FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
MITICĂ - la brutărie!
Text postat de adrian mihai


pentru clientelă
furnizează, cică,
adrian – franzelă.
chifle – nea mitică!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "cu rahat sunt? ori cu mac?"
Ninele, draga, Adrian spune ca sunt sanse mici sa fii cu mac :))) Doamne, ce va potriviti!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 23:09:02
         
 
  Adrian, ti-ai instalat propria privata, iar acum stai in usa si vinzi bilete. Pentru ca este evident, lumea se orienteaza dupa miros, isi face treba si te intrebi de ce, la plecare, fiecare dintre ei te bate admirativ si prelung pe spate.
Buna treaba, bun baiat! Bravo!
Hai, pa!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 23:05:24
         
 
  ........................
cu rahat sunt? ori cu mac?
Postat de catre Ninel Dambla


răspunsu-am să ți-l dau îndată
și nu am grețuri să o fac:
după mirosul de privată
sunt șanse mici de-a fi cu mac...



 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 10:52:35
         
 
  „pentru clientelă
furnizează, cică,
adrian – franzelă.
chifle – nea mitică!”
(Adrian Mihai)


mai am doar o întrebare
și apoi promit să tac:
chiflele din galantare
cu rahat sunt? ori cu mac?

 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-31 10:36:26
         
 
  epi, nu-i problemă, că mă ține sau că mă scoate de la inimioară dl recheșan e, în definitiv, o problemă care ține strict de dânsul.

dacă scriu una și alta pe aici, o fac pentru că așa cred, nu pentru a plăcea sau displăcea vreunui membru din site...

amintește-ți, te rog, că în urmă cu ceva timp eram printre cei criticați vehement de dl recheșan. poate chiar bălăcărit. bine, nici eu n-am rămas dator, că am toate verbele la mine, după cum bănuiesc că ai observat! așta nu m-a împiedicat, doamne ferește, să-i recunosc valoarea prozei...

la fel, dacă tu mă agreezi sau nu, e aceeași treabă, eu mă uit la ceea ce scrii, iar dacă îmi place o voi spune, indiferent de ceea ce zic unii sau alții.

și, ca să închei, aceeași atitudine o am și față de nefericitul ăsta de gafeu, voi recunoaște imediat dacă va produce ceva de valoare, însă deocamdată nu e cazul. ce-a scris el, până acum, să mă ierți, dar nici câinii nu mănâncă!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 08:23:38
         
 
  "M-ai vazut pe mine, persoana bine educata si toti cei sapte ani intacti, sa vorbesc asa? Nu, desigur, ....
Hai, spala-te pe dinti!"
Postat de catre Andrei Florian

i-auzi brâu'! te dai de băiat stilat și, 3-4 rânduri mai devale, îți dai poalele peste cap.

știi cum se numește asta, gafeule? fugă de ideație!

așadar, recomandarea de la nenea cu halat alb este rudotel combinat cu lecitină... ia cu încredere, poate că nu ești chiar irecuperabil! iar dacă nu funcționează, încearcă și ceva dușuri reci...

e în regulă și cu spălatul pe dinți, o voi face cu maximă plăcere când vei fi lângă mine, să am pe cine să golesc reziduurile!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 08:09:46
         
 
  "dacă mă critică epi e una, el se pricepe, îl recomandă rezultatele în domeniu!" (adrian mihai)

Daca te aude reche te scoate de la inimioara...


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 06:27:55
         
 
  Adrian, maturizeaza-te! Faptul ca esti vulgar este specific persoanelor limitate. M-ai vazut pe mine, persoana bine educata si toti cei sapte ani intacti, sa vorbesc asa? Nu, desigur, iar pentru chestia asta, te sigur, nu trebuie sa te dezici de idolul tau, Dan Diaconescu.
Hai, spala-te pe dinti!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 01:22:04
         
 
  măi, flatulație prezidențială mică și dusă cu capul (șezi blând, epi, nu cu tine vorbeam!), ia mai încearcă și tu de scrie de ceva la tine!

am citit, mai ieri-alaltăieri niște aiureli semirimate ale tale, căznite ca vai de mama lor (și nu "vai mama lor" cum ești tu convins că trebuie să zici, eruditule!), cu versuri șchioape și cu umor nu, ce mai, s-a dus naibii buna dispoziție, ai stricat ziua tuturor.

dacă mă critică epi e una, el se pricepe, îl recomandă rezultatele în domeniu!

pe tine ce te recomandă? pupincurismul țocăit al feselor prezidențiale? cam slăbuț, nu crezi? mai bine încearcă niște limbi bine plasate, că zona respectivă îți e, deja, familiară!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 00:47:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Acum va veni domnul Gheo sa te contrazica. Pentru ca este evident, nu domnul Gheo este paralel, ci epigrama.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-30 22:55:14
         
 
  Vezi, cand esti prea nervos nu iti mai iasa chiar asa de bine.
Oare din cauza asta sa fie reche asa de paralel cu epigrama?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 22:43:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE