| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              Lui Recheșan, la textul său ,, De inimă verde si iarbă albastră........."               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Vasile Hurmuzache                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              măi, ce caracter de bazalt, 
mi-am zis, după ce am citit. 
în fapt, ia o gură de-asfalt 
verde și proaspăt cosit
 
               | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              @ Radu Ștefănescu 
 
pare-se, aveți dreptate, 
unii în ura lor se scaldă 
ca sub dușuri defectate,  
unde curge bere caldă!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-23 20:04:15               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              domnilor, pînă și-n fîșia gaza oamenii ăia își mai trag sufletul, mai beau o bere...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2012-11-22 06:53:04               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              postează, nene, e un sait liber, cu condiția să nu încalci regulamentul...ceea ce evident barem prin scremăturile astea puturoase, directe,adresate personalo faci constant! 
sinerdolul? ai frenție , sile? te plîng..pe vremea lui Eminescu se folosea mercur.acu orice ai folosi, efectule sigur. ata inspirație lirică moare și se usucă fără hapuri.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-21 23:21:48               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              apropo, chiar nu știi ce este SINERDOLUL_               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-21 21:35:04               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              gheorghe, ți-as posta și eu vărzoiul ăla de toată frumusețea, dar mi-e că se supără Epigramist că-l plagiez. 
deci, nu mai vorbi de funie în casa spânzuratului!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-21 21:32:13               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              născuși pe naiba, ești  curechi muced!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-21 00:44:38               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              gheorghe, nu mă plagia  
cu atât venin și ură. 
eu, în poezia mea 
te-am născut cu verbu'-n gură 
 
și ,,bazalt" e de furat, 
ai ajuns un șmanglitor 
ce se culcă-n matostat  
și înghite Sinerdol!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-20 00:22:26               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dle Rechesan, va urez numai bine.                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2012-11-19 16:40:46               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              uite,flinta trage'nalt 
salve-n dosu-i peticit, 
dară , sile, de bazalt 
ține verbu neclintit! 
 
domn po-iet puș-că, am o curiozitate:pe cînd renunțați la aeru de vip-ușcă și postați aici o poezie, nu doar anunțuri pe veresie? sau nu se face la fasonu lu dumneata să te-amesteci cu gradații?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 16:19:55               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dle Hurmuzache, aveti  dreptate. Pacat doar ca nu ati inteles sensul comentariului. Probabil nu am fost eu destul de explicit. oricum la cat sunteti de incrancenat, nu cred ca are rost sa va explic. Ramane totusi in picioare  ideea ca asemeni catorva persoane de aici va pierdeti timpul si energia in razbunari cu miza  de jocuri copilaresti.  
                 | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2012-11-19 14:27:03               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              uauuu, maimuca oranj vorovește...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 12:55:12               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Domnule Vasile, mai bine o semnai cu "Dragos Iovan" si i-o trimiteai lui Sorin, la redactie.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Andrei Florian               la data de  
              2012-11-19 11:27:57               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              ehhh, ale tale-s gramaticale, neicusolule,nu din graba tastării. 
cît despre "artileria-ți" poetică văd că-n afară de bombițe puturoase și tiribombe din curechi altceva n-ai pe țavă.                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-19 09:54:15               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              vezi, gheorghiță, și ,,pricepur" e o dovadă că și ,,maeștrii genului" și-au făcut o obișnuință din a greși ortografierea... 
dacă între noi este cineva care n-a priceput nimic, acela ești tu. aproape întreg comentariul către d-l Jupp îți era adresat.pe cale de consecință, consider că vrei să te convingi dacă posed într-adevăr ,, artileria de fortificații". pregătește-ți defensiva...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-18 19:07:29               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              priceput               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-18 18:04:13               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              din păcate, d-le Pușcă, nu aveți nici muniția, nici arma 
ți nici îndemânarea necesară pentru a lovi cu adevărat o țintă. e duminică, faceți o cruce mare(musai oranj!), scuipați în sân și... s-auzim de lucruri fine, vorba înțeleaptă a d-lui Kosta.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-18 18:00:04               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              hurmu, usualy, n-ai pricepur nimic. :))               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2012-11-18 17:54:53               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Din pacate dle Jupp B. Itter aveti mare dreptate...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2012-11-18 15:25:27               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Stimate d-le Jupp, nu ați înfăptuit  păcate intrând aici și comentând. 
Dacă aș fi fost în locul d-vs, mi-aș fi permis să afirm că am comentat cu cea mai mare pioșenie. Și spun asta fără pic de ironie. 
Dar, din păcate, nu sunt în locul d-vs. Nici măcar în al meu. ,,Prietenul mă obligă să mă prostesc așa cum se vede
    
Vedeți d-vs, toata lumea spune ,,ignoră-l!, dar nimeni nu-l ignoră
 
Și pentru că nu-mi permit a mă prostitua așa cum o face el, folosind, pentru a scrie, rahatul turcesc, am ajuns la această modalitate de a-i epuiza resursele logistice, obligându-l să se bâlbâie, să se repete la nesfârșit, să-și însușească logica papagalului stresat. Din păcate 
pentru el, este atât de previzibil
 
Din păcate pentru mine, am ajuns să postez o mulțime de nimicuri
 
Vă garantez că voi posta și texte pe care le veți aprecia, într-un viitor cât mai apropiat, pentru 
că acest ,,război pentru nimic va trebui, totuși, să înceteze. 
Iar dacă, spre profundul meu regret , d-lui va dori continuarea sau escaladarea conflictului, 
voi scoate și eu artileria de fortificații  și nu veți mai avea de suportat stupizenii si banalități. 
Vă mulțumesc pentru trecere și semn. 
 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasile Hurmuzache               la data de  
              2012-11-18 15:19:47               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Păcat 
de timpul și/sau talentul irosit în astfel de producții ecoliterare. 
Păcat 
că filtrul editorial umblă doar după cuvinte licențioase (așa e, nene Corbule?). 
Păcat 
că există doar vot, nu și anti-vot. 
Păcat 
că nu pot spune, precum pe citatepedia, idee stupidă, exprimare banală, ton trist. 
Se pare că sunt plin de păcate astăzi. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              disparut de pe net               la data de  
              2012-11-18 12:43:32               | 
             | 
             |