FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
glorie vesnica marelui unificator
Text postat de Dumitru Cioaca
"Nu mai avem timp, trebuie sa curatam scena politica de stricati. In privinta plagiatorului, dumneavoastra mai sperati ca Europa sa isi schimbe opinia? Come on! Din punct de vedere politic, Ponta este mort si pute. A mintit, a plagiat si acondus ceea ce deja este de notorietate si poarta denumirea de lovitura de stat. Ce sa mai asteptam?"
(Andrei Florian)

Stimate domnule Andrei Florian,
Nu sunt de acord cu dumneavoastra in privinta caracterizarii pe care i-o faceti dumneavoastra celui mai mare om de stiinta si de stat pe care l-a dat si-l va da vreodata Romania, pe numele lui adevarat Victor Ponta dar numit de poporul pe care cu maiestrie il conduce si Doctoras Pontosul. Si iata de ce. De-a lungul secolelor nenumarati regi, imparati si politicieni au incercat sa reuneasca Europa sub sceptrul lor. Ma refer la Carol cel Mare, Napoleon si Hitler. Niciunul nu a reusit sa faca acest lucru. Motiv pentru care au si intrat in istorie ca mici si neputinciosi oameni politici dar mari varsatori de sange. Motiv pentru care nici unul nu a sfarsit-o bine, fiindca daca imi amintesc eu bine, toti trei au si murit: Carol cel Mare a murit cum a murit, adica in chinuri grele, Napoleon a murit exilat pe insula Sfanta Elena iar despre Hitler ce sa mai vorbim, ca toata lumea stie cat de sinucis a murit el. A trebuit ca Poporul Roman sa-l daruie umanitatii pe Victor Ponta care a reusit, si asta fara a varsa o picatura de sange si intr-un timp de numai numai cateva saptamani ,sa realizezeze unitatea de monolit a tuturor tarilor europene impotriva Romaniei. Datorita acestui geniu carpatin istoria Europei va fi impartita in doua ere: cea dinnainte de Victor Ponta si cea de dupa Victor Ponta, asa cum istoria omenrii se imparte in era de dinnainte de Cristos si cea de dupa Cristos. Victor Ponta a ridicat Romania la rangul de mare putere care tine cu brio piept unui intreg continent.
Si dumneavoastra vorbiti despre cel mai mare strateg pe care l-a dat Poporul Roman ca despre un om mort, domnule Andrei Florian?! Pai se poate?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule Mihai,
Eu nu zic ca Lupul de Mare nu a mai zis si prostii cand a luat un pahar mai mult. Bineinteles ca l-a jignit profund pe Majestatea Sa, dar regele totusi mi-a spus ca ii va intinde mana marinarului dar niciodata nu i-o va intinde doctorului Ponta.
-Pai de ce majestate?
-De teama ca mi-o fura, si un rege fara o mana pe langa ca e ciung nu mai poate conduce nici regatul cu amandoua mainile.
Cat despre prima afirmatie mie mi se pare a fi corecta. Cat timp flota militara rusesca este in Marea Negra, aceasta ramane un lac rusesc, oricat de puternice ar fi flotele de pescuit ale celorlalte state care isi varsa gunoaiele in Pontus Euxin.
Dar despre declaratiile lui Victoras ce ziceti?
Mie mi-a placut cea mai multa aia in care zice ca nu renunta nici in ruptul capului la titlul de doctor fiindca a trudit prea mult la lucrarea lui de doctorat. Intrebarea mea pentru premier ar fi:
-care cap?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 07:34:29
         
 
  În decursul săptămânii
Domnul ăsta cam haihui
I-a unit pe toți românii
... Împotriva dumnealui.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-14 22:02:15
         
 
  Nu se strica, nu se-ndoaie,
Si e rezistent la ploaie,
Ponta e, la o adica,
Un fel de... "hopa Mitica !"

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-14 20:22:01
         
 
  oho, nea mitică, e plin târgul românesc de croitorași viteji. de unul îmi amintesc eu, acum:

1."marea negră e lac rusesc..." (diplomație împinsă pe cele mai înalte culmi), respectiv,

2."regele mihai I nu e un erou, e un trădător..."(mitocănie echivalentă celei de la citatul precedent). ghici ghicitoarea mea, cam cum l-o chema?

mă lași?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-14 19:02:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE