FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sa te fereasca Dumnezeu de binele stefanescian!
Text postat de Dumitru Cioaca
"promit că n-am să-i fac niciun rău :) "
(Radu Stefanescu)

fi'nd sigur ca nu greseste,
Radu Ste. mereu sustine,
cand pe unu-l burduseste,
ca bataia-i face bine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu disperati, cineva va avea grija si de nivelul generalului si, sa fiu sincer, il prefer pe domnia sa. E autentic, e pitoresc, are imaginatie, talent, e superior din toate punctele de vedere. Cea mai mare calitate a domniei sale, insa, este sinceritatea. Este sincer, domnilor. Merita respectat chiar daca pozitiile domniei sale sunt, in mare masura, asemanatoare cu ale liberalului Gigi Becali. Cateodata ma intreb cine de la cine imprumuta opiniile, chiar daca de multe ori nu sunt decat invective.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-11-14 23:07:50
         
 
  ,, fi'nd sigur ca nu greseste,
Radu Ste, mereu sustine,
cand pe unu-l burduseste,
ca bataia-iface bine.
( Dumitru Cioacă )

fost-am și eu burdușit,
la-nceput de R.Ștefan.
lucrul însă mi-a priit...
reche dă în ,,,buzdugan !
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-14 22:23:50
         
 
  Radule,
Eu nu am negat niciodata puterea si batosenia buzduganului cronicaresc insa bataia lui nu a fost niciodata atat de lunga incat sa ajunga pe coasta de vest a Statelor Unite. Deci nu este un buzdugan balistic asa cum ii place cronicarului sa creda ca este. Si eu sunt foarte bucuros sa va regasesc in aceiasi excelenta forma de lupta in care v-am lasat. Singura ingrijorare mi-o provoaca absenta de pe campul de lupta a generalului. Sper din tot sufletul ca nivelui lui sa nu fi dat de un iatagan dusmanos pe timpul cat eu, lipsind, nu am putut sa-i iau apararea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-14 19:28:51
         
 
  bine-ai revenit, nene mitică! sincer să fiu, mă cam temeam că, în cele din urmă, buzduganu lui gheorghiță ți-a făcut de petrecanie - în plus, după cum vezi, fără mata, e plictiseală mare...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-11-13 19:02:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE