FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Părinții noștri, regii Lear
Text postat de Anca Tanase


Ți-e frig în noi, părinte
Lear,
coroana grea și
sceptrul sfărâmat
în ochii tăi, lumina
naște
stele moarte de nesomn
și umbre, adâncind absențe…

te rogi, fără să știi
în care zare zeii,
umili și obosiți
s-au risipit

Muntele, e doar o piatră
crescută monstruos
palatul,
un imens labirint
și tu,
un strigăt mut, un torent
de tăcere

prin temple-aleargă vântul…

te rogi, măcar un fiu
să se întoarcă…

în scrin așteaptă mantia,
inelul și sandaua
în grajd,
vițelul îngrășat…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ma bucur sa observ cat de categoric sunteti!

dar fie caine rosu, fie viezure verde, fie gloaba portocalie dvs aveti inima de stelist. Mare inima...
Va recomanda ludicul necopt.







 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-24 23:04:13
         
 
  dle pușcă, nu ș' cum să face, da' iar o dedurăți dă gard! sunt câine roșu...

iar în ceea ce privește maturizarea, ptruuuuu! prefer ludicul necopt în detrimentul încremenirii în proiect!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-11-24 22:43:12
         
 
  Dle Adrian Mihai, fara sa va suparati, eu am cam trecut de vremea intrecerilor dupa dictare. Dar m bucur ca dvs mai faceti asa ceva.

Considerati ca sunteti bun decat mine si ca ati obtinut scorul de 5-1. Inima dvs de stelist stie de ce.
Nu va urez sa va maturizati, ar fi pierdere de
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-24 20:44:41
         
 
  dle recheșan, nu vreau să spun că eu nu voi greși niciodată. vo greși, asta e clar!

dar, la o greșeală de-a mea, fiți convins că în dreptul pohetului-geambaș vom înnumăra câteva.

dau pronostic: raport de 3-1 sau 4-1 în favoarea mea. sau chiar 5-1 (steliștii știu de ce).

ps. vă rog să lăsați, totuși deschisă caseta comentariilor, textul cu holera este, certamente, unul foarte bun și, în funcție de reacții, vom putea și noi separa încă și mai bine neghina din grâu...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-11-24 14:42:46
         
 
  te pui cu poIetul pușcă? el fuge și mușcă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-24 14:21:48
         
 
  dle igp, dacă punem, amândoi, de-un concurs de scris după dictare, fac pariu că, din 100 de probe de texte propuse de terți, de 100 de ori voi câștiga în fața domniei-voastre!

dacă încă nu v-ați edificat că "eu, când vreau să fluier, fluier!", e încă o bilă neagră (a câta, oare?) în dreptul numelui dvs...

ce ziceți, țineți pariul? cu martori, ca să n-avem vorbe la proțes (pt dvs, special, pun un sic!, că, pe urmă, iar mă interpretați). :-)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-11-24 14:02:57
         
 
  Dle Adrian Mihai, nu e nevoie sa imi spuneti dvs 'să trăiți, dom' Pușcă!'. Am eu grija de asta!

Cat despre: 'nemuritoarele creații ale monumentalei dvs personalitați pohetice?' pot sa va asigur ca ar fi avut un oarecare ecou daca nu rechesanpeinizati notiunea 'creonu'.
Dar puteti lua notite! Incepeti prin a scrie de 100 de ori "creion". Poate, asa o sa intelegeti, desi cred ca va impiedica limba in care ati 'muiat creonul'.

o seara buna.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-24 00:55:33
         
 
  am înțeles, să trăiți, dom' pușcă!

da acu, că tot veni vorba de cai, când ne mai fericiți și pe noi, ăștia, muritorii de rând, proștii care decedăm de grija altora, cu una din nemuritoarele creații ale monumentalei dvs personalitați pohetice?

a?

eu, unu, mi-am luat creonu chimnic de dupe ureche, l-am muiat pe limbă și sunt gata să iau notițe...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-11-23 18:38:22
         
 
  Dle Adrian Mihai problema majora este de fapt despre globalizare si gloabe, stiti povestea: cainele de drum lung si gloabele de grija cailor...  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-22 21:22:43
         
 
  Partial de acord, circula cam mult stelele si lacrimile prin poezii, dar daca -inca- exista...poate data viitoare inspiratia va fi mai binevoitoare. Multumesc pt. trecere si semn!  
Postat de catre Anca Tanase la data de 2012-11-22 15:48:54
         
 
  are dreptate musiu pușcă! la alții nu stelele sunt problema, ci caii abrași care le tropăie prin bătătură... :)))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-11-22 15:43:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  stele moarte de nesomn, stele obosite de eternitate

undeva este o problema cu stelele astea :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-22 10:54:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE