FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ostraca sau ce ar fi dacă toți coloneii ar fi seminariști (2)
Text postat de Gheorghe Rechesan
Am continuat să răsfoiesc teancul de scrisori. Mi-a atras atenția una dactilografiată, pe o foaie cu margine oranj, compusă într-un cod pe care n-am reușit să-l descifrez.

"Plop-dreapta-secvență. Motor și contact pe injecție.Acvila decolează, tataie taie lemne. Echipa de fotbal din Crăcănatele a făcut egal cu pandurii roșii. Jean Bart nu poartă izmene nici iarna. Sirena blondă e atașată de catargu personal. Tanti Mony numără aracii și concasează varză verde de bruxelles cu certificat de garanție expirat. Dacă galera ajunge în Pireu vindeți toți cartofii și rupeți pisica în două. Ai noștri ca brazii. Apă plată pentru fane.fane gheorghiu și-a cumpărat o duzină de scoici saint-jacques. Concert de ultramarin pe strasse. Adio că te ascult și rămîn cu tine."
Cînd am pus-o în plic am găsit în interiorul lui un bilețel, după toate aparențele cheia de descifrare, pe care era mîzgălit cu un creion "sonete.șekspir. chirica. pagina 66 L egal 50."
Foarte profundă mi s-a părut și o epistolă în care personajul nostru își descria ascensiunea profesională și intențiile de viitor.

" Dragă domnule Lemnaru prietene îndepărtat
Așa cum ți-am povestit am absolvit cu calificativul f.b. școala superioară de comunicatori înregistratori și-s tobă de carte.Chiar și la desen am obținut nota maximă. Fiincă s-a constatat în urma unor teste și extemporale că posed proprietăți și talente parapsicologice direcțiunea mi-o plătit și un curs de radiokinestezie și telescopie chestii tehnice de manipulare a mărfii și a gorobeților antisistem. Am lucrat în domeniu cu multe subiecte și subiecți selectați de specialiștii serviciului nostru.Nimeni nu s-a sesizat că n-aș fi fost profesionist, ba din contră cînd am efectuat proba rezistenței la împungere cu ace obișnuite cu bold nedezinfectat, am obținut rezultate excelente, adică în procentaj statistic șapte din zece pițigoi au ciripit. Restul de doi au avut ciocul mic pe considerente de dosar murdar, așa că pot spune că am rezolvat exercițiul tactic în proporție de 100% cu eroarea statistică că unu a mierlit-o fiind cardiac. Nu că mă laud dar am început să scriu și cărți în principal de instruire a personalului recrutat dar și cărți de literatură scurtă genul liric și nu numai. Chiar domnu director Șerp Ghenadie, general de brigadă, m-a felicitat în cadru restrîns într-o ședință desfășurată la localul " Cățaua vaccinată" unde au participat auditori de prestigiu și critici pe domeniu informativ-documentare-logistică, reproduc tecstual: "ești dat dreaku, mă Ciobariule, ai o acoperire beton. " În consecință m-am specializat repede și-n domeniul materialelor de construcție. În urma recomandărilor am obținut pentru o perioadă de o lună calendaristică ( era în ianuarie anu' ăsta) postul de consilier pe probleme de dezinformare la cabinetul primului ministru. Acilea m-am achitat cu brio de toate îndatoririle din fișa postului, inclusiv serviciul de noapte. Am dezamorsat în biroul dumnealui, cu sprijinul personalului tehnic, o bombă blondă, nu era alarmă falsă, tipa arăta trăznet și omu' a scăpat cu onoarea sexuală intactă că de afla nevastă-sa, femeie voluntară de felul ei, băga divorț și adio carieră politică. În problema manifestațiilor antiguvernamentale am procedat corect, în sensu că i-am spus franș, direct:" măi Emile, las-o naibii de demagogie, nu mai merge ca pe vremea împușcatului, respectăm normele internaționale în stil romînesc, adică una promiți și alta faci, vezi și tu că opoziția e un rău necesar, dar dacă găsești fiecărui opozant o bubă pe biografie pe urmă nu ai probleme!" M-a ascultat și s-a văzut din presa noastră ce a ieșit.
Pe domeniu personal de satisfacție am totuși cîteva nemulțumiri.Deși sunt major și maior de acuma, cadrul legal din țară nu-mi oferă beneficii suficiente așa că după cum ne-a învățat și dl col.prof. Șt.R.am obținut brevet și pe extern și-anume într-o limbă de circulație internațională, adică liber pe dreapta cu prioritate că de stînga și lagărul ex-comunist ni-s sătui toți. Prin urmare, te rog cu acordul conducerii ierarhice să aprobi încolonarea pe rînd de cinci cu următorii: subsemnatul și încă patru oameni de nădejde pe care i-am cooptat după cum urmează: Sculptorul, Flory, Profetu și Pușcaș de Rime (toate nume de cod bineînțelese). Am pașaportu în buzunar trebuie doar să fluieri matale aria toreadorului la o oră de maximă audiență și facem adunarea. Pe curînd și te asigur că n-am cîntat niciodată pentru moș Gerilă."

Urma o altă misivă de amor, adresată unei așa-zis domnișoare, poreclită "Lupoaica bleu".

" Ești mortală, puiule, de cînd te-am văzut pledînd la bara verticală numai la blănița ta bleu mă gîndesc, sălbăticiune mică și dragă. Cînd trec prin Vegas te caut. Pînă atunci îți trimit one hundred $ în bancnote nemarcate de one $ și toată iubirea mea nealterată fiind cu analizele medicale la zi. Semnat White Fang."
Banii dispăruseră din plic, dar am dat de o originală și fistichie carte de vizită tipărită pe carton bleu cu margini și caractere din aur roșcat .
La polul opus se afla o epistolă care m-a emoționat, adresată familiei.

" Sărumîna tată mamă bine v-am găsit
Aflați de mine că-s bine sănătos deși am unele dificultăți de adaptare la fusele orare și din cauza nostalgie întîmpin destul de des dureri în furca pieptului. America e o țară deosebită, continentală, cu ieșire la două oceane plus golful mexicanilor, dar din care n-am văzut mare lucru, fiind deocamdată trimis într-o tabără de instruire. Lucru greu, nu cum cred toți șomerii din țară că aicea umblă potăile cu covrigu'n coadă. În primul rînd că stagiul implică antrenamente dificile cum ar fi, o sută metri tîrîș pe coate și genunchi sau flectări repetate în unghi de 90 grade la superiori. Nici hrana nu-i cine știe ce, ca să ne călească ne dau să mîncăm pită din coajă de stejar canadian, sirop de arțar și cafea din ghindă prăjită, adică rațional nutrișăn pe bază vegetariană care îi demonstrat că dezvoltă tupeul și atitudinea scorțoasă în fața inamicului. Cînd isprăvim plecăm în Kansas care cică-i un stat cît bărăganu, unde fiecare va primi hogeac, slujbă și mașină de serviciu. Nu vă faceți griji că mă descurc io cumva, doar m-am descurcat și-n țară cu greaua moștenire a trecutului, darmite aici în leagănu' democrației mondiale...posibilități să v-aduc pe toți în state ar fi, dar pînă nu m-aranjez la fics, deocamdată nu promit. Vă îmbrățișez, al vostru fiu Sorin Doru."

Tot un mesaj patetic conținea și scrisoarea adresată d-lui col.prof. Ștefan Rădoi-Domozei.

" Stimate domnule profesor
permiteți să m-adresez camarade?
În calitate de discipol instruit la cele mai performante cerințe în tehnica comunicației vă adresez o rugăminte cu caracter strict personal și intim. Dacă soarta, inamicul, conjuncturile vor evolua spre insuccesuri, iar eu, ca persoană fizică nu voi reveni din misiune, am doleanța să fiu înhumat unde am picat la datorie, sub o formă restrînsă, adică resturi de incinerare cu placă funebră din bazalt negru, șlefuit ( monumentele din material marmosin fiind foarte expensive peste bugetul alocat) iar pe piatra de căpătîi să mi se graveze cu caractere citețe următoarea autobiografie care mă reprezintă identic:

Eu sunt
un tigru dezansamblat
de urletul meu la greu
un raport sălbatic în inventarul vieții
o junglă arhaică mistuită în interior
fiara circumscrisă în cerc
iar cercul automat a devenit pătrat
la ordinul superiorului
am avut nouă vieți
mi-am tatuat tricolorul pe blană și-n suflet
acum mă învăluie noaptea nebună
urletul meu răsună oligarhic anarhic
dar sunt mulțumit și cu datoria la zi
fiindcă aici între apă și cer albastru cu stele cincizeci și dungi treișpe
zac eu colonelul post-mortem Sonny Solar

La groapă aș dori să mi se intoneze balada populară " Să moară inamicii lui", iar dacă nu se dispune de solist, barem un cd cu melodia originală.
În speranța că modesta mea cerere va fi îndeplinită vă mulțumesc anticipat și vă doresc în numele grupului operativ Ostraca numai rezultate excelente în activitatea formativă.
pies: uniforma și efectele personale se găsesc sub un fundația unui hidrant la zece metri de Caesar Palace, acolo unde, într-o permisie am avut baftă să cîștig jetoane în valoare de 49, 99 $ .

Ultimul plic conținea o telegramă ca pe vremuri, adresată lui SDC, cu litere groase, decupate și lipite pe o coală cafenie, împăturită de-a latul.

" Atențiune. stop. alertă max. atentat la cîrmaci. procedați conf. indicativului Lupul de mare doi.stop.stop. urmați cu exactitate fidelă abnegație stop. scenariul lovitură de stat."



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  posibil, te-or fi exmatriculat ca scriai catrene pe peretii grupului sanitar...cert este ca statura ta umana trece un pic peste un tron de faianta.mai jos de atit cobori constant printr-un jet periodic de apa spre canal.in toate rindurile.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-05 23:01:00
         
 
  patrunjel cu pene, in primul rand nici macar nu am absolvit seminarul. Iar in al doilea rand nu pot cobori la nivelul unei compuneri de clasele primare. Nepoata-mea dintr-a patra scrie mai fain decat tine.
Iar in al treilea, ieste ca eream cel mai cel mai epigramist dintre epigramisti daca nu iti demonstram cat esti de mic?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 22:43:21
         
 
  nea srinele de ce nu-ti vezi de catrenele tale...aveai ocazia sa taci intelept sau sa dai o replica literara isteata..da' de unde nu-i nici dumneyeu nu cere, nici macar unui seminarist ipocrit!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-05 22:31:09
         
 
  Compuneri, compuneri, compuneri...
Cred ca au sa iti publice tecstu neshte elevi jmekeri pe referate.ro. Sa aiba ce sa copieze cand au de dat corigentele.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 21:57:38
         
 
  parcă vă văd plimbîndu-vă de mînă pe aleia aia străjuită de castani, și înjurîndu-l pe esculabu că v-a băut compensata :))))  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 23:59:24
         
 
  puneți ban pă ban și toamna vă luați bilet la sovata  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 23:57:01
         
 
  p.s. cum, la drept vorbind, nici matale  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 23:54:53
         
 
  unde pui că nici nu-i trebuie bani de coafor  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 23:52:50
         
 
  escullabe,
ești cam pe locu doi. propunerea asta ți-o făcusem eu, mai acu ceva vreme, cînd te drăgăleai cu gargarici pe-aici, amor mare, ce mai, deopotrivă ideologic și neurologic.
acuș este foarte probabil că amorezu tău este la un consult ginecologic. nebunaticule, îl lăsași greu!
sau el pe tine?! și taman tu ne deduși tiligrama dîn cabinetu lu "două dește un' să nimerește"? d-aia n-ai timp?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-04 23:35:43
         
 
  bă băieți, n-am timp de voi acum, scuze, doar o vorbă, dacă vă iubiți atît, de ce mai pierdeți p-acilea zile electrizante de internare și nu vă luați? guriță, dacă mă gîndesc bine, fără mustață nen'tu gigi e destul de nurlie. gătește binișor, și nu-ți iese din vorbă, frate, să-l pici cu ceară!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 23:17:34
         
 
  Tu crezi de departe, gheorghe.
Eu știu de aproape.
Inșii ăștia au șiretenia vulpii și versatilitatea scorpionului.
Ca să nu mai pomenesc de perfidie. Cărei zoo/corespondențe s-o asociez?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-04 23:01:53
         
 
  Ioane, eu nu cred ca escullabu e in vreo unitate de elita, e doar un soarec napirlit de laborator electrotehnic mai lipeste un contact mai schimba un condesator.daca ar fi activ nu si-ar pierde vremea pe aici, spanuind parodii din ce in ce mai idioate. cred ca n-o sa ii mai replic deloc, poate asta il va oftica cu adevarat caci il simt cum sta cu destu pe tastatura tremurind de nerabdare sa mai arunce o cacareaza "spirituala" inspre mine. chiar asa daca nu vom catadicsi sa-i raspundem ce face, oare plesni-va ca boul lui Esop, escullabu?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-04 22:14:22
         
 
  Ții musai să ne convingi că te afli în divizia de elită a aititiștilor gradați, escullabe?
Știam, nu te mai obosi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-04 20:19:59
         
 
  bre nea gigi, ți-am scanat adineauri sistemul cu aida, și-am găsit că deși ai ram-ul mare, nu se pupă cu placa grafică și are un buffer trosnit, de asemenea, că deși ți-ai tras procesor dual core, nu-i optimizat, la fanul chipset ai un rulment gripat, la sursă ți-a sărit o siguranță, și cd-rom-ul îți rîșnește iremediabil în gol, mai ales după miezu nopții, cînd te ghemuiești sub placa de bază. îți recomand o viață sexuală spirituală cît de cît normală, alături de tratament de urgență la una din unitățile service dedicate din localitatea de domiciliu, alea proaspăt văruite, de la marginea orașului. asta chiar dacă ieșiși cam demultișor din garanție, Dumnezeu e mare, hai pa.

legendă:

aida - tool de scanat sisteme pe win 32
procesor - pe românește bibilică, cerebel, bostan, etc
procesor dual core / procesor cu 2 nuclee (model schizo)
fan chipset / ventilator de racire chipset - duș, compresă gheață
RAM - random access memory / eterne amintiri din copilărie
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 15:19:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE