FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
pe cine sa mai crezi?!
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ci viteazul marinel
Făcu, în Olimp, pe el,"
(Versuri din celebra balada populara "Adevarata fata a lui Basescu" culeasa de pe peretii budelor de renumitul folclorist si general tovarasul Ioan Peia)

Peia: -ne-a spus si Scanteia,
ce-n nadragi facut-a chelul!
catre genu, Marinelul:
-nu-n nadragi, ci doar pe Peia!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  simptomatic as spune eu, AFe! toti ce-i care-l sustin fatis pe liderul lor maxim(ca al romanilor nu e mai demult, nici insondajele oficiale), nimeni altul decit matrozu' ce arunca ancora flotei romanesti in neant sufera de un mimetism izbitor:grobieni, guralivi, mitomani, rebarbativi, si impertinenti pina la sfidare.daca adaugam faptul ca privesc chioris spre argumentele de bun simt si sunt chei, cu doar cite-un firicel de idee fixa si eronata, tabloul imitatiei si nasterii basistului robotizat e complet.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 19:13:32
         
 
  ps. nu te bucura, Cioacă, n-am revenit, trecui să văd dacă mai activezi...și-activezi neică, din toate pozițiile, inclusiv din aia iogineico-sanitară de golire a sigmoidului. să-ți fie rușine, ești om bătrîn, ai famelie, ești stîlp al comunității transfuge californiene, se poate?(întrebare retorică)
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
Dumneavoastra aveti orbul gainilor la ochiul stang, cel drept, sau la amandoi?! De ce va intreb asta? Fiindca observ ca nu vedeti sa mai cititi motto-urile, atunci cande ele sunt semnate de cel mai mare general care l-a dat pana acum Europeea. Daca nu ati avea acesta ciudata boala care se numeste Dragoste Oarba pentru generalul-pescar de la Giurgiu ati fi observat ca discutia indirecta dintre susnumitul pescar si fostul dictator este intiata de tovarosul general Peia in renumita lui balada. Am impresia ca intreprindeti aceste atacuri impotriva mea din gelozie. Indiferent cine v-a informat (nu cumva a facut-o Muscal-Turcitul?!) ca in lipsa dumneavoastra de pe site tovarasul general Peia mi-ar fi facut ochi dulci, sa stiti ca nu este adevaraat, fiindca el are ochi dulci numai pentru dumneavostra.

p.s.
Salut reintoarcerea dumneavostra pe site. Insa nu v-as recomanda sa va mai avantai singur pe plaiurile europeeice. Luatii si pe Dragos Iovan si Yago Croncanicarul cu dumneavoastra, fiindca nici nu stiti cat de agresivi si de nestapaniti au devenit diasporezii de cand cu referendumul asta.
Pana si maritul nostru padisat Christophulos a ajuns sa vina numai insotit de marele general Giony Paiosul, si asta inarmat pana-n dinti. Atat de periculoase au ajuns sa devina infundaturile europeeice, dupa ce au fost aprinse de discursurile tribunului Andrei Florian impotriva loviturii de stat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-26 17:56:32
         
 
  Nu stiu cum se face, dar Dumnezeu aseaza lucrurile in asa fel incat pana si orbii pot sa le desluseasca. Mai toti cei care de-a lungul timpului au fost certati cu regulamentul site-ului si-au asociat imaginea cu toti cei care, in timp, au dovedit ca sunt certati cu legile tarii.
Ban la ban si paduche la paduche, spune o vorba populara.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:23:42
         
 
  pfuiii (...) domnule Cristescu, dar onorabilului coleg Gh. Rechesan cînd i-ați redat nivelul?! oi fi priceput eu că în împrejurări ca acestea micile pasiuni, nu-i așa, trebuie să dispară; că duetul Lolek și Bolek, vremelnic amputat de vitregiile soartei (în urma intrigilor și mașinațiunilor unui grup de mișei de ambele sexe, care v-au sufocat cu depeșe defăimătoare) trebuia refăcut.
dar nu trebuia să știm și noi?
de ce v-ați sfiit?
mai ales că mulți dintre noi, ceilalți, adevărații suporteri ai nobilelor principii ecoliterare, doream să-l propunem Editor, sau măcar secretar general al Comisiei de Etică și Litigii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-26 14:02:51
         
 
  pfuiii, pe europeea secțiunea lirico-satirică tot în suferință, tot "dueluri" în catrene! trecui să văd dacă s-a schimbat oarece...da, matusalemicul postator transoceanic, a trecut de la aluziile cu iz sexual(semn de priapism degenerativ)la cele coprofile...nah, să vină pompierii cu tulumba să-i stingă zelul probăsescian!
între noi fie vorba, stimabile editor/editoare icsulescu/asca, mie mi s-au radiat texte absolut nevinovate pe lîngă zelul fecalier de mai sus!

ps. nu te bucura, Cioacă, n-am revenit, trecui să văd dacă mai activezi...și-activezi neică, din toate pozițiile, inclusiv din aia iogineico-sanitară de golire a sigmoidului. să-ți fie rușine, ești om bătrîn, ai famelie, ești stîlp al comunității transfuge californiene, se poate?(întrebare retorică)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 12:29:17
         
 
  când matrozul iar în târg,
își golește-a sa vezică,
ușurându-se cu sârg,
face fleașcă pe mitică!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-26 11:19:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE