FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Comunicat de presă - Lansare de carte
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Breasla Cuvântarilor și Editura ZIP vă invită luni 19 noiembrie 2012, la Casa Universitarilor, str Dionisie Lupu nr 46, unde va avea loc, la orele 19:00, lansarea cărții:

“Jimmy Bătăușul” de Adrian Fetecău.

Invitați: Dumitru Radu Popescu, Ștefan Popa POPA’S, Leonard Doroftei, Dorel Simion, Marian Simion.

Moderator: Ion Gabriel Pușcă, editor.

Intrarea se face pe bază de invitație.


“FETECĂU!
De unde o fi venit acest nume ce are rime în băgău, Bacău, mestecău și mâncau? Nu știu. Oricum, Fetecău, cu părul ascuns sub o chelie strălucitoare, pune atâta patimă în relatările meciurilor de box încât te face să palpiți și să trăiești încleștarea de forțe din ring ca și cum ai fi de față! Uneori Fetecău uită că se află la microfon și parcă începe să vorbească singur (nu ne gândim la rele, Doamne feri!), să vorbească pasionat cu boxerul nostru din ring, sfătuindu-l cum să-l pocnească pe adversar, începe să discute și cu Domnul din tării, rugându-l sibilinic (de, ca să nu afle adversarii!) să aducă soarele și pe ulița noastră!... Mie îmi place cum pătimește Fetecău! Are o candoare de puștan prins el însuși, parcă, între corzile ringului, față în față cu pumnii adversarului!
Fetecau este și va fi -și în scris! - Martorul succeselor noastre în America și martorul lacrimilor boxerilor români, cubanezi și ruși învinși de arbitri. Cum astăzi o carte e greu să apară dacă nu are o pornire financiară (ca la cărți, de!) îi rugăm cu plecăciune pe cei cu bani, să înlesnească tipărirea acestei posibile povestiri despre lorzii cu mănuși de box.
Fetecăule, cheliosule (pardon!), scrie această carte! Eu aș vrea s-o citesc! Succes!”

(D.R.Popescu, 6 octombrie 1999, Sportul Românesc)



“Cartea “Jimmy Bătăușul” semnată de Adrian Fetecău propune publicului rezultatele unor cercetări făcute pe parcursul a mai bine de 10 ani. Proiectul care se finalizează cu apariția acestui volum prezintă iubitorilor boxului o descoperire senzațională făcută de autor: adevăratul nume al boxerului american Jimmy Darcy este Valeri Trâmbițaș. Si surprizele acestei cărți, continuă. Autorul ne prezintă dovezi incontestabile că Jack Dempsey campion mondial la categoria grea între 1919 – 1926 este de origine română, numele lui fiind Iacob Domșa.
În acest moment, o echipă a Clubului de Presă Adsum încearcă să ia legătura cu actrița Luise Rainer care a jucat alături de Jack Dempsey în filmul” Big City” 1937 în regia lui Frank Borzage. Poate interviul pe care îl va face Adrian Fetecău cu Luise Rainer la Londra, in anul 2013, va fi subiectul unei alte cărți care ar putea modifica pozitiv ierarhia celor mai valoroși pugiliști români.”
(Ion Gabriel Pușcă - editor)



Horvath Vicențiu
[email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Imagini de la Casa Universitarilor:

http://cenacluldeseara.blogspot.ro/
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-25 23:42:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dle Rechesan, o fi? N-o fi? Cine poate sti?
Observ ca ii faceti concurenta lui Adrian Mihai. Spor.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-11-19 16:46:51
         
 
  fursecurile, merdenelele, măslinele se vor servi obligatoriu doar cu mănuși marca budo best sau everlast roș-albastre!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-19 15:00:57
         
 
  nea Horvath o fi avatarul lui Primo Carnera? :D  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-19 14:56:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE