FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sinceritatea minciunilor prezidențiale
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnul președinte îi poate da clasă marelui actor Radu Beligan. Joacă diverse roluri și trece magistral de la un rol la altul. De la “Dragă Stolo” la “Dottotre” are un repertoriu impresionant. Cu ajutorul căruia a cucerit și cucerește publicul. Însă naturalețea cu care aseară, a declarat c㠓nu am mințit niciodat㔠depășește orice închipuire. Și, așa cum spunem și altă dată, publicul țintă al domniei sale îl reprezintă indiferenții față de politică, naivii, neinformații mancurtizații și alții din aceeași zonă.

Să încercăm să-i ajutăm pe unii dintre aceștia. Nu spun “și să reîmprospătăm memoria domnului președinte” pentru că, la domnia sa nu este vorba de lipsa memoriei, de un lapsus acolo ori de vreo stare amnezică. Nici vorbă de așa ceva. Domnul președinte știe, cunoaște, își aduce aminte însă face, cu bună știință, inferențe logice bazate pe premise false.

Așadar, să ne reamintim, exemplificativ, câteva din, să le spunem, autocontradicțiile distinsului domn, care de atâta amar de vreme, ne-a făcut să ne simțim bine în țara noastră, să trăim bine, să zâmbim, să nu ne luăm lumea în cap, să fim uniți, să ne ajutăm unii pe alții, să ne respectăm, să respectăm ceea ce face și spune domnia sa și să-l considerăm, cum îi place domniei sale să spună, cu adăugire la Constituție, “șeful statului”

1. “Petre ești cel mai bun!” Asta nu l-a împiedicat să-i fure partidul și să-l alunge din PD. Ba mai mult, să susțină că Petre Roman i-a întors spatele!
2. “În cinci minute voi demisiona” Demisie care n-a mai avut loc!
3. “Dacă PD nu va obține 20% voi demisiona” A obținut 14% și nu a făcut-o!
4. “Să ne întâlnim o dată la trei luni în Piața Universității” Că nu a făcut-o se înscrie în structura personalității. Dar să mai și spună că el a fost regulat acolo dar, vezi doamne, bucureștenii n-au venit, demonstrează modul în care îi tratează pe ceilalți. Adică le poate spune orice și ei îl vor crede! Dispreț, prefăcătorie, perversitate, mitomanie? Ori câte ceva din toate, ori toate la un loc!
5. Deși a avut un salariu de bugetar achizițiile membrilor familiei par a depăși veniturile. Justificarea? “Vânzări anterioare” niciodată justificate!
6. A spus că fiica sa a absolvit o facultate în USA deși aceasta a absolvit o facultate în cadrul Universității Româno-Americane și a urmat câteva luni în USA un curs de schimb de experiență, fără valoare universitară.
7. În 2008 striga pe toate canalele TV, spunând că este o problemă de prioritizare, și că sunt bani, să se mărească salariile profesorilor cu 50%. După care ați văzut ce a urmat! Nici vorbă de mărire. Ba, dimpotrivă, le-a diminuat!
8. A spus că împrumutul (ilegal, făcut fără aprobarea Parlamentului) este o “centură de siguranț㔠Apoi că fără acest împrumut nu s-ar fi putut plăti salariile și pensiile.
9. A spus c㠓România este o țară de mâna a doua” uitând să menționerze cine a adus-o în aceast situație!
10. Deși a avut informații, a spus că România nu va avea de suferit de pe urma crizei. Apoi, printr-un management defectuos, împreună cu un guvern incompetent și cu un ministru iresponsabil au băgat România în criză. Pe urmă a spus că nu ș-a propus să lupte împotriva crizei și că România va ieși din criză odată cu celelalte mari puteri economice ale lumii Germania, Franța, Japonia. Acestea și-au revenit. Noi?
11. A promis că va renunța la casa din Mihăilenu pe care și-a atribuit-o ilegal și abuziv! S-a ținut de cuvânt?
12. “Cel mai informat om din stat” nu a știut că fratele său s-a asociat într-o companie de comercializare a armamentului deși CSAT decide toate achizițiile în domeniu!
13. La precedenta suspendare, a spus că 75% dintre români au fost împotrivă. Deși la referendum s-au prezentat doar 40% și 75% dintre aceștia au votat împotrivă. Adică, 30% dintre români! Să fie 75% egal cu 30%? Să nu înțeleagă domnul președinte? Mă, rog, suspendat!
14. A spus că el nu a fost la GRIVCO. Apoi s-a repliat.
15. A jurat că nu a lovit copilul “în plex sau în față cu pumnul” deși i se ceruse să jure c㠓nu a lovit copilul” pur și simplu.

Pentru toate acestea, și multe altele “să-ți fie rușine, Dinu Patriciu”

Ușurința cu care domnul președinte, acum suspendat, face din negru alb și din alb negru, întrece prestidigitațiile celor cu alba-neagra!

Dacă vă mai amintiți și alte “adevăruri” prezindențiale, este bine să le menționați. Pentru că, ferindu-i pe naivi, neinformați, mancurtizații și alții din aceeași zonă, ne putem feri pe noi înșine de posibila reluare a calvarului băsescian.

Și este bine ca la vot să ne amintim de acestea. Și de repercusiunile pe care le vor fi avut asupra României, asupra noastră, asupra fiecăruia dintre noi!

PS. Vă amintiți cât m-am zbătut și mă zbat încă pentru un buletin de vot care să nu mai permită fraudarea alegerilor. Două elemente esențiale ar trebui să aibă un astfel de buletin. Înserierea, cu nr unic și hârtie cu elemente de siguranță! Aseară m-am convins că domnul președinte știe cum se utilizează buletinele de vot actuale și probabil va fi fost beneficiarul unei astfel de folosiri. De aceea a propus înserierea buletinelor de vot!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Editoare sau ce vei fi fiind tu,
Nu știu cum se face de-l protejezi totdeauna pe ăsta de mai jos?!
Că nu folosește termeni direcți, atunci cînd înjură?
Păi, lachelul ăsta (căci, da, este un lacheu: lacheul lui băsescu!) nu mă calomniază cu nemernicie pe mine, scriind, negru pe alb, că eu aș fi autorul frazei: "La PNT s-au gasit droguri , armament, munitie, masina de scris automata, de tiparit bani la peneleu”??
Sau calomnia ordinară nu se pedepsește, editorule? Zice că-și aduce el aminte...
N-ar trebui să facă și dovada "amintirilor" lui de manipulant ordinar, care se dă anticomunist, în timp ce avea mucilaginoase la nas, cînd eu scoteam ziar anti/iliescist, pe banii mei și cu riscurile de rigoare?
Cum se numește un astfel de individ, editoare?
Cum se pedepsește un astfel de individ, editorule? Protejîndu-i nemerniciile, în timp ce pui botniță celor care-l definesc fix ceea ce este?
... aș vrea să știu, editorule.
Care - ciudat!... ai tot protejat mangafalele ce înjură România, anihilindu-i, prin orice mijloace perverse, pe cei ce-i demască!...
Ești, cumva, frate de cruce cu ei, editorule, sau ce vei fi fiind?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-05-11 12:33:00
         
 
  Domnule Peia, cel mai mult mi-a placut cand improvizai pe loc, fara hartie, creion sau calculator. Imi aduc aminte despre memorabila fraza :”La PNT s-au gasit droguri , armament, munitie, masina de scris automata, de tiparit bani la peneleu”. Bun, foarte bun, dar ai imbatranit si ai inceput sa dai rateuri. Ai inceput sa ceri anihilari in masa, precum Stalin, sa vorvesti despre virusi in jugulara societatii, ce mai, nu-ti mai iese nimc inteligent sau original. Ce se intampla cu dumneavopastra? Sunteti racit?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-05-10 11:58:36
         
 
  Nu cred că există în istorie exemplar uman la fel de odios ca băsescu, dar nici condei atît de penetrant, încît să-i poată zugrăvi abjecția.
Dar cîtă micime de caracter și spirit de rîme apologetice pe locotenenții lui zeloși!
Am spus-o și o spun: cu indivizi de teapa asta nu e cazul să-ți pierzi timpul, făcînd retorică gratuită. Nu. Trebuie anihilați fără întîrziere! Altfel, se compromite ideea și se pierde șansa de a însănătoși corpul social. Cu cît veți cheltui mai multă energie (ca să arătați, ce?... că nemernicii-s nemernici irecuperabili, în absolut orice condiții?!...), cu atît inșii vor prolifera cu mai multă vigoare și își vor injecta virusul lor contaminant în jugulara comunității.
Acceptîndu-i, cu vinovată înțelegere, deveniți complici!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-05-09 16:36:08
         
 
  Cristos a inviat, Liviu!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-05-09 15:50:59
         
 
  Am scris pe întuneric.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 23:02:57


Și uite-așa, după vreo cinci luni, "din întuneric sa-ntrupat af-ul"

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-05-09 15:48:50
         
 
  Este adevarat ca Dr. Ponta a promis, in schimbul ajutorului dat de razboinicul Wesley Clark, ca va ceda toate drepturile de exploatare a gazelor de sist romanesti?
"Am avut discuții cu premierul, pot veni cu o experiență importantă. Știm că există o revoluție energetică în desfășurare în lume, iar în România există un potențial al carburilor" - Wesley Clark

Ne-a vandut
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-05-09 15:17:22
         
 
  Am scris pe întuneric. De aceea au fost așa de multe greșeli!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 23:02:57
         
 
  A fost foarte bine. Deși, personal, nu aș fi răspuns la o asemenea impolitețe. Și am fost elegant. Tata Omidu are complexe de frustrat și și le sublimează prin agresiuni de limbaj. Oricum, e bine să nu fii în prajma sa când complexele iau forma unor pulsiuni concrete. Devine imprevictibil pentru sine și probabil, nu mai poate să fie răspunzător de faptele sale. Cum să sokiciți așa ceva și să mai și insiști! Probabil, profilactic, Antonescu o-a satisfăcut capriciul nepoliticos, dintr-o postzră mai mult medicală decât una politică!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 23:01:31
         
 
  Un amic mi-a trimis chestia asta spre tradus:

Nu sunt francofon, ma ajuta cineva?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 01:00:27
         
 
  Conducerea TVR a interzis transmiterea replicii presedintelui ales, Traian Basescu, la acuzatiile presedintelui bules, Crin.
Bolsevizarea presei sau drumul spre moartea ratiunii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 00:10:13
         
 
  Si ca sa va dati seama despre inteligenta si diplomatia politica a celor care s-au asociat in vederea savarsirii de fapte, iata:

Senatorul PSD Dan Sova se pare ca a avut o izbucnire halucinanta in pauza de publicitate a unei emisiuni de televiziune. El i-ar fi repetat minute in sir, la ureche, presedintelui Partidului Noua Republica: "Hitleristule, fascistule, hitleristule"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 23:47:27
         
 
  Iata democratia propusa!
Victor Ponta : "Acest nemernic care este Băsescu își joacă la referendum viața și libertatea"
Observati? Ponta nu discuta nimic despre justitie, despre dreptul la viata, etc. Plagiatorul este dement de-a dreptul. Ameninta cu moartea pe oricine ii sta in drumul spre socialismul stiintifico-fantastic. Ma simt amenintat de delirul acestui criminal bolnav psihic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 23:42:45
         
 
  Europa ne spune clar ca votul pe care suntem chemati sa il dam este pentru a alege intre civilizatia democratica occidentului si primitivismul socialismului bolsevic. In fapt, alegem intre presedintele Basescu si turnatorul Voiculescu, ca sa fie si mai clar.
Hai, e simplu ca optiunea intre alb si negru.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 21:59:29
         
 
  Doamnelor și domnilor,

Europeea vă stă la dispozițe cu spațiu nelimitat pentru a milita împotriva lui Băsescu sau pentru susținerea lui. Fiecare după cum crede, după cum înțelege sau, în viziunea unora, după cum are misiune.

Mi-am asumat poziția antibăsescu imediat după "criza ostaticilor" când, după ce solicitase liniște și promisese că ne va spune ce s-a întâmplat, a venit și, sfidându-ne, ne-a spus că a secretzat dosarul pentru 50 de ani. Ne-a insultat inteligența cu alegerea ca europarlamentar independent a fiicei sale. A culminat cu, fraudarea alegerilor din 2009 și cu încălcarea grosolană a Constituției nenumindu-l pe Johanis premier. Toate celelalte încălcări ale legii și minciuni care au urmat după aceea, pentru unii, au fost fireti. Pentru mine nu.

Am adus destule argumente în favoare poziției mele. Fundamentaliștii și talibanii portocalii nu le înțeleg ori nu vor sî le nțeleagă și, din păcate, în locul unei polemici de idei și principii aruncă dezinformări, intoxicări jigniri și altele de același fel.

Nu voi mai da curs niciunei provocări sau interpelări decât rar. Foarte rar, pe acestă temă. Și voi aștepta cu paciență referendumul. În urma căruia sper să scăpăm de acest dezastru politic: președintele demis, Traian Băsescu.

Vă dpresc suuces și sper că poate cu toții vom respecta standardele democrației.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 21:50:10
         
 
  Adrian, n-am nicio satisfactie sa lovesc intr-un cal mort. E mort si pute. Nu mai continui sa comentez pe aceasta tema. Nici nu mai are importanta ce rezultat va avea referendumul, important este ce se va intampla dupa aceea. In situatia in care se gaseste Romania, acum, Statul Roman nu mai poate functiona normal. Institutii care asigurau functionarea democratiei, prin aservirea acestora executivului, au devenit invalide.
Miercurea viitoare, Romania va primi o lovitura foarte grea.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 10:30:06
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=kvJzhP1bfoE&feature=related
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-13 09:51:07
         
 
  "Vara aceasta se poarta albul."
Postat de catre Andrei Florian

Sloganul PDL a fost ușor modificat, conform celor pe care le-am văzut, ieri, la tv:

"Vara aceasta se... Poarta Albă."
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-13 08:55:05
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=f-vGgKgzjz0&feature=player_embedded
http://youtu.be/f-vGgKgzjz0
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 06:38:28
         
 
  1. “Petre ești cel mai bun!” Asta nu l-a împiedicat să-i fure partidul și să-l alunge din PD. Ba mai mult, să susțină că Petre Roman i-a întors spatele!
(Emanuel Cristescu)

Orice parinte care spune copilului lui ca este cel mai bun inseamna ca este un mincinos. Orice angajat care spune sefului lui ca este cel mai bun inseamna ca este un mincinos. Pai dupa acesta metoda de evaluare a mincinosilor nu se va mai gasi in Romania un singur om care sa fie demn de functia de presedinte. Basecu a furat partidul lui Petre Roman? Nu cumva furtul s-a facu prin alegeri libere din acel partid? Geana cand a devenit seful PSD-ului a furat partidul lui Ion Iliescu? Nu cumva acest furt s-a facut tot prin alegeri libere in PSD?

2. “În cinci minute voi demisiona” Demisie care n-a mai avut loc!
(Emanuel Cristescu)

Probabil ca afirmatia sau promisiunea sau ce afost ea a fost facuta in cadrul unui context.
Citarea unei singure propozitii luate din acel context nu convinge pe nimeni
Faptul ca un om politic se razgandeste nu este ceva nou. Victor Ponta s-a razgandit in ultimele doua saptamani, sub presiunea Europei, asupra multor hotarari luate. Politicienii ca si oamenii de rand au dreptul sa se razgandeasca.
Sotia mea imi spune adeseori:
-Daca nu faci asa sa stii ca te omor. Asta nu o face o mincinoasa fiindca in momentul acela probabil ca intentia ei era sa ma omoare. Asta insa nu a impiedicat-o ca sa-si schimbe parerea lasandu-ma in viata.

3. “Dacă PD nu va obține 20% voi demisiona” A obținut 14% și nu a făcut-o!
(Emanuel Cristescu)

Cand un politician promite sa demisioneze de la sefia propriului partid si nu o face, inseamna ca a fost convins de propriul partid sa ramana in functie fiindca nu are altul mai bun sa puna in locul lui. Eu integ ca adversarii lui politici din alte partide i-ar fi dorit demisia, dar cine este seful unui partid politic hotareste partidul respectin nu partidele oponente. Victor Ponta a promis ca demisioneaza daca plagiatul e dovedit si nu a demisionat ci a desfintat comisia care a analizat teza lui de doctorat. Pai se compara una cu alta?

4. “Să ne întâlnim o dată la trei luni în Piața Universității” Că nu a făcut-o se înscrie în structura personalității. Dar să mai și spună că el a fost regulat acolo dar, vezi doamne, bucureștenii n-au venit, demonstrează modul în care îi tratează pe ceilalți. Adică le poate spune orice și ei îl vor crede! Dispreț, prefăcătorie, perversitate, mitomanie? Ori câte ceva din toate, ori toate la un loc!
(Emanuel Cristescu)

Este posibil ca presedintele sa nu fi fost odata la trei luni la Piata Universitatii. Este asta o minciuna catastrofala? Cand a venit la Universitate Stanford acum sase sau sapte ani presedintele Traian Basescu a promis ca vine la ora sase si a venit la ora opt spunand ca era cat pe ce sa nu vina de loc datorita unor evenimente neprevatute. Promisiunea lui ca vine la ora sase este o minciuna sau nu? Si daca este o minciuna cat de rau a facut acesta minciuna Statului Roman?

5. Deși a avut un salariu de bugetar achizițiile membrilor familiei par a depăși veniturile. Justificarea? “Vânzări anterioare” niciodată justificate!
(Emanuel Cristescu)

Daca membrii familiei presedintelui au facut ilegalitati atunci ei trebuiesc deferiti justitiei nu presedintele. Daca eu omor pe cineva eu sunt vinovatul nu alti membrii ai familiei mele.

7. În 2008 striga pe toate canalele TV, spunând că este o problemă de prioritizare, și că sunt bani, să se mărească salariile profesorilor cu 50%. După care ați văzut ce a urmat! Nici vorbă de mărire. Ba, dimpotrivă, le-a diminuat!
(Emanuel Cristescu)

Dupa cate stiu eu presedintele Romaniei nu face bugetul tarii ci guvernul il face. In buget se prevad fondurile alocate pentru marirea lefurilor pensiilor etc. Bugetul este aprobat de parlament.
Deci presedintele Romaniei nu s-a putut tine de promisiune in 2008 fiindca guvernul de coalitie de la ora acea in care se afla si PSD-ul l-a sabotat. Inca odata presedintele tarii nu are drept sa imparta nici un leu la nimeni. Guvernul si parlamentul au acest drept.

8. A spus că împrumutul (ilegal, făcut fără aprobarea Parlamentului) este o “centură de siguranț㔠Apoi că fără acest împrumut nu s-ar fi putut plăti salariile și pensiile.
(Emanuel Cristescu)

Imprumutul a fost o centura de siguranta in cazul ca nu se pot plati pensiile si salariile, ca pentru ce alceva era necesara o centura de siguranta?! Imprumutul, a fost facut de guvernul de atunci, nu de Traian Basescu, asa cum imprumutul de acum de cinci miliarde este facut de guvernul Ponta nu de Traian Basecsu. Daca il face raspunzator pe Traian Basescu pentru imprumutul de atunci ar fi normal ca sa il facem raspunzator si pentru imprumutul pe care il face guvernul Ponta. Nu credeti?

9. A spus c㠓România este o țară de mâna a doua” uitând să menționerze cine a adus-o în aceast situație!
(Emanuel Cristescu)

Romania, dupa orice standar de masuratoare ales este o tara de mana a doua, avand o populatie de 20 de milioane de locuitori, o suprafata de 300000 de kilometri patrati, o economie modesta etc. Nu cred ca a mintit cu nimic. A fost cumva Romania o tara de mana intaia de timpul lui Ceusescu, Iliescu sau Constantinescu? Cum poate un presedinte al Romaniei sa duca o tara de rapa cand el este numai sef peste politica externa a tarii, fortele armate, dar guvernul care face politica economica a tarii este practic independent de el? Politica economica actuala a tarii este facuta de guvernul Ponta, nu de presedintele Traian Basescu.

10. Deși a avut informații, a spus că România nu va avea de suferit de pe urma crizei. Apoi, printr-un management defectuos, împreună cu un guvern incompetent și cu un ministru iresponsabil au băgat România în criză. Pe urmă a spus că nu ș-a propus să lupte împotriva crizei și că România va ieși din criză odată cu celelalte mari puteri economice ale lumii Germania, Franța, Japonia. Acestea și-au revenit. Noi?
(Emanuel Cristescu)

Informatiile economice se schimba de la zi la zi, mai ales in periode de crize economice. Omiteti sa spuneti data la care Basescu a facut aceasta afirmatie si spuneti ca avea date care ar fi trebuit sa-l convinga de contrariul. Nu spuneti cine i-a furnizat aceste date si care erau aceste date. Cat despre faptul ca alte tari au iesit din criza este un adevar, dar un adevar spus numai pe sfert, fiindca Italia nu a iesit din criza, Spania nu a iesit din criza, Anglia nu a iesit din criza si nici Statele Unite nu au iesit din criza.

11. A promis că va renunța la casa din Mihăilenu pe care și-a atribuit-o ilegal și abuziv! S-a ținut de cuvânt?
(Emanuel Cristescu)

Iarasi un adevar spus pe jumatate: a spus ca va renunta la casa din strada Mihaileanu daca se va constat ca ea a fost achizitionata in mod ilegal.
Exista vreo hotarare judecatoreasca ca ea a fost achizitionata ilega? Sau una care spune ca ea a fost achizitionata legal?

12. “Cel mai informat om din stat” nu a știut că fratele său s-a asociat într-o companie de comercializare a armamentului deși CSAT decide toate achizițiile în domeniu!
(Emanuel Cristescu)

Exista vreo dovada ca a stiut? Sau ati uitat de proverbul ca ce stie satul nu stie barbatul!

13. La precedenta suspendare, a spus că 75% dintre români au fost împotrivă. Deși la referendum s-au prezentat doar 40% și 75% dintre aceștia au votat împotrivă. Adică, 30% dintre români! Să fie 75% egal cu 30%? Să nu înțeleagă domnul președinte? Mă, rog, suspendat!
(Emanuel Cristescu)


Nu inteleg prea bine despre ce este vorba. Dar este posibil ca un presedinte sa nu inteleaga toate lucrurile cum le intelegem noi, fiindca si el este o fiinta umana si are dreptul la parerile lui.

14. A spus că el nu a fost la GRIVCO. Apoi s-a repliat.
(Emanuel Cristescu)

Nestiind despre ce este vorba, cred ca aveti suta la suta dreptate.

15. A jurat că nu a lovit copilul “în plex sau în față cu pumnul” deși i se ceruse să jure c㠓nu a lovit copilul” pur și simplu.
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Un copil dupa ce este lovit nu rade cu gura pana la urechi. Sa fim seriosi!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-13 06:30:59
         
 
  Si concret, A PLAGIAT VICTOR PONTA? am incredere in profesorul Ion Corbu ca va spune adevarul. Un domn profesor care si are si domnia sa un doctorat!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 06:14:57
         
 
  of, si regret sistemul logic in care baltiti si dumneavoastra. il dau dracu pe Basescu! Dar nu dau dracu democratia. Nu il sustin pe Basescu. Nu am relatii contractuale, doamne fereste. numai ca nu reparam o nedreptate cu alta nedreptate. Si, personal nu-mi plac pokeristii cu mana-n buzunar.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 06:07:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule coleg,

Ați citit topicul de mai sus?

În rest vă doresc succes în susținerea președintelui suspendat. Eu voi vota pentru demiterea lui. Asa înseamnă că voi vota împreună cu 72% dintre românii care vor vota la fel.

Dar parcă gândeați altfel.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 06:02:48
         
 
  Carol al doilea a furat si asta, MO,La fel si Titulescu. Micul Titulescu!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 06:00:49
         
 
  Domnule profesor, romanii cu aceleasi buletine de vot l-au votat pe Vantu, pardon, pe Geoana! Dar si pe Basescu. Intrebare: care e problema daca romanii vor achitarea lui Nastase, relantiul lui Vlad, ala care fugea mancand pamantul, si doctori facuti la apelul de noapte? Apropos, cum e inima in dumneavoastra? E copy paste?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:58:19
         
 
  Să aveți o zi bună!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:58:12
         
 
  Răspunsul corect este: înserierea buletinelor de vot și tipărirea lor la M Of. Vă las plăcerea să argumentați de ce a cerut domnul președinte suspendat aceasta!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:51:20
         
 
  Pai iata cam ce debitam in noaptea aia: Cand Ion Iliescu l-a facut prostanac pe Mircea Geoana s-a spus de catre psd-isti ca Ion Iliescu este invidios pe maitanarul sau preopinent. Mai mult, Bunicuta a fost citata si de tabara adversa a social-democratilor. Mica rautate a lui Iliescu a intrat in folclor cu forta unei anateme. Degeaba a dat-o la intors Ion Iliescu, cum ca Mircea are disponibilitatea sa invete, ca are fond bun si ca ii preda stafeta. Degeaba Mihaela Geoana a declarat unui cotidian central ca Mircea nu e Prostanac. Folclorul nu iarta. Mircea Geoana a intrat in folclor drept “Prostanacul”.
Aceste alegeri au fost o sansa pentru Mircea Geoana. Catalizarea tuturor fortelor politice impotriva lui Traian Basescu, considerat pe buna dreptate dusmanul sistemului democratic si cel mai grobian presedinte pe care l-a avut Romania de la Carol al II-lea incoace, si coalizarea presei impotriva aceluiasi Traian Basescu pentru ca de la Vadim Tudor si alegerile din 2000 nu se mai intamplase o asemenea sansa istorica ca un personaj politic considerat outsider sa poata castiga cea mai inalta functie in stat.
Similitudinea dintre aceasta campanie a anilor 2009 si cea din anii 2000 era perfecta daca si acum, la fel ca si atunci, nu exista o confruntare directa dintre cei doi combatanti. Acum intelegem de ce Geoana a fugit de confruntari ca dracu’ de tamaie. Pentru ca aceasta confruntare a devenit si va deveni extrem de importanta pentru Mircea Geoana.
Totul a decurs conform planului. Prima parte a aratat un Basescu obosit, care tot uzita aceleasi teme prafuite: Vanghelie, Hrebenciuc, Voiculescu, Vantu.
De partea cealalta Geoana era viu, incisiv, spontan. Se descurca bine. Ultimul minut inainte de pauza. Lovitura de gratie: “Traian Basescu: La confruntarea trecuta v-am intrebat unde erati cand va cautam. Ati spus ca nu ati fost la domnul Vantu. La cateva zile, dl Vantu a iesit pe televiziunea proprie si a spus ca v-a chemat in Delta. Astept scuze catre romani ca ati mintit.
Mircea Geoana: Nici mie nu imi mai place. Am avut aseara o intalnire cu domnul Vantu, asa cum ati avut si dumneavoastra in anii in care erati apropiati. M-a sunat dupa ce intr-un interviu am spus ca este malefic si turbulent si am avut o discutie despre ceea ce reprezinta o relatie corecta.”
Zbang! Mircea Geoana si-a transformat porecla de prostanac in renume. Si-a batut cuiul in propriu cosciug. Dupa lansari si relansari, dupa sute de mitinguri si zeci de mii de psd-isti mobilizati, dupa ce condeie extraordinare ca Victor Ciutacu, Andrei Badin, Cristian Sutu si alti ziaristi l-au mangaiat numai si numai pentru a scapa tara de tiran, dupa ce Crin Antonescu si-a calcat pe suflet si a facut alianta din exact acelasi motiv, ei bine, Mircea Geoana s-a dus la Vantu in miez de noapte cu 3 zile inainte de alegeri spulberand un vis care capata contur. Visul de a salva democratia de un presedinte cu veleitati de Idi Amin. Multdorita pauza publicitara l-a salvat pe Geoana de muscatura letala a tiranului.
Dezbatarea a continuat. Nici nu conteaza ce s-a mai spus. Ramane vocea lui Mircea Geoana surprinsa de microfoane dupa incheierea dezastrului : “am intors in partea a doua, a fost foarte bine”. O recunoastere sincera a unuia care isi merita porecla.
Seara continua. Antonescu a catalogat intalnirea lui Geoana cu Mogulul ca fiind o gafa in contextul alegerilor. Sorin Ovidiu Vantu a declarat ca este prieten la catarama cu Geoana de 4 ani, ingropandu-l pe vizitatorul nocturn pana la gat. Ce dracu mai este de spus?!
Ion Iliescu a stiut ce spune. Mircea Geoana este un prostanac. Daca pana in aceasta seara el era intrat in folclor, de astazi el este intrat in istorie.
Si cu toate astea, il voi vota pe Geoana. Pentru mine democratia este mai importanta decat o vizita tembela la un mogul care isi doreste sa cumpere cu bani ceea ce oamenii nu pot cumpara niciodata: dragostea, simpatia si recunoasterea semenilor sai.
Am scris acest text dupa celebra confruntare. Evenimentele ulterioare mi-au dovedit ca am avut dreptate. Mircea Geoana va intra in istorie ca Prostanacul cel Prost.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:46:32
         
 
  Nu sunteți în formă, observ. Cu așa argumente veniți în discuție? Nu realizați cât de subțire și vulnerabile vă sunt argumentele? Păi este de ajuns să rostesc un singur cuvânt și tot rechizitoriul domniei voastre devine nul! Mihăileanu! Dacă-l spun și pe al doilea intrăm în pronunțare direct: flota.

Domnule coleg spuneați că "poporul român a votat pentru cinci ani etc." V-am spus că greșiți și că atunci a fost o mare fraudă. Recunoscută, indirect, în seara suspendării. V-am întrebat ceva, este adevărat pe topicul dumneavoastă. Puteți răspunde?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:39:46
         
 
  Nu, prin poporul roman inteleg imensa pluralitate de idei. Poporul roman l-a votat pe Branza dar si pe Rizea. Si pe Theodor dar si pe Ponta. Etc si amd. Dar sa lasam poporului dreptul sa se "revolte"

Oprescu e independent! Si sper ca dupa retragerea lui Antonescu va conduce mult mai curat Romania! :)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:35:47
         
 
  1. Pedro a furat tarii cu tat-su Neulander si mult mai mult noua decat inima Silviei Chifiriuc. In Regimul Basescu casa Mioarei Roman,casa a noastra, a poporului, a fost retrocedata. Petre se vopseste! Din pacate nu blond, ca dracu mai stie ce iesea:))

2.Demisia lui? Pai l-a ales poporul la loc! Sa vedem acum Crinutul.
3. Nu am auzit asta!
567 Fara Basescu intram in incapacitate de plata!
Salariile profesilor care au o extraordinara pondere in educatia romanilor au fost trecute la capitolul spaga a parintilor vezi Bac de catre TARICEANU! EL a SPUS CA NU ARE DE UNDE SA DEA BANI LA DASCALII CARE REUSESC O PROMOVARE DE 41 LA SUTA!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:30:53
         
 
  Mă amuză sinceritatea cu care ignorați ce v-am spus și persistați într-un sofism. A, dacă prin "poporul român" înțelegeți Baconschi, Wiliam Brânză, etc. este dreptul domniei voastr.

Însă ați evitat să răspundeți la întrebarea mea, ori nu știți răspunsul?

PS. Am mai avut discuții despre Antonescu. Am prognozat corect? Iată realitate. Și va fi reconfirmată după 30 iulie. Restul? Chibiționism dâmbovițean!

PS 2. Ce mai știți de domnul Oprescu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:27:07
         
 
  Domnule profesor, poporul roman a votat pentru 5 ani un presedinte! Cu 5 milioane de voturi! Si pe Crin pentru un mandat de senator cu 2000 de voturi. Poporul roman-european i-a votat. Pentru "tiganca imputita" nu poti suspenda un presedinte care s-a dat in barci cu Cioaba si cu Bercea Mondial. Poti sa -ti fie teama ca Adrian Nastase sa scape sapunul! Atat!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:21:31
         
 
  Constat că nimeni nu a putut argumenta în niciun fel că minciunile prezidențiale nu ar fi minciuni.

Restul? Dezinformare, intoxicare, zvonuistică, încercare de manipulare, deturnarea atenției de la subiect, abordare arborescentă a subiectelor colaterale și multe altele. Dintre care, unele profesionist făcute.

Respect orice opinie, mă desolidarizez de toate intoxicările și cred în capacitatea extraordinară a poporului român de a renaște din propria cenușă, de a înțelege esența și de a se apăra inclusiv de manipulările de tip cârtiță.

Dacă suntem democrați, trebuie s credem în vot și să respectăm voința electoratului.

Iată, Europeea, se dovedește a fi un vector al tuturor mesajelor. Oamenii inteligenți de aici au capacitatea de a decela adevărul oricât de mistificat ar fi și oricâte resurse umane și de logistică ar fi implicate în manipularea lui!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:08:13
         
 
  Excelenta argumentare a Sorinei Matei, si credeti-ma ca nu interveneam daca DEMOCRATIA noastra nu e pusa in pericol de Sova si ai lui! Multam Andrei Florian!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 03:11:00
         
 
  Pentru cei care mai indoiesc, le recomand sa citeasca"un excelent articol, scris de un profesionist"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 02:59:25
         
 
  "Sinceritatea minciunilor" este un titlu inspirat ales. Ore cate minciuni mai poate ascunde Dr. Ponta, si cate dintre ele le vom afla vreodata?
In fond, cine este cu adevarat Victor Ponta?
Il mai poate crede cineva pe cuvant? De ce trebuie sa-l "meritam" in fruntea noastra?
Bleah! Nu mai este nimic curat in tara asta? Nicio constiinta? S-au terminat oamenii cinstiti?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 01:56:49
         
 
  Adrian, citeste Adevarul de maine si vei descoperi ca procurorul minte tot atat de des precum respira si ca numitul Victor Ponta si-a trecut in CV-ul publicat de enciclopedia "Who's Who Romania" un masterat la Oxford, desi, potrivit investigatiei jurnalistilor, n-ar fi absolvit decat o scoala de vara la Exeter College. Vorba domnului Cristescu, autor din care imi place sa citez :" Minciuna are picioare scurte"
Vara aceasta se poarta albul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-13 01:22:37
         
 
  AF, ori te-au făcutără ăștia și pe alde matale colonel, ca pe TURCESCU? că prea te văz zelos...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-13 00:20:13
         
 
 
Del Cristescu eu nu il apreiez pe Basescu, am spus-o de mai multe ori, dar:

1. Puteți da un exemplu, unul singur de încălcare a legii?

2.Generalul american îl ajută pe Ponta pro bono.
Postat de catre Emanuel Cristescu

1. Exemplul sa fie in afara de schimbarea sefilor celor doua camere, de modificarea legii electorale si de eforturile de a-l elibera pe Nastase sau de teatrul jucat la intalnirea de la Bruxelles? Victor Ponta menține „linia oficială" a USL potrivit căreia reacțiile Bruxelles-ului și ale liderilor politici europeni se datorează unei teribile operațiuni de dezinformare pusă în operă de PDL și presa „aservită" președintelui dezinformare pusa la cale in timp ce USL il suspenda pe Basescu. Asta da reactie rapida.

Reiau mai jos dle Cristescu un post scris la data de 2012-07-06. Informatiile pe baza carora am facut rationamentul de mai jos sunt de la sursa si iata ca incep sa fie confirmate de informatiile care transpira in presa si de presiunile facute de presedintele interimar:


' "Ponta rhey" se grabeste sa il debarce pe Basescu.
Dar, DE CE se fac atatea presiuni si se calca peste constitutie, peste legi ordinare si extraordinare?
De ce a fost luat drept consilier un general in al carui CV este trecut - nu se vorbeste prea mult despre asta- a fost implicat in razboiul rece si este specialist pe zona europei de est (un fel de Peia care este specialist in europeea de est, doar ca W Clark are si minte), de ce?

2. Clark nu lucreaza pro bono !!

Clark vine sa supravegheze cum se pune in practica, de catre Victoras din Ponta, VANZAREA pamantului arabil romanesc catre oamenii de afaceri din strainatate SI INTRODUCEREA semintelor modificate genetic in Romania(sa nu uitam ca in spatele lui Clark sta Soros-György Schwartz- care este implicat si in Proiectul Rosia Montana), dar si pentru a pune mana pe ce a mai ramas din industria energetica a tarii noastre.

Pontagiosul se grabeste sa puna mana pe justitie -aici ii dau dreptate, desi nu imi place, lui Basescu- pentru:
1. a condamna unul sau doi dintre mmbrii PDL ca sa vada si ei ce inseamna sa te legi de clasa politica -in fapt cam asa arata coalizarea politicienilor corupti (nu ca pdl istii ar fi curati)...
2. a-l scoate pe Nastase si Vantu din puscarie. Nu prin gratiere ci prin suspendarea executarii (posibil pe motive medicale sau conform tezei ca nu prezinta pericol social). In plus se pune la adapost si Dan Voiculescu.
DAR DE CE TOATE ASTEA?

Pentru ca Nastase i-a amenintat: prieteni, daca nu ma scoateti de aici, VORBESC!

Nastase, a acceptat, contra unei sume consistente (cca 3 mil euro) sa fie tarat prin tot circul care a si fost. Romania avea la acel moment nevoie de un exemplu pozitiv din justitie pentru a intra in Uniunea Europeana Dar NIMENI nu s-a gandit ca el va ajunge sa fie condamnat CU EXECUTARE. Ca atare el este condamnat, lasa UN TESTAMENT POLITIC si incearca sa se sinucida. Fiul care a vrut sa citeasca in fata televiziunilor testamentul politic este oprit de Nastase. De ce? Pentru ca singura sa arma era continutul respectivului document. La cateva zile Năstase a renunțat oficial la întreruperea pedepsei. A DOUA ZI INCEPE INCALCAREA, MODIFICAREA SI ELUDAREA TUTUROR LEGILOR CARE AR PUTEA IMPIEDICA SUSPENDAREA LUI BASESCU SI IMPLICIT instalarea la presedintie a lui Crin Antonescu, despre care nu are rost sa mai vorbim. Daca priviti atent modul in care vorbeste si gesticuleaza Antonescu este un fel de Becali la fel de dual dar nu la fel de istet.'

Dle Cristescu, vor fi miscari populare de amploare in cca 4 luni DACA ii lasam pe Ponta si pe Antonescu sa ne conduca.

20 de milioane de euro costa referendumul
alte 20 de milioane alegerile din toamna, de unde acesti bani? Nu cred ca ne da Uniunea Europeana fonduri nerambursabile ca sa se joace Ponta si Antonescu de-a democratia.

Cand obtii puterea in baza unui vot negativ si fortezi limitele legii ca sa iti atingi scopurile -despre care nimeni nu baga mana in foc ca sprijina democratia- nu poti cere un vot pozitiv.



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-13 00:08:15
         
 
 
4 comentarii 956 afișări

Home
News

Ministerul Justiției a sesizat inspecția judiciară a CSM ca să analizeze dacă judecătorii care l-au condamnat pe Adrian Năstase au comis vreo abatere disciplinară
de Biro Attila Postat la: 12.07.2012 20:38 Ultima actualizare: 12.07.2012 20:44

Ministerul Justiției, condus de Titus Corlătean, a sesizat inspecția judiciară și a cerut să se analizeze preliminar dacă cei cinci magistrați care l-au condamnat pe Adrian Năstase la închisoare cu executare au comis vreo abatere disciplinară. Sesizarea MJ vine după ce avocata Gabriela Ghță, care a reprezentat-o în dosar pe Irina Jianu, a transmis ministrului Corlațean un memoriu. În memoriu, avocata a solicitat sesizarea inspecției judiciare și pedepsirea completului care l-a condamnat pe Năstase prin excluderea din magistratură
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 21:49:47
         
 
  Dr. Ponta este hoatarat sa merga pana la capat, adica pana la excluderea Romaniei din UE si la revenirea la idealurile intinate ale comunismului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 19:34:36
         
 
  Uniunea Europeană l-a somat joi pe premierul român Victor Ponta să restaureze puterile Curții Constituționale. Cancelarul Germaniei l-a chemat pe ambasadorul Romaniei. Dezastrul politicii Guvernului Dr. Ponta este si dezastrul natiunii. Dr. Ponta ne-a bagat in buda, iar acum se agita ca sa faca valuri. Suntem in plina criza. Romania risca sa fie marginalizata si aruncata ca o masea stricata din Uniunea Europeana din cauza acestor iresponsabili  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 19:25:14
         
 
  Iata cum sta treaba cu lovitura de suspendare. In lipsa de altceva, liberalii fac eforturi disperate sa il tina pe adormitul Maicii Domnului la Cotroceni, cu orice pret. In tot acest timp, socialistii lui Dr. Ponta primesc toate boabarnacele, palmele pe dupa ceafa si suturile in dos. PSD risca sa fie exclus din Internationala Socialista, iar PNL este de neclintit in decizia lui de a sfida orice regula democratica a politicii si orice prevedere constitutionala cu privire la referendum.
Din acest motiv, iata, socialistii stiintifico-fantastici l-au scos la incalzire, pe marginea terenului, pe celalalt doctor, primarul Oprescu. Mesajul lui Ponta catre Antonescu este suficient de clar: "fara mine, esti un om mort! Ai grija cum te joci in curtea Cotroceniului". Intre timp, oamenii lui Voiculescu doresc sa tina urnele deschise atat timp cat este nevoie, chiar si o saptamana, pentru ca nu au suficiente autocare.
Aceste alegeri va arunca Europa in aer, pentru ca miza este intoarcerea la comunism, iar aceasta boala de piele este contagioasa pentru tarile marginase.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 18:57:28
         
 
  D-le Cristescu, atunci cand spuneam asta ma refeream la faptul ca numai un naiv poate sa creada ca unii sunt mai buni decat altii.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-12 16:34:17
         
 
  Domnul Florian
Pai de ce credeti dumneavoastra ca George Soros il plateste asa de bine pe generalul Clark ca acesta sa lucreze pe gratis pentru Victoras?!
Fiindca George Soros este cel mai mare filantropist din lume iar doctorul Ponta este sarac lipit pamantului!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 16:04:39
         
 
  Clark este membru în Consiliul director al companiei BNK Petroleum, o companie petrolieră unde George Soros a cumpărat 20% din acțiuni prin intermediul fondului său de investiții Quantum Partners LP.
Potrivit site-ului oficial, compania în conducerea cărei ase află Wesley Clark are operațiuni în domeniul gazelor de șist în Polonia
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 15:56:58
         
 
  "Asta ar însemna, că semnalul dat de prezența lui Wesley Clark în calitate de consilier pro-bono al primului ministru să fie unul de neutralitate americană, nu de amestec brutal și ilegal în treburile interne al unui stat suveran, așa cum procedeză distinsa Europă!"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Faptul ca Europa i-a spus lui Victoras ca s-ar putea sa nu-i mai dea cele cinci miliarde de euroi, nu este nici un fel de amestec in afacerile interne, fiindca banii, cel putin deocamdata, nu sunt ai Poporului Roman ci ai Europei. Cum adica, daca dumneavoastra veniti la mine cu sarumana ca sa va imprumut niste bani, si eu va zic "Domnule profesor, gata, va dau banii!" dupa care dumneavoastra faceti imprudenta sa ma inmjurati inainte ca eu sa apuc sa va dau banii, lucru care ma face pe mine sa-mi dau seama ca nu mai am bani de dat imprumut, asta inseamna ca m-am amestecat in treburile interne ale portofelului dumneavoastra?!
Victoras poate face ce vrea la el acasa, asa cum si Europa poate sa nu-i mai dea banii cu care el vrea sa ridice nivelul de trai al Poporului Roman.
Daca Victoras avea cat de cat coloana vertebrala nu ar fi raspun somatiei venita de la Bruxelles! Cum adica primul ministru al Romaniei sa se poarte ca o sluga, raspunzand la toate ordinele Europei care se poarta ca feudalita (asta o fi femininul de la feudal?)? Unde este mandria lui de dac? Si pentru ce? Pentru un bacsis de cinci miliarde de euroi? Onoarea Poporului Roman nu poate fi patata cu o suma mai mica de o suta de miliarde de euroi, dar se pare ca Victor Ponta nu stie nici acest lucru elementar!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 15:55:37
         
 
  Un lucru e cert. Faptul ca Guvernul Boc a tinut Romania pe linia de plutire si ca Romania nu a cazut prada tentatiilor precum a facut Grecia, Spania, Portugalia si multe altele, faptul ca Romania ar fi trecut peste aceasta criza fara sa cada in categoria tarilor afectate dramatic de criza datoriilor suverane, au determinat pe cei interesati sa cumpere resursele Romaniei pe un pret de nimic, sa declanseze un atac neconstitutional la adresa institutiilor cu caracter democratic care ar fi putut sa stea in calea acestor tranzactii.
Ca sa poate realiza acest deziderat, atacatorii au cumparat tot ce era mai ieftin in Romania, constiinta unor parlamentari.
Iata, Romania este in cadere libera, iar Guvernul Dr. Ponta nu are alta menire decat sa lubrefieze caile pe care se vor scurge resursele strategice.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 15:53:51
         
 
  Eu m-am implicat major îmotriva proiectului Roșia Montana Gold Corporation. Despre șisturi nu știu mare lucru. Însă dacă este tot o mizerie ca RMGC considerați-mă de pe acum împotrivă! Resursele subsolului, potrivit Constituției, aparțin statului român.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 15:47:57
         
 
  Eu m-am implicat major îmotriva proiectului Roșia Montana Gold Corporation. Despre șisturi nu știu mare lucru. Însă dacă este tot o mizerie ca RMGC considerați-mă de pe acum împotrivă! Resursele subsolului, potrivit Constituției, aparțin statului român.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 15:47:57
         
 
  Dacă au spus-o și rușii înseamnă că au analiști buni. Dacă au spus-o înainte de 2012-07-07 11:14:42 căutați mai jos, înseamnă că au anterioritate în cee ce privește analiza dacă auspus-o după acest moment înseamnă că am anterioritate. Fiți sigur domnule coleg că este o simplă coincidență! Sper că a fost o întrebare sinceră și nu una care să aibă, conotativ, un proces de intenție!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 15:45:17
         
 
  Este adevarat ca Dr. Ponta a promis, in schimbul ajutorului dat de razboinicul Wesley Clark, ca va ceda toate drepturile de exploatare a gazelor de sist romanesti?
"Am avut discuții cu premierul, pot veni cu o experiență importantă. Știm că există o revoluție energetică în desfășurare în lume, iar în România există un potențial al carburilor" - Wesley Clark
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 15:43:37
         
 
  Domnule Cristescu, este doar o coincidenta faptul ca opinia dumneavoastra cu privire la prezenta lui Wesley Clark in solda premierului Dr. Ponta este identica cu opinia celor de la "Vocea Rusiei"?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 15:31:58
         
 
  Eu acum am ieșit de la consultații pentru susținerea disertațiilor. În referatul pentru lucrări am introdus o frază: "Conținutul științific al lucrării este, potrivit declarației pe proprie răspundere a autoarei(ului) și normelor în vigoare la data elaborării lucrării, unul original, etc." Pentru că m-am gândit: dacă ajunge vreunul prim ministru și a plagiat ceva ce mie mi-a scăpat, nu mă trag la răspundere pedeșiștii?
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Dumneavoastra chiar credeti ca Adrian Nastase, conducatorul lucrarii de doctorat a doctorasului Victoras Ponta, a fost bagat la parnaie fiindca doctorandul lui a plagiat?!
Parerea mea este ca dumneavoastra suflati si-n iaurt, fara sa va fi ars vreodata cu ciorba, ceeace este o grava incalcare a proverbului si a Constitutiei!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 15:28:35
         
 
  Eu acum am ieșit de la consultații pentru susținerea disertațiilor. În referatul pentru lucrări am introdus o frază: "Conținutul științific al lucrării este, potrivit declarației pe proprie răspundere a autoarei(ului) și normelor în vigoare la data elaborării lucrării, unul original, etc." Pentru că m-am gândit: dacă ajunge vreunul prim ministru și a plagiat ceva ce mie mi-a scăpat, nu mă trag la răspundere pedeșiștii?

Așa că nu am văzut declarațiile respective. Eu m-aș bucura ca Parlamentul să bată obrazul Europei celei cu două standarde: unul în Comisia de la Veneția care este împotriva cvorumului și unul la Bruxelles și Strasbourg care este pentru introducerea cvorumului! Asta ar însemna, că semnalul dat de prezența lui Wesley Clark în calitate de consilier pro-bono al primului ministru să fie unul de neutralitate americană, nu de amestec brutal și ilegal în treburile interne al unui stat suveran, așa cum procedeză distinsa Europă!

Însă, cum v-am spus, cu cvorum impus (ilegal dar impus!) fără cvorum impus cum ar fi corect și europenește, tot "Adio" îi vom spune! Epoca amantelor portocalii, distinse cetățean, apolitic și neangajat, s-a terminat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 15:13:47
         
 
  Referendumul: "O bataie de joc nationala"

Un articol lucid si la obiect.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 15:04:45
         
 
  Domnule Cristescu, tocmai l-am ascultat pe domnul Calimente care a declarat ca Parlamentul Romaniei nu va tine cont de nicio recomandare. Ce sa o mai dam dupa cires? Este un Parlament obedient intereselor straine de civilizatia occidentala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 14:53:35
         
 
  Nu este cinstit să încalci patrimoniul electoral european. Dar nu-i nicio problemă. Vom satisface toate hachițele. Ca să nu se simtă victimizat. Și îi vom spune adio!

COMISIA EUROPEANĂ PENTRU DEMOCRAȚIE PRIN DREPT
(COMISIA DE LA VENEȚIA)

CODUL DE BUNE PRACTICI ÎN MATERIE DE REFERENDUM

. Cvorum
Nu se recomandă următoarele:

a. un cvorum (prag, procentaj minimal) de participare, întrucât îi asimilează pe cei care se abțin cu partizanii votului negativ;

b. un cvorum de aprobare (acceptarea de către un procentaj minimal din numărul
alegătorilor înscriși), întrucât riscă să creeze o situație politică dificilă în cazul când proiectul
este adoptat cu o majoritate simplă, inferioară însă cvorumului (pragului) necesar.

http://www.venice.coe.int/docs/2007/CDL-AD(2007)008-rom.pdf
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 14:42:42
         
 
  Domnule Mihai, aici va dau dreptate...

"niet, tavarisci AF! se aprobă orice etichetare pt premierul PONTA, mai puțin aceea de "cârpă", deoarece a fost adjudecată, glorios, de actualul primar din dealul clujului!"
(Adrian Mihai)

doctorasului de fala
cum poti, omule, sa-i spui
ca e carpa nimanui,
cand pute ca o obiala?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 14:32:55
         
 
  De fapt, la presiunile comunistilor de scoala sivietica, romanii sunt pusi sa aleaga intre un regim totalitar de tip bolsevic si un regim democratic de tip occidental.
E adevarat, in Romania au ramas in viata multi nostalgici comunisti, dar lupta dintre bine si rau, dintre vechi si nou, dintre adevar si minciuna, dintre Andrei Plesu si Vanghelie, care este, nu poate avea deacat un singur castigator.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 14:22:29
         
 
  Iata, prin intermediul moroilor sai, regimul criminal comunist isi face simtita respiratia fetida chiar si in structurile UE.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 14:02:15
         
 
  Serghei Stanisev: " "Premierul Victor Ponta si guvernul sau au aratat un angajament clar fata de standardele democratice si cred ca acest lucru va fi si concluzia evaluarii Comisiei Europene"

"Stanishev attended Moscow State University, where he received his bachelor's degree in 1989, and his PhD in 1994, both in the field of history.”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 13:58:28
         
 
  Adrian, inteleg si stiu de unde imprumuti termeni de adresare precum "tavarisci" sau negatii precum "niet", etc.
Iata, Die Presse, un jurnal austriac, scrie ca "pentru salvarea imaginii sale, prim-ministrul angajeaza agentia de PR a concernului rus Gazprom si a Guvernului de la Moscova"
Lumea e mai mica decat pe vremea lui Eminescu, nu?
Dar chiar si pe vremea lui, Romania era aceeasi:
"Spuma asta-nveninată, astă plebe, ăst gunoi
Să ajung-a fi stăpână și pe țară și pe noi!
Tot ce-n țările vecine e smintit și stârpitură,
Tot ce-i însemnat cu pata putrejunii de natură,
Tot ce e perfid și lacom, tot Fanarul, toți iloții,
Toți se scurseră aicea și formează patrioții,
Încât fonfii și flecarii, găgăuții și gușații,
Bâlbâiți cu gura strâmbă sunt stăpânii astei nații!"...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 13:34:56
         
 
  niet, tavarisci AF! se aprobă orice etichetare pt premierul PONTA, mai puțin aceea de "cârpă", deoarece a fost adjudecată, glorios, de actualul primar din dealul clujului!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-12 13:27:46
         
 
  Comisia Europeana isi arata ingrijorarea fata de maniera antidemocratica a puterii instalate ilegitim la Bucuresti. Pecinginea USL va fi pusa in discutie saptamana viitoare la Bruxeles, iar pentru ca UE nu mai are incredere in cinstea Guvernului nostru, referendumul va fi supravegheat indeaproape de oficiali ai UE.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 12:49:50
         
 
  Premierul nostru a ajuns rusinea Europei. Nu il mai crede nimeni iar cuvantul sau a este precum o carpa de sters pe jos. Victor Ponta a comis-o, si a comis-o grav. Daca mai are urme de demnitate pe constiinta sau daca mai are urme de constiinta, ar face bine sa demisioneze. Ne-ar face bine in primul rand noua, dar si siesi. Nu vom mai avea ocazia sa intram in pamant de rusine cand vom iesi din tara, chiar daca acest lucru se va repara intr-o perioada lunga de timp. USL ar face bine sa-l schimbe. Sa-l propuna pe Voiculescu, spre exemplu, sau pe Hrebenciuc, pe Vanghele, pe Piedone, orice alta persoana reprezentativa a stangii bolsevice.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 12:18:36
         
 
  Stimate domnule profesor,
Nu stiu daca ati auzit ultima stire. Fostul dictator Traian Basescu sustine ca a parasit partidul lui Ilici Iliescu dupa ce acessta la silit sa vanda flota pe nimic impotriva vointei sale de marinar.
-Un marinar fara flota se simte mai rau decat s-ar simti doctorul Ponta fara titlul de doctor, a mai declarat fostul Arturo Ui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 08:40:02
         
 
  "Am primit deja în imbox, fără să fi solicitat, câteva sute de pagini despre dosarul flota și altele. Le-ați primit și domnia voastră? Dacă doriți vi le redirecționez."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Sa stiti ca daca faceti publice dosarele dumneavoastra despre flota o sa faca foc pe dumneavoastra fostul presedinde Ilici Iliescu pe timpul cand s-a vandut flota. Flota une tari nu poate fi vanduta fara stirea si aprobarea presedintelui. Eu nu l-am auzit pe presedintele de onoare al PSD-ului ca a zis vreodata ca flota ar fi fost vanduta impotriva vointei sale.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 08:17:19
         
 
  "Și, nu trebuie ignorate talentele oratorice și cele actoricești, deosebite, ale președintelui suspendat, vocea sa convingătoare,modul cum minte mai ușor decât respiră, pârghiile și dosarele manipulatorii pe care le deține, și pasivitatea Europei față de ascensiunea lui Arturo Ui! (ce ați zice dacă domnului Obama i-ar fi interceptate telefoanele și i s-ar face dosare?"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Eu sa fiu in locul dumneavoastra nu m-asi teme de dosarele pe care fostul dictator le detine fiindca sunt convins ca toti cei din conducerea PSD-ului in frunte cu omusorul de stiinta Victoras Ponta sunt curati ca lacrima. Sunt dosare falsificate o sa-mi spuneti. Cu atat mai bine, orice dosar falsificat poate fi defalsificat prin probe. Iarasi iau exemplul doctorului Victoras: a dovedit ca e doctor? A dovedit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 08:09:42
         
 
  "Atât a făcut domnul președinte suspendat. A ridicat din sprânceana stângă către Pleșu. Pe care l-a dat afară și l-a jignit. Ca pe orice slugă pe care o disprețuiește. Îl vedeți ce piruete de sagacitate slugarnică face? Ce să mai spun de celălat plagiator Liiceanu? Pentru că, după cum vedeți, plagiatorii USL sunt plagiatori răi iar plagiatorii PDL sunt plagiatori buni!
(Emanuel Cristescu)

Simate domnule profesor,
Eu nu stiu daca Plesu si Liiceanu sunt plagiatori dar stiindu-va un om de onoare va cred pe cuvand: sunt plagiatori. Totusi tradatorul Basescu nu a pus pe nici unul din cei doi plagiatori prim-ministru ci pe plagiatorul sef de la PSD care stia sigur ca o sa-l dea afara. Ma intreb si eu si va intreb si pe dumneavoastra: ce o fi fost in capul dictatorului?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 08:02:24
         
 
  Domnule Epigramist, dacă nu va înțelege "democrația" cum a înțeles-o în Parlament, adică să dea mandat imperativ, interzis de Constituție, parlamentarilor să nu voteze adică, să-i lege ca pe vite, referendumul va fi valid iar domnul președinte suspendat, demis. Singura lui șansă este tot o astfel de insanitate democratică. Să ceară electoratului său să nu participe la vot. Dacă ar sta în puterile mele, aș contracara această nouă măgărie în două feluri. Ordonanță de urgență privind obligativitatea, pe termen limitat, a tuturor cetățenilor cu drept de vot de a vota. Cu sancțiuni mici dacă nu se prezintă la vot. 500 lei. Și, a doua măsură: Votarea să dureze 2 zile. Sunt precedente democratice pentru ambele idei.

PS. Prefer naivitatea, chiar și înduioșătoare, ticăloșiei. Oricărei ticăloșii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 07:03:54
         
 
  Am primit deja în imbox, fără să fi solicitat, câteva sute de pagini despre dosarul flota și altele. Le-ați primit și domnia voastră? Dacă doriți vi le redirecționez.

Însă nu trebuie să ne impacientăm. Va veni referendumul. Și va trece. Și România va trebui să reziste. Și va rezista. Chiar dacă, prin absurd, calvarul va mai continua doi ani! Ce mă doare mai tare este fracturarea României! Acest război ideologic fratricid! Care nu prevestește deloc ceva bun pentru România. Iar interpretarea psihologică a celor spuse de către domnul președinte suspendat care spune că "nu se luptă pentru scaunul său" este aceasta: va face totul, inclusiv distrugerea a ce a mai rămas din România, numai pentru a-și menține scaunul obținut cu buletine de vot neînseriate și cu voturi, fără număr, fără număr, obținute pe spatele și în contul diasporei. Acum vrea să și-l mențină cu buletine de vot "înseriate". Vă amintiți lupta mea de anul trecut pentru buletine cu număr unic de înregistrare, adică înseriate și elemente de siguranță ale hârtiei!

Vă doresc domnule coleg o noapte frumoasă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 06:55:22
         
 
  Domnule Cristescu, sunteti de o naivitate induiosatoare!
Nici peia & reche nu va intrec.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-12 06:38:18
         
 
  Da, domnule Cioacă, ați îțeles perfect. În dinamică. Adică la final. Pentru că în afara celor trei la sută, nucleul dur sau nuca tare, care ar pierde privilegii de neimaginat, mai sunt și emoționali (o să vedeți la scena cu lacrimile) naivi, neinformați, ingenui etc. Apoi mancurtizații, cei cu misiuni sau trimiși în misiuni, uitații în junglă și alții.

Și, nu trebuie ignorate talentele oratorice și cele actoricești, deosebite, ale președintelui suspendat, vocea sa convingătoare,modul cum minte mai ușor decât respiră, pârghiile și dosarele manipulatorii pe care le deține, și pasivitatea Europei față de ascensiunea lui Arturo Ui! (ce ați zice dacă domnului Obama i-ar fi interceptate telefoanele și i s-ar face dosare? Vedeți cu ce mai amenință pentru săptămâna viitoare domnul Florian? Parcă ar face parte dintr-un staff sau dintr-o organizație. Un adevărat cetățean vizionar și apolitic. Civis in personam!)

Însă eu mai mizez pe faptul că, văzând unde a fost adusă țara aceasta, se va trezi conștiința vreunuia din servicii și "va găsi" dosarul acela pe care domnul președinte demis, ne-a promis că dacă i-l dă îl va publica. Se află vreo copie pe undeva, vreo scanare, vreun microfilm. Și știți de ce mă gândesc la asta? Că există o vorbă înțeleptă? Cine scoate sabia de sabie piere! Iar "sabia" domnului președinte suspendat a fost este și va rămâne dosarul, șantajul și cumpărarea. Uitați-vă la intelectoni! Atât a făcut domnul președinte suspendat. A ridicat din sprânceana stângă către Pleșu. Pe care l-a dat afară și l-a jignit. Ca pe orice slugă pe care o disprețuiește. Îl vedeți ce piruete de sagacitate slugarnică face? Ce să mai spun de celălat plagiator Liiceanu? Pentru că, după cum vedeți, plagiatorii USL sunt plagiatori răi iar plagiatorii PDL sunt plagiatori buni!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 06:28:14
         
 
  "alo, cei de peste gârlă!

dacă tot îl iubiți atâta pe marinel, de ce nu-l luați, fraților, la voi, să vi-l puneți prezident pe 2 mandate?

în contrapartidă, dați-ni-l pe obama..."
(Adrian Mihai)

Stimate domnule Mihai
Analizand cu multa atentie propunerea dumneavoastraa am ajuns la concluzia ca ea este mult prea avantajoasa pentru Poporul Roman si mult prea dezavantajoasa pentru Poporul American. Traian Basescu pe langa faptul ca este chelios mai este si compromis iar Obama al nostru este un negru necompromis si plin de par. Singurul troc echitabil care se poate face este daca ni-l dati pe Victoras in schimbul lui Obama plus doi laureti ai premiului Nobel la alegerea dumneavoastra. Fiindca Victoras in afara ca este un mare om de stat mai este si un mare omusor de stiinta. Pe generalul Klark puteti sa-l tineti ca economia americana nu are nevoie de el.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 05:41:08
         
 
  "După estimările mele se vor prezenta la vot cca 11 milioane de români și vor vota pentru suspendare 72% iar împotrivă cca 15%. Restul, nu știu nu răspund (unii se vor hotărâ atunci)"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor
Mai zilele trecurte sau saptamanile trecute spuneati ca numai trei la suta din cetatenii romani il aproba pe tradatorul Lup de Mare. Vreti sa spubeti ca de cand a venit omusorul de stiinta Victoras la sefia guvernului aprobarea lui de catre Poporul Roman a crescut de la 3% la 15%?!
Pai daca merge in ritmul asta pana la 29 Iule poate sa ajunga la 50%. Pentru ca sa nu se intample acesta nenorocire eu asi propune sa nu se voteze intr-o singura zi ci toata saptamana.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-12 04:39:27
         
 
  "După ani și ani de zile m-am simțit mândru că sunt român. Ducându-mă în Occident, am trăit ani de zile un soi de durere surdă. În calitate de cetățean român eram tratat, mai pe față, mai pe tăcute, ca un cetățean de mâna a doua. Fără să mă cunoască lumea, fără să mă disprețuiască în calitate de Cristian Tudor Popescu, ci doar pentru simplul fapt că eram român.

Atenția pe care i-au acordat-o României Uniunea Europeană, înalții responsabili europeni, faptul că are loc o reuniune a UE, a Comisiei Europene, având ca temă România, faptul că ambasadorul SUA a atras atenția în mod repetat și justificat în legătură cu pericolul pe care îl reprezintă nesocotirea unor hotărâri ale CCR, toate acestea m-au făcut să nu mă mai simt ultima găină din Gostat, a Europei.

Am simțit că sunt și eu băgat în seamă, ca român, și nu mă așteptam la asta. Este o surpriză teribil de plăcută pentru mine. Nu mă așteptam ca Europa și America să ne bage în seamă atât de mult. Cred că este, pentru mine, singurul câștig din toată această poveste cu suspendarea, care putea să nu aibă loc"

Cristian Tudor Popescu, scriitor, director de ziar, eseist, jurnalist, și prozator român
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 02:47:44
         
 
  Se uita o chestiune extrem de importanta: Basescu a fost ales de popor. Si nu o singura data, ce de trei ori. Ponta nu.

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-12 02:33:34
         
 
  ”Nu mai e vorba de greșeli, excese și incompetență sectorială. E vorba de un atac radical și sângeros împotriva instituțiilor statului, împotriva regulilor democratice, împotriva unei justiții independente și riguroase. Primul-ministru declară, sinucigaș, că dedic㠄75% din timpul ședințelor de guvern răfuielilor politice". Acuzat de plagiat, se apără într-un fel care demonstrează că, de fapt, nu știe ce este un plagiat: domnia sa crede că poți copia integral, zeci de pagini dintr-o carte, fără ghilimele, dar că ești exonerat de vină dacă, la bibliografie, listezi și cartea cu pricina. Când o comisie acreditată să judece cazul confirmă plagiatul, ea este pe loc desființată. Între timp, același prim-ministru pleacă la Bruxelles să reprezinte țara, fără mandat, călcând o decizie a Curții Constituționale. Rezultatul: Curții Constituționale i se restrâng drastic atribuțiile.

Printr-o rafală imatură de ordonanțe de urgență sunt schimbați, fără argumente reale și fără respectarea procedurilor legale: cei din conducerea Arhivelor Naționale (care garantau accesul la documentele dictaturii comuniste), șefii Televiziunii naționale, ai Institutului pentru cercetarea crimelor politice anterioare lui 1989, Avocatul Poporului, șefii celor două Camere ale Parlamentului. Monitorul Oficial e trecut în subordinea Guvernului (ca să publice mai "operativ" deciziile intempestive ale puterii), Institutul Cultural Român, una dintre puținele instituții care au funcționat impecabil în ultimii ani, e trecut în subordinea Senatului, în vederea schimbării conducerii lui, socotite pro-prezidențiale.

Toate acestea, într-un moment care geme de priorități economice, financiare și manageriale, rămase în suspensie. În două luni, primul-ministru a propus doi miniștri ai Educației, schimbați rapid în urma unor probe jalnice de plagiat, a numit un al treilea, interimar, și a sfârșit prin a recurge la un al patrulea, aflat într-un litigiu de incompatibilitate. A trebuit să renunțe și la un ministru al Culturii, tot din cauza unei situații de incompatibilitate. Doi parlamentari cărora justiția le-a suspendat mandatul prin hotărâre judecătorească au rămas în funcție prin decizia majorității parlamentare care nu se vede constrânsă în niciun fel de hotărârile tribunalelor.

Unul dintre liderii alianței guvernamentale nominalizează un ministru din propriul partid la Agricultură, deși (de fapt tocmai pentru că) e în proces cu Ministerul Agriculturii pentru fraudă. Ministrul de Interne scuză plagiatul șefului său, declarând că, de la Aristotel și Platon încoace, toată lumea plagiază. Ministrul de Externe afirmă că liderii europeni trebuie să și-l ia ca model de inteligență și eficacitate politică pe Vladimir Putin. Noul președinte al Senatului și viitorul președinte interimar al țării (după suspendarea deja demarată a actualului președinte) a ajuns în această funcție după ce a lipsit la circa 98,5% din ședințele forului pe care acum îl conduce. La 53 de ani, CV-ul lui e, profesionalmente, nul, singura idee politică a agendei sale fiind debarcarea lui Traian Băsescu.

Atmosfera generală e de perplexitate și insecuritate. Doi laureați ai Premiului Nobel (Herta Müller și Thomas Tranströmer), nenumărate instituții străine care au colaborat, de-a lungul anilor, cu Institutul Cultural Român, ambasadorul Statelor Unite la București, comisarul european pentru justiție (Viviane Reding), o sumedenie de artiști și intelectuali români, diverse asociații civice și de tineret au protestat deja împotriva unei situații care are toate șansele să scape de sub control.

Cui i-ar plăcea să trăiască într-o asemenea țară? În ce mă privește, mă declar sabotat de Guvernul României. Vreau să-mi văd de treabă. Nu cer nimic special. Cer doar un minimum de normalitate, care să mă ajute să-mi duc la bun sfârșit proiectele și viața. În fond, asta e treaba guvernelor: să-i ajute pe oameni să-și vadă liniștiți de treabă, în condiții omenești. Or, de o bună bucată de vreme, mă trezesc, în fiecare dimineață, sub asediul unor alarmante simptome de patologie publică. Pentru prima dată, în ultimii patruzeci de ani, îmi pare rău că mă întorc „acasă".

"Nu mai e vorba de greșeli, excese și incompetență sectorială. E vorba de un atac radical și sângeros împotriva instituțiilor statului, împotriva regulilor democratice, împotriva unei justiții independente și riguroase.''

"Mă declar sabotat de Guvernul României. Vreau să-mi văd de treabă. Nu cer nimic special. Cer doar un minimum de normalitate, care să mă ajute să-mi duc la bun sfârșit proiectele și viața. ”

Andrei Gabriel Pleșu, scriitor și eseist român, estetician și istoric al artei, fost ministru al Culturii și fost ministru al Afacerilor externe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 02:32:25
         
 
  Problema nu mai este a presedintelui, acum este a Guvernului Dr. Ponta. In cateva zile, in jurnalul Adevarul, un articol incendiar va descoperi caracterul mic dar schimonosit al premierului, precum si al celor cu care s-a asociat in vederea savarsirii de ”fapte”. Din punct de vedere politic, premeirul ne-a compromis total. Suntem priviti exact ca dupa mineriadele lui Iliescu. Din punct de vedere economic, tot ce a reusit sa construiasca guvernul Boc, a demolat acneicul in numai doua luni. Ne vom reface greu, dar ar fi bine sa tinem minte aceasta lectie. Nu păutem lasa tara in mainile unor iresponsabili, sperand ca, de fiecare data cand ni se mai intampla astfel de accidente, sa vina UE sa ne salveze. Constitutia trebuie astfel rescrisa incat sa putem evita pe viitor astfel de derapaje.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-12 02:09:09
         
 
  bagă, AF, bagă, văd că ești plătit la câte parcele scrii, la suprafață de site ocupată! tu vorbești, tu auzi!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-12 00:11:33
         
 
  La ședința camerelor reunite, mă gândeam că ar fi bine ca președintele să aibă și el timp limitat și să-i fie redus discursul la a se apăra de acuzațiile care i se aduc.

Strategia de a-i acorda timp nelimita și de a-l lăsa să vorbească tot ce-i trece prin cap a fost excelentă.

Acum cred că este bine să fie acceptate condițiile (ilegale de altfel) ale Curții Constituționale.

Prin urmare, cca 9 milioane trebuie să se prezinte la vot și cca. 4,5 milioane plus 1 să voteze pentru suspendare. Și Băsescu este demis. Nu știu dacă nu ar fi bine să se voteze în două zile. Precedentul există. În această situație nu ar mai avea cum să se victimizeze și am răspunde și manipulatei Europa.

După estimările mele se vor prezenta la vot cca 11 milioane de români și vor vota pentru suspendare 72% iar împotrivă cca 15%. Restul, nu știu nu răspund (unii se vor hotărâ atunci)

Așadar aceasta este predicția mea și ca să se realizeze ar fi necesară implicarea tuturor celor 72%, mitinguri, marșuri, contracararea pe Tv a discursurilor grețoase despre "cinste și cinstit" ale domnului Băsescu și raportul de audit promis de guvern. Și o participare masivă la vot. Și să nu vă lăsați impresionați la scenele cu lacrimi care vor urma, rușine Dinu Patriciu!

Eu sunt un democrat real și convins. Așa că accept și punctele de vedere ale celorlați și nu-i jignesc pe aceia care sunt contra ori pe susținătorii lor. A-i jigni pe ceilați, înseamnă pe lângă lipsa de educație și un comportament nedemocratic.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-12 00:06:17
         
 
  Nimeni din protocolul Parlamentului European nu-si aminteste de un alt caz de sef de guvern care soseste pentru prima oara, ca Ponta, în vizita oficiala în cladirea legislativului UE si care nu este asteptat la intrare. Desi e socialist, Martin Schultz, presedintele parlamentului UE, a preferat sa il astepte ostentativ in biroul sau de la etajul 9, desi Ponta e sef de guvern.

Tot asa, daca astazi politicienii europeni socialisti Hannes Swoboda si Martin Schultz au tinut astazi conferinte comune de presa cu Victor Ponta, figurile importante de dreapta care sint presedintele Consiliului European Herman van Rompuy si presedintele Comisiei Europene Jose Manuel Barroso nu vor tine mâine conferinte de presã cu Ponta, ceea ce este de asemenea cu totul neobisnuit
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 23:45:18
         
 
 
Am impresia ca USL e terminata politic. Daca USL (doar ei organizeaza alegerile, nu?) nu va frauda, asa cum au facut comunistii din care se trag in '46, nu vor lua mai mult de 30%. Si chiar daca, sa zicem, iau 40% nu vor rezista ca si alianta. PNL-ul, deja s-a cocotat prea sus pentru cata popularitate are iar PSD nu va inghiti asa ceva.
Singura lor sansa la alegerile din toamna este ca Base sa NU fie suspendat. Daca va fi suspendat pe baza ordonantei de urgenta, atunci au incurcat-o.
Va urma un val de simpatie pt base care se va transmforma in vot negativ in iarna. Plus, partea EU va conta din greu. Deci, pt USL este un fel de "lose-lose" situation din care sa aleaga pe cel mai mic. Si cand te gandesti ca acum 6 saptamani erau masivi...pareau ca un zid. Ei, iata ca nici romania nu mai e maidanul lor.
Avea dreptate ilici cand le-a spus sa nu intre la guvernare. Si s-a vazut cu ce garnitura vin. Mai mare jalea, dupa ani de stat prin opozitie sa pui aceeeleeasiii figuri obosite si disperate sa-si refaca influentele economice. In loc sa vina, macar de forma, cu oameni educati corespunzator, cu experti ( nu specialisti, ca e plina tara de astia), experti nene, il vedem iarasi pe voicu, hrebenciuc, acu mai nou pe corlatean:)))), sa nu mai zic de neandertalienii de la educatie. Bleah.
Eu sunt convins ca au intrat la apa, pe mana lor.
Singura lor speranta, electoratul ffff needucat.

 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-11 22:55:16
         
 
  Criza politica din Romania constituie un "mare pericol" si ar putea pune in discutie progresele acestei tari spre o "integrare deplina" in Uniunea Europeana, a avertizat miercuri comisarul european insarcinat cu Justitia, Viviane Reding, citata de AFP.

Reding, care se declarase "foarte preocupata" de aceasta criza inca din 3 iulie, cu trei zile inaintea Comisiei Europene, a fost intrebata de ziaristii de la Bruxelles cum comenteaza situatia din Romania.

"Personal, vad un mare pericol in recentele evenimente din Romania care ar putea pune in discutie progresele realizate in cursul ultimilor ani", a spus comisarul, care se va intalni in cursul acestei zile cu ministrul roman al Justitiei, Titus Corlatean.

Viviane Reding nu a exclus, "cu titlu personal, ca executivul european sa continue mai multi ani" supravegherea statului de drept in Romania, "cu consecinte pe care acest lucru le-ar putea avea" asupra integrarii acestei tari in spatiul Schengen.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 16:30:49
         
 
  Comisia de Etica a Universitatii Bucuresti a stabilit "procedura de evaluare a auto-sesizarii privind acuzatiile de plagiat in cazul tezei de doctorat a dr. Victor Ponta, procedura ce vizeaza analizarea tezei de doctorat si a surselor incriminate", anunta Universitatea Bucuresti printr-un comunicat de presa. "Urmeaza ca, in cel mai scurt timp posibil, permis de regulamentele UB, Comisia de Etica sa formuleze o hotarare", mai precizeaza comunicatul. Amintim ca astazi, 11 iulie, Comisia de Etica a Universitatii Bucuresti s-a intrunit in sedinta pentru a discuta acuzatiile de plagiat la adresa prim-ministrului Victor Ponta.

Hai sa pariem!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 16:27:15
         
 
  Domnule Cristescu, invadarea Irakului a fost precedata de o campanie de presa cam ca aceasta?
Stati sa ma desmeticesc. Despre americani si cine sunt ei, stim. Cine este dictatorul? Pentru ca toti arata cu degetul spre acneicul asta cu pretentii de doctor. Eu zic, ca sa evitam situatiile neplacute si sa nu ne mai atace degeaba, n-ar fi mai bine sa ne predam? Glumesc, desigur, pentru ca se exclude un conflict armat intre tarile UE si cu atat mai putin intre tarile membre NATO.
Spre rusinea noastra, a tuturor, faptul ca avem un premier imatur si iresponsabil este motivul pentru care Romania este privita cu dispret. Trebuie sa scapam de aceasta rusine, trebuie sa ne indreptam coloana vertebrala si scapam de acesti doi aventurieri care ne-au aruncat in dispretul tarilor civilizate. Va considerati reprezentati de un impostor si un multiplu repetent?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 16:09:53
         
 
  10 motive pentru care un alegator ar trebui sa se gandeasca daca pe 29 iulie merita sa faca jocurile USL :

1. Problema Rosia Montana. A fost una din temele de campanie predilecte impotriva lui Basescu . Cu toate acestea, zilele trecute, ministrul USL al Economiei a spus ca, anul acesta, e posibil sa inceapa exploatarile in zona respectiva .

2.Extragerea gazelor de sist . USL s-a raliat cu miile de barladeni impotriva exploatarii acestor gaze . Cateva luni mai tarziu , in ciuda lor , Ponta a acceptat un consilier american membru in board-ul unei mari companii care exploateaza astfel de gaze .

3. Curtea Constitutionala a Romaniei a devenit obiectul de batjocura al USL si Antena 3 . Hotararile acestei inalte institutii sunt calcate in picioare sau interpretate dupa bunul plac al acestei "aliante".

4.Doar pe 3 iulie 2012 , USL a incalcat si a ignorat trei articole din Constituție, patru articole de lege, patru articole din Regulamentele celor două Camere și două decizii ale Curții Constituționale in demersul de schimbare a presedintilor celor doua camere ale Parlamentului .

5. Relatiile cu tari care inseamna ceva pe plan mondial sunt compromise, cel putin momentan : Franta , Germania si SUA au atras atentia in mod repetat asupra abuzurilor USL .

6. Dan Voiculescu , coordonatorul din umbra al USL a demisionat din Parlament pentru a se pune la adapost in asteptarea sentintei in procesul in care este invinuit ca a fraudat Academia Romana cu 60 de milioane de euro .

7. George Copos , Miron Mitrea , Viorel Hrebenciuc , Dan Radu Rusanu , Dinu Patriciu , Catalin Voicu , Adrian Nastase , Dan Voiculescu , Codrut Seres , Relu Fenchiu , Tudor Chiuariu fac parte si ei din USL . Toti asteapta sentinte in cazuri de coruptie .

8. PNL si PSD s-au aliat conjunctural . Totul reprezinta o "alianta" gen "fa-te frate cu dracul pana treci puntea " , o infratire care se poate oricand destrama si arunca tara intr-un haos si mai mare.

9. Pe termen lung , in acest ritm , in Romania nu va mai exista Opozitie . Intotdeauna Opozitia a fost constructiva , pentru ca aduce competitie.

10 . Nu v-ar placea sa ii vedeti reactia lui Mircea Badea la anuntarea rezultatelor referendumului ?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 15:49:40
         
 
  văd că se lungește lista doctorilor, adăugați-i pe VASILE BLAGA și IOAN OLTEAN, omul cu broscoiul...

așteptăm cu cel mai larg interes, pe lângă listele cu doctori, și pe cele cu infirmiere, moașe comunale și felceri!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-11 15:31:53
         
 
  Ce mai știți despre armele biologice ale lui Sadam? Invadarea Irakului a fost precedată de o campanie de presă cam ca aceasta! Vă recomand să încercați să aplicați principiul "funcția creează organul" Este valabilă și pentru neuroni! Pentru comozi: sunt destui care doresc a gândi în locul lor.

Oricâte lebede albe ai vedea nu poți trage concluzia că toate lebedele sunt albe. Însă o singură lebădă neagră dacă vezi ai dreptul să spui că nu toate lebedele sunt albe!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-11 14:21:15
         
 
  BERLIN (Reuters) – Germany sharply criticised on Monday the Romanian government’s suspension of President Traian Basescu and urged it to show respect for the rule of law and the independence of state institutions.

On Friday, Prime Minister Victor Ponta’s leftist government suspended Basescu saying he had overstepped his powers. Ponta is now trying to amend the rules of an impeachment referendum set for July 29 to make it easier to remove Basescu.

“The German government observes with deep concern the actions of the Romanian government under Prime Minister Ponta. The process to remove President Basescu is unacceptable,” German government spokesman Steffen Seibert told a news conference.

Using unusually strong language against another European Union member state, Seibert said the suspension of Basescu and the calling of a referendum took place in a way that “flouts the basic principles of the rule of law”.

The government’s actions undermine the independence and capacity of Romania’s constitutional court, Seibert added.

“We expect the Romanian government to restore confidence in the country and in its constitutional process,” he said.

Ponta’s government wants to change how many votes are needed to impeach the president, from a majority of the whole electorate to a majority of those who actually vote – a move which could determine the result.

The government has also passed an emergency decree backing its referendum rule law, making it harder for the constitutional court to block the drive to impeach Basescu and prompting concerns in the EU that Ponta is dispensing with the judiciary.

Romania’s government denies its actions are threatening the rule of law and says the political row will not hurt the justice system.

Seibert said Berlin was in contact with its EU partners over the situation in Romania, which joined the EU in 2007 and is one of the poorest and most corrupt countries in the 27-nation bloc.

Germany is the EU’s largest economy and championed the bloc’s enlargement into the former communist bloc.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-11 13:37:11
         
 
  Domnule Mihai,
Eu cred ca nu trebuie sa va mai temeti de Traian Basescu. El este dus. Si daca merita al treilea mandat care nu este prezidential sa-l merite. Dar dupa legile care existau cand s-au intamplat crimele, nu dupa unele noi inventate de Pontulica pentru a scapa de marinel o data pentru totdeauna. Parerea mea este ca ati scapat de dracul si ati dat de taica-sau. Omusorul asta de stiinta a reusit sa faca in doua luni Romaniei mai mult rau decat a facut Basescu in cei opt ani.
Sau dumneavoastra credeti ca toate cancelariile eropepe plus guvernul Statelor Unite au innebunit numai datorita faptului ca au ceva cu Victoras?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-11 13:14:29
         
 
  alo, cei de peste gârlă!

dacă tot îl iubiți atâta pe marinel, de ce nu-l luați, fraților, la voi, să vi-l puneți prezident pe 2 mandate?

în contrapartidă, dați-ni-l pe obama...

ps. dacă ziceți că merită trocul, grăbiți-vă, că aici, după cum merg treburile, marinelul se pregătește de al 3-lea mandat. de data asta, neprezidențial!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-11 09:30:20
         
 
  una calda care chiar acum a parut pr Google News:

Of course Mr Barroso will have to work this out for himself and perhaps he has, but will he ask any important questions? Will he, for example, ask why Mr Ponta has agreed to accept the economic advice of retired US General Wesley Clark? Does anyone, including Mr Barroso, seriously believe that General Clark is uniquely qualified to offer sound advice on sustainable economic development to the Prime Minister of Romania?

"General Clark represents some very powerful US investment interests, including those of Mr George Soros and there will shortly be some serious money to be made in Romania in energy, in mineral extraction, in high-return agriculture and in infrastructure development. When they meet, General Clark, Mr Ponta and Mr Antonescu will be representing the business interests of their investors and sponsors respectively. The stakes are high, there is a lot of money involved and neither side in the negotiations will be bothered by Mr Basescu and his friends, Mr Barroso’s demands for an explanation, Mrs Merkel’s disapproval and a few weeks of negative international media coverage. The only variable is the referendum on the issue of Mr Basescu’s impeachment and we can expect every effort to be made to ensure that the USL wins.

The fog partially cleared with the announcement of General Clark’s appointment and there is more to come. Watch this space."

By Ronnie Smith, Guest Writer
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-11 04:31:39
         
 
  "Cum vă spuneam, așa ca un memento, epoca amantelor portocalii a luat sfârșit. Domnule Cioacă, nu vă neliniștiți!" (E.C.)

Felicitari pentru preluarea in totalitate a puterii. De acum nimic nu va mai impiedica sa va suflecati manecile si sa treceti la treaba. Sunt convins ca la anul cand voi veni din nou in Romania voi gasi o tara perfect schimbata in bine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-10 19:03:27
         
 
 
Eastern approaches
Ex-communist Europe

din "The Economist"

Is Romania worse than Hungary?

Jul 10th 2012, 10:54 by V.P.





..

DAMNING statements are not the European Commission's forte, especially not when political events in a member state are at stake. And yet on July 7th the Commission broke with its tradition and issued a stark warning to the Romanian government, saying it was "concerned" about actions undermining the Constitutional Court.

The "sequence" of events in the last few weeks, a spokesman said, "put at risk all the progress made over the past five years in having more respect for the rule of law and democratic checks and balances and independence of the judiciary in the country". Similar concerns over the rule of law were voiced in Berlin, with some German parliamentarians even floating the possibility of suspending Romania's voting rights in the European Union (EU).

This 'nuclear option' was only triggered once in the late 1990s when the far-right Freedom Party came to power in Austria. Last year the European Parliament also considered this move for Hungary after its new government made controversial changes to the constitution that put judges, central bankers and media under party control. But things are even worse in Romania, an EU official told our blog writer in Brussels, because there “they are not changing the constitution. They are breaking it”.

Victor Ponta, the prime minister, ignored a ruling of the Constitutional Court on who should represent Romania at EU meetings. The court was stripped of its powers to overrule the parliament’s decisions, judges were threatened, and the ombudsman, Gheorghe Iancu, replaced with a party loyalist. The official journal, which publishes court rulings and laws, was moved under government control to delay inconvenient rulings by the Constitutional Court-- such as the one about who represents Romania at EU meetings.

On July 7th, parliament voted in favour of impeaching Traian Basescu, the president, on alleged misuse of power. It was a déjà vu: in 2007 Mr Basescu was suspended for a month until Romanians voted him back into office. But this time around, polls suggest he would lose the impending referendum on his return to power by almost 65%.
Mr Basescu’s defeat is even more certain since the Social-Liberal government of Mr Ponta has changed the referendum rules: there is no required minimum turnout for a referendum to be valid, which means that the dismissal of the president can be approved with the majority of those participating, however few. Mr Basescu's dwindling electorate is mostly urban and highly educated, but a lot of them are disenchanted by the former sea captain because of his abrasive style and his failure to shake up the political system as promised. They are unlikely to participate in a vote.

Nobody in Brussels really understands why the Ponta government is so blatant in ignoring current legislation and in moving swiftly to get institutions - especially the judiciary - under party control. It is even more difficult to comprehend as Mr Ponta is poised to win the general elections later this year. "We were flabbergasted. But it is a mistake for them to think they can pull it through, these are not the 1990s," the EU official said. Romania is still under EU monitoring for guaranteeing an independent judiciary and for effectively fighting corruption and other crimes. A report is due later this month.

Mr Ponta is meanwhile expected to meet José Manuel Barroso, the commission chief, on July 12th to explain what he is doing. Angela Merkel, the German chancellor, called Mr Basescu on July 9th. She told the president that she finds it unacceptable when core principles of rule of law are violated in a member state and that she will support the EU in "potentially necessary consequences" for Romania that will be fleshed out after talks with Mr Ponta in Brussels this week. Mr Ponta however is undeterred. He retorted that “Angela Merkel will not vote on July 29th and what the majority decides cannot be changed neither by Basescu, nor Merkel”.

Another sanction against Romania that is envisaged in Brussels is a freeze of EU funds. Payments are already suspended since July 1st on technical grounds such as faulty public procurement rules. This could be made permanent and linked to the political situation.

The most likely outcome of all this is that Romania's bid to join the borderless Schengen area will be completely derailed. The Netherlands wee the only country opposing the move so far. Earlier this year the Dutch indicated they may lift their reservation if the EU commission's report is positive. (The decision to let Romania has to be taken with unanimity among member states.) Now the Dutch position seems to gain Germany’s support. On July 8th, Guido Westerwelle, Germany’s foreign minister, said "serious violations of the letter and spirit of EU values may raise question about the last steps to Romania's full integration in the EU."

The fate of a high-level convict is another cause for concern for Romania’s fellow EU members. Responding to fears that his first move will be to set free Adrian Nastase, a former prime minister who is one of the rare high-level politicians behind bars for corruption, Crin Antonescu, the interim president, said on July 8th that this is out of question until the referendum or until elections. (An interim president cannot pardon criminals.) Mr Nastase is Mr Ponta’s political and academic mentor. He oversaw the prime minister’s PhD thesis, which the committee authorising diplomas had recently described as "plagiarised copy-paste style."

The diplomas committee was swiftly dismissed. And Mr Ponta is still in office, despite previous statements he would resign if proven guilty. For how much longer Mr Ponta can hold on to power remains to be seen. His next presence at an EU summit will certainly be awkward.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-10 17:00:43
         
 
  err: legilor firii  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 13:06:19
         
 
  NU, domnule Cristescu, nelegiuitii nu au culoare politica, o stie orice alegator inteligent. Drept dovada, iata, avem un premier aflat in functie impotriva legilor firi si a moralitatii. Un hot prins la furat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 13:05:42
         
 
  păi tocmai asta e frumusețea democrației, dle AF! dacă poporul va percepe ceea ce s-a întâmplat în parlament drept puci, fiți convins că va vota în consecință...

așa că, zău, nu văd de ce sunteți atât de neliniștit!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-10 13:05:42
         
 
  Erată: "s-au săturat"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-10 13:00:26
         
 
  Domnule Florian,

Portocalii care au devalizat țara sunt "nelegiuiți buni"

Vedeți cine este democrat și cine este fanatic?

Eu sper că românii sau săturat de guvernarea portocalie și îi vor spulbera și la generale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-10 12:59:49
         
 
  Domnule Adrian, din nefericire, poporul este cel care va plati plati factura si nu beneficiarul acestui puci parlamentar. Pentru ca tot el, poporul, sa nu uitam ca a hotarat ca junta parlamentara sa isi stranga puscariabilii intr-o singura camera si nu mai multi de 300. Daca nelegiuitii acestia ar fi respectat decizia populara hotarata cu prilejul ultimului referendum, poate ca nu as fi fost atat de convins ca viitorul referendum va avea deznodamantul asteptat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 12:49:54
         
 
  Nici o problemă, AF, oricum, în vara asta se poartă albul!

Ceea ce, evident, va determina poporul să uite de foame (tăierea 25% vă spune ceva?) și să voteze, în proporție covârșitoare, cu suspendatul, nu?

Așa că nu văd de ce vă faceți atâtea griji... :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-10 12:33:43
         
 
  "Ministrul luxemburghez de externe, socialistul Jean Asselborn, a declarat într-un interviu acordat revistei Spiegel că în România au loc "încălcări grave ale principiilor de drept european care sunt inacceptabile".

Asselborn a declarat c㠄este inacceptabil ca hotărâri ale Curții Constituționale să fie anulate prin ordonanță de urgență”. „Acestea reprezintă încălcări grave ale principiilor de drept european care sunt inacceptabile”

„În calitate de socialdemocrat sunt îngrozit de acțiunile unor politicieni care vor să activeze în clubul socialiștilor europeni, dar care se comportă ca niște puciști”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 12:21:33
         
 
  „Involuntar apare întrebarea: nu s-a grăbit oare UE cu primirea României în rândurile sale? Chiar și atunci apăreau întrebări legate de stabilitatea sistemului politic, adeziunea Bucureștiului la normele civilizate de joc. Însă a predominat dorința de a se extinde spre Est, de a integra România, care va fi obligată să adopte principiile democratice comune ale UE. După cum vedem, rezultatul acestor eforturi este foarte controversat” Aleksei Makarkin, politolog moscovit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 12:16:36
         
 
  Domnule Cristescu, vorba doctorului Ponta, adevarul asteapta. Doar minciuna se grabeste. Aceasta rapida lovitura de stat este capabila sa provoace orgasme, scurte si ele, numai ca nu poate face plozi din cauza lipsei de partener. Nu exista partener nici in randul populatiei si nici in randul opiniei internationale. Este o autosatisfacere a USL executata in vazul nostru, al tuturor, si in totalul dezacord al cancelariilor lumii civilizate. Raul a fost facut. Privind la tandemul celor doi neterminati, lumea ne priveste ca pe o natiune de ciudati care isi aleg conducatorii din randul infractorilor sau a loserilor de cariera si isi trimit intelectualii in exil.
Trebuie sa recunosc, iata, dupa mai bine de 20 de ani, comunismul mai reuseste sa ne umileasca si sa ne calce demnitatea in picioare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 11:54:02
         
 
  Stimate domnule profesor,
Acum ca stiu cine va fi noul presedinte nu mai am nici un fel de nelinisti. Propun insa ca noul presedinte sa nu fie instalat in scaunul prezidential si in patul prezidential unde se poate dormii mult mai comod.

p.s.
Si mie mi se pare ca shimbarea legii de descaunare a presedintelui cu cateva zile inainte ca parlamentul sa voteze descaunarea presedintelui Traian Basescu cat si desfintarea unei comisii alcatuita de academicieni chiar in timpul in care aceasta comisie analiza teza de doctorat a acestui mare om de stiinta sunt actiuni nu numai constitutionale dar chiar supra-constitutionale. Pacat ca nu mai traieste nenea Iancu Caragiale!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-10 06:08:15
         
 
  Ieșirea în stradă, în democrații, este și legală și legitimă. Singura problemă este să ieșiți cu adevăruri. Că dacă veți ieși cu "lovitură de stat" "neconstituționalitatea schimbării președinților celor două camere" "neconstituționalitatea suspendării președintelui" etc. vă veți face de râs. Cum s-au făcut toți aceia de la link-urile pe care le tot indicați. Cum s-a făcut frau Merkel. Ca să nu mai vorbesc de acțiunea "psihiatria salvează România" cu vârful de lance, madam Macovei!

Tot aud că demiterea președintelui ar trebui să se facă numai dacă jumătate plus unu din cei înscriși pe listele electorale se pronunță pentru demiterea președintelui. Și se avansează cifra de 9,5 mil. Se scapă din vedere faptul că populația României conform recensământului din 2011 este de 19,4 mil loc. Dintre care aprox 6 mil sunt între 1 și 18 ani. adică nu au dreptul să voteze. mai rămân 13,4 mil. Jumătate plus unu ar fi cca. 6,7 mil. Mult, dar s-ar strânge. Ca să nu mai vorbesc de faptul că s-ar putea uza precedentul votării în 2 zile! Însă eu sper ca nici la celelalte două puncte CCR nu se va afla în autocontradicție!

Cum vă spuneam, așa ca un memento, epoca amantelor portocalii a luat sfârșit. Domnule Cioacă, nu vă neliniștiți!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-10 05:36:18
         
 
  E timpil sa iesim in strada si sa cerem demisia plagiatorului. Nu-l putem lasa sa guverneze ca si cum Romania ar fi o tara cu oameni fara demnitate.
In vara aceasta se poarta albul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 00:37:29
         
 
  de fapt CCR spune ca lovitura de stat a fost comisa si isi exercita efectele:

1. cererile in legatura cu Blaga si Anastase sunt INADMISIBILE deaorece Guvernul nu a publicat in monitorul oficial hotararile de revocare decat dupa ce a intrat in vigoare OUG privind restrangerea atributiilor CCR.
2. care OUG este declarata neconstitutionala de CCR abia azi.
3. Pentru ca Avocatul Poporului pus de ei nu a contestat cand trebuie OUG
4. Adica USL avea nevoie de acest OUG doar cat sa scape de presedintii celor doua camere

Este sau poate fi la mintea oricarui doctor cu masterat la Universitatea din Catania, cu conditia sa fie si doctor iar masteratul sa fie adevarat
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-10 00:22:11
         
 
  Dragii mei,
Unde s-a mai pomenit asa ceva ?!
In ultimii 22 de ani, cei ce au avut haturile in mana au fost corupti.
Opozitia a fost corupta.
Cei de la putere au furat.
Opozitia a furat.
Cei de la putere au plagiat.
Opozitia a plagiat.
Guvernul ne-a mintit.
OOpozitia ne-a mintit.
Sa mergem, deci, la referendum si sa alegem.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-09 23:57:28
         
 
  Domnule Cristescu, ati inteles gresit, desigur. Nu pot fi fericit si nici n-am declarat ca sunt. Lupta numai acum incepe si, asa cum anticipam, va curge sange. Refuz sa cred ca Romania este o tara de idioti, iar daca se va dovedi ca este, voi refuza sa cred ca nu mai are nicio sansa sa revina in randul tarilor cu coloana vertebrala zvelta. E de datoria mea sa las copiilor mei o tara condusa de oameni integri si libera de comunism.
Astazi e randul dumneavoastra sa fiti fericit si, la randul meu, ma declar gelos pe cei fericiti, pentru ca a dumneavoastra este imparatia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 23:55:59
         
 
  Dacă ar trebui să iau în serios cele pe care le spuneți ar trebui să fiu gelos pe fericirea dumneavoastră. A dumneavoastră va fi Împărăția cerurilor portocalii! Brava domnule coleg. Să ne trăiți. Despre onoare, cum ne-am înțeles, după fond!

PS. Nu știu dacă voi prinde, până mă culc, pozița domnului coleg Cioacă. Și mai sunt și alții.

O seară frumoasă domnilor!

PPS. Curtea Constituțională tocmai a finalizat lovitura de stat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 23:39:31
         
 
  Nu! Nu, domnule Cristescu, nu se va intampla asa ceva, desigur. Cu siguranta ne vom vedea la referendum, numai ca regula dupa care se vor tine alegerile va fi legea valida in momentul suspendarii. Altfel spus, repetentul poate fi presedintele Romaniei, spre rusinea noastra, a tuturor, pana la rezultatul alegerilor. Daca veti urmari rezolutia CCR, veti constata ca nu aveti motive serioase de bucurie. Nici eu nu ma bucur, pentru ca Romania urmeaza sa fie suspendata, la randul ei, in urma acestei lovituri iresponsabile, iar noi va trebui sa suportam rusinea de a fi condusi de un hot si un repetent.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 23:21:54
         
 
  Eu continui să fiu politicos domnule Florian. Nu-i o rușine să fii, asumat, angajat politic. Nu știu cât de onest este să fii mai fundamentalist decât oricare politician și să te dai neangajat politic.

În rest, da, aveți dreptate. Trebuie să așteptăm fondul. După fond domnul Blaga și domnișoara Anastase vor fi reinstalați președinți ai camerelor și va fi suspendată suspendarea. Și doamna Udrea va deveni șefa cancelariei prezidențiale iar domnul Pleșu și plagiatorul Liiceanu vor deveni consilieri prezidențiali.

Apoi CCR va consta un conlict constituțional între domnul președinte și poporul român în urma căruia poporul român va fi exilat.

Și veți tră fericit, domnule Florian, până la adânci bătrânețe în orizontul pur oranjgutanian.

Românii sintetizează ce v-am spus eu mai simplu: vrabia mălai visează!

Să aveți o seară frumoasă. Despre onoare, după fond! Nu-i așa?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 23:10:27
         
 
  Curtea Cosntitutionala nu a judecat pe fond, a judecat pe procedura. In zilele ce vor urma ne vom lamuri si asupra acestui aspect. Intampinarile spre CC se vor reface, desigur, si vor avea succes, asa cum poate sa isi dea seama orice om cu discernamantul neangajat politic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 22:51:59
         
 
  Bună seara Domnișoarelor, Doamnelor și Domnilor,

Onoarea presupune că dacă ai acuzat lovitură de stat, ilegalitatea schimbării președinților camerelor și ilegalitatea suspendării președintelui, acum, ca urmare a deciziilor Curții Constituționale, să vă asumați erorile și să vă prezentați scuze.

PS. Sper că Parlamentul European își va respecta propriul cod etic și va rejecta dinte membrii săi pe doamna, vorba vine, Monica Macovei. Aceea cu "psihiatria slvează România".

Cum vă spuneam, adevărul așteaptă. Doar mincina se grăbește.

Să avem cu toții o seară frumoasă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 22:44:56
         
 
  "Și când te gândești că un mare bărbat de stat care avea 47% susținere, din respect pentru Franța și francezi, a demisionat! Îl vedeți pe Guță demisionând?"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Cu tot respectul, tin sa va fac atent ca dumneavoastra spuneti adevarul, numai adevarul, dar nu tot adevarul. De Gaule, fiindca la el am impresia ca va referiti, avea aproape 80 de ani cand a demisionat din functia de presedinte al Frantei. La varsta de 60 de ani, cat are acum Lupul de Mare, lui De Gaule nici prin gand nu-i trecea sa demisioneze, cu toate ca era aprobat numai la 3% de dusmanii lui asa cum este actualmente aprobat si Traian Basescu. Eu sunt convins ca daca PSD-ul nu l-ar fi detronat folosind toate ilegalitatile, presedintele Traian Basescu, cand ar atinge varsta de 80 de ani ar abdica din funcie de buna voie si nesilit de nimeni. Asa cu a facut si dascalul lui De Gaule.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-09 19:36:44
         
 
  Cel mai probabil, in cateva zile vom afla din gura premierului ca trupe de securitate rusesti vor veni in apararea democratiei castigate cu prilejul recentei lovituri date statului de drept.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 19:16:55
         
 
  Presedintele PSD, premierul Victor Ponta, si-a exprimat luni convingerea ca dupa referendumul pentru suspendarea lui Traian Basescu "niciun crestin-democrat german nu o sa-si mai permita sa jigneasca poporul roman" vorbind despre dictatura. "Ce, suntem colonie?"

Victor Ponta vrea sa ne scoata cu forta din structurile UE. Omul asta este bolnav psihic?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 19:12:52
         
 
  "Saptamana trecuta, ministrul de Externe Andrei Marga le-a trimis colegilor sai din UE o scrisoare la care a anexat si un comunicat referitor la recentele evenimente politice din Romania. Acest demers este neobisnuit deoarece ministrul de Externe prezinta pozitia guvernului sau si nu pe cea a unui partid. Pe de alta parte demersul este tipic modelului de gandire al noii puteri de la Bucuresti care, precum comunistii de odinioara, nu face nicio diferenta intre stat si partid". arata Frankfurter Allgemeine Zeitung  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 19:07:05
         
 
  A plagiat si Guta?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 19:05:16
         
 
  Andrei Marga, asociat cu comunistii de catre jurnalistii germani: Nu face nicio diferenta intre stat si partid  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 19:04:29
         
 
  Da cum mai este cu democrația, cu independența și suveranitatea?

Dezinformări de manual. Tot ce poate face CC este, făcându-se ireversibil de râs, să reinstaureze o hoață în fruntea Camerei Deputaților și, eventual pe domnul Blaga ca interimar. Referendul merge înainte! Și, iată, radicalizează din ce în ce mai mulți oameni! Și când te gândești că un mare bărbat de stat care avea 47% susținere, din respect pentru Franța și francezi, a demisionat! Îl vedeți pe Guță demisionând?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 19:01:45
         
 
  europa la europeea:
http://epp.eu/pressnew.asp?artid=1884
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 18:40:53
         
 
  Ziare.com:Europarlamentarul PSD Catalin Ivan considera ca dreptul romanilor din diaspora de a vota la alegerile din tara ar trebui luat in discutie in cadrul USL. El spune ca multi romani habar n-au cine conduce tara, iar altii refuza sa-si invete copiii romaneste  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 17:50:47
         
 
  Dr. Victor Ponta si Ion Iliescu au aparaut impreuna in fata camerelor de luat vederi si au anuntat ca grupuri de golani eropeni, elemente destabilizatoare, au facut afirmatii defaimatoare la adresa loviturii de stat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 17:48:41
         
 
  Nu mai panicați lumea domnule coleg. România este un stat european de drept și respectă toate procedurile democratice. Iar domnul președinte mai are o șansă: Curtea Constituțională trebuie să constate și să rezolve un conflict constituțional între domnul președinte și popor. Și să exileze poporul!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 16:58:51
         
 
  Doamna Merkel, Ponta și Antonescu au scos limba la mine! Și au tras-o și pe Elena de codițe. Iar lu' Blaga și lu' Roberta le-au turnat gem în pantofi...aaaaa, vă rog io, veniți cu o nuielușă, ceva. Poate să fie și vrun Panzer, Gepard acolo. Să le dați peste mână și să le băgați Constitiția în cap că io zău doamnă n-am călcat-o deloc în picioare. Numa de vreo câteva ori mi-am făcut pantofii cu ea știți, atunci când m-ați învățat cu austeritatea..aaaaaa Heil Merkel!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 16:55:48
         
 
  In opinia mea, tandemul Antonescu-Ponta vor sa ne desprinda de Uniunea Europeana, sa inchida granitele, sa instaureze dictatura militara si sa ceara ajutorul fratesc al armatei rusesti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 15:29:00
         
 
  Cancelarul german Angela Merkel a declarat luni ca statul de drept a fost incalcat "in mod inacceptabil" in Romania in timpul luptei pentru putere dintre liderii tarii. Valorile comune ale Uniunii Europene se aplica si Romaniei, a subliniat acesta.

"Cancelarul considera inacceptabil ca principiile de baza ale statului de drept sa fie incalcate intr-o tara membra a Uniunii Europene", potrivit comunicatului, care nu face alte precizari
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 15:13:57
         
 
  "Test cu întrebări de oameni

1. Cum iei puterea de la o dictatur㠖 ți-o da ea, te lasă să i-o iei?

2. Vii în parlamentul dictaturii și îi iei puterea?

3. Te primește dictatura în parlamentul dictaturii ca să-i iei puterea?

4. Te lasă dictatura să schimbi președinții celor două camere ale parlamentului dictaturii, ca să convoci, cu președinții puși de tine, că altfel n-ai cum, sesiunea extraordinară la care e suspendat președintele dictaturii?

5. Te lasă dictatura să înlocuiești președintele dictaturii cu președintele senatului, pus de tine în parlamentul dictaturii?

6. Pînă acolo, te lasă dictatura să-ți pui premierul tău?

7. Îl lasă dictatura pe premierul tău să-i zică președintelui dictaturii: “Dictatorule, stai acasă, mă duc eu la Bruxelles? Și, apropo, fă-ți valiza, că te dau afară?”

8. Îl lasă să le zică? Darămite să le mai și facă…

9. Și Crin apucă să-și deschidă petalele, darămite gura?

10. Într-o dictatură, repet?"
Sursa: Alexandru Hancu
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 14:33:58
         
 
  "O mână de ticăloși care se tem de brațul lung al legii au îngenuncheat o țară. În jurul lor, complici și lipitori, haimanale cu insigna de parlamentar, clienți cu buzunarele burdușite care se dau jurnaliști și analiști.
Inconștiența veselă a unora și frica paralizantă de închisoare a celorlalți au adus țara într-o situație disperată.

Vă întrebați poate ce au făcut ei? Simplu. Au răsturnat ordinea constituțională. În doar 10 zile. Niciun apel al cancelariilor occidentale nu i-a făcut să se oprească. Deviza lor este: “dacă noi mergem la temniță, atunci să meargă toți românii cu noi la pușcărie". Căci, în fond, chiar dacă nu realizăm, ei ne-au închis pe toți într-o cușcă. Am ieșit din lumea civilizată chiar dacă mai curge apa la robinet și mai avem curent în case. Suntem izolați și priviți cu dispreț de țările democratice. România este acum teritoriul nimănui.

Cum am ajuns aici? Prin minciună. USL a promis poporului covrigi în coada câinilor, izvoare de lapte și băltoace de miere. Prin târguială de capete de parlamentari-furajați au venit la putere și primul lucru pe care l-au făcut a fost să își salveze penalii. L-au aruncat pe bravul Grăjdan în luptă. Dar nu le-a ieșit. Au trimis medicii și polițiștii să-i scape pielea lui Năstase. Tot nu le-a ieșit. Pe Voiculescu l-au salvat în extremis cu Monitorul Oficial. Dar nu pentru multă vreme.

Între timp a mai fost prins unul la furat: însuși pupilul lui Năstase, plagiator profesionist și master fără acte. Și au fost aruncate în luptă alte oștiri de semi-analfabeți să-l salveze pe bietul “Dottore". Comisii schimbate peste noapte, consilii desființate în miezul zilei. Prea târziu. Europa a văzut cu ochii ei: un hoț în fruntea guvernului României.

Hoțul a fugit cu insigna în buzunar să stea la masă cu mai-marii europeni. Și-a băgat picioarele în Constituție pentru o poză de grup care să-l arate mai cinstit decât e. Geaba întindea mâna către unul și altul ca să își spele plagiatul de pe degete. "Premierii lui" îl ocoleau ca pe un ciumat.

Întors în țară, mafioții i-au râs în nas: “Victore, ești și tu ca și noi". Și-așa au purces la șirul de grozăvii care a lăsat perplexă o lume-ntreagă. Singura soluție era să se răzbune pe români. Că sunt prea deștepți, că s-au prins cine sunt ei, că fac bancuri pe seama lor, că îi vor după gratii. “Las’ că v-arătam noi democrație!"

S-au urcat cu picioarele pe masa judecătorilor, au spart geamurile Constituției, au pus pistolul la tâmplă Justiției. Ca o bandă de huligani evadați de la mititica au spulberat în câteva zeci de ore nu doar statul de drept, dar și speranța că în România ar mai putea fi vreodată un stat de drept.

România e acum în temniță. Iar ei, cei care ar trebui să stea după gratii numai și pentru lovitură de stat pe care au dat-o, rânjesc în libertate. Între timp maidanezii tot fără covrigi în coadă umblă, laptele tot la cutie și pe bani, iar mierea e doar în borcanele în care și-au scufundat ei deștele pofticioase.
Dar, așa cum se întâmplă mereu în viață, de ce ți-e frică nu scapi"


sursa: EDITORIALUL EVZ: România la închisoare
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 14:30:16
         
 
  Nimeni nu confisca albul, domnule Cristescu, este un indemn spre curatenie morala si spre o atitudine civica curata. Albul este al societatii civile hotarate sa reziste acestor atacuri evidente aduse in mod ostentativ la adresa libertatilor noastre, ale tuturor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 14:07:33
         
 
  Breaking News:
Crin Antonescu si Victor Ponta, si-au trimis nevestele la Bruxelles ca sa isi puna mainile in solduri si sa se tiganeasca cu institutiile UE care si-au permis sa fie ingrijorate de evenimentele care au contaminat Romania. Va mai aduceti aminte de Adrian Severin? Cum care Severin? Europarlamentarul USL care a fost filmat cand isi vindea serviciile, ca pe centura, unui jurnalist aflat sub acoperire. Ei bine, aceasta centurista a Romaniei, despre Severin vorbesc, sa fie clar, ei bine aceasta centurista si cele doua celebre sotii cer Parlamentului European sa o penalizeze pe Monica Macovei, solicitandu-i sanctionarea acesteia cu pierderea mandatului.
Doamne, Romania este compromisa pe fiecare zi mai mult.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 13:58:42
         
 
  Datorita bolsevizarii institutiilor statului, Euro a ajuns la un nou maxim istoric in raport cu leul: 4,5275
Leul isi va mentine trendul descrescator, caderea libera adica, pana cand Romania va reveni in randul tarilor civilizate. Daca nu luam o masura urgenta, USL va distruge economiile populatiei si va arunca tara langa Grecia. Consider ca sunt intrunite toate trasaturile specifice unui atac la siguranta statului. Masura trebuie sa fie dura si rapida. CSAT-ul va trebui sa se intruneasca imediat, sa instituie starea de urgenta si sa-i aresteze pe uneltitori.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 13:28:12
         
 
  Imaginați-vă ticăloșie: vor să confiște albul. Vara, până și idioții știu, de când e lumea, oamenii se îmbracă în alb sau culori cât mai deschise. Albul reflectă razele soarelui și apără oamenii de căldură. Ei bine, spun portocalii, "vara asta se portă albul" ca și cum s-ar purta altceva și, vezi doamne, oamenii care îi susțin, renunță la acel altceva și îi ajută pe ei. Mare ticăloșie. Însă, dacă asta ar conta, dacă de exemplu prin îmbracarea în negru am scăpa de portocalii, sunt sigur că oamenii s-ar supune supliciului și s-ar îmbrăca în negru.
Lăsați culorile în pace domnilor. Ce faceți dumneavoastră poate fi constituțional dar este lipsit de bun simț!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 09:42:28
         
 
  Domnule coleg,

Regimul criminal portocaliu a fost mai comunist decât tot comunismul românesc plus bolșevismul pe deasupra. Numai ei nu recunoșteau alegerile și le furau cu "buletine de vot neînseriate" numai ei șantajau cu dosare, numai ei aveau il lider maxim. Numai ei serveau fără să crâcnească totalitarismul, numai ei au imaginat o societate în care altul să gândească pentru ceilalți, numai ei aveau privilegii nemăsurate, în timp ce toți ceilați erau reduși la statutul de ființe vegetale, numai ei aveau camarile, numai ei guvernau cu serviciile secrete, numai ei au vândut țara pe prestigiul liderului, numai ei plăteau bine intelectonii să le facă propagandă, numai ei întrețineau un deșănțat și grețos cult al personalității, numai ei aveau un aparat de propagandă internă și externă imens, numai ei se bazau pe activiști mancurtizați, numai ei voiau în permanență un om nou, numai ei reformau totul!

PS. ha, ha, ha! Au recunoscut-o toți. Pe vremuri circula chiar un banc în care securitatea bătea un iepuraș ca să-l facă să recunoască faptul că ar fi mistreț! Ce argument este acesta? Spuneți clar, cu subiect predicat și articol de lege. În schimbarea președintelui Senatului, care nu mai era susținut de o majoritate s-a încălcat art. și art. Monitorul Oficial în țările democrate USA, Marea Britanie, Franța, etc nu se află în subordinea guvernului iar trecerea M Of de la Parlament la Guvern încalcă art și art. De asemenea revocarea președintelui Camerei deputaților încalcă.... Suspendarea președintelui s-a făcut prin încălcarea ... Etc. etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 01:58:07
         
 
  Prima fraza este infect formulata, dar banuiesc ca ati inteles exact ce am dorit sa spun.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 01:21:04
         
 
  Domnule Cristescu, este adevarat ca nu putem extrapola un sondaj facut pe Europeea, un site cu useri inteligenti, in marea lor majoritate, cu unul facut pe un segment social reprezentativ. Ar fi fost, insa, un demers care ar fi sporit interactivitatea site-ului.
In privinta loviturii de stat nu mai este cazul sa va indoiti, au spus-o toti, au recunoscut-o mai multi membri USL, urmeaza sa apara in presa saptamana viitoare. Efortul este de apreciat, dar consider ca merita o cauza cu adevarat buna.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 01:15:58
         
 
  Replica dumneavoastra, domnule, imi intareste convingerea ca singurul mare dusman al comunismului si al terorii dezlantuite de acesta a fost speranta. Aceasta ne-a tinut in viata eroii neamului pe vremea gulagului comunist si tot aceasta ne va putea tine si pe noi, urmasii lor. Sper!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 01:09:54
         
 
  Domnule Florian, sigur, în mic, Europeea, ideatic vorbind, poate reprezenta societatea românească actuală. Însă în niciun caz nu poate fi un estimator statistic necesar pentru realizarea unui sondaj de opinie serios. Dacă nu știți de ce, spuneți și o să vă ajut!

Mai spunea cineva acum câteva zile că Europeea ar fi 80% probăsistă! pornind, evident, de la argumente de tip cantitativ, adică număr de postatori! Păi au acestea relevanță argumentativă? Calitatea și irefutabilitatea argumentelor contează. De exemplu și domnia voastră postați. Asta nu înseamnă că și argumentați. Numai impresii, opinii, pe care vi le respect ca atare. Dar care sunt departe de ceea ce înseamnă riguros argumente. De pildă v-ați referit la o așa-zisă "lovitură de stat" V-am demonstrat că într-un Parlament, în oricare Parlament (presupun că înțelegeți, liber, neasediat) cu instrumentul votului NU SE POT DA LOVITURI DE STAT. etc. etc.

Sigur, de la potocalii, mă pot aștepta la orice. Inclusiv la "o lovitură de stat" reală, cum, conotativ, sună aserțiunea domniei voastre "ori la bal, ori la spital" Dar sper că somnul rațiunii oranj nu va naște un astfel de monstru!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 01:04:52
         
 
  Mă faceți să zâmbesc, domnule Florian. Însă mă reconfortează gândul lui Adenauer: trăim cu toții sub același cer dar nu toți avem același orizont! Vă doresc succes în întreprinderea dumneavoastră, sper, democratică. Sperați! Speranța moare ultima.

USL-ul, după cum ați văzut, a respectat toate procedurile, Constituția și legile. Domnia voastră nu a putut să producă, argumentat, nicio dovadă care să demonstreze vreo încălcare!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 00:52:07
         
 
  As fi fost curios sa aflu care este opinia userilor de pe Europeea cu privie la maniera in care USL a comis aceasta crima impotriva statului de drept. Dumneavoastra, domnule Cristescu, aveati un programel care ne permitea sa votam pro sau contra.
Propun sa il postati asa:
Sunteti de acord ca regimul criminal comunist reprezentta de ramasitele sale adunate in USL sa acapareze toata puterea, ma refer la cele trei puteri, puterea legislativa deja ocupata, cea excutiva reprezentata prin guvernul doctorului cu master la Cattania si Justitia?
:)

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 00:51:06
         
 
  Sper din toata inima ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare sa avem un adevarat stat de drept, un premier cinstit, un presedinte legitim, si un parlament curatit de persoane cu probleme in justitie. Ori la bal, ori la spital.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 00:43:47
         
 
  Domnule Cristescu, istoria ne arata cat se poate de clar ca bolsevicii nu iau prizonieri. Razboiul este total, iar puterea este in miinile lor. Deja nu mai exista democratie. O spune o lume intreaga, nu numai intelectualitatea romaneasca. Romania oamenilor cinstiti nu poate sta cu mainile in san in fata acestor infractori de drept comun care au confiscat institutiile statului in vederea ingenuncherii justitiei, singura intitutie ramasa libera. Acum ori niciodata, trebuie sa reactionam cu forta, cu determinare, cu inteligenta si eficienta. Singura lor slabiciune este lipsa de inteligenta. Nu o au, fapt care ii face deosebit de periculosi. Trebuie striviti inainte sa provoace daune definitive.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 00:40:48
         
 
  Domnule Florian,

Dumneavoastră știți ce este aceea democrație? Ce scrieți mi jos este extremism curat. Când am văzut cu ochii mei buletinele de vot din 10 iunie care au rejectat portocalii, dumneavoastră vorbiți de lovitură de stat? Fiți rezonabil, vă compromiteți definitiv. Doar ce v-am prezentat mai jos mecanismul influențării "țărilor civilizate". O să vedeți cum își vor prezenta scuze.

PS. Ați văzut rezultatul "reformării" învățământului? Experiment de tip nazist asupra copiilor unei națiuni. Și dumneavoastră nu sunteți oripilat. Ce vină au acești copii că un ministru incompetent și un președinte iresponsabil au făcut experiențe pe ei?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 00:21:05
         
 
  Europa se pregateste sa ne suspende dreptul de vot in Consiliul European, iar noi ne mai punem problema cine minte? Ponta minte, iar de acest fapt nu se mai indoieste nici macar Daciana.
Come on! E o mineriada de tip parlamentar.
Problema este ca, acum, nici macar demisia lui Ponta nu ne mai ajuta. Raul a fost facut. Pregatiti-va sa iesiti in strada, sa aratam Europei ca nu suntem precum zdrentele care sustin ca ne reprezinta in Parlamentul Riomaniei.
Jos cu ei!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-09 00:06:24
         
 
  Domnule Cristescu, presupun ca nu veti sustine ca ambasadorii tarilor civilizate si inaltii oficiali ai UE care si-au exprimat indignarea in fata acestei lovituri de stat de tip bolsevic sunt si ei manipulati de Monica Macovei.

Iata, a aparut si marturia video a faradelegii:


 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-08 23:57:23
         
 
  Manipulare și contramanipulare

Încep să apară explicațiile atacului concentrat de acum câteva zile asupra României. Cum vă spuneam, adevărul așteaptă, numai minciuna se grăbește. Citiți extrase de la link-urile de mai jos însă vă recomand să accesați acele link-uri. Eventual să mai adăugați și altele.

[1]. “Mai ales în ultimele zile, noua Putere din România a fost atacată sistematic folosindu-se așa-zisele articole din prestigioasa publicație englez㠄The Economist”. Acum sîntem în posesia dovezii că autoarea acestor texte este, de fapt, Liliana Ciobanu, fost reporter la Realitatea TV, care-și postează alegațiile pe un blog găzduit de publicația engleză! După cum veți vedea, textele ei sînt preluate de pe blog de Laura Ciobanu, care le publică în „Evenimentul Zilei”, atribuindu-le ziarului „The Economist”!”

http://www.cotidianul.ro/the-economist-este-de-fapt-liliana-ciobanu-fost-reporter-la-realitatea-tv-188118/

[2] Dincolo de similaritatea declarațiilor făcute de oficialul german și Monica Macovei, între cei doi există și o altfel de legătură. Soția lui Gunther Krichbaum este Oana Harvalia, consilier personal al fostului ministru al Justiției, Monica Macovei. Potrivit site-ului primăriei , Gunther Krichbaum și Oana Harvalia s-au căsătorit în Sibiu, la 5 noiembrie 2010. Oana Harvalia a avut mereu o viață publică interesantă. Cotidianul Gardianul relata în 24 august 2006, despre fundațiile care au înlesnit adopțiile internaționale și care au aparținut unor oameni influenți din societatea românească. Pe această listă apare și numele fostei consiliere personale ale Monicăi Macovei.

http://www.jurnalul.ro/observator/krichbaum-nevasta-consiliera-macovei-617686.htm


[3] Lema 2: Presa lucrează la fel peste tot, cu jumătăți de manipulări, informații trunchiate, verificări mai mult sau mai puțin bune. Uneori banii și tradiția o ajută să fie ceva mai bună, dar nu cu mult mai bună.

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cum-au-lucrat-agenturili-straine-cit-e-manipulare-cit-e-rea-vointa-cit-e-deformare-reflexa-si-cit-e-adevar-81324.html
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-08 23:35:21
         
 
  dle AF, văz nește oareșce ghilimete pacolo. dacă tot ești matale doftor întrale democrației dâmbovițene, ia scrie și numele gânditoriului care a scos panseurile astea pă gură...

căz nu știu dă cân EVZ a devenitără tribuna boborului. a, nu cumva dă când năștea găina cristoiului pui vii?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-08 16:28:09
         
 
  Maine in EVZ:

"Va intrebati poate ce au facut ei? Simplu. Au rasturnat ordinea constitutionala. In doar 10 zile. Niciun apel al cancelariilor occidentale nu i-a facut sa se opreasca. Deviza lor este: “daca noi mergem la temnita, atunci sa mearga toti romanii cu noi la puscarie”. Caci, in fond, chiar daca nu realizam, ei ne-au inchis pe toti intr-o cusca. Am iesit din lumea civilizata chiar daca mai curge apa la robinet si mai avem curent in case. Suntem izolati si priviti cu dispret de tarile democratice. Romania este acum teritoriul nimanui."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-08 16:10:52
         
 
  ...și la o epigramă pe care nu-mi mai amintesc cine i-a făcut-o:
"Iancu Luca-Caragiale
Vinde berea cu măsură
Face și literatură
Însă nu face...parale"
Postat de catre Emanuel Cristescu

Din câte îmi amintesc, domnule Cristescu, e vorba de Cincinat Pavelescu. Sper ca memoria să nu-mi joace vreo festă.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-08 13:37:24
         
 
  Multa sanatate, domnule Cristescu! In fond, ne gasim pe un site literar, nu?
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 23:53:14
Uite cine vorbește!!!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-08 05:17:01
         
 
  Depopularea Romnaiei incepe de luni, dar se va termina foarte rapid. Europa nu ofera vize, iar granitele vor fi inchise incepand de vineri 13.07.2012. Grabiti-va!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-08 00:21:55
         
 
  Breaking News:
Luni, in jurul orei 16:00, democratia din Romania ia sfarsit. Pentru cei interesati, ambasada Americii va sta la dispozitia dumneavoastra cu instructiuni si formularele de care aveti nevoie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-08 00:18:30
         
 
  :)
http://www.kmkz.ro/wp-content/uploads/2012/07/MONITORUL-OFICIAL.jpg
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-08 00:04:12
         
 
  Ușor, politizat, este adevărat. Dar scăpăm noi de neliniștea aceasta care ne oprește din scris. Atunci să vezi opere europeice!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-08 00:01:29
         
 
  Multa sanatate, domnule Cristescu! In fond, ne gasim pe un site literar, nu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 23:53:14
         
 
  În regulă. M-ați dus cu gândul la berăria lui din Ploiești și la o epigramă pe care nu-mi mai amintesc cine i-a făcut-o:

"Iancu Luca-Caragiale
Vinde berea cu măsură
Face și literatură
Însă nu face...parale"

Mi-am pus și eu un pahar cu bere. Din acela mare de la IKEIA. Noroc domnule coleg, noroc domnilor
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 23:47:34
         
 
  Domnule Cristescu, recunosc ca m-ati batut! Replica dumneavoastra ilustreaza mai bine spiritul si umorul ilustrului Caragiale.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 23:40:35
         
 
  In opinia mea, locul lui Eminescu ar trebui ocupat de Caragiale. Sau, ca sa nu suparam pe nimeni, amandoi ar trebui sa se gaseasca pe primul loc.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 23:37:27
         
 
  Iată ce spune un om simplu pe FB:

"Basescu nu va mai fi ales ptr urmatoarele fapte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-De cand este la putere a lasat o mare parte din populatia Romaniei fara locuri de munca!!!!!!!!!!
-A spus Romanilor ca vor avea un trai mai bun , dar a mintit intr-un mod josnic!!!!!!
-A scazut salariile romanilor dar ale lor au ramas tot la fel de mari si umflate!!!!!
-A vandut o mare parte din institutiile statului ( este o mare greseala care costa foarte mult Romania si mai ales pe fiecare roman in parte)!!!!!!!!!!
-V-ati pus intrebarea urmatoare!? De ce pana sa vina Basescu la putere Romania o ducea bine?!!!!!!!!
Mergeti la vot si spuneti da schimbarii!!!!!!!! Numai il vrem pe Basescu!!!!!!!!"

În regulă, să ne relaxăm. Oricum, eu am fost relaxat și până acum. Vi s-a părut cumva că am fost încrâncenat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 23:29:36
         
 
  Domnule Cristescu, hai sa ne mai relaxam putin.
Deputat PSD - "Noi am pierdut Razboiul Rece si l-au castigat americanii, dracu sa-i ia!"



Aveti idee care este pozitia actuala a USL fata de exploatarile gazelor de sist ? :))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 23:16:08
         
 
  Nu picați în plasa jurnaliștilor și a manipulării. Citiți Tratatul de dezinformare al lui Volkoff!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 23:05:24
         
 
  Global, superficial și după ureche. Eu spun că tot ce spuneți dumneavostră nu este adevărat. Și, ce am făcut?

Eu speram că avem o discuție aplicată. Când am făcut aici, demonstrația cu reprezentarea la Bruxelles, (vedeți Capcană și reprezentare http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42229) am precizat clar articolul paragraful, legea regulamentul, in extenso, nu trunchiat și manipulatoriu cum a făcut-o domnul președinte.

Prin urmare, dacă doriți să vă iau în serios, argumentați, una dintre cele, pe care le denumiți dumneavoastră "încălcări" cu legea, articolul pargraful. Și abia apoi putem discuta.

Dar, sigur, fiecare are dreptul la imaginea pe care dorește să și-o facă despre sine.

Chestiunea cu "lovitura de stat" merge ca figură de stil. Cine o preia ca atare se descalifică. ÎN PARLAMENT, ÎN ORICE PARLAMENT, CU INSTRUMENTUL NUMIT "VOT" NICIODATĂ, ABSOLUT NICIODATĂ NU PUTEM VORBI DE O LOVITURĂ DE STAT. A, dacă niște colonei, fie și dintre aceia ilegal făcuți, de către la fel de ilegal făcutul general, domnul Oprea, ar intra cu niște oameni înarmați la Președenție, Guvern ori Parlament și ar aresta, amenința ori și-ar însuși puterea, am avea, desigur, de-a face cu o lovitură de stat. În principiu, punețîn locul coloneilor, oricare ofițer, fie și dintre aceia ilegal făcuți, ori alte persoane și situația nu se schimbă.

Prin urmare, când se fac acuzații grave, trebuie rigoare. Eu mai aștept. Până atunci rețineți: toate procedurile, prevederile constituționale și legale au fost respectate. Iar domnia voastră vă aflați în eroare fie din insuficiența informațiilor, fie că sunteți manipulat, fie că reacțioanți emoțional și nu rațional.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 23:03:50
         
 
  Actiuni politice fara scrupule in Romania - Harababura se adanceste

"Guvernul roman il suspenda pe presedinte, harababura se adanceste", titreaza Reuters. "Votul de la suspendare a fost parte a unui sir de actiuni politice fara scrupule, care au paralizat activitatea parlamentara, au lovit moneda nationala si au determinat ingrijorari privind capacitatea Romaniei de a respecta acordul de imprumut cu FMI in valoare de cinci miliarde de euro.

"Viata politica din Romania, mai instabila ca oricand, este in haos de cateva luni, iar Ponta este al treilea premier in acest an, dupa ce predecesorii sai au trebuit sa plece in urma protestelor privind austeritatea si coruptia", descrie Reuters situatia din Romania
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 22:46:46
         
 
  Suspendarea lui Basescu, in presa straina - Lovitura de stat Sursa: Ziare.com  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 22:36:26
         
 
  Le-am amintit mai devreme, dar, in aceasta privinta, imi face placere sa repet.
1. Ponta a ignorat decizia CCR privind reprezentarea Romaniei la CE, a blocat prin Marga delegatia legitima a Presedintelui si a stat la masa cu liderii europeni fara a avea mandat de la Presedinte.
2. Ponta si Antonescu erau pregatiti sa schimbe prin OUG reprezentantii CCR (au renuntat doar la presiunile directe ale ambasadelor straine).
3. Au debarcat sefii celor doua camere ale Parlamentului in dispretul oricaror reguli si in dispretul jurisprudentei CCR.
4. Au inlocuit Avocatul Poporului fata temei constitutional pentru a putea emite ulterior ordonante de urgenta neconstitutionale. Avocatul Poporului era singurul care le putea contesta la curte.
5. Au emis doua ordonante de urgenta cu incalcarea Constitutiei – prima referitoare la hotararile Parlamentului, a doua referitoare la referendum. Ambele sunt neconstitutionale.
6. Au obligat CCR sa se pronunte pe cererea de suspendare in 24 de ore, impotriva textului constitutional (CCR fixeaza termenul nu Parlamentul)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 22:31:27
         
 
  Domnule coleg,

Au fost respectate toate procedurile și articolele constituționale și din alte legi sau, acolo unde PDL, a încălcat, prin forțare legea, au adus textele la starea de constituționalitate. Ce spune domnia voastră, sunt interpretări răuvoitoare.

Puteți da un exemplu, unul singur de încălcare a legii?

Și eu am ieșit în stradă și vă felicit că o faceți și dumneavoastră. Însă, vă întreb, care este motivația dumneavostră? Că o majoritate parlamentară și-a numit din rândurile ei, constituțional președinții? Că a înlocuit un avocat al poporului care își depășea atribuțiile și responsabilitățile? Ori pentru că, democratic, au suspendat un președinte care a încălcat grav și discreționar Constituția? Ori pentru plagiat? Cel al lui Ponta ori al lui Kovesi?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 22:23:14
         
 
  Pentru ca, nu-i asa, din momentul in care Parlamentul a calcat legea fundamentala in picioare, Romania a incetat sa mai fie un stat de drept. Legea si-o face fiecare, dupa cum poate.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 22:15:36
         
 
  Eu, domnule Cristescu, v-am mai spus, nu sunt angajat politic. Eu, cel mult, pot sa duc o lupta de rezistenta, impreuna cu societatea civila, din strada. In Parlamentul Romaniei nu se mai poate face nimic, pentru ca, in lipsa oricarei rezolutii data de Curtea Cosntitutionala, acesta este aflat in inegalitate, atat in opinia noastra, a celor aflati in strada, cat si in opinia lumii civilizate.
Din acest motiv, dar nu numai din acest motiv, momentul sfarsitului nu il mai hotaraste Parlamentul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 22:13:02
         
 
  Doar nu pregătiți vreo contralovitură de...parlament!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 21:47:41
         
 
  Cand ia sfarsit, desigur!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 21:38:56
         
 
  Oooo! Ce modest! "Va anunt eu cand ia sfarsit..." Pot să îndrăznesc a spera că-mi dați voie să vă întreb când pot să vă întreb despre când veți avea bunăvoința să mă anunțați?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 21:36:17
         
 
  Din nefericire, domnule, nu cred ca a luat sfarsit nimic. Va anunt eu cand ia sfarsit, o seara frumoasa si dumneavoastra!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 21:28:49
         
 
  În regulă domnule Andrei Florian. Erau necesare aceste precizări ca să știm cum ne poziționăm. Și să putem decela, vorba lui Arghezi dacă una vorbim și alta fumăm. Acum ne-am lămurit. Vă doresc o seară frumoasă. Și, așa cum spunea distinsa doamnă pedelistă, parafrazând-o, vă reamintesc: "epoca amantelor portocalii" cu promisiunile ei mincinoase și devalizarea reală a României a luat sfârșit.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 21:26:23
         
 
  Domnule Cristescu, la punctul 1 din textul de mai sus, care se presupune ca ar fi scris pentru a dezvalui minciunile presedintelui, domnul Basescu nu a mintit, sa inselat. Probabil ca era ferm convins cand spunea despre Petre Roman ca este precum declara, adica cel mai bun, numai ca, in urma competitiei interne, s-a dovedit ca este cu mult mai bun decat el. Pentru ca asa este in orice partid, cel mai bun castiga si ia totul. Si fata, si banii, si partidul, totul. Asa se intampla in toate partidele, selectia liderilor se face in mod competitional.
In rest, politicianul Basescu, ca orice alt politician, isi deruteaza adversarii in fel si chip. Daca politica ar fi sincera, parlamentul s-ar numi patriarhie iar sedintele s-ar numi sinoduri. Nu confundati promisiunea cu minciuna. Promisiunea este cand spui ca vei demisiona in cinci minute iar minciuna este atunci cand sustii ca ai un master la universitatea Catania.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 21:18:59
         
 
  Domnia voastră, domnule Cioacă, aveți imunitate europeică. Puteți, în limita regulamentului, să spuneți orice, în afara oricărui subiect ca și acici. Puteți utiliza și costumația adecvată. Nu ne putem supăra pe domnia voastră. Păreți a fi, în ideologie, un membru cipat! Domnia vostră înțelegeți despre ce este vorba. Dacă vor fi membri care să nu înțeleagă le veți explica. Și îmi face plăcere că doctorul vă face bine. La scris, adică. Doctorul Ponta.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 19:44:03
         
 
  'Și îi rog să analizeze cu propria lor gândire dacă ce am scris mai sus este adevărat și dacă revenirea la Cotroceni a domnului Băsescu ar face bine țării, lor, prietenilor lor."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Cum puteti vorbi de o posibila revenire la putere a tiranului, cand eu stiu chiar de la dumneavoastra ca numai 3% din romani mai erau de acord cu politica lui care a dus tara la dezastru?! Singura posibilitate ca acesta nenorocire sa se intample este ca Ponta sa falsifice alegerile in favoarea lui Traian Basescu. Si sa stiti ca marele omusor de stiinta Victoras Ponta are tot interesul sa faca acest lucru. Si iata de ce:
1) Scapa de Crin Antonescu care a declarat ca daca Basescu este reales atat Crin cat si Antonescu renunta definitiv la politica.
2) Prin realegerea Lupului de Mare in pozitia suprema in stat mania populara va uita de teza de doctorat a lui Ponta si se va indrepta din nou impotriva tiranului.
3)Traian Basescu nu mai are dreptul sa fie presdinte decat inca doi ani, ceace pentru Victoras este cel mai ideal lucru. In doi va ani mai creste, cat de cat, politic vorbind, si va avea fundul nu mai bun pentru scaunul prezidential lasat cald de Basescu. Pe cand daca il lasa pe Crin sa se cocoate pe cel mai inalt scaun din tara, ala acolo adoarme si timp de cinci ani nimeni nu va putea sa-i mai tulbure somnul. Deci ingrijorarea mea ca alegerile vor fi furate de PSD in favoarea lui Traian Basescu mi se pare a fi extrem de intemeiata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 17:49:00
         
 
  Imi cer scuze pentru neplacerea provocata de acest link, si solicit sa fie sters.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 16:57:47
         
 
  As dori sa mai detensionez atmosfera:
http://lacoltulstrazii.files.wordpress.com/2012/07/181596_128928297177161_112260_n3.jpg
:)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 16:56:38
         
 
  Ultimele stiri referitoare la referendumul din 29 iulie :

Mi-au spus mie doi cumetri :
In caz de egalitate,
Cei doi presedinti vor bate
Lovituri de 11 metri !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-07 16:51:25
         
 
  Generalul american îl ajută pe Ponta pro bono.
Însă a dat semnalul susținerii americane a guvernului legitim Ponta. Și a ajutat la stingerea incendiului din Rouen [1] ....ăăă România declanșat iresponsabil sub sloganul "Psihiatria salvează România" de către distinsa doamnă, vorba vine, Macovei.

Mai sus sunt minciuni reale, concrete, de notorietate. Mă așteptam ca nucleul dur, pro-băsist fie să le contrazică, argumentat, fie, în spiritul, omoarei, să le asume ca atare. Când colo ce să vezi? Aceeași practică a deturnării arborescente a atenției, a intoxicării, a zvonurilor, a acuzelor, etc.

Evident că un foc de artificii poate deturna, pentru un moment,atenția de la devalizrea României și răspunderea care revine pentru această devalizare. Banii pentru salarii și pensii nu sunt nu pentru că Wesley Clark ar fi plătit din acești bani (există o declarație publică privind caracterul pro bono al consilierii în materie strategică. Eu cred că, în fapt, avem de-a face cu o mână întinsă, la nevoie,nn Guvernului României de către Guvernul american. Această consiliere putea fi una discretă!) ci, acești bani lipsesc pentru că au fost sifonați de către băieții deștepți, de către contractele oneroase ale camarilei, borduriade, asfaltări, autostrăzi, patinoare, stadioane în pantă, angajarea amantelor, stipendierea intelectonilor, acordarea de burse unor jurnaliști străini ca mai apoi aceștia, în contul obligației de bursier să scrie la comandă, etc. Cât de orbit ideologic ori spălat cerebral trebuie să fie cineva să nu le constate direct? Însă gândirea comodă, preia clișee prefabricate adică replici gata făcute de către alții și livrate pe nemestecate ca atare.

În acest remember, textul de mai sus, eu nu mă adresez coloneilor făcuți la apelul de seară, care dezonorează gradele celor care au muncit cu adevărat în armată și știu privațiunile la care au fost supuși pentru a avea dreptul de a purta cu mândrie, însemnele Armatei Române. Nu mă adresez nici îndoctrinaților, uitațiolr în junglă, nucleului dur pedelist sau băsist, nici macurtizaților, nici celor cu netezimi cerebrale exagerate. Evident că nici infiltraților, celor care monitorizeză site-ul, celor cu misiuni ori pur și simplu celor setați pro-băsesecu. Le respect tuturor dreptl de a avea propriile opinii, de a și le exprima cum doresc, fie și manipulatoriu aici. Pentru că, știu, aici sunt inteligențe. Cre decelează fie și din topica frazei adevărul de minciună și manipulare. Și, la o adică, de ce nu ar învăța și cei menționați mai sus câte ceva. Pentru că, eu cred cu obstinație în acel "bun natural" existent în fiecare ființă umană și care pote trezi conștiința cuiva când se așteaptă mai puțin. Atât trebuie să facă: să coroboreze ceeea ce văd cu ceea ce li se spune dintr-o parte sau alta. Și să aibă drept criteriu de referință binele individual și binele colectiv majoritar. Acest bine colectiv se definește, în democrații, prin opțiuni exprimate prin vot.

Însă, cum spuneam mai sus, nu lor mă adresez eu în primul rând. Ci, acelora care nu sunt interesați de politică, ninformaților, nehotărâților, oamenilor de bună credință suprasaturați de politică și tuturor acelora care nu și-au manifestat sau nu-și manifestă prerogativa cetățenească de a se implica în viața societății. Și îi rog să analizeze cu propria lor gândire dacă ce am scris mai sus este adevărat și dacă revenirea la Cotroceni a domnului Băsescu ar face bine țării, lor, prietenilor lor. Și, în funcție de răspunsul la această întrebare să analizeze dacă merită să dedice maxim o oră cu tarnsport cu tot, în data de 29 iulie referendumului de demitere a domnului președinte suspendat și să meargă să voteze. Le dorec succes și sper ca România să scape din zodia vrajbei și să intre în zodia phenixiană a sa. Poate a venit timpul ca acea Grădină a Maicii Domnului, invocată de către Papa Ioan Paul al II-lea să înceapă să prindă contur.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 14:46:38
         
 
  Generalul american îl ajută pe Ponta pro bono.
Însă a dat semnalul susținerii americane a guvernului legitim Ponta. Și a ajutat la stingerea incendiului din Rouen [1] ....ăăă România declanșat iresponsabil sub sloganul "Psihiatria salvează România" de către distinsa doamnă, vorba vine, Macovei.

Mai sus sunt minciuni reale, concrete, de notorietate. Mă așteptam ca nucleul dur, pro-băsist fie să le contrazică, argumentat, fie, în spiritul, omoarei, să le asume ca atare. Când colo ce să vezi? Aceeași practică a deturnării arborescente a atenției, a intoxicării, a zvonurilor, a acuzelor, etc.

Evident că un foc de artificii poate deturna, pentru un moment,atenția de la devalizrea României și răspunderea care revine pentru această devalizare. Banii pentru salarii și pensii nu sunt nu pentru că Wesley Clark ar fi plătit din acești bani (există o declarație publică privind caracterul pro bono al consilierii în materie strategică. Eu cred că, în fapt, avem de-a face cu o mână întinsă, la nevoie,nn Guvernului României de către Guvernul american. Această consiliere putea fi una discretă!) ci, acești bani lipsesc pentru că au fost sifonați de către băieții deștepți, de către contractele oneroase ale camarilei, borduriade, asfaltări, autostrăzi, patinoare, stadioane în pantă, angajarea amantelor, stipendierea intelectonilor, acordarea de burse unor jurnaliști străini ca mai apoi aceștia, în contul obligației de bursier să scrie la comandă, etc. Cât de orbit ideologic ori spălat cerebral trebuie să fie cineva să nu le constate direct? Însă gândirea comodă, preia clișee prefabricate adică replici gata făcute de către alții și livrate pe nemestecate ca atare.

În acest remember, textul de mai sus, eu nu mă adresez coloneilor făcuți la apelul de seară, care dezonorează gradele celor care au muncit cu adevărat în armată și știu privațiunile la care au fost supuși pentru a avea dreptul de a purta cu mândrie, însemnele Armatei Române. Nu mă adresez nici îndoctrinaților, uitațiolr în junglă, nucleului dur pedelist sau băsist, nici macurtizaților, nici celor cu netezimi cerebrale exagerate. Evident că nici infiltraților, celor care monitorizeză site-ul, celor cu misiuni ori pur și simplu celor setați pro-băsesecu. Le respect tuturor dreptl de a avea propriile opinii, de a și le exprima cum doresc, fie și manipulatoriu aici. Pentru că, știu, aici sunt inteligențe. Cre decelează fie și din topica frazei adevărul de minciună și manipulare. Și, la o adică, de ce nu ar învăța și cei menționați mai sus câte ceva. Pentru că, eu cred cu obstinație în acel "bun natural" existent în fiecare ființă umană și care pote trezi conștiința cuiva când se așteaptă mai puțin. Atât trebuie să facă: să coroboreze ceeea ce văd cu ceea ce li se spune dintr-o parte sau alta. Și să aibă drept criteriu de referință binele individual și binele colectiv majoritar. Acest bine colectiv se definește, în democrații, prin opțiuni exprimate prin vot.

Însă, cum spuneam mai sus, nu lor mă adresez eu în primul rând. Ci, acelora care nu sunt interesați de politică, ninformaților, nehotărâților, oamenilor de bună credință suprasaturați de politică și tuturor acelora care nu și-au manifestat sau nu-și manifestă prerogativa cetățenească de a se implica în viața societății. Și îi rog să analizeze cu propria lor gândire dacă ce am scris mai sus este adevărat și dacă revenirea la Cotroceni a domnului Băsescu ar face bine țării, lor, prietenilor lor. Și, în funcție de răspunsul la această întrebare să analizeze dacă merită să dedice maxim o oră cu tarnsport cu tot, în data de 29 iulie referendumului de demitere a domnului președinte suspendat și să meargă să voteze. Le dorec succes și sper ca România să scape din zodia vrajbei și să intre în zodia phenixiană a sa. Poate a venit timpul ca acea Grădină a Maicii Domnului, invocată de către Papa Ioan Paul al II-lea să înceapă să prindă contur.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 14:46:25
         
 
  D-apăi cum!
Da' dincolo dă toate necazurili ăstea, porfilate pă ceru cenușiu al viitorului, eu văd unul și mai mare: tu rămîi fără soldă!
Nasol!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 13:26:07
         
 
  Ioane, stiu ca iti este rusine sa iti asociezi imaginea cu infractorii de la guvernare, dar, daca iti inchipui ca vei mai primi ceva la pensie, uita!
Ponta a aruncat tara in haos. Leul s-a dus in cap, in timp ce premierul ti-a scumpit curentul, gazele, combustibilul, tigarile, bautura si multe altele. In timp ce Ponta te buzunareste, tu stai cu ochii pe buzunarul meu? Nu stiu daca este cea mai inteligenta indeletnicire, dar cu siguranta ti-o vei lua mai mica. Din ce in ce mai mica, iar, in timp ce tu vei poza cu statuia lui Lenin, te vor chema sa ii inveti si pe ceilalti, nou recrutati, cum se scrie o nota informativa.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 13:20:19
         
 
  "Societatea civila este oripilata..." (aferici)

Da, că o soțietate... țivilă fără prințipuri... mă rog, țivilă și nu prea, căci e doldora dă colonei! Făcuți la apelul de seară.
Drriepți, coloneilor!
Cu pas dă defilare, înainteeee, mmmarș!
...la... țivilie!
V-ajunge cîtă soldă ați păpat din banii pensionarilor! Și ai salariaților! Și ai întreprinzătorilor, ce plătesc impozite de se spetesc! Și ai viitorilor cetățeni, pe care i-ați amanetat FMIului, adică manipulatorilor de parai,a dică kămătarilor mondiali! Clanu lu "botoane anterneișnăl"!!
Huo!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 13:06:06
         
 
  Adrian, mi se intampla foarte des sa gresesc, recunosc, dar macar nu este o greseala de tipul Copy -Paste. Daca as fi invatat smecheria asta, acum as fi fost premierul Romaniei si m-as fi batut pe burta cu Voiculescu, Catalin Voicu, Adrian Nastase etc.
"Ai carte, ai parte. N-ai carte, ai masterat la Universitatea din Catania"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 12:49:26
         
 
  Din cauza infractorilor de etnie roma si a lui Ponta, toata lumea civilizata se uita la noi cu un total dispret si cu un profund sentiment de sila. Europa doreste sa ne excluda din cercul tarilor civilizate din cauza lipsei de caracter a premierului si a penalilor cu care s-a inhaitat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 12:43:22
         
 
  Intr-un total dispret fata de legile tarii, premierul plagiator a mai facut o faradelege. Dottore a facut sedinta de guvern pentru organizarea referendumului de pe 29 iulie inainte ca CCR sa se pronunte pe conflictul de natura constitutionala deschis de Presedintele Romaniei. Societatea civila este oripilata de proasta crestere si lipsa de respect a premierului fata de institutiile statului si fata de intelectuali, in general.
"CCR poate sa ajunga la concluzia ca exista un conflict, ca Presedintele a fost suspendat fara sa fi existat fapte grave de incalcare a Constitutiei si atunci nu se mai organizeaza niciun referendum. Ce va face uzurpatorul? Va ignora decizia CCR si va merge mai departe cu referendumul? “
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 12:37:10
         
 
  - De fiecare data cand vine vorba despre Antonescu, replica trebuie sa fie promta:
Postat de catre Andrei Florian

Asta e din ciclul hambal, bacnotă, delicvent, servici.... Tare rău de tot! :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-07 12:35:22
         
 
  "Mark Gitenstein (...) nu are voie sa-si exprime parerile personale ci numai sa transmita oficial pozitia guvernului Staatelor Unite fata de situatia politica actuala din Romania." (cioacă)

P-asta să i-o spui lu mutu, cioacă!
S-a tot pupat în bot cu makaveika și cu băsescu și a făcut lobby intens pentru băsișit, evident, nu pe gratis.
Dar, cum tu ai devenit fefe activ, alături de geambașu aferici, de pe aici, trebuie să melițezi întruna, cu sau fără rost.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 12:30:39
         
 
  A, si era sa uit. Wesley Clark va fi platit de la buget, din fondul de pensii. Din acest motiv, in viitoarea perioada, se amana majorarea pensiilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 12:30:15
         
 
  Trebuia sa plec in concediu, dar familia m-a rugat sa mai stam pana cand il punem pe Basescu acolo unde ii este locul, adica la Cotroceni. Fiecare dintre noi, la locul de munca, in tramvai, avem datoria morala sa spunem adevarul despre aceasta lovitura de stat a bolsevicilor si sa convingem macar inca o persoana sa boicoteze pe toate caile actiunile bolsevicilor. Astfel:
- De fiecare data cand vine vorba despre Ponta, trebuie sa articulam imediat replica urmatoare" Mi-e sila de astfel de oameni. Minte precum respira si fura tot ce prinde. Orice om dotat cu o minima inteligenta, adica sa stie sa scrie si sa citeasca, isi da seama ca Ponta a plagiat si ca si-a falsificat CV-ul."
- De fiecare data cand vine vorba despre Antonescu, replica trebuie sa fie promta:" Credeam ca vrei sa discutam despre oameni seriosi. Pai pentru chiulangiul si repetentul asta nu merita sa imi risipesc nici cinci secunde. Pentru tine, insa, pot sa fac o exceptie daca imi promiti ca nu mai vorbesti despre idioti"

Voi reveni cu tot setul de replici :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 12:26:35
         
 
  Stimate domnule profesor,
Nu va lasati indusi in eroare de yankeyi astia ca eu ii cunosc mai bine. Astia cum simt ca este vorba de parale castigate usor cum insfaca oportunitatea fara cea mai mica remuscare. Ori un consilier strain care a mai fost si seful NATO nu accepta functia de consilier pana nu este extrem de bine platit. Cat priveste afirmatia omului de stiinta Ponta ca generalul Wesley Clarc ar fi un mare economist este suta la suta falsa. Asta toata viata lui a fost militar, ba chiar un militar foarte bun, de asta a si ajuns sef la NATO. Ori un sef de la NATO stie cum se pot distruge economiile unor tari cu care NATO se afla in razboi nu cum se reconstruiesc aceste economi. El a fost cel care a distrus economia Serbiei in timpul razboiului declansat de NATO impotriva vecinului nostru pentru ca provincia Kosovo sa poata fi desprinsa de Serbia. Daca Victoras l-ar fi angajat pentru a ne invata cum sa-i batem pe rusi ca sa putem recastiga Basarabia, eu asi aplaudat angajarea lui fiindca omul se pricepe la tancuri, avioane cu reactie, bombe nucleare si alte arme de distrugere in masa dar habar nu are de problemele economice. Aranjamentul dintre el si Ponta este benefic si pentru marele general american si pentru marele om politic roman. Generalul castiga parale bune fara sa faca nimic si omul de stiinta roman incearca sa mai castige ceva din capitalul politic pierdut. Poporul Roman iese iar pierzator din toata afacerea, fiindca el este acela care va achita nota de plata.
Lobistul Mark Gitenstein nu este nici un fel de lobist ci ambasadorul Statelor Unite din Romania. El nu are voie sa-si exprime parerile personale ci numai sa transmita oficial pozitia guvernului Staatelor Unite fata de situatia politica actuala din Romania. Nici ambasadorul si nici guvernul american nu au insa nimic impotriva ca cetateanul particular Wesley Clark sa faca rost de parale in Romania. Sau chiar daca ar avea ceva impotriva nu pot sa faca nimic, fiindca legile americane interzic ca guvernul Statelor Unite sa-si bage nasul in afacerile personale ale cetatenilor Staatelor Unite atata timp cat acesti cetateni nu sunt membrii ai mafiei, ai unor carteluri de droguri sudamericane, ai organizatiei de binefacere Al Queda si isi platesc la timp si corect taxele ce le datoreaza guvernului american.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 12:11:35
         
 
  O armată de intelectoni, intelectuali cameleonici [1] dispuși să se pună cu arme și bagaje în slujba celor care stipendiază mai bine, riscă șomajul. Așa că vom asista la niște volute ale sagacității new-macaziene care ne vor încânta disprețul!

Figura cu Wesley Clark a fost devastatoare și l-a lăsat în offside pe lobbystul Mark Gitenstein. Sper că săptămâna viitore vom asista la un demers coerent de anihilare a manifestărilor iresponsabile ale doamnei, un fel de a spune, Macovei. Manifestări organizate sub sloganul "Psihiatria salvează România"

[1] Mulți dintre ei legendați ca intelectuali!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 11:14:42
         
 
  cioacă,
Mai întîi se cade să-ți mai dau o mică lecție de limba română: pluralul nearticulat nu se scrie cu doi de "i". Faci frecvent gafa asta, care este cu mult mai impardonabile manualis decît semnele de punctuație plasate aiurea.
Mai apoi,
Dacă tremurau "ismenele" pe mine, așa cum sugerezi, îmi vîram, dracului, capul la cutie, așa cum au făcut mulți gigei. Ori, dacă atîta vreme cît nimeni nu se aștepta ca tyranozaurul să pice, am glăsuit fără frică, apăi, de ce taman acu m-ar fi apucat bîțîiala? Da, dar în comparație cu exemplul tău curaj urieșesc, de peste gîrlă, plătit cu mangoți peșin, ismenele tale sunt exemplare! Adică, niște ismeneli de șoricel viteaz!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 10:48:09
         
 
  "Apăi, aș sugera ca astfel de rezumate, precum cel de sus, să fie tipărite și duistribuite peste tot.
Ca măsură de siguranță."
(generalul Ioan Peia)

Vorbiti cu ismenele alea care inca mai tremura pe dumneavoastra. Spuneti-le ca nu mai au nici un motiv sa se comporte atat de temator. Lupul de Mare fiind extrem de mort, sansele lui de reinviere sunt practic nule. Asta, bineinteles, daca nu este cumva un al doilea Isus.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 09:59:56
         
 
  "Dar nu ar dori domnia voastră să contribuie la acest remember cu ceva "adevăruri prezidențiale"? Ori spiritul de epigramist este unisens?"
(Emanuel Cristescu)

Pentru mine cererea sefului este lege, asa ca am contribuit.

p.s.
Si afirmatia fostului dictator ca el nu are nici un masterat si nici un doctorat eu asi trece-o tot la capitolul minciuni, fiindca am aflat ca e plin ochi de masterate si doctorate. E clar ca a mintit numai ca sa-l faca pe modestul doctor Ponta ca sa se simta superior, adica prost.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 09:44:30
         
 
  Stimate domnule profesor
Eu sunt de acord cu propunerea dumneavoastra in legatura cu voturile inseriate. Dar sa stiti ca PSD-ul nu numai ca nu va accepta propunerea dumneavoastra dar se va si simtii profund jignit, deoarece prin propunerea dumnevoastra dati de inteles ca v-ati indoii de cinstea desavarsita pe care o are acest partid fata de alegerile pe care este silit sa le organizeze.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 09:21:13
         
 
  6.A spus că fiica sa a absolvit o facultate în USA deși aceasta a absolvit o facultate în cadrul Universității Româno-Americane și a urmat câteva luni în USA un curs de schimb de experiență, fără valoare universitară.
Text postat de Emanuel Cristescu

Dacă Ponta, de camorre,
Fu supranumit DOTTORE,
Aia mică, ce prosperă,
Nu-i puțin... INFIRMIERĂ?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-07 09:18:39
         
 
  Stimate domnule profesor,
Ati uitat una dintre cele mai nerusinate minciuni ale tradatorului Traian Basescu, care l-a costat de fapt presedentia tarii: cand s-a adresat marelui om de stiinta Victoras Ponta cu "il dottore!". A fost cea mai mare minciuna pe care am auzit-o in viata mea!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 09:14:57
         
 
  Apăi, aș sugera ca astfel de rezumate, precum cel de sus, să fie tipărite și duistribuite peste tot.
Ca măsură de siguranță.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 09:14:57
         
 
  Dar nu ar dori domnia voastră să contribuie la acest remember cu ceva "adevăruri prezidențiale"? Ori spiritul de epigramist este unisens?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 09:08:14
         
 
  Domnule Cioacă,

Eu sunt convins că aproape niciunii nu doresc astfel de buletine. Însă noi cetățenii ar trebui să fim interesați să ni se respecte votul și să facem presiuni să impunem alegeri corecte.

Însă propunerea domnului președinte cu "înserierea buletinelor" este o recunoaștere indirectă a fraudării votului cu buletine "neînseriate" Așa ne-a ciuruit. Așa au fost măsluite alegerile până acum.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 09:05:41
         
 
  erata:
PSD-ul
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 09:00:51
         
 
  "PS. Vă amintiți cât m-am zbătut și mă zbat încă pentru un buletin de vot care să nu mai permită fraudarea alegerilor. Două elemente esențiale ar trebui să aibă un astfel de buletin. Însrierea, cu nr unic și hârtie cu elemente de siguranță! Aseară m-am convins că domnul președinte știe cum se utilizează buletinele de vot actuale și probabil va fi fost beneficiarul unei astfel de folosiri. De aceea a propus înserierea buletinelor de vot!"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Chiar credeti ca SPD-ul care detine acum toate franele puterii in stat, vrea sa organizeze alegeri frauduloase numai de dragul de a-l vedea pe tradatorul Traian Basescu din nou reales presedinte?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-07 08:59:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE