FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sursa!!!
Text postat de latunski criticul
Acesta nu este un pamflet și nu se adresează admiratorilor lui Hokusai. Este o somație care se adresează direct ție, Vaska Hurmuzache. N-are legătură cu faptul c-ai combătut la adresa mea, deși, trebuie să recunosc, combați bine. Cînd în „versuri”, cînd în proză, cînd și-și. Mai simpatic îmi ești atunci cînd comiți comentarii aproape amoroase vizavi de textele unor postatori cu real talent. Crezînd că astfel îți faci și tu loc în această pagină, pe principiul că aici ar fi valabilă superstiția cu atinsul blănii lui Vasilică.
Uite, ne contrăm noi mai încolo. Dar acum arată-mi sursa din care te-ai inspirat atunci cînd ai afirmat că Hokusai (adept al confucianismului liberal) a pictat (gravat?) acel simbol iudeo-creștin (porumbelul cu ramura de măslin în cioc) pe un bob de orez (?).
Că dacă mi-o arăți pe-a ta, ți-o arăt și eu pe-a mea (sursa, evident)
Sau, știi ceva, hai să ți-o arăt eu pe-a mea, că ce tare m-ai lovit în orgoliu cînd m-ai îndemnat să fiu bărbat!
Carmen Brad, specialist în arta extrem orientală, șef secție conservator la Muzeul Național de Artă, tel. 021 313 30 30.
Ghici ce spune sursa mea?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sile, nu te mai da boeing că-ți pică ampenajul și-ți zboară flapsurile ca fulgii de pe cioară..sursa, bre, sursa, sau te dau de pămînt ca pe o stăncuță năpîrlită, de nu te mai recunoaște nici gheișa de consoartă-ți, cînd ajungi magnetizat cu sake dă hăsmățui dis/de/dimineață în coliba domestică!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-07 10:37:40
         
 
  gheorghe, zadarnic gâfâi ca o locomotivă cu aburi în pantă abruptă, nu reușesti să ejectezi către pistoane decât moare de varză alterată! îti explic eu mai târziu, și mai pe măsura șoricului tău virtual , cum devine daravela cu ăl' de se dă de-a dura ca dovleacul prin cocină...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-06 06:34:04
         
 
  sile, logoreic mic, minți, n-am semnat nimic. de agresat m-ai/ne-ai agresat numai tu, îndestul cu scremăturile tale pseudoliterare și fals pamfletistice.de fapt, mai mult m-ai plictisit și constantînd că ai epiderma virtuală nevirtuoasă și inexplicabil de groasă, am hotărît să te ignor. Totuși, dacă ai eritem dă un semn de viață și vin să te scarmăn, în limita timpului disponibil, again și again.
dar, deși intru odată la săptămînă, maxim pe aici,constatînd că ești încă viu și inepuizabil în bolboroseli, întreb și eu:CARE E SURSA TA, SILE? hai, n-o mai da pe după cireș și recunoaște bărbătește, te pricepi la arta niponă precum găina la turnatul clopotelor.lasă drac wiki și pune mînuța pe o carte...uite că tot e pe subiect și te dai samurai, deși ești un samurcaș cam jumulit, îți recomand la început”Civilizația japoneză tradițional㔠de Octavian Simu. Editura științifică și enciclopedică, București, 1984.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-05 15:31:23
         
 
  D-le Kosta, având în vedere ora înaintată vă propun acum doar o mica problemă de logică, urmând ca mâine, dacă mai este cazul, să continuăm.

Să presupunem că o comoară x este ascunsă într-un perimetru y. Și trebuie să o găsim.
Întâi eliminăm toate locurile unde nu ar putea fi ascunsă, și conform acestei logici, nu o găsim.
Apoi, căutam țn toate locurile unde ar putea fi ascunsă. Căutam și conform acetei logici, și tot nu o găsim.
Unde este ascunsă comoara?
M-ați obișnuit cu chestii fine, s-auzim numai de bine!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-05 02:30:20
         
 
  D-le Cioacă, nu am pic de teamă să i-o arăt!
Nu cred că sunt singurul deținător al cărții care conține informația incriminată.
Numai că Jorj s-a lăsat păcălit de un mic amănunt, strecurat de mine ,, din greșeală”.

,, Asta este ca și cum aș spune: vreau să zbor! Ridic un picior și pronlema este pe junătate rezolvată. Intervin greutăți când trebuie să ridic și celălalt picior…”

Mulțam de trecere și semn,
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-05 02:07:38
         
 
  D-le Ștefănescu, nu știu cât de venerabil poate fi unul care vrea să mi-o arate...
Poate o lămurim la Tiraspol , că a promis că pe 9 deembrie va fi acolo. Presupun că se va deplasa cu pobeda... la mâna stângă și cu cauciucurile de iarnă pe mâna dreaptă. Kalașnicovul îl lasă acasă, cică a învățat să scuipe cu gloanțe.
Da' și eu i-am făcut-o, că i-am strecurat între măsele numai gloanțe oarbe...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-05 01:48:53
         
 
  Jorj, eu nu ocolesc răspunsurile la întrebările puse cu gând cinstit, în mod civilizat.
Nu aș vrea să fiu răutăcios, dar sunt convins că ești masochist…
Nu știam că este Ziua Ta, îți urez să ai tot ceea ce n-ai avut !
-Sunt foarte atent la tot ceea ce se postează pe site. Și nu numai.
- Îl subestimezi pe d-l Kosta, care debordează de talent și ironie fină, și ar trebui să se
simtă jignit de afirmațiile tale belicoase pe care le faci despre domnia sa.Are prea mult bun simț, chiar si atunci când înjură ( sic!), pentru a se preta la mizeriile pe care le practici tu!
- Nu conta pe Gheorghe Recheșan. Am ,,semnat” un pact mutual de neagresiune: eu să mă prefac că nu știu sub ce pseudonime postează, el să se preface a uita că am avut o problermă..
Îți pui prea mari speranțe într-un pact Ribbentrop-Molotov încălcat!
- Iar despre d-l Sorescu, proorocești doar ceea ce visezi că ți-ar conveni. Îmi place prea mult ceea ce postează domnia sa, modul pacifist în care se manifestă în comentarii, modestia cu care acceptă dialogul cu oricare dintre useri, franchețea rostită civilizat, ironia fină, caracterul
integru. Adică taman opusul tău!
-Ai uitat să pomenești de d-l Peia.. Uite că o fac eu. Și nu de rău. Deși l-am avut mereu de adversar, am un respect deosebit pentru talentul, verva, tenacitatea, cultura sa vastă și onestitatea caracterului său. Dacă vrei mai plastic spus, chiar și atunci când se lăsa luat de val și făcea pe Cel-Rău, dacă priveai cu mare atentie, i se vedeau urmele rănilor provocate de piroanele bătute în crucea sufletului…I se simte lipsa, ceea ce nu ar fi valabil în cazul tău!
-Nici nu bănuiești ce te așteaptă! Te vei convinge că eu încă țin în mână o firavă nuia ( literară, bineînțeles), cu care, deocamdată, doar șfichiuiesc aerul, ca să priceapă iapa…Adică,
doar ți-o arăt…
- Tu nu mă ignori niciodată, am eu grijă de asta; te simt cum răsfoiești cu strângere de inimă
pagina principală.
- Eu pot afirma că te ignor. Cu Recheșan ajunsesem să mă contrez de nenumărate ori pe,zi, cu o duritate dusă la extrem. Pe tine te las în plata Domnului zile în șir.
Dacă vei continua așa, voi arunca nuiaua, îmi va fi preadestul pliciul…
-Pentru întrebările care te frământă, îti voi da niște capete de răspunsuri:
1. este un origami…
( nu trebuia să postezi polologhia cu,, simbolul iudeo-creștin”. Nimic mai fals! Știi cine a fost Albert Pyke? Și de ce mai tronează pe soclul statuii sale din fața Case Albe?)
2. –cine-i Jorj?
G. Savu, ia ghicește cine-i Jorj ?
3 Suferi de cenestopatie endogenă…
Revenind la lucruri mai serioase, chiar te pricepi la critică literară? Că se perindă textele pe pagina principală din ce în ce mai multe și mai repede și imensa majoritate a comentariilor tale este scrisă cu cerneală simpatică specială pe care n-o mai poate încălzi nici Scaraoțchi în persoană!
Pomeneam anterior că voi trece la plici . Glumeam! Pentru că ai început să mă plictisești, am doar două alternative: ori să te las să-ți găsești pe altcineva care să te bage în seamă, ori să trec direct la ,,ghioagă”, chiar și în zilele de post.
Vei fi bucuros, tu, când te voi lăsa să răsufli. Te voi porcăi atât de ecoliterar că nu mă va putea cenzura nimeni.
Sau, acum mi-a trecut gândul prin minte, te năpăstuiesc degeaba, tu vrei să-mi fii agent publicitar benevol?

p.s .Mă întrebai în altă parte, cine este criticul acela ,, dus pe copc㠓.L-am găsit într-un comentariu de-al tău, tocmai pleca la pescuit, având ca momeală doar un ,, pitic”…
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-04 22:34:21
         
 
  sursa este specificată în penuultimul paragraf. spune ce nu are curajul să recunoască Hurmuzache.
sunați ptr. confirmare
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-12-04 19:47:12
         
 
  Mult stimate si iubite tovarase comisar,
Avand in vedere ca dumneavoastra sunteti cel care l-a provocat la duel de dusmanul de clasa Vasile Hurmuzache, aveti obligatia morala de a va scoate la vedere primul sursa. Vasile Hurmuzache are dreptul de a fi temator si reluctant de a-si scoate scoate sursa inaintea dumneavoastra. Ca daca el isi scoate primul sursa literara iar dumneavoastra o scoateti dupa aceea pe cea revolutionara lupta devine inegala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-04 16:42:02
         
 
  Stimate domnule Kosta Vianu
Eu sunt convins ca daca acea capra cu care a plecat la pascut rusul nu ar fi fost a vecinului, ea nu ar fi avut destinul tragic pe care-l presupe bancul ci ar paste si astazi fericita alaturi de copiii si nepoti ei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-04 16:32:37
         
 
  A, si cea mai tampita intrebare din lume, tot una care nu trebuia pusa, fireste, este superba, in prostia ei: "auzi, nevasta, cine e asta din sifonier?". din sifonierul nostru, bineinteles! La aceasta intrebare nu exista nici macar un raspuns okolitor, de genul celor deja mentionate mai jos. Este deja notorie intamplarea cu cel sosit pe neasteptate acasa, mult mai devreme, din delegatia care trebuia sa dureze mai mult: "sigur, ii raspunde nevasta, acum ai sa incepi iar cu prostiile tale, cu supozitii, cu amenintari..." acest gen de reactie tupeista imi aduce aminte de bancul acela vechi, in care un rus, un american si un roman au naufragiat toti pe aceeasi insula si au incercat sa se organizeze, cat de cat. au tras la sorti cine sa mearga la pascut cu capra pe care o prinsesera pe insula, de la care mulgeau lapte. in prima zi a mers romanul, ca el e mai ghinionist, a venit seara cu capra, au muls-o si au mancat toti lapte. A doua zi americanul, la fel. A treia zi a plecat rusul cu capra si a venit seara fara ea. La intrebarea celor doi a gasit un singur raspuns: "care capra?" pai, ma dobitocule, nu am naufragiat noi... - ba da! nu am mers io prima zi cu capra?- ba da! si, apoi n-a mers americanul? - ba da! ei, si azi nu plecasi tu cu capra? unde-i capra? - care capra? Poanta finala : asa se desfasoara tratativele de dezarmare intre rusi si americani! S-auzim de bancuri bune si cadane printre dune!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-12-04 12:26:40
         
 
  Iata, in ordine, cele mai valabile trei scuze, pretabile in orice imprejurare, si la umbra si la soare, si la cald si la racoare, si la mica si la mare:
1. mi-am uitat caietu'-acasa!
2. am crezut ca... n-am stiut!
3. m-am uitat pe geam afara si-am crezut ca era seara!
Ele mi-au for de un real folos in viatza, ori de cate ori nu gaseam o explicatie credibila la situatii de jena sau ca raspuns la intrebari tampite si inutile, gen "de ce nu ti-ai facut tema?", "de ce-ai intarziat?", "unde-ai fost aseara?", "ma mai iubesti?", "de ce nu ma mai iubesti?" etcaetera. Acestea sunt sau pot fi incluse in categoria "raspunsuri care nu trebuiau date la intrebari care n-ar fi trebuit puse", sau ceva de genul. Va sfatuiesc cu toata convingerea sa le folositi, sunt imbatabile! Kostanie, a mai naspa dihanie!
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-12-04 11:50:44
         
 
  Iată! un acut(admirator de-al tău) a și reacționat. Kalașnikovul e mai bun decît MP16!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-12-03 16:41:38
         
 
  sîrmaaaa!!! venerabile latunski, apropos, îți montași pneuri de iarnă la pobedă? nu de busolă zic, te-ai prins.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-03 15:58:55
         
 
  Salve Vaska!
Astăzi sînt bine dispus și nu te întreb:
- sursa?!!
- cine este Jorj?
- ce legătură există între cenestopatia sezonieră și endecasilabic?
Las' pe mîine!
Și știi de ce?
Astăzi este Ziua Mondială a Persoanelor cu Handicap (Inclusiv Literar).
Așa că te felicit, îți urez creații cît mai "beton", dar mai ales "comentarii critice" inspirate.
Să fii atent la reacțiile lui Kosta, ale lui Recheșan și ...în curînd, ale lui Florentin Sorescu. Pe ale lui Radu nu contez, parol!
Despre mine, ce să zic? Rămîn același admirator al tău, așa cum am fost al generalului de ață, Zegreanu, al lui Gh. Sîrbu, al lui Ciurtin; și cum sînt, încă, al lui Andrei Florian.
Dacă, din cînd în cînd și periodic, te ignor, să mă înțelegi și să mă ierți. Patrula europeică nu poate trece chiar pe toate străzile... Este firesc să se mai comită și infracțiuni ce vor fi rezolvate doar în baza reclamațiilor postatorilor cu acut (sau cronic) simț literar.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-12-03 14:47:40
         
 
  Jorj, deși îți place să te dai rotund, acum ai gândit rombic și ai scris în colțuri, putând fi citit doar în diagonal…
Nu este vina mea că limita termenilor medicali pe care îi stăpânești este atât de redusă.
CENESTOPATIE=BOALĂ CARE IMITĂ CU FIDELITATE SIMPTOMELE ALTEI BOLI.
Mai trebuie să-ți explic ce înseamnă și Sezonier?
Am stabilit deja că nu știi bine românește, așa că nu mă miră faptul că nu ai înțeles ce ți-am scris în comentariul anterior. Mai vrei să-ți traduc?
Nu știu de ce aștepți mereu explicații de la mine; la cultura ta…
Ți-a plăcut atât de mult Șhogun-ul? Te visezi Anjin- san?
Nu, tu nu-l egalezi nici măcar pe Yabu (fără ,,sama”, prietenii știu de ce!), care, totuși, a avut orgoliul ca după ce și-a scris ,,Ultimul poem”, să-și facă sepuku..
Tu, prietene, încă ai rămas să joci în ,, Niște țărani”, pe care, jur, nu am scris-o eu….
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-02 02:37:02
         
 
  Vaska, sursa, sursa,... nu te fă că n-ai știut și că ți-ai uitat caietu-acasă!
...sau alege varianta sinuciderii ritualice japoneze, cu săbiuța aia de 30 cm, o dată orizontal și endocasilabic, apoi vertical și cenostopatic sezonier(?)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-11-30 21:32:44
         
 
  Jorj, îmi calc pe inimă și intru în caseta comentariilor unui text de-al tău doar pentru că mi-ai adresat mojiciile în mod direct, pe prima pagină.
Dacă puneai doar întrebarea, îti răspundeam în mod civilizat, că, de, se uită lumea la noi...
Dar așa, cred că îți închipui ce va urma...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-29 06:44:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE