FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
jignire de neiertat
Text postat de Dumitru Cioaca
"ești om bătrân! nu-ți e rușine"
(Adrian Mihai adresandu-se lui genuneanu)

sa ma-ntrebe-un oarecare
daca nu imi e rusine,
sa-l vad cu nadragii-n vine,
alergand dup-o putoare?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred ca mai degraba este vorba despre Filopat si Patafil, personaje "subtiri", rafinate. De cateva ori. Poate de aici si aroma atat de puternic mirositoare :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-19 18:24:08
         
 
  putoare = prostituată, boarfă, curvă, parașută, femeie de moravuri îndoielnice.
(Radu Stefanescu)

Domnul Radu,
Cuvantul putoare se foloseste si in sensurile mentionate de dumneavoastra, dar mai rar. Cel mai des se foloseste pentru a descrie o persona care fiind puturoasa nu vrea sa munceasca. Domnul Mihai alerga dupa acea persoana nu fiindca ea ar fi fost o femeie de moravuri usoare ci datorita faptului ca ea, find o lenese, refuzase sa-i faca treaba pentru care el o platise sa i-a faca.
Nu numai asta, dar ii furase si cureaua, obligand pe bietul om sa alerge cu nadragii in vine. Daca eram in locul lui si eu asi fi procedat la fel.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 19:16:27
         
 
  Pentru ca in comentariul de mai jos am facut o asociatie intre mata mea si termenu putoare, tin sa precizez ca nu l-am prins niciodata pe domnu Mihai alergand dupa o pisica.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 18:46:05
         
 
  Domnul Radu,
Domnnul Navara nu s-a referit la varianta actuala a catrenului ci la cea initiala in care eu defineam locul catre care pana si regele merge pe jos printrun termen folosit de taranii olteni. Oltencele fiind mai rusinoase folosesc cuvantul privata pentru a defini acelasi lacas de adanca inspiratie poetica, fiindca nu degeaba apar pe peretii lui poeme intregi. Nu la tara bineinteles, fiindca taranii cand se apuca de o treaba se concentraza asupra ei, nu au timp de scis poezii. Cat despre cuvantul putoare pana si pisica nu gaseste nimic ofensator in el. De zece ori pe zi ii spun ca este o putoare fara ca sa reusesc sa-i jignesc somnul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 18:40:06
         
 
  domnule Cristescu, recunosc, observația dvs e pertinentă.
nu invers.
la întrebare, răspunsul meu e da.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 18:37:21
         
 
  Cred, domnule coleg, că în acribica domniei voastre observație s-a strecurat o eroare. Nu am putut-o verifica întrucât nu ați indicat sursa. Însă cred că sintagma incriminată "lolek și bolek" trebuia citată invers. Ori antiinvers?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-18 18:14:41
         
 
  d-le Navara, e primul comentariu vulgar pe care îl citiți de la reactivarea cuplului lolek și bolek încoace?
dacă nu, de unde acest acces de intransigență?
și dacă da, de ce nu-l invalidați?
de altfel, eu unul, am dubii.
putoare = prostituată, boarfă, curvă, parașută, femeie de moravuri îndoielnice. termenul apare în site de vreo 2-3 luni încoace, fără nicio problemă.
dacă vreți linkurile, am să-mi pierd o jumătate de oră, să vă ofer vreo 10-20.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 18:09:31
         
 
  Stimate domnule Val Navara,
Discutand cu amicul Adrian Mihai mi-am dat seama ca iar nu am vazut bine. Intentia lui nu era de loc rau-mirositoare, ci avea cu totul alt scop.
Asa ca am modificat. Imi cer scuzele de rigoare atat fata de pofticiosul meu coleg cat si fata de dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 18:05:32
         
 
  Amendamente

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
..................................................
1.3. utilizarea cuvintelor si expresiilor vulgare.
1.4. publicarea de texte sau comentarii vulgare prin continutul lor.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-18 17:47:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE