| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              Învingători învinși               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Vasile Hurmuzache                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              Sub semnul cruciadei infinite 
A nebuniei noastre fără frâu, 
Natura își retrage, umilite, 
Pădurile și mările de grâu. 
 
Din vina unui planetar complot, 
În ritm de tobe sunătoare, 
Deșertul vine peste tot 
Cu a lui nisipuri mișcătoare. 
 
A declarat război pădurii 
Un hommo sapiens stupid, 
Învinsa cruciadelor securii 
Se apără pe ultimul ei zid. 
 
Strivind pustiul sub copite, 
De-atâta goană, cerbii cad, 
Încremenind cu setea pe orbite. 
Noi le-am semnat sentința pentru iad. 
 
Condorii cad din norii suri, 
Răsună stâncile lovite, 
Asasinăm pe nesimțite 
Soliștii ultimei naturi 
 
În râuri  hăuri abisale, 
În mări  pustiu cât n-a mai fost, 
Vin clipele tăcerilor totale 
Și- a vorbelor rostite fără rost. 
 
Am prea sfidat Adâncul și Înaltul, 
Noi, mercenarii vidului, convinși 
Că e un singur dumnezeu  Asfaltul! 
Vom fi-n curând învingători învinși
 
 
Mizăm pe-un ciclu reversibil?! 
Colocatarii de pe Terra mor 
Și bate ceasul imposibil 
Când vom pleca pe urma lor
 
               | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              nu te agresează nimeni, Jorj, te agresezi tu însuți ca musca într-o parte anatomică extremă a calului! 
am intrat eu în caseta comentariilor textelor tale? 
cred că pricepi măcar atâta lucru: a intra cu gânduri necurate și vorbe murdare în casa altcuiva  se numește...  ,,critică literară". ptiuu! 
chiar nu poți pricepe că fiecare comentariu de-al tău adaugă câte o bombonică la tortul ăla pe care ți-l va descânta popa?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-25 08:06:07               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Vaska, mă agresezi prea "suptil" pentru inteligența mea limitatză, dar e bine că am aflat din ce stabilimente îți culegi "folclorul". Eu știu că printre cei ce frecventează acel tip de "cafenele literare", de care aduci vorba, circulă o zicală: Cînd doi inși îți spun că ești beat, trebuie să mergi la culcare". Tu i-ai numărat pe cei care îți spun în fiecare zi că ești un berbece (de spart porțile cetății) teleghidat doar de perseverență și de ridicol. Cam asta încercam eu să-ți spun de ceva vreme, dar mai pe ocolite, așa cum îl ocolea pe Bulă lemnul scăpat de sub secure. Dar mi se făcu lehamite și uite că te-a ocolit, te-a ocolit, pînă cînd drept în "talent" te-a pălit. De-acu, zbate-te ca un pește pe uscat, eu dau la copcă, poate prind un alt "pitic". 
Să nu te sinucizi pentru asta, nu merită!                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              latunski criticul               la data de  
              2012-11-24 07:41:49               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              ...apropo, d-le latunski, nu toate cuvintele care încep cu ,, in" înseamnă o negație... 
aveți grijă să nu rămâneți amuzat clinic. 
în urbea noastră toate cârciumile și-au clonat câte un pseudonim, în marea lor majoritate clonele poartă nume atât de licențioase , că nu le pot spune aici. 
dar, în centru, sunt două cu totul deosebite. prima se numește ,, Încurcă-lume " iar cealată ,, La măgarul tăvălit ". ( vă rog să nu le considerați insinuări vulgare, nu sunt nici pe departe așa ceva; 
toți localnicii le cunosc, de fapt, sub aceste denumiri). 
aici se pot asculta, chiar mai mult de o mie și una de nopți, cele mai grozave povești. că, până la o vârstă, și de la o vârstă încolo, omul nu poate adormi fără să i se spună ,, Povestea "...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-24 06:47:23               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              @ latunski criticul 
 
... și miracolul continuă: s-a culcat omul seara critic literar și dimineața nu s-a mai deșteptat, deși s-a trezit!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-23 20:22:34               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              @ adrian mihai 
 
d-le, se pare că mă confundați cu altcineva... 
întotdeauna, și pentru orice, să iegzistă o iecsplicație, dacă ne place să vorbim ca școlerii, nu să cuvântăm ca râtanii... 
nu este necesară o explicație dar vă mulțumesc pentru voluntariat... prietenii știu de ce! 
totuși, nu mă pot abține a constata că s-a petrecut în fața noastră un miracol: v-ați culcat epigramist și v-ați deșteptat critic literar...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-23 20:18:25               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              ok, dle latunski, îi da-u! :)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              adrian mihai               la data de  
              2012-11-23 19:20:01               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              adrian mihai, DA-ȚII pace, că am nevoie de prezența lui Vaska. Nu mă mai amuză nici o comedie la tv, pitici și dansatoare din buric n-am, iar Nina, sacretara mea, după o mie și una de nopți petrecute la birou, nu mai vrea să-mi spună nici o poveste...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              latunski criticul               la data de  
              2012-11-23 18:53:06               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              daaaaaaaa, sunt apppsoluttttamente convins că fu nadă! e scuza cea mai întâlnita, alături de cea cu tastatura care joacă feste (ca să vezi, buclucașa, taman în locurile alea sensibiloase). 
 
nu ține, stimate, domnule hurmuzache! (m-am conformarisit, dupa cum puteti occccserva) 
 
daca aveți o explicație care să nu ne insulte inteligența, o așteptăm! dacă nu aveți, lăsați-o așa cum a căzut, am văzut și la case mai mari...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              adrian mihai               la data de  
              2012-11-23 18:32:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              asta fu o nadă de momit guvizi... că peștele cel mare nu prea vru să muște! 
câtă vreme  mă adresez cu d-vs, este o mârlănie să-l plagiați pe recheșan, stâlcindu-mi intenționat numele. 
încercați să fiți măcar original! sau, doamne-ferește!, v-a părăsit muza?...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-23 06:42:49               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              hauleu, hurmu, ce fu asta? i-a (sic!) iecsplicane! (și iar sic!) 
 
"Propunerea este interesantă, subscriu, da-ți startul!"	 	 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-19 23:52:11               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              adrian mihai               la data de  
              2012-11-22 09:19:24               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Maestre Sorescu, vom imita, mai bine sau mai rău, fiecare după puterile sale, pe oricine vom voi. Dar nimeni nu îl va parodia mai bine pe recheșan, decât recheșan, care o face zilnic. 
Acum, revenind la lucruri mai serioase, mi se pare o blasfemie să-i parodiem pe marii dispăruți. 
Să-i imităm, da. Nu cu mult timp în urmă, am imitat ,,Cântec de adormit Mitzura" scriind ,,Cântec de adormit potaia". 
Singurul pe care l-am parodiat fără probleme de conștiință a fost Minulescu ,( să nu mă întrebați de ce, că nu știu nici eu...), parodii după ,,Alea jacta est', ,, Ecce hommo" si altele, pe care le-am folosit 
în ,,Dovlecelul și bostanul". 
Propunerea este interesantă, subscriu, da-ți startul!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-19 23:52:11               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Nu, nicidecum. Nu sună reprobabil. 
Propun un joc: parodierea/imitarea diferitor poeți. Ce-ați zice de un Arghezi?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 22:37:07               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              D-le Florian, răbdarea este mama Înțelepciunii. Sunt convins că ați citit  ,,Arta războiului". Suntem încă în faza de tatonare. Să vedeți când se va încinge cu adevărat bairamul...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-19 22:34:51               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              LOL!!! 
Hai ca primesti si tu o reclamatie de plagiat de te fac astia doctor.                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Andrei Florian               la data de  
              2012-11-19 21:56:27               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              D-le Olariu, ce fel de întrebare e aceasta? Nu vedeți 
că ne traduce din limba română în limba recheșană piesa ,, Mult zgomot pentru nimic"?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-19 21:35:05               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              D-le Sorescu, poezia suspectată  de d-vs, intitulată 
,,Iubito, încă sunt civil " doar sună foarte, foarte păunescian.  Mi-au plăcut multe din poeziile sale din ,, Manifest pentru sănătatea Pământului ". 
Este ceva reprobabil?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-19 21:03:27               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              "Luna tremură pe codri, se aprinde, se mărește, 
Muchi de stâncă, vârf de arbori ea pe ceruri zugrăvește"               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 19:57:59               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Despre care text gavaresti, rechesane? Ca mi-e lene sa caut... 
 
                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              General Motors               la data de  
              2012-11-19 19:39:07               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              și fiindcă veni vorba de gafe la clasici, iaca în stejarul și trandafirul cum căznește ritmul și accentul(a/zu/rul: vul/tu/rul) 
 
 
 
Cel mai obraznic din stejari 
Certa modestul trandafir: 
Zău, de-ndrăzneala ta mă mir, 
Cu mine tu să te compari? 
Cu vârful meu eu sparg azurul 
Și sunt prieten cu VULTÚRUL, 
Și trunchiul meu nu sunt în stare 
Trei oameni să-l cuprindă; 
 
Ar trebui să mă admiri! 
Așa e, dar tu faci doar ghindă 
Și eu fac trandafiri. 
, 
Citind asta pricepe pînă și sile, că epigramiștii îs niște poeți ratați fiindcă nu-i țin băierele să scrie mai mult de un catren.chestia cu concizia e o scuză pt șchiopi.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 18:52:38               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              la obect, nea epi grantu...cine a scris prima poezea? păi se poate nene, să nu-l recunoști tu, taman pe marele Cincinat; idolul epigramaților autohtoni?vezi că ești incult, bre? ce modificări, băh, conopidă, e taman cum a fost scrisă pe la 1900 toamna...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 18:23:35               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              d-le Sorescu, e gafă, scoateți ghilimelele. știu ce spun.  
trebuia 
"Cu-ale lui nisipuri mișcătoare" 
nu scrii gazetărește N-1 versuri, ca să te dai în stambă eminescian în al N-lea... 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2012-11-19 17:45:52               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Paraciosul asta mic si smecher a operat mici modificari pe text sa nu ne prindem ca "Mircea insusi mana-n lupta..." 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              General Motors               la data de  
              2012-11-19 17:43:06               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              V.V.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 17:42:39               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              D/le Sorescu, nu e nici Gothe and epigonii nici Rilke, să îi mai dăm răgaz lui Răzvin și amicului Hurmu să caute prin memorie, bibliotecă, cămara de alimente eutherpice, că doar îs doxa de literatură... 
fane, de ce nu recunoști bărbătește, ca pescar amator, dimineața lîngă lac, cu freza dată cu șerlac(faza cu păunescu ți-a mai servit/o ție și europeicilor și peia...e drept subtil, amestecîndu-și pana în fulgii bardului)c-ai înțepat un rotac,...ai aruncat lingurița de argint aurit și ai prins ce? un batracian, cvasiesopian...doldora de talente ca broasca de păr!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 17:38:21               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Sau Rilke?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 17:31:46               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              "Gafe" dintr-acestea găsești inclusiv la Eminescu, atunci când are nevoie de astfel de artificii pentru rină/ritm, și  nu deranjează. 
Relativ la primele versuri, ale cui sunt, domnule Recheșan, că mi-am tot muncit mintea cu ele, dat fiind că-mi sună cunoscut. 
Dacă nu e Goethe, sigur e cineva influențat de acesta. Sau greșesc? 
P.S. Vedeți că v-am lăsat și eu ceva la schimb. Dvs recunoașteți poetul? 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 17:30:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              A mai postat o poezie păunesciană, ceva mai jos, pe care am suspectat-o ca fiind compusă de ilustrul autor, dar m-am gândit să-i dau credit d-lui Hurmuzache. În orice caz, păunescianismul se observă de la o poștă, retorica exagerată dăunând poeziei. 
Nu, nu mă omor după acest tip de poezie, dar nici nu mă pot pronunța pe de-a întregul, întrucât nu i-am citit poeziile de început, de care am auzit că sunt mult mai bune. 
Îmi pare un mare talent risipit în prea multe cuvinte și întorsături de condei menite să-i aducă ovațiile mulțimii.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 16:55:49               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              p.s. mai e ceva, mi-e greu să cred că maestrul ar fi comis o aritmie și-o gafă gramaticală de asemenea proporții în versul 4. 
 
ia ascultă: 
 
"Cu a lui nisipuri mișcătoare" 
 
ce remarci?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2012-11-19 16:54:53               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              onorabile bre nea gheorghiță, 
 
"marele maestru" a atîrnat acilea 3 carboave doar pentru a face un pic mișto de matale, asta cred că ți-e clar. 
chiar dacă nu m-am ostenit vreodată a-i citi întreaga operă, nasul meu fin a detectat instant lexicul și prozodia. dar și grandilocvența și acea găunoasă retorică păunesciană a monumentalului - la care, mărturisesc, n-am percutat niciodată, chestie de gust - gust la care, din păcate, de data asta văd că ne potrivim. 
să nu mă înțelegi greșit, păunescu a scris și poezii uriașe, dar, în opinia mea, puține.   
oricum, matale ai luat țeapă, și acum faci valuri degeaba, ca de obicei.                  | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2012-11-19 16:49:56               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              chapeau, domnule Sorescu, aveți lecturi, bor la ea, ba chiar și fler...așa-i că nici dumneavoatră nu v-a plăcut/place Păunescu?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 16:13:53               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              De bună seamă, un levantin.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 16:07:01               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              eiii, dar ce observ, că însuși marele maetru al parodiilor, onorabilul R.Ș. a pus botu la "păunesciana" ta, ba chiar a tîrnat aicea 3 tinichele false!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 10:42:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              eiii, artiștilor, ați găsit ceva? e prea greu cu astea literare, trebuia să pun o nadă mai babană... 
ce zici. dom' hurmuzachi, asta e recognoscibilă după algoritmul vădraru-olaru-hurmuzache? 
 
montgolfiere largi zburau peste piața bucur-obor 
erau ochii tăi umflați, rimeluri trase în televizor 
cine mai văzuse rînd pe rînd 
verze murate așa de jos planînd 
curechiul întrezărit aproape 
ca cearcănele-ți acre cu umbre fermentate pe sub pleoape 
precupețele priveau peste tarabe legume vînturate 
iar unu sile, explica cum dînsu chiar pe săturate 
mîncase ciorbe două din aripioare de pui 
drese cu mult caimac și hăsmățui 
iar irișii lui intrau în nori, sclipind a langoare 
în cercuri largi se despica o mare 
ba chiar privise cepele accelerînd în sus 
de curechi întinsă spre apus 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 10:29:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              G.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 02:05:45               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              O, Vestitori, ce la răscruce cântă din corn, dulce corn, 
Toată suflarea Mirelui cheamă, lasă-i, mai lasă-i, ca-n moarte dorm               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Florentin Sorescu               la data de  
              2012-11-19 01:36:26               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              dar ia să vă văd, cunoscătorilor, dacă colindați netul toată noaptea, pînă dimineață dați de autorul acestor versuri? 
 
E Paște. Clopotele toate de-același cântec se-nfioară. 
 Și imnul lor de adorare pe când străbate-al nopții calm 
 'Nălțând din turle de biserici spre ceruri misticul lor psalm,  
 Pe inimile tuturora o 'nduioșare se coboară.  
 
E pace-n cer cum este pace și pe pământ. 
Natura-ntreagă în haina verde-a primăverii s-a-mpodobit triumfător,  
Ca să primească-ngenunchiată pe micul ei mântuitor 
 Ce, slab și gol, născu în iesle din biata virgină pribeagă.  
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 00:04:41               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              epigrante cum tu îți faci clone care să plagieze (deși repet, e prea puțin probabil ca cineva să recunoască în lucrătura aia în care ai adaptat niște catrene un text original)ești firește mai diștept și curajos! 
Păi, măi culturnicilor, oricine poate posta mîine o poezie sau un text care nu-i aparține, iar voi să nu-l recunoșateți., dar firește tăceți chitic că onu vă riscați credibilitatea de autori. 
Și ce dacă e păunescu? păunescu a scris mii de poezele pe același calapod pluss încă sute de inși care l-au imitat întocmai.vă pun mîine un exemplu sub nas, pînă atunci reflectați la operele proprii. alea mici,, jmechere dar fără vlagă!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-18 23:43:06               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              brava vasilache, ai trecut la plagiat.hai să vedem cam cum se pedepsește.aaa, un fleac scapi cu suspendare.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-18 23:38:30               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dom'le sa-ti bage ala sub nas vreo 7-8 texte din Caraagiale scrise cu izul ala de inceput de secol XX si sa nu te prinzi? :) 
 
E ca si cum ar posta cineva niste texte din Martial sau Ovidius si tu sa spui ca sunt varza. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              General Motors               la data de  
              2012-11-18 20:19:34               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Da, Razvin l-a dovedit cat e de bun cunoscator. I-a marit credibilitatea. Acum daca scriu o poezie o sa i-o dau imediat lui Rechesan sa imi spuna ce si cum. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              General Motors               la data de  
              2012-11-18 20:16:04               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Gheorghe, ,,învinsa" mea este egală cu ,,ret"-ul tău. 
În altă ordine de idei, RăsVin te-a dus cu Caragiale, 
eu, cu Păunescu. ,,primitivism liric lipsit de haz", așa îl comentezi tu  pe Păunescu?! Nici guvidul nu înghite așa ușor momeala!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-18 18:44:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              rest,               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-18 17:52:57               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              homo sapiens cu un singur M.  
goană0? 
Învinsa cruciadelor securii învins-A probabil. 
în ret același primitivism liric lipsit de haz               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-18 17:52:36               | 
             | 
             |