" etc. Am avut teama ca pe siteuri profesionale iti vor merge trucurile dezgustatoare, dar acum observ, cum se spune simlu, ca nu mai tine figura.  
Postat de catre Dan Milea la data de 2013-01-15 14:02:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE