FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rondel cu astigmatism
Text postat de Vasile Hurmuzache
Vreau să râzi privind în dungă cerul,
Ai în ochi un rest de curcubeu,
Ochelari de cal îți cumpăr eu,
În astigmatism porți tot misterul.

Când mai dă și soarele rateu,
Taina stă mai țeapănă ca fierul…
Ai în ochi un rest de curcubeu,
Vreau să râzi, privind în dungă cerul.

Îti plăcea să mergi cu Leru-i Ler…
E doar toamnă și îți vine greu
Să privești cuminte către cer,
Dă-i o ciocolată unui zmeu.

Grijă mare, bate Dumnezeu…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  reche, începi cu adevărat să mă plictiseăti. cum o dai în bară, cum încerci să o dai cotită.
nu mă poți psihanaliza din simplul motiv că ești psihanalizabil!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 16:19:08
         
 
  relax, țache, nu vezi că te psihanalizez?
"taina mai țeapănă ca fieru"...s-a rupt un ac de seringă-n pulpana-ți liricoasă?
"soarele mai dă rateu"? au uitat aparatul de lectroșocuri în priză și te-au ars la memorie?
"dă-i ciocolată unui zmeu?" a trecut tanti asistenta, și văzînd că n-ai scaun normal ți-a dat o porție mare de coprolax?

hai, la loc comanda, pînă la contravizită mai sunt nouă ceasuri, ai vreme să-ți vii în fire!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 13:02:27
         
 
  tot ce spui, ți se potrivește de minune, nu-mi dau seama de ce te-ai apucat să-ți scrii autobiografia
prin toate subsolurile...
rămâne între noi, tu, înafară de comentariile astea neroade, te mai pricepi și la altceva?
n-am spus clar, chiar din titlu, că rondelul ăsta suferă de astigmatism?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 10:47:03
         
 
  ai absolvit zece clase, barem hasmuțache? păi atunci trebe că l-ai studurit pe Macedonski...barem amintește-ți, corijentule, cum ar trebui să arate un RONDEL:

E vremea rozelor ce mor,
Mor în grădini, și mor și-n mine --
Ș-au fost atât de viață pline,
Și azi se sting așa ușor.

În tot, se simte un fior.
O jale e în orișicine.
E vremea rozelor ce mor --
Mor în grădini, și mor și-n mine.

Pe sub amurgu-ntristător,
Curg vălmășaguri de suspine,
Și-n marea noapte care vine
Duioase-și pleacă fruntea lor...

E vremea rozelor ce mor.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 08:43:16
         
 
  măi țache, prozodie mică și zbîrcită, acu că te dăduși ca proasta în tîrg fată mare, pot să te lămuresc că aia cu "miopia" era la figurat. arunci ața-n ac? da' firu nu-l desparți în patru, de ce nu? scremătura de sus e rondel așa cum ești tu urmașul lui Eudoxiu H., nătîngule!
asta că mă bagi tu, gorobete mic și scofîlcit, în seamă e antologică, bre, de-a dreptul...păi pe tine cu tăte scorneturile, pamfleturile în rimă șchioapă, soneturile și rondele de scîrnă cine te bagă-n seamă, aiii?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 08:41:12
         
 
  asta cu miopia galopantă fu tare: tu porți ochelari de nu ți se mai vede mustața și-i spui,,chiorule" unuia care aruncă ața în ac de la o poștă...
de, ăsta e modul tău de a te simți important, recheșache, nene.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 21:54:39
         
 
  darling, de când ți s-a ridicat la nivelul lentilelor
perspectiva unei antologii, faci pe zmeul în cucuruz.Dar nu mai reușești să sperii nici măcar ciorile! îti amintesc eu de ce îmi adresezi mereu comentarii: fiindcă nu ești în stare de altceva!
dacă nu te mai bag nici eu în seamă, rămâi șomer...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 21:43:17
         
 
  ai dreptate, o dată/n viață și tu, silică, ești o miză mică-mică.atît de minusculă încît nici nu-mi amintesc de ce îți mai adresez vreun comentariu.
of: dle Tudose, n-aveți motive să vă cereți scuze, e inutil, așa e hasmuțache, amenință pe cine-l ia în seamă, modul său de a se simți important și de a socializa.de cînd i-am spus că scrie ca un școler mediocru i s-a declanșat și o miopie galopantă: trece prin dex ca gliganul prin porumbiște!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-28 20:55:38
         
 
  Imi cer scuze, dar am senzatia ca sunt in mijlocul unui razboi care nu ma priveste. Nu stiu daca din pacate sau din fericire, dar eu sunt cine sunt si asta fara sa ma prefac si fara sa fie nevoie sa dovedesc cuiva asta. Oricum, in mod absolut sigur nu sunt persoana ( necunoscuta mie) care pretindeti ca se ascunde in spatele numelui meu. Am doar citeva zile de cind m-am inregistrat pe site si cad, ca musca in lapte, in mijlocul razboiului, Si nevinovat. Intr-adevar, am facut o gluma, zic eu nevinovata, raspunzind unei postari anterioare a domnului Latunski. Am facut-o fara insa sa stiu de existenta unui conflict inttre dvs si dinsul. In final, daca dvs considerati necesar, imi ccer scuze pentru aceasta gluma.  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2012-10-28 16:51:24
         
 
  ,,manifestați" și ,,perioadă"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 15:27:01
         
 
  D-le Latunski, ați intrat în caseta comentariilor unui text de-al meu, știind foarte bine că nu sunteți deloc binevenit.
În felul acesta ați creat premiza reluării ostilităților, peticindu-o cu masca unei aparente critici obiective.
Departe de a fi un sfânt, dar nici d-vs nu manifestatț deloc tendința de a vă călugări.
.Concluzia? Vom porni iar un ,,război"de uzură,
pentru o miză insignifiantă.
Cum doriți... Pentru încă o mică oerioadă de timp, mă abțin.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 14:02:19
         
 
  De facto și de iure, tu, Vaska, poți continua despre (poți aborda) orice. Asta-i marea ta calitate. Defectul este că nu te poți opri. Efectul este cel care se vede. Concluzia rezultă din peticirea premizei majore cu falsa logică a premizei minore.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-10-28 12:41:23
         
 
  Mi - a spus ,,Nea Bocu" că sub pseudonim se ascunde cineva...tare, tare cunoscut. Așa că sunt sigur că o să se mai întâmple și că nu vi se va usca nici măcar un deget...
Oricum, d-l Latunski s-a oferit voluntar să vă țină locul... De, prietenia la nevoie se cunoaște.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 12:28:42
         
 
  D-le Tudose, mulțumesc pentru atenționare. Voi face corectura necesară. Despre astigmatism pot continua, dacă doriți.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 10:07:03
         
 
  OK. Mi-am notat. N-o sa se mai intimple. Mi se usuca mina.  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2012-10-28 09:46:52
         
 
  Nu încercați să-l contraziceți pe Vaska. Dacă totuși o faceți,"Grijă mare, bate Dumnezeu…"  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-10-28 08:58:38
         
 
  Fara suparare, dar s-a strecurat o mica eroare de redactare. Este vorba de astigmatism, iar nu de asigmatism.
Astigmatismul (grec. astigma= fără stigmă, sau fără punct de focar) este o boală oftalmologică manifestată printr-o deformare de cornee care duce la o refracție defectuoasă a razei de lumină în globul ocular.
 
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2012-10-28 08:29:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE