FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ferpar
Text postat de Dumitru Cioaca
Dupa asasinarea miseleasca a tezei de doctorat care il are de autor pe mult iubitul si stimatul si cel mai desteptul fiu al Poporului Roman din ultimile doaua luni si aproape ceva, "Comisia de aparare cu orice pret a titlurilor academice furate" condusa de expertul in prazeologie si tehnica agramarii, genuneanu, propune urmatoarele masuri de inalta cinstire a marei disparute:
1) Inmormantarea cu onoruri nationale a operei nepieritoare sub temelia Academiei Romane.
2)Distrugerea din temeli a institutiei care a savarsit odioasa crima, Universitatea din Bucuresti.
3) Ridicarea pe locul ramas viran a unei statui a fostului doctor Victor Ponta, dar numai dupa ce acesta va fi omorat de prietenii lui de partid.
4)Readucerea in lanturi la Palatul Cotroceni a instigatorului moral al asasinatului, fostul dictator Traian Basescu pe data de 30 Iulie.
5)Organizarea saptamanala pe timp de un an de zile a unor seri comemorative in cadrul berariei Gambrinus la care pot lua parte numai tezele de doctorat care poarta banderola de doliu insotite de posesorii lor.
6)Instituirea trofeului Ponta care va fi decernat anual celui mai bun plagiator roman.
7)Infintarea unei edituri care se va ocupa numai cu tiparirea si difuzarea operelor plagiate.
8)Scimbarea numelui institutiei in care isi desfasoara activitatea pentru binele tarii primul ministru roman din "Palatul Victoria" in "Palatul Plagiatorului.
9) Baterea unei monedzi comemorative care sa aiba pe o fata chipul ganditorului Ponta iar pe cealalta fata imaginea insangerata a gatului conducatorului lui pentru teza de doctorat, doctor Adrian Nastase.
10)Sustinerea in cadrul organizatiei UNESCO ca o copie dupa teza de doctorat a marelui om de stinta Ponta sa devina monument al civilizatiei universale.

Si acum cate va cuvinte de imbarbatare.
Dragi romani, trecem prin momente a caror tristete si disperare nu pot incapea in cuvinte. Prin disparitia prematura a tezei de doctorat a omului de stiinta Victoras Ponta cultura romana dar mai ales cea universala au primit o lovitura grea. Insa asa cum Poporul Roman a gasit resursele sa treaca peste cearta dintre Traian si Decebal, el va gasi si taria necesara sa treaca peste acest asasinat odios si inutil. Fiindca Poporul Roman dispune de cei mai productivi pruni si de cele mai dulci prune. In orice mare tragedie se afla si samburele unui nou inceput de comedie. Deci sa nu disperam ci sa ne unim cu totii in spatele marei disparute pentru a duce faima Romaniei chiar mai departe de cat a reusit sa o duca opera de neinlocuit.
Dumnezeu s-o ierte!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  peia, amice, unde ma aflu eu acuma nu e deloc ora de somnic.
Vezi, asta e unul din avantajele de a fi cetatean al planetei, nu doar al satului unde te-ai nascut si din care nu ai iesit niciodata.
Decat poate pana la magazinul comunal.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:23:37
         
 
  Ba eu il vad, ca nu sunt ipocrit ca tine. Il vad si pe marinar ca e un golan si un betiv, dar il vad si pe ponta ca e un mincinos si un pungas.
Asa ca ... viitor de aur tara noastra are.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:21:31
         
 
  Aveți insomnii cu referendun-dum?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:11:41
         
 
  Da' voi nu vă mai culcați, măi epigranțior?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:11:04
         
 
  Nu, nu prea reușesc să-mi dau seama de palgiatu lu Ponta, dar vîăs foarte clar plagiatu lu kiobeși!
Pă care nu-l prea vezi tu.
Chestie cu trestie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:08:11
         
 
  Pana si un copil de sapte ani isi da seama ca lucrarea aia e un plagiat, dar peia nu si nu!
Daca plagiatul ar fi fost al lui Ungureanu, sa te fi tinut atunci!

PS: peio, esti mai jalnic chiar si decat ponta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:04:00
         
 
  Ai idee cam cat mai costa un astfel de sondaj intr-un teren petrolier dat in exploatare numai de cativa ani?
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-21 06:12:58

Pe criza asta, si cum leul a scazut, plus discontul ce se aplica diasporenilor, USL-ul a facut un tarif special, care nu va fi divulgat decat dupa referendum.
Cred ca mai rezisti pana atunci ca e colea, dupa colt !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-21 17:36:47
         
 
  Vali,
Daca tu zici ca la Gambrinus berea se va servi direct de la sonda voi trece si eu pe acolo sa beau cativa barili si sa intru in vorba cu partile artistic rotunjite ale sondoritelor.
Poate ca voi intreprinde si cateva sondaje, din alea reale, fiindca de astea electorale sunt satul.
Ai idee cam cat mai costa un astfel de sondaj intr-un teren petrolier dat in exploatare numai de cativa ani?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-21 06:12:58
         
 
  Dar de Comisia de etică, ANCS - Autoritatea Natională de Cercetare Științifică - anume cea care a spus că nu este vorba de un plagiat, și singura îndreptățită prin lege să dea verdicte, comisie care, culmea! a fost îndritutită a face asta, prin Legea educației, funeristă - doar această comisie e numită a face acest lucru. Restul sunt goarne băsiste.
(tovarasul general Peia)

Tovarase general Peia,
Daca dumneavoastra ziceti ca nu este plagiata, eu ma supun ordinului, gata, nu este plagiata. Insa noi tot santem in minoritate fiindca cei de la "NATURE" zic ca lucrare este plagiata, comisia desfintata in timpul sedintei de un ministru sindicalist si condusa de un academician a zis ca este plagiata, si acum cei de UB zic acelasi lucru. Numai comisia asta frezata de ministra de la invatamant numita de omusorul de stiinta Victoras a spus ca diploma de doctorat a doftorelui Ponta este curata ca lacrima. Deci scorul ar fi cam trei la unu in favoarea basistilor. Parerea mea este ca Ministerul Invatamantului ar mai trebuii sa infinteze inca trei comisii de analiza a celei mai renumite teze de doctorat din istoria Romania pentru ca scorul sa devina 4 la 3 in favoarea nostra si a pontistilor.
Ma rog nici 4 la 3 nu este o victorie rasunatoare fiindca va fi obtinuta in prelungiri, dar totusi va fi o victorie. Ce ziceti de propunerea mea? Daca sunteti de acord cu ea sa stiti ca eu o votez cu patru maini.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-21 06:01:15
         
 
  Nene Mitica,
Intrucat blocul in care este locata beraria Gambrinus are bulina, de la ultimul cutremur, beraria fiind nefolosibila, noul guvern al Romaniei, in urma negocierilor ce le-am avut cu el prin telefon in ultimele 20 de minute, a hotarat sa mai faca un imprumut le la IMF de 5 (cinci) miliarde pentru reconstructia si remodernizarea blocului si inclusiv a berariei ce va fi dotata cu trei sonde : una pentru bere blonda, una pentru bere neagra si una de rezerva ca nu cumva musterii sa sufere de sete in caz de avarii tehnice.
Totodata, conform traditiilor, gratarul pentru mititei va fi comandat la firma Siemmens, ca nu va fi decat vreo 13 milioane, dupa estimatiile organelor de partid, si va fi pentru tot poporul, adica, orisicine va dori va putea sa-l vada din strada.Gazele pentru gratar vor fi donate gratuit de pretena noastra de la est, cea care ne-a eliberat de cate ori am fost ocupati cu munca. In schimb carnea, inca se mai discuta, si-n noaptea asta, prin vot secret se va hotara daca vor fi fripti sau prajiti.
Am sa te tin la curent de 220 cu ultimele detalii.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-21 00:18:30
         
 
  cioacă,
Cam cît dracu îți plătesc ăștia să scrii tîmpeniile astea răsuflate, fără cap și coadă?
Te-aș mai întreba cine sunt cei care susțin ce vrei tu, anume plagiatul ăla, da' sigur habar nu ai, la fel cum habar nu ai cine e în drept să dea astfel de verdicte.
Da', după comisia lu funeriu, care și ăia îi dădeau cu clanța pe chestia plagiatului, hopa, că apăru nu'ș ce băsiști, prin Universitate, care cîntă-n cor cu funeriu.
Dar de Comisia de etică, ANCS - Autoritatea Natională de Cercetare Științifică - anume cea care a spus că nu este vorba de un plagiat, și singura îndreptățită prin lege să dea verdicte, comisie care, culmea! a fost îndritutită a face asta, prin Legea educației, funeristă - doar această comisie e numită a face acest lucru. Restul sunt goarne băsiste.

Văd, însă, că nu te interesează deloc plagiatul colonelesei kiobeși, cioacă, adică procurăreasa aia care era pusă, culmea! să-i prindă pe infractori, ea este infractoare de o grămadă de vreme. Ce-i facem în cazul ăsta? O pedepsim retroactiv? Că Ponta poate pleca chiar mîine, nu a apucat să facă mare lucru, presupunînd că ANCSul ăla ar fi partizan, ca și funeriștii.
Dar ce ne facem cu baschetbalista care, dacă se adeverește că a plagiat, înseamnă că toate rezoluțiile ei sunt lovite de nulitate, întrucît au fost semnate de o infractoare!
Cum e, cioacă?

Dar, totuși, cît îți plătesc ăștia pentru gargariseală semianalfabetă de pe aici?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 22:23:34
         
 
  Tre' sa-mi iau o saptamana de vacanta la Acapulco sa imi pot reveni, si cu gandul la prunul nostru national, am sa sacrific lacrimilor mele fluvii de tequila de Nayarit.
Astept de 23 de ani, ca toti romanii iubitori de glia stramoseasca sa se intample un miracol, si iata ce tragedie !
Pace tuturor !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-20 21:20:53
         
 
  Aleluia !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-20 21:15:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE