FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Democrația înseamnă și cooperare
Text postat de Emanuel Cristescu
Dacă se intră pe link-ul de mai jos și se introduce în căsuța "Nom" un nume, de ex. Popescu, Ionescu, Damian, se afișează numele și prenumele tuturor persoanelor, cu acel nume, înscrise pe listele electorale din Franța.

Există ceva similar și în Irlanda ori Regatul Unit? Eu am găsit ceva dar nu m-am lămurit.

Eventual dacă mai știi vreo țară unde se pot verifica listele de alegători ca în Franța. De exemplu, Spania, Italia, USA, Canada, etc.

Mulțumesc.


http://liste-electorale.dsi.cnrs.fr/fo/index.php
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tot pe surse:) se zvoneste ca USL face excursii pentru pensionari senili, doar cu buletinul. Daca sunteti si pensionar, prezentati-va la sediul PSD din localitatea dumneavoastra si cereti sa intrati in programul "Excursii doar cu buletinul"
Nu uitati sa precizati "Excursii doar cu buletinul"
Nu uitati!
NU!!!!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 22:00:13
         
 
  "Căcănarilor,
Cu toată propaganda voastră disperată, în curînd o veți freca la rece!"

Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 20:07:52


Noi o s-o frecam la rece / Tu ai sa te-oftici cat zece...

PS: peio, e cel mai bun tecst al tau, parol!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-09 21:57:00
         
 
  Pe surse: Aveti grija ca, profitand de confuzia creata de Guvernanti, bande organizate de hoti se vor prezenta la usa dumneavoastra pretinzand ca fac un mini-recensamant. Nu deschideti usa, dar mai ales nu furnizati date reale acestor infractori. Cu ajutorul CNP-ului si a adresei pot face imprumuturi in numeloe dumneavoastra.
Doamne, bun sunt! :))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 21:55:18
         
 
  "Funcția de judecător este incompatibilă cu orice altă funcție publică sau privată, cu excepția funcțiilor didactice din învățământul superior": Mona Pivniceru nu poate fi ministru!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 21:48:32
         
 
  Ultimul supranume al bășitului: nea feștilă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 23:25:56
         
 
  Curtea constituțională a fîsîit-o rău!
Normal! Doar e a lui băsescu.
Colegul minea, al lui boculete, și-a permis, în mod ilegal, să trimită o adresă la Monitorul Oficial, adresă care să o anuleze pe cea inițială.
Ce ziceți de banditismul lui băsescu?
gagarici, cum e, tată, cu manțocăriile băsiste?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 22:25:58
         
 
  fraților, ce-o fi zis, ce n-o fi zis antonescu în frangleza lui, habar n-am!

am căutat însă să găsesc ceva, o referire cât de mică la SULAINA CEANĂL, însă, ca un făcut, n-am găsit!

o fi o neatenție de-a mea, un fel de ZĂ EȘEC...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-08 21:00:04
         
 
 
am căutat însă să găsesc ceva, o referire cât de mică la SULAINA CEANĂL, însă, ca un făcut, n-am găsit!

o fi o neatenție de-a mea, un fel de ZĂ EȘEC...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-08 20:59:38
         
 
  Încă o dată, pînă mă voi întoarce, ca să ții minte, snagarel:

BĂSESCU ESTE FOST ȘI ACTUAL SECURIST.
BĂSESCU ESTE FOST ȘI ACTUAL COMUNIST.
BĂSESCU ESTE, ÎN ACELAȘI TIMP, ȘI ȘEFUL COSEI NOSTRA, DE PE PLAIURILE MIORITICE.

Infirmă asta agarici și, după aia, mai discutăm.
Am să-ți repet mesajul ăsta pînă vei face apoplexie.

Nu ai infirmat nimic, gagarici!
Ci, prin evitarea răspunsului, recunoști, implicit, că lucrurile așa stau.
De fapt, chiar paniu' a recunoscut, cu gurița lui strîmbă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 20:11:38
         
 
  Căcănarilor,
Cu toată propaganda voastră disperată, în curînd o veți freca la rece!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 20:07:52
         
 
  Acum aflu ca acest guvern are un program si o viziune politica !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-08 18:59:01
         
 
  A aparut si varianta in limba romana

TRADUCERE
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 15:47:47
         
 
  Secretarul de stat Nicolae Căbulea, șeful Departamentului de Ordine și Siguranță Publică din MAI, a venit la Parchetul instanței supreme pentru a fi audiat în dosarul în care șeful Direcției pentru Evidența Persoanelor, Constantin Manoloiu, este cercetat pentru abuz în serviciu.
Se pare ca va fi invinuit.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 14:55:36
         
 
  În sfârșit, am descoperit un PSD-ist inteligent, Vasile Dâncu.
Sociologul Vasile Dâncu este de părere că există două soluții cu șanse de a produce efecte pozitive în criza politică actuală. Primul presupune o negociere între Președinte și Guvern, iar celălalt, mult mai radical, demisia lui Traian Băsescu și a Guvernului, modificarea Constitiției și alegeri generale și prezidențiale în același timp.
În opinia mea, cea de-a doua variantă este și cea mai bună
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 14:03:45
         
 
  Presedintele Consiliului Judetean Vrancea, Marian Oprisan (PSD), s-a suparat rau pe doctorul sau.
"Nu stiu ce a gandit Guvernul, vreau sa aflu si eu de la premier si de la responsabilii guvernamentali ce au avut in vedere cand au luat aceasta hotarare", a declarat, nervos, Oprisan, referindu-se la decizia Guvernului de a intra in legalitate, renuntand la fraudarea cu mini-recensamantul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 13:55:32
         
 
  USL este condus de Dan Voiculescu, turnator la securitate cu acte in regula. Multe nu au reusit sa arda la Berevoiesti :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 13:12:41
         
 
  Vasile Dancu(PSD): Ioan Rus a fost presat din interiorul coalitiei de guvernare sa faca lucruri pe care nu le considera legale / Lupta pentru postul de ministru de interne este importanta, intr-o epoca in care puscaria a inceput sa devina unitate de masura a politicii  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 13:10:35
         
 
  Pivnicereasa si-a dat demisia din CSM ca sa ocupe postul de ministru al justitiei pe o perioada de trei luni. Va dati seama cat de banos este sa fii ministru in asociere cu cu guvernul Dr. Ponta in vederea savarsirii de fapte?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 12:54:05
         
 
  Argumente, domnule Peia, argumente precum sunt deciziile Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii
Idolii dumneavoastra sunt Comunisti de frunte si fosti turnatori la Securitate, iar acest lucru este suficient pentru orice om de buna credinta si de bun simt ca sa isi faca o imagine despre partenerul de discutie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 12:44:24
         
 
  Încă o dată, pînă mă voi întoarce, ca să ții minte, snagarel:

BĂSESCU ESTE FOST ȘI ACTUAL SECURIST.
BĂSESCU ESTE FOST ȘI ACTUAL COMUNIST.
BĂSESCU ESET, ÎN ACELAȘI TIMP, ȘI ȘEFUL COSEI NOSTRA, DE PE PLAIURILE MIORITICE.

Infirmă asta agarici și, după aia, mai discutăm.
Am să-ți repet mesajul ăsta pînă vei face apoplexie.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 12:37:25
         
 
  Calm si cu argumente, domnule Peia. Stiu ca deveniti iritabil atunci cand la ma leg de turnatorii la securitate, dar si dumneravoastra ati fi putut mima indiferenta, corect?
Nu e cazul sa va mai enervati, se stie!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 12:35:05
         
 
  Calm si cu argumente, domnule Peia. Stiu ca deveniti iritabil atunci cand la ma leg de , dar si dumneravoastra ati fi putut mima indiferenta, corect?
Nu e cazul sa va mai enervati, se stie!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 12:34:36
         
 
  pe toți  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 12:34:32
         
 
  Ghici, ghicitoarea mea!
Cine este autorul următoarelor epigrame:


AMERICANILOR:

Dacă și de astă dată
Se retrag din Orient,
Mă fac porumbelul păcii
Și mă piș pe occident!


LUI TEOHARI GEORGESU (Dar perfect adaptabil: lui băsescu)

Democrat întîrziat,
Ne-ai băgat pe toi la grătii,
Dar poporul democrat
Te-a băgat în pizda mă-tii!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 12:33:37
         
 
  ȘEFUL COSEI NOSTRA
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 12:30:16
         
 
  BĂSESCU ESTE FOST ȘI ACTUAL SECURIST.
BĂSESCU ESTE FOST ȘI ACTUAL COMUNIST.
BĂSESCU ESET, ÎN ACELAȘI TIMP, ȘI ȘEFUL COSI NOSTRA DE PE PLAIURILE MIORITICE.

Infirmă asta agarici și, după aia, mai discutăm.
Am să-ți repet mesajul ăsta pînă vei face apoplexie.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-08 12:29:35
         
 
  Comunismul nu vine niciodata singur, iar de aceasta data vine cu turnatorii la securitate in pozitie de lideri de opinie. Dupa ce a confiscat social-democratia, Voiculescu si-a mobilizat echipa formata din turnatori la securitate si a trecut la atac. Singura lor calitate este de turnator la securitate.

Calitate/securitate,
parca nu rimeaza atat de bine, dar parca mai conteaza....

Propagandă comunistă la Muzeul Țăranului Român. Discuție cu un fost turnător la Securitate
Dan Oprescu, turnător dovedit la Securitate, e cel care a condus dezbaterea de marți a festivalului de film “dedicat democrației și drepturilor omului” de la Muzeul Țăranului Român, Why Democracy.

Cititi si cruciti-va!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-08 12:26:15
         
 
  Dau mai jos un interviu dat de omusorul de stinta Victoras Ponta din care reiese clar ca Traian Basescu i-a scis teza de doctorat spre a-l compromite...

Victor Ponta: În România nu este posibilă coabitarea politică (ABC)
Luni, 06 August 2012 09:59


Premierul român Victor Ponta este de părere că, pentru a se realiza cât mai repede reformele, țara trebuie să scape întâi de toate de președintele Traian Băsescu, notează luni ziarul ABC, care i-a luat un interviu șefului executivului român. Deși înțelege spaniola și vorbește franceza, Ponta preferă ca interviul să aibă loc în engleză pentru că 'în aceste vremuri atât de speciale, trebuie să fiu precis în vorbire'.







Liderul socialist Victor Ponta a venit la putere în luna mai și, în numai trei luni, s-a cufundat într-o colosală luptă politică, derivată din înfruntarea sa cu președintele, liderul de centru-dreapta, Traian Băsescu, înfruntare care a divizat țara și a suscitat critici aspre din partea Uniunii Europene.

Întrebare: Credeți că principala problemă pe care o are o țară ca România este această confruntare care a provocat o scindare profundă a societății?
Răspuns: Desigur că nu. Aș fi preferat să poată fi evitată. Eu am crezut că era esențial să se aplice agenda de reforme pe care o propusesem în coabitare cu președintele Băsescu. Din păcate nu am reușit să coabităm și nu am avut alternativă decât să supunem această chestiune votului poporului, dar prima mea intenție a fost să coabitez cu președintele. Eu nu am niciun interes să-i iau locul, cel puțin nu în primii zece ani, dar vreau să îndeplinesc programul electoral pe care l-am propus cetățenilor.

Î: De ce nu a fost posibilă coabitarea?
R: Suntem o democrație tânără și nu am învățat să facem să coabiteze cele două instituții, în condițiile în care este vorba de două familii politice diferite. Până la venirea la putere a lui Băsescu, șeful statului și cel al guvernului au fost mereu din același partid. Băsescu are o personalitate foarte dură, are dificultăți în a înțelege că trebuie să se ajungă la un acord, este un fost căpitan de navă care vede lumea prin prisma disciplinei. Eu sunt al treilea șef de guvern în acest an, deci puteți deja să vă faceți o idee.


Î: Însă modul în care ați gestionat criza, dând de înțeles că pentru a vă atinge scopurile puteți să faceți ce vreți cu legile, schimbându-le după chef și sfidând sentințele tribunalelor într-o țară cu probleme grave de corupție...
R: Sunt fost procuror, toată viața am respectat legea. Percepția care există despre corupția din România, dacă tot vorbiți despre aceasta, potrivit Transparency International, se reduce tot mai mult la familia politică a președintelui Băsescu. Există o neînțelegere în acest sens: potrivit Constituției României, Parlamentul este singurul care îl poate suspenda din funcție pe președintele Republicii, eu nu am fost decât cel însărcinat să organizez referendumul pentru a ratifica sau nu decizia Parlamentului, în timp ce Bruxellesul și mass-media nu încetează să spună că guvernul este cel care vrea să-l destituie pe președinte, însă acest lucru nu este adevărat.


Î: Mă refeream la schimbarea legilor în sensul modificării regulilor de validare a referendumului.
R: Eu nu am schimbat nicio lege, Parlamentul a făcut-o.


Î: Majoritatea dumneavoastră (din Parlament)...
R: Asta este altceva, dar partidul meu social-democrat nu este nici măcar cel mai numeros din Parlament, este al doilea și formăm o coaliție de trei partide și două grupări politice, ceea ce poate arăta cât de greu este să conduci. Eu nu sunt ca premierul ungar, Viktor Orban, eu nu am o majoritate asemeni lui, aceasta este propagandă. Credeți-mă că este foarte greu să fii premier, însă în ciuda acestui fapt am reușit să conving întreaga coaliție să respecte angajamentele pe care eu le-a convenisem cu președintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso.


Î: După ce a avut loc referendumul se poate înțelege că a fost o înfrângere pentru obiectivele dvs.
R: Curtea Constituțională va decide dacă președintele Băsescu își poate relua atribuțiile, iar eu voi respecta această decizie, așa cum m-am angajat în fața autorităților europene. Însă decizia nu va fi luată mai devreme de 12 septembrie. La referendum au participat 46 la sută din alegători, dar trebuie avut în vedere că există 3 milioane de români care trăiesc în afara țării, cu precădere în Italia și Spania, iar asta înseamnă că cei care au votat reprezintă 60% dintre alegătorii care trăiesc în România, și acum Curtea Constituțională trebuie să decidă dacă aceștia sunt sau nu luați în calcul. Singurul lucru pe care pot să-l spun este că voi respecta decizia Curții.


Î: Dacă judecătorii îi vor restitui președintelui funcția, cum vedeți relația dintre dvs. și Băsescu?
R: Din punctul meu de vedere va fi foarte dificilă, pentru că Băsescu a fost mereu foarte critic față de mine. Sper să nu blocheze reformele structurale pe care îmi propun să le realizez. Dar în orice caz, în noiembrie vor avea loc alegeri legislative iar dacă poporul ne sprijină masiv, așa cum sperăm, nu va avea încotro decât să le accepte. Criza nu ne afectează, dimpotrivă, oamenii ne dau dreptate.


Î: Două comisii au decis că ați copiat teza dvs de doctorat.
R: Este o acuzație politică din partea lui Băsescu. Comisia de etică care a studiat cazul meu a spus că am respectat reglementările de acum cinci ani când a fost făcută teza mea. Bineînțeles că nu mă simt în largul meu, dar sper ca acest lucru să se schimbe și ca lupta politică să se ducă cu argumente politice.

Î: Mai mulți miniștri și chiar un președinte din alte țări au demisionat în urma unui caz ca al dvs.
R: În cazul meu a fost ceva suscitat de Băsescu și doar din motive politice.


Î: De ce Comisia Europeană i-a cerut expres președintelui interimar, Crin Antonescu, să se abțină de la decizii de grațiere?
R: Este o altă acuzație a lui Băsescu, care presupunea că Antonescu intenționa să facă favoruri politice, cum ar fi grațierea unor persoane condamnate, inclusiv a fostului premier Adrian Năstase [și adversar al lui Băsescu la alegerile prezidențiale din 2004]. Însă chiar din prima zi de mandat, Antonescu a spus că nu se va folosi de acest privilegiu constituțional, care există pe de altă parte în toate țările. Nu este ca în Ungaria, unde s-a schimbat Constituția și unde s-au petrecut alte chestiuni de acest gen, v-ați informat greșit. Când am fost să vorbesc cu Barroso i-am cerut să îmi spună clar care erau îndoielile sale și mi-a dat o listă de 11 puncte pe care le-am îndeplinit în totalitate.AGERPRES
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-08 11:58:00
         
 
  domnilor, sunteti inepuizabili  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-08 10:49:30
         
 
  peio, vai si-amar de capu' tau! Numai la sex olar, pardon oral... ti-e gandul!
Ia-ti, dom'le, o gonfabila!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-08 01:31:02
         
 
  Va dau un link, dar trebuie sa imi promiteti ca nu il veti deschide daca sunteti slabi de inima.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/479782_261992540578305_1883342683_n.jpg
sarmanu' om
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 23:54:25
         
 
  Ce spui, măi transfug?
Dar tu pînă unde îi ajungi?
Pînă sub buric?
Aibi grijă la dantură, că demenții, de regulă, au hormonii în răspăr.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 23:36:10
         
 
  Ce faci peio, vorbesti singur?
Pai tu nu ii ajungi lui Andrei Florian nici pana la genunchi...
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-07 23:16:38
         
 
  Tu te-ai uitat în oglindă, măi pseudonim ratat?
Nu zău, te-ai uitat bine?
Nu ți s-a părut că, de fapt, în încercarea de a-i defini pe aomenii ăia, te-ai auto-definit?
Cu tine e o mare porblemă, insule: ori ești un cretin idiot, ori un idiot cretin! Ceea ce încurcă un pic lucrurile, pentru că, dus la Bălăceanca, nu vor știi doctorii la ce secție să te plaseze.
Poate că vor fi având una mixtă și vor rezolva problema.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 22:59:35
         
 
  In aceasta seara, la televiziunea turnatorului la securitate, presedintele interimar si neales de nimeni se face scut pentru un chestor urmarit penal pentru abuz in serviciu! Halucinant!
Repetentul asta are nevoie urgent fie de un medic, fie de un exorcist. Dar uitati-va bine la cei din platou. Sint aceiasi de la mitingurile din Piata Universtatii :)) Cat de idioti sunt!!!!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 22:25:58
         
 
  Băsescu are susținători. La ale căror cereri România va trebui să plece urechea.

Doar cîteva spicuiri din doleanțele lor:

"Noi, toti semnatarii prezentului manifest (pedagogi, persoane civile si publice, capii bisericilor responsabili pentru soarata ungurimii din Baia Mare si zona Baii Mari) urmarim cu ingrijorare raspandirea unei gandiri si a unui comportament care renunta la identitate, care ameninta existenta comunitatii noastre.

Boala ale carei simptome sunt: raspandirea casniciilor mixte, refuzarea educatiei in limba materna, exilul, contopirea cu corpul national majoritar, delasarea fata de noi insine si letargia au infestat si cei mai buni oameni din comunitate noastra: se raspandeste ca o boala contagioasa si in cadrul intelectualitatii din comunitatea noastra"


Pentru detalii, http://www.ziare.com/stiri/eveniment/apel-soc-al-ungurilor-din-baia-mare-nu-va-mai-casatoriti-cu-romani-cautati-prieteni-maghiari-1182642

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 21:28:56
         
 
  Și, dacă tot aduse vorba AF despre atitudinea vestului față de Dan Șova, iată ce spune una dintre vocile autorizate în domeniu:

"Domnul Dan Șova a avut o afirmație foarte riscantă. După care în urma unei documentări și informării asupra istoriei recente a României a avut flexibilitatea,capabilitatea și spiritul critic de a-și schimba opinia. (...) E unul dintre puținii oameni politici sau persoane publice din România care au avut aceasta capacitate intelectuală de a-și asuma o greșeală și chiar de a-și cere scuze. (...) Cred că faptul că și-a cerut scuze spune destul de mult", a declarat directorul Institutului "Elie Wiesel", Alexandru Florian

Nu-mi aduc aminte ca viitorul demis să-și fi cerut scuze pentru celebra sintagmă țigancă împuțită.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 21:22:24
         
 
  Tot Nemoianu:

Îmi pare însă nespus de bine că Providența m-a plasat în America, locul unde în trecutul și în viitorul apropiat se iau deciziile majore, se construiește lumea. Din România nu poți influența nimic pe plan mai amplu. Țărișoara e un simplu executant.

Viziune liberalist-conservatoare.

Și iar:

Mă întreb dacă sentimentele mele mixte (de antipatie și de simpatie) pentru teritoriul acesta de la marginile Europei se vor lămuri vreodată și cum anume. Păcat că nu știu răspunsul.

România e doar un teritoriu de la marginea Europei. Nimic mai mult.

Altfel, nimeni nu-i neagă cultura. Nici dreptul la opinii politice. Dar, de ce aș fi neapărat de acord cu aceste opinii? Doar pentru că, la 70 de ani, un fost comunist i-a acordat Ordinul Steaua României în grad de comandor pentru întreaga operă și pentru atitudinea anticomunistă?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 21:13:03
         
 
  PS Cine e Nicoleta Savin? Vreo personalitate marcantă, menestrel la Curtea domnului președinte, băgător de seamă, purtător de vorbe?

Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 15:49:11

încerc eu un răspuns, dle bordaș: o golancă bătrână, o struțo-cămilă marca macovei-pora...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-07 20:05:53
         
 
  Hai să vă dau și eu un citat din Tesla:

"Pacea nu poate veni decît ca o consecință a iluminării umanității".

E, ținând cont că suntem poziținați între două mari iluminări: una, de la răsărit, alta de la marele licurici, este clar că ne așteaptă o mie de ani pace.
Adîncă. Eternă. Cu un frumos epitaf la căpătîi.

Deasemenea, dacă ne imaginăm cum pătrunde lumina printre pleoapele-i piezișe, este cert că băsescu la o astfel de pace ne concude.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 19:59:24
         
 
  Nea Moianu era un bătrînel simpatic, vecin de-al meu, de la țară, care prindea gîndaci zburători, le vîra un pai în fund și le dădea drumul. Gîndacii se învîrteau în aer ca aeropalnele capii și, în timp ce vizionam astfel de spectacol distractiv, îmi spunea, din cît îmi mai aduc eu aminte:

„În glotologie, termenul „structur㔠desemnează un model lingvistic definit care prin numărul său limitat de foneme și morfeme produce un număr de combinații destul de ridicat, desigur, totuși, limitat. Structuralismul concepe limba ca o împletire de relații între semnele fonetice și sintactice, și, pe baza acestor presupuneri, dezvoltă o știință a acestor semne, ținînd seama de funcția distincției semantice.”

Ceea ce, privind vîrtegușurile gîndacului, mă lămuream imediat de chestie!
Așa că, băi glotologilor, ăsta era Nea Moianu.
Sau cunoașteți voi unul mai jmeker?
Dacă da, mai ziceți o vorbă-două din sapiențiile lui, că vă văz dăștepți în vorbe, să vedem cu cît e mai aplicat decît vecinul meu, despre care vă zisei.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 19:41:49
         
 
  Mihai Voicu, proaspat numit in functie, a atacat dur magistratii Curtii Constitutionale.
AF dixit

Puteți detalia? Nu? Așa credeam și eu.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 19:37:02
         
 
  Ca orice alte opinii, și cele ale lui Nemoianu trebuie luate sub beneficiu de inventar. Nu doar cele din domeniul socio-politic, ci și cele din domeniul criticii literare.

Nu văd de ce aș fi de acord cu opinia lui potrivit căreia Nichita Stănescu ar trebui redus la adevărata sa valoare, de exemplu.

Nu văd de ce nu am putea afirma, așa cum o face el despre socialism, că nu există regim autoritar care să nu năzuie spre totalitarism.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 19:35:24
         
 
  O sa te intrebe cine e Nemoianu.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-07 18:08:59
         
 
  Nu-l intreba asa ceva ca el nu stie ce-i ala socialism.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-07 18:04:34
         
 
  Domnule Peia, iata ce spunea marele Virgil Nemoianu: “Nu există socialism care să nu năzuie spre comunism”
Dumneavoastra ce parere aveti?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 17:44:44
         
 
  cipăndeil,
Ia și e la mine un...
VAX!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 17:40:19
         
 
  Mihai Voicu, proaspat numit in functie, a atacat dur magistratii Curtii Constitutionale. Atacurile au inceput sa fie zilnice si vor capata forme de amenintare la viata acestora si la viata familiilor acestora.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 17:39:49
         
 
  Tocmai am încercat să citesc textul lui Vlad Mixich, domnule AF. Cel din care ați citat mai la vale.

Textul se încheie așa:

PS. Desi acest text este un pamflet, el se bazeaza pe fapte si personaje reale. Ghici care?

Spuneți-i domnului Mixfix sau cum îl cheamă... Sau nu-i spuneți nimic. Pamfletul lui vorbește de la sine.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 17:24:33
         
 
  Urmare a ultimei vizite de lucru a doctorului copilot in Moldova, "Partidul Socialiștilor din Republica Moldova a inițiat procedurile pentru organizarea unui referendum local pentru demiterea primarului Chișinăului, liberalul Dorin Chirtoacă.
(...) Socialiștii îi solicită Partidului Comuniștilor să se alăture acestei acțiuni și propune 'o colaborare constructivă deschisă' în lansarea și organizarea referendumului de demitere a primarului general Dorin Chirtoacă. Aceștia le propun comuniștilor și începerea negocierilor pentru crearea unei majorități în Consiliul municipal Chișinău (cele două formațiuni au împreună 26 de consilieri locali din 51)."
Bolsevicii ataca organizat, planificat, conform cu scenariul scris la Moscova
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 17:16:27
         
 
  "Cel mai misto guvern roman din istorie este (cum altfel?) cel mai cinstit. Mai are o calitate importanta: ministrii numiti sunt schimbati la fel de frecvent precum seriile de copii din taberele de la Navodari.
Ca si acolo ai timp sa te distrezi, sa faci o gramada de prostii, dar esti trimis acasa inainte de a te lua politia. Cum poate ajunge cineva ministru in cel mai misto si pontos guvern din istorie? Respectand pasii simpli de mai jos. Reteta e sigura:

1. Inscrie-te doar in acel partid care numara printre membrii sai importanti un barbat dispus sa defileze in public imbracat in uniforma nazista sau cu bereta rosie de comunist sud-american. De la el vei putea invata cum sa cresti prezenta la vot in segmentul electoral al domnisoarelor cu simt civic si slipi tanga... restul il puteti citi AICI
"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 17:01:07
         
 
  Nici măcar suspendatul nu mai vorbește despre lovitura de stat. E fumată pînă la filtr.

Domnule AF, mai treceți pe la curtea din Comănița. Luați noutăți. Luați lumină.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:53:56
         
 
  Lovitura de stat continua nestingherita de opiniile liderilor europeni si de opinia populatiei civilizate, iar presiunile asupra ultimei redute necucerite, Curtea Constitutionala, se indesesc si capata din ce in ce mai multa forta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 16:51:27
         
 
  Vax.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:49:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vicepresedintele Comisiei Europene insarcinat cu Justitia, Viviane Reding, s-a alaturat Consiliului Europei pentru a denunta continuarea presiunilor politice asupra Curtii Constitutionale din Romania  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 16:47:59
         
 
  ULTIMA ORA:
Fraza-cheie care spune ca cetatenii romani cu domiciliul in strainatate trebuie luati in calcul la stabilirea cvorumului a fost publicata in Monitorul Oficial si devine operanta
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 16:41:06
         
 
  Interviul complet, aici:

http://www.ziare.com/politica/constitutie/presedintele-ccr-despre-votul-pe-linii-politice-la-curte-interviu-ziare-com-ii-1145366

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:40:27
         
 
  Interviu cu Zegrean:

Reporter:

Domnule Zegrean, cu ceva timp in urma, Traian Basescu a spus ca CCR s-a comportat ca o "institutie penibila" in cazul deciziei privind pensiile, domnul Ponta spune ca judecatorii CCR sunt "penibili". Ce parere aveti despre genul asta de atacuri si din ce cauza credeti ca apar?

A.Zegrean:

Afirmatia presedintelui a venit pe un fond de nervozitate, era povestea aceea cu reducerea salariilor si a pensiilor. Curtea Constitutionala, prin decizia pe care a pronuntat-o, a acceptat sa se reduca salariile cu 25%, dar a respins reducerea pensiilor cu 25%. Era intr-o perioada in care criza se accentua si s-a apreciat atunci de politicieni ca reducerea pensiilor e necesara. ..........................................................................................
Din cate stiu, presedintele a revenit asupra acestei afirmatii in alte comunicari publice si a explicitat lucrurile. Nu se referea neaparat la faptul ca noi am fi penibili, a fost o reactie si noi am inteles-o ca atare
.

Cele două fețe ale monedei. Atunci nu era presiune politică. Acum e.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:39:43
         
 
  REALIZARILE GUVERNUL USL in cele 3 LUNI de cind a preluat PUTEREA:

1. Imaginea Romaniei facuta FERFENITA.
2. Critici dure la adresa Romaniei de catre sefii Statelor membre UE si de catre SUA
3. Aderarea la Schengen a Romaniei in toamna: REFUZATA
4. Scumpirea imprumuturilor externe
5. Cheltuirea a 2 miliarde Euro a BNR pentru a mentine valoarea leului (nereusita)
6. Cheltuiala IMENSA din banii publici pentru un REFERENDUM organizat de USL si CONTESTAT tot de catre USL (si pierdut de USL)
7. Restringerea atributiilor Curtii Constitutionale
8. Scandal “sinucidere” Adrian Nasatse
9. Scandal plagiat prim-ministrul Victor Ponta, plus alti cativa ministri de-ai lui
10. Scandal Referendum
11. Depreciarea accelerata a monedei nationale
12. Majorare salariala de 8% asa cum o planificase PDL, dar insemnind absolut 0 datorita scaderii leului si in consecinta, scumpirea alimentelor, transport, gaz, electricitate etc ceea ce anuleaza aceasta majoarare
13. Inlocuiri la sefia TVR si SSR
14. Inlocuirea presedintelui Camerei Deputatilor
15. Inlocuirea Avocatului Poporului
16. Restringerea atributiilor Curtii Constitutionale
17. Suspendarea Presedintelui Ales al Romaniei prin actiuni haotice si nelegitime
18. Intirzierea delagatiilor FMI
19. Invrajbirea romanilor
20. (Mai continuati si voi ca m-am plicti...)
 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-08-07 16:30:12
         
 
  Măi cipăndeil agarici,
Cam cît iei tu pe cm pătrat de gargariseală, de nu mai te oprești din vomismente?
Nu zău, chiar vrei să-ți trimiți plozii la străinezia cu mangoții strînși din sudoarea limbii?
De fapt, văd că nu numai tu te dai în bărci pe-aici, ci și transfugii ăia, risipiți care-ncotro, ca sporii duși de vînt. Sugeți toți la ugeru lu băsescu, deși, la cît de flasc e, cred că numai un fel de smîntînă alterată mai zvîcnește din ea la insistențele voastre.

Și cum zici? Că ză eșec bășitu vorbește o inglesă impecabilă?
Ei da, aici ai nimerit-o! Mai ai s-o pupi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 16:26:46
         
 
  M Of, este obligat să publice documente oficiale adică acele documente care îndeplinesc toate condițiile de formă și procedură impuse de lege.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-07 16:23:35
         
 
  "cel care vorbește în numele ei" adică al CC, nu minte ci, mai mult, comite o infracțiune sau mai multe, respectiv comite un fals, uzează de fals și uzurpă prerogativele unei instituții.

Chiar dacă era semnată de către Zegrean, tot era, cel puțin, un abuz în serviciu.

Curtea Constituțională, în plen (putea hotărâ și numai cu cvorum, (două treimi)a dat o decizie care a fost publicată în M Of. Orice completare sau modificare a acestei decizii nu poate fi făcută decât în urma unei noi decizii adoptate minim în condiții de cvorum. Adică, numai cu acceptul celor care au emis prima decizie. Punct.

Restul? Habarnisme, păreri, opinii,intoxicări, încercări de manipulare, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-07 16:21:11
         
 
  Base nu a fost nici macar egalat de cineva si ramane cel mai bun presedinte al tarii de la '89 incoace
Valeriu Cercel

E doar o opinie nesusținută cu argumente valide. Eu zic că e cel mai slab, dacă nu a putut convinge șapte milioane și jumătate de români să-l mai lase să facă băiță la Vila Dante.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:20:44
         
 
  Deși Curtea Constituțională a descoperit falsurile și a revenit cu adrese către Executiv și către Monitorul Oficial, clarificând conținutul real și cerând publicarea deciziilor în forma corectă, autoritățile se fac că nu pricep ce li se spune sau chiar își permit să refuze intrarea în legalitate.
AF, citînd-o pe geniala Nicoleta Savin

Care fals? Săvîrșit de cine? Parcă era doar o eroare materială, apud Zăgrean.

Aceeași minciună. Și aceeași faptă ilegală săvîrșită de cineva de la CCR, care a semnat pentru Zăgrean un act care nu are girul plenului Curții.

Și vreți ca șefii de la MO să cadă pe spate la o asemenea ilegalitate și să publice în monitor un act fără valoare juridică, un fals intelectual ordinar?

Găinării de două parale, domnilor. La care necunoscătorii cască gura precum țîncii la femeia cu barbă sau la vițelul cu două capete de la circul proaspăt sosit în oraș.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:17:31
         
 
  CCR a calificat omisiunea drept "eroare materiala"
AF

CCR, respectiv cel care vorbește în numele ei, minte. Iar cei care jubilează la umbra suspendatului în așteptarea veștii reîntronării speculează pe marginea minciunii.

A cui este "eroarea materială"? Dacă ea e reală, nu aparține în niciun caz Guvernului sau celor de la MO. Mențiunea din declarația lui Zăgrean, potrivit căreia eroarea nu aparține celor de la MO, a dispărut subit. Pe de altă parte, așa cum spuneam mai jos, erorile materiale, acolo unde există, se constată de catre plenul Curții, nu de catre Zăgrean, cel care nici măcar nu a avut curajul să semneze adresa înaintată Monitorului Oficial. Știa, probabil, din îndelungata experiență de jurist la REMAT, că ar săvîrși un abuz în funcție cerînd publicarea unui act care nu are girul plenului CCR.

Despre asta vorbim, domnule AF. Despre legalitate și despre încercarea de manipulare a conștiințelor celor neinițiați promovată de presa cinstită din România.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 16:09:51
         
 
  Valeriu, tot A. Vainer, în scandalul reînhumării lui Nyiro Jozsef, mult mai împăciuitor, deși nu era cazul:

"Ne supara ca facem atata caz pe inhumarea cuiva care a adus atata suferinta. Din punctul meu de vedere, cred ca a fost o hotare inteleapata. Nu sunt impotriva inhumarii in pamantul natal, dar nu ar trebui transformat acest lucru intr-un act de importanta nationala si internationala. Sa nu fie un eveniment politic pentru un criminal. Pana la urma, a fost un criminal de razboi. Daca ai fost unul din cei care au sustinut teoretic astfel de masuri si ai adoptat o lege sau mai multe in consecinta, este de condamnat", a declarat Vainer.

Oare s-a scandalizat și în cazul țigăncii împuțite?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 15:58:39
         
 
  AF, e cea mai murdară minciună (dacă acceptăm că există și minciuni curate) și cea mai josnică manipulare.

Eratele nu se dispun și nu se tromit la MO sub semnătură indescifrabilă.

PS Cine e Nicoleta Savin? Vreo personalitate marcantă, menestrel la Curtea domnului președinte, băgător de seamă, purtător de vorbe?

Sau o mincinoasă ordinară? Mai degrabă.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-07 15:49:11
         
 
  SOS: În România, falsul a devenit normă de drept la cel mai înalt nivel

"De vineri până astăzi, două din deciziile-cheie ale Curții Constituționale în cazul referendumului din 29 iulie au fost FALSIFICATE grosolan la transcriere, în favoarea USL. Păstrarea celor două falsuri și punerea lor în aplicare este decisivă pentru planul de demitere a lui Traian Băsescu iar tot ce se (mai) întâmplă mi se pare o perdea de fum, menită să distragă atenția către alte cele. Iată de ce cred ca este necesară o presiune asupra autorităților pentru ca erorile să fie remediate în cel mai scurt timp. Vă rog să rostogoliți acest text, chiar dacă între timp PDL a avut reacție și a făcut plângeri penale, cerând pedepsirea celor vinovați de abuz de putere la vârful instituțiilor statului. Nimeni nu este mai presus de lege.

Deși Curtea Constituțională a descoperit falsurile și a revenit cu adrese către Executiv și către Monitorul Oficial, clarificând conținutul real și cerând publicarea deciziilor în forma corectă, autoritățile se fac că nu pricep ce li se spune sau chiar își permit să refuze intrarea în legalitate.
Într-un dispreț total față de lege, premierul (fost procuror) Victor Ponta a vorbit despre mini-recensământ și după ce Curtea Constituțională i-a precizat clar, cu subiect și predicat, eliminând orice posibilă confuzie sau speculație, că nu a cerut efectuarea unui mini-recensamânt post referendum, ci doar listele electorale permanente actualizate în baza cărora a avut locul referendumul din 29 iulie 2012.
Să nu știe Victor Ponta că, în acest mod, sfidează magistrații Curții și încalcă nonșalant legea? Să fi uitat angajamentele luate față de organismele europene? Mă întreb retoric, desigur, fiindcă Victor Ponta știe foarte bine ce face. Ar ști și un absolvent de Teologie, un grădinar sau armurie, darămite un (fost) om al legii. Nu trebuie să fii absolvent de Drept ca să vorbești aceeași limbă cu magistrații Curții și să respecți instituțiile statului de drept. Îți trebuie doar bună credință, ceea ce puciștii împrăștiați acum prin toate palatele, instituțiile și cotloanele dovedesc că nu au.
Al doilea fals în în decizia Curții Constituționale este și mai grav. O variantă trunchiată, din care lipsește o frază cheie a apărut luni în Monitorul Oficial. Curtea a descoperit dispariția frazei care schimbă sensul deciziei și a cerut la Monitorul Oficial publicarea formei corecte. Monitorul Oficial refuză să corecteze „eroarea material㔠strecurată în decizia CC publicată luni. Vă vine să credeți că acest lucru se poate întâmpla într-un stat de drept?
Fraza-cheie, evaporată ca prin mister, conform cu dorința USL, se referă la cetățenii români cu domiciliul în străinătate, care - decid magistrații Curții - trebuie luați în calcul pentru stabilirea cvorumului la referendumul din 29 iulie.
Surse guvernamentale susțin că premierul Victor Ponta, prin ordin verbal, a blocat publicarea deciziei în forma corectă. Tot el. Oare de ce nu mă (mai) mir?

Care e miza acestor încălcări de lege și falsuri halucinante? De ce, pe sub masă, „cineva” schimbă crucial deciziile luate de judecătorii Curții Constituționale? Într-un stat de drept, prin anchetă fulger, acel „cineva” ar ajunge rapid în spatele gratiilor.

Dacă decizia CC nu este publicată în Monitorul Oficial, guvernul poate să numere în continuare cetățenii cât dorește până rezultă numărul dorit și să modifice listele electorale în consecință. Eventuala infracțiune, pentru refuzul de publicare este imputabilă doar secretarului general al guvernului și directorului Monitorului Oficial.
Dacă decizia CC se publică, guvernul nu mai poate continua operațiunea națională de tăiere de pe liste a cetățenilor români cu drept de vot care muncesc sau domiciliază în străinătate fără a comite o infracțiune, iar mascarada trebuie să înceteze imediat.

De ce mai avem Curte Constituțională dacă ea decide ceva și cu totul altceva - taman pe dos, dar în deplină conformitate cu planurile de acțiune ale USL de validare a referndumului - ajunge la instituțiile statului?

Curtea Constituțională se plânge degeaba la Veneția dacă nu face anchetă internă pentru a afla cine le modifică deciziile în adresele destinate Guvernului sau Monitorului Oficial. Dacă se respectă, Curtea Constituțională trebuie să afle în cel mai scurt timp cine îi umple de ridicol și le falsifică deciziile. Dacă nu o face, atunci este în cârdășie cu falsificatorul, iar toată povestea cu falsurile este un joc de glezne în favoarea USL.

Când jurnaliștii descoperă că deciziile Curții Constituționale sunt dublate cu adrese false sau modificate prin dispariția frazelor neconvenabile în varianta destinată publicării în Monitorul Oficial, ne putem freca la ochi și minuna de vrăjile guvernului Ponta.
Dar când Curtea Constituțională sesizează erorile, cere corectarea lor, iar autoritățile refuză acest lucru, atunci nu ne rămâne decît să ne îngrozim.

Putem spune, cu regret, fără teama de a greși, că, în acest moment, falsul a devenit normă de comportament la cel mai înalt nivel din stat. Cineva trebuie să oprească acest carusel nebun, care ne scoate de pe lista țărilor civilizate."
Nicoleta Savin
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 15:01:17
         
 
  Epigramist, cam asa ceva. Toata tara a fost data peste cap de catre un individ care si-a permis sa falsifice hotararea Curtii Constitutionale si arunce cursul valutar in aer, iar nimeni nu il aresteaza pentru fals in acte publice. Nimeni nu se intreaba de ce un astfel de infractor mai umbla liber printre noi. Retine, stabilitatea Romaniei sta in in balanta cu libertatea infractorilor. Tu ce ai alege?
Ce intrebare stupida!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 14:48:19
         
 
  Cu alte guvinte: Tzigania salveaza (ingroapa?) Romania.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-07 14:40:07
         
 
  Va rog sa remarcati aspectul "pentru a doua oara intr-un timp scurt". pentru ca este relevant daca luam in calcul ca in ultimii opt ani de dictatura nu s-a inregistrat nicio plangere la Comisia de la Venetia.
Despre ce vorbim aici?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 14:38:13
         
 
  Presedintele Comisiei de la Venetia, Gianni Buquicchio, spune intr-o declaratie publicata pe site-ul institutiei ca a primit luni, 6 august, "informatii suplimentare de la Curtea Constitutionala despre continuarea presiunilor si amenintarilor la adresa judecatorilor". Presedintele Comisiei spune ca este "surprinzator, chiar socant pentru mine ca pentru a doua oara intr-un timp scurt Curtea Constitutionala a unui stat membru al Consiliului Europei si al UE se simte obligata sa faca apel la Comisia de la Venetia pentru a-si proteja independenta"
CCR a devenit arbitrul crizei politice. Decizia sa, asteptata pe 31 august, va consfinti intoarcerea lui Traian Basescu la Cotroceni sau demiterea sa. Membrii CCR au mai reclamat si in luna iulie presiuni si amenintari. O fraza cruciala dintr-o decizie a CCR, care consfinteste includerea cetatenilor romani din strainatate in listele electorale, a fost disparut din versiunea publicata in Monitorul Oficial vineri, 3 august. CCR a calificat omisiunea drept "eroare materiala", dar corectura nu a aparut inca
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 14:27:17
         
 
  Ministrul Mediului, Rovana Plumb, a declarat ca va reintroduce taxa de prima inmatriculare. Au golit visteria iar acum doresc sa ne bage mana in buzunar. Iar.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 14:21:17
         
 
  Va rog, dupa ce veti vedea acest videoclip, sa nu ma acuzati de nimic. Nu stiu daca este trucat sau nu, nu stiu cine l-a pus sa vorbeasca in engleza, nu stiu cine l-a pus a se vada cu delegatia FMI, dar a fost un moment stanjenitor. Absolut stanjenitor, pentru toata lumea.


 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 14:03:38
         
 
  Uitati de ce va intreb. Am gasit o inregistrare pe jos si nu stiu a cui este. Poate stiti dumneavoastra:



O fi vreun trucaj, ca prea se da la copilotel.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 10:58:25
         
 
  Domnule Peia, dumneavoastra ati lucrat la securitate sau ati fost doar turnator? Ca nu mai inteleg nimic.
Cum sa-mi taie apa, bre? Pai nu e apa bolsevicilor, ca nu au inceput nationalizarea. Adica nu au inceput-o inca. Se pare ca lumea s-a desteptat si ca nici nu o sa se mai intample asa ceva. Urmeaza ca presedintele ales al romanilor sa ocupe locul pentru care a fost ales iar ceilalti vor trebui sa dea socoteala in justitie. Cu executare :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 10:49:10
         
 
  "Odiosul guvern Ponta a intrerupt curentul in cartierul meu," (agarici)

Stăi să vezi cînd ți-o-ntrerupe și apa de la WC-u!
Ce-ai să faci atunci?
Aderi la... constipație? Că peste Constituție ați tot tras apa, după ce o umpleați de respect!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 10:41:05
         
 
  Sorine,
Si eu am crezut mereu ca sunt altii mai capabili si ma tot intrebam unde sunt si de ce stau ascunsi, dar iata ca de cand cu uselistii astia, m-am convins ca pana acum, Base nu a fost nici macar egalat de cineva si ramane cel mai bun presedinte al tarii de la '89 incoace.
Boc, deasemeni, plus ca avea si diplomatie.
Ce vedem acum pare ca e scursura, daca nu, chiar
ultimii din cei mai buni sau cei mai buni dintre cei rai si nu numai atat, tragedia este ca altii nu mai sunt.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-07 03:09:16
         
 
  N-as fi crezut in viata mea ca poate conduce cineva Romania mai prost decat cuplul Basescu-Boc.
Dar uite ca se poate!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-07 02:46:21
         
 
  Uite ca vin io cu o stire la zi :

http://www.ziare.com/aurel-vainer/stiri-aurel-vainer/aurel-vainer-despre-numirea-lui-sova-mi-as-pune-banderola-neagra-la-mana-1182902

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-07 01:16:29
         
 
 
Guvernul lui Ponta, neavand cum sa-ti inchida gura, ti-au taiat curentul ca prea ne tii la curent cu toate stirile !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-07 00:19:58
         
 
  Odiosul guvern Ponta a intrerupt curentul in cartierul meu, iar acum stau pe intuneric ca pe vremea impuscatului. Va scriu de pe mobilul unui vecin venit in vacanta in Romania :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 23:43:17
         
 
  Acu' te dai grande ca stii si de Tierra del Fuego unde a fost halit Magellan !
N-ai habar, ia gugaleste un pic, cati romanasi in ultimii 20 de ani s-au stabilit in Patagonia!
Nu e metafora pentru mine caci i-am intalnit pe-acolo. La Buenos Aires e o comunitate romaneasca foarte mare si aia traiesc cu mult mai bine ca in tara lui Pazvante.
Cam pe cand va reveni Base la Cotroceni ?
Zicea unul pe aici ca va iesi cu sange si a avut dreptate.
Uselistii au umplut-o de sange !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 23:18:54
         
 
  scllluptore,
Eu nu am nevoie să iau niciun dicționar, pentru că ȘTIU: că ai comis un pleonasm cît capul tău de mare!
Asta fu una.
A doua: îți închipui, poate, că eu nu știam de Patagonia!!
Păi i-a vezi ce ziceam mai jos de ... mama focului!
Am impresia, însă, că tu habar nu ai de Țara de Foc - sudul Patagoniei!
Zisa cu dusul în Patagonia, servește aici, în țara noastră, nu a ta, drept metaforă pentru ăia care și-au luat lumea-n cap.
Adică, un fel de a te duce la mama dracu-n praznic, ca să fim mai direcți!
Aș că mai pune mîna pe carte, nu mai ciopli capete de hîrci!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 23:01:41
         
 
  Ioane,
bati campii !
Ia tu dexul si vezi ce-i aia cooperare, cum de defineste si cum se manifesta ea.
Tu ai vrea, dar numai cu cei de stanga, stim noi, si mai sforteaza-te si tu oleaca si vorbeste mai ca intelectualu' ce te lauzi ca esti !

Apropos de Patagonia.
Si aia e tot in America, dar in emisfera sudica.
Intoarce globul invers cand te uiti pe el.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 22:51:31
         
 
  Am sunat la ambasada romaniei din Ottawa si mi-a raspuns portarul, uitand ca astazi este "civic holiday" in Canada si nu lucreaza nimeni.
Am sa incerc maine, oricum, portarul mi-a zis ca nu are rost sa mai caut listele cu votantii, caci Base va fi in cateva zile la Cotroceni.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 22:41:07
         
 
  "Democrația înseamnă și cooperare din partea ambelor parti!" (șărșăl filologu)

Paoate că dacă ar fi cooperarea numai ditr-o parte, cred că ar fi la fix! Adică din parte aia șantalie a bășitului!
Ești dăștept, scllluptore!
Mai pune mîna, dracului, pe DEXu ăla, al țării ăsteia, că, de cînd ai tulit-o-n Patagonia, patagonizezi româneasca de... mama focului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 22:12:13
         
 
  Care era intrebarea? Daca exista ceva similar in UK?
Ca nu se intelege nimic, drept dovada ca nimeni nu a incercat sa schiteze f'un raspuns pana acum.
Si apropo, de ce sa googalim noi pt dvs.?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-06 21:51:10
         
 
  Domnule Cercel,

Nu v-am crezut în stare de așa ceva!

Singura scuză ar fi că, real, chiar nu ați înțeles ce v-am întrebat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 21:39:53
         
 
  Referitor la listele eloctorale din canada nu am gasit nimic pe net ci doar o petitie ca ele sa fie date publicitatii :

http://www.petitieonline.com/punei_la_dispoziia_publicului_copii_dup_listele_electorale
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 21:21:20
         
 
  Domnule Cercel,

Întrebarea mea viza următorul aspect: dacă în alte țări, pentru alegătorii din aceste țări, pe unde avem oameni destoinici din diaspora, există ceva similar cu modul francezilor de a putea verifica electorii lor:

http://liste-electorale.dsi.cnrs.fr/fo/index.php

Iar cooperarea se referă la cooperarea noastră, a membrilor site-ului!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 21:08:22
         
 
  Domnule Cristescu.
Titlul pare sa arate incomplet.
Cred ca suna mult mai bine :

Democrația înseamnă și cooperare din partea ambelor parti !

referitor la intrebarea dumneavoastra,
am gasit ca listele electorale din Canada...nu apar nicaieri.
Oricum, din diaspora nu au votat mai mult de 50.000 de persoane, cifra irelevanta.
Ca USL-ul sa castige acest referendum este necesara disparitia unui milion jumate de romani de pe acele liste electorale.
Sunt curios sa vad de ce mai sunt in stare noii guvernanti, caci alte resurse n-au pentru mentinerea ciolanului.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 21:01:30
         
 
  Alta gafa la spectacolul oferit de politicienii romani :

http://www.ziare.com/ccr/decizii/hotararea-ccr-pe-referendum-modificata-pe-site-ul-curtii-dupa-ce-a-aparut-in-mof-in-alta-forma-1182876
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 20:52:07
         
 
  Domnilor, da problemei de mai sus îi găsiți un răspuns? Ori o boicotați?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 20:49:02
         
 
  peio, cum comentezi declaratia:

Ponta: "Referendumul este organizat impecabil."

Mersi.
Postat de catre ... Epigramist

Sorine,
Crezi ca maestrul Peia il va contrazice pe domnul doctor Ponta ?
Nț!
Sunt convins ca Ioan Peia chiar va intari aceasta declaratie a primului ministru ce atesta ca Base trebuia sa fie la Cotroceni imediat dupa ce s-au numarat voturile referendumului.


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 20:45:41
         
 
  "Curat constituțional, coane barossu și cucoană merkăleasă!
Ce ziceți de cestiune? Sau acuș aveți albeață? Cît de antependentă e justisu dan rumani?
A?"
(tovarasul general Ioan Peia)

Tovarase genera, bineinteles ca au albeata. Chestiunea este, dau sau nu omului de stiinta Ponta cei cinci miliarde de euroi?
Fiindca daca nu-i dau marele doctor nu are cu ce creste lefurile si pensiile si s-a dus toata popularitatea. De ce credeti ca a mers el laa Barroso si dupa ce acesta la batut cu vergeaua la fund ca sa-i vina mintea la cap, a spus ca in viata lui nu a mai luat o asemenea bataie placuta?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-06 20:33:48
         
 
  peio, cum comentezi declaratia:

Ponta: "Referendumul este organizat impecabil."

Mersi.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-06 20:20:02
         
 
  "Chestore, mi se pare că eu te-am pus... eu zic că nu e bien, chestore...!" zise băsescu ieri, și, azi, pe chestor îl înhățară procurorii lui, care acționează la comandă.
"O să le trîntesc ușa în nas, dacă vin să mă întrebe" , găvări același băsesc, referindu-se la eventualii mici recenzori care urmau să-i bată la ușă. Și, azi, mirabila curte constituțională dădu un comunicat - fără să fie vreo ședință, fără nimic - cum că nu mai dorește reactualizare liste, ci numai p-ăle după care se făcu referendumul. Ce să facă cu ele? Să constate, ce? Că numărul celor care au votat e cel care se cunoaște?
Curat constituțional, coane barossu și cucoană merkăleasă!
Ce ziceți de cestiune? Sau acuș aveți albeață? Cît de antependentă e justisu dan rumani?
A?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 19:41:34
         
 
  "De aceea stătea suspendatul oarecum "liniștit". Cu Rus acolo, "pragul" ar fi fost asigurat. Adică, intangibil!

Există voci care spun că Rus ar fi fost pus acolo la cererea expresă a lui Băsescu.

Și eu cred că există un plan diabolic de depopulare și apoi de repopulare a României. Nu au bănuit că ne putem mobiliza atât de mulți.

Eu sunt în continuare optimist! Românii, char dacă au și mancurtizați printre ei, chiar dacă au și cozi de topor, în marea lor majoritate sunt oameni inteligenți. Mult mai inteligenți decât își închipuie unii!"
(profesorul Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Sa inteleg ca dintre ministrii doctorului Ponta care mai au un pic de cinsste, o au numai datorita faptului ca sun basisti? Sa inteleg ca un ministru propus de Ponta trebuie dat jos rot de Ponta fiindca refuza sa-i asigure listele de alegatori care ii dau lui castig de cauza la referendum? De ce domnul Ponta nu a cerut schimbarea listelor electorale inainte si nu dupa referendum? Fiindca l-a pierdut? Nu am crezut dar acum incep sa cred ca Andrei Florian are dreptate in privinta loviturii de stat. Nu trebuie sa fie tancuri pe strada cand se da o lovitura de stat. Hitler, dupa incendierea Reichstagului a dat cea mai formidabila lovitura de stat fara sa scoata un soldat pe strada. A pus parlamentul german sa-i dea dreptul la legi de urgenta. Si cu asta a pus mana pe toata puterea. Daca doctorul Pontulica nu ar avea nevoie de banii Europei pentru a-si pune in aplicatie programul populist, toata justitia ar fi deja populata cu oameni de-ai lui. Acest flacau a dat 40 de ordonante de urgenta in doua luni de zile fara ca in Romania sa fie nici un cutremur, nici o inundatie, nici o amenintare de la exterior ssi nici un incendiu. Toate aceste ordonante de urgenta sunt cea mai vadita incalcare a constitutiei fiindca ordonantele de urgenta asa cum spunele si numele lor trebuiesc date numai in cazuri de urgenta. Domnule, numai un partid infintat de Ion Iliescu poate da doi prim-ministri ca Nastase care este la parnaie pentru coruptie si Victor Ponta care este cel mai mare plagiator pe care l-a dat pana acum Romania. Sunt convins ca flacaul si omuletul de stiinta Ponta va schimba ministrii pana cand va obtine numarul de alegatori care-i convine lui, fiindca Crinulet care abia asteapta sa fie presedinte adevarat isi va da girul asupra oricarei lichele propusa de Ponta ca ministru.
Cat despre planul diabolic de despopulare a Romaniei, aveti dreptate, el exista si ete pus in aplicatie chiar de Poporul Roman care nu mai vrea sa dea nastere la copii.
Cat despre cozile de topor iarasi aveti dreptate: ele exista, si conform teoriei marxist-lenuniste trebuie distruse fara mila fiindca sunt mai periculoase chiar decat topoarele. Cine ar putea sa taie un lemn cu un topor care nu are coada?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-06 19:20:34
         
 
 
SCHIMBĂRI ÎN GUVERN
Omul de casă al lui Dan Voiculescu, numit în funcția de Ministru al Justiției. Cine este judecătoarea Mona Pivniceru?
(evz.ro)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-06 17:01:39
         
 
  Dealtfel, se vede fe fe clar:
Cum face băsescu: pîrț!... cum zice zegrean: auz!

Mai ieri era băsescu foarte revolatat că vrem să aflăm cîți votanți sunt în realitate, că, adică, ce e aia reactualizare, și azi, hop-șa-șa schimbarăm placa!
Ce mizerie fcăută pe față!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 16:08:07
         
 
  șărșălică, tată,
Nu intra-n panică!
Dacă ți-e așa de foame, precum glăsuiești mai jos, uite, îți promit că, din tainul zilnic al lui bobby - cîinele meu - îți trimit și ție, par avion, un pachețel!

P'ormă, cum se faci că citiți numai ce foi propagandistice e de partea voastră, băsiștilor? Astea-s sursele voastre exclusive de inspirație?
Astea-s directivele?
Le primiți chiar așa, la vedere?
Sau sunt doar pentru ăia de peste lac - mult mai greu de informat pe canale secrete?

Eu, cînd mă uit la zegrenel al vostru și, mai ales, cînd îl aud vorbind, parcă-l văd pe Boacă - un fost profesor de-al meu, care semăna cu bejetemistu, ajuns ditamai șefu peste ditamai curtea (la dispozipia lu băsescu, of course) ca două picături de apă: la fel de chioroipan, la fel de împiedicat la vorbă, la fel de insignifiant ca alcătuire biologică.
Era pila directorului și elevii tuturor claselor făceau mișto de el, chiar și unii profesori.
Ei, dacă boacă ăsta constituțional a ajuns să hotărască soarta unei țări, dînd comunicate peste comunicate, ba cu prag, ba cu reactualizări-nonreactualizări, ba cu sughițuri, ba cu pîrțuri - ei bine, dacă am ajuns aici, atunci chiar ne merităm soarta!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 16:04:13
         
 
  Am uitat sa dau si sursa:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558212_483508638328315_681349448_n.jpg
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 15:48:36
         
 
  STENOGREME PNL Mazilierea lui Victor Paul Dobre din fruntea administratiei a fost planuita in PNL inca de vineri. Oficial, Dobre a demisionat, decizie comunicata de Ioan Rus

Videoconferinta de vineri, 3 august. Incepe discutia cu liderii din teritoriu. La un moment dat intervine reprezentantul PNL Caras Severin.b

"Eu, ca membru al Biroului Politic Central si ca membru al Consiliului National Executiv, propun retragerea sprijinului politic pentru ministrul Administratiei, Victor Paul Dobre. Va propun aici la toti colegii din tara pentru ca eu spun ce gandesc si-mi asum aceasta propunere, pentru ca noi, acum, eram cu referendum validat, cu Basescu trimis la cosul istoriei si noi ne vedeam de treaba. Ministerul Administratiei nu a fost alaturi de noi, alaturi de romani, alaturi de liberali. Si trebuie sa ne asumam noi, PNL, acest gest, mai ales ca si PD-ul acuza oarecum Guvernul"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 15:44:41
         
 
  Nu avem ce manca, dar avem circ :

http://www.ziare.com/ccr/stiri-ccr/ccr-a-trimis-o-noua-adresa-guvernului-recensamantul-nu-mai-are-niciun-rost-1182788

http://www.ziare.com/ccr/decizii/atac-perfid-asupra-curtii-constitutionale-1182732
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-06 15:40:56
         
 
  Indiferent cine va castiga in oarba confruntare dintre cele doua grupari, cel ce va pierde sunt eu, cei ce vor pierde suntem noi, cei neangajati politic, platitori de impozite, votanti sau cum mama naibii ne vor mai numi. Asa ca, daca ati avea o minima luciditate, daca nu v-ar mana din urma doar patima partinica, apartenenta la un grup sau altul, ati putea intrezari adevarul. Care este cumplit. Marinarul, puscariasul, toti, dar absolut toti din cei implicati sunt niste marionete. Cu deosebirea certa ca al vostru e in gasca cea mai periculoasa pentru Romania, atat!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 15:39:15
         
 
  Mai, eu nu zic sa nu iti bati nevasta, Doamne fereste! Ba din contra, da-i pana nu mai poa' sa duca.
Dar nu o fa ca prostul la hora in sat, ci mai pe sustache, seara acasa sau pe camp, unde nu te vede nimeni.
Acu' m-ai inteles? :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-06 15:27:34
         
 
  Eu am jurat SA FIU ROMAN SI SA APAR ROMANIA, INFDIFERENT CUM, CHIAR CU PRETUL VIETII, cand am depus juramantul militar ca soldat prost. Acest juramant nu am cum sa-l tradez si nu conteaza nicicum ca am fost militar atunci, cand Romania era condusa de comunisti. Pe de alta parte, la Anvers si nici aiurea nu puteai nici sa ajungi, dar-mi-te sa mai fii si reprezentant, daca nu erai securist sau colaborator. Asa ca, las-o mai moale cu juramintele, stimate politruc. Nu ersti credibil.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 15:24:35
         
 
  Domnilor, ceea ce va spunea Epigramist, acum ceva timp, aici, pe Europeea, era un lucru de bun simt si perfect valabil. Daca demiterea presedintelui ales al tuturor romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, s-ar fi facut la timpul ei si conform cu procedurile democratice si cu legile Romaniei, suspendarea ar fi fost o procedura cu mari sanse de reusita.
Nu prin lovitura de stat se schimba un presedinte. Lovitura de stat este specifica regimurilor naziste sau regimurilor bolsevice.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 15:22:05
         
 
  Domnule, trtezeste-te! eu nu sunt pro-comunist, eu de mic eram impotriva comunistilor, am rupt de pe garduri afisele lor, am aruncat sub o podisca cravata rosie de pionier, in semn de protest, dar nu sunt orb! Vad mai clar decat dumneata cine este antiroman si cine nu. Acum ai sa ma faci protectorul sau sustinatorul; lui ponta si alor lui, ca sa ma decredibilizezi, dar nu-ti raci gura de poaman. eu sunt roman si vad cine e antiroman, atat!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 15:20:08
         
 
  Da, sunt de acord, dar dumneata esti moscovit fara sa stii. Pacat de dumneata, tanar cum esti ai putea intelege. Asa, te dai anticomunist dar lingi cismele celor mai incrancenati comunisti adica a celor care nu vor si n-au vrut niciodata binele Romaniei. Stiai ca pe samnatura idolului dumitale mtot ce inseamna industrie feroasa si neferoasa in Romania este acum in mana ruseasca? Stii ca toti directorii de fabrici de prelucrare a fierului din Romania, in afara de arcelor mittal, sunt rusi?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 15:17:40
         
 
  Daca dupa tqaierea pensiilor si a salariilor gasca pedelizda ar fi incetat sa mai construiasca fantezii erotice gen piscina, sala de sport in sate depopulate, as fi crezit in sinceritatea lor. asa, nu pot fi decat vinvati de faptul ca mie mi-au rapit un sfert din viata, unor pensionari chiar viatza iar tuturor incderedea in democratie, fapt infinit mai grav si cu consecinte dezastruoase pe termen lung, cel putin in plan politic, daca nu si social. Iar vinovatul principal este nimeni altul decat cramponatul de putere. Cel caruia i se intorvcea spatele in mod ostentativ chiar de cei care il considerau de-al lor, presedintii popular-europeni .  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 15:14:36
         
 
  Domnule Kosta, mai sunteti acolo?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 15:07:03
         
 
  Domnule Kosta, sa nu apuce ziua de maine cei care lucreaza cu Moscova sau care iau vreun ban ca sa scrie aici, pe Europeea. Sa li se usuce barbatia sau sa le cada sanii la genunchi si, cel mai important, sa crape toti turnatorii la securitate exact in acest moment. Esti de acord cu mine?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 15:03:15
         
 
  Asa ar fi, poate, daca expresiile ar fi din acea zona. Dar nu, seamana cu ceea ce practicau activistii imbracati in haine de piele si cu umflatura suspecta in partea stanga, unde aveau TT-ul (pistolet Tulski-Tokarev). Vorbele ca si pistoalele le aveau de la Moscova. Astazi numai cauza le este aparent alta, dar in esenta au ramas antiromani. Cum sa-l crezi sincer pe unul care, pretinzand ca-ti vrea binele, iti reteaza un sfert din viata, asa cum a facut suspendatul, pretinzand ca asta e singura solutie, dar netaind nimic din aplombul blondei pe care el o vede infailibila si nici din avantul piticului ubicuu si interschimbabil?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 14:57:41
         
 
  daca la referendum s-ar fi prezentat 7,5 milioane de romani care sa fi spus nu, nu suntem de acord cu suspendarea, ar fi fost, cel putin formal, ok. Asa, cu mantocarii gen "da-mi buletinul si ia de colea 500, pana luni", invitatii la boicot, interventii ale lui orban, ungur, dezinteresat, nu, de ce se intampla in romanica si altele, nu pot sa fiu decat de acord ca da, cineva lupta din rasputeri sa nu piarda din gura osul cel mare. Nu se stie insa ca nici macar nu este osul lui. E legat cu sarma iar capatul celalalt e la dracu-n praznic. As avea o intrebare, care va ramane, desigur, fara raspuns: cu cat va plateste, maica?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 14:52:53
         
 
  Domnule Cristescu, sunt de acord cu dumneavoastra, numai ca Romania ar fi o tara deosebit de trista daca ar avea doar o treime din totalul cetatenilor sai.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:52:41
         
 
  Ponta: "Referendumul este organizat impecabil."

Premierul Victor Ponta notează pe contul său de Facebook că referendumul este organizat „impecabil”, motiv pentru care președintele suspendat Traian Băsescu încearcă să alimenteze tema falsă a „fraudării”. „Referendumul este organizat impecabil, așa cum s-a întâmplat și la alegerile locale.

http://www.ultima-ora.ro/2012/07/29/ponta-referendumul-este-organizat-impecabil-basescu-acuza-usl-ca-trimite-sms-uri-in-numele-sau/

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-06 14:51:30
         
 
  părerea mea e că greșiți, dle kosta! nu la moscova trebuie să fi fost făcută îndoctrinarea, ci undeva mult mai la est.

ce părere aveți de phenian?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-06 14:51:01
         
 
  Am uita se mentionez ca Mona Pivniceru locuieste intr-un imobil din zona Kiseleff - 1 mai, inchiriat de catre Camera de Comert si Industrie a Romaniei de la RAAPPS cu aproape 3.000 de euro lunar.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:50:55
         
 
  Iată că am ajuns la un punct comun. Atunci, respectăm votul lor! 7,5 milioane de români implicați și superinteligenți. Cel puțin politic. Și care au spus DA pentru demiterea președintelui suspendat!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 14:49:12
         
 
  Daca aici, pe un site literar, unde miza este...minora, as zice, Aferel face clabuci la gura, va dati seama cat de mare e lupta pe la televiziuni? La ce nivel de manipulare s-a ajuns? Cat de tare se ascut sabiile dezinformarii daca aferel e deja sufocat de expresii ca "razboi", lovitura de stat, bolsevici etc. Cuvantul "bolsevic" are insa o semantica aparte, el este opusul lui "mensevic". dupa obiceiul rusesc al alaturarii de cuvinte in expresii care sa serveasca propagandei, "bolse" inseamna mult iar "mense" putin, mic. Asadar multimea celor dezgustati de fostul prezident ar fi egala cu masa comunistilor. Din cate stiu eu, in piata auu iesit pensionari si oameni care abia isi mai duc zilele de saraci ce sunt. Asadar, in mintea politrucului portocaliu, antipopular si pretins anticomunist, a fi sarac este egal cu a fi comunist. Intelegeti cat pot fi de indoctrinati? intelegeti ca scoala lor nu poate fi decat moscovita?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 14:46:35
         
 
  Domnule Cristescu, dar eu nu am nimic impotriva opiniei dumneavoastra sau a celor 7,5 milioane de presupusi simpatizanti ai bolsevicilor. Pentru ca asta este confuzia pe care bolsevicii o hranesc, adica faptul ca, votand impotriva lui Basescu, acestia au votat pentru Voiculescu, Iliescu, Ponta si ceilalti comunisti, turnatori la securitate, mincinosi, repetenti sau plagiatori ordinari.
Nu, domnule Cristescu, romanii sunt cu mult mai inteligenti decat presupuneti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:41:08
         
 
  Problema tehică, aceea a stabilirii unei liste electorale permanente, corecte și în concordanță cu prevederile legale, oricum, fiți sigur, va fi soluționată în termen.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 14:34:56
         
 
  Si, inca ceva: eu nu iau apararea nimanui, mi-e sila de toti politicienii cu sarme legate de maini si de picioare, dar mai ales de limbi, sarme de care trage dracu-stie cine de pe aiurea. Dar nu pot sa nu vad ca sunteti imbatati de dorinta de a-l revedea pe suspendat acolo unde nici nu merita sa fie, daca n-ar fi fost diasporenii, niste oameni harnici dar care nu vad rtealitatea romaneasca de aproape. Vedeti, domnilor, ca se va ajunge la scadenta istoriei, iar acolo...nu se va putera nega ca ati aparat un antiroman.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 14:34:46
         
 
  Așa cu scriam într-un pamflet Neroescu nu s-ar da în lături de la incendierea și pârjolirea Roueniei!

Dumneavoastră, domnule Florian, aveți viziuni apocaliptice și vedeți flăcări peste tot. Cât privește ieșitul în stradă aveți tot dreptul. Probabil vreți să resuscitați troțkismul. Faceți-o! veți constata că veți fi foarte puțini. Extrem de puțini. Ridicol de puțini.

Eu, noi, mulți, peste 7,5 milioane, europeni conviși și cu încredere în valorile europene ne mulțumim cu votul. Când a fost nevoie de ieșit în stradă, am făcut-o. Civilizat și în peste 60 de orașe din țară. Preluați modelul. Dar, vă atenționez, veți fi singuri. O singurătate pustietoare. Doar fantoma idolului dumneavoastră vă va însoți! Contați pe ea.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 14:32:35
         
 
  presupun ca dvs nu umblati in uniforma si de adeea va temeti? Cati ati iesit? Cati aveti curajul dement de a iesi, oriunde in Romania, in piata publica si sa strigati "traiasca taierea salariilor, traiasca TAIEREA PENSIILOR, TRAIASCA INVRAJBIREA ROMANILOR CU ROMANII SAU, SI MAI SIMPLU, TRAIASCA...SUSPENDATUL (AM JURAT SA NU-I MAI PRONUNT NUMELE DE SCARBA)? A se vedea ca folositi cuvantul "razboi" cand e vorba sa aparati dementza pe care a raspandit-o in intreaga Europa gasca numita partid popular european. Care a distrus Grecia, a pus pe butuci Spania si a determinat Islanda sa faca ceea ce a facut. Rusine, ar trebui sa isi schimbe numele in partidul antipopular european. Punct.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 14:31:40
         
 
  De asemenea, ministrul Justitiei, Titus Corlatean, a fost trimis la externe pentru ca nu l-a schimbat pe Daniel Morar din functie. Titus Corlatean nu a avut demnitatea necesara unei demisii si s-a lasat numit la un minister in care isi va rupe gatul in urmatoarele doua saptamani.
Romania nu mai este guvernata de multa vreme.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:30:39
         
 
  Razboiul a devenit total. Bolsevicii si-au scos toate armele si trag din toate pozitiile. Suparati ca n-au reusit sa fraudeze listele permanente, bolsevicii au intrat in panica si au numit in functii persoane care fac rusine Romaniei in Europa.
Mona Pivniceru, aceasta individa controversata, va determina Europa sa ne puna la loc, la cap, toate steguletele pe Justitie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:24:23
         
 
  Pe Realitatea, Rares Bogdan a luat foc. Romania este in flacari!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:19:34
         
 
  Dupa demisia de onoare a lui Ioan Rus si a lui Paul Victor Dobre, Victor Ponta s-a vazut obligat sa numeasca in aceste functii doi indivizi lipsiti de onoare, pe Micea Dusa si pe Radu Stroe.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 14:07:01
         
 
  E timpul ca populatia civila cu vederi occidentale sa iasa in strada si sa ceara demisia acestui Guvern de incompetenti si iresponsabili.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:44:00
         
 
  Institutiile Europene au ajuns la limita rabdarii, iar credibilitatea autoritatilor de la Bucuresti a cazut in hazna.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:38:57
         
 
  Suntem in pragul unui conflict intern de mare angajament, iar Dr. Ponta se inarmeaza la propriu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:37:57
         
 
  Maine, Leul va atinge un nou minim istoric. Dr.Ponta de arunca in prapastie si traieste iluzia ca populatia mai poate suporta pana la alegerile parlamentare fara sa iasa in strada. Din aceasta cauza, Dr. Ponta numeste la Ministerul de Interne indivizi dispusi sa deschida focul impotriva civililor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:36:32
         
 
  Mona Pivniceru: "Trofeul Calității" poate fi considerat un proces politic
Mona Pivniceru a fost numita ministru al justitiei.
Traian Basescu a avut dreptate, tinta acestor dementi este subordonarea justitiei!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:20:17
         
 
  Doamne, cat de idiot poate sa fie Ponta. Pentru demisia domnului Rus, Dr.Ponta da vina pe nimeni altul decat Basescu. Cat de mancurtizat trebuie sa fii ca sa il poti sustine pe acest iresponsabil?
pentru stabilitatea Romaniei, Guvernul Dr.Ponta trebuie sa cada! Urgent!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:15:47
         
 
  "Folosesc cuvintele unui foarte bun prieten al României, personalitate în lumea finanțelor, care mi-a spus chiar așa: «Măi, voi chiar nu aveți ce să faceți?» (...) Așa judecă lumea, și nu trebuie uitat că lumea aceasta este formată din piețe de unde România ia sume importante ca să-și finanțeze deficitul bugetar și ca să merg mai departe pentru a plăti salarii, pensii. Deci, aici nu e vorba de o joacă a BNR și de o interferență. Aici este vorba de a trasmite semnale foarte clare că această țară trebuie să meargă înainte, instituțiile trebuie să-și facă datoria (...) Fiecare trebuie să-și facă datoria, iar în materie de finanțe internaționale, atenție, și în finanțe interne, mai mult decât în oricare altă parte, spun eu că gura bate fundul, și îl bate rău de tot. Și nu avem nevoi de așa ceva. Este un mesaj pe care îl repetăm", a spus Isărescu  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 13:06:08
         
 
  De aceea stătea suspendatul oarecum "liniștit". Cu Rus acolo, "pragul" ar fi fost asigurat. Adică, intangibil!

Există voci care spun că Rus ar fi fost pus acolo la cererea expresă a lui Băsescu.

Și eu cred că există un plan diabolic de depopulare și apoi de repopulare a României. Nu au bănuit că ne putem mobiliza atât de mulți.

Eu sunt în continuare optimist! Românii, char dacă au și mancurtizați printre ei, chiar dacă au și cozi de topor, în marea lor majoritate sunt oameni inteligenți. Mult mai inteligenți decât își închipuie unii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 13:03:12
         
 
  Eu nu am preceput deloc de ce Rus a fost re/pus în funcția asta. Că doar se știa ce făcuse. Chiar așa de naiv să fi fost Ponta încît să se lase tras pe sfoară? Sau i s-a impus?
Și dacă da, de către cine?
România este vînată cu un cinism carnivor de către flămînzii Europei, reuniți într-un cartel mafiot, cu sigla de "popular", dintr-o parte, și așteptată la cotitură de către mîna lungă a ras-putinilor, de cealaltă.
Suntem prinși între două pohte de imaperiali: una - la est și, alta, - la vest.
Dracu ne mai scapă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 12:05:11
         
 
  Si, da, lasati cainii sa latre, sa zburde in voie, sa lase ...orice peste tot, pana la urma vor turba in mod natural sau vor fi ajutati s-o faca. Iubiti-va tara si poporul si nu fiti partasi la fapte antinationale, istoria judeca neindurator si cumplit pe toti cei care ajung cozi de topor ale intereselor straine, este indubitabil. Daca Dumnezeu ar fi vrut pierderea acestei tari, acest lucru s-ar fi intamplat de multe ori de-a lungul istoriei, incepand cu grava criza din timpul ocupatiei germane din primul razboi si continuand cu 1944 si marea bulimizdreala din decembrie 1989. Dumnezeu sa ne ajute!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 11:40:42
         
 
  Lupta este acerba: pe de o parte sustinatorii separarii, europeni de vita veche dar masoni de un anumit rit si apartenentza, se stiu ei care si cum, iar pe de alta parte Cavalerii de la..., organizatie la fel de oculta, care sunt pur si simplu impotriva acestei manevre. Nu afirm aici ca vreuna din grupari ar dori cumva binele Romaniei vsau ar muri de grija ei. De murit insa, se moare prin grija celorlalti, o parte fiind amenintati chiar cu asasinari rituale, de genul manariei inscenate lui Adrian Nastase, de care Rus nu este si nu poate fi strain. Dumnezeu sa ne ajute!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 11:35:52
         
 
  Asa cum am mai scris, si nimeni nu a indraznit sa ma contrazica, miza acestui razboi politico-mediatic cu accese de iresponsabilitate la unii postaci portocalii, este separarea Transilvaniei de patria muma, dorita inca de la revolutie de unele puteri europene iresponsabile, dar dejucata prin pozitiile asumate de cativa oameni, politici sau nu, o parte morti in conditii stupid de suspecte, altii "sinucisi" fortat si intemnitati, altii dandu-si demisia, nu stiu cat de onorabila. Si este numai primul val de chestiuni stranii, altele vor mai urma. Ceea ce este cert, cel putin deocamdata, este faptul ca AF va face in continuare spume si bale portocalii, la el este de la injectie.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-06 11:22:48
         
 
  Dom' Peia,

Crede domnia voastră că Europeea ar fi în vreun fel slabă, astfel încât să se teamă de cineva și să recurgă la constrângere?

Niciodată!

Și, apoi, ce credibilitate are domnul Andrei Flporian, care împotriva evidenței, împotriva Curții Constituționale și mai ales, împotriva votului a 7,5 mi. de cetățeni o ține langa cu "lovitura de stat"? Prezența domniei sale aici este una democratică și atât. Credibilitatea sa însă este aceea care se poate constata.

Avem un regulament și îl respectăm.

Pe de altă parte, cum ne-am da seama de cine împărtășește valori democratice și cine nu? Știm cu toții că,scriind, ne descriem.

PS. Am scris aici despre necesitatea imperioasă de a fi demis Ioan Rus. Că a făcut-o el, cu atât mai bine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 10:48:06
         
 
  Dom' Cristescu,
Pune-i, dom'le, lu ăsta un lanț și leagă-l de-o sîrmă pe care să culiseze, să aibă și el spațiu de joacă, dar să nici nu dea-n stratul cu legume, că nu mai faci zacuscă la toamnă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 10:36:21
         
 
  Pe Europeea a început intoxicarea in nuce!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-06 10:25:38
         
 
  Pe surse, noul ministru de interne se va numi Catalin Voicu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 10:13:45
         
 
  Sandramaua USL se prabuseste. Televiziunile care au servit loviturii de stat au luat foc.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 10:12:01
         
 
  Ministrul de interne a demisionat. Frauda electorala va iesi in curand la iveala, iar guvernul bolsevic este fortat sa numeasca un puscariabil in pozitia de ministru de interne.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 10:10:13
         
 
  Daca as fi fost plecat la munca, in strainatate, as fi avut sansa sa cer azil politic si cred ca as fi obtinut cetatenia in mod instant. In Romania, sub acest regim bolsevic, nu mai este de trait. Cred ca acest gen de mesaj ar trezi si autoritatile europene.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 09:25:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE