FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre caracterul românesc
Text postat de Ninel Dambla
„Tot mereu am mers de-abuși,
Ieri, îngenuncheați de ruși,
Azi, de merkăli și de buși!”

Ioan Peia



ce hoarde ne călcară bătătura –
turci, huni, tătari... – și tot nu ne-au răpus
căci noi am stat precum ne e natura:
în patru labe... și cu fundu-n sus.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Boala-i gravă, mare febra,
Cînd doi viruși se adună,
Altfel spus: sida și eba
Dau... ebola împreună!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-01 22:06:47
         
 
  epilică, (de data asta am fost mai atent cu tasta u de lîngă i!)
Am spus, într-un com anterior, radiat de către noul tău pretenar, năvală, ce fac eu cu epigramele tale. Cum nu pot repeta, dat fiind că risc să mă supun aceleași proceduri de împingggiment din partea sus-numitului, îți recomand să faci un efort de imaginație ca să afli, și să nu încerci a le mai recupera, întrucît plutesc, deversant, prin rețeaua de canalizare a orașului.
Despre poezelele tale, publicate în faimoasa editură Nexam Abitiru, în care numai gîgă nu și-a mîzgălit panseurile lirice, nu mai am nicio părere, deoarece ele au trecut mai demult prin respectiva canalizare, acum zăcînd, destructurate, în stația de epurare.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-01 09:24:57
         
 
  esculabe,
Marș la pilon, vîră casca unde trebă și mai fă o mică dar veselă spectroscopie sonică, pentru a avea ce să raportezi telefonistelor cu ochi albaștri din centrală.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-01 09:17:20
         
 
  Mai Epiplane, ai inceput sa devii penibil. Ai decazut rau, daca ai ajuns sa te lauzi singur... si prin paginile altora.

 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-09-01 08:29:45
         
 
  @reche/plecat de pe strecke:

'ici mata ca George Zarafu nici n-a auzit de Epi?
Atunci cum se face ca l-a curtat sa trimita textele urmatoare pentru Antologia epigramei românești pe care a editat-o impreuna cu George Corbu si Valerian Lică la Editura Pro Transilvania in 2007?

http://surse.citatepedia.ro/din.php?a=Sorin+Olariu&d=Antologia+epigramei+rom%E2ne%BAti%2C+2007

Daca intrebarea e prea intrebatoare pentru matalutza poti face fifty-fifty sau poti suna un prieten. Ti-l recomand eu pe ioan peia (un fost de-al meu). E baiat fain, dar numai daca il gadili sub barba.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 23:49:14
         
 
  pentru că luptătorii de categorie grea, radu și gigi, sunt în pauză, își trag sufletul și își ling rănile, mă joc și eu un pic de-a curtea constituțională și dau o erată la textul:

"Comentator dezinteresat: Andrei Florian matura cu voi toti pe jos aici pe Europeea in materie de politica."
Postat de catre ... Epigramist

1. în loc de "dezinteresat" se va citi "des-interesat"
2. propoziția de mai sus se poate reduce la esența ei prin plasarea punctului imediat după predicat. în acest fel se definește foarte clar și cât se poate de corect pregătirea profesională de om de serviciu a gafeului, precum și rolul său ideologic de cârpă de șters pe jos (sau, mai pe românește, otreapă).

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 23:40:43
         
 
  peia, prietene, îmi lipseai. sigur, ești tot o labă tristă ca și amicul compilici (ăsta latră-n general doar după gard, și numai 2 teme, ludmila și sonetele, altceva nu știe), da parcă mai vioaie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-31 23:40:20
         
 
  năvală,
vezi că ți-am jicnit pretenu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-31 23:17:26
         
 
  esculab iese din cușculiță doar cînd e mangă!
și, mai întîi, își pupă-n buci amicii de propagandă, după care înjură nediferențiat tot ceea ce nu poartă aceeași marcă: "informator!"
mai exact: un mic lătrău care, dacă nu e ascultat de oamenii serioși, toarnă și el acolo unde își poate exersa fără limite spiritul de țață de șanț.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-31 23:16:10
         
 
  Hai ma, baieti, voi va gasiti sa radeti de Gheo doar cand sunt eu plecat de pe site?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 23:10:58
         
 
  sictir, amărîtule, nici măcar n-ai haz.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-31 23:08:42
         
 
  er.iar ludmilei îi hărăziși destinul...pricepi tu, chiar matol fiind...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 22:56:27
         
 
  nu mai bea, fane, vezi că nu'ți face bine, vb serios, o să damblagești, iar fii/tu e prea mic iar nevasta prea tinerică să te spele la dos...iar pe ludmila îi dăduși destinul Ioanei DArc, nefericitule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 22:55:53
         
 
  hai sictir, prietene...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-31 22:50:52
         
 
  ce curajos ești , jigodie! remember ludmilla...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 22:50:17
         
 
  ageamiu e ficioru lu mă/ta ăla

nu te teme, compilici, n-am să-ți răspund la fel.
dar nu regulamentul mă împiedică, prăpăditule, ci doar nevertebratul tău destin de avorton scăpat în budă...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-31 22:46:55
         
 
  ps.cum ziceam, usualy, ageamiu e ficioru lu mă/ta ăla de-i compilă pe frunzetti, chirică, tomozei de-a valma și-i ambală kitschist în țiplă  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 22:13:45
         
 
  fane, du-te și te culcă... dacă nu reziști la alcool de ce naiba mai bei...cît, o bere, zici?! ieftin ești, nene, cumplit de ieftin!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 22:10:50
         
 
  băi compilici, păi nu scriseși cu mînuța ta ceva mai la vale:

"îmgîmfat mic, cred că Zarafu, Quintus ori alți seniori ai genului, habar n-au de existența ta" ???

de cînd e quintus "senior" al genului, ageamiule? probabil tragi și tu nădejde la Al de Sus, să te mai lase a mîzgăli netul vreo 10-20 ani de-acu încolo, că deh, una e să dai colțu în calitate amator, și alta în calitate de senior (mai ales că de la o vîrstă încolo, nici nu mai contează genul). hai zi că nu-i așa.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-31 22:00:33
         
 
  și-acu te las neică,discuțiile cu cîte-un moțat ca tine îmi fac sete. mă duc să cumpăr niște lămîi, mi-e cam greață.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 21:37:10
         
 
  poate îți scriu fețele că-n dos ești un mic ranchiunos.laudă-te gură, că ai mîncat păsulă.că după aia fîsîi pe urlet canin că ai fost deposedat de prepuț, trece totul în derizoriu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 21:34:25
         
 
  erata:.din răsputeri  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 21:24:08
         
 
  a.f. mătură pe jos, atît.probabil prin studiouri sau dă cu mopul sau, răsputeri cu limba praful microfoanelor, ba uneori am impresia și dosul unor așaziși lideri de opinie media, se face de rîs clențănind în gol. părerile lui? un fîsss. analiza:mofturi, bade.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 21:23:39
         
 
  de ce nu ești atent la fondul cestiunii, fănele? am spus eu că-mi plac epigramaele lui Quintus? sau a lu nenea ăla, Zarafu? aici evb despre un îngîmfat, o panaramă americană ce se dă axul catrenului transoceanic și de fapt e o prăjină de rufe, nici aia dreaptă și nouă.
ps.du-te.știi tu unde.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 21:20:31
         
 
  etern penibile nea gigi, în opinia mea, și nu numai, epigramele lui quintus, de-o maximă stupizenie, demonstrează, pe lîngă seceta absolută a ideii, antitalentul în fază terminală (firește, ranchiunos și agresiv). în sensul ăsta, și să mă ierți, nu mă miră că-ți plac.

am găsit cîteva "de top" aici:

http://epigrame.citatepedia.ro/de.php?a=Mircea+Ionescu-Quintus

amic cu tine sau nu, epigramistul nostru îi dă clase. în măsura în care mai e posibil, bagă la cap.

p.s. lasă-te.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-31 21:05:02
         
 
  Comentator dezinteresat: Andrei Florian matura cu voi toti pe jos aici pe Europeea in materie de politica. Desigur, nu mi se pare deloc corect ce face el fiindca profita de faptul ca voi sunteti in tabara loserilor si incercati sa sustineti niste cadavre politice.
Bine, si aia pe care ii sustine el sunt niste zombie, dar macar misca.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 21:00:50
         
 
  reche, ti-am mai spus ca esti atat de naiv incat nici macar nu iti dai seama ca faci ππ contra vantului?
Pai oamenii astia: George Corbu (presedintele Uniunii Epigramistilor din Romania), George Zarafu (fost vicepresedinte), Valerian Lica si Corin Bianu (secretari), etc... nu numai ca au auzit de mine, ci imi scriu si prefetele cartilor si ma publica in antologii ale epigramei romanesti contemporane.
Tu chiar vrei sa devii un Becali II al Romaniei?
Pe bune acuma!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 20:55:26
         
 
  eu propun altceva: ori de cîte ori afeu își bagă limba-n dos, semănînd panseuri politice pe-acilea să fie automat postat sloganul:IEȘI AFARĂ, JAVRĂ ORDINARĂ și să fie bombardat cu chipiuiri, caschete și căști de paradă(cei care și-au satisfăcut stagiul militar știu de ce !) :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 20:39:19
         
 
  "Din punctul meu de vedere, postacul Andrei Florian ar fi persona non grata pe această pagină, în cel mai bun caz ar avea nivel 10 de postare."
Postat de catre Val Navara


dle navara, pentru p(r)ostacul A.F. aș propune un nivel al lui și numai al lui, și anume 7,4. îi e o valoare tare dragă!

prietenii știu de ce... :))))

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 20:36:01
         
 
  năvală,
ești bun, frate!
ia de la mine o felicitare-n freză!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-31 20:35:45
         
 
  îmgîmfat mic, cred că Zarafu, Quintus ori alți seniori ai genului, habar n-au de existența ta, iar pe europeea ești doar atît:

răspopit fugind de denii
încropind o epigramă
proorocește cîte-o dramă
și rimează-afurisenii...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 20:30:11
         
 
  lui reche: tu ai impresia ca eu iti citesc incercarile tale ratate de a ma provoca la ghicitori infantile?

Amice, Zarafu il cheama pe prietenul meu, nu Zugravu!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 20:19:00
         
 
  Ehehe, incep sa mi se stearga comentariile! Semn ca am dreptate si ca adevarul deranjeaza.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 20:17:10
         
 
  D-le Navara,
greu cu orgoliile nemotivate, dar ce putem să mai constatăm sau să comcluzionăm:poate un calambur ieftin, dar ăsta-i nivelu precum se vede:de atîta toleranță se transformă lavra bleu în casă...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 19:51:51
         
 
  schimbă-ți dioptriile, epigrantule, că de/atîta buchisit pe google uitași fondul chestiunii! repet postarea:
"ia- să vedem nea epi citește din maeștrii jenului( nu,nea cioacă genu, cu tine n-avem nimic de s-ar împușca toți epigramiștii, tălică ai muri nevinovat):

Pîrîtul Oală, popă-n Adunați
Chemat pentru injurii-n cremenal
Zise trufaș, așa spre magistrați
"E din tămîie, damfu-mi ancestral!

Ia-n ghici epicentricule după cine-i parodiat catrenul!?ai 3 încercări. prenumele: aidoma mie.numele: o meserie.

Oricum e meritoriu ca dupa 24 de ore de cautat pe google nimeri;i din prima!
Da, epigrama parodiată, pastișată era asta;
DIN TRIBUNALE
Pârâtul Ics, din satul Adunați,
Chemat pentru divorț la tribunal,
Ca să-i convingă și pe magistrați…
Le-a mai servit o probă de scandal!
Acu daca matale ai nevoie de lecitină nu înseamnă că și alții au...nici măcar cioacă septagenarul, nu uită numele celor pe care-i prelucrează.
In rest, băi antropofagule, eu nu încerc să dovedesc nimic, tu însă reușești cu mult succes prin grobianism, îngîmfare și refulări repetate să dovedești exact contrariul...și-apoi, decît că dacă tot e să citesc epigrame de ce să -mi pierd vremea cu o mîzgălitură stîngace cînd pot să privesc un Rembrandt.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-31 19:49:28
         
 
  "Din punctul de vedere al domnului Cristescu, comentariile postatorului Andrei Florian sunt perfect regulamentare."

Regulamentare? Manele pe un site care se pretinde literar???? Ma scuzati, cred ca am nimerit gresit. Sau am citit gresit in regulament. Eu nu cautam site de manele.

 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-31 19:46:32
         
 
  reche, umilitu' tatii, scuza-ma ca te inoportunez... dar pe epigramistul cu pricina il cheama George Zarafu, nu George Zugravu.
Iar te bagi unde nu iti fierbe oala? Nu vezi ca te faci de ras cu fiecare postare in care te dai de ceasul mortii sa dovedesti ca Epigramist nu e epigramist?
E ca si cum ai incerca sa dovedesti ca Mutu nu e fotbalist, ci pianist sau controlor de bilete de tramvai.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-31 19:06:45
         
 
  Neică editoriule, singurul care mai ramăseși prin tarlaua europeică, până mai alaltăieri tăiai în carne vie. Acu’ ce păzești?

Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-31 10:41:16

Aplic politica firmei: toleranță, răbdare, perioadă de tranziție. Și iar toleranță, înțelegere etc.
Din punctul de vedere al domnului Cristescu, comentariile postatorului Andrei Florian sunt perfect regulamentare.
Din punctul meu de vedere, postacul Andrei Florian ar fi persona non grata pe această pagină, în cel mai bun caz ar avea nivel 10 de postare.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-31 18:43:27
         
 
  papagal mărunțel și jumulit

ceea ce nu intră sub fruntea ta aia teșită e faptul că, dacă mi s-a făcut greață de tâlharii din pdl și de tartorul lor, asta nu înseamnă că dinspre usl curge apă de trandafiri.

pe moment (poate în lipsă de altceva), usl poate fi o soluție. bună, rea, nu știu! însă cred că e departe de abjecția și infecția portocalie.

soluții pot fi și ddd, și partida romilor. până și sexy brăileanca! repet, orice alegere e mai bună decât pdl. așa, cum arată el acum, cu udre, videni și boci...

te-am dezamăgit încă... (cum, gafeule, odată sau o dată?)

ps. dacă tot faci revista presei (fără să-ți fi cerut nimeni treaba asta, băgându-te singur în seamă), îți cer ceva peste puterile tale dacă aș zice că e normal să anunți și alegerea lui ponta (așa plagiator cum e el) ca vicepreședinte al internaționalei socialiste?

sau n-ai voie de la împărăție?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 10:42:11
         
 
  Neică Floriane, am rugămintea să nu-mi mai spurci pagina cu pornografiile dumitale politruce și otevisto-manelistice. Era mai bine când îmi postai de șase ori aceeași tentativă de catren. Măcar se lega, cumva, de context.

Neică editoriule, singurul care mai ramăseși prin tarlaua europeică, până mai alaltăieri tăiai în carne vie. Acu’ ce păzești?
 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-31 10:41:16
         
 
  Washington Times: "Românii tânjesc după comunism"


Sursa: evz.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 10:21:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Bre, neică Floriane, m-ai zăpăcit de cap. Când ai retrogradat, de la băsist la otevist??



 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-31 07:46:59
         
 
  Daca nu stii, iti aduc aminte ca Marga este propunerea USL pentru Institutul Cultural Roman, omul vostru :) Intelectualii USL :)))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 01:06:45
         
 
  Adrian, dar despre Marga nu spui nimic? Te intreb pentru ca te vad preocupat de gunoaie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 01:04:47
         
 
  err: în burtă, că cine știe ce mai înțelegi ți-i tragi în cap!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 01:02:25
         
 
  iar acum, la final, ia o doză dublă de rudotel, bea un kil de apă , trage-ți doi pumni în bută și du-te de te culcă!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 01:00:50
         
 
  conform principiului "hoțul strigă: -prindeți hoții!", îți spun că, de turnat, te ocupi tu și alte 2-3 jagardele agitate de pe aici!

îți zic încă o dată (și nu odată, dar, în fine, e prea complicat pentru tine): dacă nu ai observat, te aflii (vorba idolului tău de peste gârlă) într-un sait literar, așa că pune mâna, urgent, și creează ceva.

altfel, ai toate șansele ca editorii sau proprietarul de sait să te țâpe afară, săturați fiind de duhoarea sulfuroasă pe care o răspândești jur-împrejur!

să nu zici că nu ți-am spus...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 00:57:19
         
 
  Tot asa precum e doctoratul in drept in ziua de astazi, se pare ca, pe vremea aceea, numai cine nu si-a dorit nu a devenit turnator :). Mai greu este sa faci masteratul la Catania, pentru ca multi nu o pot localiza pe harta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 00:48:01
         
 
  Adrian, chiar asa, ai aflat ca Marga ala al tau a fost turnator? Toti ati fost, chiar toti?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-31 00:40:32
         
 
  Uite, spre exemplu, Adrian copilul epigramist, de ceva vreme face epigrame de succes din gunoaie si alte reciclabile.
Postat de catre Andrei Florian

așa e, gafeule, e mult mai simplu să arunci cu lături în alții decât să pui mâna să încerci să produci și tu ceva, cât de cât.

aaaaa, scuze, uitasem, ai încercat să faci niște ciudățenii în stil epigramă! au fost perfecte, a râs tot saitul de s-a prăpădit! de tine, nu de făcături...

copilaș mic și retardat, ia hai să tragem o linie pe sub tine și să vedem ce iese, cam care e activitatea ta pe-aici. păi ar veni așa:

- activitate de agitator politic grețos
- poastare de texte preluate din varii părți
- postare de pozulici
- postare de filmulețe
- încercări ratate și răsuflate de contribuții literare personale
- comentarii imbecile în paginile altora
- și... cam atât!

și atunci, întrebarea legitimă care se pune este: ce cauți, papagalule, aici? ăsta e unicul tău scop, să băsești în public, needucatule și activistule care ești?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-31 00:34:17
         
 
  Bre, nene Ninele, daca as sta sa explic fiecarui lautar ce sa-mi cante, ei, lautarii, n-ar mai primi niciuna, scuipata, pe frunte. Asa este si cu umorul. Uite, spre exemplu, Adrian copilul epigramist, de ceva vreme face epigrame de succes din gunoaie si alte reciclabile. E lesne de inteles si de unde vine inclinatia acestuia spre intelectualii lui Dan Diaconescu. Dar pentru ca si lautarii sunt oameni, iata, vreau sa iti dedic si tie una, din partea lui Dan Diaconescu. Stai linistit, e gratis.


Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-30 22:37:18
         
 
  oricum zugravu e un rembrandt pe lîngă tine care mereu te strădui să "desenezi"și nu izbutești decît să mîygălești glume răsuflate de care rîzi singur ca unu' băsescu, odinioară președinte legal dar nelegitim.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 18:32:20
         
 
  da, aud fîsîitul, ești expirat. deși cu un goodyear tras pe mufă ai putea încă păcăli pensionarele din Michigan că ești încă un fel de johnny weismuller al epigramei trnasoceanice.înoți în rahat, dai din labe, mai iei o gură dar ce conteayă merită orice sacrificiu s-ajungi la liman.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 18:24:28
         
 
  reche, catrenul tau imi aminteste de oracolele sau caietele cu amintiri ale pustoaicelor cu cosuri pe fata de acum 30 de ani.
M-ai spart cu el!... :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 18:12:22
         
 
  "a.m. postează-l, rogu-te, în pagină, e cea mai valabilă epigramă citită pe europeea de la suspendare-ncoa!" (reche)

Din nou ne demonstrezi ca n-ai idee despre ce inseamna epigrama romaneasca.
Unu la mana: epigrama cealalta a lui adrian mihai e intr-adevar antologica. Asta nu. Pentru ca in primul rand Zarafu nu e un Pastorel sau un Cincinat. Dar autorul nu putea folosi in text numele de Pastorel din motive de ritm. Si in al doilea rand pe niciunul dintre ei nu il poti compara ca notorietate cu Rembrandt.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 18:10:01
         
 
  Zău de nu mă apucă mila,
Că-n trufia-ți deșucheată
Te-a încondeiat Camila,
C-o cocoașă dezumflată!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 18:02:52
         
 
  Err* Ca le pictezi ca Mr. Bean*  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-08-30 17:25:17
         
 
  ”Oricum,sade acolo ca un desen de prescolar sub un Rembrandt.”(Ep.)


Nu stiu dac-ai vazut filmul cu un tablou si Mr. Bean.Daca l-ai vazut,atunci...

Da, folosesti in epigrama
Culori ca Rembrandt, cel putin,
Dar de aici si marea drama
Ca le picteaza...Mr. Bean!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-08-30 15:40:11
         
 
  aha, e un pamflet necruțător adresat lu taica popa olariu... tare, bre. adînc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-30 14:34:57
         
 
  dacă nu e bună cea redată de dl gh reche, poate merge asta (habar n-am cine a scris-o, dar cinste lui!)



în această groapă
este un sicriu.
în sicriu -un popă
și-n popă -rachiu.

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-30 13:48:29
         
 
  lasă, că-ți desenează el, badea rembrandtu cu sfeștocu' și găletușa!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 13:43:59
         
 
  Pîrîtul Oală, popă-n Adunați
Chemat pentru injurii-n cremenal
Zise trufaș, așa spre magistrați
"E din tămîie, damfu-mi ancestral!

(ghita)

ce-ai vrut sa zici aici, stimabile? ca n-am priceput.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-30 13:34:34
         
 
  mulțam de apreciere, dle recheșan!

o să înceapă un mic conflict și la postarea asta, însă, vorba poetului, bucuroși le-om duce toate!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-30 13:33:17
         
 
  a.m. postează-l, rogu-te, în pagină, e cea mai valabilă epigramă citită pe europeea de la suspendare-ncoa!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 13:30:42
         
 
  ia- să vedem nea epi citește din maeștrii jenului( nu,nea cioacă genu, cu tine n-avem nimic de s-ar împușca toți epigramiștii, tălică ai muri nevinovat):

Pîrîtul Oală, popă-n Adunați
Chemat pentru injurii-n cremenal
Zise trufaș, așa spre magistrați
"E din tămîie, damfu-mi ancestral!

Ia-n ghici epicentricule după cine-i parodiat catrenul!?ai 3 încercări. prenumele: aidoma mie.numele: o meserie.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 13:29:28
         
 
  Cat despre catrenul tau de raspuns, ar trebui tradus din romana in romana. Oricum, sade acolo ca un desen de prescolar sub un Rembrandt. :)
Postat de catre ... Epigramist



cred că trăiești o mare dramă
și de-aia zilnic dai din gură,
că ești zarafu în pictură
și un rembrándt în epigramă!


 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-30 12:55:16
         
 
  Analiza talentului meu, făcută de unul care se screme în re-re-reluare pentru un catren amărât, fără sare și piper, fără rimă și fără noimă... ce poci pentru ca să mai zic?... Ai învățat ceva, neică Floriane, de la tătucu’ matale și de la lăzăroii lui. Mai bine întoarce-te la baută cu ei. Nu cred că te pricepi la altceva.  
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-30 10:20:33
         
 
  Domnule Dambla, imi cer scuze! Dupa ce am citit catrenul dumneavoastra am trait cu senzatia ca am nimerit in pagina lui Gheo, din greseala. Asta pentru ca, marturisesc, pareti a fi cel putin tot atat de talentat precum domnia sa. Unde mai pui ca aseara am sarbatorit si cu amicii, dupa cum probabil banuiti, victoria. Ma rog, vorba lunga e moarte sigura, asa ca voi incerca sa repar ce am stricat aseara.

ce hoarde ne călcară bătătura –
turci, huni, tătari... – și tot nu ne-au răpus
căci noi am stat precum ne e natura:
în patru labe... și cu fundu-n sus.
Ninel Dambla

dar iata ca in batatura
inconjurat de patru babe
cazut, rapus de bautura
Ion le spuse:"cate labe?"
Zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-30 00:18:29
         
 
  O sa o postez de atatea ori, Camiloi, pana iti intra in cap si iti ramane acolo.

Cat despre catrenul tau de raspuns, ar trebui tradus din romana in romana. Oricum, sade acolo ca un desen de prescolar sub un Rembrandt. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 23:09:27
         
 
  „Romanul nostru, plin de zel,
Intoarce fata spre Apus:
Mai bine Varza de Bruxelles
Decat Salata a la Russe!...” (Epi...)

Văd că iarăsi vii cu morții
si pui mațele-n canopă,
cred că asta-i voia sorții
să fii felcer ca răspopă.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-08-29 20:49:54
         
 
  A cata oara postezi Gastronomia?  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-08-29 20:40:25
         
 
  Gastronomie geopolitica

Romanul nostru, plin de zel,
Intoarce fata spre Apus:
Mai bine Varza de Bruxelles
Decat Salata a la Russe!...


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 18:36:08
         
 
  Neică Floriane,

după cât te-ai străduit
ca să torturezi catrenu’
îți semnez afidavit:
ești mai tare ca nea Genu!


 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-29 10:43:03
         
 
  gafeu

era timpul, în sfârșit, să naști o capădoperă! iată, ai reușit! felicitări!

însă nu înțeleg de ce o repeți așa, la nemurire...

sau ai dat în bâlbâială?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 08:36:08
         
 
 
Aflam ca, astfel, corcitura
Celor ce, fara de rusine,
Ne-au injosit si batatura
nu-s rusi si nici....
Of, ce le mai put ciorapii :))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 01:09:14
         
 
 
Aflam ca, astfel, Corcitura
Celor ce fara de rusine
Ne-au injosit si batatura
nu-s rusi si nici....
Of, ce le mai pute gura!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 01:08:28
         
 
 
Aflam ca, astfel, boratura
Celor ce fara de rusine
Ne-au injosit si batatura
nu-s rusi si nici....
Of, ce le mai pute gura!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 01:07:59
         
 
 
Aflam ca, astfel, corcitura
Celor ce fara de rusine
Ne-au injosit si batatura
nu-s rusi si nici....
Of, ce le mai pute gura!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 01:07:32
         
 
 
Aflam ca, astfel, batatura
Celor ce fara de rusine
Ne-au injosit si batatura
nu-s rusi si nici....
Of, ce le mai pute gura!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 01:06:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE