FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui cozonac de calibru
Text postat de Dumitru Cioaca
"Am fost, pentru a cîta oară? un popor de mămăligi!"
(tovarasul general Ioan Peia)

la aceste mamaligi
ce nu-s din malai de dac,
Peia, cand te-aud cum strigi,
mie-mi pari un cozonac.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pe mine, dacă e să mă râcâie ceva în povestea asta cu referendumul, e ideea abjectă că cele cca 10 milioane de pasivi au stat acasă c-un singur gând și-o singură voință, anume aceea de a fi de partea lui băsescu.

o mizerie, o perfidie mai mare mai rar mi-a fost dat să aud...

logica elementară spune așa (și nu trebuie să fii doctor în știință pentru a vedea adevărul):

dacă cele 10 milioane erau de partea respectivă, păi veneau la vot și înregistram un scor lejer 11 milioane - 7,5 milioane și nu mai era nimic de zis. (11, adică cele 10 invocate, plus votanții cu NU, cca 1 milion).

prin urmare, dacă băsescu și ai lui credeau în ideea că aceste 10 milioane chiar se topeau de dragul lor, îi chemau, scurt, la vot.

ori, ce s-a petrecut a fost cu totul altceva...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-30 19:06:38
         
 
  d-le Kosta, de ce vă mirați că dalde oranjiștii de pe europeea, ridică iar vocea, ba chiar amenință să împroaște cu zoaie, mai abitir acum, numele celor care le-au contestat apariția și activitatea duhnitoare,pseudoliterară pe-aici? Nu fac altceva decît să urmeaze instrucțiunile și acțiunile modelului lor, cîrmaci între cîrmacii nației,satrap pe stil nou, reșapat din cadrele pcr-ului, pornit să se răzbune pe cei 7,4 milioane de "fraieri" care au avut "obrăznicia" să spere că-l pot debarca.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 18:43:03
         
 
  Ma mira ca inca mai exista intelectuali romani care nu inteleg ca dealul e deal si valea e vale.
Daca inainte de un examen de admitere se stipuleaza clar ca trebuie sa ai media de cel putin 5.00 pentru a promova acel examen, si toata lumea e de acord, de ce mai vii a doua zi sa faci mutre ca vrei sa se schimbe regula si sa promovezi chiar si cu 4.67?
Mai bine strange din dinti, asuma-ti greselile, pune-te cu burta pe carte si o sa iei examenul in toamna cu 9.00.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 18:25:39
         
 
  "... impusă din afară, împotriva voinței românilor?" (vesnicul si inegalabilul ioan peia)

Daca romanii ar fi avut vointa de a-l da jos pe marinar, fii sigur ca s-ar fi prezentat in proportie de 90% la referendum. Dar asa, inseamna ca se complac cu el acolo la Cotroceni. Macar e un betiv mai putin pe strazi.
Ia sa se faca un referendum daca romanii sunt de acord sa li se dea al 13-lea si al 14-lea salariu sa ii vezi cum nu mai trebuie sa ii aduni cu autobuzele pentru a veni la urne!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 18:18:28
         
 
  Iar bravul soldat Peia va obosi in cele din urma sau se va scarbi, iar atunci nu se va mai putea citi decat maculatura agramata produsa cu mare debit si veselie de epigrant sau latratul voios al afeului, dulaul lasat fara zgarda liber prin corpul de garda. De fapt, o biata potaie fara...Da' mai bine lasa-l dracului sa-l iubeasca stapanul lui.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-30 12:51:33
         
 
  Solicit, pe cale de consecintza, sa se puna in vedere tuturor celor care fac aici activism politic si reclama probasista sa-si ia catrafusele si sa-si plateasca blog sau pagina de net pe banul lor. Labe 1 teve i-ar primi cu bratele deschise.Eu unul nu-mi pot opri indignarea fata de modul josnic in care unii inteleg sa se infiltreze aici, desi nu agreeaza opiniile proprietarului, ca sa faca prozelitism politic pentru, culmea, partea adversa! Sunt absolut convins ca s-a ajuns aici datorita slabiciunii domnului Cristescu, om care, din prea multa marinimie, accepta asta. E jenant! Da-i, domnule, afara din casa dumitale pe cei care-si sufla mucii galbejiti pe covorul dumitale, ai dreptul moral s-o faci, altfel, vor crede ca esti slab. Sau macar trage-i de maneca sau pune-ti un editor cu sange in ... cojones si aflat de aceeasi parte a baricadei cu dumneata, ca sa le impuna respect acestor catei care isi ridica asa de usor piciorul din spate pe mobilele literare ale acestei frumoase pagini. O parere, o durere, exprimata din dragoste fata de Europeea, sau ce era ea odata demult, mult mai demult. KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-30 12:46:53
         
 
  Poporul care este mai mic de 18 milioane a decis iar noua spavarici si-au batut joc de opinia a sapte milioane. Adevarata lovitura data in moalele capului poporului roman e data de barossi si de merkalai in ciuda oricarei realitati. Iar poporul roman este in continuare acuzat de intentii de lovitura de stat. Nu-l mai vrem pe Basescu deloc, ce e asa de greu de priceput?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-30 12:38:10
         
 
  Este inimaginabil ce se intampla! Editorul, se vede, este pus in situatia unui embarras du choix, caci toate comentariile politice, scabroase, probasiste in ultimul hal si duhnind a activism comunist de cea mai joasa spetza, cum bine remarca domnul Peia, sunt postate sub o asa-zisa epigrama, dar care este pornita tot din motive politice. Rog respectuos pe toata lumea sa faca un efort de a nu mai posta comentarii politice, fie ele si in forma deghizat-literara, ca sa nu mai dea prilejul activistilor galbejii-portocalii de a-si afisa scarboasele lor partie-pris-uri cu atata lejeritate. Textele cu adevarat literare nu sunt comentate iar scopul paginii este deturnat. Ba, mai mult, in ciuda a tot ceea ce am vazut ca sustine domnul Cristescu, pagina domniei sale a ajuns sa fie loc de reclama pro-basista, caci "ai aluia" sunt mai multi si mai vocali, adica executa ordinul primit. Nu-i pacat sa-i servesti astfel adversarului sarmaua drept in furculitza?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-30 12:34:36
         
 
  gărgăric,
Ești mai mic de cît o sculă de furnic!
Chiar dacă ți se aude chițăitul murdar din găurica în care ființezi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 23:02:14
         
 
  cioacă, agramatule,
"/pune-ți/cîțiva meditatori de limbă românească, poate reușești să faci deosebirea între verb persoana întîi, singular, urmat de pronumele reflexiv, formă neaccentuată și persoana a III-a plural.
Asta-i una.
A doua: e pe net declarația lu sharonel, cu chiar discursul lui plin de emfază, nu am inventat-o eu. Deci rosenberg ăla e chiar sharonică.
Pdap, înțeleg de ce te inflamezi așa: în calitate de țigan ești și tu un ales. Doar că unul bules, nu ca ăia care au cămătărit america și lumea întreagă!
De supt, după cum spui, nu Dunărea și Carpații "or să sugă", ci ceva mult mai particular, ca formă și dimensiune, aflat în zona erectilă a poporului român.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 23:00:05
         
 
  parerea marelui filosof Alfred Rosenberg

"Ai văzut - e pe net - ce spune Sharon în parlamentul lor de gheșeftari? Că deja ne-a cumpărat cu totul? Voi, cozile de topor, sunteți bonus, la pachet cu wolframul pe care urmează să-l sugă din munții noștri!"
(tovarasul general Ioan Peia)

pana nu-i pune-ti pe fuga,
pe acesti evrei, piratii!
in curand or sa va suga,
si Dunarea si Carpatii!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-28 18:29:03
         
 
  "eu aș observa aici,
că-i un cozonac ciudat:
n-are nuci. dar din aluat
poți să-ți meșterești un bici."
(Radu Stefanescu)

cine-a mai vazut un bici,
ce cand vrea sa dea-ntr-o gasca,
compusa din inamici,
nu sfichiuie ci improasca?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-28 18:05:14
         
 
  Nene Peia, nu mai poti sa pacalesti pe nimeni, chiar pe nimeni. Discursul asta de camin cultural e, asa, ca sa-ti mai aduci aminte de vremurile cand faceati dosare intelectualilor, dar nu mi-l spune mie. Zi-l si mata la carciuma din sat, peste gard, vecinilor, dar fa-o cu emotia specifica vremurilor de glorie a socialismului stiintific multilateral dezvoltat.
Hai, ca nu va invat eu cum sa pareti autentic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 17:51:30
         
 
  la aceste mamaligi
ce nu-s din malai de dac,
Peia, cand te-aud cum strigi,
mie-mi pari un cozonac.

(genu)

eu aș observa aici,
că-i un cozonac ciudat:
n-are nuci. dar din aluat
poți să-ți meșterești un bici.

.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-28 17:28:43
         
 
  Care lovitură de stat, gărgărel?
Asta dată de voi și impusă din afară, împotriva voinței românilor? Voi, niște pușlamale cu aere de democrați, staliniști prin vocație, comuniști prin genetică? Gărgărel, eu cunosc de o mie de ori mai bine, decît un mucea ca tine, născut ieri, prin cezariană ideologică, cunosc metodele antecesorilor tăi, ai voștri, care au făcut colectivizarea cu agitatori procuriști, purtători de pistoale-n brîu și au deposedat de averi pe toată lumea, ca să și le însușească ei.
EXACT CE-AȚI FĂCUT VOI, NESĂTUILOR!
Ce spui tu? Că ești de drepta? Care? Aia cu care faci Labe1?
Ce e dreapta, în opinia ta? Jdănia care f..te România, ca să și-o poată adjudeca cu tot ceea ce are? Ai văzut - e pe net - ce spune Sharon în parlamentul lor de gheșeftari? Că deja ne-a cumpărat cu totul? Voi, cozile de topor, sunteți bonus, la pachet cu wolframul pe care urmează să-l sugă din munții noștri!
Voi - jagardele vînzătoare și slugoi netrebnici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 16:43:57
         
 
  Lovitura de stat si-a atins scopul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 16:05:56
         
 
  Domnule Peia, chiar asa, de ce sa ne mai agitam sau sa ne certam intre noi? Uite, Pivnicereasa a ajuns ministru al Justitiei, Patriciu tocmai a fost achitat, si se vorbeste ca se pregateste si achitarea lui Voiculescu.
Vedeti? Chiar nu aveti motive sa fiti suparat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 16:05:21
         
 
  Și dacă e pamflețel, gargarici, legile gramaticii se anulează?
Și dacă e pamflețel, gargarici, trebuie să te războiești cu morții, iar tinichelele băsiste, vii și hulpave, trebuie botezate în... apologii sacramentale?
Și dacă e pamflețel, la tine nu-i vorba de copy-paste, precum mă acuzai pe mine mai deunăzi că am postat un articol scris de unul din cei mai mari stiliști contemporani ai limbii române?
Și dacă-i pamflețel, flețelule agarici, musai trebuie luat rudotel? De ce? Tu așa ai făcut la toate pamflețelel mele? Nasol! D-aia ești așa dus cu aeroplanu-n grîne?

Nu vă mai faceți iluzii, veți dispărea de pe firmament, cu toți bășiștii, macaveii, kiobeșii, zegrenii, ceaușeștii, ungurenii și, mai ales, nemțălău vostru, cu moacă de clovn ratat, care umblă cu funii de usturoi pe scenă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 15:58:33
         
 
  Adrian, ce-i cu tine? N-am vrut sa te supar, scuze! De altfel, nu cred ca apelul iti era adresat, adica tu poti ramane acolo unde iti este locul. Nici eu nu ma duc nicaieri, pentru ca nici noi, cei care jobuim prin presa, nu avem voie sa facem politica.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 15:48:38
         
 
  ce, agentuțule, o rezolvarăți pe asta cu cotrocenii (așa, jalnic, dar o rezolvarăți!) și acuși trecurăți la faza a 2-a pe sector, anume ruperea usl-ului?

auzi la el, hai cu tata la noi, ca suntem de dreapta! da' acu' f'o 10 ani cum fu de vă culcarăți pe râna stângă și de dimineața vă trezirăți pe-a dreaptă?

curat ideologic!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-28 15:40:21
         
 
  Adevaratii liberali nu au ce sa caute in uniune cu socialistii. Sunt asteptati pe partea dreapta, acolo unde le este locul.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/431031_109159232567271_2037182346_n.jpg
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 15:20:37
         
 
  Domnule Peia, textuletul este un pamflet, adica o forma literara unanim acceptata de orice om cu mintea nealterata de rudotel. Daca sunteti de alta parere, imi pare rau.
Va urez o zi buna si multa sanatate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 14:50:11
         
 
  of, " ca mpgarul turcului,", dar se pare că alte "nomina zoo-odiosa" se înghesuie, care mai de care, să completeze tabloul caracteriologic al ipochimenului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 13:54:59
         
 
  cel care copy.  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 13:51:35
         
 
  Mda, văd că se poate comenta politic, fără ca nimeni să te tragă d e mînecuță sau să te arunce-n coșul de gunoi al saitului!
Văd, mai jos, un articol copipeistat de către agarici, adică de ăla care făcea pe nebunu, mai deunăzi, că eu sunt cel copy. Da' la ei nu se pune, exact cum nu se pun abuzurile nerușinate ale porcororilor și judecătorilor de la diferite curți de pe dindos!

Semnatara articolașului, postat de către slugoiul gragarici, e una, tocileasa - cum naiba se face că majoritatea bășiștilor au corespondențe nominale în concretul cel mai rizibil! - începînd cu băsescu, continuînd cu turcescu și moraru, și sfîrșind cu tocileasa asta care, ziarista lu pește fiindu ea, încă nu a aflat că "întruna", în contextul gramatical de față, este adverb și nu se scrie "într-una". N-am mai stat să pierd timpul căutînd și alte dovezi de agramatism, dintr-un articol comandat, plătit, evident, din banii noștri, dar nu pot să nu observ cîți mîncători de căcat portocaliu sunt înghesuiți prin media. Tocileasa pare foarte preocupată de analiza zoopolitică a unui cal demult mort, dar se face că nu știe că un catîr, injectat cu amfetamină occidentală, este tîrît, în lanț, către dealu din Cotîrceni, să rumege paiele umede ale democrației impuse cu bîta ideologică a neofascismului european cu redingotă.
De iliescu am scăpat demult. De bășilă nu vom scăpa cu una cu două, pentru că, odată mort, ca ogarul turcului, va fi împăiat, marcat cu zvastică patapieviciană pe sculă și pus să vegheze, din deal, la continuarea, pe mai departe, a democrației de tip occidentalo-dombovițean.
Hai sictir muhaielelor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-28 13:51:00
         
 
  ce atâta tevatură?
chiar nu dau nimic pe gură,
ci tastez imediat
ce produce-un agramat!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-28 11:25:35
         
 
  unui fin cu secretiile inversate

cand se poarta ca borfasul,
Miai secreta pe gura,
niste chestii ce la nasul,
ies pe-alta deschizatura!


 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-28 11:19:26
         
 
  "Tovarășul Iliescu ajunse acasă și azvârli pe măsuța din hol șapca lui cu cozoroc care-l însoțise credincioasă vreme de 40 de ani, apărându-l de intemperii și alte elemente meteorologice destabilizatoare, în vizitele de lucru efectuate prin bazinele hidrografice ale scumpei noastre patrii.
Share on printShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
O privi nostalgic și-i îndepărtă o scamă imaginară, îi îndreptă cozorocul spre Răsărit și intră în sufragerie, unde tovarășa de viață Nina, îl aștepta cu un prânz dietetic, la fel cum făcuse mereu când tovarășul se întorcea de pe teren.

Nu-i ardea de mâncare, așa că-și luă ochelarii și Capitalul de Marx sub braț și se-ntinse pe canapea, dar nici cititul nu-i mai oferea aceeași satisfacție ideologică și aceleași trăiri revoluționare ca altădată. Se foi înciudat, se ridică și începu să se plimbe bâțâindu-se nervos prin cameră, sperând în secret ca pașii lui s-o trezească pe tovarășa Nina care adormise cu goblenul în mână. Simțea că ea e datoare să participe afectiv și să sufere alături de el în cea mai umilitoare zi a vieții lui de om politic, fost președinte de țară și actual președinte onorific al PSD, când autoritatea nu doar că-i fusese terfelită la modul cel mai ordinar posibil, dar nici măcar nu fusese luată în seamă de acele elemente tinere, de acei cârlani fără minte pe care-i crescuse la sânul său ideologic, hrănindu-i neîncetat din izvorul său nesecat de cunoștințe, împărtășind cu ei, nerecunoscătorii, moștenirea marxist-leninismului și a comunismului cu față umană pe care zadarnic se zbătuse să-l implementeze.

Degeaba încercase el să le explice că soarele răsare de la est, că ei o dădeau într-una cu UE și cu Nato de unde cică veniseră niște semnale clare cum că dacă nu se potolesc, îi ia mama dracului! Înmărmurise de lipsa lor de respect când îi ascultaseră argumentele din politețe, chicotiseră între ei și putu să jure la un moment dar că auzise cuvântul "hodorog senil". Dăduse și el un semn de slăbiciune atunci când ațipise la prezidiu când vorbea cârlanul și gata, era terminat? Păi cine, măi dragă, poate sta treaz când vorbește Ponta mai mult de 10 minute?

Degeaba a țipat că președintele este emanația cetățenilor și că acum cetățenii au divorțat de președinte și că Parlamentul ar trebui să fie activ și nu pasiv... Părea că se pierduseră cu toții în meandrele unui concret necunoscut lui. Îndrăznise cineva din afara granițelor de vest ale patriei să-i dea lui ordine, măi dragă? UE? Cine e UE, tovarăși, decât reprezentanta capitalismului putred, a exploatatorului omului de către om? Se trezise vorbind singur, acele năpârci trădătoare primiseră sms-uri să se prezinte în plen și înțelese că pierduse prima bătălie din viața sa de revoluționar neostoit.

O privi cu ciudă pe tovarășa Nina care adormise nepăsătoare cu gura deschisă. Pe bărbie i se scurgea un fir de salivă, și-i veni s-o zgâlțâie, dar străfulgerat de o idee, se răzgândi brusc. Se duse spre telefonul cu disc pe care nu se-ndurase să-l înlocuiască cu cele mai noi cuceriri ale științei și tehnologiei, deschise carnețelul și formă un număr.
- Alo, Miroane, ce mai faci tu măi dragă?"
Un text de Angela Tocila
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-28 11:03:19
         
 
  iar ai dat de dracu',
rima mi-a ieșit...
prefer cozonacu'
unui biet bull-shit!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-28 11:01:45
         
 
  iarăși probleme de rimă, AGRAMIȚĂ! o fi din cauza orei la care scrii?

sau așa ești tu, talentat?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-28 10:57:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  unui fin mort dupa cozonac

desi stiu ca-ti e pe plac,
unul cald si-n el cu mac,
sa nu intri-n cozonac,
c-o sa te manance porcii!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-28 10:52:48
         
 
  ce bine ar fi fost să taci,
și să-ți bagi capul în sacoșă,
când ai, față de cozonaci,
o anvergură de brioșă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-28 10:19:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE