FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Aplanarea conflictelor
Text postat de Luchi Tenenhaus
Demult, când iritat de vorbele sau faptele amicilor îi apostrofam cu ce-mi venea la gură (idiotule, boule, cornută, etc), unul dintre ei se uita la mine cu blândețe și îmi replica: ”prietenii îmi spun Mișa”. În clipa aia mă simțeam dezarmat și bâiguiam sau nu ceva, dar conflictul era aplanat. Poate e de încercat și pe aici, înainte de intervenția editorilor.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "cei care", scuze.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-16 08:41:24
         
 
  Remarcabil! Dar cati oameni, din cei pe care ii consideram eligibili pentru categoria pomenita, accepta sa raspunda la violentza cu flori, ca in cazul acesta? Intelectualii, in special, considera "intoarcerea celuilalt obraz" (adica raspunsul non-violent la violentza) ca fiind o dovada de slabiciune sau de prostie. Foarte rar am intalnit oameni care sa aiba atata stapanire de sine incat sa-i poata iubi pe cel care i-au lovit. Eu cred cu tarie ca adevarata fortza a caracterului se probeaza prin stapanirea de sine si nu prin izbucnirea violenta. Si, nu, nu mi se pare a fi o poveste.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-16 08:40:45
         
 
  Domnule Sorescu, asta e o poveste pentru mari si mici cu bere!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2012-10-11 21:06:02
         
 
  Și cui îi spuneți povestea asta?!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-10-11 16:04:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE