FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ULTIMA ORĂ
Text postat de Emanuel Cristescu
Mintea de pe urmă , sau posibila suspendare a boicotului.

Există indicii temeinice că sondajele spun că, în urma boicotului, mulți români nehotărâți s-au hotărât să mergă la vot.

Pentru a evita un scor zdrobitor, PDL și Traian Băsescu se gândesc tot mai mult să întrerupă boicotul și să îndemne oamenii să mergă la vot.

Următoarele ore vor fi cruciale. Pentru că un scor devastator ar influența negativ imaginea PDL, care asfel va fi spulberat la toamnă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnilor, după părerea mea, unii dintre dvs și-au pierdut cu totul simțul măsurii, alții, al realității, alții, al ridicolului.

treziți-mă și pe mine la prima zăpadă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-02 22:53:12
         
 
  Bine, atunci sezi bland.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:35:04
         
 
  Domnule Bordas, marturisesc sincer ca nu ma intereseaza optiunile dumneavoastra si nici complexul de inferioritate pe care il incercati de fiecare data cand vorbiti despre oameni marcanti de cultura ai Romaniei. Altceva?
AF

Nimic altceva, domnule AF. Orice altceva ar fi peste capacitatea dumneavoastră de înțelegere.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 22:33:47
         
 
  Pun rămășag cu oricine pe o navetă de acva carpatica, dacă af ar fi fost în tabăra uselistă(așa cum mă acuză constant, deși i-am făcut o schiță lămuritoare prin 2009, "Mov în alcov" e-n arhiva europeică)l-ar acuza pe ministrul Rus de trădare...acu' io nu merg pînă acolo cu presupunerea, ci cred doar că insu' n-avu vreme să facă ordine-n catastife ca să corecteze mitocoseala din registrele de evidență a populației(listele cu morți îs bine-mersi ca acum cinci ani sau zece ani).  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-02 14:06:35
         
 
  ""Scopul acestei conferințe este acela de a expune motivele pentru care ne prezentăm o demisie de protest" (aferele despre patapieviciu, fiul de nomenclaturist kgbist)

Păi, e normal să protesteze, dacă i s-a umblat bietului om la poznarele bugetare. Cum să mai conducă așa, pe uscat. Ce gheșeft ar fi?!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 14:04:38
         
 
  "arata foarte bine, momentan nu este foarte casatorita, este ceea ce prescrie doctorul pentru majoritatea afectiunilor. Eu zic sa te grabesti, mai cu seama ca are un copil gata facut, deci nu trebuie sa te mai ostenesti dumneata "

Eu nu-mi amestec sîngele, aferescule, cu demoazele de Intercontinental, pe vechi. Dar dacă are astfel de calități, de ce nu faci tu o cerere la Cocoș, să ți-o paseze pentru o noapte, pe gratis, că ești băiat sărac și trebuie să-ți ții copiii la școli dăștepte, de peste lac, laolaltă cu progeniturile videnilor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 14:02:54
         
 
  "Mai este necesar sa atasez vreun desen explicativ?

Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 12:32:47 "
da, poate unu' c-un căluț de mare colorat în oranj și decorat în stil art nouveau anii 60' a la vila Dante!!! :))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-02 12:52:10
         
 
  Asa cum anticipam,"Desigur, vor fi multi care nu vor intelege, dar nu va fi vina lui Patapievici" Ce este atat de greu de inteles?
Horia Roman Patapievici: "Scopul acestei conferințe este acela de a expune motivele pentru care ne prezentăm o demisie de protest"
Horia Roman Patapievici: "această schimbare a statutului ICR constă în transformarea lui într-un soi de agenție națională de propagandă"

Mai este necesar sa atasez vreun desen explicativ?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 12:32:47
         
 
  Domnule Bordas, marturisesc sincer ca nu ma intereseaza optiunile dumneavoastra si nici complexul de inferioritate pe care il incercati de fiecare data cand vorbiti despre oameni marcanti de cultura ai Romaniei. Altceva?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 12:20:37
         
 
  Fiinta, lumea buna spune ca ar fi bun. Ca n-a putut hrani toti nemancatii, este adevarat
AF, despre Patapievici

Așa este. I-a hrănit, în schimb, pe cei sătui, respectiv pe cei cu gura plină de penisuri artistice cu pretenții de artă.

Ziceți că bilanțul lui e de necontestat? Care bilanț? Ăl de și l-a făcut singur. El centrează, el dă cu capul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 12:17:06
         
 
  Exact ce spuneam, precum Badea si Ciutacu, atacati orice premiant al Romaniei, chiar daca vorbim despre Alina Dumitru sau despre Andrei Plesu, doar pentru ca nu a dorit sa legitimeze prin votul lor lovitura de stat de tip bolsevic.
Sa va fie rusine!

AF

Acuma, înțeleg că, proba de bun simț nefiind obligatorie la bac, nu prea excelați în domeniu. Dar să rămîneți repetent și la logică, e prea mult.

Pot să vă acord însă o scuză. Poate că nu e vorba despre lipsă de logică, ci de încercare de intoxicare, de manipulare.

Eu unul nu-l detest pe Patavievici pentru opțiunea politică. Ci pentru ceea ce este ca om. Nici cu opțiunea lui Pleșu nu am nimic. După piciorul în fund luat de la președinte, e dreptul lui să-l adore.

So, ce alegeți? Pentru care dintre variante optați?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 12:11:16
         
 
  Fata prefectului de Mehedinți, concurentă a emisiunii „Burlacul“, a fost numită directoare la un liceu din Severin. I se spune SEXI-DIRECTOAREA!
AF

Iar ministrul învățămîntului a demis-o scurt. Lucru care nu prea s-a petrecut sub regimul portocaliilor.

Sursa: Eacterina Andronescu

“Am avut azi discuții și cu Inspectorul General și cu Inspectorul General Adjunct. Mâine (joi n.red.) se va întâlni Consiliul de Administrație și doamna nu va continua să exercite poziția de director. Îmi pare foarte rău pentru domnul prefect, pentru că ar fi trebuit să nu accepte propriei sale fiice o asemenea numire. Sper că este un exemplu și pentru cei care ar mai avea asemenea inițiative”


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 12:04:44
         
 
  Nene Peia, arata foarte bine, momentan nu este foarte casatorita, este ceea ce prescrie doctorul pentru majoritatea afectiunilor. Eu zic sa te grabesti, mai cu seama ca are un copil gata facut, deci nu trebuie sa te mai ostenesti dumneata  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 12:02:57
         
 
  Aia care-și freca decolteurile de masa tovărășească a lui băsescu, în prezența doamnei Maria? (vezi aleodor!...)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 12:00:26
         
 
  Sexi-directoarea este mai tare în farmece decît sexy-udrista?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 11:59:04
         
 
  patapievici e dăștept rău. Ar trebui închis într-un glob de sticlă și să ne uităm la el ca la sfintele moaște. Să treacă băsiștii prin fața lui și să-și frece sacoșile de geam, să le fie cu noroc în opera de propășire a României pe cele mai înalte culmi de civilizație.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 11:57:13
         
 
  Fiinta, uite, stii ce imi place mie mai mult la USL? Imi place ca astia stiu sa faca schimbul de putere in mod foarte placut. Fata prefectului de Mehedinți, concurentă a emisiunii „Burlacul“, a fost numită directoare la un liceu din Severin. I se spune SEXI-DIRECTOAREA!
Sursa: Adevarul.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 11:56:46
         
 
  Cu credibilitatea alesilor locali m-am lamurit. Prevad si care va fi decizia Curtii. Asta nu schimba insa o realitate de care numai un presedinte las nu ar tine cont.

Pe mine nu ma reprezinta un asemenea presedinte.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-02 11:53:59
         
 
  Se pare ca demisioneaza nemultumit de schimbarea de agenda. Si de taierea fondurilor. Cel mai probabil, de decizia Curtii.

In rest, lumea poate spune orice. Nimeni nu l-a dat afara, asta e clar. Decizia i-a apartinut, iar lumea buna are pacatele ei, ca toata lumea.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-02 11:50:08
         
 
  Fiinta, lumea buna spune ca ar fi bun. Ca n-a putut hrani toti nemancatii, este adevarat, dar bilantul ICR este de necontestat. Ori, problema ICR nu a stat niciodata in performanta acestuia sau a vreunei ilegalitati. Problema ICR a stat in chiar nenumaratele reusitele ale acestuia si in faptul ca acestea erau patronate de institutia prezidentiala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 11:42:22
         
 
  Cînd îi văd cum se dau de ceasul morții, pe motiv de fraudă (oare și alegerile locale să fi fost?), îmi vin în minte sutele de autocare băsiste, de la alegerile prezidențiale, și votul contra/cronometru din tîrla pariziasnă a lu baconscky! (ăsta și-a luat bacul sigur, că are "bac"ul în capul numelui și iuțeală de mînă, comparabilă cu a unui șmenar de alba-neagra!).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 11:40:07
         
 
  Fiinta, daca doresti sa contesti listele electorale, iti reamintesc ca sunt aceleasi dupa care s-au facut si alegerile locale. Altfel spus, daca a existat vreodata, credibilitatea alegerilor locale se spulbera instantaneu, iar odata cu aceasta se spulbera si credibilitatea alesilor locali.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 11:38:00
         
 
  "E bun Patapievici? Ca scriitor? Haideți să ne uităm un pic mai atent peste aceste panseuri „filosofice”. Are stil?! Dacă ar trăi Caragiale ar pune douăzeci de personaje să vorbească în stilul de femeie savantă al d-lui Patapievici și l-ar umple de rușine „pentru eternitate și per tujur”.
E bun Patapievici? Ca manager? ICR-ul m-a publicat în Polonia fără niciun contract și fără ca să îmi trimită măcar un exemplar din revista în care am apărut. Despre drepturi de autor nici pomeneală…"

Marius Ianus
http://yanush.wordpress.com/2012/06/18/e-bun-patapievici/
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-02 11:35:58
         
 
  mai întâi de toate, afeule, vezi că ai greșitără procentul!!!! nu e vorba de 250%, ci de 25.000%.

dacă indici sursa, dau și eu o iesplicație a unui fenomen relativ ușor de înțeles.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-02 11:34:45
         
 
  pagubă-n ciuperci demisia lu' nea terci! că în afară de căluți roz cu crupa tatuată cu zvastica nu s-a prea remarcat...

a, ba da! prin dușmănia bolnavă față de poetul nostru național! el, un minoritar obraznic cu șoriciu' d-un deșt' pe obraz...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-02 11:30:58
         
 
  Andrei, presupun ca procentul e raportat la listele electorale permanente, asa corect intocmite, nu? :))  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-02 11:27:12
         
 
  Localitatea Lepsa din Vrancea a fost declarata castigatoare in lupta pentru depasirea planului la votare. Astfel, cetatenii acestei localitati a votat in procent de 250%
Traiasca victoria in alegeri! :)))))
Come on! Pana si bolsevicii clasici aveau grija sa pastreze o imagine credibila.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 11:24:10
         
 
  Indiferent ce va decide Curtea, Parlamentul si ce vor scrie ziarele, date publice arata clar in curtea cui e dreptatea.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-02 11:19:11
         
 
  Horia Roman Patapievici isi da demisia de la ICR, in direct, si o explica in asa fel incat sa o poata intelege pana si ultimul USL-ist absolvent de BAC. Desigur, vor fi multi care nu vor intelege, dar nu va fi vina lui Patapievici.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 11:17:07
         
 
  Liderul PNL Eugen Nicolaescu sustine ca daca CC va invalida referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu, atunci Parlamentul are o singura cale, in sensul continuarii consultarii populare cu un al doilea tur de scrutin  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 11:12:05
         
 
  Decizia 731/2012 CCR"Tot astfel, Curtea constată că și condiția ce trebuie îndeplinită pentru validitatea
referendumului este aceeași pentru toate tipurile de referendum, art.5 alin.(2) din Legea
nr.3/2000 impunând întrunirea majorității absolute care constă în jumătate plus unul din numărul
persoanelor înscrise în listele electorale permanente, Curtea reține că aceasta reprezintă o condiție esențială pentru ca referendumul să poată exprima în mod real și efectiv voința
cetățenilor
, constituind premisa unei manifestări autentic democratice a suveranității prin
intermediul poporului, în conformitate cu principiul statuat în art.2 alin.(1) din Legea
fundamentală.
Participarea la referendum a majorității cetățenilor reprezintă un act de responsabilitate
civică, prin care corpul electoral urmează să se pronunțe cu privire la sancționarea sau nu a
Președintelui României, având posibilitatea demiterii sau menținerii acestuia în funcție "

Din acest paragraf putem intelege ca s-a pornit de la premisa ca listele electorale permanente reflecta numarul real al cetatenilor deoarece doar astfel ar putea reflecta vointa lor reala. Ce va face Curtea cand AEP infirma aceasta aceasta teorie? Pentru a stabili VOINTA REALA a majoritatii CETATENILOR va lua in seama liste neconforme cu realitatea sau date CERTE? Vom vedea!

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-02 11:09:47
         
 
  Exact ce spuneam, precum Badea si Ciutacu, atacati orice premiant al Romaniei, chiar daca vorbim despre Alina Dumitru sau despre Andrei Plesu, doar pentru ca nu a dorit sa legitimeze prin votul lor lovitura de stat de tip bolsevic.
Sa va fie rusine!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 10:26:21
         
 
  Dispretul dumneavoastra ma onoreaza si imi da certitudinea ca nu ma aflu de partea celor care macar si-au luat BAC-ul
AF

Presupun că bunul simț nu era probă de bac la vremea cînd l-ați luat. Altfel, discutam despre un simplu absolvent de liceu.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 10:01:00
         
 
  Teleormanul lui Dragnea a ajuns de tot rasul, rusinea Romaniei si a lumii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 09:59:31
         
 
  Sibiul, Iasul, Bihorul, Clujul au avut cel mai mic procent de prezenta la aceasta rusine de referendum,dar cel mai mare procent de promovabilitate la BAC.
Mehedinti, Olt, Teleorman, au fost judetele care au avut prezenta la vot cuprinsa intre 150% pana la 200%, dar au avut rezultate dezastruoase la BAC.
Va intreb, asa, amical, cine sunt cei mai prosti din curtea scolii?
Dispretul dumneavoastra ma onoreaza si imi da certitudinea ca nu ma aflu de partea celor care macar si-au luat BAC-ul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 09:57:23
         
 
  celor 7.403.836 de clone ale domnului Peia


Tipic băsescian. Sau, cu e turcul, și pistolul. V-au mancurtizat rău de tot, domnule AF.

Dacă ar fi să adopt același automatism de gîndire, ar trebui să-i jignesc la fel pe o parte dintre cei care nu au ieșit la vot. De ce nu o fac? Pentru că, spre deosebire de domnia voastră, eu le recunosc dreptul de a avea o opinie. Chiar dacă nu sunt de acord cu ea. Nu voi coborî niciodată prin subsolurile prin care se plimbă gîndirea și limbajul domniei voastre.

De ce țineți neapărat să mă determinați să vă disprețuiesc?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 09:24:18
         
 
  "Mă, acum și eu am greșit. Pentru că am vrut să spun: școala, școala românească scoate tâmpiți. Și până în ultima clipă am zis să nu spun această vorbă. Și mi-a ieșit o prostie ce voiam să spun. Ea, pe fond, era clară", i-a șoptit Băsescu lui Liiceanu la Bookfest, după ce, inițial, spusese în gura mare că că școala românească pregătește prea mulți filosofi și avocați și prea puțini chelneri și tinichigii

Tinerii pe care-i invocați, stimate domnule AF, îl dezmint pe domnul președinte. Și e firesc să-și pună întrebarea în ce țară vor să trăiască.

Cît o privește pe Lelica, împarțială, de, ca tot românul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 09:14:51
         
 
  Imi cer scuze, nu Sorina este autorul.
Lelia Munteanu este inspirata autoare a textului
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 00:29:19
         
 
  Scrisoarea lui Jose Manuel catre Victor Viorel
Puștiule,

M-ai bombardat cu scrisori. Esti mai prolific decât Camöes.

Află că, după ce am primit raportul complet despre entuziasmul cu care s-a votat in România, mi-am schimbat părerea. Aveți o democrație frenetică: participativă, comemorativă (listele electorale îi celebrează și pe cei ce nu mai sunt), peripatetică (alegătorii nu stau o clipă locului, se mută dintr-un județ în altul, încercând să onoreze cât mai multe liste suplimentare) și, nu în ultimul rând, glumeață (aud că rezidenții de la Socola mai votează și astăzi).

M-a impresionat enorm faptul că cetățenii din Pătulete - (am crezut la început că e porecla Președintelui Interimar) - s-au numărat printre fruntași, cu scoruri de metropolă. Înțeleg că au dorit ca mica lor localitate să rămână în istorie, ca Posada, Podul Înalt, Rovine, afișând și o plăcuță comemorativă : “Aici l-am doborât pe Tiran, la 29 iulie 2012”. Mi-au dat lacrimile – ginta latină nu se dezminte.

Strădania ta a fost remarcabilă și nu fi trist că se va intoarce Băsescu la Cotroceni. O să-mi poți scrie și de la Șopîrlița (109% prezență la referendum).

Te pupă și tanti Viviane.

Gandul.info-Sorina Matei
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 00:25:30
         
 
  Cine mai crede ca acesti copii geniali, dupa ce vor intalni civilizatia la ea acasa, vor mai dori sa se intoarca in Romania celor 7.403.836 de clone ale domnului Peia, ori este complet naiv, ori complet idiot.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 00:09:31
         
 
  Castigatorul medaliei de aur la Olimpiada Internationala de Chimie de anul acesta, Vlad Bacauanu, absolvent al Liceul International de Informatica din Capitala, a fost admis la prestigioasa Yale University din SUA, informeaza Mediafax. Si ceilalti trei elevi romani medaliati la editia 2012 a Olimpiadei Internationale de Chimie -Maria Andreea Filip (argint), Alexandru Paraschiv (argint) si George Silvian Baltac (bronz)- vor pleca sa invete in universitati americane, au anuntat tinerii, miercuri, la o intalnire informala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 00:05:16
         
 
  Cine n-are epigramisti sa-si cumpere.
Sau
Un epigramist la vremea lui face cat 10 analisti politici haihui.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 00:03:23
         
 
  Puneți, domnilor, pe cineva să-i traducă băiatului fragmentul ce e mai jos decît ce-i conveni lui să posteze. Altfel o să ajungă a ne spune că ăia de la Welle intenționează să dea lovitură de Gostat, în curtea lu băsescu!

băsescu: "recunosc cinstit: nu am cîștigat!"

Nu-l credeți: ăsta și cînd nu vrea să mintă, minte!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-01 22:54:14
         
 
  Se pare ca l-au citit sau ca il citesc pe Epigramist, pentru ca spun ceea ce spune colegul nostru de o buna bucata de timp.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 22:50:39
         
 
  Da, este un articol echilibrat si lucid. Traian Basescu va trebui sa numeasca un alt premier si sa pregateasca un alt presedinte democrat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 22:47:33
         
 
  Shooting itself in the foot

Only two months ago, things seemed to be looking quite different. Public opinion polls had indicated that over 70 percent of Romanians supported the impeachment. But then Ponta and Antonescu began with a swift overhaul of the entire state apparatus. Under the pretense of democratic process the government ignored decisions by the country's constitutional court. All crucial positions were filled with loyal party members from their own camp. The finishing touch was to be the impeachment of the president. But now this last step has miserably failed - just as it did in 2007 when there was a previous attempt to impeach Basescu.

Every further attempt by the social-liberal coalition to fix the situation in order to secure its own political survival will also fail. Both the Romanian people and the European Union have lost trust in the Ponta government. The suspicion that the government had tried to control the judiciary to shield its corrupt politicians from investigations, will most likely remain.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 22:46:15
         
 
  Să-i dăm mai pe văzutelea, că el, jucăușul propagandist băsist, dacă nu i se dă temă, nu are știință despre ce se întîmplă în realitate:

Romania needs new, credible politicians

But the euphoria in the Basescu camp will also be rather short lived. The old head of government will indeed return to office but his power and influence have suffered a blow. A cooperation with the social-liberal government will be virtually impossible. A continuation of the political crisis though would drag Romania into a dangerous maelstrom that even Basescu - who was a sea captain before turning to politics - won't be able to maneuver his way out of.

In order for the country to return to calmer waters, there is basically only one option: Basescu has to step down despite his victory and make way for early presidential elections later in 2012, parallel with the parliamentary elections to be held at that time. It's high time for Romania to part with its old political establishment - 23 years after the fall of the communist dictatorship. Young and credible politicians need to get an authentic chance in order for democracy and European values to prevail after this summer's grotesque political drama
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-01 22:37:05
         
 
  http://www.dw.de/dw/article/0,,16130856,00.html  
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-01 22:12:56
         
 
  I-a dat Domnul, numai ca, fiind atat de dependent si obisnuit cu procedura copy-paste, acneicul a copiat dupa ce i-a dat Domnul lui Crin.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 22:10:15
         
 
  Da-i, Doamne, minte romanului de pe urma!
Ponta trebuia sa isi faca lectiile inainte de referendum, nu sa incerce sa copieze si acuma.
Eu i-am spus ca suspendarea presedintelui s- afacut in pripa, neprofesionalist. Un job de amatori.
Degeaba ii mai numara acuma pe romani de oua. Too late now!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-01 22:06:32
         
 
  Domnule Bordas, daca imi dati link-ul articolului din Deutsche Welle, va cred.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 22:06:17
         
 
  Deutsche Welle, Wall Street Journal, Financial Times, New York Times, Le Figaro și Le Monde, toate spun același lucru: chiar dacă Traian Băsescu se va întoarce la Cotroceni, legitimitatea sa ca Președinte este anulată de cele 7,4 milioane de voturi pe care le are împotrivă. Tema așa-zisei lovituri de stat a dispărut de pe agenda publicațiilor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-01 22:04:44
         
 
  Deutsche Welle îl lasă din brațe. Traian Băsescu, un președinte nelegitim.

Publicația germană Deutsche Welle, care i-a acordat un sprijin semnificativ lui Traian Băsescu în campania pentru referendum, lansează un apel puternic pentru demisia acestuia, considerând-o singura soluție pentru stabilitatea României. „Pentru ca țara să se întoarcă la apele mai calme, există de fapt o singură opțiune: Băsescu trebuie să demisioneze și să facă loc pentru alegerile prezidențiale anticipate mai târziu în 2012, în paralel cu alegerileparlamentare care vor avea loc tot la acel moment. Este timpul pentru România să se despartă de vechiul stabiliment politic la 23 de ani după căderea dictaturii comuniste.”

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-01 22:02:46
         
 
  Oficialii Ministerului Administrației și Internelor au declarat că instituției i-au fost solicitate de către Curtea Constituțională, miercuri, precizări privind numărul de persoane aflate pe listele electorale în 29 iulie și că a fost deja comunicat că acesta este de 18.292.514
Sursa: Mediafax
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 21:52:32
         
 
  Mircea Teorean: "S-a dovedit pentru a nu știu câta oară că Transilvania e alt㠄țară”, una care și-a păstrat verticalitatea de-a lungul anilor, care nu marșează la manevrele și manipulările mocirloase ale politicii dâmbovițene. Ca orice ardelean molcom, nici măcar nu voi face vorbire despre ele, nu eu doresc să mai alimentez ura oarbă care a fărâmițat țara cu ocazia referendumului, transformând-o într-un loc în care nu te mai simți acasă. Îi înțeleg pe cei care au votat pentru „schimbare” și pe cei ce n-au votat de loc, printre care mă număr și eu. Sincer, aș fi votat și eu pentru schimbare, dar mi-a fost întemeiată teamă că n-are cine-o face și chiar nu are"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 21:49:27
         
 
  Dragos Aligica: "Tema fraudei trebuia sa fie tema saptamanii. Tema estimarii dimensiunilor fraudei. Tema numarului real al DA-urilor fata de cel fictiv si fraudulos. Tema pedepsirii faptuitorilor. Tema identificarii punctuale a celor ce distrug esenta procesului democratic: procesul de votare."  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 21:44:19
         
 
  http://www.petitieonline.com/signatures/petiie_in_atenia_lui_crin_antonescu/  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-01 21:42:59
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=1uZesFkcRs8  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 18:14:22
         
 
  Valeriu, cine a spus ca e obligatorie?

Subliniam ceva:
CCR- participarea la vot e un act de responsabilitate civica
Basescu-prin participarea la vot validati lovitura de stat

Nu ti se pare ca se contrazic?

Ma bucur ca-ti amintesti cum era in comunism. Unul gandea pentru toti, nu? :) O, da...

Ma bucur pentru cei 8,5 milioane de romani care au ales sa NU SE SUPUNA deciziei de partid. Care au avut curajul. Indiferent cum au votat. Ei sunt LIBERI!
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-30 17:33:51
         
 
  Pe vremea lui Ceausescu veneau noaptea cu urna acasa ca sa votezi, si mereu era ales cu 99,99%.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 17:03:22
         
 
  Participarea la vot este voluntara si nu obligatorie in orice stat democratic.
Votul este un drept si nu o datorie.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 17:02:05
         
 
  Eu zic sa aresteze si Curtea Constitutionala care indeamna la validarea loviturii de stat prin participrea la vot prin decizia 731 din 10 iulie 2012 spunand "Participarea la referendum a majorității cetățenilor reprezintă un act de responsabilitate
civică, prin care corpul electoral urmează să se pronunțe cu privire la sancționarea sau nu a
Președintelui României, având posibilitatea demiterii sau menținerii acestuia în funcție"


http://www.ccr.ro/decisions/pdf/ro/2012/D0731_12.pdf

UPS
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-30 16:50:20
         
 
  Am scapat de catastrofa printre urechile acului de cusut.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-30 16:12:46

Da,
dar vezi care este opinia onorabilului nostru coleg de site literar, Ioan Peia ?

"Vă bucurați ca idioții!
Pui de cățele!"

Nice !
Unde sunt editorii si mai ales domnul profesor care incurajeaza literatura "eco" ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 16:21:39
         
 
  Care mai stiti cat este Euro? Este adevarat ca, de cand s-a aflat vestea buna, LEUL a crescut? Nu-mi vine sa cred ca dictatorul poate fi atat de crud, atat de autoritar, ata de ...
Hai sa vedem si partile bune. Am scapat de catastrofa printre urechile acului de cusut.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-30 16:12:46
         
 
  Liviule,
Toata mascarada asta, care dureaza de cateva luni, e cusuta cu ata alba.
Se vede de la o posta care au fost intentiile acestei coalitii de stanga.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 16:04:40
         
 
  Trebuie dizolvat parlamentul si facute alegeri noi.
Bineinteles ca trebuie gasiti oameni cu dragoste de tara si popor, oameni dornici sa faca ceva pentru tara si popor, iar astia, care au produs tulburari catand sa rupa Romania de Europa, sa-si vada de treaba lor.
Oti fi votat voi, cei 8 milioane pentru "Da", la puscarie, numai ca ceilalti s-au gandit la cu totul altceva. la integrarea Romaniei in Europa, ca tara la fel de civilizata ca toate celelalte tari europene si daca focusul vostru a fost, la acest referendum, numai la puscarie, asteptati caci cei care au incalcat legea, vor ajunge acolo.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 16:02:44
         
 
  Sa-l dizolve, Valeriu. Si sa conduca prin decrete. Sa ne bage pe toti cei 8 milioane care am votat DA la puscarie. Pentru favorizarea infractorilor Ponta, Antonescu si ceilalti.

Mentalitate comunista. De cand zici ca esti plecat din tara? De cand traiesti in democratie?

Cred ca e ultima mea discutie cu tine, Valeriu Cercel.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-30 15:42:07
         
 
  Liviule,
Poate sa arate stupida remarca mea, nefiind pe gustul tau, numai ca asa se vede de aici.
Nu e vina mea ca in spatele celor doi "pacalici" stau pititi atatia "fosti", plus ca manevrele facute in ultimele doua luni i-au dat de gol.
Cred ca presedintele ales, ar face bine ca imediat dupa ce-si reia locul la Cotroceni, sa dizolve parlamentul si totodata sa-i puna pe vinovatii acestui "bâlci" sa plateasca cheltuielile.
Ne-au facut de ras in Europa cat si peste ocean,
acesti pucisti. Daca tu nu-i poti vedea, iti pot da lista lor, publicata in presa canadiana.
Poate ca la voi inca mai e presa cenzurata, asta nu stiu.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 15:15:59
         
 
  noi i-am scapat pe unguri de comunisti odata, pe vremea lui Bela Kuhn.
Acum a fost randul lor sa ne salveze.

Valeriu Cercel

E cea mai stupida remarca pe care am citit-o aici in ultima vreme. Reusesti sa-l intreci pana si pe AF. Ma intreb daca intelegi macar o iota din enormitatea de mai sus.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-30 14:48:42
         
 
  Vezi, Ioane,
noi i-am scapat pe unguri de comunisti odata, pe vremea lui Bela Kuhn.
Acum a fost randul lor sa ne salveze.

Ai grija cui te adresezi cu
"Bucurați-vă idioților!"



 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 14:17:40
         
 
  1.400.000 de unguri însemană un procent de aprox. 10%. Iată cine a hotărît!
băsescu și ai lui se manțin la putere, deci, cu ajutorul ungurilor.
Orban și-a permis să se amestece în treburile interne ale statului român și niciun european "democrat", nicio redingotă nu s-a sesizat.
Ce vă spune asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-30 10:21:22
         
 
  Și porcăria asta poartă un singur nume:
DICTATUL DE LA BERLIN, prin care nevoia de spațiu vital - vechea obsesie a nemților - va avea urmări practice în timp, aici, mai întîi prin refacerea vechiului imperiu germano-austro-ungar.
Bucurați-vă idioților!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-30 10:16:30
         
 
  Vă bucurați ca idioții!
În cîteva zeci de ani România va dispărea ca națiune și stat.
Felicitați-vă înde voi, transfugilor, că ați reușit să vindeți ungurilor România lui Avram Iancu și occidentului ultima fărîmă de vigoare care ne mai rămăsese.
De-acum, dumnezeu cu mila!
Așa idioți, care să se entuziasmeze de pieirea neamului lor nu cred să mai existe pe lumea asta.
Pui de cățele!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-30 09:54:26
         
 
  post factum, 2 chestii, una mai socanta decat cealalta:
1. cu zile bune inainte de vot, aceiasi insi sau poate altii care, la alegerile precedente umblau cu teancul de bancnote de 50 de lei, in seara votului, ca sa determine pe alegatori sa voteze cu expulzatul, acum au confiscat buletine, la schimb cu o bancnota de 50, pana dupa vot: adica, pe intelesul ciumpalacului, da-mi buletinul, iti dau una de 500 (50 RON) si ti-l dau inapoi imediat dupa votare.
2. din surse extrem de apropiate anturajului celor doi colocatari, familiile B si N, unul din cei doi vecini se imbata frecvent si o astepta pe nuna Dana, careia ii striga mascari indicibile, o facea "curva" dupa ce nu stiu ce ii refuzase, stiu ei amandoi si bine fac ca nu spun. la care N a reactionat administrandu-i celuilalt o bataie crancena. De aceea si numai de aceea a primit, dupa 900 de pagini de dosar. artest. Ce simplu e!
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-30 09:51:30
         
 
  Nene Mitica,
ce e important pentru noi, este ca suntem tot in diaspora si nu traim in exil !
Ce zice Andrei si ecsi, la fel, e adevarat.
Nu s-a putut pune mana pe putere si pe justitie in Romania de catre cei de stanga, ma-ntelegi matale.
Asa ca fa-o lata ca io deja am inceput de patru ore cu alti cativa compatrioti iubitori de neam si tara.
Traiasca Romania si neamul romanesc !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 02:09:27
         
 
  Poporul roman e singurul invingator! Ponta va achita diferenta de curs romanilor. Parol! AA si Antonescu va putea sa doarma cat vrea la Isalcea judetul Tulcea! Aia joaca poker pe spirt!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-30 01:43:17
         
 
  Nu putem spune ca a castigat cineva, dar putem spune cu siguranta cine a pierdut.
De pierdut a pierdut Romania si romanii, pe toate planurile. Referendumul acesta a fost facut pentru preluarea puterii totale si ingenuncherea Justitiei la picioarele lui Voiculescu, dar a esuat lamentabil.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-30 01:19:20
         
 
  Domnule Cioaca, conform cu datele oficiale, la aceasta ora referendumul nu poate fi validat pentru ca nu a fost intrunit cvorumul necesar in conformitate cu legile Romaniei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-30 01:15:17
         
 
  Fratilor,
Spuneti-mi si mie, nu mai tineti in intunericul nesigutantei: am scapat sau nu am scapat de dictatorul Tradator?
Vreau sa stiu adevarul, deci va rog sa nu ma mai tineti pe uscat fiindca vreau sa ma imbat dar mie, pana nu stiu daca trebuie sa ma imbat de fericire sau nefericire nu-mi tihneste bautura.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-30 00:35:22
         
 
  Valeriu, referendumul nu era despre USL. Miza este democrația din România, călcată în picioare de președinte și de guvernele Boc și Ungureanu.

Dacă Băsescu va fi demis, se vor organiza alegeri prezidențiale. Alegeri la care poate participa oricine. Nimeni nu a spus că președinția va reveni, de drept, USL-ului.

Cît despre fraude, sunt în marja faptelor petrecute la orice alegeri. Găinării mărunte, majoritatea fiind contravenții, iar eventualele infracțiuni neputînd afecta rezultatul.

Cu alte cuvinte, propagandă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-30 00:31:04
         
 
  Liviu, draga,
Din nou suntem confuzi, noi, cei din diaspora.
de-abia capatasem si noi un pic de incredere in USL, ca ar fi corecti, cinstiti, decenti si iata ca am primit cateva informantii referitoare la furtul de voturi ce l-au facut la acest referendum si o groaza de iregularitati, prin mai multe judete, in urma carora multi au ajuns cu dosare penale si cu amenzi.
Este adevarat sau este propaganda basesciana ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-30 00:01:29
         
 
  Liviule,
Nu ti-a placut gluma spusa de presedintele ales ?
Mie mi-a placut aia cu Boc !
E buna !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 23:07:32
         
 
  Valeriu, constat din nou că nu ai habar de ceea ce se întîmplă pe aici. Asta ar fi o scuză doar în situația în care ți-ai vedea de treabă. Dar, cînd vrei să fii în mijlocul evenimentelor trebuie să fii informat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 22:49:40
         
 
  Boc: - Șefu, ce facem dacă pierdem referendumul?

Băsescu: - Pușcărie.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 22:47:32
         
 
  Da !
To ungurii-s de vina.

O gluma buna spusa de presedintele ales al Romaniei :

Ce naste din Iliescu, Ponta iese !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 22:43:15
         
 
  Mie nu mi se pare, Ioane. Chiar este semnificativ.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 22:02:09
         
 
  Nu vi se pare a fi semnificativ faptul că participarea la vot a fost foarte scăzută taman în zomele Harghita, Covasna, Satu Mare, Bitrița?
Dar venirea lu Orban în excursie, tot în zonă?
Mă întrebam mai ieri cine joacă alba-neagra, în spatele scenei, cu suveranitatea României?
Ei, cine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 21:38:06
         
 
  Mitică, gluma e glumă, dar aici e o chestiune prea serioasă. Mult prea serioasă pentru a o trece sub tăcere sau pentru a glumi pe seama ei.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 20:34:33
         
 
  40,2% la ora 20.

Încă se mai poate!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 20:31:51
         
 
  Victor Ponta: "Sunt foarte revoltat ca premierul Ungariei, Viktor Orban, indeamna cetatenii romani de etnie maghiara sa nu vina la vot"
(Andrei Florian)

Ca unul care si-a pierdut destul de recent presedintele (descoperit ca a plagiat) Viktor Orban nu vrea ca si tizul sau roman sa treaca prin aceiasi dureroasa experienta. De asta indemnul ca maghiarii din Romania sa nu mearga la vot.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-29 20:25:01
         
 
  Domnule Bordas, nu va mai trebuie argumente pentru nimic. Puteti trece direct la arestari, ca doar asa procedeaza bolsevicii. Argumentele vin dupa executie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 20:21:29
         
 
  Domnule Bordas, poate ca, daca as fi fost platit pentru asa ceva, faptul ca din comentariile mele ati ramas doar cu esentialul mi-ar fi adus un bonus consistent. Imi cer scuze acum, trebuie sa ies in teritoriu si sa urmaresc "obiectivele mobile". Imi iau si aparatura in infra-rosu.
O seara buna si sa ne vedem sanatosi!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 20:19:47
         
 
  Voi dovedi, cu argumente de drept și de fapt, de ce boicotarea referendumului constituie infracțiunea prevăzută de art.52 alin.(1) din Legea nr.3/2000 privind organizarea referendumului:

ART. 52
(1) Împiedicarea prin orice mijloace a liberului exercițiu al dreptului de a participa la referendum se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 5 ani și interzicerea unor drepturi.



Voi reveni.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 20:18:14
         
 
  Presupun că sunteți plătit la cuvînt. Și mai presupun că există unele cuvinte mai bine plătite decît altele. Printre cele dintîi: comuniști, bolșevici, plagiat, repetent, lovitură de stat, Vor mai fi fiind și altele. E singurul motiv pentru care reveniți atît de des asupra lor.

Greșesc? Sunt convins că veți spune da.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 20:02:55
         
 
  Plictisitor, domnule AF. Plictisitor și neconvingător. Scîrțîit de patefon ruginit, cum spuneam.

Scăpați de buștenii de lemn din limbaj. Nu vă crede nimeni.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 19:56:44
         
 
  Domnule Borads, calmati-va. Mai aveti timp sa fraudati, numai ca Ardealul este populat cu oameni integri si inteligenti, iar Dragnea nu poate fura in feuda lui cat sa compenseze cinstea ardelenilor. Blestemul bolsevicilor sunt ardelenii cinstiti, si alegatorii cu bacalaureat luat pe bune.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 19:53:23
         
 
  Operațiunea Dezinformarea Nesimțită a început cu mult mai mult timp în urmă.

Nu mă mir că nu vă revoltă. Doar sunteți unul dintre miile de soldăței.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 19:45:42
         
 
  Iar vecinii să-și vadă de moșia lor. Nu cred că ține de preceptele europene ca un șef de guvern să se amestece astfel în politica internă a altui stat.

Replica lui Ponta a fost decentă. A mea poate fi un dos de palmă, eu nefiind om politic.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 19:43:20
         
 
  Gata, s-a declansat si "operatiunea Urna Mobila".
​In judetul Dolj, pana sambata seara au fost primite 11.248 de cereri de urna mobila la 588.044 de alegatori inscrisi pe lista, potrivit unei centralizari realizate de Biroul Electoral Judetean Dolj. Solicitari pentru urna mobila au existat si astazi, duminica 29 iulie, insa nu exista date cu privire la numarul acestora. In Olt, pana sambata seara au fost inregistrate 10.800 de solicitari de urna mobila, la aproape 390.000 de alegatori inscrisi pe lista in judet, potrivit Biroului electoral judetean Olt
Judetul Olt vor depasi planul la votare si va atinge scoruri imposibil de imaginat, oriunde in lume.
Oltenii sunt vestiti, de altfel, doar pentru procentul mare de votanti :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 19:42:58
         
 
  Putoiul asta este iresponsabil
AF

Un alt exemplu de democrație civilizată pentru copiii dumneavoastră, nu-i așa, domnule Andrei Florian? Învățați-i și teoria licuriciului, în varianta lingvistică originală.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 19:40:47
         
 
  Ultima orăȘ

35,72% dintre români au votat pînă la ora 19.

Mai e vreme să ne trezim. Altfel, politica României o va face, de la Budapesta, Viktor Orban. Prin cozile de topor care au născut minciuna loviturii de stat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 19:38:14
         
 
  Victor Ponta: "Sunt foarte revoltat ca premierul Ungariei, Viktor Orban, indeamna cetatenii romani de etnie maghiara sa nu vina la vot"
Victoras, revolta-te si pe coana Merkel, pentru ca nici nemtii n-au iesit la carnavalul USL.
Putoiul asta este iresponsabil si va ajunge sa angajeze Romania in false conflicte cu vecinii doar pentru ca ii este greu sa recunoasca ca este un papagal cum laude
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 19:34:00
         
 
  Premierul Victor Ponta a declarat ca este "foarte multumit" dupa ce ministrul de Interne, Ioan Rus, l-a informat, "in urma cu cateva minute", ca nu s-a inregistrat "nicio singura reclamatie, nicio singura sesizare cu niciun fel de neregula" la referendum. Pe de alta parte, ministerul Administratiei si Internelor a anuntat ca pana la ora 17:00 s-au confirmat 179 de incidente din cele 385 sesizari depuse  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 19:27:03
         
 
  Prezenta la vot la nivel national a fost, pana la ora 17:00, de 26,89%, marja de eroare fiind de 3%, cu peste 12% mai putin decat la alegerile locale, in acelasi interval de timp. Asa cum v-am mai spus, calculele arata in mod clar ca USL nu poate cumula, fara sa fraudeze alegerile, mai mult de 35%.
Se demonstreaza, astfel, ca violatorii pot avea orgasme si in lipsa victimelor. Oare cum reusesc? :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 18:46:34
         
 
  "Vă adresez aceste cuvinte de solidaritate și de sprijin. Cred că exprim atitudinea polonezilor, care își dau seama destul de bine de situația internațională și știu ce se întâmplă astăzi în țara voastră. Încercarea oligarhiei de sorginte comunistă de a-l răsturna pe președintele ales în mod legal este clară pentru oricine înțelege câtuși de puțin realitatea politică. Este un atac asupra democrației și independenței națiunii române, executat de aceia care nu-și ascund fascinația pentru Vladimir Putin. Președintele Traian Băsescu s-a străduit cu succes să-și ancoreze țara în lumea occidentală, a încercat să restabilească în ea principiile elementare ale justiției și să condamne trecutul comunist mincinos și criminal. Acest lucru a dus la declanșarea unei campanii de ură împotriva lui, la fel ca aceea pe care ne-o amintim, în Polonia, în privința Președintelui Lech Kaczynski, de pioasă amintire. Ceea ce vedem astăzi este o tentativă de restaurare a "sistemului Iliescu", un sistem oligarhic, mincinos și corupt, care a tras foloase pe seama țării, iar democrația a redus-o la aparențe nesemnificative" --Bronislaw Wildstein  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 18:05:28
         
 
  de oarece riscuri  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 17:47:17
         
 
  Dacă e să socotim în considerație factorul "agitație", pare că obiectul studiului să aibă alt număr de identificare.
Și nu cred că e scutit deoarece riscuri de atak.
Săracu de tine!
Trebuie că nu mai ai mult.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 17:46:12
         
 
  Gura pacatosului, domnule Bordas, gura pacatosului :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:41:16
         
 
  Monica Macovei: Mesajul nostru adevărat este nu mergeți la vot.
Ce femeie apriga!

AF

Mesajul primului ministru al Ungariei, Viktor Orban, e același. Ce român aprig! Cum să nu îl ascultăm?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 17:36:19
         
 
  Domnule Peia, nu va mai agitati atat ca poate faceti un atac de panica. Sau de cord, Doamne fereste.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:33:28
         
 
  "Se voteaza chiar si la Socola, 700 buletine pentru 180 de bolnavi psihic. Come on! Sunt nebuni, nu prosti! " (aferel)

Dara cum?
Ce fel de atac e?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 17:23:33
         
 
  "Cat de idioti pot fi?" (aferel)

Putem considera că e atac la persoane, editorule?
Deci nu la persoană, ci la persoane?
Ca să știm cum procedăm.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 17:22:37
         
 
  Se voteaza chiar si la Socola, 700 buletine pentru 180 de bolnavi psihic. Come on! Sunt nebuni , nu prosti!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:20:08
         
 
  Monica Macovei: Mesajul nostru adevărat este nu mergeți la vot. Vom cere excluderea PSD și PNL din Partidul Social European și Partidul Liberal European
Ce femeie apriga!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:16:15
         
 
  Fortele reactionare au avut indolenta sa scrie pe asfalt abominabila fraza "Dante nu a plagiat!". O fi plagiat si el sau doar vorbeste lumea?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:14:23
         
 
  In curand, la sesizarea PSD, se vor face investigatii politienesti si pe Europeea si il vor cauta pe unul, Andrei Florian, care a avut curajul sa recunoasca si sa demaste lovitura de stat
Sunt convins ca niciunul dintre useri nu ma va turna, asa-i ca nu? :) :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:11:16
         
 
  Alta si mai buna:
PSD a sesizat, duminică, Biroul Electoral Municipal (BEM) în legătură cu faptul că pe trotuarul din zona Vilei Dante scrie "Spre vila lui Dottore Ponta" sau "Spre vila lui Victor Ponta", verificările fiind făcute de Poliția Sectorului 1.
Adica politia face investigatii ca sa gaseasca infractorul care a scris cu creta pe asfalt.
Cat de idioti pot fi?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:08:52
         
 
  Pentru domnul Cioaca, o dedicatie electorala:



Observati cum le duce la vot, ca la targul de vite. Asta este imaginea democratiei propuse de USL.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:01:16
         
 
  I-o fi rușine de numele cu care l-a înregistrat pe lume mămica lui. A trecut la pseudonim.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:55:03
         
 
  kamikaze are un singur nume: mircea toma.
Un securist notoriu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 16:52:03
         
 
  "Adrian Păunescu o fi apucat și el să voteze a doua oară?"-- Kamikaze
AF

Abject. Atît Kamikaze, cît și domnia voastră.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 15:45:05
         
 
  La Dambovita, la ora 14, prezenta a fost cu 7,5 puncte sub cea de la locale. Deci s-a cam epuizat stocul. Pe seara urmeaza planul B: FRAUDA GENERALIZATA!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 15:22:24
         
 
  "Adrian Păunescu o fi apucat și el să voteze a doua oară?" -- Kamikaze  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 15:19:29
         
 
  "USL da SMS-uri in numele meu prin care cheama romanii la vot. Indemnul meu pt romani e sa nu iasa la vot, sa nu legitimeze lovitura de stat "- Traian Basescu  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 15:17:07
         
 
  Campaniile de ura dirijate in ultimii ani de antena 3 au dat roade. Oameni care insulta, romani dezbinati.
AF

Cred că vă referiți la acel SICTIR rostit de domnia voastră mai jos.

combinatia de naivitate si reactie hormonala potrivit careia daca ar pleca un om - in cazul asta presedintele ales - ar incepe sa curga lapte si miere din rezervele de umanism ale USL

Nu, nu ar curge. Dar s-ar opri țuțuroiul prin care laptele și mierea curgeau din rezervoarele țării doar în blidele unora. Ce spun blide... Cisterne!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 15:16:55
         
 
  "Campaniile de ura dirijate in ultimii ani de antena 3 au dat roade. Oameni care insulta, romani dezbinati. Si mai ales combinatia de naivitate si reactie hormonala potrivit careia daca ar pleca un om - in cazul asta presedintele ales - ar incepe sa curga lapte si miere din rezervele de umanism ale USL. Doar daca isi sparge capul poate ajunge genul acesta de om sa vada realitatea ? Trebuie sa ajungem in situatia Greciei - sau mai rau, pt ca nu apartinem zonei euro - ca sa pricepem ca directia totalitara si antieuropeana pe care merge USL trebuie respinsa ?" -- Teodor Baconschi  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 15:11:16
         
 
  Pina acum, prezenta e sub locale. Daca boicotarea referendumului continua, iar daca oamenii cinstiti care au ales protesteze impotriva loviturii de stat prin boicotarea referendumului continua sa isi pastreze singele rece, prezenta finala va fi de cel mult 35%,(fara frauda).
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 15:08:42
         
 
  Boicotați, domnule AF. Vă împiedică cineva? Poate conștiința?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 15:03:49
         
 
  De acord. Pușcăria.

La fel și pentru președintele de comisie care a interzis unei bucureștence să voteze de oarece avea el, domnul președinte, niște îndoieli cu privire la corectitudinea respectivei doamne, întrebandu-se ce se va întîmpla dacă doamna va merge să voteze din nou în altă parte.

Momentul a fost filmat. Nu mai rămîne decît autoritățile statului să-și facă datoria iar instanța să se pronunțe.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 15:02:41
         
 
  Domnule Bordas, asta este efectul unei lovituri de stat. In timp ce pe unii ii plictiseste, celorlalti le trezeste amintiri negre si le furnizeaza serioase motive de boicotare a referendumului  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:56:53
         
 
  Eu zic, totuși, că e lovitură de Gostat!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 14:56:33
         
 
  Cum se fura un refrendum sau de ce s-a optat pentru varianta boicotarii referendumului:
Un președinte de secție de votare, undeva in Vâlcea, a fost prins cum ștampila 15-16 buletine de vot. Puscaria!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:53:20
         
 
  Domnule Florian, ați devenit plictisitor cu lovitura dumneavoastră de stat. Scîrțîiți precum un patefon ruginit care s-a blocat pe același refren.

Cereți arestarea membrilor CCR. Au fost primii care au validat, din punct de vedere constituțional, lovitura de stat de tip bolșevic.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 14:50:16
         
 
  Al doilea comentariu reprezinta varianta corectata a primului :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:48:30
         
 
  Sa ne intoarcem pe topicul discutiei, boicotarea referendumului
Cu privire la boicotarea referendumului, specialisti au pareri diferite. Astfel, daca pentru unii boicotarea referendumului inseamna o forma de protest fata de lovitura de stat si atentionarea occidentului ca in Romania se produce un serios derapaj de la principiile democratiei europene, pentru ceilalti boicotarea referendumului poate insemna pe langa validarea plagiatului si penalizarea de catre electorat falsurilor trecute in CV-ul actualului premier si eliminarea interimarului din lumea civilizata a politicii. Din acest motiv boicotarea referendumului este o miza foarte importanta. Boicotarea referendumului devine un imperativ pentru iubitorii valorilor civilizatiei occidentale, in timp ce aceeasi boicotare a referendumului poate insemna sfarsitul nefinalizat al unei lovituri de stat de tip bolsevic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:47:16
         
 
  Sa ne intoarcem pe topicul discutiei, boicotarea referendumului.
Cu privire la boicotarea referendumului., specialisti au pareri diferite. Astfel, daca pentru unii boicotarea referendumului. inseamna o forma de protest fata de lovitura de stat si atentionarea occidentului ca in Romania se produce un serios derapaj de la principiile democratiei europene, pentru ceilalti boicotarea referendumului. poate insemna pe langa validarea plagiatului si penalizarea de catre electorat falsurilor trecute in CV-ul actualului premier si eliminarea interimarului din lumea civilizata a politicii. Din acest motiv boicotarea referendumului. este o miza foarte importanta. Boicotarea referendumului. devine un imperativ pentru iubitorii valorilor civilizatiei occidentale in timp ce aceeasi boicotare a referendumului. poate insemna sfarsitul nefinalizat al unei lovituri de stat de tip bolsevic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:43:50
         
 
  Sictir
zise domnul Andrei Florian.

Modelul de civilizația începe să prindă. E tot pentru copiii dumneavoastră?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:11:23
         
 
  Calin Popescu Tariceanu: "Fiecare cetatean trebuie sa inteleaga ca, pe langa dreptul pe care il are de a vota, are si o obligatie, o obligatie civica, o obligatie democratica, in final, si anume aceea de a-si exercita votul pentru soarta tarii."
Sictir!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:05:14
         
 
  Nu s-au bolsevizat toti liberalii. Chiliman, spre exemplu, nu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:01:29
         
 
  Și încă un amănunt, care vă scapă: se vor fi bolșevizat liberalii din 2005 încoace? Alianța DA va fi conținut vreun germene al bolșevismului, care a încolțit doar în PNL, pedeleii fiind imuni?

E groasă rău. Nemestacabilă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:54:46
         
 
  Greșiți, domnule AF. Băsescu este un simbol al democrației. Pentru mancurtizați.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:46:11
         
 
  Domnule Bordas, ma mira ca nu stiti ce votati, sau poate ca stiti dar doriti sa credem ca sunteti naiv. Votul de astazi nu este pentru suspendarea presedintelui, desigur, votul de astazi este pentru legitimarea loviturii de stat data de bolsevici. Basescu nu este decat o momeala pentru handicapati mintal.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 11:41:17
         
 
  Domnule Cristescu, eu votez pentru copiii mei. Dumneavoastra considerati ca este o razbunare sa votez pentru democratie, pentru liberatate, pentru civilizatie si progres?
AF


țigancă împuțită
urcă-te pe masă, să-ți arăt cum se face
îmi bag ... în sindicatele voastre
decît să sug ... la mai mulți licirici mici, mai bine o sug unuia mare


Mostre de civilizație. Neaoșă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:34:53
         
 
  Daca s-ar fi organizat sectii de votare in bordeluri, in localuri de lux sau chiar pe soselele de centura ale frumoasei noastre patrii
AF

S-au organizat una. La Nisa, unde, între două babaroase pe plajă, Videanu & Co pot să nu voteze.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 10:55:00
         
 
  N-ai nimerit-o: am fost cu familia și cunoscuții!
He, he, iar ai căzut de fraier!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 10:12:04
         
 
  Domnule Peia, ati votat?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:03:30
         
 
  Domnule Cristescu, este rusinos ce se intampla la dumneavoastra pe site.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:01:45
         
 
  Domnule Cristescu, eu votez pentru copiii mei. Dumneavoastra considerati ca este o razbunare sa votez pentru democratie, pentru liberatate, pentru civilizatie si progres? La nevoie, pentru copiii mei, as putea sa fac "tot ce este necesar" pentru ca Romania sa isi pastreze drumul spre civilizatie, spre integrarea ei in clubul tarilor civilizate din UE. Pentru ca sa face un parinte responsabil, se gandeste mai intai la urmasii sai E adevarat, Iliescu nu a avut parte de copii, Dumnezeu a avut grija si de asta, dar acest fapt nu se poate constitui in scuza pentru toate crimele facute la adresa copiilor Romaniei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 09:38:18
         
 
  Nu votați pentru răzbunare. Nu votați pentru "ochi pentru ochi și dinte pentru...Dante. Votați calm, ferm și apăsat. Votați cu iubire. Cu mare iubire. Cu extrem de mare iubire! Pentru România. Este ORA EI ASTRALĂ. Să nu o ratăm!

Domnule Florian, sunteți în afara trendului poporului, în afara timpului, în afara istoriei. Sunteți uitat în cea mai neagră ideologie nazisto-comunisto-bolșevică. Numai Hitler a mai utiliat Flacăra Olimpică, numai comuniștii guvernau cu dosare și șantaje și nu se dădeau în loc de la nicio ticăloșie, numai bolșevicii urlau cine nu e cu noi e împortiva noastră!

Cu tot boicotul vor vota cca 11 milioane de români. Sătui. Nu de boicotul de azi. Ci, de boicotul de 8 ani pe care îl face președintele suspendat, de 8 ani!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 09:07:19
         
 
  Seria abuzurilor bolsevice a inceput inca de la prima ora. Iata, mai multe studiouri teritoriale ale SRR au confirmat existenta unor documente interne care limiteaza libera exprimare a jurnalistilor. Masura restrange nejustificat sursele de informare ale jurnalistilor, afectand dreptul acestora la libera exprimare si dreptul publicului de a fi informat. Nu exista nicio constrangere de natura legislativa sau profesionala care sa impuna o astfel de decizie editoriala. Conducerea SRR a negat existenta unui ordin intern ce ar fi stat la baza acestei masuri sustinand ca decizia respectiva apartine exclusiv studiourilor teritoriale.
Dar minciuna bolsevicilor se poate demonta repede.
http://www.activewatch.ro/stiri/FreeEx/SRR-limiteaza-sursele-de-informare-ale-jurnalistilor-418.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:51:48
         
 
  Daca s-ar fi organizat sectii de votare in bordeluri, in localuri de lux sau chiar pe soselele de centura ale frumoasei noastre patrii, primii care ar fi votat ar fi fost tot pensionarii fostului regim criminal comunist. Tot securistii, tot turnatorii la securitate, tot activistii PCR, tot ei, pentru ca sunt singuri care au de aparat aceasta lovitiura de stat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:45:23
         
 
  Camerele de supraveghere din sectiile de votare au fost oprite ca sa acopere marea fraudare a voturilor organizata de puscariabilii din USL.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:37:35
         
 
  Se pregateste marea depopulare a Romaniei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:34:39
         
 
  Cineva, nu stiu cine, mi-a sters un comentariu in care relatam despre Ion Iliescu, in viata, venit sa voteze pentru restauratia comunismului in Romania.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:33:14
         
 
  Ultima zi de libertate, prima zi de abuzuri, aici, pe Europeea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:31:57
         
 
  Stafiile trecutului comunist bantuie cabinele de vot inca de la prima ora.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 08:30:08
         
 
  Nu votați pentru răzbunare. Nu votați pentru "ochi pentru ochi și dinte pentru...Dante.

Votați calm, ferm și apăsat.

Votați cu iubire. Cu mare iubire. Cu extrem de mare iubire! Pentru România.

Este ORA EI ASTRALĂ. Să nu o ratăm!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 08:09:14
         
 
  Ioane,
daca nu pica base, ai sa-ti dai carate repetate pana la ultima cand nu vom mai auzi de tine,
daca pica base, vei incepe sa-ti dai carate, tot in locul ala, cam dupa vreo doua saptamani, si ai sa o tii asa, pana cand, la fel, vu vom mai auzi de tine.
Succesuri la vot!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 00:12:17
         
 
  Eu zic să mizezi la babaroase, aferel!
Ai mai multe șanse.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 23:48:25
         
 
  Da' un linkit lu redingota dîn lux-em-burg nu ai trimis, șărșăle?
Trimite-i, că poate fraiera aia nu a auzit de karl îț-pîrț ăsta, și, deh, poți ști ce bărbat de seamă o fi, să o înalțe tantric în scaunul comisăresei?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 23:47:40
         
 
  Bataia de joc la adresa Constituției Romaniei, bolsevismul USl-ist si examenul de maturitate al democratiei romanesti
Vom lua examenul promovarii noastre in randul tarilor civilizate? Desigur ca da!
Mizez pe bunul simt proverbial al romanului si pe rezistenta sa la comunism, o boala venerica raspandita cu tancul sovietic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 23:46:41
         
 
  Andrei, draga,
Interviul cu Karl spune tot.
Am trimis un link tuturor cunoscutilor mei din tara si rudelor, deasemeni, sa vada acest interviu, poate se mai poate salva ceva acum in ultimul ceas.
Multam !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-28 23:39:43
         
 
  Orice barbat sanatos la trup si la cap a avut cel putin una. Poate numai domnul Cioaca ne va putea lumina cu privire la problema amantelor :)
In principiu, pe mine nu ma deranjeaza culorea, dar ma deranjeaza ipocrizia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 23:32:10
         
 
  Domnule Cristescu, nu banuiam ca problema amantelor este atat de importanta pentru dumneavoastra si pentru tara. Ca Romania sa renasca, nu este neaparat necesar sa fie "fredonata" si insamantata de bolsevici, iar la Recycle-Bin-ul istoriei, intotdeauna, ajung numai ratatii procreati prin proceduri copy-paste.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 23:28:13
         
 
  Sorina Matei este jurnalistul nevertebrat care vorbea încovoiată la 90 de grade, adică paralelă cu masa, când l-a intervievat pe președintele suspendat? Grețos personaj!

Tot ce se face pentru democrație, adică pentru aducerea oamenilor la vot, pentru a-și exprima opinia, care o fi ea, este legal. Tot ce se face pentru a împiedica oamenii să vină la vot este infracțiune.De aceea cred că mâine boicotul va fi întrerupt!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 23:23:46
         
 
  M-am întors. Am străbătut mai multe județe. Peste tot am întâlnit un fel de complicitate a speranțe. Ca atunci când, eliberați, strigam "Am scăpat de analfabeți"

Mâine seară, în Piața Universității, sper să se strige: "Am scăpat de ticăloși" Și să curgă șampania!

Este ORA ASTRALĂ A ROMÂNIEI. Nu trebuie să o ratăm. Nu trebuie să lăsăm istoria să treacă pe lângă noi. Aștept, și l-am prevăzut, din 2009, acest moment! Monstruoasa guvernare trebuie să dispară. România trebuie să renască. Îmi doresc să ajung la vila Dante. Nu știu dacă problemele pe care le am îmi vor permite însă voi face tot efortul.

Epoca amantelor oranjgutane trebuie să dispară în Recycle bin-ul Istoriei!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 23:18:10
         
 
  http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/07/cat-pot-ei-fura.html  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 23:15:22
         
 
  Domnule Cercel, eu ma indoiesc ca domnul Peia este sincer :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 23:11:30
         
 
  Deci, cercele,
Una din cele mai mari jigniri care mi se pot aduce este asta pe care mi-o aduci tu.
Deci, cercele,
Își scriu cu litere de tipar, ca să-ți intre bine în capul ăla maroniu și bombat:

EU NU AM FOST NICIO CLIPĂ COMUNIST SAU SECURIST, NICI MĂCAR CU GÎNDUL!
EU I-AM URÎT PE INDIVIZII ĂȘTIA CU O URĂ UCIGĂTOARE.

Deci, cercele,
Am făcut ceea ce putea un om, mic și neajutorat, pe vreme aia să facă: să o țină tot cîș, să nu accepte a fi copărtaș la mizeriile lor, să nu roșesc în fața propriei conștiințe că m-am lăsat îngenuncheat vreodată de liota de papainoage ceușiste.
Aici am făcut asta, cercele, nu la mama dracu, unde nu te puteau atinge nici cu un fulg.

Ori, a veni tu acum, din cuibuțul tău de zburătoare, protejat de depărtare, și a mă vîrî la grămadă cu ceea ce concepe mintea ta deraiată, mă mînie pînă la explozie.
Nu mă sili să te-njur în față și să nu-mi mai pese nici de sait, nici de referendum, nici de băsescu, nici de ticăloșii și slugoii străineziei, cu care complotați, pentru a ne prăpădi țara. Care nu mai e comunistă nici măcar în creierul turmentat al afericilor, ci bulversată de strategiile parșive ale celor ce o vor pentru ei.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 23:05:42
         
 
  Nu.
E arianul ăla arogant, care ne crede un fel de hominizi ratați.
șvarț, te du și ia un șnaps, că bănuții pe interviu, din banii noștri, ți i-ai luat.
Scitir, băi propagandă, cu cine credeți că vorbiți.
Eu nu le-aș mai da voie să ne calce granița.
Sunt pe locul doi la fraudare fonduri europene și ne fac amenințător cu deștetu lor necorupt! Vai!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 22:54:02
         
 
  Ioane,
Karl-Peter Schwarz, nu e ...tiganca aia imputita !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-28 22:46:35
         
 
  N-am idee ce anume știți voi depsre chelia lu băsescu, și anume că a fost ditamai comunistu și securistu...
Postat de catre ioan peia

Las-o jos, Ioane,
ca toti ati fost comunisti si aplaudaci, si daca n-ati fost securisti, turnatori tot ati fost.
Nu cata tu acum sa-mi spui ca numa Base e ala.
Arati ridicol !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-28 22:44:31
         
 
  Cine mai e și șvarț-harț-tîrț-pîrț ăsta, majurule?
Prin ce gunoaie mediatice l-ați găsit? L-ați căutat mult? Ochii presei germane? Aoleu, atîta ochi are presa asta din jărmănica?
Ai pașool, că are nasu cam mare! Ca și sigla aia, pe care te străduiești din răsputeri s-o introduci în circuitul mediatic, da' dijaba, are rating -1!
Vă uitați la ea voi înde voi.
Cînd nu adormiți.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 22:43:30
         
 
  Suntem incercuiti, domnule Cercel
Postat de catre Andrei Florian

Ai dreptate, Andrei,
Pensionarii au ramas cu ceeace au invatat, si vor vota ca atare, plus ca mai sunt si altii, mai tinerei, care sunt pensionati pe caz de "boala" !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-28 22:40:49
         
 
  Da, fanatici din ăștia, ca aferici, sunt puțini, și sunt, într-adevăr încercuiți.
La cap, să nu le plesnească de atîta deștepăciune!
Șărșăle, săi și scoate bietului om cercurile, că-i crapă dilimandrosu de pe umeri și rămîne Românica fără agitatori ideologici anticomuniști. De paradă, desigur, că, după mintea lui, comunismu merge pe stradă la capul gol, cu cipici în picioare și cu scula ridicată la 120 de grade, indicînd nordul magnetic.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 22:38:59
         
 
  Karl-Peter Schwarz: Vreti sa va intoarceti la vremea lui Ceausescu?



Mai poti comenta ceva?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 22:36:36
         
 
  l-ați acceptat
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 22:34:36
         
 
  Zău, așa de informați sunteți?
N-am idee ce anume știți voi depsre chelia lu băsescu, și anume că a fost ditamai comunistu și securistu, și, totuși, lați acceptat, asta înseamnă că nu a fost decît păpușa voastră. Și singurul vostru scop a fost acela de a desființa România. Asta-i clar ca lumina Licuriciului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 22:33:56
         
 
  Suntem incercuiti, domnule Cercel. Premiantii generatiilor de romani scoliti au parasit tara imediat dupa ce s-au deschis granitele Romaniei comuniste, manati de mineriadele lui Iliescu si de regimul lui Nastase. Am ramas putini. Romania este o tara de bolsevici pensionari si voteaza in consecinta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 22:21:39
         
 
  Ionele, Stim noi si chelia lui Base si barbile celorlalti.
Stai tu linistit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-28 22:02:33
         
 
  Dacă lu ăsta îi arăți chelia lu băsescu și îi spui că e chelia lu băsescu, va nega cu vehemență, susținînd că băsescu a fost un veșnic pletos. Cu chip de Apollo, privind către-ncolo!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 22:00:56
         
 
  Andrei, draga,
Uite stirile ce apar la noi, in diaspora.
Bineinteles ca cei care au vazut ca s-a dat o lovitura de stat, isi vor petrece duminica in fata televizoarelor urmarind intrecerile sportive din cadrul olimpiadei de la Londra.


Agentia REUTERS :

UPDATE 1-Romania's suspended president asks voters to boycott vote


Referendum on whether to impeach president due on July 29

* Friday marks end of campaign

By Luiza Ilie

BUCHAREST, July 27 (Reuters) - Romania's suspended president Traian Basescu urged Romanians on Friday to boycott a July 29 referendum that polls show will remove him from office.

Basescu had initially urged Romanians to vote to defeat what he called a coup d'etat, but his stance gradually shifted this week when he and his Democrat Liberal allies said they were increasingly concerned about the possibility of electoral fraud.

"I am asking Romanians not to participate in this referendum behind which some irresponsible politicians are trying to hide a coup," Basescu told reporters at his headquarters on the last day of the campaign.

He said he had reasons to suspect the ruling leftist Social Liberal Union (USL) of Prime Minister Victor Ponta would try to rig the vote, citing a longer voting period, unclear voter lists that would make multiple votes easier and a government move to set up extra voting polls in restaurants, bars and hotels.

Ponta's USL suspended Basescu this month, saying the rightist president had overstepped his powers. Basescu, in turn, accused the USL of trying to stage a coup and take control of independent institutions.

Basescu and anti-graft experts say Ponta's rush to oust him may be linked to a string of corruption investigations, including the conviction of Adrian Nastase, a former prime minister and mentor to Ponta.

Polls indicate Sunday's vote will be in favour of impeaching Basescu, who is deeply unpopular after of backing austerity measures and accusations of cronyism, but turnout of at least half the electorate is required to make the result valid.

The turnout requirement - set by a Constitutional Court ruling which the USL initially tried to ignore - gives Basescu a fighting chance, after the opposition Democrat Liberals also asked their supporters not to vote.

That and timing - during what is traditionally a holiday month - could cut turnout, which was 56 percent in local June elections, below half.


Interim president Crin Antonescu, who co-runs the USL with Ponta, said referendum preparations have been above board, and asked Romanians to vote.

"The right to vote is citizens' fundamental way of participating," he told reporters.

The USL and Ponta have had a dressing down from Brussels on concerns about undermining the rule of law, intimidating judges and removing officials in their bid to oust Basescu.

The government accuses Basescu of having undue influence over the judiciary. Prosecutors have notched up a series of convictions and the EU has demanded that it prosecute and jail senior figures to prove it is serious about corruption.

The USL tried to change laws to its advantage and threatened to replace Constitutional Court judges and limit the Court's powers before backing down. It also defied a court decision.

"I will not vote because the USL have tried to change everything so that they could win," said Adrian Oanta, a 21-year-old student after a rally in support of Basescu.

"Since they came to power they have done nothing to get Romania out of the (economic) crisis," he said.

Romania, hit hard by the debt crisis in the euro zone - eastern Europe's main trade and banking partner - remains the European Union's second-poorest member.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-28 21:38:00
         
 
  Bolsevicii sunt in stare de orice inselatorie sau faradelege numai sa puna mana pe Justitie. Iata, la Cluj, profitand de bunul renume printre clujeni al fostului premier Boc, fortele de represiune ale puterii au conceput scrisori semnate in fals de catre Emil Boc si au fost trimise sustinatorilor acestuia. Cat de josnici sunt! Cat de abjecti pot fi?
Emil Boc a declarat ca gestul USL Cluj arata "disperarea" in care se afla aceasta formatiune si dorinta cu orice pret, prin incalcarea flagranta a legii si bunului simt, de a-si apara hotia si demersurile ilegale incepute in Parlament.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 18:34:23
         
 
  Am primit un mail despre intoxicatii :)
"Miine e ziua intoxicarilor. Indiferent de ce se va spune, scrie, anunta, NU mergeti la vot. Daca vi se va spune ca prezenta a ajuns la 58 si scorul e 51 DA si 49 NU, stati acasa! NU mergeti la vot orice ar fi. Dati mesajul asta mai departe catre rude, prieteni, colegi de serviciu, cunoscuti"
Voi sunteti prietenii mei, asa ca nu m-am putut abtine.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 17:53:39
         
 
  Ce tupeu sa vorbesti de spiritul olimpic dupa ce tocmai le-ai folosit fara drept un simbol si ai fost atentionat! :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 17:33:55
         
 
  Vai, Andrei- Daca sunt diversiuni, sunt ale sefului tau, nu ale mele! Cu gurita lui a spus-o!
Eu am doar vina sa il fi auzit intamplator. :)

uite
http://cronicaromana.ro/2012/07/27/basescu-vrea-ca-romanii-sa-vina-la-referendum/

”Îi atenționez pe primari, în mod deosebit în mediul rural, să nu se antreneze în acte ilegale. Știu ceea ce știu și ei că unii s-au apucat să colecteze buletine. Domnilor primari, dați repede buletinele înapoi. Alții s-au apucat să strângă liste de CNP-uri. Domnilor primari, aruncați listele în foc. Este incorect să participați la un proces de fraudare a votului la referendum atât cât va fi el, pentru că nerespectând legea nu faceți decât să contribuiți la consolidarea impresiei că România este o țară care a pierdut busola democrației”, a conchis Băsescu.

http://www.rtv.net/basescu-poate-ca-spiritul-olimpic-ii-va-opri-din-tentativa-de-fraudare-a-referendumului_37618.html

Sa caut si video? Asta cu camerele va convinge mai mult? :)

Andrei- tu ai ales sa-ti pierzi timpul cu mine. Eu n-am incotro. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 17:32:54
         
 
  Fiinta :) ai luat-o pe urmele nobilului Peia, numai ca domnia sa are un farmec aparte. Nu-l vei ajunge din urma niciodata. Pai cu diversiuni de genul celei cu retinerea buletinului vrei sa impresionezi o comunitate de useri inteligenti? Come on! Imi pierd timpul cu tine, si nu vreau. La revedere! ...te-am pus pe "ignore"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 17:20:03
         
 
  "Nimeni dintre cei care aleg sa nu voteze (pe intelesul tau, aleg varianta abtinerii de la vot) nu este retinut sa faca orice altceva."
AF

Mai putin cei carora sub diferite motive li se retin buletinele, fapt confirmat de insusi idolul tau care le-a atras atentia: Dati buletinele inapoi! Aruncati in foc listele cu CNP! Ca si cand asta ar sterge faptele!

Asa sa fie?

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 17:13:53
         
 
  Stimate domnule profesor,
Imi reprosati ca nu am semnat scrisoarea dumneavoastra catre Barroso. Cum puteam stimate domnule profesor sa semnez o scrisoare cu al carei continul actualul prim ministru al Romaniei nu este de acord? De unde nu stiu ca nu este de acord cu scrisoarea dumneavoastra? Pai dumneavoastra ati citit scrisoarea primului ministru catre Barroso? Numai miere si lapte in acea scrsisore:
-Sa traiti Maria Voastra, aveti dreptate in toate cele unsprezece puncte ale ravasului de dragoste pe care mi l-ati adresat, si fiindca aveti dreptate, toate vor fi respectate intocmai.
Iar dumneavoastra in scrisorea dumneavoastra catre Barroso nu faceti altceva decat sa-i ziceti , in termenii cei mai loliticosi si diplomatici posibili:
-Ce ai cu noi ba talharule de-ti bagi nasul unde nu-ti fierbe oala?! Cum puteam eu sa semnez o scrisore o sa-l atate si mai tare pe Barroso impotriva lui Victor ponta care este indragostit de Barroso? Dumneavoastra va dati seama in ce situatie ati vrut sa ma puneti? Fiindca aflati de la mine domnule Cristescu, scrisoarea dumneavoastra a fost semnata numai de adepti ai lui Basescu care vor sa strice si mai tare relatiile dintre Barroso si Victor Ponta. Are Romania nevoie de asa ceva in momentul de fata?!
Pentru a-mi pastra neutralitatea in conflictul dumneavoastra cu Victor Ponta, conflict care a dus la scrierea unei scrisori care se bate cap in cap cu scrisoarea lui Victoras, eu am hotarat sa nu semnez nici scrisoarea dumneavoastra nici scrisorea lui Victor Ponta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-28 17:13:27
         
 
  Spre exemplu, eu am decis sa merg la vot si sa votez "NU". E adevarat, eu merg la vot pentru ca vreau sa le arat cat de greu se poate lua o decizie. Voi sta in cabina de vot atat timp cat sa ma decid ce sa votez. Sunt cam nehotarat, intelegi? Vreau sa vad persoana care va intra peste mine in cabina de vot sa imi ia stampila. Chiar vreau sa chem si o echipa de observatori. Voi credeti ca este usor sa votezi?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 17:09:59
         
 
  .Fiinta, iarta-ma ca iti atrag atentia in mod direct. Aberezi! Nimeni dintre cei care aleg sa nu voteze (pe intelesul tau, aleg varianta abtinerii de la vot) nu este retinut sa faca orice altceva.
Altfel spus, cei care nu voteaza aleg sa protesteze impotriva legitimarii acestei lovituri de stat.
Pe scurt, li se rupe de voi!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 17:04:01
         
 
  Doamna/domnule Andrei Florian, avem opinii diferite in aceasta privinta. A dicta o atitutudine unui grup sub orice scuza ramane un fapt condamnabil. A cere o atitudine pro sau contra din partea tuturor vizavi de o schimbare politica rapida si care naste, vai, atatea ingrijorari, e mult mai corect. Si perfect democratic.

Referendumul este reglementat prin Constitutia Romaniei. E un supra control, daca vreti, tocmai pentru ca fortele politice sa nu poata face miscari PESTE VOINTA POPORULUI- singurul suveran.


 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 16:55:44
         
 
  CCR a decis ca presedintele merge la Consiliul European. Ponta: Nu conteaza ce spune Curtea Constitutionala, merg eu.
CNATDCU a decis ca Ponta a plagiat. Pop: Nu conteaza ce spune CNATDCU, mai bine desfiintam CNATDCU.
Presedintele nu a incalcat Constitutia. Cei 256 de parlamentari: Nu conteaza ce a facut si ce nu a facut, noi votam suspendarea.
UE someaza guvernul sa revina la legalitate. Antonescu: Ce dracu vor si politrucii astia? ...noi nu primim lectii de la UE.
E imposibil sa atingi pragul de 50%+1 participare. Dragnea: Ii vom scoate cu forta, iar daca nu vor sa iasa, fraudam atat cat este nevoie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:52:48
         
 
  Domnule/doamna Fiinta, este total adevarat ce spui, dar nu in conditiile in care chemarea la vot o face o putere instalata prin lovitura de stat. Pentru ca, vezi tu, lovitura de stat a fost data inaintea consultarii populare. Asta este diferenta dintre democratie si lovitura de stat. In democratie mai intai au loc alegeri si functie de rezultatul acestora se stabileste puterea, iar in cazul regimurilor naziste si comunist-bolsevice mai intai se confisca puterea si numai apoi cauta sa isi legitimeze faradelegile, prin frauda, prin forta, prin amenintari si violenta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:43:02
         
 
  JOCURILE OLIMPICE LONDRA 2012: Alina Dumitru s-a calificat în FINALĂ. Prima medalie olimpică pentru România  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:37:19
         
 
  Andrei, democratia se bazeaza pe participarea poporului la luarea unor decizii importante. Adica pe CONSULTARE.

Asa cum dictatura se bazeaza pe DICTAREA unei atitudini, de sus in jos.

Unele chestii se subinteleg. Sau se interpreteaza. Dupa caz. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 16:32:48
         
 
  Regia Autonoma a Patrimoniului si Protocolului de Stat (RA-APPS), prin intermediul Secretariatului General al Guvernului, a stabilit ca ziua de duminica, 29 iulie, sa fie Ziua Portilor Deschise la Vila Dante, vila despre care Ponta spune ca ar fi fost amenajata pentru presedintele Romaniei. La rugamintea lui Antonescu, vizitatorii sunt rugati sa nu puna mana sau sa deterioreze mobilierul. De asemenea, interimarul doreste ca programul de vizita sa nu fie tot atat de intins precum al sectiilor de votare, si sa fie montate urne de vot la intrarea si la iesirea din fiecare camera sau compartiment al vilei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:32:35
         
 
  Gherila intoxicațională, un fel de hitlejungen contemporan, nu cruță nimic. Tot ce este democratic sau democrație trebuie boicotat. "Gândim noi pentru voi" spun boicotarzii. Voi? în case turme de asiastați, de mămicuțe și bebeluși, etc. Nietzsche avea dreptate. Mi-a spus mie plagiatorul acoperit liicheanu, Supraomul, adică EU reprezintă totul. Și, dacă interesele mele și ale viutonreichului meu o cer voi face din alb negru și din negru alb. Heil democrcy!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 16:26:59
         
 
  Ce mare om politic al Romaniei a spus fraza: "Democrația se bazează pe participare, nu pe absență"
Indiciu: Individul este nimeni altul decat campionul absolut al absenteismului din Senatul Romaniei
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:20:43
         
 
  Parcă rușii au mai oprit o dată propagarea nazismului în lume. Un salut antinazist e bine-venit de oriunde. Că vine în principal de la Washington ori din alte locuri, atâta timp cât este făcut la lumină (nu conspirativ și subversiv, noaptea prin parcări) este OK. Sau OH. Adică oceni harașo! Acum să vezi nostagistoizii comuniști sadea cum vor sări! Nosalgie! Nu domnilor, realpolitik!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 16:18:18
         
 
  Asa si? Mai pot fi camerele o garantie? Au fost cand numara Roberta? Sau cand cu pixelul albastru? :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 16:17:54
         
 
  Tranparenta bolsevicilor: Prefectul Capitalei, Georgeta Gavrilă, a trimis un ordin către toți primarii de sector prin care le cere să întrerupă, pe perioada desfășurării referendumului, camerele de supraveghere video amplasate în încăperile organizate ca sedii ale secțiilor de votare din unitățile de învățământ
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:15:09
         
 
  Robert Negoiță: “Dați-mi voie să avem discreția necesar㔠 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:13:53
         
 
  Secretar de stat MAI: “Camerele video nu pot fi menținute pentru că sunt ilegale”  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:13:01
         
 
  Somnul disperării naște monștri! Evident intoxicaționali!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 16:12:49
         
 
  Potrivit siteului KremlinLeaks, partener oficial al WikiLeaks, Victor Ponta s-a întâlnit în 14 iunie, la recepția organizată de Ambasada Federației Ruse la București, cu Aleksandr Kondiakov și Viktor Komardin, președintele companiei de armament Rosoboronexport.
Siteul KremlinLeaks publică un mesaj între doi oficiali ruși, despre relațiile speciale pe care le-ar avea cu premierul român Victor Ponta.”Salutări din București Îi transmitem întreaga noastră recunoștință dl-ui Victor Ponta, în special pentru felicitările primite de Ziua noastră națională. După cum am informat, dl Victor Ponta ne-a vizitat pe data de 14 iunie, iar pentru noi aceasta a fost o posibilitate importantă de a schimba câteva idei foarte utile. Dl Victor ne-a transmis că întâlnirea cu d-nii M. Kondiakov și V. Komardin a fost foarte productivă și a mulțumit pentru această întâlnire.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:10:12
         
 
  Pe mine nu ma deranjeaza s-o primeasca. Sa fie clar.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 16:09:53
         
 
  Iată, încet, încet, ies la iveală metodele de fraudare a alegerilor. Cu acestea România a fost ținută captivă ani de zile. Sub o mască mimată de democrație.

Așteptăm și alte metode!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 16:09:21
         
 
  Atentie, Andrei, acreditarile sunt date de BEC.
Sunt niste conditii, nu puteti da la nesfarsit vina pe bolsevici :)

http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot.%20nr.4.pdf


Uite, o explicatie:

http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot%20nr.15.pdf

Nu e prima data cand se intampla si cred ca se pot documenta mai bine si cei care vor acreditare.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 16:05:01
         
 
  Pe surse: personalul din comisiile de votare din diaspora a primit un set de instrucțiuni ciudate, printre care, interdicția (sub amenințarea cu pușcăria) de a face publică vreo cifră despre prezența la vot, pînă la încheierea procesului de votare.

Cu alte cuvinte: “mucles!, pînă băgăm noi, ticăloșii de partid și de stat, buletinele necesare, și întocmim titlurile de călătorie fictive, cu datele primite de la Ioan Rus (MAI) pe șest”.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 16:04:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pe surse: toți boicotanții se vor întâlni mâine la vila Dante inclusiv șeful lor pentru misiunea de ADIO! Se va cânta un prohod. Un sobor de preoți va tămâia locul!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 16:00:50
         
 
  Ființă, dar nu este atac la persoană, este profilul moral al celui care emite opinia. Păi, dacă spun despre Ponta că este mitoman și plagiator, este atac la persoană? Pentru că, în presă, o știm cu toții, credibilitatea este moneda cea mai de preț.

Ultima Oră: Mîine la ora 7 dimineața se deschid secțiile de votare. Azi, la ora 3 și jumătate, nici un ONG nu primise încă acreditarea pentru observatorii săi. Se jocă în cel mai dur stil bolșevic. A doua zi după referendum, dacă ar fi putut să atingă cvorumul, ar fi facut nationalizarea principalelor unitati private iar imediat după aceea s-ar fi făcut colectivizarea.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 15:54:30
         
 
  Andrei, pai ce facem? In lipsa argumentelor, trecem la atacul persoanei? :)


Nu ma intereseaza cine-i insul. E prima data cand il citesc. Singurul motiv pt care este citat este acela ca pe fond, ii dau dreptate.

PS. As cita din "sfinti", dar Turcescu e colonel, Cristoiu a fugit tot de la un post controversat si si-a schimbat radical pozitia iar din Basescu nu pot cita pentru ca el se contrazice singur de la o zi la alta.

Cica acum a aflat cat de important e cvorumul :)))


 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 15:44:18
         
 
  Pentru cine nu îl cunoaște pe Ion M. Ioniță, individul este un jurnalist de buzunar care are experiențe și amintiri de suflet mai vechi cu mogulul de la Realitatea. Prețul pentru deontologul Ion M. Ioniță a fost destul de mare. Astfel, Ioniță a încasat de la Realitatea Media, în 2007, 18022 RON, în 2008 – 25139 RON, și în 2009, doar 7419 RON, în total peste jumătate de miliard de lei vechi. Deontologul are destule motive financiare ca să voteze împotriva Justiției și a președintelui României. I-a luat pâinea de la gură, nu?
Dacă mai există vreun amnezic pe aici, vă amintesc eu care au fost jurnaliștii care au pus botul la hidrantul lui Vântu. Este o listă lungă, dar merită să ne împrospătăm memoria cu ea.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 15:21:43
         
 
  http://www.adevarul.ro/ion_m-_ionita_-_editorial/De_ce_votez_la_referendum_7_744595538.html

"Pentru că Traian Băsescu și PDL ne-au cerut tuturor românilor să nu participăm. Dreptul la vot ne aparține, nu ni l-a dat nici Traian Băsescu, nici Adriean Videanu. A susține că e mai bine să nu te prezinți este mai mult decât o jignire. Este sâmburele oricărei gândiri totalitare, fie de dreapta, fie de stânga. "

"Pentru că referendumul nu este lovitură de stat. Consultarea populară se face cu aprobarea Curții Constituționale."

" În lipsa arbitrului popular, nu va mai exista niciun arbitru și nicio regulă."

"Se tot repetă că este vorba despre valori europene. Este descurajarea participării la vot o nouă valoare pe care s-a hotărât să o apere Comisia Europeană și noi nu știm?"

"Pentru că nu ne putem câștiga credibilitatea ca națiune decât acționând democratic într-o criză în care se vorbește despre încălcarea democrației.

Pentru că, adversari și susținători ai lui Traian Băsescu, mâine ne vom întâlni din nou pe stradă.

Pentru că trebuie să punem capăt urii ca mod de a face politică.

Și pentru că este o chestiune de demnitate"


Ion M. Ionita
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-07-28 14:29:26
         
 
  Domnule Cristescu, am vazut si eu interviul repetentului dat lui Dan Diaconescu Direct. Am remarcat replica asta "Dan Voiculescu nu putea fi turnator la pozitia pe care o avea ci mai degraba securist... Acesta actioneaza insa de ani de zile cu trustul lui de presa corect. El sustine aceleasi valori ca noi si era normal sa fim aliati politici"
Am retinut ca vrea sa scape de liberalii cu coloana vertebrala din partid, adica de Chiliman si ca i-ar placea sa se vada in finala pentru presedintie cu Diaconescu.
Doamne, ce stupid bolnav la cap!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 09:56:30
         
 
  Domnule Cioacă,

Și diaspora votează. Evident acea parte a diasporei care înțelege ORA ASTRALĂ A ROMÂNIEI.

http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/

Dacă veți accesa acest link, veți putea constata că, printre cele 715 persone care au semnat Scrisoarea către președintele Barroso, aceea care era cât pe-aci să fie tradusă de către domnia voastră, sunt și persoane din diaspora. Oricum, sincer, mă așteptam ca și domnia voastră să o fi semnat. Pentru că i se face o nedreptate României nu lui X ori Y.

Cu privire la "nehotărâți" Radio Erevan a precizat: unii nehotărâți sunt oameni hotărâți să mai salveze ceva din PDL dar grosul nehotărâților șunt hotărâții care au înțeles că domnul președinte suspendat, când le-a tăiat salariile, pensiile, de fapt nu le-a luat ci le-a dat. Le-a dat un palat-vilă, ca exemplu de ce să-și facă fiecare în urma reformării statului. Care reformare, dacă nu s-ar mai face, îi va împiedica pe români să înoate în propria lor piscină. De aceea au înțeleș și vor boicota USL-ul mergând cu toții la vot!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 09:15:18
         
 
  Stimate domnule profesor,
Din stirile pe care le-am auzit, se pare ca domnul Traian Basescu si-a invitatat pedelistii nehotarati sa stea acasa pana cand reusesc sa se hotarasca, iar domnul Victor Ponta si-a invitatat suporterii nehotarati sa mearga la vot si sa voteze si "Da" si "Nu" pentru a-si mentine nehotararea. Sursa de stiri? Radio Erevan.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-28 09:08:17
         
 
  Mă aflu, cu routerul după mine, de ieri și până diseară, la câțiva km de Sf Gheorghe într-o localitate de secui. I-am întrebat, pe cei cu care m-am întâlnit, doar atât: veți vota? Mi-au răspuns DA.

Aseară am văzut, aici, interviul pe care DDTV direct, indirect, înregistrat, încarcerat, eliberat, înregimentat, rolls-roycezat, independentizat etc. i l-a luat interimarului Antonescu. Răspunsuri omenești, normale, sincere, firești. Nicio urmă de insinuări, de trimiteri la dosare, la cât de informat este ori trebuie să fie un președinte, etc. "Paiața de la Cotroceni" nu s-a lăsat antrenată în a "înfiera" habitudinile scoțiene ale suspendatului și i-a apreciat coerența argumentativă. Care este reală însă este utilizată în scopuri malefice.

Nu am văzut tot interviul așa că nu știu poziția onctuosului intervievator. Și-a îndemnat oamenii să meargă la vot ori nu? Dacă a văzut cineva emisiunea, i-aș fi recunoscător.

Bravo pentru Gh. Frunda. A îndemnat maghiarii să mergă la vot. Și, văd, aici, oamenii îl respectă.

Nu știu dacă este oficială întreruperea boicotului însă pare a fi singura șansă ca PDL-ul să nu iasă total, la toamnă, din istorie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-28 08:54:14
         
 
  "Există indicii temeinice că sondajele spun că, în urma boicotului, mulți români nehotărâți s-au hotărât să mergă la vot."
(Emanuel Cristescu)

In ascultator curios ne intreaba:
-Este adevarata stirea lasata de domul Cristescu ca multi romani nehotarati sau hotarat sa mearga la vot?
Radio Erevan raspunde:
Stirea este absolut adevarata daca i se aplica un o minuscula corectie. Nu e vorba de multi romani nehotarati si de multi romani pesedist nehotarati, carorora conducerea PSD-ului, pentru a le mentine nehotararea, le-a ordonat sa voteze cu o mana pentru demiterea lui Basescu iar cu cealalta pentru mentinera lui la putere. Polurile noastre arata ca acesti nenumarati pesdisti nehotarati vor fi cei care vor face ca peste cincizeci la suta din alegatorii romani sa participe la referendum.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-28 08:39:59
         
 
  ...cât de mulți se duc la vot
puțin știu marfa din stoc,
pun ștampila pentr-un zlot -
referendum de talcioc...
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2012-07-28 07:49:07
         
 
  Andrei, omul de serviciu de la mine de la bloc si acum imi mai reproseaza: "don' Gabriel, de ce nu mi-ati spus si mie ca Robert Negoita nu e totuna cu Liviu Negoita ca toata familia mea l-a votat pe barbugiul asta de la USL fi-i-ar painea amara sicartofii stricati in beci".

Asa ca intelegem "discretia" USL ului.

Eu voi merge la sectia de votare la orele 22:45 pentru a verifica daca nu cumva -cu discretie- cineva a votat in locul celor 7 persoane cate numara Familia Pusca din Bucuresti. Dixit!

Peia, 'dixit' nu inseamna 'siktir'! Nu te ambala-portocala degeaba.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-28 01:52:25
         
 
  Duminică nu merg la vot. Nu pentru că așa îndeamnă Băsescu și PDL, ci pentru că mi se pare împotriva spiritului civic să încurajez parlamentarii să încalce legea. Voi merge la referendum când îl vor suspenda pe președinte, oricare ar fi el, potrivit Constituției. Adică, vor aduce probe solide că a încălcat grav Constituția
no-man’s-land
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 01:37:49
         
 
  "Dați-mi voie să avem discreția necesară"
Va roaga Robert Negoita
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 01:31:38
         
 
  Domnule Bordas, chiar daca asa pare, va reamintesc ca tara este condusa de altcineva cat timp eu si Base bem o bere in carciuma.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-28 00:18:01
         
 
  Președintele ales-bules!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 23:58:52
         
 
  Voi nu doar că votați din cîrciumă, ci și conduceți țara de acolo, ceea ce nu e puțin lucru.

Se poartă? Poate la voi, acolo. Și nu pentru multă vreme. Încă două zile, cel mult.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:58:45
         
 
  Bordas, eu si Presedintele ales al tuturor romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, vom vota. Asta e clar. Amandoi vom vota din carciuma, desigur, de cate ori dorim, pentru ca se poate si se poarta, nu-i asa?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 23:56:45
         
 
  Afeule (dacă tot suntem la ora alintului), nu te-ai gîndit oare că nu ești persoana potrivită pentru a lămuri lumea? Prea multele lozinci învățate pe de rost ți-au cam scăzut capacitățile pedagogice. Pentru a nu mai vorbi despre cele cognitive.

Oricum, apreciez faptul că te-ai decis să te prezinți la vot. Dacă nu cumva te-ai sucit subit, precum iubitul președinte al tuturor romînilor de pretutindeni.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:52:40
         
 
  domnilor, acum văzui, hai să ne mutăm de-aici, suntem offtopic :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 23:30:29
         
 
  chiar, de ce pătrățelele alea trebuie să fie roșii?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 23:28:28
         
 
  Socaciu? :))) Victor Socaciu ? :)))
El si Fuego... Impodobeste, mama, sarcofagu'!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 23:27:49
         
 
  am scris o poezică despre poporul meu. e cu pătrățel.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 23:26:53
         
 
  Bordasule, poate ca nu pricepi, dar pentru asta sunt eu aici, sa iti explic. A trecut vremea tancurilor. Civilizati-va si voi, fratica! De unde atata ciobanism sovietic pe plaiurile mioritei?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 23:25:35
         
 
  AF, atîta vreme cît mătușica UE nu și-a trimis tancurile și avioanele la granițele noastre, înseamnă că e de acord cu lovitura de stat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:21:55
         
 
  Florian, eu nu ascult socaciu. o să mă întrebi care-i legătura, iar eu n-o să fiu în stare să-ți răspund.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 23:21:15
         
 
  Radu, poate cred ca si dl. Bordas este. Eu sunt cu siguranta, pentru ca am denuntat lovitura de stat a bolsevicilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 23:18:17
         
 
  ecsi, amîndoi suntem colportori, îți spun eu, dar nu văd nimic rău în asta, viața-i plicticoasă. urmează peia.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 23:14:52
         
 
  Scuze, întrebarea despre înviere era adresată lui ecsi, nu lui Epi.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:11:45
         
 
  Ecsi, lasă-i pe alții să vorbească. Consecvența nu e tocmai punctul tău forte.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:10:48
         
 
  Cînd scriam mai jos că s-a terminat, era vorba despre interviu. Sper ca duminică seara să o pot spune din nou. De data asta, cu privire la o epocă. Tristă, foarte tristă pentru poporul acesta.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:09:32
         
 
  Dupa ce si-a luat mii de euro, Aliodor parapsihologul neamului incalca peincipiul confidentialitatii. Adica e colportor ca Radu. Cola nu era violeta!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-27 23:09:13
         
 
  Radu, nu era pe OTV :)

Oricum, s-a terminat. Dar ceea ce spune in JN poate și merită să fie citit.


Epi, ai înviat?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:06:19
         
 
  Puteți citi și destăinuirile din Jurnalul Național.

Iată ce spune despre suspendatul nostru președinte, despre cel despre care afirmați că este singura soluție pentru acest popor:

Acum sunt mâhnit de tot ceea ce se întâmplă, de denigrarea valorilor perene ale neamului. Mă gândesc că moșii și stămoșii noștri se răsucesc în mormânt văzând ce se întâmplă cu moștenirea lăsată. Sunt mâhnit de vrajba pe care o seamănă necontenit cel care ar trebui să fie împăciutorul, mediatorul, cel care ar trebui să atenueze conflictele societății, un om care nu își iubește poporul, care nu pune accent pe valorile familiei, pentru care cultura nu are nici o valoare, un om pentru care intelectualitatea este un balast de care trebuie să scape.

............................

Aici a fost marea problemă. Ceea ce am găsit sau, mai bine spus, ce nu am găsit acolo, în interiorul omului Băsescu. În afară de iubirea de sine, n-am găsit iubirea pentru aproapele său, iubirea de oameni. Și am fost uimiți. Cel care nu iubește poporul l-a condus pe acesta și voia să îl conducă în continuare. Atunci am avut un moment în care am vrut să ne retragem.

Și încheie astfel:

Domnule Ciutacu, societatea noastră este în suferință. Pentru-că este îmbolnăvită de de ego-ul lui Traian Băsescu. Noi, cu toții, putem aplica cele patru adevăruri universale: 1.Există suferință. 2.Suferința are un început. 3.Suferința are un sfârșit. 4.Există o cale de a elimina suferința. Pentru noi, calea pentru eliminarea suferinței este votul pentru demitere. Eu votez DA pentru demitere.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 23:03:16
         
 
  pe ce canal, frate?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 23:02:51
         
 
  Ar trebui sa-l urmareasca Geoana!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-27 23:01:56
         
 
  Urmăriți interviul luat lui Aliodor Manolea. Un interviu care spune tot despre cel suspendat. Și adeverește tot ceea ce credeam și spuneam despre el.

Pe înțelesul fiecăruia.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 22:55:22
         
 
  err: Nu-i asa, copy? LOL :))))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 22:16:45
         
 
  Un clip pentru intelesul fiecaruia :) Nu-i asa, copii?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 22:15:30
         
 
  http://www.ghimpele.ro/2012/07/imnul-referendumului-nu-mi-e-frica-de-beau-beau-video/

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-27 20:55:06
         
 
  ci să reașez în tipare normale  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 18:09:30
         
 
  Nu să par ceea ce spui tu, aferel, ci să pun în reașez în tipare normale mofturile unor indivizi ca tine care se fac că nu știu că-s niște slugoi! Și niște vietăți complet lipsite de demnitate.
Dar, de fapt, niște mecanisme humanoide cipate cu un program, al cărui algoritm iscă întotdeauna o stare de scîrbă maximă pentru privitori.


Asta ar fi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 18:09:03
         
 
  Domnule Peia, credeti ca, daca folositi tot felul de apelative jignitoare, veti reusi sa pareti, in sfarsit, o persoana mai inteligenta decat stim ca sunteti?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 17:42:01
         
 
  La acre nas, măi agarici?
La al lui Pinocchio?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 17:39:28
         
 
  Da, asa este! Victor Ponta insusi este garantul ca sondajele cu pricina sunt adevarate. Dintr-un moment intr-altul, prededintele ales al Romaniei va face acest anunt de pe ecranele televiziunii Nasul TV. Comutati urgent pe Nasul.TV si fiti pe faza, ca sa nu ratati momentul :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-27 17:36:39
         
 
  Ce te freacă pe tine grija asta, măi catrenel!
Da' imoralitatea stupefiantă care răzbate din toate aceste fapte, pe care le sau nu le cunoști integral, nu te preocupă deloc?
Dar ilegalitatea acestor acte, comise de un așa zis președinte, nu te?
Cam ce s-ar întîmpla prin America voastră dacă președintele s-ar dovedi un astfel de găinar?
Ia răspunde tu aici, fără să ne mai iei la tîrcoale propagandistice.
Vedem noi ce facem după ce scăpă de căpcăun?
Nu te frece pe tine grija, ca pe merkăli și abroși, ce-s, cu toți, la pungă, groși, că nu ne-ați dat voi să mîncăm pînă acum. Dimpotrivă, ați luat de la gura nosatră și miliarde de euroi.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 17:31:43
         
 
  Pica, nu pica basescu, viata romanului nu se va schimba cu nimic. in loc sa il fure unii, il vor fura altii.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-27 17:24:05
         
 
  Cea mai ultimă oră:
Dosarul Mihăileanu a dispărut din arhiva primăriei capitalei!!!
Opssss!
A ce miroase?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 16:47:09
         
 
  Imposibil!
Asta ar însemna scrificarea lui băsescu.
Nu cred nici picat cu ceară.
O altă manevră pregătește.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 16:44:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE