FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Tovarãºii mei! Astãzi suntem într-un moment crucial al luptei noastre împotriva inculturii de clasã care a cuprins aceastã þarã. Astãzi lupta devine mai aprigã, astãzi trebuie sã încercãm sã-i zdrobim odatã pentru totdeauna pe îngâmfaþii care au pus mâna pe cultura noastrã milenarã. Fumul revoluþiei îi va îneca pe toþi ºi noi, cei demni, ne vom ridica ºi vom fãuri un viitor adecvat pentru copiii noºtrii!
Sã ne unim împotriva tuturor maneliºtilor care au cotropit aceastã þarã, sã ne unim împotriva televiziunilor telenovelã care îºi creeazã adevãrate imperii mas-media, sã luptãm împotriva ziarelor paparazzi care reprezintã astãzi filosofia unei generaþii decadente! Sã lovim cu pumnul în masã ºi sã ne cerem drepturile! Avem dreptul sã fim la conducere ºi doar printr-o revoluþie literarã violentã putem face asta!
Nu mai scrieþi pentru devoratorii de literaturã, nu mai scrieþi pentru criticii care ajung demiurgii lumii literare fãrã sã scrie o carte... Scrieþi pentru voi ºi pentru o schimbare, un ultim marº victorios al unei culturi în comã. Nu mai cãutaþi cuvinte pe înþelesul tuturor, pentru cã nu toþi trebuie sã înþeleagã! Pãstraþi-vã demnitatea ºi luptaþi împotriva celor care vor sã v-o rãpeascã!
Noi reprezentãm viitorul acestei þãri! Noi, generaþia care nu este ºi nu va fi niciodatã de acord suntem cei care putem schimba lumea! Începem din România da, dar în scurt timp strigãtul nostru va fi auzit în întreaga lume ºi atunci masele de scriitori se vor uni sub steagul literaturii! Sã pãºim cu incredere ºi mai ales sã nu uitãm: trãiascã scriitorii, trãiascã literatura!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Io ceva sange de ploiesteanca am, dar nu voi scandal. Cu vitrionu` doar pe nea Genu cred ca trebuie sa-l tratam (odata si-odata tot trebuie sa-l astampere careva). Una peste alta cred ca asta e tot ce lipsea: un partid in literatura. Drept e ca-mi place lupta dar nu pot sa ma lupt cu ei ca n-am banii lui Jiji.
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-07 22:06:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pãi de ce nu spui aºa, Andrei dragã, cã eu eram deja pe balcon sã ascult din ce parte încep a bate tunurile...

Vorbind serios acum, ai dreptate în privinþa existenþei subculturii ºi a extinderii ei, mai mult decât îngrijorãtoare. Dar, fãrã sã vreau sã te jignesc, textul tãu nici mãcar nu poate atrage atenþia asupra problemei.
Încearcã sã citeºti textul postat, cu un rând mai sus, de Lory...chiar dacã problemele sunt puþin altele...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-07 21:20:08
         
 
  Liviu, acest text este practic o parodie dupa o lucrare vestita care a marcat istoria politica... Dar in el am incercat sa cuprind putin din senzatia de profund dezgust pe care o are un intelectual cand vede degradarea din jurul sau... Si astea nu sunt doar cuvinte pompoase... pentru ca eu cred ca toti ne simtim amenintati de subcultura care tinde sa se generalizeze...


Si, intr-o tara in care 70% dintre oameni n-au citit o carte in viata lor, si sunt mandrii de asta, ce sanse ar fi in afara de o revolutie...!? :)
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-02-07 21:08:06
         
 
  Avem dreptul sã fim la conducere ºi doar printr-o revoluþie...
Andrei Petre


Andrei, spune-mi ºi mie (am doar o micã nelãmurire), tu la conducerea a ce vrei sã ne conduci atât de glorios...dãm jos conducerea Uniunii scriitorilor,...scoatem nemuritorii din Academie, ca sã intrãm noi,...sau þinteºti mai sus, la Victoria...ori la Cotroceni...
Nu cã n-ai ava dreptate în unele privinþe, da' nu cred cã nimeriºi soluþia...
Apoi, sã nu fi aflat tu cã dupã o revoluþie din asta, chiar literarã dacã o fi, mai întâi se-nfig la ciolan lichelele?...iar scriitorii vor scrie,...vor scrie...
Iar pe maneliºti, tot scriitorii îi vor da jos? Dupã care trecem fiecare, dupã cum ne pricepem, ba la þambal, ba la fluieraº,...
Cu pixu'...înainteee...
Am trãit s-o citesc ºi pe asta...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-07 21:03:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE