FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui destept de exceptie
Text postat de Dumitru Cioaca
Cumva, unii incearca sa justifice actiunea lor coroziva prin sintagma veche "prosti, dar multi". Si ce daca? La aceasta se poate foarte bine replica: "multi, dar tot prosti!"
(Fragment filosofic din "in aceste vremi..." de Kosta Vianu in care toti europeiicii care nu impartasesc simpatiile politice ale domniei sale sunt incadrati in Clubul Prostilor.)

dintre prosti cel mai inept,
fiindca e la minte nul:
-Kosta e cel mai destept!
dar de ce-o fi si fudul?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimare domnule Kosta,
Am pretins eu vreodata ca asi fi un om destept?!
Dar sa stiti ca si prostii isi au rostul lor: fara ei desteptii nu s-ar putea da de si mai destepti decat sunt. Si mai are Poporul Roman inca un proverb dea dreptul genial:
-Un prost arunca o piatra in balta si zece oameni destepti nu reusesc sa o scoata!
Eu, fiind la fel de prost ca si cel care a aruncat-o, domnule Kosta, niciodata nu am incercat sa scot acea piatra, am lasat-o sa putrezeasca acolo, in balta, fiindca am considerat ca daca o scot tot nu-mi va aduce nici un folos. Intrun catren mai vechi spuneam ca prostul care a aruncat piatra, nu a aruncat-o chiar de pomana, ci pentru a creea locuri de munca la zece oameni destepti. Si cred ca acesta este sensul adevarat al proverbului.

p.s.
Dumneavoastra chiar credeti ca toti pedelistii sunt niste prosti? Nu cumva sunt si ei niste oameni la fel ca dumneavostra insa cu alte pareri politice? De unde si de cand, intr-o democratie, cel care are o parere politica diferita de a mea este musai sa fie prost?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 10:39:58
         
 
  Ti-ai demonstrat singur de ce ar trebui, teoretic, sa faci parte din zisul Club: pentru ca nu pricepi nimic din ce ti se spune si nici daca ti se arata cu degetul. Atata ai priceput dumneata din textul meu, ca te-as fi facut pe dum,neata prost? Nu e adevarat nici macar in logica imediata, deoarece, martor mi-e Yehova, nu te-am facut eu! Clubul Prostilor, credeam ca s-a inteles, ii reuneste pe toti pedelistii marinarului chiozlau, cu tot cu bufonii care se straduiesc sa mai indese carpa anticomunismului in gaurile prin care barca lor ia apa din greu. Dar daca nici de data asta nu pricepi, n-am ce-ti mai face. Si, pana la urma, pentru mata e mult mai confortabil sa ramai asa.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-24 08:42:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE