FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lansare de carte
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Luni, 23.07.2012, incepand cu orele 19.30, la Oaia Neagra Cafe Atelier, va avea loc lansarea cărtii "Versuri albe pentru zile negre", Editura ZIP, 2012, autor Loredana Tudor-Tomescu.

Cartea a fost prezentata pentru prima data publicului vineri, 20 iulie in cadrul Cenaclului de Seara, la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Loredana Tudor-Tomescu este jurnalist roman stabilit in Australia unde a initiat mai multe proiecte dedicate comunitatilor romanesti in colaborare cu DRP – Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni si Asociatia Culturala Adsum.
Autoarea a mai publicat, la Editura ZIP, trei carti pentru copii: "Carticica lui Tudorel" 2010, "D-aia n-are ursul coada" 2010 si "Aventurile lui Harap Alb si ale prietenilor sai nepereche" 2011, carti care au intrat in Programul Adsum 'R.A.Dar Cultural' .

In volumul "Versuri albe pentru zile negre" autoarea ne propune o poezie filtrata prin sensibilitatea si reflexia feminina dublata de ironia unui jurnalist experimentat .
Dincolo de jocul sprintar al cuvintelor si de metafora bine construita se poate remarca unitatea semantica a volumului in care experienta comportamentului si atitudinea poetica este complet asimilata de forma.

Oaia Neagra Cafe Atelier - C.F. Robescu , 14 ( langa biserica Sf. Mina)
Pentru rezervari: 0215699107 / 0769488313

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pentru a face cunostinta cu autoarea va recomand

http://www.tvrplus.ro/editie-jurnalul-cultural-36603

minutele 21:30-24:00

In sala au fost 35 de persoane.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-23 14:01:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE