FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ÎNTREBARE
Text postat de Emanuel Cristescu
Își aduce aminte cineva când a avut loc catastrofa Cârlea? Sau are cineva timp să caute în site și să stabileasca data? Se întrezărește o posibilitate de recuperare a unor texte distruse de imprevizibilul domn Cârlea!

Până acum s-au primit 11 seturi de texte pentru antologie.

Aștept în continuare.

Îi rog și pe aceia care au postat texte mai multe pe site pentru a fi preluate, să ne ajute și să mi le trimită pe e-mail. Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  inpronunțabilă doamnă, aveau și iepurași, pot să jur, orice power point frumos are un iepuraș, cît de mic, dacă te uiți atent.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-28 10:29:04
         
 
  "Iulia, am tot zis chestia asta, de cel puțin 2-3 ori/an, cînd mai posta Vasilica iutube cu iepurași."
(Radu Stefanescu)

Uite, domnule, cum unii, ca domnul Stefanescu, nu poate sa ma uite: ma are ca murmurul pe buze sau ca o pecete pe inima, altfel nu imi explic, cum, in diverse comentarii, imi pronunta numele...
Radu Stefanescu, ai uitat ca eu stiam sa postez clipuri cu gust (nu cu iepurasi, cum spui aici), ca unele persoane mi-au cerut chiar ajutorul sa le invat cum se posteaza aceste clipuri? Deci, nu mai exagera!
P.S.Te-am rugat sa nu mai imi pronunti numele si te rog in continuare: demonstreaza ca esti rezonabil!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-10-28 09:50:28
         
 
  http://wayback.archive.org/web/*/www.europeea.ro

Încercați la adresa de mai sus. Au fost făcute 103 capturi ale site-ului până acum.

Capturile sunt marcate cu abastru în calendarul de la link-ul de mai sus.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-28 02:45:03
         
 
  Iulia, eu nu mai sunt editor, pot cel mult să-l șterg pe fiu-meu la fund.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-28 00:24:59
         
 
  da, tin minte. l-ai sters. de ce nu stergi doar comentariul cel cu iutub de la textul meu ??  
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-10-28 00:13:32
         
 
  Iulia, am tot zis chestia asta, de cel puțin 2-3 ori/an, cînd mai posta Vasilica iutube cu iepurași. se rezolvă dacă autorul textului la care ai făcut comentariul și-l șterge și îl repostează. mai ții minte la ce text ai comentat?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-27 21:48:21
         
 
  N-am stiut.
PAI PUNETI UN AFIS CEVA.

in aeeasi ordine de idei despre cutremure, le-am pus pentru ca au niste fotografii teribile. eh, iar zic: parerea mea.

unde /la ce sa ne logam din fereastra cu comentariu?
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-10-27 20:56:18
         
 
  accidentul cârlea a avut loc fix în data de 19 dec 2007, după cum precizează însuși autorul, în comunicat.

în aceeași ordine de idei, iulia, NU MAI POSTA IUTUBURI ȘI CHESTII MEDIA FĂRĂ SĂ SCRII MĂCAR UN CUVINȚEL ÎNAINTEA CODULUI, PENTRU CĂ PUI SITE-UL PE BUTUCI, DUPĂ CUM SE VEDE.

reamintesc că vă puteți loga doar dintr-o fereastră cu comentariu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-27 09:38:36
         
 
  La comentariile mele ar fi 16.12.2007...
dar nu garantez ca am apreciat f bine, incerc doar.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-10-26 01:09:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE