FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Alegerile 6 din 49
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Cică în Focșani, oraș de pe planeta Vrancea din galaxia România, înainte de ultimele alegeri la care PSD-iștii - una din rasele care populează planeta respectivă - au pierdut (și nu mai știu de erau prezidențiale sau parlamentare), s-a jucat un joc. Am vrut să zic, inițial, că s-a inventat atunci, dar mă tem că nu era prima oară când se juca. Cum se procedează: un dizident local, posesor al unei firme prospere, dar pe care o vrea și mai prosperă, pariază o sumă mare de bani, pe care vrea să o recupereze înzecit și însutit, pe un partid politic. Suma de bani nu se dă funcționarei de la ghișeul jocurilor de noroc și nici chitanță nu se primește. Se primește ceva pe care scrie "Sponsorizare", dar în mod sigur nu se poate folosi drept chitanță în cazul unui proces, cel mult ca probă într-un dosar penal. Ei bine, dacă dizidentul de care vorbeam are fler și sponsorizează pe cine trebuie, după terminarea jocurilor alegătorești și desemnarea căruței căștigătoare, primește contracte grase pe banii planetei plus, probabil, și ceva protecție, acolo unde se poate și procuratura sau fiscul pot fi unse din ce cură printre dește. Cert este că la alegerile de care aminteam dizidentul nostru a pariat prost deoarece PSD-ul, o rasă cu caractere destul de extremiste față de restul raselor, pe care el pariase din plin vreo 300 de mii de scoici noi, nu prea a plăcut la restul populației și au câștigat frâiele planetei celelalte rase, normale și fără nimic extremist care să iasă în evidență. Omul nostru nu a dat faliment, dar a pierdut vreo câteva cotețe din care altminteri ar fi scos în continuare scoici, scoici și iară scoici. Asta e, când pariezi și nu știi să pariezi! Se pare însă că nu a fost singurul dizident față de care rasa sus amintită a rămas datoare și a adunat chitanțe de jocuri alegătorești pe care scrie "sponsorizări", cu multe scoici. Împunși și dintr-o parte și din alta de chitanțele perdanților au decis că, și de-o fi să mute planeta de pe orbită, vor face pe dracu în patru și or câștiga, dar nu alegerile, ci direct cârma galaxiei, fie și prin tâlhărie la drumul mare. Ori, cel mai mare drum pe care l-au găsit, în galaxia respectivă, nu se numește Calea Lactee, ca la noi, pe Pamant, ci Piața Universității. S-au instalat în centrul drumului și țipă la toată lumea care trece, fie și cu privirea, pe acolo. Și le-a mers, că s-au cocoțat deja până aproape de centrul galaxiei și le-a mai rămas o singură planetă de cucerit. Au inghițit-o deja o dată, dar le-a rămas în gât și au scuipat-o afară. Nu-i bai, au spus, o vor mai înghiți de câte ori este nevoie. Și așa este, sunt hotărâți să înghită totul până când vor fi și ei câștigători la nemernicul ăsta de "6 din 49". Și atunci să vezi nene decontări pe Sponsorizări!!!
Eu, care m-am nimerit pe lângă cineva care cunoaște pe cineva care cunoaște pe dizident și am aflat toată tărășenia, am decis să o fac cunoscută la toți cei care au urechi de auzit și să le aduc la cunoștință să nu-și mai bage scoicile la 6 din 49 prezidențiale, parlamentare sau locale, că riscă să rămână și cu scoicile luate și cu cotețele falimentate.
Aleluia!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule M.T. Lazăr, aceasta nu este cenzură. Cred că nu înțelegeți termenul. Este recomandarea de a posta un text într-o secțiune de profil.
Dacă ați trimite pentru publicare la "Pagini aurii" o rețetă culinară și ați fi îndrumat către o revistă cu specific domestic, almanah etc., ați putea spune că sunteți cenzurat?
Eu vă rog, respectuos vă rog, să transferați textul în secțiunea de profil a Forumului.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-22 14:28:49
         
 
  Domnule M.T. Lazăr, v-am invalidat ultimele două comentarii, știți bine de ce. Credeam că îmi dați un răspuns privitor la rugămintea mea...  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-22 11:19:27
         
 
  Domnule M. T. Lazăr, textul de mai sus nu-și are locul în această pagină. Pentru genul abordat avem FORUM, secțiunea "Politica". Păreți destul de familiarizat cu virtualul încât să vă logați și să postați/comentați acolo. Voi lăsa textul 24 de ore, timp suficient ca să-l transferați și să vă invitați prietenii ACOLO. Apoi îl voi radia. Odată și-odată tot trebuie să începem, așa că voi proceda în consecință.
Mulțumesc pentru înțelegere.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-22 10:05:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE