FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DEȘERTĂCIUNE
Text postat de Stelian Platon

Deșertăciune

Am un frate, împovărat și trist,
Cu lacrima-și măsoară, cântecul său trist,
Pe colină, îngenunchind mereu,
Cu umerii trăgând, necazul ud și greu;
Fratele împovărat – poporul meu !

Când vei sfârși îngenunchierea ta
Și plânsa veșnicie a umilirii?
Picioru-i frânt, povara este grea,
Jertf-ai început în clipa zămislirii.

Blând ți-ai scos mai totul la tarabă,
Așa înfrânt proscris de vechii - noi călăi,
Și în slăbiciunea cea mai slabă
Și cu mândrie afabilă și oarbă,
Votezi și-acum, pe trădătorii tăi.

Mă tem că niciodată nu ți-a fost
Mai crâncenă ca azi, și mai grea povara
Îți calci înțelepciunea fără rost,
Inocent strigând: „Noi nu ne vindem țara”.

Trăgând povara pe colină-n sus
Tu uiți că n-ai un tată ca Iisus…!
01-12-09


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  care-i problema ta, fănele? berea, visichiul, tulburelu' de Alexandria? bibere veneum in auro, găozuță...nu băgași de samă că platonel stă cu cușma-n mînă, umil, dornic de perfecționare a ghiersului. limbii literare de ce nu-i oferi consultanță de specialitate, atele la mușchiu labial, la osu hioid, că-i tare liricoid!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-14 13:42:36
         
 
  lasa omu-n pace, gigele, iar beusi din oala de noapte?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-14 12:53:03
         
 
  ps: rămînînd strict la text exprimarea liricoasă "în slăbiciunea cea mai slabă" e definitorie pt întreprinderea matale care nu-i altceva decît o labă(metaforic vorbind)...tristă, fără finalitate,ridicolă cît încape și oricît ai invoca iubirea de limbă(românăăă???) și tot așa va rămîne indiferent de cîte bale faci matale la guriță.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-14 12:29:57
         
 
  ei mesieur, mister, kir platoane, criza tot ai făcut-o, așa că altă soluție decît rudotelu, dușurile scoțiene prelungite și-alte multe și diverse paleative adecvate nu văd să se recomande în cazul matale. rămîne doar retorismul unei întrebări simple:cum se face, fapt incontestabil, negru pe bleu, că ori de cîte ori eu(sau alt cititor al execrabilei dumitale întreprinderi cvasipoetice)îți comentez textul, așa cum mă pricep(paranoice interlocutor și ironia e o formă de critică)sau am chef)dreptul la liberă exprimare)matale veleitar în uniformă cu mînecile legate la spate sari ca ars și-ți reverși preaplinul paramponului de creator???  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-14 12:25:07
         
 
  Nici un fel de postare, și a nicicui, nu poate rămâne nebâlbâită de niște neaveniți ca tine fusiformule. Rânchezane cine te cunoaște și poate garanta pentru tine că poți colcăi într-un site -Atelier Literar-? Ce știi tu în afară de a batjocori pe un amator nevinovat, și unde mai pui că te vrei cult prin folosirea unui limbaj puțin spus rudimentar, uitat în arhivele începutului de secol? Prin bădărănia afișată, ca fiind observațiile tale concrete, de om citit ce te vrei a fi, nu poți stârni decât o silă cu vomă verde pentru tine și gurița ta spurcată. Cum îndrăznești să-mi spui „fratele meu”, când tu ești o lepădătură care nici să vorbească nu a învățat. Eu vin la acest atelier literar, cu bucuria că o vorbă schimbată cu un om inițiat încurajează intenția de frumos a oamenilor, că aici se învață a construi poezia, indiferent la ce nivel ar putea rămâne acest hobby în final. Nu vin aici ca să mă cert cu derbedei care jignesc răstălmâcind postarea și batjocorind pe autorul ei. Nu te ameninț nicicând în viața asta terestră, doar te informez că dacă eram în țară acum, nu mai rezistai într-un loc ca acesta unde oameni ca mine vin cu căciula în mână și pășesc cu respect prin fața celor de la care avem ce învăța, când simțim nevoia de a exprima frumosul artei noastre, în special cu mult dor de limba natală când ne mai și aflăm departe. Eu nu tânjesc după arta și limba țării mele, ca să mă jignească un idiot. Ce a mai rămas în țara aia? Oameni ca tine? Ai văzut vreodată vreun colț de lume ca să afli și tu cum sunt oamenii in anno domini 2012? Cretinule educat la mahala! Dacă te îndoiești de ceeea ce auzi acum, spune-ți că nu bănuiești ce combinații se fac pentru a găsi un infractor ca tine. Eu fac exercițiu de scriere iar cei evoluați pot îndruma prin cunoștințele lor oamenii cu dragoste de literatura română, și nu să-i ofenseze cum faci. Eu intru cu pioșenie ca într-un templu atunci când postez rugăciunea mea pe site literar. Tu animalule nu știi ce-i dorul de pământul care te alungă pt. ca să poți trăi normal, măcar departe? Stai inteligent că în ziua de azi mulți își schimbă specia devenind nevertebrate în urma propriilor lor atitudini animalice. Dacă nici într-un atelier literar nu se poate evita bădărănia și jignirea sub multiple forme, a bieților iubitori de artă și țară, ce a mai rămas acolo? Un cuib de cuci alienați și obsedați de imaginata lor măsură intelectualo-borfașă? Sper să fie luată sub observație de către administrația acestui site, atitudinea dezgustătoare și neavenită a celor câțiva care au creat o largă impresie tristă despre acest site.
Deservicii pentru imaginea României se fac de către toate lepădăturile în viață. Este de dorit ca acest site să rămână atelier literar și nu arenă unde sunt măcelăriți iubitorii de literatură românească. Vreau să cred că nu scrie pe frontispiciul acestui atelier: „Voi che entrate lasciate ogni speranza”.
Pentru administrație cu multă considerație
Stelian Platon
New York / 13-09-2012
 
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-09-13 23:28:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  fratele meu "poietule" (sic), schimbă registrul, nene, n-ai observat că nici pe-un sait de amatori bine intenținați n-ai raiting? darmite în agora punctului mare, zero...nici măcar pensionarele de la Bălăceanca, cînd trec de la dușurile scoțiene aliniate cîte trei(precum mesajul întreit bălmăjit în textulețu de mai sus, că poezie nu-i poci spune, nici dacă o să faci again spume)nu mai oftează umede la stihuiri de genu': "în slăbiciunea cea mai slabă
Și cu mândrie afabilă și oarbă, "

chiar nu te-ai prins de prăfăraia cu iz proletcultisto-veleitar ce se ridică din pohemurile matale? apropos, cam ce pot a-mi imagina că lecturați în pauzele dintre o creație și alta...nu îndrăznesc să dau nume, titluri să nu vă provoc din nou o criză!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-13 15:03:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE