FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisă adresată domnului Jose Manuel Durao Barroso,
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Președinte Jose Manuel Durao Barroso,

Noi, subsemnații acestei scrisori, cetățeni europeni care iubim România, cu respect vă adresăm următoarea întrebare:
De ce, Domnule Președinte, Uniunea Europeană își încalcă propriul patrimoniu electoral în materie de Referendum, exprimat oficial în “CODUL DE BUNE PRACTICI ÎN MATERIE DE REFERENDUM, adoptat de Consiliul pentru Alegeri Democratice la cea de-a 19 a reuniune (Veneția, 16 decembrie 2006) și de Comisia de la Veneția la cea de-a 70 a Sesiune Plenară (Veneția, 16-17 martie 2007) și a făcut presiuni de natură politică asupra României pentru a-i impune un nedrept și ilegal prag de prezență la Referendumul organizat pentru demiterea președintelui suspendat, domnul Traian Băsescu?
În documentul(mai sus evocat) se menționează în mod expres, la puctul 7:
“7. Cvorum
Nu se recomandă următoarele:
a. un cvorum (prag, procentaj minimal) de participare, întrucât îi asimilează pe cei care se abțin cu partizanii votului negativ;
b. un cvorum de aprobare (acceptarea de către un procentaj minimal din numărul alegătorilor înscriși), întrucât riscă să creeze o situație politică dificilă în cazul când proiectul este adoptat cu o majoritate simplă, inferioară însă cvorumului (pragului) necesar.”
http://www.venice.coe.int/docs/2007/CDL-AD(2007)008-rom.pdf
Această încălcare a propriului patrimoniu electoral european va avea efecte incalculabile asupra democrației din țara noastră și va crea un precedent periculos pentru Europa.
În urma acestei ingerințe directe și în contradicție cu valorile europene, va fi afectat rezultatul Referendumului de demitere a președintelui Traian Băsescu, președinte care a încălcat grav valorile democrației, valorile europene și Constituția României și care, direct ori printr-o rețea propagandistică inimaginabilă, a dezinformat liderii europeni și opinia publică internă și internațională cu privire la situația politică din România și la procedura de suspendare a sa.
Printre ultimele astfel de gesturi se numără dezinformarea doamnei cancelar Angela Merkel, dezinformare recunoscută, public, chiar de către domnia sa în cadrul unei emisiuni televizate. Astfel, domnul președinte suspendat a afirmat că i-a spus doamnei Merkel că în Constituția României, nu este prevăzută procedura de suspendare, cu toate că, în Constituția României se precizează în mod expres, la articolul 95.
“Suspendarea din funcție ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârșirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituției, Președintele României poate fi suspendat din funcție de Camera Deputaților și de Senat, în ședință comună, cu votul majorității deputaților și senatorilor, după consultarea Curții Constituționale. Președintele poate da Parlamentului explicații cu privire la faptele ce i se impută.
(2) Propunerea de suspendare din funcție poate fi inițiată de cel puțin o treime din numărul deputaților și senatorilor și se aduce, neîntârziat, la cunoștință Președintelui.
(3) Dacă propunerea de suspendare din funcție este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Președintelui.”
În spiritul respectului pentru valorile europene și nord-atlantice, valori la care poporul român a aderat fără rezerve, vă rugăm, Domnule Președinte, să dați un semnal politic ferm și neechivoc în privința respectării patrimoniului electoral european. Acest semnal ar putea fi dat în cadrul unui document oficial, conferință de presă ori în oricare alt mod în care domnia voastră credeți că ar fi mai bine. Acest semnal este necesar pentru a recredibiliza valorile europene în rândul românilor și nu numai. Într-un asemenea semnal trebuie menționat expres că Europa respectă propriul său patrimoniu electoral și că un parg sau cvorum nu trebuie impus în cadrul unui referendum în nicio țară membră și că Uniunea Europeană nu impune un astfel de prag, niciunei țări.
Vă mulțumim Domnule Președinte și sperăm că veți da curs solicitării noastre legitime.

Semnatarii acestei scrisori deschise:
Urmează lista semnăturilor:

Cei care doriți să sprijiniți acest demers o puteți face.
-prin semnarea ei
-prin traducerea ei în engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă.
-prin realizarea pe internet a unui topic de strângere semnături (eventual dați-mi mie instrucțiuni cum se face și o voi face eu.
-popularizând-o.
-făcând eventuale corecturi, observații sau reformulări
-alte idei
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adrian, in acest caz, la randul meu, solicit domnului Cristescu sa iti confiste halucinogenele.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-21 10:36:16
         
 
  stimate domnule cristescu!

profit de aplecarea dumneavoastră către dialog și îndrăznesc a vă face o propunere, și anume de a pune la dispoziția lui AF un site al lui și numai al lui.

site în care el să scrie, el să-și răspundă, el să propună și tot el să-și trântească la vot propria-i propunere, pe principiul băsist verificat "eu am o idee, însă nu sunt de acord cu ea!".

ar face referendum când vrea el, dacă vrea poate participa (participare 100%, v-ați dat seama!) sau își poate boicota propriu-i plebiscit, tăcând bosumflat, răspunzând absenteist propriei chemări disperate la neparticipare electorală.

ar fi minunat!...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-21 10:27:40
         
 
  Mimezi prost!
Cu toată școala de spionaj pe care ai făcut-o.
Pentru mine ești un prunc.
Te halesc în doi timpi și trei mișcări.
Dealtfel, de-aia te-ai desumflat brusc.
Linge-ți rănile și așteptă cu paciență.
Te voi angaja, totuși.
Am suflețel caritabil.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-21 09:49:57
         
 
  Domnule Peia, ne cunoastem de atata timp, dar nu ati reusit sa invatati nici pana astazi ca sunt imun la astfel de atacuri stupide. In schimb, poate fara sa va dati seama, dumneavoastra reusiti sa raspundeti de fiecare data, intocmai si la timp, stimulilor pavlovieni.
Priviti-l bine, domnule Cristescu. Pai cu astfel de viteji de carton nu puteti termina nici macar o partida de table fara ca acestia sa o umple de coji de seminte.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-21 09:43:10
         
 
  aferici,
Ești un nesimțit!
Dar, ca să echilibrăm insulta, - vezi insinuarea cu lanțul - ești o javră!
Scurt.
Și un băsist mizer.
Tot așa de scurt.
Apoi, să știi că limbajul ca limbajul, da faptili e und e! A zis-o înțeleptu vostru, cu nume de intestin gros și cu priviri senine, îndreptate care încotro!
Carele e și adunat de pe la docuri (vezi faza cu ...uie, Adriane, de la TV, sau "găozarule" & altele și altele)

P-alea nu le vezi, da' vii să dai lecții de morală!
Ipocriților și pușlamalelor!
Șansele un ipotetic referendum real, adecă ăsta de peste cîteva zile, sunt alea că veți lua-o-n freză cu succesuri!!
Nu mai pînge, că dacă rămîi fără slujbulița de gurist, te angajez eu la săpat gropi, ți-am promis doar!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-21 08:52:22
         
 
  Domnule Cristescu, va rog sa observati cu atentie comportamentul scapat din lant al Maestrului si sa extrapolati efectul produs de astfel de indivizi la o scara mai mare. Pentru ca, de ce sa fim modesti, daca domnul Peia ar fi fost politician, acum ar fi fost in locul lui Antonescu. Banuiesc ca nu este dublu repetent, dar chiar daca ar fi fost asa, Maestrul are acelasi tip de limbaj precum al interimarului, ba chiar sensibil mai bun. Spre exemplu, daca ar fi existat postul de presedinte al site-ului, cati credeti ca l-ar fi votat. Sau, sa presupunem ca sunteti presedintele acestui site si ca domnul Peia si domnul Rechesan, spre exemplu, am ales la intamplare si nu are nicio legatura cu plagiatul, va suspenda in vederea demiterii. Ce sanse ar avea la un ipotetic referendum?
Vedeti de ce, chiar daca ecuatia este scrisa precum in manualele de democratie ruseasca, nu are solutie intr-o comunitate inteligenta?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-21 01:04:32
         
 
  Hai, măi afericiule, nu mai ai tupeu?
Nu mai zburzi p-acilea?
Ți-ai pierit glăscioru?
Ai căzut în poponeață, ca bobocii?
Ai detectat farfurii zburătoare prin cerebel și acum ești în plină meditație transcedentală?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-21 00:26:17
         
 
  Domnule Peia, gata, s-a rezolvat. Le-am spus sa va ocoleasca.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-20 22:48:32
         
 
  Cum e cu băsiștii tăi, care au început să distribuie parale, ca să nu se prezintă oamenii la vot?
Poate prind vreunul din ăștia, să-i rup picioarele!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 22:40:49
         
 
  Ce spui tu, aferele!
Iote ce interes brusc pentru fenomene paranormale te apucă!
Nu mai ai surse și resurse? Nu mai combați, nu mai combați? Sau ai schimbat strategia? Ai realizat că ai cam fost scos pe tușă și încerci să temperezi?
Nasol!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 22:39:28
         
 
  Luati o pauza si urmariti emisiunea "Adevaruri tulburatoare". Astazi, o emisiune de exceptie despre Muntii Buzaului si despre misterele pe care le ascund. In reluare si maine, la ora 18:00.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-20 22:17:40
         
 
  Dom' Jupp,
Spală-l, usucă-l, apretează-l și vei scoate un băsescu perfect pentru un nou mandat!
Să vă trăiască, dar pe noi nu ne puteți convinge cu sofisme băsiste.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 21:10:47
         
 
  Rădulescule,
Pe scurt, după cum reiese și din ceea ce ai spus: ai sunat un om, ai profitat de faptul că ți-a răspuns și ai sărit cu dinții pe el, ca un mitocan!
E lămurit.

Dar chestiunea de mai sus, se multiplică în multe alte gesturi de aceeași factură, în ceea ce te privește.
Cel mai apropiat, ca memorie viciată, este postarea scrisorii unei isterice, care mă amenința ca o componentă a unui grup mafiot, că-mi va face și va drege, pentru că i s-a părut ei că i se pare!
Tu - specific felului tău de a fi, de țățică colportoare de vești veninoase - iute-iute ai postat-o, ca să-ți răcorești pipoțica motivînd, mișelește, că tu doar ai pus-o pe perete, ce vină ai!?...
Justificarea, ca și gestul, mizere, sunt amprenta-ți identitară. Adică pur băsistă.

Așa că, virajurile tale argumentative sunt nule, de drept.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 21:08:08
         
 
  Domnule Bitter,

Nu am scos din niciun context. A sesiza esența dintr-o situație nu înseamnă scoatere din context.

Mă surprinde lipsa domniei voastre de înțelegere cu privire la patrimoniul electoral european care presupune scimbările electorale de fond să nu mai poată fi făcute cu un an înainte de un scrutin. Și este la fel de imoral sau ilegal indiferent cine ar face-o. Eu mă refer la principii și nu la partizanat. Ca exemplu, am acuzat aici procedura USL de a "reevalua" pedeliști, m-am exprimat neechivoc în legătură cu plagiatul domnului Ponta, etc.

Vă respect poziția în legătură cu răspunsurile date la cele două întrebări. Îmi exprim surprinderea și nedumerirea și mă limitez la atât. În această situație ne despart prea multe lucruri pentru a mai continua. Preocupările mele actuale au altă miză așa că, eventual, poate le reluăm după 29 iulie!

Puteți continua cu "rechizitoriul" dumneavoastră, Europeea fiind cu adevărat un site democratic. Îmi rezerv dreptul de a nu mai răspunde, cel puțin în acestă perioadă, întrucât din răspunsurile dumneavoastră sunt edificat în ceea ce privește neutralitatea dumneavoastră și respectul pentru timpul meu. Să auzim de bine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 20:12:58
         
 
  Stimate domnule Cristescu,

Nu pricep de ce mi-ați dat linkul cu articolul 65 care culmea, incriminează tocmai USL-ul pe care îl susțineți cu atîta ardoare!
De asemenea, poate mă lămuriți ce este "patrimoniul electoral central", ce i-au făcut portocalii ăstuia și ce legătura are cu noua lege a referendumului impusă de actuala majoritate?

Dvs. vreți să reduceți "scrisoarea deschisă" la doar două puncte. De fapt, exact aici este problema, dvs., scoateți din context cele două situații și nu vă deranjează nimic altceva. Asta eu o consider încercare de manipulare.

Răspund:

1. Și-a încălcat UE propriile valori impunându-ne un prag la Referendum?
NU! UE nu a impus pragul, el exista anterior iar Ponta și ai lui au vrut să îl desființeze. Dacă UE ar fi trecut cu vederea, și-ar fi încălcat punctul 65 pe care tocmai mi l-ați fluturat pe la nas. În contextul dat, acea "nerecomandare" de la punctul 7 de care vă tot legați nu își are aplicabilitatea deoarece nu vorbim de procesul construirii unei legi organice ci despre o lege abuzivă impusă în pripă de USL.

2. Există o procedură de suspendare a președintelui, menționată expres în Constituție?
Aici un jurist este mai îndreptățit să răspundă și bănuiesc că ar spune "da". Eu, ca informatician care lucrează de un mileniu cu proceduri, nu aș considera niciodată ca "procedură" o făcătură interpretabilă și care permite utilizarea abuzivă. Dar așa sunt eu, am un dinte împotriva incompetenților și a penalilor care au scris constituția și legile în țara asta.
Eu cred că (și) aici băse a greșit, TOTUȘI susțin că dvs. încercați să manipulați cititorul făcînd presupuneri (pe care tocmai v-am prins că ați afirmat că nu faceți - altfel spus, comiteți, la o altă scară, e adevărat, aceeași greșeală precum marinarul) fără acoperire.
Și ca să nu ziceți că acuz fără exemple, iată lista de presupuneri care stă la baza concluziei dvs. din scrisoare și anume că "... a dezinformat liderii europeni și opinia publică internă și internațională cu privire la situația politică din România și la procedura de suspendare a sa":
a- băse era treaz;
b- băse se referea la art. 95 din Constituție și nu la vreo lege de aplicare a prevederilor constituționale;
c- că într-adevăr a vorbit cu Merkel;
d- că Merkel își culege informațiile din discuții private cu "prietenii" (ha, ha, toate serviciile secrete nemțești erau în concediu, Merkel trebuia să îl întrebe pe băse cum e cu procedura).

Și acum vă pun și eu o întrebare: De ce ați scurtat declarația lui băse, aia cu "nu am mințit"? Poate pentru că mesajul complet nu se mai potrivește cu textul dvs.? Offf.. și mai ziceți că vă acuz pe nedrept de manipulare...
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 17:16:25
         
 
  bade, sincer să fiu, i-am înjurat pe mulți la viața mea (oricum, probabil nu mai mult de 5% din cîți ai înjurat matale, dar ce mai contează). acu, că unii din ei au cont, sau se clonară prin europeea, nu mai e treaba mea, și cu atît mai puțin a matale, dacă mă gîndesc bine. probabil e vreun fătălău (în caz contrar, mă înjura și el, gîndesc), mai ales dacă se considera fără pată. așa, a preferat să toarne. ți-e amic?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 16:27:55
         
 
  lai! lai! lai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 16:19:48
         
 
  Tornă aici: lai îmjurat pe om la telefon, după ce l-ai sunat perfid, au ba?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 16:19:35
         
 
  care răspuns, bade?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 16:17:04
         
 
  Ocoliși răspunsul pînă la urmă, pitulice unu!
Mă așteptam: e tehnică specifică afericilor, în a căror gașcă ești înscris.
Dealtfel, văd că amicii tăi de cultură agrar-alpină te-au băgat în imnuri.
La mai mare!

Ai uitat un singur lucru: a evita un răspuns direct, echivalează cu a confirma ceea ce am spus.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 16:15:38
         
 
  Din acest moment, tot ce spune guvernul ponta estelipsit de orice credibilitate.

Decizia comisiei de etica a universitatii bucuresti a decis ca ponta a furat teza de doctorat din cartile altora. Pe baza acestei teze, ponta si-a facut o intreaga cariera politica si didactica. Mai mult, s-a aratat foooaarrrte bucuros pe 29 iunie ca aceasta comisie a universitatii ii judeca teza. Acum, la nici 1 luna, spune cu cea mai grea nesmitire, ca e acuzat politic.
Sa nu ma luati cu comisia aceea de etica a ANCS, reorganizata de sindicalistul pop ca ne suparam:)
Pana acum, 2 comisii au decis in unanimitate ca ponta a FURAT: cea a consiliului de atestare a diplomelor (desfiintata chiar in ziua publicari deciziei:)))) ) si aceasta a universitatii.

Frate, da astia numai din lovituri si plagiate traiesc? Acum, cred ca PSD-ul il va manca de viu pe ponta. Zilele USL sunt numarate, indiferent daca pisca sau nu basescu.
Si ne vorbesc ei, de dictatorul basescu. Pai, daca era base dictator, de mult isi mancau uselistii painea cu magiun la hotelul poarta alba.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-20 16:14:46
         
 
  drăguțule, nu te enerva. cu cît te enervezi mai tare, cu atît spui mai multe prostii, iar d-l Corbu, oricît de îngăduitor îl știm, va fi silit din nou să-ți reteze știi tu ce. audiența a luat sfîrșit, te las, mai am și alte chestii de făcut.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 16:08:16
         
 
  Mai bine te-ai da, dracului, pe față și ai intra în corul sindicatelor de colonei făcuți la apelul de seară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:54:07
         
 
  Zău? Asta faci tu toată ziulica? Te joci pe google?
Așa se zice acu? Joacă-te, da' nu crezi că e cam rușinos să spui și altora?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:53:14
         
 
  "Ordonanța de urgență adoptată anul trecut de guvernul Boc care stabilea o majoritatea de 50+1 din numărul total al alegătorilor înscriși pe listele electorale." (DW)

Oare grijulii de la Europa, care fură fefe îngrijați de OU, care nu făcea altceva decît să anuleze OU boculeană, de mai sus, unde or fi fost cînd aiasta,- boculeana, de - s-a dat? Cu capul în nori? Cu fundu-n strîmtori?
D-apăi, neică, nici să ne prostească-n față, 'mnealor, nu merge!
De-aia, văd și simt că un ușor sentiment anti/european începe să se înalțe din piepturi de români. Că, deh, Yalta începe se ne cam pută din nou a vînzare și supunere fără condiții!
Pardon!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:51:14
         
 
  peio, chestia cu pastila am citit-o, firește, pe goagăl, și tot de-acolo am aflat din statistici că în 2012 vînzările de viagra în Giurgiu au crescut spectaculos :) vrei link?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 15:50:51
         
 
  De unde știi chestia cu pastila albastră?
Din proprie experiență?
Te faci că ai auzit zicîndu-se?
Deh!
Mai era unu', pe aici, care-i dădea zor cu astfel de insinuări, după ce, anterior, îi defrișasem locșorul lui de joacă, gustativă, din păduricea cu salcîmi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:44:07
         
 
  rădulescule,
Lasă, tăicuță, manevrele astea de fofilare!
Zi acilea: ai înjurat omu au ba!
Că de ce ți-aș da telefon?
Oricum, m-ai asculta oricînd ai avea chef.
Doar că eu vorbesc taman pe altele.
Sîc!
Iar pe ăsta doar te-njur: o dată dimneața, la sculare, și, o dată, seara, ca să nu te crezi singur-singurel, în bătaia antenei.
Cît privește logica aia, cu paharu, hai las-o! că e pt fraieri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:41:08
         
 
  a, uitasem, mai e o posibilitate. cică alcoolul anulează efectul pastilei albastre :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 15:40:16
         
 
  peio (pt. editori - ruralitate reciproc permisă), uite care-i treaba. mă văd nevoit să repet iar și iar. și iar:

în ce privește IQ-ul tău, eu plec de la prezumția de nevinovăție.

iată, deci. în logica ta, dacă ești invitat la o aniversare și bei un coniac, și, culmea neobrăzării, nu te-mbeți neam, ești bețiv. bun. raționînd în același registru, îmi permiți să concluzionez despre tine, că refuzînd cu o obstinație suspectă - așa cum de altfel declari - orice picătură de alcool, ești fie un alcoolic aflat la dezintoxicare, fie sub un tratament cu antidepresive? în ce privește telefonul, dacă ai curaj, sună-mă, și-ți explic în tetatet (tête-à-tête)...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 15:35:46
         
 
  err:
"zegrean - apărătorul lui din curtea aia care-i face necontenir curte"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:31:28
         
 
  Și, apropo de băsescu,
Dom'le,
Pe aici - nu știu dacă și prin alte părți - există un fel de opinie netă despre marinari: cei mai degradați, cei mai neisprăviți indivizi... cînd veneau pe mal, probabil îndobitociți de legănatul perpetuu și obsesiv al creierului, făceau prăpăd: o țineau tot într-o beție, bătăi și curvărăseală!
Ieri am ieșit prin oraș, în curiozitatea de a mai palpa opiniile: nu mi-a fost dat să întîlnesc unul care să nu-l înjure - cu mare obidă, nu așa, mai pe-nfundatele - pe băsescu. Și, de fiecare dată, venea și justificare atitudinii: "ce să-nțelegi de la un marinar?"
Dom'le, mărturisesc că, personal, nu am înțeles și nu o să înțeleg vreodată cum a putut un astfel de exemplar uman să ajungă în fruntea unei țări! Eu, unul, m-am simțit extrem de jenat văzîndu-l cum se de "șef de stat" (abuziv termen, neconstituțional), printre alți șefi de stat adevărați, care au, totuși, ceva alură de politicieni. Ăsta, așa șoldiu și încrucișat la retine (ca și zegrean, apărătorul lui din cureta aia carei afce curte căpcăunului, e la fel - chestie de afinități vizuale!) parcă era un fel de neica-nimeni, ieșit din boscheți, la cerșit!
Pe dracu, știu că nu trebuie să te legi de defectele omului, dar cînd vii și mi te așezi în cîrcă și mai și-mi impui să o iau pe unde vezi tu, apăi, să mă ierte dumnezeu, nu pot să nu reacținez așa!
Prin urmare:
NU MAI VREAU O ASTFEL DE POZĂ STRÎMBĂ ÎN FRUNTEA NOASTRĂ!
Scurt!
Bașca faptul că, după cum se spune, ochii fiind ferestrele sufletului, imaginați-vă ce suflet de ocnă poate avea insul ăsta.
Dovedit de infinite ori!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:29:43
         
 
  domnule ioan peia, am citit cu interesez citatul din DW, multumesc pentru ca l-ati postat.
in foarte mare masura, ce zic, de fapt in totalitate coincide cu temerile si opiniile personale.
nu stiam ca legea din 2000 a mai fost calcata in picioare si in anii precedenti, am crezut ca acum a fost prima oara. asta imi intareste convingerea ca e necesara cresterea puterii CCR pentru a controla incalcarile constitutiei.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 15:11:36
         
 
  Dom Jupp,
Dacă ai venit să-mi oferi, drept argument, declarațiile lui băsescu, legate de Constituție, declarații despre care ar fi super/inutil să mai pomenesc cît de credibile și serioase sunt, atunci chiar că m-ai făcut praf.
La logică!
Sigur că necesitatea schimbării unei Constituții șoldii, care s-a votat de-am...ulea, îi oferea camelonului manevra perfectă pt a o aduce unde dorea suflețelul lui de dictator, aflat încă în faza de expectativă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:09:58
         
 
  rădulescule,
Dincolo de puseele tale feudiene, poți, totuși, să confirmi gestul infect pe care l-ai făcut, - alături de altele, dar ăsta interesează acum - anume acela de a da un telefon și a înjura, în stil birjăresc, pe cineva de pe acest sait?
Asta, ca să sfîrșim odată cu maimuțărelile tale de domnișorică de pension!

Acu văd că vii să confirmi ceea ce, cu ceva vreme în urmă, infirmai cu revoltă: că ești un bețiv.
Uite cum te luă gura pe dinainte!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:04:16
         
 
  domnule peia, nene ioane,

"putinismul" ar fi fost un pericol real la noi doar daca nu ar fi existat criza din 2009. ar trebui ca ros-albastrii sa comita niste greseli ingrozitoare, ca portocalii sa mai aiba vreun cuvint in parlament de spus dupa alegerile viitoare. daca ma insel, dau o lada de bere :)

Întrebare: oare de ce tot cerea cu atîta insistență băsescu modificarea Constituției?

Raspuns: pentru ca e proasta :) de altfel, modificarile cerute de el anul trecut erau rezonabile si nu dadeau mai multe puteri presedintiei. cauta-le pe net (eu tocmai am facut-o) si o sa vezi ca temerile nu sunt corecte (fireste, in cazul in care ce s-a publicat e si ce s-a discutat cu adevarat, dar tinind cont de faptul ca modificarile ar fi trebuit urmate de vot, sunt mici sanse sa existe diferente majore). eu as fi modificat mult mai multe, de ex. dreptul CCR de a da decizii, nu doar aviz consultativ, pe tema Constitutiei.

Oare cine a prelungit durata mandatulu prezidențial la cinci ani?

Pai cred ca asta a fost facut in 2003, nu? cine era la putere atunci? nu cumva Iliescu si Nastase? crezi tu ca erau vorbiti cu base? :D

Oare cine continuă să ne creadă atît de naivi?
dupa parerea mea, atit usl-istii cit si basistii. daca ma iau dupa intrebarile retorice puse de aici, chiar au dreptate :D

Oare cum de nu reușesc să ne convingă așa-zișii neutri că ei sunt onești?
Răspuns: de-aia!


Așa răspund și eu :) N-am cum dovedi ca sunt onest decît daca pierd pariul de mai sus si dau lada de bere. Atunci n-o sa mai ai dubii (dupa 12 sticle baute).
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 15:03:21
         
 
  Spre știința dlui analist Jupp...

Poate că un ziarist de la DW să privească mai obiectiv problema?
Iată:

Marile capitale occidentale care s-au implicat în problema românească au încercat să impună anumite condiții restrictive în așa chip, încât referendumul de demitere să nu pară o ”execuție”.

Liderii USL au acceptat, la presiunile Uniunii Europene și Statelor Unite, instituirea unui cvorum de validare a referendumului de demitere. „Decizia este nedreaptă, dar necesară pentru țară”, a spus prim-ministrul Victor Ponta la un post de televiziune.

Președintele interimar Crin Antonescu a promulgat legea referendumului, amendată de Curtea Constituțională, exprimând aceelași regrete.

Din punct de vedere legal și constituțional, cvorumul de validare nu era însă deloc evident. Curtea Constituțională afirmase clar în 2007 că stă în puterea neîngrădită a Parlamentului de a stabili o majoritate relativă la referendumul de demitere. De altfel referendumul de demitere din 2007 s-a desfășurat fără cvorum, conform unui act normativ validat de Curtea Constituțională.

Ulterior, legea referendumului cunoaște și alte modificări, de natură să împiedice practic suspendarea președintelui, așa cum a fost Ordonanța de urgență adoptată anul trecut de guvernul Boc care stabilea o majoritatea de 50+1 din numărul total al alegătorilor înscriși pe listele electorale. Într-o analiză atentă a recentelor evoluții constituționale, juristul Bogdan Iancu, director de proiect la SAR, trage concluzia c㠔 Legea referendumului, 3/2000, a fost manipulată în ultimii ani de către toți actorii politici, în mod transpartinic și echidistant”.

Toate aceste evoluții au fost posibile din cauza faptului că în Constituție nu se precizează modul de desfășurare al referendumului.

O altă soluție la care liderii USL au renunțat tacit este aceea a organizării referendumului pe durata a două zile succesive, conform precedentului din 2003. În toamna acelui an, guvernul a anunțat organizarea unui referendum pentru aprobarea noii Constituții în zilele de 18 și 19 octombrie. Grupul Partidului România Mare, nemulțumit de modificările favorabile minorității maghiare, a sesizat Curtea Constituțională care a constatat ”că prin stabilirea desfășurării referendumului național privind revizuirea Constituției în două zile, în loc de o singură zi, nu este afectat interesul general al desfășurării în bune condiții a referendumului, printr-o prezență cât mai mare la urne”.

Aflați sub o puternică presiune occidentală, liderii USL au fost nevoiți să renunțe și la această variantă care ar fi compensat întrucâtva introducerea cvorumului de validare.

În aceste împrejurări, devine evident că marile capitale occidentale care s-au implicat în problema românească au încercat să impună anumite condiții restrictive în așa chip, încât referendumul de demitere să nu pară o ”execuție”. În definitiv, peste tot în lume ar fi ușor să demiți prin referendum orice guvern sau președinte devenit impopular în urma măsurilor de austeritate. La limită, o democrație reprezentativă ar fi, în chipul acesta, înlocuită cu o democrație directă și, cu siguranță, că nicăieri nu ar mai fi posibile tăieri de cheltuieli sau majorări de impozite. Miza nu pare să fie aici democrația ca ansamblu de proceduri, ci guvernabilitatea în situații de criză economică. Adică exact ceea ce sperie mai mult pe principalii responsabili politici europeni.

Întrebarea esențială este însă aceasta: președintele Traian Băsescu a fost suspendat și se găsește din nou în fața unei consultări populare numai din cauza măsurilor de austeritate adoptate în 2010? În argumentația lor din Parlament și ulterior în cursul campaniei electorale, militanții USL au pus un accent extrem de mare pe subiectul salariilor și pensiilor. Dar impresia externă și mai ales la Berlin a fost nefavorabilă, căci dacă președintele și guvernul său au fost priviți cu încredere în ciuda defectelor lor vizibile este tocmai pentru că au adoptat un plan de austeritate. Așadar într-o anumită măsură, USL și-a făcut un grav deserviciu insistând facil asupra acestor subiecte care sunt în anumite cercuri europene dinamită curată.

În România însă puțină lume se îndoiește că președintele a fost suspendat din multe alte pricini și care au legătură în primul rând cu incapacitatea sa de a crea un cadru de cooperare politică transpartinică.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 15:00:33
         
 
  peia, repet, pe tine nu te-am suspectat de inteligență decît 2-3 minute, după suta aia de coniac... dac-o fi fost coniac. e ora 3, tu nu dormi deloc? e clinic demonstrat că în cazurile de agitație psihomotorie, o oră-două de somn la amiază, 5 min de jogging pe tarla dimineața, și 3 dușuri reci pe zi fac minuni. vrei link?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 14:59:14
         
 
  Domnule Bitter,

Verificați la adresa http://www.venice.coe.int/docs/2002/CDL-AD(2002)023rev-rom.pdf

"65. Ceea ce trebuie evitat, este nu atât modificarea sistemelor de scrutin- ele pot fi întotdeauna îmbunătățite – ci modificarea lor frecventă sau cu puțin timp (mai puțin de un an) înainte de alegeri. Chiar în absența unei intenții de manipulare, modificările vor fi dictate de interesele iminente ale partidului politic."

Și apoi vedeți cine a încălcat patrimoniul electoral central. Dar v-am spus eu am acceptat și am pledat pentru acceptarea condițiilor impuse și a modificărilor. Deși UE trebuia să se sesizeze când s-a făcut prima încălcare.

Așa că argumentul nu este copilăresc deloc.

Ori nu ați citit cu atenție textul scrisorii, ori nu ați înțeles, ori nu știu care vor fi fiind cauzele de încercați să amestecați un demers corect cu alte probleme.

Răspundeți la întrebările:

1. Și-a încălcat UE propriile valori impunându-ne un prag la Referendum?
2. Există o procedură de suspendare a președintelui, menționată expres în Constituție?

Acestea sunt problemele din textul scrisorii. Că doriți să le legați de altele este treaba domniei voastre. Și neutralitatea domniei voastre.

Din păcate trebuie să plec. Nu știu dacă am răspuns la toate observațiile. Dar nici nu știu dacă sunt întemeiate. Poate mai târziu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 14:57:05
         
 
  Domnule Cristescu,
"O discuție corectă nu pornește de la prezumția de vinovăție, nu face insinuări, ..."

Discuția a pornit din momentul în care ați scris articolele. Din punctul meu de vedere, sunt scrise tendențios și vă pot da exemple. Voiam doar să aflu dacă au fost scrise așa din neștiință sau intenționat.

""scăpările" de logică"- acuzator, sentențios, imprudent și nedrept
Nu săriți că nu e chiar așa de nedrept și faptul că nu cunoașteți legile nu e o scuză.
Iată ce zice prietenul google despre legea 3/2000:
Art. 10.
Demiterea Presedintelui Romaniei este aprobata, daca a intrunit majoritatea voturilor cetatenilor inscrisi in listele electorale.
Singurul meu dubiu este dacă legea mai era în vigoare în acest an.
Acum să urmărim firul logic al evenimentelor:
- PSD crează legea referendumului în 2000.
- USL îl suspendă pe băse.
- USL se încurcă de propria lege și hotărăsc să o schimbe printr-o ordonanță de urgență, apoi printr-o altă lege a referendumului. principala schimbare făcută chiar în timpul jocului: problema cvorumului.
- europa ne arată (cu) degentul.
- dvs. scrieți două articole pe această temă, susținînd că europa face un abuz cînd încearcă să ne impună cvorumul; de fapt, cvorumul este deja stipulat în legea curentă! europa ne cere să nu facem schimbări majore acum.

deci, vi se pare logic și moral să protestați cînd evident abuzul este comis de către USL și nu de către europa? mie nu mi se pare. fiți obiectiv, veți vedea că am dreptate.

Comentarii la răspunsurile la întrebări:
1+2 Am scris mai sus.

3. Argumentul că "și celălalt face la fel" e copilăresc. Oricum, nu știu ca PDL-ul să fi încercat să schimbe legea referendumului, deci răspunsul dvs. e total pe lîngă.

4. Și eu respect constituția. Asta nu înseamnă că nu poate fi criticată. V-am întrebat dacă vi se pare corectă-completă. Nu ați răspuns.

5. Ba dimpotrivă, faceți o mulțime de presupuneri, ca toată lumea de altfel. Uite exemple proaspete:
- "Această încălcare a propriului patrimoniu electoral european va avea efecte incalculabile asupra democrației din țara noastră și va crea un precedent periculos pentru Europa."
- va fi afectat rezultatul Referendumului
dar mai ales:
- Noi, subsemnații acestei scrisori, cetățeni europeni care iubim România
cine nu e cu noi, nu iubește România, cine nu e cu noi, e împotriva noastră, cine se abține e băsist: nu sunt acestea forme de manipulare?

6. v-am arătat de ce jumătate din demers nu e logic, nici moral. firește că nu veți fi de acord. e greu pentru oricine să accepte critica, mai ales în cauze în care pune suflet, pasiune, în care crede că smulge răul de la rădăcină.
eu sunt mai relaxat pentru că sunt și mai pesimist ca dvs.: se poate și mai rău.
vă pot arăta ce hibe sunt și în a doua parte, dacă vă interesează.

7. dacă modul în care faceți referire la băse nu conține ură, înseamnă că avem definiții diferite despre acest termen. nu cred că există oameni care să nu fie capabili de ură, așa cum afirmați, ci doar cei care etchetează ura de la un prag pe care singuri și l-au pus atît de sus încît nu îl vor atinge niciodată.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 14:30:45
         
 
  O explicație lămuritoare pr onorabilul dom' Jupp:

"Din cauza limitei prevazute de Constituție, Putin nu a mai putut candida pentru pentru un al treilea mandat prezidențial consecutiv. După victoria succesorului sprijinit de el, Dmitri Medvedev, în alegerile prezidențiale din 2008, Putin a fost numit de acesta prim-ministru al Rusiei. Putin a ocupat această funcție începând din 8 mai 2008 și va ocupa această funcție până la data de 4 martie 2012, când va deveni pentru alți 6 ani președinte al Federației Ruse (în urma modificării Constituției)."

Întrebare: oare de ce tot cerea cu atîta insistență băsescu modificarea Constituției?
Oare cine a prelungit durata mandatulu prezidențial la cinci ani?
Oare cine continuă să ne creadă atît de naivi?
Oare cum de nu reușesc să ne convingă așa-zișii neutri că ei sunt onești?
Răspuns: de-aia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 14:25:22
         
 
  Auziți ce spune unu, pădureanu, deputat din pădurea pedelistă, vizavi de telefoanele secrete ale lu băsescu: cică oricine poate avea așa ceva, ce mare lucru!
Da, băi nenică, așa e: am și eu unul la toaletă și, de cîte ori trebuie să trag apa, apăs pe tasta 3 și dau un beep la zegrean, să-l întreb dacă e constituțional ceea ce fac!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 14:13:38
         
 
  rădulescule,
Aș zice să nu consumi prea multă generozitate, din stocul personal, îngrijindu-te de sănătatea mea.
Să fie la tine.
Dar telefoane, să înjuri lumea, mai dai?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 13:23:59
         
 
  Domnule Bitter,

O discuție corectă nu pornește de la prezumția de vinovăție, nu face insinuări, sofisme și nu atribuie preopinentului gesturi, fapte ori idei care nu îi apațin.

Pe rând:

"remarc că nu vă interesează criticile asupra textelor dvs" - sofism. Mă interesează, însă răspund comentariilor corecte. Acum o fac prin excepție. Când cineva își permite să afirme ceea ce ați afirmat dumneavoastră, firesc, ar trebui să ignor. O fac însă în virtutea altor timpuri. Și domnia voastră știți la ce mă refer. Prin urmare incorectitudinea zicerii ar fi primul motiv. Al doilea motiv ar fi că am și alte priorități și că sunt probleme mai importante pe ordinea zilei decât acuzația nedreaptă și nefondată pe care mi-ați făcut-o!

"sunt curios cum vă justificați" - neavenit. Sunt un om liber ca și domnia voastră și nu am a mă justifica în fața nimănui. A dacă mă roagă cineva să justific ori să argumentez o anumită opinie, în general și în limita timpului o fac.

""scăpările" de logică"- acuzator, sentențios, imprudent și nedrept-nu sunteți depozitarul de drept al logicii. Nici eu. Însă eu operez cu prezumția de bună credință. Dumneavoastră nu, deoarece a priori și fără argumente mă acuzați de scăpări de logic. Una singură să-mi arătați și apoi mai discutăm.

Poziția exprimată în "Codul de bune practici..." nu-mi aparține. Este poziția rezultată dintr-un document oficial al UE și reflectă în fapt un extras din patrimoniul electoral european. Aprecierea domniei voastre ca justă ori nejustă este irelevantă în acest caz.

"este că nu prezentați și situația de facto"- nu credeți că într-o scrisoare deschisă am dreptul să exprim ceea ce doresc? De facto, eu chiar ce scrie în topic am vrut să exprim și am exprimat.

Vă răspund și la întrebări.

1. Nu am citit L din 2000 așa că nu mă pronunț
2. Nu știu. Așa pare să fie dacă o spuneți dumneavoastră.
3. Nu. De altfel, patrimoniul electoral european, rcomandă, dacă îmi amintesc bine, ca înaintea oricărui scrutin, să nu se mai facă modificări de fond cel puțin cu un an înainte. Aici avem de-a face cu o încălcare a recomandării europene făcută mai întâi de PDL apoi, se pare, încerarea USL dea readuce situația la normal. Sigur, amândouă încalcă practica europeană adra prima încălcare a făcut-o PDL. Personal am depășit această fază. Am pledat și pledez pentru acceptarea condițiilor nedrepte și ilegale impuse de o instituție politizată, cu o structură care încalcă prevederile constituționale (a se vedea competența domnulu Zăgrean în raport cu prevederea constituțională). Și de asemenea am pledat pentru acceptarea acestor condiții impuse la fel de nedrept și prin încălcarea propriilor valori de către UE (vedeți Manipulare și toleranță http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42508)
4. Totul poate fi relativizat. Deocamdată, bună rea, morală, imorală, avem o Constituție. Și obligația noastră este să ne raportăm la ea. Exclusiv la ea ca lege fundamentală.
5. Nu fac presupunerti. Într-o discuție logcă presupunerile care nu pot fi argumentate se abandonează. Eu constat că UE își încalcă propriul patrimoniu electoral. Cu argumente. Punct.
6. demersul meu este logic, corect, moral și mi-aș dori să fie și eficient.
7. Eu nu urăsc pe nimeni. Nici măcar pe Băsescu. Mă credeți ori nu, am alte păcate dar nu sunt invidios și NU AM CAPACITATEA SĂ URĂSC. Însă iubesc prea mult România și românii ca atât cât pot, înțeleg și am să nu pun în slujba lor. Aderă cine vrea la ideile mele. respect orice alte idei. Suspendare se face numai pentru încălcarea gravă a Constituției. Iar domnul președinte suspendat a încălcat extrem de grav și de nenumărate ori Constituția. Nu le mai menționez.

Prin urmare, domnule coleg vă invit să fiți mai prudent când acuzați, când intrați într-o polemică și mai ales vă sugerez să vă evaluați înainte postările.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 12:33:55
         
 
  aveți aici tot despre hyperlink

http://www.w3schools.com/html/html_links.asp
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 12:01:40
         
 
  In virtutea faptului ca Universitate Bucuresti a hotarat in unanimitate ca Ponta victor a PLAGIAT teza de docatora si astfel, si-a insusit in mod ilegal functia de conferentiar, va propun D-le Cristescu sa-l lasati pe Barroso in pace si mai bine sa va concentrati atentia asupra mizeriei noastra nationale. Ponta victor este roman neaos si nu s-a sfiit sa ocupe prin frauda functiile pe care le-a primit. F

Lasati-l pe Barroso in treaba lui, cadem din ce in ce mai mult in penibil cu astfel de oameni la varf. Un prim ministru care a furat, trebuie dat jos.
Se vede, de fapt, ce urmareste debarcarea atat de rapida a lui basescu.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-20 12:00:22
         
 
  Cu certa convingere că saitul va redeveni ce a fost și mai mult decît atît... Unele chestiuni la ordinea zilei se clarifică deja, iar celelalte începînd cu luna august. După ce voi cumpăra de la actualul proprietar dreptul de administrare al saitului mă gîndesc să angajez cîțiva editori din Garda Veche, care vor fi remunerați, desigur. Voi atrage în pagină și cîteva poetese talentate din Republica Moldova, căz doar prezența feminină este f.f. benefică pentru barzii băștinași. Ehei, să vedeți cum se vor simți din nou bine și cîte biografii ale coapselor se vor scrie p'acilea...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-20 11:54:30
         
 
  Domnule Cristescu, remarc că nu vă interesează criticile asupra textelor dvs. Totuși eu sunt curios cum vă justificați "scăpările" de logică din ele și mă voi referi mai întîi la problemele legate de cvorum. Voi preciza inițial că poziția exprimată in "CODUL DE BUNE PRACTICI..." mi se pare justă. Ce mi se pare incorect din partea dvs. este că nu prezentați și situația de facto în care doriți să se aplice acel "Cod...". Așa că aș dori să îmi răspundeți la următoarele întrebări:

1. Mă înșel eu sau legea referendumului din 2000 (scrisă și aprobată de PSD) era încă în vigoare la începutul acestei tevaturi?
2. Este adevărat că în acea lege este prevăzută condiția existenței unui nr. de 50% + 1 votanți?
3. Vi se pare normală, morală, acțiunea USL de a schimba legea referendumului (și deci regulile jocului) cu cîteva zile înainte de un referendum? Cum ați reacționa dvs. dacă cineva ar schimba o lege sau un regulament special ca să vă dea afară sau să vă deposedeze de un bun al dvs.?
4. Este normală o Consituție (scrisă tot de PSD) care nu sancționează astfel de abuzuri?
5. Oare nu cumva lumea occidentală solicită respectarea cvorumului nu pentru că "au uitat" de codul bunelor practici, ci pentru că nu sunt de acord cu schimbarea în timpul jocului? Credeți că ne-ar fi impus un cvorum dacă legea referendumului s-ar fi aplicat din legislatura următoare?
6. În aceste condiții, este corect și moral demersul dvs.?
7. Ura față de băsescu justifică crearea unui precedent cu urmări incalculabile pentru o democrație, și anume faptul că orice partid care deține la un moment dat o majoritate, poate să-și elimine opozanții prin schimbarea legilor care "îi încurcă" la un moment dat?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 11:49:41
         
 
  Scuze domnule Ștefănescu,

M-a iritat acel "temperați-vă bufonul" când știți bine că eu nu sunt răspunzător pentru ce postează userii. Și că nu am putut replica pe loc întrucât comentariile erau închise.

Mai apoi întrebarea hărțuitoare.

Sigur regulile se vor respecta pe Europeea indiferent prețul pe care ar urma să-l plătesc.

Mă așteptam și eu să-mi dați un hint cum se postează un link. Am uitat și am încercat să găsesc pe net însă până acum nu am găsit!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 11:28:05
         
 
  p.s. peia, să ai o zi liniștită. sănătate.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 11:13:06
         
 
  Mă întorc cît pot de repede.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 11:12:09
         
 
  [url=http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/0[/url]  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 11:10:35
         
 
  "Sunt în derulare lucruri mai importante decât aceste nimicuri!"

d-le Cristescu, îmi permit să observ că prin această precizare imprudentă, nervoasă, legitimați haosul. într-o lume cu repere morale-n disoluție, europeea a supraviețuit grație regulilor formale. cred că faceți o mare greșeală.

"Cred, distinse coleg, că dacă tot v-ați retras, un pas înapoi, pentru o vreme, este bine să faceți."

altfel spus "maurul și-a făcut datoria".
în regulă, domnule Cristescu, din respect pentru dvs. și pentru creația dvs (acest spațiu, unde mulți dintre noi, cîndva, s-au simțit bine), mă supun. deși ar mai fi trebui, cred, să precizați: "vreme" sau "vremuri"?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 11:09:33
         
 
  Mulțumesc și felicitări domnule Peia. Am văzut că ați semnat Scrisoarea deschisă.

Acum trebuie să ne mobilizăm să o semneze cât mai mulți!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 11:06:32
         
 
  cioacă,
Te-ai liniștit acum?
Ai face un gest onorabil dacă ai semna și tu ca să dovedești cît de tare te freacă grija de destinul românilor.
Culmea ar fi fost să fie admisă traducerea ta hilară și să nu vrei s-o semnezi!
Regret că s-a rata momentul marii glume!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 11:02:02
         
 
  Dle Cristescu,
Regret că am pierdut prilejul de a fi printre primii semnatari ai scrisorii, dar eu vin aici printre picături, căci sunt prins în alte chestiuni care țin de supraviețuirea în dementul regim băsescu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 11:00:14
         
 
  Dle Cristescu,
Un analist obiectiv ar constata că diferența dintre limbajul meu și cel al agramaților este aceea că eu sunt mai abraziv, ei mai perfizi.
Oare perfidia să beneficieze de prezumția de ingenuitate, comparativ cu onestitatea de a spune lucrurilor pe nume, fărăr ocolișuri retorice fade, indifernet sub ce formă?
Aș zice că nu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 10:56:09
         
 
  " Inca ma mai minunez cum de minunatiile de comentarii rasuflate prin gaurile biologice ale tovarasului general Peia " (cioacă)

rădulescule,
Ai, mai sus, o mostră de "regulamentaritate", pe care iubițelul tău colingvist și camarad, cioacă, a expus-o cu făloșenie.
Dealtfel, nu sunt singurele.
Nici nu mă mai obosesc să adaug agramatismele frecvente pe care le comite.
Dar nu te-am auzit nikagda să iei atitudine. Ba chiar, dimpotrivă, vă pupați bot în bot, într-un amor nebun de corezonanți la o idee.

Văd că ești un ins fefe curajos: dai și fugi!
Anume, după ce m-ai calificat drept "bufon". ți-ai închis comentariile.
Eu îți înțeleg frustrările, dar dacă eu sunt cum spui, apoi parcă nu ar fi același lucru cu ceea ce ești tu: o țațușcă sicretă, care umblă cu vorba de colo-colo, prin spatele scenei și un colportor mizer de scrisorele incriminante, la adresa celor ce nu-ți stau bine la pipoțică.
Asta, ca să echilibrăm, cumva, situațiunea creată prin calificativul pe care mi l-ai distribuit lejer, fără a fi cenzurat.


Apoi,
Ce zici tu?
Că sunt rasist?
E ceva neradevărat din ceea ce am scris, vizavi de coetnicii lui cioacă?
E adevărul rasist?
Nu-i extrem de suspectă, mai degrabă, obstinența cu care unii îi apără pe adevărații infractori, arucînd vina pe cei ce îi arată cu degetul?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 10:53:22
         
 
  "mînca-ț’aș!"
(tovarsul general Peia adresandu-se lui genuneanu)

Tovarse general sa stiti ca sotia mea nu va va permite sa va faceti sperante culinaresa din ceeace ei, pe buna dreptate si cu acte in regula, ii apartine. Pan'aici!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 10:24:34
         
 
  Radule,
Regret mult retragerea ta din dregatorie. Inca ma mai minunez cum de minunatiile de comentarii rasuflate prin gaurile biologice ale tovarasului general Peia te-au putut deranja atat de tare. Pentru mine ele constituie o sursa permanenta de amuzament. Confirm inca odata spusele domnului Cristescu: cer ca orice comentariu la adresa mea sa nu fie cenzurat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 10:16:16
         
 
  In mai multe rânduri domnul Cioacă ș-a exprimat dorința ca în raporturile cu domnia sa să nu invalidez nimic. Și mai apoi distinse coleg, sesizesză cine se simte lezat. Așa aș putea să invoc și eu elegantul "temperați-vă bufonul".

Cred, distinse coleg, că dacă tot v-ați retras, un pas înapoi, pentru o vreme, este bine să faceți. În ideea că vreți să mă ajutați. Nu să mă hărțuiți!

Sunt în derulare lucruri mai importante decât aceste nimicuri!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 09:58:10
         
 
  domnule Cristescu, aveți mai jos un comentariu neregulamentar. probabil nu l-ați citit.

citez din regulament "Nu vor fi validate textele ... care incalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc"

"Ce, la voi, în șatră, pe cînd hălăduiai pe aici, dacă lumea țigănească cerea mai multe tuciuri, voi, faberii colorați, nu treceați la producție intensivă. Cioca-boca, cioca boca!... toată ziulica, la tuciuri, să mănâncă și gura voastră!
Bine, baza aliemnetară era asigurată de prin curțile creștinilor, la miez de noapte, dar ciocănitul tuciurilor era un mod recreativ de a vă petrece timpul foarte liber. Făceați, adică, cenacluri lietrare, la ușa cortului, mînca-ț’aș!"

(Ioan Peia)

eu l-aș fi invalidat fără nicio ezitare. ar fi urmat înjurăturile matinale, acuzele de partipris, de cenzură, de băsism, etc.

acum pricepeți de ce m-am retras?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-20 09:52:32
         
 
  Tovarasul general Peia
Aveti perfecta dreptate. Cizmele dumneavoastra atunci cand se apuca sa argumenteze sunt extrem de convingatoare. Traiasca Partidul Comunist Roman!
In pozitie de drepti:
soldatul neinstruit genuneanu.

p.s.
Cu dumneavoastra nu-mi voi mai strica eu orzul pe gaste, fiindca atunci cand n-ai gaste este pacat de orz.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 09:44:19
         
 
  Am uitat cum se postează link-urile ca să poată fi accesate direct. Poate mă ajută cineva. Sau postează direct link-ul de mai jos!

http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/0

unde, cei care iubesc România, democrația și valorile europene o pot semna și o pot populariza.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 09:41:12
         
 
  Am postat scrisoarea, în limba română și în engleză, la link:

http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/0

unde, cei care iubesc România, democrația și valorile europene o pot semna și o pot populariza.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 09:33:00
         
 
  cioacă,

1. În americănească la fel scrii?
Cînd îi faci bossului cerere de mărire de salar, tot așa agramat o faci? Și patriotu american închide ochii, spunîndu-ți: "hello, mr. cioacă, ești o dulceață de literat, drept care te recompensez în plus!"

2. "Si Romania merge din ce in ce mai bine."

Păi, sigur, de la voi, de-acolo, de peste gîrlă, se vede totul în roz. Mai ales de cînd bășilă a venit la putere, cu toată șleahta lui de tîlhari.
Mulțumim din inimă partidului în care activezi și tu, în calitate de gurist, misie pentru care îți mai îndeși, în buzunarele-ți încăpătoare, bacșișuri suplimentare, rupte de la gura pensionarilor din România.
Apropo: pe aici, bășilă, a spus că ar trebui, dracului, să mai desființăm vreo 100.000 de patruri de spital, că-s prea multe. Știi cîte-s toate? 129.000!!!
E, ar fi un cîștig, un coșciug costă mult mai puțin decît un pat de spital și este plătit în privat!
Sigur, a acceptat, cu dragă inimă, să-l desființăm și pe-al lui, – patul, nu cosciugul! – că el dă fuga-fuguța la Viana să-și vindece rana, cînd e la o adică, nu stă la proasta dă România.

Pe la voi tot așa pune problema Obama?



3. „dupa ce recesiunea mondiala se va sfarsi, Romania va face din nou un salt inainte.”

Da. Recesiunea mondială se va sfîrși fix și taman după 29 iulie, cînd îl vom trimite pe bășilă în fundul curții, să-și descarce plinul burții!


4. „fiecare om este sa-si urmeze destinul lui profesional unde crede el ca se va realiza cel mai bine?”

De, mă, cioacă, așa o fi, dar e o problemă acilea: destinul ăla al lui, profesional, nu apare din cer, ci se clădește, clipă de clipă, într-o anume comunitate. Ori, după ce te faci măgar mare, o tunzi peste mare, apăi ăsta-i un FURTIȘAG, scris cu literă la fel de mare. Oricîte opturi argumentative ați face voi, să vă justificați ciordeala comunitară. Ba aș mai adăuga la noțiunea de furtișag și pe aia de trădare, de jegoșenie morală, de lașitate.

5. „cand s-a pus problema cam cum”

Dacă s-a pus problema „cam c um”, nu s-a pus și aia cu „mîn-cum”?

6. „Desi cele trei intreprinderi de stat nu mai exista, numarul actual de proiectanti de circuite integrate din Romania este de 10 ori mai mare decat era pe timpul lui Ceasescu.”

Ce sofistică, menită a-i convinge pe fraieri, ai pe matale, neicusorule!
Păi, de ce sunt proiectanții ăia – dac-or fi, că cine ne spune! – mai mulți? Că i-a multiplicat alde cioacă, te pomeni! Nu nenică, pentru că ăsta-i trendul, lumea a evoluat în acest sens. Era normal să se înmulțească interesul pentru așa ceva. Ce, la voi, în șatră, pe cînd hălăduiai pe aici, dacă lumea țigănească cerea mai multe tuciuri, voi, faberii colorați, nu treceați la producție intensivă. Cioca-boca, cioca boca!... toată ziulica, la tuciuri, să mănâncă și gura voastră!
Bine, baza aliemnetară era asigurată de prin curțile creștinilor, la miez de noapte, dar ciocănitul tuciurilor era un mod recreativ de a vă petrece timpul foarte liber. Făceați, adică, cenacluri lietrare, la ușa cortului, mînca-ț’aș!

7. „La microsoft am auzit ca lucreaza 400 de softisti romani, dar mai multi softisti romani lucreaza la Microsoftul din Romania.”

Oi fi auzit, matale, tataie, că ai auzul ascuțit, la vîrsta asta, mai ales cînd vrei s-auzi ce-ți convine.
Da’ și dacă ar fi așa, cu ce mă încălzește pe mine că ăia vîră paraua în poznarili lu geitSulică ăla? Cu nimic.


8. „Fara acesti softisti romani care lucreaza la Microsoftul din Statele Unite probabil ca Microsoftul din Romania nu ar avea atati angajati,”

Eeee, nu mai spune? Păi, e tot la fel de probabil că în România sunt ceva milioane de suflete, și nu toate-s softiste! Cică, statistic, angajații lui gietSulică, reprezintă pe piața munci un ditai mizilicu! Da, da’ tot ce faceți voi capătă proproții monumentale.


9. „Costurile Romaniei cu pregatirea acestor specialisti au fost intoarse Poporului Roman cu varf si indesat”

Daaa, da’ știi cum?... mai ales, îndesat!
În poznarilii ciracilor lu bășilă.
Adică, și ale lu matale, respectiv.
Bine-ar fi să pot eu să te iau de ciuf și să te plantez în Românica aia, trecută de imaginația voastră în zona idealismului platonic, să te plantez în locul unui românaș de rînd, care abia-și duce zilele pe aici. Of course, trăind ca bimpașa, din returnările voastre de recunoștință către țară.
Cît cinism mizer!

Dar, apropo: cînd îi spui traducătoarei din țigănească, în românește, să mai învețe și ea un pic de carte?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 09:28:31
         
 
  Domnilor, Viața își va urma cursul și după 29. Războiul româno-român trebuie să înceteze. Trebuie reconciliere națională. Și românii din țară și cei din diaspora sunt cu toții români.

Are dreptate domnul Cioacă. Și eu dau exemplul Israelului. Dacă n-ar fi uniți i-ar spulbera islamiștii! Sigur nici președintele Israelului nu-i învrăjbește deși ar putea-o face. Că și pe acolo se mai plagiază, se mai dau țepe, etc. Nimeni nu este perfect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 08:35:00
         
 
  Si inca ceva domnule general
Stiti de ce nerge Israelul asa de bine? Datorita diasporei evreiesti care este de circa 10 milioane fata de populatia Israelului care este de circa sapte milioane daca nu ma insel. Daca Romania ar avea pe langa cele 20 de milioane de locuitori pe care inca ii are inca 20 de milioane in diaspora, va asigur eu ca ar avansa mult mai rapid. Si cele doua milioane de diasporezi romani temporai care lucreaza in Italia si Spania contribuie la mersul inaonte al Romanie fiindca majoritatea isi trimit economiile in Romania pentru a-si face case sau pentru a-si cumpara alte bunuri pentru familiile lor. Deci bani economisiti de ei intra in economia romaneasca fara ca statul Roman sa cheltuiasca un leu pentru bunastarea lor. Dar si astora, daca ar fi dupa dumneavostra, ar trebuii sa li se ridice dreptul de vot.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 08:14:47
         
 
  "E cam imoral, sau, hai să zic: amoral a spune, pur și simplu, că oamenii au "dreptul să-și găsească locul pe alte meleaguri".
Păi, iertare, dar eu îi socotesc a fi niște infractori.
De ce?
Simplu: pentru că au plecat cu o parte din averea statului român, adică a mea, a dv., pentru care nu au dat nicio compensație, anume: au beneficiat de facilitățile pe care o comunitate li le-a pus la dispoțiție, anume: i-a crescut, i-a educat, i-a profesionalizat și, iote, că atunci cînd trebuie să întoarcă respectivei comunități beneficiile de care au profitat, o tund în alte zări, ca migratorii. "
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule genera,
Teoria dumneavoastra despe intelectualii care pleaca in strainatate luand cu ei agoniseala Poporului Roman nu este noua, ea era la mare voga pe timpul impuscatului. Dar cu toate ca pe acele frumoase si indepartate timpuri foarte puti intelectuali scapau doar prin fuga, vasta lor majoritate ramanand impuscariaati intre granitele Statului Roman, Romania mergea din ce in ce mai rau. Dupa revolutie foarte multi intelectuali mai ales din domeniu tehnic au parasit Romania. Si Romania merge din ce in ce mai bine. E adevarat ca in momentul de fata exista o poticneala dataorita recesiunii mondiala, dar asa cum a spus insasi marele Marx, capitalismul se desvolta in salturi, si dupa ce recesiunea mondiala se va sfarsi, Romania va face din nou un salt inainte.
Deci dumneavoastra cu care tineti cu Romania in acre nu putea sa iasa nici o musca fara aprobarea partidului, sau o Romaanie in care fiecare om este sa-si urmeze destinul lui profesional unde crede el ca se va realiza cel mai bine?
Dar sa mergem mai departe cu analiza si sa vedem daca acesti intelectuali care si-au luat talpasita cum va place dumneavoastra sa spuneti sunt in adevar o pierdere pentru tara. As porni de la un exemplu personal. Acum 15 ani lucram cu alticolegi romani la o firma de circuite integrate. Pe aici inginerii proiectanti de circuite integrate sunt platiti extrem de bine atunci cand isi fac meseria asa cum trebuie fiindca altfel nu numai ca nu sunt platiti dar sun dat afara. Desigur ca orice companie cauta solutii pentru a reduce costurile de proiectare, si cand s-a pus problema cam cum s-ar putea reduce aceste costuri noi romanii am propus ca sa se deschida o filiala de proiectat in Romania. Propunerae a fost acceptata si eu m-am intors in Romania pentru a da drumul la acea filiala care a inceput cu 10 ingineri si acum are peste 40 de ingineri proiectanti de circuite integrate. Acelasi lucru l-au facut alti colegi de ai mei de la IPRS, ICCE si Microlectronica, au dat drumul la filiale de proiectat circuite integrate pentru companiile la care lucrau nu in altaa parte ci in Romania. Desi cele trei intreprinderi de stat nu mai exista, numarul actual de proiectanti de circuite integrate din Romania este de 10 ori mai mare decat era pe timpul lui Ceasescu. Acelassi lucru s-a intamplat si cu softistii romani stabiliti in strainatate dupa revolutie si ei au venit in Romania si au dat drumul la filiale care folosesc softisti romani. La microsoft am auzit ca lucreaza 400 de softisti romani, dar mai multi softisti romani lucreaza la Microsoftul din Romania. Fara acesti softisti romani care lucreaza la Microsoftul din Statele Unite probabil ca Microsoftul din Romania nu ar avea atati angajati, asa cum si firma de soft Oracle nu ar angajat 2000 de softisti romani la sucursala ei din Romania daca nu ar fi avut softisti romani ca angajati in Statele Unite care, cunoscand limba si potentialu softistilor romani au fost trimisi si sunt inca trimisi sa deschida acea sucursala. Costurile Romaniei cu pregatirea acestor specialisti au fost intoarse Poporului Roman cu varf si indesatprin taxele platite de locurile de munca care au fost create datorita emigrantilo. Si dumneavoastra ma luati cu o propaganda comunista rassuflata, ca. vezi Doamne, Romania nu merge bine ca i se fura inteligenta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 07:58:03
         
 
  p.s. Nu vă formalizați, ”jupp” este ok.  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 01:08:35
         
 
  ”Creșterea pragului electoral, stipulată de băsescu, pentru referendum, nu este o astfel de încercare?”

Nu știu la ce vă referiți. Eu știam că Ponta a cerut scăderea pragului. Mă înșel?

”Modelul Putin, în jocul nesfîrșit de-a președintele și priul-ministru”

Acest model are o problemă majoră: trecerea prin furcile caudine ale votului. La ruși e posibil și motivele sunt, zic eu, evidente. Vedeți însă vreo șansă ca PDL să obțină peste 10% la viitoarele alegeri?! Nu îmi vorbiți de fraude masive făcute de PDL la niște alegeri organizate de PSD. Așa că nu, modelul Putin nu are șanse.

Dacă îmi puteți spune dvs. o personalitate sau un partid care să merite votul meu atunci da, mă puteți acuza de lipsă de civism. Deocamdată însă, după ce i-am văzut pe toți cei trei ”mari” la treabă, ar însemna să îmi insult inteligența ca să îmi dau votul vreunuia dintre ei.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 01:05:09
         
 
  "argumente suficiente si informatii la prima mana"...

...eee, nu mai spune, aferici!
Ai tu informații d-alea, taman ca bărbatul curvei: știe tot satul...!


"Marturisesc ca ma amuza sa ii tachinez pe cei care se aseamana mai degraba cu personajele lui Caragiale, "

Știi cine era ăla care se lăuda că tachinează al naibii?
Un personaj din Caragiale.
Nu ți se pare că ești cam ridicol, aferel, să ironizezi pe nu'ă cine, că-s personaje caragialiene, în timp ce tu te declari, cu propria-ți mînuță, un așa ipochimen?

Eu cred că te cam asemeni cu broasca din poveste, neamule!
Se simte cum începe să trosnească soclul sub greutatea statuii tale monumentale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 00:59:21
         
 
  a îngăduit
... mă lasă benzina!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 00:52:43
         
 
  sprijinitor al  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 00:51:59
         
 
  Er: Dle Jupp... greșeală neintenționată.
Eu nu prea scriu numele proprii cu literă mare.
Nici pe-al meu, dealtfel.
De ce?
Pentru că mi se pare a fi o prostie să marchezi falsa importanță a unui nume cu majusculele orgoliului individual.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 00:50:43
         
 
  "Caracteristica principală a dictaturii este menținerea puterii cu orice preț, pe o perioadă nedefinită, pentru a evita să fii judecat de popor."

Creșterea pragului electoral, stipulată de băsescu, pentru referendum, nu este o astfel de încercare?
Nu putem extrapola, fără teamă de a greși, luînd în considerare și nenumăratele măști ale personagiului, că urmau alte și alte modalități de a-și perpetua puterea?
Modelul Putin, în jocul nesfîrșit de-a președintele și priul-ministru, manevrînd o cîrpă medveedeviană, nu vă pare perfect pertinent? Un model băsescu-ungureanu ar fi departe de adevăr?
Dom'le jupp, indolența cancelariilor occidentale au îngăduit ascensiunea lui hitler.
Indolența românilor a dus la înscăunarea în fruntea republicii a unui individ periculos, care și-a urmărit, cu tenacitate, și își urmărește, în continuare, singurul scop care-i agită măruntaiele: cucerirea puterii absolute!
Iar dacă măsurile abuzive pe care le-a luat, plus nenorocirile pe care le-a abătut asupra românilor, vă lasă indiferent, atunci nu vă rămâne decît să vă trimiteți propria conștiință în concediu.
Nevotînd, nu doar că sunteți băsist, adică un sprijinitor ale mîrșăviilor băsiste, dar dovediți o condamnabilă lipsă de civism!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 00:47:06
         
 
  Caracteristica principală a dictaturii este menținerea puterii cu orice preț, pe o perioadă nedefinită, pentru a evita să fii judecat de popor. Eu cel puțin nu știu de vreo încercare de schimbare a constituției pentru a-și prelungi la nesfîrșit puterea. Sau cine știe, poate că la sfîrșitul celor două mandate avea de gînd să facă ce a ratat Năstase.
Toți cei care fac rău României și sunt dovediți, merită puși în ștreang. Sper să avem suficientă sfoară și să o și folosim cîndva.
Știu că statutul de netru mă pune într-o poziție ingrată acum, dar nu am încotro. În definitiv, nu am votat nici acum 3 ani, nici acum 8. Oricum, acest subiect este unul dintre motivele pentru care am declarat că, în opinia mea, domnul Cristescu omite cu bună știință părți din adevăr, încercînd să manipuleze ce s-o putea manipula în Europeea, în condițiile în care fiecare ține cu dinții de părerea proprie. Numai că gazda noastră nu se grăbește să deslușească motivele intervenției mele.

Cît privește emigranții, înțeleg și respect punctul dvs. de vedere, știu și eu că este nedrept ca tările vestice să atragă mînă de lucru calificată pe gratis, dar gîndiți-vă că pentru mulți cei plecați, ”beneficiile” date de statul român au constat nu doar în învățămîntul gratuit dar și în birocrație, corupție, injustiție, marginalizare, bătaie de joc.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-20 00:30:45
         
 
  Jupp, :))... Eu nu mi-am facut un scop in viata sa scriu pe Europeea si sa obtin gloria nemuririi :)
Nici sa fac campanie intr-o comunitate atat de mica nu mi-am propus. Desi am argumente suficiente si informatii la prima mana, pe Europeea nu mi-am propus sa impresionez. Marturisesc ca ma amuza sa ii tachinez pe cei care se aseamana mai degraba cu personajele lui Caragiale, imbracand eu insumi haine specifice vremurilor, si ca nu ma plictisesc niciodata.
Asta nu exclude faptul ca pot sa imi extrag informatiile chiar si de aici, asa cum sunt antrenat sa le culeg de oriunde le pot recunoaste. Numai domnul Peia ia totul in serios, si de aceea am invatat sa il menajez.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-20 00:00:37
         
 
  Băsescu este un dictator in nuce, dle Jupp!
Dacă ar fi fost în locul lu ceaușescu, ne-ar fi legat la par.
Una din caracteristicile fundamentale ale dictaturii este impounerea bunului plac al celui ce vrea să-și arate mușchii în toate și trage de sfori toate manechinele pe care și le-a strîns în preajmă. Doar că încă nu tras în supuși, deși în caftul bulangiilor de astă iarnă, din Piața Universității, eu nu am putut să nu-mi amintesc de decembrie 89.
Apoi, la cît rău a făcut României, merită a fi pus în ștreang.

Deci, să înțeleg că sunteți... neutru?
Adică, nu vă duceți la vot?
Nasol, păi, în cazul ista, urmînd logica observațiilor Comisiei ăleia, de la Veneția, sunteți împotriva demiterii.
Deci... băsist!
Din această dilemă nici că puteți ieși!

PS: L-ați dezamăgit pe tonomatul băsist, aferici!!
Nu se făcea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 23:56:07
         
 
  Dle Jupp,
E cam imoral, sau, hai să zic: amoral a spune, pur și simplu, că oamenii au "dreptul să-și găsească locul pe alte meleaguri".
Păi, iertare, dar eu îi socotesc a fi niște infractori.
De ce?
Simplu: pentru că au plecat cu o parte din averea statului român, adică a mea, a dv., pentru care nu au dat nicio compensație, anume: au beneficiat de facilitățile pe care o comunitate li le-a pus la dispoțiție, anume: i-a crescut, i-a educat, i-a profesionalizat și, iote, că atunci cînd trebuie să întoarcă respectivei comunități beneficiile de care au profitat, o tund în alte zări, ca migratorii. Corect îi?
Eu știu că jmekerii de occidentali,- care au furat în istorie de au stins! - fură și acum, mai așa, mai pe tăcutelea, dînd drept de liberă circulație persoanelor, evident, cu unic scop de a profita de serviciile celor înalt calificați, precum și de forța de muncă brută, plătită prost, și care le culege conopida, merele și căpșunile, ba chiar, pardon de ralitate! le șterge la cur părinții ajunși în stare de nevolnicie!
Să fie, totuși, drept!
Dar să mai îi și vezi pe unii care se dau români, deși sunt români cum sunt eu klingonian, care ne fac cu sîc și ne spun că suntem proști că am rămas aici. Să facem, oare, ce au făcut ei, adică să ne luăm hamul și praștia și să lăsăm pământurile astea la dispoziția magnaților lor, care le umple gura cu turtă-dulce?
Iar întreb: ce racție poate avea un român neaoș?
Fără nici cea mai mică paradă de fals patriotism.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 23:45:58
         
 
  Domnule Florian, recunosc, am greșit citind ”b㔠în loc de ”ba”, dar nu sunt de acord c㠔v-am patronat cu condescendență”. Eu mi-am exprimat doar o părere, nu am dat verdicte. Din punctul meu de vedere, reacția dvs. cu ”lovitura de stat” mi se pare de același nivel (ca exagerare) cu cea a opozanților care strig㠔dictatorul băse”, ”cel mai ticălos”, ”cel mai...” etc.
Vă spun ambelor tabere: nu există dictatori cu limită de durată a puterii; nu există lovituri de stat finalizate cu un vot popular.
Vă spun încă o dată domnule Florian, acesta este un punct de vedere strict personal. Știu că nu am cum să vă conving nici pe dvs., așa cum nu am cum să conving pe domnii Peia sau Cristescu.
De ce nu tac atunci? Poate pentru că vreau să mă conving pe mine însumi că bolovanul de deasupra gîtului încă îmi funcționează.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-19 23:45:21
         
 
  Domnule Cioacă, ziceați că mă ajutați cu traducerea. Când credeți că este gata? Aștept și mulțumesc.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 23:42:32
         
 
  Domnule Florian, sunteți un "democrat sui generis și convins", ce mai! Vorbim după 29.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 23:42:01
         
 
  Domnule Cristescu, cred ca este mai degraba o problema de siguranta statului. Dintre cei doi, singurul care are legitimitatea obtinuta prin vot este presedintele ales al tuturor romanilor de pretutindeni, excelenta sa, domnul Traian Basescu.
Repetentul nu si-a castigat nici macar colegiul in care a candidat. Este adevarat ca, pana la data de 30, repetentul este cel care tine calda canapeaua de la Cotroceni, dar legitimitatea sa este data numai de lovitura de stat care i-a deschis portile Cotroceniului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 23:35:48
         
 
  Am înțeles că Opriș nu a fost demis. Mare greșeală. O să-i facă domnul suspendat din tastatură. Sper ca președintele interimar să-și reintre în prerogative.

Președintele interimar trebuie să vină cu armata sa de consilieri. Nu poate avea drept de veto în CSAT un consilier.

Și dispozitivele STS trebuie retrase de la cetățeanul Traian Băsescu. De urgență!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 23:28:55
         
 
  am interpretat gresit. imi cer scuze.  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-19 23:24:35
         
 
  @jupp, si nu era "bă", era "ba"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 23:23:35
         
 
  Bună seara,

Domnilor, îmi reproșați textele politice. Văd că prezintă interes.

Aș fi fost și mai plăcut impresionat dacă ați fi făcut referiri la textul de mai sus. Însă nu-i bai. Vedeți că se paote polemiza civilizat? Și mai civilizat este să așteptăm rezultatul votului și să-l respectăm oricare ar fi el.

Domnule Cioacă, ziceați că mă ajutați cu traducerea. Când credeți că este gata? Aștept și mulțumesc.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 23:23:31
         
 
  @jupp, si nu era , era "ba"
N-am folosit in adresare, niciodata, cu nimeni, pe Europeea, apelativul "bă". Poate numai in texte
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 23:22:43
         
 
  Domnule Jupp, marturisesc ca nu v-am crezut atat de "apretat" si ca ma asteptam chiar sa loviti mingea pe care tocmai o ridicasem la fileu. Imi cer scuze daca v-am ofensat, dar va rog sa incetati sa ma patronati cu atata condescendenta. Daca dumneavoastra suntei obisnuit sa priviti hotii cu detasare si va simtiti confortabil cu cei care, fara discutie, dau o lovitura de stat, este numai optiunea dumneavostra.
O seara buna va doresc!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 23:17:27
         
 
  Tot nu i-a s-a prăjit lu aferici lița de la siguranță?
Fiți pe-aproape, cu extinctoarele pregătite.
Omul are deja temperatura ridicată.
E pe nivelul de basculare.
Încă puțin și va licări ca o supeornovă, rămasă cu combustibilul la jumatea drumului dintre big-bang și balang-balang!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 23:13:17
         
 
  șărșăle,
N-ar fi mai bine să spui europenilor ălora, care ne tot condamnă pentru corupție, și pe care-i susții din toți rărunchii, mătușele și unchii, că tu, civilizatule, spălatule, frumosule, veniși pe la rumanica și, cum veniși, cum te apucași... hă, hă... ciorditorule, mituitorule, moralistule să dai cu mita-n funcționarii statului lui băsescu, dîndu-ne o lecție de civism, în cel mai autentic stil țigănesc?

Cît privește marota voastră, cu doctoratul lui Ponta, că de ce altceva să vă mai legați și voi?..., am mai zis-o și ți-o spun și ție: mă doare-n cot, LA ORA ASTA, de cărțuliile nu știu cui - chiar și de a le lui kiobeșii, care, culmea!, este infractoare, cu drept de a condamna infractori, ceea ce e chiar perla paradoxelor!).
SINGURUL LUCRU CARE MĂ INTERESEAZĂ ESTE SĂ FIE SPULBERAT INAMICUL PUBLIC NR. 1:
Bă-SE-SCU!
Care este un campion ala minciunii, prefăcătoriei, golăniei, jăvrăriei, parșivismului, perfidiei... și aș putea continua la infinit, întrucît individul are o disponibilitate nelimitată de a absorbi întreaga mulțime a adjectivelor negative.
Este unul din cele mai malefice personaje din istoria noastră. Ba chiar ar putea să urce și pe un podium al celei universale. Ca atare, ar fi bine ca, la Antipa, să i se conserve nasul care, certamente, ar continua să-i crească și după ce o va mierli, cu astupușul de sticla de wiskey în gîtlej!

Cît privește insulta cu ăi "zevzeci", îți spun simolu: cine zice, ăla e!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 23:10:05
         
 
  Poate doriti sa revedeti o dare de seama cu tema data: "Infierarea imperialismului occidental si demascarea capitalismului in putrefactie"



Doamne, ce ce ti-am gresit noi celalti, cetatenii cinstiti si inteligenti ai acestei tari?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 23:03:37
         
 
  Domnule Florian,

Puteași să vă abțineți cu acel "Jupp, bă...". Domnul Peia nu a folosit un astfel de limbaj cu mine și sper să nu o facă nici în continuare.
Chiar dacă avem opinii diferite în anumite domenii, respectul nu trebuie să dispară.

De asemenea, mi se pare că exagerați cu "lovitura de stat" și "dictatura proletariatului". Cred că ceea ce se întîmplă acum e mult mai simplu: niște hoți înlocuiesc la putere alți hoți. După 22 de ani și mai multe astfel de "răsturnări", ar fi trebuit să învățăm să le privim cu mai multă detașare.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-19 22:57:48
         
 
  Domnule Peia,

Referitor la "mocirlă", deși practic destul de binișor o meserie prin care mi-aș fi găsit oricînd un loc prin vest (nu, nu sunt pește decît ca zodie), am rămas aici, în bucale. N-aș putea pleca de lîngă ai mei. Asta vă răspunde la dilema cu "mocirla"? În același timp, am mulți colegi care și-au găsit un loc mai bun pe alte meleaguri. Nu i-am invidiat dar nici nu i-am criticat pentru decizia luată și îi consider în continuare români ca și mine. Fiecare om are dreptul să hotărască ce face în viață și este de apreciat dacă știe să recunoască și să folosească oportunitățile oferite (ălea cinstite, că de celelalte mi-e greață).
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-19 22:43:46
         
 
  "Exista afirmatii despre structuri externe care au fost interesate in destabilizarea Romaniei si mentinerea ei intr-o zona gri, chiar daca devenise membra NATO si UE. Nu pot spune decat un singur lucru: priviti cu multa atentie afirmatile facute de fostul sef al SIE, Ioan Talpes. Este interesant, de asemenea, daca a fost vreo vizita a unui domn foarte important, Kondyakov, cu vreo doua-trei zile inainte de votul de suspendare dat de Parlament. Poate politicienii cu care s-a intalnit pot spune mai multe." Declarația aparține lui Traian Băsescu și a fost făcută în 4 mai 2007, după prima suspedare, într-un interviu pentru România liberă.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 22:35:20
         
 
  Iată că președintele adevărat îmi dă dreptate:
„Ei nu au ca obiectiv demiterea șefului STS, ci destructurarea tuturor instituțiilor de securitate națională. Astăzi s-a făcut un joc murdar, în care politrucii au încercat să creeze condițiile unui raport care să ajungă la CSAT, în baza căruia să înceapă demiterea șefilor structurilor de securitate. Acești oameni sunt o clică de trădători. Nu știu pentru cine lucrează încă, dar vor răspunde în fața legii”, a spus Băsescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 22:32:46
         
 
  In fapt, ceea ce doreste USL este sa-l lase neprotejat pe presedintele ales. De ce si-ar dori Antonescu sa il expuna pe Basescu si sa il lase fara protectia SPP?

Să-l expună? Unde, poate la Antipa? Credeți că Terente ar fi de acord?

Domnule AF, vi s-a terminat muniția grea? Ați trecut la pușcociul de soc?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-19 22:24:55
         
 
  Loctiitorul presedintelui, Crin Antonescu, a declarat ca a propus in Consiliul Suprem de Aparare a Tarii revocarea din functie a sefului STS, generalul Marcel Opris, dar decizia a fost blocata de consilierul prezidential Iulian Fota. Presedintele ales al romanilor, domnul Traian Basescu, a afirmat ca nu detine un telefon secretizat de la STS, ci este vorba despre unul operativ, cu care sa poata comunica cu Serviciul de Protectie si Paza.
In fapt, ceea ce doreste USL este sa-l lase neprotejat pe presedintele ales. De ce si-ar dori Antonescu sa il expuna pe Basescu si sa il lase fara protectia SPP?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 22:20:16
         
 
  Jenica,
cand eu iti spun ca traiesti pe alta lume nu ma crezi si ca tine mai sunt si altii care fac din alb negru si invers, ca asa-i in lumea lor, a zevzecilor.
Uite acilea news :

Consiliul National de Etica (CNE) a stabilit ca premierul Victor Ponta nu a plagiat in teza sa de doctorat.

Pai daca tu crezi treaba asta, inseamna ca esti dus, nene.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 22:20:05
         
 
  Ioi și ioi...

Ce vremuri de jale și bejenie ne așteaptă!


Aveți răbdare, stimați combatanți. Mai sunt mai puțin de 8 zile. Numărate, pentru cineva anume, dacă așa va dori poporul.

Iar porcul nu se îngrașă în ajun. Io zic că a pus deja destulă osînză, așa că jocurile sunt făcute. Poporul îi vrea șoriciul, și nu știu cine mai poate schimba ceva.

Nici măcar domnul AF, cu televiziunea sa liberă și independentă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-19 22:19:17
         
 
  Vor incepe arestarile si condamnarile facute de tribunalele clasei muncitoare.
AF

Stimate domn, înainte de înființarea tribunalelor amintite, va trebui reînființată clasa muncitoare, nu?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-19 22:14:36
         
 
  Domnule Peia, iata, daca mai lipsea vreun indiciu care sa faca legatura dintre cele doua suspendari ale presedintelui ales al Romaniei, domnul Traian Basescu, acum il avem si este cat se poate de bine dovedit cu acte.
Alexandr Kondyakov


Andrei Florian dixit. Iar eu confirm. S-au găsit acte, și nu puține.

Alexandru cel Mare a lăsat cu limbă de moarte ordinul ca Alexandr Kondyakov să participe activ la suspendarea marinarului.

S-a descoperit și angajamentul lui Kondyakov, de pe vremea cînd era pionier în Tînăra Gardă, prin care își asuma în mod solemn această sarcină.

Dacă latunski are acces la arhivele Gărzii din Tiraspol, unde documentul există în formă olografă și în traducerea în transnistreană realizată de însuși Aleksandr Fadeev, ne poate confirma.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-19 22:12:40
         
 
  Lovitura de stat continua. Urmeaza decapitarea serviciilor STS, SRI,SIE, si predarea acestora in mana sovieticilor. Vor incepe arestarile si condamnarile facute de tribunalele clasei muncitoare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 22:09:44
         
 
  El e cutremurat la etajele superioare, săracu, ce să-i mai cutremure pe alții?!
Dar dacă ții totuși, cu tot dinadinsul, șărșăle, să fii cutremurat, vîră deștetele-n priză și fă-te paraboloid, să-l prinzi pă băsescu, pe postul paștelui cailor!

Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 21:44:03

jenica,
Base va iesi.
Si asta ti-o spun ca sa te fac sa intelegi ca stiu ce se-ntampla in iubita mea tara.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 21:56:28
         
 
  Mita, sau spaga, nu vor dispare niciodata din Romania, geaba faci tu gat ca si tu dai spaga ca tot romanul ca asa-i acolo, altfel nu merge si nu se misca nimic.
Ti-am mai spus si ti-o repet ca bati campii.
In tara mea am sa vin de cate ori vrea muschiul meu, si sa n-ai grija ca te vei murdari dand de mine prin Bucale sau chiar prin Giurgiu, ca tie nu-ti dau spaga sau mita.
Tre' sa faci ceva pentru a primi ceva si pentru ce faci tu, multi ti-ar da poate scuipati sau suturi, asa ca nu intra in panica din pricina asta.
In privinta voturilor, am curaj sa-ti spun, ca asa-i la noi, se vor face masluiri. Chestia o sa o vedem apoi, dupa referendum, care a fost mai bun la masluit.
Io iti spun qestiile astea ca sa te conving ca sunt roman si stiu cum merg treburile prin tara mea ce o iubesc atat de mult.
Tu nu ai habar ce-i pe-acolo parca ai fi pe alta lume.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 21:54:17
         
 
  Domnule Peia, iata, daca mai lipsea vreun indiciu care sa faca legatura dintre cele doua suspendari ale presedintelui ales al Romaniei, domnul Traian Basescu, acum il avem si este cat se poate de bine dovedit cu acte.
Alexandr Kondyakov
Vreau sa va mai aud repertoriul despre vanzatorii de patrie si de neam. Aud ceva sau mi se pare?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 21:54:16
         
 
  El e cutremurat la etajele superioare, săracu, ce să-i mai cutremure pe alții?!
Dar dacă ții totuși, cu tot dinadinsul, șărșăle, să fii cutremurat, vîră deștetele-n priză și fă-te paraboloid, să-l prinzi pă băsescu, pe postul paștelui cailor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 21:44:03
         
 
  șărșăle,
Și care sunt românii ăia, bricegarule?
Ăia care cad pe meterezele luptei cu votul? Adică vitejii care stau acasă, ascunși sub masă și așteaptă ca să iasă?
Tu ești cam sigur, șărșăle, de ce-o să se întîmple.
Ca și nomadul ălălalt, care se crede epigramist. Fapt care cam dă de bănuit?
Mai faceți vreo manevră, ca la alegerile lu bășilă, cînd votarăți ca puii de coropopircăniță, patru pe minut?
Mai măsluiți, prin STS, numerotarea?
Sau, pur și simplu, scoateți bulangii în stradă, să ocupe instituțiili lu băsescu și să ne caftească vîrtos, cum mai făcură în decembrie?
șărșăle,
Un cioflingar ca tine, nu numai că nu are ce mai căuta în țara asta, în care, atunci cînd a venit, a sărit cu mita pe funcționari, - exemplu de civilizație, ca' va' zică! - dar nici nu ar trebui să i se permită să-și îndrepte privirea încoace, că ne murdărește!
Priceput-ai?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 21:40:56
         
 
  Priviti cu cata mandrie un moldovean din Republica Moldova si-a pus steagul romanesc pe masina.
Sunt convins ca si ei vor vota pentru Base !


MD
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 21:06:44
         
 
  Zisesi ca la ora 20 se vor face dezvaluiri cutremuratoare la emisiunea lui Turcescu.
da-te-n fapt si cutremura-ne !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 20:47:26
         
 
  oleleeeeei, lumeeeeeee!

stetei io ce stetei dă mă gândii șî zâc să facem d-un fel: haidi, bre, să ouăm altă comiție care să-l belească pă ponta, că nu să pune ce zâsără ăștia azi.

io-te ce propui io:

preșădinte de comiție: florian/ăl mai mare (....)an
menbrii (sic!) 1. nea mitică / cu zicala "șumudică"
2. brîncușel diasporel
3. popa sorin cel divin
ca să aive comiția șî cevașîlea sfânt întrânsa...

șî, ce-o scoate pe gaura gurii comiția asta, așe să rămâie.

cine nu e dă acord, mă-sa e c....
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-19 20:32:22
         
 
  Ai sa vezi, jenica, la referendum, care sunt romanii adevarati, cei care isi iubesc tara !
Tu esti de partea jefuitorilor, a plagiatorilor, a jagardelelor. Astia enumerati de mine nu sunt Romania ! Si nici cei care sar ca marlanii la bataie atunci cand muschiu' lor gandeste !
Uite ce frumos zice unul d-asta :

Mînca-vaș gălăgia voastră, poate vă prindem prin Românica, să vedeți ce iese!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 20:09:32
         
 
  "Boala ce o ai te face din zi in zi mai confuz." (șărșăl)

Știi cum se numesc indivizii care fac astfel de afirmații, șărșăle?
Uite că nu îi numesc, pentru că, prin abstragere, sunt posibile toate adjectivele puturoase care se pot asocia subiectului. Mi se pare mult mai eficace.

"Noi, diasporenii, avem datorii fata de tara noastra, Romania, " )șărșăl)

Care-i "țara voastră", măi cioplitorule?
Voi nu aveți țară, nomazilor, v-am tot spus și nu vă intră-n cap. Nici acolo, pe unde v-ați aciuat, nu-i țara voastră. Sunteți oameni fără căpătîi, atît și nimic mai mult.
În plus, aveți atitudine de coloniști. Dar, culmea, nu coloniști sadea, ci doar niște unelte de coloniști.

Voi, acum, aveți statut de inși fără căpătîi - și iarăși nu insist în a completa, adjectival, evaluarea în cauză.
În orice caz, nu văd de ce v-ar vibra suflețelul ipocrit pentru o "mocirlă", precum, cu adîncă venerație patriotică numit-a România, prea-distinul grămuță, răspopitul înstelat de la Cuca-Macăii!

"Basescu va castiga referendumul, pentru ca noi nu acceptam ca tara sa" (cioplitoru cu briceag)

Băi, da' cine sunteți voi, măi forțoșilor? Sunteți moțurile băștii? Zeii din altarul găștii? Coclenderii din gomează? Faberii din căcărează?
Gemenii lu barbă-cot? Țucălarii lu Pol Pot?
Sunteți, cumva, mai ai dracului decît bomba atomică?
Nu vi se pare că v-ați cam luat nasul la purtare?
Mînca-vaș gălăgia voastră, poate vă prindem prin Românica, să vedeți ce iese!
Marțafoilor!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 19:54:12
         
 
  Stimate domnule general
Am vazut ca ati dat o lista cu toti basistii de pe site, printre care m-ati trecut si pe mine fara sa ma consultati. Tin sa va anunt ca pana la aparitia listei dumneavoastra eu eram un regalist social democrat, dara daca m-ati trecut pe lista partizanilor lui Traian Basescu acolo raman, fiindca pentru mine care sunt soldat neinstruit ordinul onui general de talia dumneavostra este sfant. Ce m-a uluit insa este numarul mare de basisti de pe lista dumneavoastra care este, dupa aprecierile mele, cam 60% din populatia europeeica. Si banuiesc ca lista dumneavoastra contine numai basisti inraiti si nu si cozile lor de topor. In afara de faptul ca europeeici inca nehotarati vor trece de partea basistilor care se pare ca vor castiga la o mare diferenta referendumul europeeic. De ce? Fiindca multor oameni nu le place sa voteze cu pagubosi cu ca Victoras si Crin, care, cel putin pe Europeea, vor pierde sigur alegerile. Daca fenomenul de pe Europeea se manifesta si la scara nationala eu nu-l vad bine pe Crinulet, cat despre Ponta ce sa mai vorbesc, ca el este mort indiferent de rezultatul referendului, dar nimeni din partidul lui nu are inca vitejia de a i-o spune. Domnul general, sfatul meu este sa nu mai faceti publice astfel de sondaje extrem de defavorabile pentru simpatiile si iubirile dumneavoastra politice, fiindca ele nu fac altceva decat sa intareasca randurile dusmanilor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 19:52:14
         
 
  Foarte inspirat alese numele autostrăzilor noastre: A1, A2, A3… nume de autostrăzi din ce în ce mai mici. A4 deja va putea fi multiplicată de câte ori vrea premierul, că intră perfect în Xerox
kamikaze
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 19:48:56
         
 
  Adrian Papahagi: "Așadar Comisia Mang-Andronescu, plină de politehniști, pesediști, foști directori Min Edu pe vremea PSD a decis că Victor Ponta n-a plagiat. Motivarea, o rușine!!! Încă o dovadă că învățământul superior românesc este la fel de corupt ca restul societății. În acest timp, marii noștri juriști tac. L-a apărat pe Ponta doar diminutivatul Gheorghiță Mateuț de la Cluj, avocatul tuturor borfașilor"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 19:47:03
         
 
  La ora 20:00, in emisiunea lui Turcescu, se vor face dezvaluiri cutremuratoare, dezvaluiri care vor arunca subsolul politic in aer.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 19:45:14
         
 
  Jupp, ba esti basist, nu o mai da dupa cires. Hai, acum ca acum esti dat in vileag de maestrul Peia, ma astept sa scoti floreta si sa punctezi. Altfel, adica in cazul in care te gandesti ca poti iesi curat si placut uscat numai cu vorba buna, fara sa iti inmoi pana in cerneala epigramistica, nu cred ca ai vreo sansa.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 19:42:15
         
 
  USL a depus, joi, la Parchetul ÎCCJ, plângere penală împotriva președintelui suspendat Traian Băsescu și a altor 14 persoane, pentru "răspândire de informații false, pentru defăimarea țării și a națiunii și pentru periclitarea siguranței economiei naționale și a stabilității monedei".

„Aceasta este plângerea penală pe care USL, prin grupurile parlamentare din Camera Deputaților, a depus-o azi sub nr. 13098 la PÎCCJ (Parchetul Înaltei Curți de Casație și Justiție), prin care se cere începerea urmăririi penale împotriva a 15 persoane: Traian Băsescu, Emil Boc, Monica Macovei, Cristian Preda, M.R. Ungureanu, Vasile Blaga, Sever Voinescu, Cezar Preda, Cristian Boureanu, Anca Boagiu, Raluca Turcan, Nicușor Păduraru, Ioan Oltean, Sebastian Lăzăroiu, Andreea Paul", a precizat, joi, președintele interimar al PNL București, Eugen Nicolăescu
Sursa: Adevarul
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:44:16


Cs sa mai !
Au pus comunistii din nou mana pe putere !
E ca pe vremea lui ceausescu !
Bravos, democratie !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 19:22:45
         
 
  Așa că, măi bolșevicilor adevărați, e cazul s-o tuliți la frații voștri de peste Nistru, unde v-ați călit caracterele și v-ați perfecționat procedurile de mafioți.
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:40:55

Sînt primiți cu drag. M-am interesat pentru ei și li se va oferi protecție socială la fel ca a localnicilor:
- 500 m.p. de pămînt, chiar dacă vor să locuiască la bloc (100 euro/100 m.p);
- apartament cu 2 camere la prețul de 20000 euro;
- sau chirie de 50 euro pe lună;
- gaz metan gratuit, restul utilităților (întreținere, cablu, curent) maxim 30 euro/lună;
- pensie medie - 100 euro/lună, dar pensionarii plătesc doar 25% din prețul utilităților, circulă gratuit pe mijloacele de transport în comun și au 20% reducere în supermarketuri, de luni, orele 9,00 pînă vineri, orele 17.00.

Aceasta nu este o glumă, este o realitate transnistreană. Așa că, domnule Peia, mai gîndiți-vă dacă să-i trimiteți au ba.
p.s. singura condiție este să renunțe la altă cetățenie și să accepte cetățenia sovietică. Mulți basarabeni au și procedat astfel.

 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-19 19:17:15
         
 
  Nene Vrîncene,
E posibil să nu fii: eu nu am dovezi, la fel cum și matale nu ai contradovezi, spre dezincriminare. Deci, ar putea rămîne ca-n tren.
Din păcate, cum să-ți spun, te trădează gestul! Păi, azi, în România, numai anume categorii de indivizi nu sunte băsiste. Și permite-mi să nu le enumăr, din respect pentru matale. Că, măcar, nu ai fanatismul, de-a dreptul periculos, al afericiului, și nici parșivenia, complet grețoasă, a ălora de ne socotesc a fi născuți în "mocirlă", adică în România (vezi afirmația unui nomad, de prin americi).
Dar, apropo: matale tot în "mocirlă" socotești a te fi născut? Curiozitatea mă face, nu altceva!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 19:09:49
         
 
  "din cate datorii avem la ora actuala," (șărșăl cioplitoru)

Ce datorii ai tu, măi hartistule?
Ai jucat babaroase și te-au fript coetnicii?
Iar acum te amenință că-ți taie urechile dacă nu le dai mangoții?
În numele cui vorbești tu, măi dusule pe pustii?


Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:16:34

Peiuta, draga,

Boala ce o ai te face din zi in zi mai confuz.
Noi, diasporenii, avem datorii fata de tara noastra, Romania, numai ca tu incurci borcanele sau sticlele.
Tara e una si zevzecii care urla in disperare pentru un ciolanas, bastarzii care au jefiut si au vandut tara,
plagiatorii, jartelele de doua la leu, sunt cu totul altceva.
Basescu va castiga referendumul, pentru ca noi nu acceptam ca tara sa incapa pe mainile celor mai sus mentionati.
Te-ai prins ?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 19:09:07
         
 
  Că de chestia aia mai nasoală, să nu pomenim, că nu-i frumos!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 19:04:40
         
 
  Nene Peia, eram sigur că o să mă ataci. Nu-i bai, atît timp cît păstrăm un ton decent și ne batem cu spadele, nu cu bîtele. De fapt, PS-ul meu chiar începea cu "domnule Peia", apoi am șters, am sperat că poate nu îmi vezi comentariul :)
Măcar de dumneata știu că nu ești mînat de interese politice, de domnul Cristescu nu sunt așa de sigur.
Nu am cum să îți dovedesc că nu sunt băsist. Știi că așa ceva e imposibil, e la fel cum te-ar acuza cineva pe dumneata că ești dintre gradații lui Voiculescu. Ce poți să faci?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-19 19:04:16
         
 
  Da, măi aferici, asta se pregătește, ai ghicit!
Colectivizare și ce-ai mai zis tu.
Da' ceea ce nu știi e că am vorbit cu un responsabil de acțiunea în cauză, să îmi rezerve plăcerea de a te transforma în sclav pe plantația mea.
Hai c-o să fie bine: voi fi milos cu tine!
Nu te pun să-mi faci pantofii cu limba, așa cum i-ai făcut lu băsescu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 19:02:36
         
 
  Dle Cristescu,
Lămuriți-mă și pe mine, vă rog frumos, că eu, unul, chiar că nu pricep: pe cine mama dracului vrea să lămurească liota asta de disperați băsiști? Pe mine, pe dv.? Că pe altcineva, pe cine?
Ori sunt plătiți la hectarul de palavre și trebuie să dovedească, într-un fel, că au frecat-o suficient la rece, astfel încît să-și merite mangoții?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:59:38
         
 
  Conform scenariului, dupa compromiterea mediului academic si prigoana intelectualilor, se pregateste colectivizarea cu glontul pe teava.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:53:20
         
 
  Iuh, lupta se ascute!
A mai apărut un băsist, care-și neagă, evident, sorgintea!
Deci,

11. Jupp Vrînceanu, unul din cele trei personagii ale Mioriței!
Nu mai știu exact care, dar parcă era unul din conspiratori?

Ia să vedem:

"Unu-i ungurean
Si unu-i vrancean.
Iar cel ungurean
Si cu cel vrancean,
Mari, se vorbira,
Ei se sfatuira
Pe l-apus de soare
Ca sa mi-l omoare..."

Aha, chestia cu "ungurenii mei"!
Jupp, neicusorule, mai jos jupa, că se vede crupa!
Hai, nu te mai ascunde, că doar un singur fapt te-a determinat să sari din ascunziș, la bereguș: datoria față de coledzi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:47:58
         
 
  USL a depus, joi, la Parchetul ÎCCJ, plângere penală împotriva președintelui suspendat Traian Băsescu și a altor 14 persoane, pentru "răspândire de informații false, pentru defăimarea țării și a națiunii și pentru periclitarea siguranței economiei naționale și a stabilității monedei".

„Aceasta este plângerea penală pe care USL, prin grupurile parlamentare din Camera Deputaților, a depus-o azi sub nr. 13098 la PÎCCJ (Parchetul Înaltei Curți de Casație și Justiție), prin care se cere începerea urmăririi penale împotriva a 15 persoane: Traian Băsescu, Emil Boc, Monica Macovei, Cristian Preda, M.R. Ungureanu, Vasile Blaga, Sever Voinescu, Cezar Preda, Cristian Boureanu, Anca Boagiu, Raluca Turcan, Nicușor Păduraru, Ioan Oltean, Sebastian Lăzăroiu, Andreea Paul", a precizat, joi, președintele interimar al PNL București, Eugen Nicolăescu
Sursa: Adevarul
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:44:16
         
 
  măi aferici,
Ca să-ți iasă din creier noțiunea asta de "bolșevism", care ți s-a lipit de calotă, ca scaiul de oaie, hai să-ți spun ceva: io studiat-am foooarte bine bolșevismul și nenorocirile pe care le-a provocat și, comparînd, eu îl văd pe băsescu Întîiul Bolșevic, iar, pe voi, comisari ai poporului, care umblă cu manualul micului bolșevic în poznaru dă la piept și citează din el pînă la demență, pînă la supurație!
Partea proastă e, măi micilor bolșevici, că nu vă mai băgați în seamă decît voi înde voi.

Azi, am ieșit prin oraș. E un fel de agitație surdă, a cărei motivație am vrut să o decelez: ei bine, toți, dar absolut toți cei cu care am vorbit, și nu puțini, abia așteaptă să vă proptească ștampila-n frunte, boșevicilor. Dar, peste asta, se simte în aer miros de praf de pușcă! Românul de rînd e atît de pornit și îndîrjit, încît cred că va face gaură-n urnă, cu așa hotărîre își va da votul.
Așa că, măi bolșevicilor adevărați, e cazul s-o tuliți la frații voștri de peste Nistru, unde v-ați călit caracterele și v-ați perfecționat procedurile de mafioți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:40:55
         
 
  "România e acum în temniță. Iar ei, cei care ar trebui să stea după gratii numai și pentru lovitură de stat pe care au dat-o, rânjesc în libertate. Între timp maidanezii tot fără covrigi în coadă umblă, laptele tot la cutie și pe bani, iar mierea e doar în borcanele în care și-au scufundat ei deștele pofticioase.
Dar, așa cum se întâmplă mereu în viață, de ce ți-e frică nu scapi." - Sebastian Lazaroiu


 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:40:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Hoțul strigă "hoții" tot așa cum manipulatorii îi acuză pe ceilalți de manipulare.
Știu că voi regreta că mă bag în această dispută dar, domnule Cristescu, în umila mea opinie, mi se pare că textele dumneavoastră publicate în ultimele zile conțin jumătăți de adevăr și citate scoase din context. Plus că trebuie să vă amendeze cineva pentru declarații caragialești de genul "cei care iubesc Romănia și vor să semneze...".
Nu cumva toate aceste elemente sunt manipulatoare? Nu cumva sunteți culpabil, la nivel europeic, de ceea ce acuzați la alții?
Dacă o faceți conștient, la modul profesionist, atunci firește, nu e nevoie de nici o explicație, știți și singur ce faceți, dacă însă pur și simplu sunteți zilele acestea mînat de un orbitor avînt revoluționar, atunci cu plăcere vă stau la dispoziție cu exemple.
PS. Știu că nu mă veți crede, dar nu, nu sunt portocaliu. Nici băsist (nu l-am votat ca președinte și nici la referendumul trecut). Nici mancurtizat. Doar nedumerit, ce poate naște atîta ură într-un om cu școală și doxă (cu excepția cazului în care este vorba despre ura politică).
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-07-19 18:37:17
         
 
  Pe surse: USL condamna orice persoana care mai sustine ca in Romania a fost data o lovitura de stat.
Prigoana bolsevica a inceput. USL face plangere penala impotriva numitului Sebastian Lazaroiu pentru ca a prejudiciat imaginea Romaniei spunand ca a fost lovitura de stat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:35:15
         
 
  Dar voi observați - zic de voi, cei care abia de mai puteți respira de grămădeala asta de paraponisiți băsiști, de pe aici - ați observat, zic, ce schelălăială s-a stîrnit? Oare cîte parale să fi vîrît oranjadii în flecăreala lor dementă? Mulți, desigur. Și, toți, furați de la gura românului. O adunătură de pușlamale, de cațaoni, de lifte - dîndu-se de ceasul morții, că ar putea să rămînă cu dinții-n gard! Fără stipendii, fără influență, fără grade pe umeri.
Să-i pomelnicăm:
1. aferici
2. cioacă
3. grămuță
4. șărșăl
5. jorjone
6. mocanu
7. pușcoi
8. rădulescu
9. iecsintescu
10. icsulescu, adică ăla care supraveghează și nu se traduce în fapt.

Mai răruți, băieței, mai răruți, că la cît de flămînzi sunteți, nu vă ajunge tot cazanul de la popotă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:28:13
         
 
  Domnule Cristescu, dupa acest verdict, orice posesor de doctorat obtinut in mod cinstit ar trebui sa protesteze si sa isi depuna titlul, in copie, la usile ministerului. Scoala romaneasca si in special lumea academica traieste o mare rusine.
V-am spus, bolsevicii urasc de moarte intelectualii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:18:33
         
 
  "din cate datorii avem la ora actuala," (șărșăl cioplitoru)

Ce datorii ai tu, măi hartistule?
Ai jucat babaroase și te-au fript coetnicii?
Iar acum te amenință că-ți taie urechile dacă nu le dai mangoții?
În numele cui vorbești tu, măi dusule pe pustii?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 18:16:34
         
 
  E oficial. In Romania s-a instaurat dictatura.
"Victor Ponta NU a plagiat", informeaza Romania TV care sustine ca acesta este verdictul Consiliului National de Etica, ai caror membri au concluzionat ca lucrarea este originala si ca nu este vorba de un plagiat.
Amintim ca, pe 29 iunie, Consiliul National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU) a decis ca "Victor Ponta a plagiat", insa in aceeasi zi institutia a fost reorganizata.

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 18:11:08
         
 
  Vali
Si eu cred la fel. Mai ales daca Vicoras si Crin reusesc sa-i mobilizeze pe cei care voteaza cu patru maini cum este domnul general Peia. Pe general poti sa-l acuzi de orice, dar de lipsa de sinceritate nu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 17:55:28
         
 
  "La noi, in Romania, nu mai loviturile de stat se fac in trei zile."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Simate domnule profesor,
Dupa acesta afirmatie extrem de periculoasa incep sa cred ca Victoras si Crin ar avea oarescare motive sa va impuste. Ca prea vorbiti de funie in casa spanzuratului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 17:51:33
         
 
  Nene Mitica,
din cate datorii avem la ora actuala, io cred ca tot aia de din'nainte tre sa ramana in picioare :
Noi nu ne vindem tara !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 17:47:58
         
 
  "Sunt pregătit de ce este mai rău. Adică să revină domnul președinte suspendat la Cotroceni. Spre marea tragedie a României. Aceasta înseamnă democrația. Voi respecta rezultatul votului indiferent care va fi acesta. Sper totuși, ca, în această situație, să nu fiu împușcat. Dar, sufletește sunt pregătit și pentru aceasta. Nu patetizez, însă niște oameni care au putut să facă atâta rău internațional României sunt în stare de orice!"
(Domnu profesor Emanuel Crsistescu)

Stimate domnule profesor
Eu stiu ca Victoras si Crin sunt in stare de orice, dar de ce sa va impuste pe dumneavoastra in cazul ca Traiaan Basescu va redevenii presdinte? In definitiv cu ce sunteti dumneavoastra vinovat daca aceasta mare nenorocire se va intampla? Toti europeeici pot depune marturie ca ati facut tot ce ati putut pentru ca sa se scape de tiran. Eu zic ca Victoras si Crin mai bine l-ar impusca pe Baroso, ca el e capul rautatilor, nu pe dumneavoastra. E adevarat ca pierzatorii totdeauna cauta tapi ispasitori, dar nici chiar asa!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 17:35:44
         
 
  Asa ramane, domnule profesor. Cum s-a stabilit.
Am sa caut sa vad emisiunea de la ora 13,30, ora noastra.
In privinta scrisorii, fiti fara grija ca va fi popularizata.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 16:10:19
         
 
  Domnule Cercel,

M-am exprimat limpede, clar și explicit, aici, cu privire la teza de doctorat a domnului Ponta.

Aici și acum nu acesta este subiectul scrisorii deschise. Și sunteți într-o mare eroare. Această scrisosre este destintă strângerii de semnături din partea acelora care iubesc România și care doresc să o semneze. Și are un subiect strict și precis delimitat. Nefiind o srisoare personală, rezultă că eu sunt total nerelevant în această situație.

Dacă ați fi citit cu atenție întreg textul, ați fi observat că solicitam chiar sprijinul: "-prin realizarea pe internet a unui topic de strângere semnături (eventual dați-mi mie instrucțiuni cum se face și o voi face eu."

Domnia voastră aveți libertatea să inițiați orice scrisoare doriți ori dacă iubiți România și sunteți de acord cu această scrisoare să o semnați.

Spuneți-mi ce este incorect în scrisoarea de mai sus?

PS. Diseară, la 20,30 voi fi în direct la TV H 2.0 http://tvh.2punct0.ro/live/ unde îmi voi exprima, cum am făcut-o de nenumărate ori până acum, punctul de vedere. Și dacă voi găsi un context favorabil (niciodată eu nu vreau să mi se spună dinainte subiectele) voi face referire la acestă scrisoare. Și vă rog și pe dumneavoastră să o popularizați. Pot conta pe sprijinul dumneavoastră? Român ca și mine și sper, la fel de iubitor de România ca și mine. Indiferent de ce veți spune, vă mulțumesc pentru răbdarea de a fi citit-o, chiar și ca posibil, deși mă îndoiesc, adversar al ei.

http://tvh.2punct0.ro/live/
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 15:45:45
         
 
  Domnule profesor,
Nu credeti ca ar fi o idee buna ca dumneavoastra sa explicati in aceasta scrisoare adresata domnului președinte Jose Manuel Durao Barroso care va este pozitia ?
Dar pentru asta ar trebui sa clarificam ceva. Dumneavoastra sunteti profesor, profesor universitar. Acceptati dumneavoastra ca studentii dumneavoastra sa copieze la teze sau la examene ? Acceptati dumneavoastra, ca profesor universitar, o teza de doctorat plagiata ?
Daca este asa, atunci ar fi indicat sa mentionati in aceasta scrisoare ca ideea scrisorii va apartine, ca sunteti profesor universitar si ca acceptati doctorate plagiate.
Dumneavoastra il stiti pe domnul Barroso si pozitia domniei sale. Nu credeti ca ar fi o idee buna ca si dansul sa va stie pozitia dumneavoastra ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 15:28:48
         
 
  Evident că nu vă pot impune însă ați putea deschide topice separate.

Subiectul de mai sus este, cred inteligibil, pentru oricine.

În virtutea dreptului la liberă exprimare, oricine poate posta. Însă nu voi răspunde sofismelor, proceselor de intenție, insinuărilor, interpretărilor abuzive și celor care aberează!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 15:14:20
         
 
  BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Președintele ales de popor si suspendat de un numar de 255 de zdrente, domnul Traian Băsescu, se va putea exprima 8 minute în plus în următoarea emisiune electorală de la TVR 1, care îi este dedicată în campania pentru referendum, pentru ca televiziunea publică să se poată echilibra după ce a difuzat un interviu cu președintele interimar Crin Antonescu  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 14:56:07
         
 
  Verdict în UNANIMITATE a Comisiei de etică a Universității București: Ponta a plagiat

Comisiile care analizează plagiatul lui Victor Ponta au amânat pronunțarea unei decizii care era așteptată pentru azi. Comisia de Etică a Universității București ar fi dat un verdict de plagiat în cursul zilei de ieri spun sursele noastre. În schimb, Consiliul Național al Educației a întocmit un raport final și au dat un verdict. Acesta nu va fi făcut public decât după ce va avea aprobarea departamentului juridic de la Ministerul Educației. În acest ultim caz, este vorba de o simplă formalitate, verdictul fără a mai putea fi schimbat.

Sursa: Romania Libera
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 14:50:50
         
 
  Domnule Aurel, daca din punct de vedere tehnic nicio persoana inteligenta nu se mai indoieste de plagiatul cu pricina, din punct de vedere legal, ca sa poti oficializa furtul intelectual, procedura necesita niste pasi obligatorii. La noi, in Romania, nu mai loviturile de stat se fac in trei zile. Restul dureaza, iar cand discutam despre persoane de teapa premierului, acolitii acestuia fac ca lucrurile sa mearga si mai greu. Aminti-va ca ministrul ala total idiot a ajuns pana la desfiintarea comisiei de evaluare a lucrarii lui Ponta. Abramburica a amenintat ca desfiinteaza scoala de doctorate, etc, etc, etc...
Domnule Cristescu, scrisoarea m-a amuzat, desigur, dar asta s-a intamplat pentru ca, la sfarsitul lecturii, am trait senzatia ca va adresati Arcului de Triumf si ii explicati ca nu este amplasat cum trebuie, ca are o arhitectura nepotrivita cu a Bucuresiului, ca este expresia imperialismului francez, ca este prea cracanat, ma rog, chestii. Ca efect, in plan local, demersul dumneavoastra este similar cu protestul domnului Peia la adresa dumneavoastra. Adica, in timp ce dumneavoastra ii cereti domnului Peia sa respecte locul in care a intrat de bunavoie, sa se comporte civilizat, sa nu injure, sa nu jigneasca, sa fie decent si ecoliterar in expresii, acesta va adreseaza tot felul de scrisori deschise prin care isi manifesta indignarile. E aceeasi chestie, numai ca e la scara mai mica.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 13:58:24
         
 
  Domnule Cristescu,
pai este foarte simplu de ce nu aveti dreptate:
pentru ca schimbarea legii electorale s-a facut dupa trocul politic care a dus la darmarea guvernului MRU, prin OU, asociat cu mutilarea atributiilor Curtii. Astfel, nu au credibilitate si cu asta basta. Nu este nevoie sa trimiteti o scrisoare pt ca este absolut inutil.
Tot ce au facut acesti parlamentari nu are sustinerea populara (nu putem numi sustinere populara cand guvernul este schimbat prin troc). Chiar ponta a spus aseara ranjind, ca daca nu cadea boc nu trecea motiunea:)) deci nici nu se mai sfiesc baeietzii. Taman MRU le-a taiat subventiile de la electorale din buget. Pai, se poate asa ceva?? Plus ca bate curentul pe culoar, acolo la pusculitza...

Acum, stim ca nu dati 2 bani pe UE. OK, de ce nu scoateti poporul la vot, sa iesim naibii din UE si NATO? Oricum nu mor ei de dragul nostru, dupa cum se vede, nu se inghesuie nimeni sa faca investii serioase la noi. Asa ca?! Haideti sa iesim din UE si NATO, dam jos basescu, punem ponta si crin (ca ei 2 se sfatuiesc...), si traim si noi cum putem. Ne dau rusii gaz, va dati seama?
In leagatura cu votul, stati linistit ca va fi o cacialma. Daca ar fi pe bune, basescu ar fi reales cu cca 60%. Dar va fi o mare frauda. Cum naiba sa intre taman patriciu la parnaie?? Pai va scoate romania din orice organizatie existenta pe pamantul asta numai sa nu intre el la bulau. Ce naiba, chiar suntem prosti? el are o viatza buna de trait, nu-si da luxul pt patul ala de metal. 20 ani...hmmm....
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-19 13:25:30
         
 
  A zis Ponta la B1tv una mai tare decat aia cu "dupa ce politizam DNA" si la fel de tare ca "relaxarea":

"Eu am venit la B1 tv ca sa arat ca am curaj, dar Basescu nu are curaj sa mearga la Antena 3"

Oare o avea vreo legatura Voiculescu cu Antena 3? Ca intre Antena 3 si Ponta este clar o relatie de afinitate.

Chiar nu va inteleg, oameni buni, atat de mare e dorinta de a musca din starvul lui Basescu incat sunteti in stare sa va sacrificati viitorul?
Pariez pe o bere la 'Oaia Neagra' ca intrebarea de la referendum a fi ca numele candidatului la primaria sectorului 3 la alegerile locale.

Se duc de rapa acum 20 de milioane de euro in toamna inca 20 de milioane de euro si peste 2 ani inca 20 de milioane de euro. Asta ca sa nu mai vorbim de banii utilizati de BNR pentru a tine in leul in cusca. Doar avem economie infloritoare, ce pana mea...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-19 13:19:56
         
 
  Domnule coleg,

Sunt pregătit de ce este mai rău. Adică să revină domnul președinte suspendat la Cotroceni. Spre marea tragedie a României. Aceasta înseamnă democrația. Voi respecta rezultatul votului indiferent care va fi acesta. Sper totuși, ca, în această situație, să nu fiu împușcat. Dar, sufletește sunt pregătit și pentru aceasta. Nu patetizez, însă niște oameni care au putut să facă atâta rău internațional României sunt în stare de orice!

Însă cred tot mai mult că vom scăpa de acest rău imens și România va renaște. Și speranța asta mă motivează și îmi dă forțe de nebănuit.

Dumneavoastră, dacă domnul președinte suspendat va fi demis, veți recunoaște rezultatul votului?

PS. Vi se pare incorectă scrisoarea de mai sus?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 13:08:09
         
 
  Care curte constitutionala d-le cristescu? Aceea care NU a gasit nimic ne-constitutional in actiunile lui basescu ca si presedinte?
Haideti, d-le cristecu, nici noi nu suntem chiar tampitzi. Stiu ca in zilele astea romanii joaca alba-neagra dar chiar nu ne obligatzi chiar pe toti sa punem bani la chestia asta!

D-le florian, cand apare stirea cu rezultatul plagiatului? spuneati ieri ca stiti din surse. astept sa vad cum se curata laturile unui pustan de bani gata, cu mentalitate de cocalar de berceni, prin dresarea 'jedemiilor de comisii. Nu de alta, dar eu am vazut cu ochii mei teza astuia si cartile copiate si vreau si eu sa stiu cum se face sa manaresti decizii, avize, alea, alea, ca la noi, cu mult patriotism si simt civic:). Poate am si eu nevoie in viitor:)

 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-19 12:32:55
         
 
  Va bucurati prematur, domnule Cristescu. Asta imi aduce aminte de Geoana.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 12:20:31
         
 
  Vaaaai, domnule coleg! "lovitură de stat"! Păi a negat-o chiar cea mai obedientă instituție a statului, Curtea Constituțională. Cum? Nu știți cui îi este obedientă? Dacă tot nu aflați, beeep și se face!

Poate ați vrut să spuneți altfel. Sigur tot despre o lovitură este vorba. Da, este o lovitură. Însă o "lovitură de maestru" sau "maeștri" domnule coleg. Nu-i așa că este altceva?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 12:07:40
         
 
  Televiziunile obediente au inceput sa primeasca reclama de la stat. Wow!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 11:59:36
         
 
  De parca lipsea ceva, lovitura de stat va capata, de astazi, o componenta militara. Wow!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 11:57:47
         
 
  Nota pentru traducere o veți primi, sper, de la colegul nostru Radu Ștefănescu, excelentul traducător al sonetelor shakespear-iene! Realizați în ce companie vă aflați? Așa că nu vă grăbiți și traduceți de nota 10! Mai gândiți-vă și unde va ajunge această scrisoare. Nu-i așa că merită să aibă perfecțiunea unui cip?

PS. Pe pasaje mai mici și eu apelez la nenea google. Da a propos, că ați cunoscut așa mari personalități. Nu cunoașteți și vreun furnizor serios de crude oil? 500.000 - 2 mil barili CIF Thema, Ghana!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 11:45:17
         
 
  Stimate domnule profesor,
Am tradus-o deja, am pus-o pe Google si a aparut aproape instantaneu traducerea. E uluitor cat de bine a reusit Google-ul sa o traduca. Bineinteles ca mai trebuie slefuita nitel, o sa incerc sa fac ce pot, dar limbajul meu diplomatic nu este la fel de slefuit cum este cel ingineresc. Asta nu inseamna ca nu m-am invartit in cercurile cele mai inalte ale politicii americane, fiindca i-am cunoscut pe Ronald Reagan, George Bush Primul, Bill Clinton, George Bush al Doilea si acum il cunos foarte bine pe Barac Obama. Si pe plan international m-am descurcat destul de bine, in sensul ca i-am cunoscut pe Ion Iliescu, pe Traian Basescu si mai recent am avut onoarea sa il cunosc chiar in cele mai mici amanunte pe Victor Ponta. Ca ei se fac ca nu m-au cunoscut si nu ma cunosc nici in momentul de fata, este problema lor nu a mea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 11:39:49
         
 
  Dar unde ați văzut dumneavoastră ofertă? Este o rugăminte. Iar pasajul cu cvorumul îl gsim deja tradus în documentul original.

Haideți, nu vă mai alintați, faceți și dumneavoastră un pustiu de bine opoziției! Cât privește problema cu superiorul, spuneți-ii că o faceți ca să-mi câștigați încrederea și să vă infiltrați. Prietenii știu de ce.

Domnul Peia este invidios pe talentul dumneavoastră și, mai ales, pe plurivalența temelor abordate. Pe portofel nu, că noi rămașii, avem o vorbă, (vorba vine, mai multe)

"Fie pâinea cât de rea
Tot mai dulce-i și mai bună
Când o ai din țara ta!"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 11:18:49
         
 
  "Păi, domnule Cristescu, ce altă dovadă mai evidentă de "degradare a limbajului" doriți, decît violentarea perpetuă a limbii române de către agramatul cioacă?!!!"
(generalul Ioan Peia)

Simate domnule profesor
Desi propunerea dumneavoastra de traducere a scrisorii m-a gadilat la amorul propriu, ma vad obligat sa renunt la oferta. Generalul are dreptate: aceasta scrisore nu poate fi tradusa de un agramat care mai este si soldat neinstruit. Cel mai bun pentru acesta delicata sarcina este generalul Peia insusi. Care este un mare specialist in limbi si are si convingerile politice corespunzatoare. In afara de faptul ca eu nu doresc sa imi inrautatesc si mai tare relatiile cu gradul superior.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 11:06:40
         
 
  M-a rugat domnul Barroso sa-i traduc raspunsul in limba romana si sa il postez, dar i-am explicat ca regulamentul de pe Europeea nu imi permite sa ii reproduc textul fara sa-i adaptez mesajul. I-am raspuns ca ar face bine sa adapteze si sa armonizeze legislatia europeana astfel incat sa intre in acord cu regulamentul de aici, ori sa isi ia gandul de a mai posta vreodata pe site-urile noastre.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 11:00:31
         
 
  "Aștept să o semnez la patru mîini!"
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general,
Pai daca o semnati la patru maini asta inseamna ca domnul profesor are deja patru semnaturi. Tot cu patru maini intentionati sa votati si la referendum?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 10:53:20
         
 
  prizăriți  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 09:49:10
         
 
  "au găsit"... am schimbat, pe drum, subiectul și nu am mai corectat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 09:48:34
         
 
  "cu un regulament minim. Că altfel se pierde fondul într-o degradare a limbajului)"

Păi, domnule Cristescu, ce altă dovadă mai evidentă de "degradare a limbajului" doriți, decît violentarea perpetuă a limbii române de către agramatul cioacă?!!!
Sau protecția limbii române de către poluatori de ocazie, prinzăriți la pieptul străineziei,
nu e regulamentară?
Să înțeleg că o astfel de concesie face parte din procentul de "minim", pe care îl rezervați, expres, călcătorilor de reguli elemntare, care, deși fac asta, în mod repetat, doar pentru că se dau simpatici, se scuză?
E, aici nu ne potrivim deloc, și cred că trebuie să admiteți că, nu numai eu, ci oricine ar sesiza această dublă măsură, v-ar decredibiliza.

"Și măcar distinsul domn Barroso să știe că știm."

Domnu Cristescu, repet:
ȘTIE ASTA.
ȘTIE CĂ ȘTIM.
Ar fi putut să vadă asta măcar din conținutul răspunsurilor la cele "unșpe porunci" pe care ni le-a vîrît pe sub ușă.
Chiar așa de naivi să picăm, că adică ăia nu-s informați? Sau că-s prost informați? Dom'le, chiar așa de naivi să acceptăm a fi, zău, că mie-mi depășește și cea mai îngăduitoare urmă de-nțelegere!

ȘTIU, dom'le, că fac abuzuri incalificabile, amestecîndu-se, în mod nepermis, în suveranitatea unei țări, dar a găsit aici punctul slab și-l exploatează. Vor și ei să pară bărbați, că de cînd cu Grecia, în fundul căreia au băgat suta de miliarde de poamnă - mari economiști de trei lulele! - li s-a cam turtit fesul autorității! Și, of course, cu cine să-l dreagă? Cu noi, că avem macaveice și băsești, - chiar băsiste analfabete care bîntuie prin parlament, pe-acolo - care ne toarnă la împărăție că nu le respectăm cocurile din vîrful căpățînilor lor, pline cu rumeguș!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 09:46:18
         
 
  Mulțumesc pentru corecturi. Le-am operat. Scriu la prima mână și nu mai am răbdare să reiau deși mi-am impus de nenuăratr ori să o fac.

Dacă mai sunt și altele nu ezitați să le semnalați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 09:25:22
         
 
  Așa se spunea și când madam Udrea voia Bucureștiul. Când a văzut câte semnături am strâns a renunțat.

Așa se spunea și astă iarnă când am ieșit în Piață. Că oranjalii sunt de neclintit.

Etc. etc.

Dacă nu încercăm, măcar, nu putem obține nimic. Știți bine că prima și cea mai importantă condiție pentru a "lua" un examen este să te prezinți la acel examen.

Anul trecut mă zbăteam cu acel proiect de lege cu buletine cu nr unice de înregistrare și tipărită pe hârtie cu elemente de siguranță. Măcar câțiva au înțeles despre ce vorbeam. Și mă refer la lideri marcanți. Acum însuși președintele suspendat vorbește de înserierea buletinelor și tipărirea lor în locuri sigure. Știu că nu se va face nimic până nu se va atinge o masă critică.

Așa și cu Europeea. Democrație și numai democrație (cu un regulament minim. Că altfel se pierde fondul într-o degradare a limbajului) În timp se realizează o masă critică. De ce are dreptul să publice oricine? pentru că ar trebui fie cenzură, împotriva căreia lupt ori ar trebui tactica struțului. Cre îmi displace. Orice problemă, oricât ar fi de dificilă trebuie abordată. Altfel avem de-a face cu slăbiciune, teamă, nesiguranță. Și, în viziuna mea, numai lucrurile bazate pe democrație și convingere rezistă în timp. Restul? Efemere. evident, vorbind la scara istoriei!

În plus, respectul, se impune. Nu se cerșește. Și măcar distinsul domn Barroso să știe că știm. Adică să știe că a făcut o nedreptate care este cunoscută. Că nu avem statut vegetal.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 09:15:47
         
 
  A, și am înțeles că doar la noi și în Lituania este stipulat, în lege, chestia aia cu 50% plus unu!

Păi, băi anticomuniștilor, cum de tolerați o așa ofensă iudeologică?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 09:01:52
         
 
  mici corecturi:
"Noi, subsemnații acestei scrisori,"
"În documentul (mai sus evocat) se menționează "

Aștept să o semnez la patru mîini!

Dar, părerea mea sinceră e că-i doare-n pardon de obiecțiile noastre!
Căci, a-i aduce la cunoștință onorabilului/onorabililor faptul că există un document care reglementează povestea cu cvorumul, e ca și cum i-am spune surdului că se aude cum vine tzunamiul!
Adică, două lucrui clare:

1. Habar nu ai, barossule, de documentele așa-zis democratice, pe care le tot emiteți prin Europa voastră falită!
2. Dar dacă ai habar, totuși, atunci, musiu barossule, dovedești o crasă disponibilitate spre abuz, exercitată împotriva celor ce par a nu ști să protesteze și să-și apere demnitatea de popor.

Dar, repet, eu cred, sută-n sută, că ăștia, în frunte cu merkăleasa - pe care cancelarul consort nu a pus-o încă la coada cratiței, unde îi e locul - ȘTIU ce au făcut. Au ȘTIUT întotdeauna, altfel se fac de substanță maro, pretinzînd că nu. Căci s-ar dovedi de o incompetență înfiorătoare. Deci alrmantă!
Dar explicațiunea e simplă:
INTERESU POARTĂ FESU!
CE DEMOCRAȚIE, CE PRINCIPII, CE ALTE ALEA?
Ne-a ademenit, ca să le devenim cutia de gunoi, unde-și deversează produsele otrăvite, și, chiar terenul menajer al gunoaielor lor, iar, ulterior, terenul lor de joacă, achiziționat întru lărgirea "spațiului vital"!
Ăsta-i adevărul crud-cruduț, să fim serioși și să judecăm la rece, cu creierele noastre...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 08:59:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE