FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Italia, amore mio...
Text postat de Atropa Belladonna
Denunț

Domnilor carabinieri,

Subsemnata, mai jos indescifrabil, că dacă-mi scriu eu toate numele, până le citiți voi, ieșiți la pensie, doresc să vă aduc la cunoștință un denunț penal despre o încăierare civilă și armată, cu pârâta domiciliată în comuna Figaro, care m-a agresat verbal cu poarta închisă, dar care putea să se deschidă dacă vroia și să cadă individa în mâinile mele, care eram neînarmată, având în posesie doar copilul pe care, în apărarea mea, eram cât pe-aci să i-l dau în cap atacatoarei, dar m-am abținut, că n-am vrut să sacrific decât podoaba capilară a pârâtei, deoarece mi-a sărit în ochi că avea destul păr în cap cu care aș fi putut să mă apăr de agresiunile ei scrise și cu care m-a amenințat continuu că mi le face ulterior conflictului, doar pentru că eu treceam pe stradă fără să-i fi plătit lui tată-său mort facturile de electricitate pe ultimii doi ani, iar ea le plătise în fiecare lună, pe timp de criză, de parcă aș fi fost eu vinovată că italienii se crizează așa ușor de câte ori trec prin menopauză. Totodată, m-a agresat cu mai multe injective pornografice decât pot eu înțelege in italiană, deoarece, deși-s cetățean comunitar, nu cunosc bine decât limbile materne, română și rromani, fiind orfană de tată și care-a decedat din motive neidentificate și alcoolice cu cinci ani înainte de a mă naște, motiv pentru care am iubit-o și păstrat-o pe mama ca pe ochii din cap, chiar și după ce-a murit și-am îngropat-o noaptea, creștinește în fundul curții, rămânând astfel cu pensia ei ca amintire și cu fratele meu ca martor ocular care se uita la noi ca vițelul la poartă nouă, deși era veche și stătea între noi, închisă pe dinăuntru.
Ulterior începutului și anterior sfârșitului agresiunii, pârâta m-a amenințat și cu prostituția, ca să știți de unde mi se trage, deși eu am o vârstă respectabilă și nu mai trag nici măcar nădejde, decât în cărțile de ghicit, dar dacă pârâta a zis, a zis, c-așa suntem noi, românii, ne supunem până și de sărbătorile religioase italiene.
Între timp s-au adunat în dialecte diferite și alți martori, care au fost toți de partea mea, adică dincoace de poarta agresoarei și m-au scos cu forța din zonă, ca să nu mă rănească pârâta, motiv pentru care i s-a făcut rău de invidie și-a ajuns la spital cu tensiune oculară și cu ambulanță cu tot, deși chiar eu, iertătoare cum sunt, aș fi târât-o de bună voie și de păr până acolo, fără să mai pună pe drumuri autoritățile și benzina statului degeaba italian, care și el o duce cum poate, dintr-o taxă în alta. Printre martorii respectivi l-am văzut clar, cu coada ochiului și pe geometrul comunei, care ne-a privit dintr-un unghi drept și cinstit de 12 grade, că tocmai ieșise din bar cu aperitivul în mână ca să măsoare exact cu ruleta amploarea conflictului, pentru a-l depune la dosarul de succesiune al pârâtei, căreia i-a murit tatăl mai sus în prezentul denunț și pentru care eu, fiind în viață nu puteam plăti mortului lumina, destul că i-am ținut lumânarea și casa în chirie doi ani după decesul decedatului, care altfel s-ar fi umplut de mucegai, păianjeni și alte zburătoare și pentru care aș fi meritat o reducere a chiriei și nicidecum un atentat la viața și pudoarea mea, că doar am și eu orgoliul meu național care, deși nu se vede cu ochiul liber, se simte de la o poștă, unde lucrează senior Luigi și vă poate confirma de câte ori am trimis eu bani acasă pentru creșterea produsului intern brut din muncă cinstită, nu ca voi, italienii, cărora vă crește PIB-ul pe spinarea noastră și care toată ziua tăiați iarba-n curte la câinii care nu-i aveți comunitari ca noi și nu înțelegeți nici măcar italiana, darămite ce scriu eu aici în limba mea maternă, pe care o iubesc, știu și vorbesc și cu ochii închiși.
Drept pentru care am făcut acest denunț, ca să n-apuce pârâta și ignoranta dracului să mă ia cu prăjina înainte,

19.oct.2012
Indescifrabil și citeț,

Stănescu Portocala Mercedesa, cetățean comunitar și româncă de culoare

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bine-ai revenit, Bella Dona! Măi, mă așteptam să te dea gata vreun macaronar, dar chiar așa, să te îndrăgostești de toată Italia...

Acu, întreb si eu, Portocala asta nu e un pic prea cultă sau i-ai scris tu denunțul? În al doilea caz, meriți un vot pentru răbdarea de care ai dat dovadă.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-11-16 10:55:05
         
 
  Bine te-am regasit, Mitica, multam, da' vezi, tine-te bine cu mainile de bracinari, prietenii stiu de ce...:)  
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2012-11-16 06:55:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Atropa,
In afara de faptul ca mi-a placut mult denuntul diasporezei rromice, nici nu sti cat ma bucur ca te vad ratacind iarasi pe coclaurile europeeice.
Bine ai revenit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-16 06:51:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE