FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O luptă absurdă. Cu pierderi colaterale, ROMÂNIA
Text postat de Emanuel Cristescu
Iată cum s-a reușit "unirea" românilor din țară și de pretutindeni. Și sunt sigur că în toți plânge rana distrugerii acestei țări de către unii, de către alții, de către toți la un loc!

Că tot a adus cineva vorba de Isus. Parcă el ar fi spus: cine este fără păcat să arunce cu piatra? Câți vor fi aruncat?

Cine câștigă oare din acest război româno-român generalizat? În niciun caz România. Care a pierdut deja două milioane de oameni și, cum vă spuneam în alt comentariu, dacă menținem ritmul, dispărem ca nație. Și nu mă credeți că sunt unii gata să o repopuleze?

De ce domnilor, și unii și alții, încălcați regulamentul și atacați persoanele? De ce vă jigniți? De ce apoi mă acuzați pe mine? De ce s-a ajuns la dihonia acesta? Cine a reușit această învrăjbire generalizată?

Când spuneam că Victor Ponta (și Elena Udrea, și Kovesi și mulți, mulți alții) este victima unui sistem viciat mă refeream că dacă sistemul nostru de învățământ ar fi fost unul riguros, fără pile, fără intervenții, fără politizare fără compromisuri, cu proceduri, ordine, dacă toți ș-ar fi făcut treaba nu s-ar fi ajuns în situația aceasta. Câți parlamentari, demnitari etc. nu-și vor fi luat diplome fără să treacă pe la școli. Alții, probabil le vor fi făcut lucrările. O lucrare de doctorat presupune referate din partea câtorva profesori universitari. Își vor fi făcut aceștia datoria? Și credți că numai pentru Ponta este valabil? Ia să-i analizați pe Blaga,Boc, Eba, etc. Ce să mai zicem de domnul președinte care nu știu dacă a plagiat ori nu dar a păcălit sistemul necorespunzând medical învățământului militar. Și totuși este ofițer de marină (i-ați văzut privirea ageră, conform tuturor standardelor medicale?) Și, domnia sa, devine acuzator public al românilor. Vorba academicianului Radu Voinea: se ascute lupta de clasă: a celor cu clase puține contra acelora cu clase multe. Dar ia să vedeți și academicienii ce opere originale au. Dacă extindem cercetările la fiecare dintre noi și dacă vom fi sinceri, cu toții vom fi făcut compromisuri mai mari sau mai mici. Fie și dând cadou unui medic pentru a ne ajuta să salvăm pe cineva drag. Și medicul acela are, la o adică, justificare să primească, pentru că, pentru a ști să salveze pe cineva, are nevoie să învețe, iar învățătura costă. Iar salariile de mizerie, și în comunism și acum, nu sunt suficiente, Vedeți? De aici pleacă răul. Ne-au adus la limita supraviețuirii. Și ne-au învrăjbit. Știți, probabil, că atunci când se atentează la viața cuiva, la ființa profundă, oricare ar fi ea, această ființă, etica, estetica încetează să mai acționeze? Ați văzut râturile porcilor morți de fome când au distrus Combinatul Comtim, râturi care încercau să rupă din barele metalice? Știți că la albine apare furtișagul și încep niște lupte pe viață și pe moarte?

Ce să facă românii, România? Să facă implozie? Să se sinucidă? Vă spuneam mai sus: sunt mulți care atât așteaptă: să repopuleze acest spațiu.

Mă tem că această cale, pe care am fost aduși și pe care o urmăm în numele unei "dreptăți" absolute este periculoasă. Trebuie să ne regăsim echilibrul, trebuie să regăsim forța de a renaște, de a îngropa securea războiului, de a ne uni, români din țară și din diaspora, români din partide cu ideologii diferite. Trebuie să renaștem. Ne trebuie un nou ideal ne trebuie conducători înțelepți pentru care orgoliul lor, vorba unui membru al site-ului, ar trebui să fie rahat, în raport cu stima pe care ar trebui să o aibă față de acest popor. Cutia Pandorei trebuie închisă. Cu cât mai repede cu atât mai bine. Ideologia lui "care pe care" este bolnavă, malefică, distructivă.

Ca Republica Atena să nu devină un stat slab, ușor de cucerit, ca urmare a certurilor care, și atunci ca și acum puneau în pericol, viața cetățeanului și a statului, anticii uzau de REFERENDUM și exilare. Cred că acesta este și solouția noastră.

Poate, apoi, exemplul spaniol al Pactului de la Montcloa ar fi util.

Întrezăresc în mișcare tenerilor, Dacia Casa Noastră, un asemenea nou ideal. Mai ales că istoria, arheologia, tehnologiile actuale și mărturiile care apar ne ajută.

Europeea, în mic, poate reprezenta societatea românească actuală. Ce-ar fi să începem noi aici să dăm un exemplu?

Cum credeți că rezistă Statul Israel în acea zonă fierbinte în care i-a plasat istoria? Prin învrăjbire între ei? Nici vorba. Printr-o implicare și o unitate de simțiri indestructibilă. Ei, acești cetățeni, și-au refăcut, după două mii de ani, idealul care părea pierdut definitiv: statul lor, Statul Israel.(pentru mine este o adevărată minune! Când Ben Gurion a proclamat independența statului Israel, palestinienii nu ar fi putut face la fel? Ei, probabil, erau preocupați, care să fie mai cu moț dintre ei. Cam așa cum procedăm noi acum. Care lider este mai lider, care este mai mascul, mai alfa. Nu contează că expun România, nu contează că se duce dracului totul. Nu contează că năruim un sistem de învățământ care va duce la decredibilizarea propriilor noastre diplome! Ale tuturor. Inclusiv ale lor ale copiilor lor și ale copiilor tuturor. Apres mois le delluge! Pare să fie singura lor filosofie)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu, evident ca nu sunt "TIMIOREAN" (asta e un grup etnic din Michigan. emigrat in preerie din pricina frustrarilor de identitate?) ci timisorean prin origine, resedinta si spirit. ala autentic,pe care nu-l poate minji un epigramist care da copy-paste pe blogurile unor aiuriti agramati si pretinde ca scrie articole veridice.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 17:48:13
         
 
  sa vezi ce tushat o sa fii cind vei lua paradaiti de banat in freza!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 17:24:35
         
 
  @dragosiovan: sunt miscat de sinceritatea cu care recunosti ca nu esti intelectual. Si nici timiorean. De acum incolo o sa iti vorbesc mai rar si mai apasat si o sa iti fac si niste desene ca sa ma pricepi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 16:17:14
         
 
  @ioanpeia: pai daca nu ii trebuie lui ponta diplome sa ne conduca, de ce le mai fura atunci?

Sau e cleptoman?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 16:15:37
         
 
  i-auzi, AF, am înțeles io corect,coloneii fără stagiul militar satisfăcut(pe motive evidente de platfus frontal, parietal și principial, adică le e logica precum asfaltul, scumpă, perisabila și-ntinsă-n drum) se grupează și instigă la rezistență dură contra armatei? măi să fie...dacă aș avea conexiuni d'alea defecte cum ai mneata aș zice că se pune la cale o rebeliune de sorginte legionară!!! :))  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 13:43:13
         
 
  Mai mult ca sigur, pentru ca tarile civilizate ale Europei au luat o pozitie ferma cu privire la instalarea regimului totalitar sub comanda doctorului Ponta, acesta, adica doctorul, va mobiliza forte inarmate si va actiona impotriva vointei populare exprimate prin vot. In curand, prin reprezentantii ei, societatea civila va cere in mod oficil demisia acestui guvern de ocupatie de sorginte bolsevica. Pus in fata acuzatiilor venite din randul societatii civile, doctorul va alege sa isi continue crima impotriva statului de drept si a democratiei cu o violenta disperata. Infractorii si puscariabilii, reuniti sub steagul USL, isi vor continua ofensiva impotriva statului de drept, dar o vor face cu bratul inarmat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-06 13:19:41
         
 
  Auzi, frate, ce haloimăr a făcut kakaveica pe la Bruxelles!! Și-a pus poalele-n cap isterica neconsolată! Cică a cerut să i se ridice României dreptul de vot în Consiliu. Și să i se suspende fondurile. Aoleu?! Noroc că ăia sunt ceva mai ponderați și nu au acceptat ordinea de zi propusă de disperata băsistă. Băi frate, io zic să trimiteți Smurdu după ea, să-i vîre-n venă nește sedative, să viseze că e-n plin orgasm! Că mîine-poimîine propune bruselului să ne declare război! Vai dă cap dă muiere nesatisfcăută!

Pdap, cică toți bursierii ICR-ului sunt agenți de influență băsiști!
Ioi, treaba e gravă și trebuie un mare măturoi pentru a spulbera liota asta de guriști băsiști, plătiți din banii noștri!
Mai că-mi vine să strig : huo!, dar e o interjecție mult prea finuță pentru jagardelele băsiste!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 11:36:11
         
 
  "PS: Ia sa vedem, cati intelectuali cu diplome pe bune mai sunt in Romania? Pe dragosiovan si pe ioanpeia nu putem conta. hai sa vedem cine ii cere demisia plagiatorului Ponta?"
(Prea Sfantul Parinte Sorin Olariu)

Prea Sfintia Ta in remarca de mai sus cred ca si-a bagat necuratul coada, fiindca eu sunt convins ca si Preacuviossia Voastra sunteti convins ca vasta majoritate a intelectualilor romani au diplomele obtinute prin munca cinstita. Nenorocirea este ca o mana de politicieni pungasi, furand diplomele pentru a arata ca sunt si ei niste intelectuali de mare clasa, pun sub semn de intrebare si diplomele obtinute pe cale cinstita de intelectuali care nu au nici o legatura cu politica.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 10:31:56
         
 
  PS: Ia sa vedem, cati intelectuali cu diplome pe bune mai sunt in Romania?
Postat de catre ... Epigramist

Meștere de peste ocean, pentru o tratare, să zicem, exhaustivă a subiectului, eu zic să începem, abrupt, de la DIPLOMA CAVALERILOR IOANIȚI și să finalizăm, glorios, cu DIPLOMA CAVALERILOR TRĂIENIȚI.
Să trăiți! :)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-06 09:29:32
         
 
  "presa din Germania, Austria si Elvetia a explodat." (aferel)

Pfuai dă mine!
Păi, s-au dat toate seismografele mondiale peste cap!
E ceva dă nu să poate!
Nemțălăii mor dă grija noastră!
Ca cîinele, dă drum lung!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 09:05:48
         
 
  de altfel mă amuză osîrdia lui epigramist aka s.s. aka p.i. de a demonstra înregimentarea mea sub flamura USL-ului(fără nicio o dovadă reală, credibilă) pretinzînd să iau atitudine împotriva unui plagiat din pură solidaritate telectuală( de altfel n-am nicio simpatie vis-a-vis de liderii actualei puteri, școliți au ba))
Da, domle nu sunt intelectual, inginerii e "altceva"(decît în varianta că am citit mai multă beletristică decît media personalului tehnic cu studii din românica și-ncerc să povestesc în scris)) cred că nici epigramist, care e absolvent de politehnică și teologie nu poate emite pretenții c-ar fi, iar "defilarea" lîngă niște inși a căror nume nu-mi inspiră încredere(e vorba în special de zelul cu care fac propagandă pe față puterii)mi se pare inutil. Dacă, așa cum se prezintă faptele, plagiatul există, atunci mediul academic poate cere retragerea titlului acordat. Ponta e prea versat și încăpățînat ca să demisioneze, iar contrapropunerea de bun simț ar trebui să fie:"ok, Traiane m-ai prins cu șmangleala, îmi dau demisia da' atunci și tu să ți-o dai pt furăciunea cu voturile de la prezidențiale!" da' deh, hoțu' neprins e negustor cinstit, cine a ciuruit, va mai ciurui!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 09:04:31
         
 
  "Si ziceti ca marele om stiinta Victoras Ponta este atat de bun in chestii de criza, economie, somaj? Daca-l mai laudati atat sa stiti ca noi americanii o sa vi-l furam." (cioacă)

Ca să conduci România bine - un popor de oameni răbdători, pînă dincolo de limitele oricărei percepții - nu ai nevoie de diplome, ci de oleacă de cinste și onestitate, cioculete. Nu de jjjmekări băsiști ai nevoie, care răsucescără cîrma-n loc, ci de oaemni bine intenționați, al căror gînd să nu fie la furtișag și abuzuri. Și nu la conturi pitite prin străinezia, viloace de-un hectar și mașini de lux. Păi, numai la conferința aia a lor, a pedeleilor, de mai deunăzi, dacă te uitati în parcare, te-ntrebai dacă nu e vreun salon automobilistic p-acolo!
Și, apropo, de doctorate: cîte doftorate are băsescu, cioacă? Nema doftoratu, nema masteratu. Cică ar fi făcut - ho! ho! - studii apro...fundate pîn Norvegia, fo nouă luni, pe unde n-a ajuns nici cu barca, darmite cu Speranța lui dă hodinioară! Ce diplomă a obținut nu știm, că nu ne-a arătat-o! Poate diploma de bișnițar emerit!
Că, după fix nouă luni, i-a fătat mintea băsiști cu ghiotura, de nu mai putem scăpa de ei nici cu DDT!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 09:04:19
         
 
  reacție tipic marxist-leninistă, epigramant:"cine nu e cu noi e împotriva noastră!" în plus aș vrea să atrag atenția echipei editoriale și d-lui Cristescu că afirmația
" CINE NU IA ATITUDINE IMPOTRIVA FURTULUI LUI PONTA NU SE POATE NUMI INTEELECTUAL. INSEAMNA CA SI-A OBTINUT DIPLOMELE LA FEL, PRIN INSELACIUNE.

Pe dragosiovan si pe ioanpeia nu putem conta. hai sa vedem cine ii cere demisia plagiatorului Ponta?"
nu e doar duhnitor de injurioasă, dar încalcă amendamentul 1.1. al regulamentului europeic. de altfel nu e prima oară(și probabil nici ultima) cînd userul epigramist, alias petre inspirescu, aka sorin solaris, e interesat peste măsură de viața mea privată și-și permite aprecieri mai mult decît sordide!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 08:41:51
         
 
  CINE NU IA ATITUDINE IMPOTRIVA FURTULUI LUI PONTA NU SE POATE NUMI INTEELECTUAL. INSEAMNA CA SI-A OBTINUT DIPLOMELE LA FEL, PRIN INSELACIUNE.

(Mos Ion Roata si Uimirea)

PS: Ia sa vedem, cati intelectuali cu diplome pe bune mai sunt in Romania? Pe dragosiovan si pe ioanpeia nu putem conta. hai sa vedem cine ii cere demisia plagiatorului Ponta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 05:45:01
         
 
  Dupa declansarea de catre USL a procedurii de suspendare impotriva presedintelui Traian Basescu, presa din Germania, Austria si Elvetia a explodat. Editiile de vineri ale celor mai mari cotidiene din spatiul german titreaza despre "Puciul lui Ponta" (Die Presse, Austria), "Puci prin decret" (Kurier, Austria), "Parlamentul care submineaza democratia" (Frankfurter Rundschau, Germania) si "Manevra josnica la Bucuresti" (Neue Zurcher Zeitung, Elvetia). "Die Presse" relateaza despre premierul roman ajuns la putere nu prin vot, ci in baza traseismului politic al unor membri ai fostului partid de guvernamant PDL.
Sursa: HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-06 02:58:55
         
 
  "Domnule Cioacă, apreciez interesul dumneavoastră pentru furturi."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Ati vazut dumneavoastra oltean care sa nu arate un interes deosebit pentru aceasta straveche meserie?! Deci cum sa nu fiu revoltat cand marele om de stiinta Victoras Ponta, despre care unii zic ca ar fi oltean, ne face neamul de ras?!
Sa fie prins la prima intindere de laba? O asa rusine nu s-a mai intamplat unui oltean de pe timpul marelui rege Decebal.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 02:16:30
         
 
  Stimate domnule profesor,
Pe mine nu ma mai poate demite Poporul Roman fiindca m-a demis cel mai mare fiu al Poporului Roman acum 30 de ani. Sau eu l-am demis pe el din dragoste pentru Ronald R. ala care l-a caftit de la zvantat pe Gorbaciov. Cat despre Clark este general deadevaratelea, a incercat chiar sa devina presedintele Statelor Unite, dar asa de rau l-a batut Obama in preliminariile luptei pentru putere, ca americanii au zis: decat generalul Clark mai bine generalul Peia. Nestiind ca generalul Peia va refuza categoric sa parasesca tarisoara la care tine asa de mult.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 02:08:36
         
 
  Domnule Cioacă, apreciez interesul dumneavoastră pentru furturi. Alea mici. Adică plagiate. Alea mari, miliarde de euro nu vă pasionează! da să vezi poveste! Generalul Wesley Clark, unii zic despre el că ar fi general de-a devăratelea, și mai este și american, dintre cele două furturi, a ales să-și pună onoarea alături de ăla mai mic. Vedeți ce mare e Ponta. I l-a furat pe Clark lui Obama. Și, cică, vom avea drept de vot pentru America. prin corespondență. Dumneavoastră cu cine veți vota? Și nu-i luați în nume de rău domnului Peia opiniile. Dumneavostră fiți ferm. Susțineți-l pe Videanu, ăla cu băieții deștepți, bordurile, marmura și studiourile din Snagov. Să trăiți bineeee! Da tot îl va demite poporul! Nu fiți supărat!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-06 01:39:46
         
 
  Stimate domnule Cristescu,
Desi-l stiu foarte bine pe generalul Wesley Clarc care mi-a fost ordonanta pe timpu cand eram sef la NATO, niciodata nu-l voi iubi cum il iubesc pe generalul Peia. Fiindca sangele apa nu se face!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 01:35:24
         
 
  "Dacă vor fi, cei de la USL, măcar 30% din cât au fost de eficienți în această săptămână, adio criză. România va trece pe plus. Prietenii noștri americani, chestia cu generalul in rezerva Wesley Clark, noul consilier al premierului Victor, a fost genială. Nu-i așa că-l iubiți și voi pe acest distins general? "
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
De aproape patru ani Obama incearca sa scoata Ameica din criza economica in care este fara sa reusesca. De asta devine mai negru la fata pe zi ce trece, ca se apropie si aici alegerile. Si ziceti ca marele om stiinta Victoras Ponta este atat de bun in chestii de criza, economie, somaj? Daca-l mai laudati atat sa stiti ca noi americanii o sa vi-l furam. Diploma lui de doctorat o sa o lasam Poporului Roman fiindca ea face deja parte din patrimoniul national al Poporului Roman. Este cea mai faimoasa diploma de doctorat pe care a reusit sa o dea la iveala acest evtrem de dotat popor. Sunt convins ca numai pentru aceasta fapta de vitejie contemporanul nostru va intra in istorie si va sta alturi de Stefan cel Mare si Sfant sub numele de Victoras cel Mare si Sfant.

p.s.
Mult succes in lupta pentru inlaturarea tradatorului Basescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 01:28:47
         
 
  I-ați văzut pe PDL-iști? Știți ce au făcut după miting? Plătit de altfel. Am văzut cu ochii mei peste 80 de autocare parcate în Piața Revoluției și care erau să mă împiedice să ajung la o emisiune TV la care am fost invitat. Aaaa... am uitat. Cum nu știți ce au făcut după miting? A propos, eram în trafic pe Calea Victoriei. Ascultam un post de televeziune. Care spunea în direct, am și văzut reporterița pe trotuar, că domnul Mihai Răzvan Ungureanu acompaniat de sute de manifestanți se deplasează lejer pe Calea Victoriei! Ajunseseră în dreptul meu. Vreo 30-40 de susținători!

Pe FB, duc niște lupte cu un ipochimen care, de la un singur ID postează cam 1000 topicuri pe zi pro Băsescu. În timp ce alți 1000 de postatori postează câte un singur topic pe zi. Antibăsecu! Credeți că situația este simetrică? Așa se construiește gălăgia virtuală. Care apoi este reluată de posturi de televiziune!

Dar am uitat să vă spun ce au făcut domnii de la PDL după miting. Simplu. Au mers la IML Politics. Să obțină certificate de virginitate politică. Pentru naivi! Să trăiți bineeeeeeee!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-06 01:14:52
         
 
  Kacavei, această janădarc a băsismului psihotic, cred că era un pic abțiguită! Poate a uitat să pună patru cuburi de gheață în pahar, precum a sfătuit-o idolul ei, băsescu. Și cînd te gîndește că a fost ditamai procuroarea, pe vremea lui ceușescu. Și pe-atunci era cam într-o vrie, fără bărbat, fără idealuri, fără mare lucru prin magazia ei sentimentală, nu-i rămăsese, săraca, decît munca de procuror înrăit, pornit să vîre tot ce prinde la pîrnaie! Zeloasă pînă la demență. Ei, din cînd în cînd, se mai defula și ea, descărcîndu-se hormonal pe diferite droturi. A trecut și pe la Giurgiu și a lăsat în urmă faima asta.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 01:08:21
         
 
  Dacă vor fi, cei de la USL, măcar 30% din cât au fost de eficienți în această săptămână, adio criză. România va trece pe plus. Prietenii noștri americani, chestia cu generalul in rezerva Wesley Clark, noul consilier al premierului Victor, a fost genială. Nu-i așa că-l iubiți și voi pe acest distins general?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-06 01:03:01
         
 
  Am urmărit o emisiune pe la TVRinfo, de curiozitate, să văd ce le trece prin bibilică!
Mamă, ce slogane probăsiste vîrau ăia, mai așa, mai pe biteș.
Băi frate, cum spun ăștia că au schimbat conducerea TVRului, cînd văd că tot cum a fost e și mai mult decît atît?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 01:01:48
         
 
  Ce seamănă pseudonimu ăsta agitatoric cu pușcă?
Bine, pe altă latură.
Dar amîndoi la fel de zeloși, de săltăreți, de comici, pînă la urmă, în zbatera asta a lor, dintre priboaiele heirupului ideologic!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:57:30
         
 
  Am trecut astăzi pe la cele trei mitinguri! Iată ce a produs domnul președinte: vrajbă, discordie, fracturi. Cu pierderi colaterale incalculabile: România!

Domnule Peia, nu căutați dușmani acolo unde nu sunt. În rest, am procedat excelent. Cum ați fi aflat altfel cârtițele europeice?

Domnilor care trăiți pe afară, cum să facem să obligăm demnitarii noștri să-și facă anual câte un control psihiatric? Mi-a vrenit această idee văzând comportamentul necoordonat psihologic al doamnei Monica Macovei!

Penru naivii care încă mai sunt destui însă nu îndeajuns să-și salveze idolul. Votați Băsescu. Și apoi să trăăăiiițiiiii bineeeee!

Traiane habar nu ai
Ce coșmaruri o să ai!

USL, chapeau bas!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-06 00:49:45
         
 
  A fost un miting pur pedelist, cu inși adunați din teritoriu cu atobuzele, așa, ca orice miting de partid. Cam subțirei, cam subțirei - din toată țara fro 2000, se spune. Deși nu prea arătau a fi așa de deși. Mă rog.
Era un nebun pe scenă, cu o funie de usturoi, care, probabil voia să spună: "Nici usturoi n-am mîncat, nici gura nu ne miroase!". Asta, trebuie să recunosc, m-a distrat!
În rest, niște penibili care se dădeau în stămburi, cum s-au dat și pe la guvernare!
Atît.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:29:46
         
 
  Știți ce e distractiv, mr. Cristescu?
Că ați reușit, prin atît de democratica dv. politică editorială, să vă trageți un sait perfect băsist, unde băiețeii ăștia cu epoleți, plătiți baban din buzunarele noastre, joacă leapșa pe ouate ici-șa!
Asta, în timp ce eu sunt cenzurat la sînge de către băsistul de serviciu, pentru că, nu-i așa? îndrăznesc să-i supăr pe colonei.
În fond, dacă stau și mă gîndesc bine, pen'ce să-mi cheltuiesc eu energia, ca să faceți dv. rating prin străinătățuri? Chiar așa, pen'ce?

Nu pot decît să vă felicit, mr. Cristescu, și să vă urez succesuri în continuare!!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:02:27
         
 
  Culmea pirateriei:

mitingul de azi din Piata Victoriei e doar pe torente, ca la televizor n-au drepturi sa-l dea!
 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-05 23:11:32
         
 
  De obicei cand veneam in Romania in vacanta anuala de 3 saptamani, veneam cu o suma de .... de dolari cash ca sa am cate ... USD pe zi de cheltuiala. Dolarul era 2,2-2,4 Ron.
Anul asta, datorita devalorizarii leului (3.6 Ron pentru un dolar) m-am intors cu mai bine de jumatate din bani inapoi in America. Nu m-am gandit ca ar fi trebuit sa imi iau mai putini cu mine la plecare.
Ma rog, tot raul e spre bine/le celor care au euro si dolari. Si spre raul celor care au lei.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 21:53:08
         
 
  International reactions on Romanian power struggles and worries about rule of law

de V.O. HotNews.ro

Joi, 5 iulie 2012, 19:34 English | Top News


The European Commission might postpone its report on Romanian justice, which was due early next week the latest, because an analysis is needed on the impact of measures taken by Romania's Victor Ponta Government and the Parliament over Justice institutions, several European sources told HotNews.ro. The possibility comes as several European officials have taken stand on the turmoil in Romanian politics, where a government alliance-led attempt to oust President Traian Basescu raised question marks about the independence of Justice and other institutions.

According to European sources, the European Commission is interested in analyzing the impact of the measures taken by the Ponta Government and the Romanian Parliament on Justice institutions, following a series of signals of political interference with Justice over the past two weeks. The EC is due to publish a report on the progress made by Romania in the Justice sector, a report which Romania's acceptance in the Schengen area depends on.

The move comes as France joined other European authorities and countries in urging Romania's government to comply with the democratic values and the rule of law, as announced on Friday by the French Foreign Ministry, quoted by AFP. A ministry spokesperson declared in a press conference that all EU member states are naturally compelled to comply with the rule of law and democratic values, but also with the balance of power among state institutions.

Quoting the AFP report, French newspaper L'Express reads that France is concerned about the political situation in Romania, while Le Figaro titles the report: "Paris warns Romania".

In response, Romanian PM said he checked the information and found that the French Foreign Ministry spokesman made a statement which was valid for all European states and was not addressed to him or to the Romanian government specifically.

Meanwhile, the German Embassy to Bucharest said in a press release delivered to HotNews.ro that the Federal Government was closely observing the political evolutions in Romania and that it expected parties and political institutions in Romania to act on democratic principles and in line with the rule of law. The German stand noted specifically "the independence of the Constitutional Court of Romania".

The German Embassy statement comes after a series of German deputies and members of the European Parliament, belonging mainly to the Popular group, adopted harsh positions on the moves by Romania's governing Social Democratic and Liberal (USL) alliance in its attempt to suspend and remove President Basescu from office.

International media also commented on the situation in Romania, notably a contribution of Kim Lane Scheppele of the Princeton University on the Nobel laureate Paul Krugman's NYTimes blog, where the author notes: "A political crisis has gripped Romania as its left-leaning prime minister, Victor Ponta, slashes and burns his way through constitutional institutions in an effort to eliminate his political competition."
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 21:19:24
         
 
  Domnule AF, înțelepte vorbe a rostit Cristi Preda. Cu miez și tîlc.

I-o fi șoptit cineva Cristi, fă-te că lucrezi?

Ați înțeles greșit finalul. Era Suntem liberi, Victorie!

Cine o fi Victoria, nu am habar. Mister.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 20:02:49
         
 
  "interesant, ultimele 2 commuri imi amintesc de momentul in care Quoeqeulweg (sau cum l-o fi chemind)harponistul kanak i-l prezinta lui Ismael pe Yoyo. e singura observatie literara de aici, restul comurilor pot dupa mine sa se scufunde in noianul celor 95036 laolalta cu mobydickul epigramelor cioacaiene!"
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
Va rog sa nu profitati de faptul ca v-am promis ca nu va mai atac dupa cea de a doua cerere a dumneavoastra de capiture neconditionata. Inainte de a ma mai provoca intrebati-o pe babuta mea de ce pate ea atunci cand trezeste fiara din mine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 19:51:34
         
 
  Am ajuns la munca, unde am fost mustrat pentru intarziere.
Am apucat sa-l ascult pe Cristian Preda: "Daca Traian Basescu este suspendat, Crin Antonescu va fi presedinte. Mai stie cineva cate voturi a luat Crin Antonescu cand a fost ales de pe locul 2? A luat mai putine decat suntet dvs aici. Ai vreun Dumnezeu, Crin Antonescu?"
- "Pentru Ponta, Parlamentul trebuie sa dicteze Curtii Constitutionale".
- "Ce ne propune USL nu e stat de drept, e un stat in care ar vrea ca toti sa stam la comanda lor drepti. Vreti ca TVR, Radio Romania, ICR, CCR, procurorii, judecatorii, cetatenii sa stea drepti in fata lor?
- Suntem liberi, victorie!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 19:47:53
         
 
  erata:
Cel mai feroce si este in loc de sete. Poate mai sunt si alte greseli, dar eu cand dau cu ochii de un ateu, imi amintesc numai ce scrie in Sfanta Scriptura, nu de ce scrie in cartea de gramatica. Mai ales daca necredinciosul mai este si profesor de Limba Romana.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 19:45:31
         
 
  "Interesant devine faptul că niciodată un ateu nu va încerca să determine un creștin practicant să devină ateu. Invers este un obicei practicat mai mereu.'
(Latunski Criticul)

Stmate comisar si distinse boiar,
Aveti perfecta dreptate. Eu ani de zile m-am rugat de marele ateu si si mai marele general Peia sa-si indrepte pasii spre calea adevarului. Dupa ce am vazut ca taote incercarile mele nu numai ca nu l-au muiat pe general dar l-au impins spre ateismul de rit musulman care sete cea mai feroce tip de ateism mi-am pus sperantele in Atotputernicul, rugandu-ma seara de seara;
-Doamne, indreapta sufletul acestui pacatos, pentru ca el sa poata urma pildele inaintasilor lui Sfantul Ioan Botezatorul si Sfantul Ioan Gura De Aur.
Dupa doi ani de rugaciuni, Dumnezeu, extrem de suparat, a dat norii la o parte si, prin spartura, a incepul sa se ratoiasca la mine:
-Baa! lasa-te pagubsi cu rugaciunile tale stupide. Ce vrei sa indrept? Tu nu vezi ca ateul asta nu are nici un fel de suflet?!

p.s.
Spre cinswtea lui, generalul Peia, nu a incercat sa faca din mine un ateu. Pai daca asi deveni si eu ateu, cu cine s-ar mai lupta anticristul?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 19:41:06
         
 
  "Ai dreptate, Mitică. Poți fi ateu, dar trebuie să ai și un dumnezeu, acolo.

Uite, mă voi închina o vreme (scurtă, extrem de scurtă, să zicem vreme de două-trei minute) la Zeus. După care, ca orice ateu convins, voi milita pînă îl voi vedea detronat.

E mai bine?"
(Liviu S. Bordas)

Bineinteles ca este nu mai bine ci mult mai bine Liviule. Ce crezi ca eu care sunt crestin devotat nu m-am rugat toata viata pe la toate zeitele care mi-au iesit in cale? Nenorocirea a fost ca vasta lor majoritate nici nu au vrut sa auda de rugaciunile mele. Cat despre detronare tin sa te asigur ca nu am absolut nimic impotriva ei. Atata timp cat ea se face pe cai legale. Insa incercarea de a se schimba anumite institutii cum ar fi Curtea Constitutionala pentru a face un noua dupa chipul si asemanarea actualului cobucator si mare om de stiinta Victoras Ponta, numai ca noua curte sa poata valida detronarea lui Traian Basescu, parca nu a asi fi prea de acord. Si inca ceva: detronarea unui drac nu insemna neaparat ca, punandu-l in locul lui taticutul lui, lucrurile vor merge mult mai bine. Inca odata, in conducerea PSD-ului nu se mai gaseste un om cinstit care sa fie demn de functia de prim-ministru?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 19:18:50
         
 
  interesant, ultimele 2 commuri imi amintesc de momentul in care Quoeqeulweg (sau cum l-o fi chemind)harponistul kanak i-l prezinta lui Ismael pe Yoyo. e singura observatie literara de aici, restul comurilor pot dupa mine sa se scufunde in noianul celor 95036 laolalta cu mobydickul epigramelor cioacaiene!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-05 18:49:29
         
 
  Interesant devine faptul că niciodată un ateu nu va încerca să determine un creștin practicant să devină ateu. Invers este un obicei practicat mai mereu.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-05 18:28:24
         
 
  Ai dreptate, Mitică. Poți fi ateu, dar trebuie să ai și un dumnezeu, acolo.

Uite, mă voi închina o vreme (scurtă, extrem de scurtă, să zicem vreme de două-trei minute) la Zeus. După care, ca orice ateu convins, voi milita pînă îl voi vedea detronat.

E mai bine?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 18:14:07
         
 
  Îmi negați dreptul de a fi ateu, domnule Florian? În cel mai pur stil democratic?
(Liviu S. Bordas)

Domnule Bordas,
Nimeni nu va neaga dreptul dumneavoastra sfant de a fi ateu. Dar chiar sa nu mai mai aveti nici un Dumnezeu?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 17:47:21
         
 
  Asta va face vulnerabili, lipsa de Dumnezeu si de principii.
AF

Dați cumva acatiste, domnule Andrei? Treceți-mă pe listă și pe mine, păcătosul.

Ziceți că nu am principii? Păi, unul dintre multele care mă călăuzesc este ateismul. A, nu sunteți de acord cu principiul meu? Asta e deja altă treabă. Sau, dacă nu am acordul domniei voastre, principiul potrivit căruia lumea asta se dezvoltă după reguli proprii, că nu există, acolo, sus, un moșneag bonom care trage sforile, atunci el, principiul, nu există?

Să înțeleg că, apărîndu-l pe Băsescu, apărați un principiu? Poate chiar divinitatea?

Îmi negați dreptul de a fi ateu, domnule Florian? În cel mai pur stil democratic?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 17:21:05
         
 
  "Domnule Cioaca, Romania a mai trait o drama din cauza faptului ca si-a pus un presedinte incult, un cizmar, adica unul tot atat de frustrat si suparat pe intelectuali. De ce sa nu invatam din ororile prin care am fost siliti sa trecem? Din cauza unor decerebrati?"
(Andrei Florian)

Domnule Florian
Si aicea gresiti. Pe cizmar nu l-a pus presedinte Poporul Roman ci maretul partid din care facea parte, partid din care se trage actualul partid care si-a pus de presdinte un hot. O traditie istorica atat de glorioasa nu trebuie pierduta domnule Florian.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 17:18:42
         
 
  Ma distreaza ipocrizia peiasciana si dragosiovaniana: cand in ianuarie iesisera in strada oamenii sa protesteze impotriva austeritatii erau eroi. Astia care protesteaza acum impotriva unui plagiator ordinar si impotriva unui chiulangiu care va ajunge presedintele Romaniei sunt niste tercha-berchea.
V-ati gandit vreodata ca cei care au protestat atunci si protesteaza si acum sunt aceeasi oameni?



 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-05 17:17:12
         
 
  @Andrei Florian: e vorba de intelectualii timisoreni. Te rog nu-l jigni pe dragosiovan. El nu are nicio treaba.

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-05 17:11:16
         
 
  "Deja ma interesez sa aflu de unde si-a cumparat Nastase armele."
(Andrei Florian)

Domnule Florian,
Din informatiile pe care le detin, reiese ca prietenii de partid ai lui Adrian Nastase, afland pentru ce vrea sa foloseaca armele fostul premier si actualul chirias pe cheltuiala statului, punand mana de la mana, le-au cumparat ei dupa care i le-au facut cadou.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 17:07:18
         
 
  Observ, dar o fac exact aceiasi criminali; Iliescu, Voiculescu si toata adunatura de propagandisti.
Domnule Bordas, nici macar amuzant nu mai reusiti sa fiti. Hai, gata, v-ati facut de rusine destul. Nu aveti ce apara, pentru ca nu ati avut niciodata Dumnezeu. Asta va face vulnerabili, lipsa de Dumnezeu si de principii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 17:03:54
         
 
  Acesta este blestemul mortilor din decembrie '89:
"Nu ati terminat ce am inceput noi inainte sa fim ucisi de comunisti, iar pentru asta veti plati continuu pana cand va veti invrednici sa curatati Romania de gunoaie. Nu veti avea somn si nici odihna, pana cand sacrificiul nostru nu va capata un sens"

AF

Tardiv, stimate domn. Curățenia tocmai se întîmplă, fie că vă place, fie că nu.

Mai greu va fi cu incinerarea. Știți, pe căldura asta, au cam început să pută.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 16:47:53
         
 
  Deja ma interesez sa aflu de unde si-a cumparat Nastase armele.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 16:47:10
         
 
  Domnule Cioaca, Romania a mai trait o drama din cauza faptului ca si-a pus un presedinte incult, un cizmar, adica unul tot atat de frustrat si suparat pe intelectuali. De ce sa nu invatam din ororile prin care am fost siliti sa trecem? Din cauza unor decerebrati?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 16:44:49
         
 
  "Repetentul nu a reusit sa se califice, adica a ramas repetent si in colegiul in care a candidat, dar a fost strecurat in parlament printr-un artificiu al unei legi strambe. Mai mult de atat, de parca n-ar fi fost suficienta repetentia, Crinulet a chiulit pe rupte, desi a fost platit."
(Andrei Florian)

Stimate domnule Andrei Florian,
Eu in general sunt de acord cu dumneavoastra, dar in acest caz particular nu prea, si iata de ce. Si eu am ramas repetent la Limba Romana la care l-am avut profesor pe marele general Peia si uite ce poet mare ama ajuns. De ce credeti ca Crin Antonescu nu ar ajunge un mare presedinte? Poate ca Poporul Roman, satul de toti doctorii astia de tip Victoras vrea sa incerce si cu un repetent. Si dumneavoastra probabil ca va mai amintiti de renumitul proverb latin: "vox populi vox derbedeii"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 16:39:37
         
 
  Iar acum, cu o seninatate aproape infantila, vreti sa imi spuneti ca aceasta este vointa populara?
AF

Domnule AF, nu v-am acuzat niciodată de inteligență. Nu voi face această eroare nici acum.

Seninătate aproape infantilă? Doar aproape? Domnule, și cît m-am străduit. Se pare că e un record pe care nu voi reuși să-l ating.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 16:38:37
         
 
  Daca acest atentat la siguranta statului va esua, si va esua cu siguranta, artizanii acestuia vor trebui judecati aspru.
Toti, de la mic la mare.


Tulai!... Grea primejdie ne paște.

Domnule Andrei Florian, ați citit măcar conținutul acelor articole? Nu pretind să le înțelegeți. Ci doar să le citiți.

Care siguranță? aia de 25 A sau aia de 30A?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 16:32:01
         
 
  Acesta este blestemul mortilor din decembrie '89:
"Nu ati terminat ce am inceput noi inainte sa fim ucisi de comunisti, iar pentru asta veti plati continuu pana cand va veti invrednici sa curatati Romania de gunoaie. Nu veti avea somn si nici odihna, pana cand sacrificiul nostru nu va capata un sens"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 16:30:52
         
 
  Repetentul nu a reusit sa se califice, adica a ramas repetent si in colegiul in care a candidat, dar a fost strecurat in parlament printr-un artificiu al unei legi strambe.
AF

Ce chestie, domnule! Taman pe cînd voiau să îndrepte legea, s-a opus, cine altul, Traian Băsescu. Prin goarna de serviciu, PDL.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 16:28:39
         
 
  INFRACȚIUNI CONTRA SIGURANȚEI STATULUI:
Propaganda în favoarea statului totalitar - Complotul -
Acțiuni împotriva ordinii constituționale

Daca acest atentat la siguranta statului va esua, si va esua cu siguranta, artizanii acestuia vor trebui judecati aspru.
Toti, de la mic la mare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 16:26:46
         
 
  Traian Băsescu, încă președinte al României (pînă la demitere, peste puțin timp), cu alte cuvinte încă deținător al celei mai înalte funcții în stat, are cont pe twitter. Cont de pe care nu se jenează să afirme, de la înălțimea funcției prezidențiale, că primul ministru al guvernului țării pe care o păstorește este cunoscut în toată lumea sub numele de COPY. COPY PASTE.

Odată cu Piața Universității, golaniada a căpătat un nou sens. Sens pe care Băsescu vrea să-l readucă la conținutul său original. Iar pentru asta, tocmai își ridică poalele în cap. Pe twitter, că se poartă rețelele sociale. Twitter unde a fost gratulat prompt cu porecla MONEY. MONEY TASTE.

Fiecare doarme după cum își așterne.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 16:25:12
         
 
  Pentru a nu creea nici un fel de confuzii: denumirile baba frumoasa sau mos intelept nu sunt nici un fel de atac la persoana fiindca eu insumi sunt un mos frumos asupra caruia inca mai ridica pretentii o baba extrem de inteleapta.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 16:24:45
         
 
  "DA, sa aparam statul de drept prin toate mijloacele! Dar mai intai sa-l creem."
(.Atlanta)

Stimat(a) domnisoara, domnisor, doamna, domn, baba frumoasa sau mos intelept .Atlanta!
Daca dumneavoastra credeti ca prin desfintarea unei comisii alcatuita din academicieni pentru analiza diplomelor universitare, si asta in plina sedinta de lucru, este un lucru normal si curat ca lacrima de fata mare, permiteti-mi sa fiu de aceiasi parere dar numai foarte, foarte partial. Eu nu zic ca prin desfintarea politiei nu s-ar creea un stat de drept, fiindca el s-ar creea, dar numai pentru hoti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 16:20:15
         
 
  Domnule Bordas, Crin Antonescu a ajuns senator in Parlamentul Romaniei intr-un colegiu care nu l-a vrut. Repetentul nu a reusit sa se califice, adica a ramas repetent si in colegiul in care a candidat, dar a fost strecurat in parlament printr-un artificiu al unei legi strambe. Mai mult de atat, de parca n-ar fi fost suficienta repetentia, Crinulet a chiulit pe rupte, desi a fost platit.
Acum e presedintele Senatului si doreste sa devina presedinte al Romaniei, iar o idiotenie mai mare decat sa spui ca aceasta este vointa populara eu n-am mai auzit. Repetentul nu a reusit sa castige nici macar un colegiu, nimic, nada de nada, zero absolut. Pai mai destept decat asta a fost pana si Ceausescu, pentru ca odiosul criminal a fost cu siguranta mai harnic si mai muncitor.
Iar acum, cu o seninatate aproape infantila, vreti sa imi spuneti ca aceasta este vointa populara? Sa-l aiba presedinte pe Antonescu?
Come on! O fi caldura, nu zic ca nu, dar delirul nu este al meu, cu siguranta.
Aceasta aroganta bolsevica cu este specifica celor lipsiti de lege si de bun simt. Sa va ajute Dumnezeu cu sanatate in masura bunelor voastre credinte. Cu cat mai multa buna credinta, cu atat mai multa sanatate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 16:13:51
         
 
  Atitudinea civica a ramas singura forta democratica din Romania, iar aceasta forta trebuie sa isi manifeste vointa si dincolo de cabina de vot.

Curat democratic. Și Europa, Europa cea mult invocată, ce zice despre asta?

Parcă o văd pe madam Macovei în fruntea maselor. La braț cu Andreea Pora, spaima meselor. Să te ții revoluție.

Domnule AF, dacă populația cu drept de vot îl vrea dus pe Băsescu, se cheamă că o face democratic, prin vot. N-o face dincolo de cabina de vot. Nici dincoace de ea. Iar domnia voastră, ca democrat rasat, pur sînge, îmbibat de preceptele europene și de cele ale lui Oncle Sam, aveți o singură opțiune: să respectați voința populară. Chit că nu sunteți de acord cu ea.

Eu, nostalgic comunist (în opinia domniei voastre) așa văd democrația.

Io zic să vă calmați. Pe căldura asta, mai bine radeți o bere.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 15:51:36
         
 
  Franta il respinge pe Marga, tocmai plecat catre intalnirea cu omologul francez:

Comentariu pe hotnews :
UPDATE:

Ministrul de externe Laurent Fabius francez si-a scos din agenda intalnirea cu Marga:
http://www.diplomatie.gouv.fr/fr/salle-de-presse/agendas-hebdomadaires/

Ieri era trecuta pentru azi la ora 18
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 15:22:00
         
 
  Și mai schimbați și voi, dracului, placa!
Că în telenovela proaspăt trasă de scenariștii secu, aia cu mineriada, nu mai cred decît afanisiții voștri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 14:58:37
         
 
  Păi, măi colonele,
Cică, de fapt, vă strîngeți în fața Ateneului!
Nu e cam strîmt locu?
Nu încape niciun pluton acolo.
Sau pentru că se lasă, finalmente, cu cîrnați andrepoereni, de-aia dăsurăți adunarea pe o juma dă metru de trotuar? Aveți autorizație de grătar?
E, atunci sigur o să vină și pușcă, să vă recite o odă floclorică, pe ritm de chilaba! Vedeți că, pentru el, nu e suficientă o porție!
Dar tu ai repetat, ai repetat la trompețică marseilleza, pseudonimule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 14:55:23
         
 
  Domnule Peia, va astept la locul stabilit sa protestam impreuna pentru drepturile cetatenesti, pentru dreptul populatiei civile la un stat de drept. Puteti veni, ca si data trecuta, cu lampasul si ciomagul din dotare sau in uniforma de camuflaj, nu conteaza.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 14:44:06
         
 
  Franta cere Guvernului Romaniei "sa respecte valorile democratice si statul de drept", a declarat joi ministerul francez al Afacerilor Externe, citat de France Presse. "Toate statele membre ale Uniunii Europene sint in mod natural obligate sa respecte valorile democratice si statul de drept, dar si echilibrul puterilor in cadrul institutiilor", a declarat purtatorul de cuvint al Ministerului Afacerilor Externe de la Paris intr-o conferinta de presa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 14:40:30
         
 
  "Daca va fi nevoie, vom rade din temelii aceasta institutie a pierzaniei pentru a contrui alta, fara comunisti." (colonel aferel)


Măi revoluționareule, măi ropespierule, măi androidule, nu cumva îndemnul de mai sus seamănă, mai degrabă, a instigare la răsturnarea ordinii de stat? Adică ar fi vorba chiar de lovitură aia cu care tot umblați voi în gură pe ultima vreme?
Eu cred că tu ai oarece defecte algoritmice la progrămel, de ai ajuns să confunzi votul democratic din parlament cu "demo-revoluțiunea"! E, strînge-ți-vă și voi diseară, coloneilor, bateți un pas de defilare și jucați un demo la umbra înălțătoare a girafei?
Să nu uitați a intona marseilleza, cu tine în frunte, pe post de trompetist șăf!





Cum suspendarea lui Traian Băsescu pare de neevitat, Crin Antonescu va ajunge președinte interimar al României. Iată-l, așadar, și șef al statului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 14:13:12
         
 
  jos Ponta & Crinu' vrem căimăcănie, vrem divan ad-hoc! :))  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 13:31:31
         
 
  "Ocupati strazile, sunt printre putinele locuri ramase libere. Inca libere.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 12:47:01''

Ocupati-le, dar nu chiar pe toate. Mai vrea omul (ingrijorat sau nu) sa plece in concediu, sa priveasca un rasarit, un apus, din varful muntelui, de pe malul lacului. :)

Si sa nu uitam:

http://www.inpolitics.ro/un-adevar-uitat-de-politicieni-cine-ridica-sabia-de-sabie-va-pieri-art66652.aspx#


 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-05 13:21:42
         
 
  Premierul Victor Ponta a adus leul la un minim istoric si ne arunca din nou in criza. A scumpit curentul electric, gazele naturale, iar ofensiva impotriva propriei populatii continua.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 13:11:54
         
 
  "Este timpul sa iesim in strada" A.F.

De ce în stradă? Am auzit că Videanu a făcut apel să vă adunați la Miami, pe Coasta de Azur, unde împreună cu MRU-ul să vă luați țara înapoi.

În altă ordine de idei, tu, A.F., ai și un pic de dreptate, dar să nu uiți că atunci cînd te crezi atoateștiutor, șmecher și diabolic, întotdeauna se vor găsi unii și mai și...

Oricum ar fi, perdanții sîntem tot noi. Ăst fapt nu mă împiedică să mă bucur puțin, chiar dacă știu că schimbarea șefilor etc.etc.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-05 13:02:59
         
 
  CTP, despre USL: Când vezi pe cineva cum câștigă puterea, gândește-te cum va proceda când va trebui s-o cedeze
Grigore Cartianu: Planul ticluit de Dan Voiculescu merge precum tancul sovietic: calcă totul sub șenile - oameni, legi, regulamente. Unul dintre beneficiarii planului este Crin Antonescu, care din senator cu 1% prezență în Parlament s-a trezit președinte al Senatului, adică omul numărul 2 în stat. Cum suspendarea lui Traian Băsescu pare de neevitat, Crin Antonescu va ajunge președinte interimar al României. Iată-l, așadar, și șef al statului!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 12:52:14
         
 
  Ocupati strazile, sunt printre putinele locuri ramase libere. Inca libere.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 12:47:01
         
 
  ieșim,ieșim în ciuda caniculei, AF, dacă ne garantezi distracție televizată! cît dădea nașu' pă vremuri la căciulă de spectator-aplaudaci, invitat în platou...8 euroi...ieftin, nene, ieftin, la Antene e mai scump! :))
În rest, ai, în principiu(da' nu pe fond) oleacă de dreptate: Ibitorii(sic) dă liberate (că vorba aia, "ibi democrația, ubi patria"!)dîn tăte colțurile SCDP, uniți-vă!"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 12:46:00
         
 
  Timișorenii sunt invitați astăzi, de la ora 18.00, să vină în centru pentru a participa la o “promenadă civică”. Punctul de pornire va fi strada Alba Iulia. Întâlnirea organizată de Societatea „Timișoara“ se anunță a fi una simbolică, de protest pașnic la adresa evenimentelor politice din ultima perioadă.

„Am cerut aprobare de la Primărie pentru o lună. Chiar dacă nu ne dau aprobarea, tot o să ne întâlnim, pentru că nu ne pot opri să ne plimbăm. Toți cei care vor participa sunt rugați să poarte o eșafă sau un fular alb. Dacă nu vor avea, le vom da noi panglici albe. Este nevoie de o clasă politică nouă, asta e coruptă în proporție foarte mare“, a declarat Daniel Vighi, vicepreședinte al Societății “Timișoara”, profesor universitar și scriitor.

Societatea „Timișoara": „Îndemnăm pe toți concetățenii să participe la mitinguri"
În legătură cu posibila suspendare a Președintelui Băsescu, Daniel Vighi a declarat: “S-ar putea să urmeze și suspendarea din UE. Nu o să mai putem merge în Occident la lucru, dar vom merge la ruși, asta e, viața va fi mai interesantă”.

Mai mulți oameni de cultură din Timișoara au redactat o scrisoare prin care cereau demisia Premierului Ponta, din cauza acuzațiilor de plagiat, în urmă cu două săptămâni.
Sursa: Adevarul.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 12:45:35
         
 
  Da, am urmarit evolutia loviturii de stat data in Parlamentul Romaniei si consider ca nu mai este timp de pierdut. Este timpul sa iesim in strada. Nu toti, desigur, doar cei mai cinstiti dintre noi, ibitori de libertate. Atitudinea civica a ramas singura forta democratica din Romania, iar aceasta forta trebuie sa isi manifeste vointa si dincolo de cabina de vot. Daca va fi nevoie, vom rade din temelii aceasta institutie a pierzaniei pentru a contrui alta, fara comunisti.
Acum e timpul. Ne vedem pe seara, in piata revolutiei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 12:15:19
         
 
  "Guvernul Federal observa cu atentie recentele evolutii din politica interna a Romaniei. Avem convingerea ca partidele si institutiile politice din Romania vor actiona, bazandu-se pe principii democratice si ale statului de drept, chiar si in contextul acestei situatii tumultuoase. Acest fapt vizeaza, indeosebi, si respectarea independentei Curtii Constitutionale a Romaniei. Europa este o comunitate de valori care trebuie sa functioneze in litera legii, dar si in spirit democratic. Guvernul Federal nu ia pozitie referitor la afirmatii ale unor europarlamentari germani, independenti.", se arata intr-un comunicat transmis redactiei HotNews.ro de Ambasada Germaniei la Bucuresti

Domnule Bordas, eu sunt convins ca .Atalanta este in stare de comentarii cu mult mai inteligente, dar luat nota despre locul unde v-ati fixat reperele extreme ale inteligentei.
.Atalanta, daca nici pozitiile oficiale ale SUA si ale Germaniei nu va impresioneaza, banuiesc ca ati ramas cu privirea atintita spre rasarit.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 12:03:28
         
 
  Ce moacă de mucenic și-a tras căpcăunu!
Stă, ca o curcă plouată, și ascultă acuzațiile aduse de la tribuna parlamentului!
Parcă-parcă stă să dea în plîns!
Fiți sigur că e doar o poză, o regie antecalculată.
Oare să mai poată păcăli pe cineva?
Hai, iute-iute lîngă Năstase!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 10:47:10
         
 
  Eu cred că, în afara faptului că acesta e un prilej binevenit pentru a face exerciții de retorică, seriozitatea cu care tratați niște cipuri programate, pe algoritmul: "băsismul este legea biblică a României"!, este cel puțin ușor gratuită!
Creați falsa impresie că ar merita vreun pic de atenție, că sunt importanți.
Androizii sunt irecuperabili.
Lor nu li se poate șterge memoria cashe din cip.
Este o chestie de natură tehnică, evidentă.
Androizii nu pot fi decît duși la atelierul de mecanică și dezasamblați.
Asta-i tot.
Sau aveți varianta de a-i lua-n bîză. Face bine la metabolism.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 09:56:05
         
 
  Facand referire la schimbarea din functie a presedintilor camerelor parlamentare ale Romaniei, parlamentarul german crede ca "cei care detin majoritatea in Parlament, acelora li se cuvin aceste posturi. Mai multe griji imi fac referitor la Curtea Constitutionala si la Avocatul Poporului"
AF

Deci, nici măcar urmă de pălitură de stat, nu?

Uite, Atalanta avu mai jos un comentariu extrem de inteligent:

Citati cateva opinii si trageti concluzia "dispretul total al Europei". Opinia ar fi valabila doar daca dispretul total ar reprezenta culmea dispretului castigat in timp sub domnia Basescului.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 09:36:17
         
 
  Si pana la dispretul Europei ar trebui mai degraba sa ne pese de dispretul fata de oamenii astia care sunt medici si pe care ii trimitem in strainatate la munca, de cei care au muncit o viata si au fost jefuiti pe fata, de profesorii care au fost umiliti, de copiii care nu se mai nasc, de incalcarea demnitatii majoritatii angajatilor, de dosarele care depasesc cu muuult termenul rezonabil sa fim atenti la europarlamentarii care ne reprezinta, la discriminarea care s-a incercat cu proprietarii de terenuri, la dosarele care asteapta judecata de apoi, la multele decizii CEDO care pana la urma spun ca in Romania s-au incalcat de n ori drepturile cetatenilor ei. DA, sa aparam statul de drept prin toate mijloacele! Dar mai intai sa-l creem.  
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-05 05:44:13
         
 
  Domnule Andrei, exagerati. Citati cateva opinii si trageti concluzia "dispretul total al Europei". Opinia ar fi valabila doar daca dispretul total ar reprezenta culmea dispretului castigat in timp sub domnia Basescului. Care, pana la urma si oricat v-ar fi de greu sa acceptati, trebuie sa inceteze si ea.
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-05 05:27:02
         
 
  Iata, domnule Cristescu, dispretul fata de lege ne atrage dispretul total al Europei, iar daca vorbim despre pierderi, in acest caz consider ca ceea ce numiti dumneavoastra pierderi colaterale este un adevarat dezastru pentru noi ceilalti.
Aceasta bolsevizare a Romaniei trebuie sa inceteze imediat, altfel riscam sa repetam aceleasi vechi greseli, ma refer la cele din 46, si sa nu mai lasam copiilor nostri decat sansa pribegiei. Va rog sa incetati pana nu este prea tarziu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 01:35:15
         
 
 
Ceea ce era previzibil, s-a intamplat! Iata:

Liderul eurodeputatilor crestin-democrati germani va initia procedura de suspendare a Romaniei din Consiliul European pentru "lipsa standardelor minime functionarii statului de drept".

Eurodeputatul Markus Ferber, presedinte al delegatiei Germaniei (CSU-CDU), din Parlamentul European, bun cunoscator al scenei politice romanesti, a declarat, in exclusivitate, pentru Adevarul, ca va initia demersurile pentru o sanctiune fara precedent impotriva Romaniei din cauza pericolelor care ameninta statul de drept.

"Sunt extrem de ingrijorat in legatura cu situatia din Romania. Ceea ce se intampla este impotriva spiritului si principiilor Uniunii Europene. Voi contacta Comisia Europeana si institutiile europene pentru a face toti pasii necesari in vederea suspendarii voturilor Romaniei din Consiliul European, pentru lipsa asigurarii standardelor minime functionarii statului de drept", a declarat Ferber.

Potrivit eurodeputatului german, procedura nu va fi una usoara, fiind nevoie de vot in Parlamentul European. Ferber se arata dezamagit de pozitia socialistilor si a liberalilor, care au refuzat o dezbatere in plen, la Strasbourg, pe tema situatiei din Romania. Intrebat daca, in astfel de conditii, monitorizarea Comisiei Europene asupra justitiei romanesti ar trebui continuata, eurodeputatul german a spus: "Categoric, da. Este necesar ca un control sa continue", a spus Ferber, referindu-se apoi si la nerespectarea deciziilor Curtii Constitutionale.
Sursa: Adevarul.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 01:24:36
         
 
  "Lumea civilizată"?
Înseamnă că noi suntem necivililzați?
Evident, noi cei care nu suntem băsiști, căci, voi, civilizaților, trăiți undeva, pe planeta androizilor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 00:42:19
         
 
  Lumea civilizata ia o pozitie ferma impotriva impostorilor de la guvern si a puscariabililor din Parlamentul Romaniei si condamna clar aceasta lovitura de stat, iar USL se scobeste in nas si ii scuipa intre ochi, afișând superioritatea țoapei cu limuzina mercedes, care este.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 23:45:56
         
 
  Președintele Comisiei de la Veneția, GianniBuquicchio, face apel la România să respecte pedeplin propria Constituție și standardele internaționale privind independența justiției și statul de drept.

"Cer Romaniei, care este membră a Comisiei de la Veneția și a Consiliului Europei, ca și a UE, să respecte constituția și standardele internaționale ale independenței justiției și ale statului de drept."

Comisia de la Veneția este autoritatea în materie constituțională a Consiliului de la Europa
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 23:38:56
         
 
  Mark Gitenstein, ambasadorul SUA: Oamenii au dreptul de a NU fi condusi de o elita puternica, comunista sau nu, reprezentata de moguli sau "baieti destepti", aflata in slujba propriilor interese

nstitutiile slabe sau manipulate duc la esecul natiunilor, a spus ambasadorul american Mark Gitenstein in discursul cu ocazia zilei SUA, intr-un moment in care sunt atentate grave la adresa institutiilor statului roman. Prin urmare, in Romania, prosperitatea depinde de trainicia institutiilor si de reforma acestora. Diplomatul atrage atentia ca pietele internationale vor taxa orice "regres" institutional. In plus, el se declara constient ca sunt "forte puternice", care doresc intoarcerea la situatia dinainte in justitie si lupta anticoruptie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 23:33:06
         
 
  Socialista Susanne Kastner, parlamentar german: Nu este intelept ca USL sa limiteze cu atat de putin timp inaintea alegerilor drepturile Curtii Constitutionale

Presedinta comisiei de aparare a Bundestag-ului, socialista Susanne Kastner, considera intr-un interviu pentru Deutsche Welle ca justitia trebuie sa ramana independenta in Romania si ca "USL ar face bine sa respecte aceste reguli fiindca orice altceva ar fi un pas intr-o directie pe care nu o consider buna".

Facand referire la schimbarea din functie a presedintilor camerelor parlamentare ale Romaniei, parlamentarul german crede ca "cei care detin majoritatea in Parlament, acelora li se cuvin aceste posturi. Mai multe griji imi fac referitor la Curtea Constitutionala si la Avocatul Poporului"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 23:31:40
         
 
  Financial Times: Criza politica din Romania starneste preocupari in legatura cu situatia statului de drept
''Lupta pentru putere care a provocat turbulente politice in Romania s-a intensificat miercuri, dupa ce guvernul de coalitie al premierului Victor Ponta a facut pasi spre o posibila suspendare a presedintelui Traian Basescu'', relateaza publicatia
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 23:30:36
         
 
  Domnule Bordas, aveti dreptate cu handbalul. Am observat apoi ca aum uitat cateva virgule, recunosc ca am gresit, dar trebuie sa recunoasteti ca nu e o greseala atat de grava precum plagiatul unei lucrari de doctorat. Corect? Macar am avut decenta, bunul simt, deminitatea, barbatia, verticalitatea sa imi recunosc greseala. Imi inchipui ce ati fi zis daca as fi plagiat. Sunteti un model de corectitudine, un om onest si sincer preocupat de curatenia morala din spatiul public. Va felicit.
In legatura cu vremelnica suspendare, eu va intreb direct. V-ar conveni ca, dupa ce va votati alesul, imediat dupa aceea, sa vina o adunatura de puscariabili care sa hotarasca in locul dumneavoastra ca alesul trebuie sa fie revotat pana cand iese "cum trebuie"?
Sa nu mai vorbim despre Constitutie? sa mai vorbim despre calcarea acesteia in picioare? Banuiesc ca sunteti un om discernamantul nealterat si ca nu imi veti flutura prin fata ochilor pe impostorul Ponta si dublul repetent Antonescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 22:59:34
         
 
  Dom'le, de ce îi faceți proces de intenție omului în chestia aia cu hambalu?
Păi, să vede cît de colo că a fost vorba de un typo!
Că "n" e lîngă "m", iar "d"-u s-a pierdut pă drum.
Dați-o-ncolo, chiar așa?!
O fi și el foarte, foarte supărat, ca bietul cioacă kare e supărat mereu.
Pe limba română!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 22:04:37
         
 
  "Nu voi pleca prea curand nici din tara, dar nu exclud nicio alta varianta." (aferel colonel)

Păi, cum să nu pleci, bre aferici?
Că, uite, ce bine au ajuns hăia acre au plecat!
Ne fac cu deștu mijlociu semnul încurajator al flitului, deci inclusiv ție!

Rrrău vă mai doare de plagiatu lu Ponta, măi coloneilor!
Da' de loc, de loc, de loc al luluței procurărese!
De ce oare?
Prietenii știu de ce...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 22:00:55
         
 
  PS

Presupun (mă rog, s-ar putea să mă înșel) că aveți cunoștință de faptul că, într-un stat de drept, hambalul este, de fapt, handbal.

Greșesc, domnule Andrei Florian? Sau sunteți marcat de oareșce reminiscențe de limbaj ale regimului criminal comunist?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-04 21:28:31
         
 
  Democratia, domnule, asa cum o vad eu, este atunci cand votul meu conteaza. Pe langa celelalte voturi, presedintele a fost ales si cu votul meu. Atunci cand o suma de indivizi, fie ei si parlamentari, se asociaza in vederea savarsirii de infractiuni, iar, daca imi cereti, as incepe lista cu atacul la adresa curtii constitutionale, garantul respectarii legii legilor si transformarea acesteia intr-o echipa de hambal, ei bine, in aceste conditii, dati-mi dreptul sa afirm ca nu ne mai gasim intr-un stat de drept.

AF

Domnule Andrei Florian, suspendarea e vremelnică. După suspendare vine demiterea. Prin votul celor mulți. Dacă va fi așa, veți putea spune că votul lor contează mai puțin decît al domniei voastre?

Dacă nu vor fi majoritari (ceea ce e greu de crezut), votul dumneavoastră va fi cel care face jocurile.

Unde e lovitura de stat?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-04 20:55:43
         
 
  err: adica numai in situatia in care sunteti pus in pozitia sa renuntati la aceasta libertate in cunostinta de cauza  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 19:35:23
         
 
  Domnule Cristescu, eu de aici nu plec. Ma simt bine aici, dar, mai ales, ma simt liber. Din nefericire, nu pot sa spun acelasi lucru si despre tara mea. Nu voi pleca prea curand nici din tara, dar nu exclud nicio alta varianta. Democratia, domnule, asa cum o vad eu, este atunci cand votul meu conteaza. Pe langa celelalte voturi, presedintele a fost ales si cu votul meu. Atunci cand o suma de indivizi, fie ei si parlamentari, se asociaza in vederea savarsirii de infractiuni, iar, daca imi cereti, as incepe lista cu atacul la adresa curtii constitutionale, garantul respectarii legii legilor si transformarea acesteia intr-o echipa de hambal, ei bine, in aceste conditii, dati-mi dreptul sa afirm ca nu ne mai gasim intr-un stat de drept. Pentru ca dreptatea, domnule Cristescu, nu se voteaza in Parlamentul Romaniei. Este o lovitura de stat, asa cum sustineam, iar statul de drept a incetat sa mai existe de astazi.
In fond, daca Ponta ar fi fost studentul dumneavoastra si l-ati fi prins cu plagiatul in vine, lasati-ma va rog sa cred ca nu ati suspus la vot nimic. Sau poate ca ati fi facut-o, dar in acel moment ati fi incetat sa va mai numiti profesor. Corect?
Eu stiu ca imi dati dreptate, dar, angajat politic fiind, nu va veti putea pronunta in aceasta privinta, iar eu nici nu va voi cere asa ceva. Este un gest de compasiune pe care il fac fara nicio retinere, pentru ca inteleg in ce pozitie nefericita va gasiti. Numai acum, banuiesc, puteti aprecia libertatea de exprimare, adica numai in situatia in care sunteti libertate sa renuntati la aceasta libertate in cunostinta de cauza
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 19:31:36
         
 
  În plus, domnule coleg,Andrei Florian, Europeea vă va fi, cum a fost și până acum, o gazdă bună în promovoarea oricăror inițiative critice ori de boicotare legală a actualei puteri. Pentru că, domnule coleg, eu cred în principii, nu în persoane. Prin urmare, sper că veți înțelege deschiderea noastră democratică totală.

Sigur puteți continua să strigați că deciziile parlamentare reprezintă "lovitură de stat" Important este să reușiți să convingeți românii și să vă refaceți majoritatea parlamentară pierdută.

Vă doresc o zi răcoroasă și eficientă în acțiunile pe care le întreprindeți!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 12:41:34
         
 
  "au mai dat o lovitura de stat" Andrei Florian

Dacă ați fi fost studentul meu, v-aș fi dat ca temă, să scrieți de o sută de ori: "în Parlament, în niciun Parlament, prin intermediul votului, nu se pota da "lovituri de stat". Lupta parlamentară nu poate fi asimilată unei lovituri de stat. Declar că am scris de atâtea ori până am înțeles" Nefiind studentul meu, nu vă pot da o astfel de temă. Pot doar să mă minunez că un tânăr nu înțelege democrația și pace. Voi păstra pentru domnia voastră, un moment de compasiune!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 11:12:41
         
 
  "Mai greu, însă, iată, românii s-au edificat" si, in frunte cu presedintele lor de onoare, Ion Iliescu, au mai dat o lovitura de stat. Domnule Cristescu, aveti, cateodata, un umor de-a dreptul negru.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 11:07:16
         
 
  În PARLAMENT, prin vot doar mancurtizații pot vedea "lovituri de stat"

"Am ascultat discutiile din Parlamentul Romaniei si am certitudinea ca asist la o lovitura de stat."

Chiar atât să vă fi scăzut nivelul de subiectivitate încât să nu realizați contradicția formulării, distine coleg? În Parlament, prin instrumentul votului, NICIODATĂ, ABSOLUT NICIODATĂ, nu poate fi vorba de "lovitură de stat" Ați preluat pe nemestecată o formulă indusă de intelectoni care confundă instrucția cu instruirea! Acum vă explicați de ce prin anii 90, garda pretoriană ceaușistă s-a redistribuit în partide, sindicate, ong-uri, grupuri de dialog, patrontate, etc? Pentru a prelua acea imensă bogăție de care România dispunea atunci. Iar aceste cârtițe au exploatat buna-credință și naivitatea românilor. Mai greu, însă, iată, românii s-au edificat. Că nu se dădea Editura Politică pe mâna oricui, că nu oricine primea sedii pe Calea Victoriei.

Președinții celor două camere au fost numiți din cadrul PDL pentru că la acea dată AVEAU MAJORITATE. Una ilegală dar MAJORITATE. Acum nu o mai au. Firește, ar fi trebuit din bun simț democratic, să demisioneze ei. N-au făcut-o? Normal și legal, majoritatea i-a revocat și a ales noi președinți care să reprezinte noua majotritate.

Este un abuz logic, metodologic și de limbaj să consideri lupta parlamentară drept "lovitură de stat" și să consideri oamenii drept INSTITUȚII. Blaga, Anastase, Iancu nu sunt instituții. Sunt persoane care, potrivit legii, dețineau acele funcții. Acum le dețin alții. Instituțiilor nu li s-a adus niciun fel de atingere. Doar în mentalitatea ceaușistă "dădeai" în comportamentul oamenilor "dădeai" în instituții!

Că s-a făcut rapid, adică brutal, în concepția susținătorilor pdl-iști? Haida, de! S-a făcut, în opinia mea prea târuziu. Că s-a făcut într-o zi? Amintiți-vă în cât timp au fost aleși. Așa că argumentul poate să țină la mancurtizați!

PDL-ul și susținătorii lui poate încă nu realizează. Au pierdut, democratic, majoritatea în Parlament. Pierdere certificată de recentele alegeri locale. Dacă nu ar fi pierdut-o, prin MFE, adică Marea Fraudă Electorală pe care o pregăteau, împotriva voinței poporului s-ar fi menținut la puztere și ar fi ținut România captivă pentru nu știu câți ani! (votul prin corespondență, fraierirea diasporei pe spatele căreia s-ar fi produs voturi fără număr, fără număr, etc.)

Ce să facă acum PDL-ul? Să-și asume statutul de partid de opoziție, să se purifice, să se organizeze. Să protesteze, să se retragă din Parlament și să-l boicoteze, să organizeze marșuri, mitinguri, să organizeze greve, chiar grevă generală, etc. Orice este legal ca protest. Și, dacă vor avea susținere populară, să provoace schimbarea majorității sau alegeri generale. Bocetele și amenințările nu le devoalează decât neputința, frica și ilegitimitatea. Nu poți să pretinzi să conduci o țară când susținerea ta este sub 10%.

Intelectonii, răspândacii, acoperiții, descoperiții, aplaudacii trebuie să înțeleagă că epoca amantelor portocalii a luat sfârșit. Epocă invocată chiar de către liderii lor.

Unde a greșit, în oinia mea, USL-ul? Trebuia, azi noapte, încă o sesiune comună extraordinară. Să fi legifereat strict, potrivit Constituției, atribuțiile Curții Constituționale și să-l fi suspendat pe domnul președinte care, aseară, a încălcat grav Constituția și, în spiritul celui mai abject totalitarism de sorginte monarhică, a amenințat Parlamentul, Guvernul partidele și liderii acestora.

Însă, recunosc eu sunt mai coleric. Reacționez mai rapid și poate, mai precipitat!

În fine toate gesturile absolut democratice din Parlament de ieri, în orice democrație, pentru persoane cu IQ standard și normale din punct de vedere al stării de sănătate, în special psihică, reprezintă manifestări democratice. Ale luptei parlamentare. Chiat dacă s-au desfășurat cu o anume repeziciune. Care mă duce cu gândul la un poem celebru:

"Iar in urma-i, din tufisuri,
De prin tainice-ascunzisuri,
Se ivesc pe jumatate,
Pasarele ciufulite,
Alarmate
Si-ngrozite:
-Cine-i?…Ce-i?…Ce-a fost pe-aici?…
Ciripesc cu glasuri mici
Cinteze si pitulici.
Doar un pui de pitigoi,
Intr-un varf de fag pitic
Sta cu penele vulvoi
Si, facand pe suparatul:
-Ce sa fie? Nu-i nimic.
A trecut Acceleratul…"

Oricum, USL, chapeau bas!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 10:07:43
         
 
  Nu, d-le Cioaca. Nu se mai gasesc. Aia au emigrat demult.

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-03 19:17:35
         
 
  Stimate domnule Bordas,
Eu inteleg ca de opt ani va este rusine, dar ce facem acum, schimbam o rusine pe alta rusine, numai pentru ca noua rusine a devenit cunoscuta pe tot mapamondul?
Chiar nu se mai gaseste in tot PSD-ul un om cinstit care sa ocupe functia de premier?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 19:15:19
         
 
  Îmi este rușine, stimate domn. Și nu de acum. De 8 ani încoace o țin tot într-o rușine.

Da, am nevoie și de sănătate. Mă ține un junghi într-un punct imaginar situat undeva la fix zece centimetri în fața cotului. E cauzat de marea lovitură de stat, dată, culmea, de către Parlament.

Tonul didacticist, moralizator, nu vă prinde. Mai exersați.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-03 19:08:07
         
 
  Domnule Bordas, daca pretindeti ca serviti legea din Romania, in acest moment ar trebui sa va fie rusine. Se pare ca nu va este, dar marturisesc ca n-am mizat pe o astfel de reactie din partea dumneavoastra. In fond, orice dezastru incepe cu o hotie mica, un plagiat, o gainarie de avocat de provincie, pentru ca apoi infectia sa cuprinda constiinte si grupuri organizate in vederea de savarsire de infractiuni.
Sa fiti sanatos, pentru ca banuiesc ca aveti nevoie!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-03 19:01:41
         
 
  Ioi și ioi... Tulai!... America e profund îngrijorată. Ne-o spune însuși mr.Gitănștain.

Cînd CCR făcea legi, decretînd că președintele poate respinge o propunere de ministru, dar o singură dată (fără ca vreun text din Constituție să facă vorbire despre un astfel de drept și fără ca aceeași Constituție să prevadă vreun drept de legiferare CCR-ului), cînd aceeași Curte stabilea că votul uninominal într-un singur tur e neconstituțional (în care articol din Constituție va fi găsit această prevedere?), domnul Gitănștain nu era îngrijorat. Nici America.

Nu va curge sînge, domnule Andrei Florian. A curs în decembrie. Anno domini 2011. A curs în ianuarie. Cu voia dumneavoastră, 2012. Au curs și ciomegele jandarmilor. Ploaie de ciomege a fost. Sau de bastoane. Pulane, dacă vrețí mai pe românește.

Mai e un pas. Mic pentru Băsescu, mare pentru România.

Gitănștain va lăcrima o zi, două, după care se va împăca cu gîndul că nimic nu e veșnic. Mai ales atunci cînd e clădit așa cum a fost clădit.

Mai aveți și alte certitudini, domnule Andrei Florian? Exceptînd, bineînțeles, ceea ce e de exceptat: comunismul, ciuma roșie und so vaităr. Pe astea le știm, le-ați expus pe larg.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-03 18:47:22
         
 
  Ceeace inteleg eu din tot circul asta este ca plagiat s-a facut de catre dr. Ponta, numai ca acesta este acceptat, sustinut si chiar aparat de unii intelectuali de valoare, pentru ca vina nu este a lui dr.Ponta, intrucat domnia sa nici macar nu a cunoscut, dupa cum reiese, continutul tezei sale, pana la data cand revista "Nature", "aia, cu naturelu simțitor" dupa declaratiile unui alt ilustru, s-a amestecat in treburile interne ale statului roman, plagiatul avand un substrat politic si nicidecum stiintific.
Faptul ca doar in cateva luni au fost schimbati trei prim ministri si o gramada de alti ministri, nu este considerat a fi “instabilitate politica” de catre tarile occidentale intrucat America are nevoie de noi, avand pozitie strategica misto, iar Europa a gasit in noi un partener de biznis perfect, aratand ca stim ce sa facem cu banii imprumutati.
Cel mai important lucru de facut, pentru fericirea si bunastarea poporului, ar fi schimbarea presedintelui pana in toamna si, logic, este usor de inteles de ce este o asa mare graba !
Prin iarna, cum s-a anuntat oficial, va fi sfarsitul lumii, iar opozitia, care are acum majoritatea in parlament, nu va accepta asa ceva, si daca va fi nevoie va cere sa se faca chiar si un referendum.
Pentru asa ceva voi vota si eu, poate chiar de paru ori, ca merge la noi !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 15:43:56
         
 
  Debăsescizarea a-nceput.
Ura!
Să sperăm că va fi dusă pînă la capăt.
Simbolic, aș vrea să-nceapă cu infractoarea roberta.
Care a-nceput să mieune lăcrămos.
Din veșnic ofuscată, a devenit desumflată.
Are o figură de maica tereza în concediu de sfințenie!
Săraca! Îmi vine să-i plîng de milă! Da' unde i-o fi tupeul de al'dat?!

"Gata, a sosit timpul oamenilor curati si cinstiti sa iasa in strada si sa isi apere libertatile. " (aferel)

Păi, da, corect! A sosit momentul să scăpăm de băsism!
Sigur că vor încerca să folosească aceeași armată de mascați, ca în decembrie, împotriva protestarilor. De, să videm dacă mai ține.
Sînge va curge, desigur, dacă proastelea alea care recolteză pe la clinici vor scăpa din mîini eprubetele!
Lovitura de statu-palmă-barbă-cot din capul pedeliștilor e în plină desfășurare.
Omorît tortur secret beciurile poliției.
Sganarel e în vrie.
Va rămîne fără onorabila meserie de slugă.
De-acu o să vadă și el cum e să fii de partea ailaltă, fără coledzi, dacă mă-nțelegi!
Păi, măi sganarel, puneți, tu și moraru, de-o afacere cu mori de vînt. Vă pricepeți.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 14:13:56
         
 
  Gata, a sosit timpul oamenilor curati si cinstiti sa iasa in strada si sa isi apere libertatile. Va fi greu, va curge mult sange, cu siguranata va curge sange, dar am credinta ca merita. Guvernul plagiatorului va apasa pe tragaci, pentru ca nu a ezitat niciodata sa o faca, o stim de la revolutie, iar Iliescu ii va indruma spre inca un macel.
Am ascultat discutiile din Parlamentul Romaniei si am certitudinea ca asist la o lovitura de stat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-03 13:57:03
         
 
  Da' voi ați observat ceva?
Că ăștia, băsiștii de serviciu, clanul lor de colonei, nu prea sar să-l apere pe băsescu? (afară dă cioacă care, oricum, nu-l apără, ci îi înalță ditirambi, mai ceva ca slugile egiptene faraonilor. Chiar am vrea să știm dacă va duce pînă la capăt obiceiul vechilor egipteni de a-și urma stăpînul și pă haialaltă lume, mîncați-aș ulicica ta dă zeu, băsescule!)... anșa, deci nu prea se-nghesuie să-l apere.
Nu-s decît două posibilități:

1. băsescu nu e decît manechinul lor dă manevră: îl tag de sfori, iar ăsta, clovn de meserie - fără doctorat, dar maestru în clovnerii! - le face jocul.
2. Le e rușine cu el, măăă! Păi, ce să-nțelegi de la un etern chefliu, cu periscopul focalizat în unghiuri obtuze? Care judecă încrucișat...
Și, apoi, e prea de tot să ai credibiltate în momentu în care atitudinea complet năucă a căpcăunului îi pune în situații absolut jenante și imposibil de apărat!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 11:19:10
         
 
  err:
"Probabil că băsescu va renunța,"
...tentația de a-l închide între ghilimete, adică între limitele lui absolute!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 11:09:16
         
 
  Da' cîîîît poate să fie de disctractiv!
Acum am văzut: toate comentariile băsiștilor, de sub revista aia de trei franci luleaua, sunt drăgălașe rrrrău!
Ce durere dă mățic gros pă ei, mă, că au rămas ca proastele-n tîrg: cu marfa stricată pă tarabă!
Și-o laudă, și-o laudă, și-o laudă... în timp ce a vecinilor, arătoasă și vandabilă, cică ar puți.
Îți vine să le plîngi de milă, săracii dă ei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 10:59:31
         
 
  A, avui noroc dă data asta!
Dacă era pedelistu dă serviciu, comu era aruncat la gunoi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 10:52:54
         
 
  "(blonda rubiconda care a umplut rotonda).
apropo: acums e zice: ești blondă de dai în gropi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 10:51:48
         
 
  "13 membrii" - sigur, trebuiau mai mulți i, pentru nehotărîtele lu cioacă, da' am uitat să țin deștu pă tastă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 10:49:43
         
 
  gramule,
Tu cît de matur ești, mă?
La ce scrii pe-aici, cred că și acum rozi biberonu-ntre dinți. În clipele tale de intimitate, desigur, căz doar nă-i fi zăltat să te vedem cu el și-n academicele întruniri ale epigramiștilor lu pește!

PS: Eu zic, cenzorule, că am răspuns unei provocări. Tu ce zici? Dacă ești pedelistu dă serviciu, zici că pui mîna pe mama-proștilor!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 10:33:18
         
 
  Evident, popîndăii băsiști – ați văzut cum își ridică un popîndău căpuțul vigilent din țarini? – au școala dă spionaj pă ei, mă, mînca-i-ar tata dă COLONEI! Păi, cum altufel?
Deci, dau linkuri doar către oficenele lor i-mediatice, din care aflăm doar aceleași și aceleași opinii gîjîite, de papagali plătiți la vorbe goale/minut.
Spre exemplu, povestea cu comisia aia fantomă care, după lege nici nu mai exista – fusese desființată înainte de a se da ei în bărci prin închipuire – motiv pentru care unii membrii nici nu au fost prezenți.
Apoi, – manevră șjmekerească! – nu ni se pune din cine era formată comisia lu pește. Mă rog, spunem noi: un pește era funeriu, din specia rechinul mic de Cotroceni! Adică taman ăl de a coordonat-o și dă interviuri prin Nature aia, cu naturelu simțitor.
Asemeni, se spune, auziți formulare, să te îneci de rîs: cică 13 membrii ai comisiei au votat în... unanimitate! Ioi, ce se-nțelege de aici? Că restu, lipsind sau nevotînd, nu erau în unanimitate. Genial!
Se tot pomenește de revista Nature, care are tot atîta legătură cu politica, precum natura cu prefectura, ca și cum noi nu am ști că sunt articole comandate și plătite de către cei care vor să demonstreze că găina naște pui vii. Bine, ținînd cont că pedeliștii au jefuit România, și în trecut, dar, mai ales, în viitor, – vezi împrumuturile masive făcute de băsiști, pentru poznarele lor încăpătoare, împrumuturi pe care va trebui să le plătim – publicarea articoleleor comandate a fost făcută tot pe banii noștri.

Se mai evocă și nu'ș cîte alte titluri de reviste anterneișnăl, așa, la grămadă. Prin unele din ele, alte articole plătite, preluate și reproduse aici și aiurea. Celelalte, multe, însă, probabil că au prezentat lucrurile ca pe o știre, că din asta trăiesc, fără a face comentarii pro sau contra. Da, da’ un așa pomelnic dă titluri copleșește conștiința, neamule, face ca alegerile proaspăt pierdute masiv de către băsiști să arate mai portocaliu!
În fine, la grămadă, înseamnă că cine dracu a verificat că, în pomelnicul ăla de reviste, chiar toate au făcut referințe exprese la caz?

Se mai prezintă, tot la modul genral neverificabil, că 800 dă omini dă știință au fost fe fe indicnați. În vichend. Dă cestiune! Da’ nu să pomenește niciunul. Or fi de pe Marte, săracii. Cînd au auzitără dă palgiatu lu Ponta, au ieșitără dîn canalele marțiene și au începutără să ne facă semne amenințătoare, cu deștetu mijlociu, încoace. Băăăă, plagiatorilor dă pămînteni ce s’teți. Ați făcutără galaxia dă rîs!

Ce se uită, mereu și mereu, este plagiatul kovesi (kiobeși se citește), vass (voșuloiaca se citește) eeeend vuittoana udrea (blonda rubiconda care a umplut roronda). Ați văzut frun băsist să comenteze măcar coleateral povestea? Noooo, că ei este onești.
Ce distractivi sunt indivizii ăștia a căror gură mestecă dumicații sponzorizați de buzunarele noastre!

Apropo: băsescu își aranjează o locuință pentru eternitea-i prezidențială. Se numește vila Dante, în care statul român, adecă noi, iarăși noi, am sponsorizat viitorul vichend prelungit, de lux, al băsescului. Cu vreun milion de euro. Că de celelalte două, prăpădite în Vila Lac 3, nu mai pomenim.

Probabil că, băsescu, va renunța, într-un spici patriotic către națiune, la casa Mihăileanu, și va uita să spună cum a devenit apropitar al vilei Dante. Pe a cîta bolgie a infernului dantesc, ne întrebăm?
Ce măgărie de neamuri proaste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 10:29:46
         
 
  Revista Nature: O comisie din Romania decide ca premierul Ponta este plagiator, dar comisia este dizolvata in timpul sedintei

Revista Nature se amesteca in treburile noastre interne ca o veritabila agentura straina, care este, si, coordonata indeaproape de presedintele Basescu, lanseaza un atac dur la adresa executivului, deci la adresa noastra a populatiei.
Premierul va da o ordonanta de guvern prin care va desfiinta acest cuib de viespi putrede ale capitalismului rau, de tip decadent. :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-03 09:24:00
         
 
 

Ponta e scuză, dând vina, FIREȘTE, tot pe Băsescu:

N-aveți drumuri, nici șosele / Dar îmi cereți ghilimele...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 08:52:21
         
 
  Și iată, prin acțiuni coordonate și bine țintite, "hoții buni" care au devalizat România de miliarde de EUR, își pot vedea liniștiți de averile lor! Isprăvile lor nu mai pot fi văzute de gălăgia întreținută prin care "hoții răi" fac agenda publică. Adică hoții de drepturi de proprietate intelectuală. Și aceștia numai dacă sunt de la USL. "hoții răi" de la PDL sunt "hoți răi buni"!


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-03 08:07:20
         
 
  Peia, Andrei Florian are dreptate. E timpul sa te mai maturizezi si tu putin.
Nu putem purta discutii serioase cu niste copii.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 06:13:59
         
 
  "Rănile sunt multe și nevindecate. Și, din păcate, nu există soluție de a le trata. Dacă nu îngropăm securea războiului, dacă o ținem langa, ajungem, cum mai dădeam aici exemplu, ca Ițic ajuns în audiență la Papa, și care, din aproape în aproape, îl duce pe papa la Cina cea de taină, solicitându-i să achite nota."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Un apel similar l-am intalnit si pe blogul doctorului Ponta. Si el propune ca sa se uneasca, acum cand el este la putere, toti romanii. In spatele cui? A lui, bineinteles. Inainte de a castiga puterea nu l-am auzit vorbind de asa ceva. Deci el propune Poporului Roman sa se unesaca in spatele unui plagiator dovedit de cea mai prestigiosa revista de stiinta din lume ca este plagiator, dupa ce desfinteza comisia de oameni de stiinta romani care si ea a zis ca lucrerea de doctorat a marelui om de stiinta doctorul Ponta este un plagiat. Si dumnmeavoastra spuneti ca nu exista solutie? Propun eu una: marele doctor sa-si dea demisia si PSD-ul sa numeasca un alt prim-ministru. PSD-ului nu i se cere sa plece de la putere, i se cere inlocuirea unui om care ne face de ras in lume cu un alt om care este onest. Chiar nu se mai gaseste nici un om onest in conducerea PSD-ului?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 05:10:50
         
 
  "Aci, cioacă, ești de rîs cu informațiile.
Chiar azi, unul din avocații lui Năstase, pentru că intenționa să înainteze dosarul la Strasbourg, a fost amenințat cu oarece represalii. S-a pomenit par ex, că nevasta i-a fost luată cu o salvare, dusă la spital, unde i s-a făcut o injecție care i-a provocat o alergie cam ciudată. Apoi, iarăși i s-a telefonat să-și vadă de treabă.
Dupe cum vezi, practici în stil mafiot."
(generalul Ioan Peia)

Domnule general,
Si de la cine credeti dumneavoastra ca vin aceste amenintari mafiote daca nu de la amicul de partid doctorasul prim-ministru Victor Ponta? Fiindca el are acum toata puterea, ministrul de interne e numit de el, deci amenitarile nu sunt venite decat de la Ponta. Si are dreptate sa fie suparat pe Nastase care i-a fost conducatorul de teza de doctorat. Daca nastase il invata cum sa fure mai bine Ponta nu ar fi fost prins.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 04:24:02
         
 
  Fratilor!
Sa ne bucuram, pana si in Irlanda se stie de noi!


The Irish Times - Tuesday, July 3, 2012

Romanian prime minister rejects plagiarism findings


DANIEL McLAUGHLIN

ROMANIAN PRIME minister Victor Ponta has rejected the findings of an academic panel that he plagiarised part of his doctoral thesis, and dismissed calls from opponents to resign.

The National Council for Certification of Titles, Diplomas and University Certificates ruled that 85 pages of Mr Ponta’s thesis were copied from other people’s work and were not given proper attribution, and that the premier’s qualification should be revoked.

“I found nothing but plagiarism of a copy-paste type,” said Marius Andruh, the president of the panel. “The council wanted to remove the title of doctor.”

The accusations first appeared in the respected science magazine Nature, which said more than half of Mr Ponta’s 432-page thesis was plagiarised.

The committee met despite an announcement by the education minister in Mr Ponta’s government that it was invalid.

Mr Ponta (39), who is Romania’s third premier this year as it pushes through tough austerity measures as part of a deal with international lenders, condemned the council’s decision and said it was part of efforts to undermine him masterminded by president Traian Basescu.

“The panel’s decision was politically motivated and illegal, the work of president Traian Basescu’s allies, adopted in retaliation for my participation in the European Council . . . I will not give up on the battle I have launched against such attacks. Quitting is out of the question,” Mr Ponta said.

Mr Ponta attended last week’s EU summit after a row with Mr Basescu over who should represent Romania.

The supervisor of Mr Ponta’s thesis was former Romanian premier Adrian Nastase, who last week started a two-year jail sentence for corruption.

He shot and lightly wounded himself when police came to take him to prison. Mr Nastase’s allies, including Mr Ponta, accuse Mr Basescu of pursuing a vendetta against him.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 04:05:42
         
 
  Ăsta, pseudonimu, e androidu perfect: confecționat din șuruburi, lițe și piulițe, bare de metal, cabluri și pîrghii, toate conectate la un cip programat să-și urmeze stăpînul pînă în mormînt.
Se pare că a fost făcut după un plan întocmit de către savanții lui hitler, care intenționau să ducă la perfecțiune absolută linsul bulbucilor dictatoriali!
Dacă-l întîlnește cineva, îl poate dezactiva arătîndu-i pisica!
Mecanică, of course!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 00:29:32
         
 
  Într-un com cenzurat de către pedelistul de serviciu, mă întrebam pe cine o vrea să convingă băiețelul ăsta agitat – pseudonimul, de, că nu-i mai pomenesc numele, ca să nu-l supăr pe cenzor – pe cine speră el să convingă, măcăind în gol, căci pe aici nu e nimeni de convins. Ăștia, propagandiștii băsiști, au ajuns să se convingă între ei, precum călugării intrați în dîrdori!
Ei, ce să le faci, să mănîncă și gura lor o pîine. Pe care întins marmeladă ceva mai maronie.

Cică nu’ș cine urăște intelectualii.
Să fie băsescu?
Păi, dacă e să judecăm că din orice discurs al lui iese la iveală rînjetul de dispreț pentru ăi cu carte, cam ăsta ar fi. El nu are nevoie, tată, de doctorate, masterate, licențe și alte cele. El are școala vieții: de bișniță, pe vaporul vieții lui. Lung de 300 m. Vapor pus în operă de deținătorii de doctorate, masterate, licențe. El doar învîrtea de covrig. Dacă făcea și asta. Că, orș’cît, era nevoie de ceva stare de trezie pentru asta. Ori, între două contrabande cu Kent, wiskey și blugi, nu prea era timp de așa ceva.
Da mă, dar a citit și el zece file dintr-o carte. Grea carte! Numai pt cele zece file i-au trebuit 10 ani. Fila și anul. Ei, dacă e să socotim cîte file are Levantu, nu mai apucă, săracu, nicium să o termine. Da’ lasă, că are doctorat în levănțică. Macerată și distilată. Citește cîte-o sticloanță pe zi.

Pseudonimul ne trimite la miting.
Cică să ne luăm cărți, că ei își iau!
De ce, frate, puneți de-un popa-prostu?!
Strînge-ți-vă, băieți, și bateți pas de defilare.
Drrriepți, COLONEILOR!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 00:24:02
         
 
  Stati, nu iesiti in strada chiar acum :) ...fiti pregatiti, luati cu voi o carte de suflet, o carte care v-a placut mai mult. Dusmanul cel mai mare al bolsevicilor este intelectualul, omul cu carte, omul cu discernamantul cultivat de lectura, omul destept.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 19:23:19
         
 
  Romani, stati pe receptie! In curand veti fi martorii si victimele celui mai violent atac adus libertatilor civile, democratiei si statului de drept. Fortele bolsevice se pregatesc sa ocupe institutiile statului prin forta. Societatea civila se regrupeaza si incearca sa tina piept atacului. E timpul cetatenilor cinstiti sa iasa in strada. Pasnici dar fermi, nu dorim violenta, dorim doar sa se stie ca Romania nu este tara hotilor, a plagiatorilor, a infractorilor,a gainarilor, a politicenilor loviti de rapacitate si lipsiti de scrupule. Romania este tara oamenilor harnici, cinstiti, demni, tara lui Vuia, Coanda, Brancusi si nu a lui Manghelie, a lui Mazare sau a lui Piedone.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 19:17:07
         
 
  Domnilor,
De ce duceti tot timpul discutia pe cai laturalnice? Problema care s-a pus era urmatoarea: este micul Titulescu si cel mai mare dotor sau nu este? Fiind am auzit ca el sustine ca ar fi sigurul doctor care ar fi in stare sa-l lecuiasca pe presedintele Traiana Basescu de toate suferintele. Pe cand presedintele Traian Basescu sustine ca el nici de-ar fi sanatos nu l-ar lasa pe doctorul Ponta sa puna mana pe organele lui care nu sufera decat de supra-potenta. Fiindca doctorul Ponta nu este doctor, sustine presedintele. Deci, inca odata, este sau nu este? Aceasta e-ntrebarea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 18:33:16
         
 
  d-le Bordas,
A cauta consecventa la un om de telviziune e ca si cind am cere pisicii conserve de ton, iar vaduvei(sa-mi fie scuzata exprimarea frustra vag neecoliterara)ceea ce are fiece barbat in nadragi. Ei,lucratorii cu microfonu si camera, fara indoiala, ca subspecie endemica a lui homo homo mediaticus au descoperit un nou sens al sintagmei de ocolire rodnica trunchiului de cires. adaugati si nota de toxiinfectie a principiului @sculati-va ati ros destul, vrem si noi periost gras@ s avem dimensiunea complta, umana, psihica si volitiva a specimenelor!
Acilea sea, citeaza ce-i pica bine la rinzutza
ca doar-doar l-o crede v"un user(*citeste alegator) credul.








 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-02 16:55:51
         
 
  "Traian Basescu este mult mai bun de nimeni nu a reusit sa-l prinda cu nimic dupa opt ani de presedntie." (cioacă)

cioculete,
Dacă nu aș ști că faci doar valuri(iiii) propagandistice pe aici, te-aș întreba: păi, cine dracu vrei să-l găbuiască pe căpcăun, cioculete, dacă are toată justiția în poznaru lui dă la spate? Da' stăi să vezi, cînd și-o pierde geanbeții pe care i-a cocoțat în funcții ca să-l apere, să vezi ce o să fie pă capu bietului bișnițar!

"Nici unul nu a zis mergem la Srasbourg cu acest caz pentru a-l apara pe amicul nostru Adrian Nastase." (același)

Aci, cioacă, ești de rîs cu informațiile.
Chiar azi, unul din avocații lui Năstase, pentru că intenționa să înainteze dosarul la Strasbourg, a fost amenințat cu oarece represalii. S-a pomenit par ex, că nevasta i-a fost luată cu o salvare, dusă la spital, unde i s-a făcut o injecție care i-a provocat o alergie cam ciudată. Apoi, iarăși i s-a telefonat să-și vadă de treabă.
Dupe cum vezi, practici în stil mafiot.
Nu ne surprinde: regimul băsescu este unul mafiot.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-02 16:51:45
         
 
  "Trebuie să remarcam că nici conspirația nu mai e ce a fost. Și asta din vina lui Băsescu, care prea le face pe față. Potrivit teoriei, conspirația ar fi trebuit să fie secretă, dar toți cârlanii din USL știu că orice fac sau pățesc e din vina lui Băsescu. Așadar, am aflat de la ministrul Marga, un ins cu logica îndesată în dosul șefului, căThe Economist a fost cumpărat la kilogram de președintele României pentru a scrie despre el că nu cunoaște agenda publică a țării, cea pe care n-a apucat să o aprofundeze, după cum singur a afirmat, înainte să se aplece să-i ridice trena lui Ponta care fugea spre Bruxelles. Ajuns din greșeală ministru de Externe, Marga – simpatizantul rușilor de pretutindeni – are nevoie de juriști pentru a stabili dacă paginile copiate de il dottore au fost trase corect la xerox. Penibil. Mai aflăm de la alt ministru, recte Ioan Rus, că ne impacientăm degeaba pe un biet plagiat al șefului său de partid și de la job, pentru că de 2.000 de ani toată lumea își trage doctoratele la xerox. Cu motive întemeiate, Cristian Tudor Popescu i-a dat un cap în gura ministrului de Interne, ca la tenis: „Apoi, să spui că toți doctorii în fizică i-au plagiat pe Newton și Einstein, ca să sugerezi inocența cu care Ponta i-a xeroxat pe Diaconu și Crețu, dezvăluie un hău în capul d-lui ministru care îmi dă fiori metafizici”. Alte personaje în frunte cu Ponta nu vor să recunoască plagiatul și nici să plătească pentru furt, descoperit, evident, cu ajutorul lui Băsescu, vicleanul de la Cotroceni care cumpără articole defăimătoare pe bandă rulantă în presa occidentală.
Deja mi se face silă când descopăr, rând pe rând, o groază de conspirații ale lui Traian Băsescu. El a mutat Inspectoratul de Stat în Construcții în subordinea guvernului, instituție care s-a grăbit să-l ajute pe Năstase la proces, la fel și Institutul Cultural Român, cât și Monitorul Oficial. Tot el a forțat judecătorii să-l condamne pe Năstase și i-a pus acestuia pistolul în mână, poruncindu-i apoi să tragă în fular. Mai nou, președintele îi sună anonim pe avocații lui Năstase pentru a-i amenința, apoi face injecții aproape mortale celor apropiați de apărătorii fostului premier. Pervers până la capăt, marinarul l-a obligat pe Ponta să plece la Bruxelles pentru ca apoi procurorii să înceapă urmărirea penală pe motive penale serioase, cum ar fi uzurparea de funcții publice, fals în acte oficiale etc. Și, evident, în complicitate cu Curtea Constituțională.
Am observat măcar acum că știm cine este conspiraționistul-șef, care are și calitatea de dictator. Trecând peste conspirațiile care au blocat românul în fața televizorului, la final, am o întrebare simplă: Când are de gând Guvernul Ponta să facă și ceva pentru țara asta? Sigur, altceva în afară de circ. Că pâinea se va scumpi iar. De azi avem de plătit curentul cu 5% mai mult, iar de aici începe tăvălugul prețurilor. Prețuri puse de băieții deștepți din energie care au bătut palma cu USL să continue jaful. Un jaf public în care victimele n-au unde să depună reclamație. Și acum ne-am oprit din teoria conspirației marca USL. Asta e realitatea. Una gravă și care nu se va schimba prea curând. Puterea are alte lucruri de făcut. De exemplu, să tragă la xerox realitatea din urma cu 50 de ani. Și nu, nu o vom citi în vreun doctorat și nici nu o vom vedea la televizor, ci o vom simți pe propria piele" - Tiberiu Lovin: Conspiratia
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 16:40:24
         
 
  "cea mai buna ar fi sa gasiti o grupare de romani cu dragoste de tara si neam care ar dori sa faca ceva pentru tara si popor, o grupare de romani dezinteresata in a face avere sau de a parveni. Unde poti gasi asa ceva ?
Numai in dispora !" (șărșăl)

Da,dom'le, appppsolut correct!
Pentru cabinet, am trei propuneri:
1. cercel - ministru culturii de barabule și al fizculturii.
2. cioculete - ministru trebilor dinlăuntru (alea metabolice), conjugat cu cele ale trebilor din afară (inclusiv pîntecăraia).
3. olărel - ministrul datului din fălci și al fluieratului la frunză.
4. brînză - ministrul oieritului și văcăritului, adică al behăitului și mugitului.
5. ioan tî morar - ministrul morilor de vînt și al măcinișului în gol.
6. COLONEII de export! - miniștrii de interne... cît încape!
7. Prim-ministru: băsescu băsescu băsescu. Că a lucrat la Anvers, ca cap dă pod pentru baxurile de Kent, baloturie de blugi și navetele de wiskey.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-02 16:40:18
         
 
  Domnule Bordas, citatul din CTP l-am folosit ca subliniez ca pana si cei mai infocati iubitori de mineriade iau nota si sunt ingrijorati de pericolul tendintelor naziste ale guvernarii Dr. Ponta.
Contactul cu realitatea nu este nicidecum votat si validat in Parlamentul Romaniei. Realitatea se gaseste in texele de doctorat ale premierului, ale ministrului Mang, in Trofeul Calitatii, etc. De altfel, fiecare isi acorda pozitia cu persoanele cu care se identifica, modele pe care le voteaza si le urmeaza.

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 16:06:36
         
 
  CONSECVENȚĂ a la Andrei Florian.

Azi (ceva mai la vale):

Societatea civila ia act de tendintele naziste ale Guvernului Dr. Ponta, asa cum spunea si cunoscutul jurnalist, CTP

și mai ieri:

Domnule Bordas, asa se intampla cand reperele valorice ajung sa capete numele lui Robert Negoita, Popescu Piedone, Vanghele, Mazare, etc, esti obligat prin politica de partid si de stat sa iei ca reper cultural opinia lui CTP.
(Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-16 15:21:20)

Sofismele de mai jos ale domniei voastre sunt generate fie de un interes partinic împins pînă la absurd, fie de o formă gravă de pierdere a contactului cu realitatea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-02 15:38:31
         
 
  Miscarea civica poarta numele sugestiv "Promenada ghilimelelor". Cei interesati sa participe la acest protest pot gasi detalii pe net.
O zi buna va doresc!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 14:55:29
         
 
  Domnule Cristescu, cand, in deplina cunostinta de cauza, intr-un dispret total fata de prevederile Constitutiei Romaniei, se incalaca o decizie a Curtii Constitutionale, pot sa aduc in discutie fara sa gresesc cu nimic maniera bolsevica prin care Dr. Ponta si profesorul Marga, in asociere, au comis infractiunea de insusire a unei atributii constitutionale a presedintelui Romaniei.
Stiu, imi veti invoca agapa din Parlamentului Romaniei si sfatul anticonstitutional al acestuia prin care incurajeaza premierul la savarsirea acestei infractiuni. Pai daca Parlamentul se intoarce impotriva Constitutiei, o poate face in mod oficial, adica o revizuire a Constitutiei prin care sa rezolve acest aspect, dar si vointa populara exprimata prin referendum cu privire la Parlamentul unicameral de 300.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 13:59:08
         
 
  Protestați domnule coleg. Dar este excesiv să vorbiți în numele "societății civile" Vorbiți în numele unei minuscule părți ale unei societăți civile politizate. Este mai onest să fii implicat politic decât să te dai societate civilă și să fii mai politizat decât un partid politic.

Ceea ce dumneavoastră numiți "politică bolșevică" este un neadevăr. USL a început să repare și să ia distanță de o politică mai bolșevică decât tot comunismul și bolșevismul la un loc. Mai corect, domnule coleg, ar fi să vă asumați această opțiune politică și să respecatați și opțiuni adverse dacă vreți să fiți respectat. Pentru că, fără dovezi, așa cum procedați dumneavoastră, tot ce spuneți dumneavoastră despre USL vi se poate spune dumneavoastră despre PDL & Co. Înțelegeți?

Vă doresc o după amiază plăcută și fără intoxicări!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-02 13:36:23
         
 
  Domnule Cristescu, eu nu vorbesc in numele unei formatiuni politice, deci nu ma puteti banui ca sunt subiectiv. Societatea civila ia act de tendintele naziste ale Guvernului Dr. Ponta, asa cum spunea si cunoscutul jurnalist, CTP, si reactioneaza protestand in mod pasnic. Protestul este o forma, inca legala si inca permisa, de manifesta dezacordul cu poltica de forta si in dispret total fata de prevederile Constitutiei, fata de hotararile date in justitie, fata de bunul simt si bunele maniere, fata tot ce nu este in acord cu politica bolsevica practicata de guvernul Dr. Ponta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 13:21:39
         
 
  Fumigene, domnule coleg. Ca să ascundă Alro, băieții deștepți din energie, fraudele de la poștă, etc.

Dezinformare de manual. Așa cum protestatarii din Piața Universității erau plătiți. Vă mai amintiți demonstrația de toată jena? Acceptată poate doar de către mancurtizați!

Iată intoxicările pe care le conține mesajul domnului Andrei Florian. Nu-l suspectez pe domnia sa de rea-credință. A distribuit mesajul așa cum l-a primit.

"fisa postului primita de la Putin."

"Ultima reduta necastigata de bolsevici este presedentia Romaniei" este vorba de "reduta" aceea care sunt lobby-ul Udrea Cocoș a favorizat rușii de la ALRO să primească energie ieftină. Sub semnătura disectă a reprezentantului "redutei"

"sprijinita de majoritatea romanilor cu studii, de intelectualii orientati spre lumea civilizata" s-a văzut cum sprijină lumea occidentală "reduta" Adică nu-l băga nimeni în seamă pe reprezentantul "redutei" la Bruxelles. În timp ce Ponta se întâlnea cu toți liderii europeni. Cât despre sprijinul românilor...acesta este de 3% după sondaje făcute chiar de către unul dintre consilierii reprezentantului "redutei" Intelectualii adevărați sprijină poporul. Intelectonii, bine sttipendiați, sprijină "reduta"

Iată și o percepție extremistă "majoritatea cetatenilor cu bun simt" Subliminal, pentru mancurtizați, asta vrea să inducă în public ideea că toți ceilalți cetățeni, adică aceia care în 10 iunie au spulberat portocalii, nu ar avea bun simț. Aici, domnule coleg, ați jignit un întreg popor în care mă includ și eu. Dați-mi voie să vă arăt obrazul!

"oamenii lui Putin infiltrati in USL vor executa o lovitura de stat" intoxicare cu iz penal sau tăinuire dacă știe ceva și nu denunță.

"Se vor plimba in sir indian, cu o carte in mana, semn al inclinatiei spre studiu si spre civilizatie, pe trotuarele ce vor duce spre Palatul Victoriei ocupat de fortele bolsevice." Sunteți sigur că vor fi intelectuali? Ori intelectoni?

În rest vă rog, domnule coleg, fiți mai circumspect atunci când preluați astfel de mesaje!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-02 13:02:17
         
 
  păcat că-n România nu-s destui catolici că nici n-ar fi rea axa cu Varșovia, uite că poleacilor li se rupe-n linii mari de criză, iar austeritatea leșilor nu e vorbă-n vînt!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-02 12:40:11
         
 
  AF, bați cîmpii, o fi caniculă de vină, dar analizele tale-s tot mai aiuristice și propagandistic bombastice! Ai grijă, nu te mai plimba cu creștetul neacoperit și fără cel puțin 2 l de apă la(în) tine! :))
btw, ai tonul gazetelor extremiste stînga-dreapta care-n 90-92 se isterizau de parcă huruiau șenilele tancurilor hortyste pe străzile Aradului! apropos, ar trebui toți pedeleii să-nvețe de la finu' Falcă, care cu toate dosarele grele de corupție în spinare tot a cîștigat la potou!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-02 12:38:31
         
 
  Hei, gata cu libertatile!
In curand, doctorul premier va face ceea ce ii era scris in fisa postului primita de la Putin. Va inscrie Romania pe orbita Moscovei si va face capul de pod pe axa Moscova-Berlin, via Varsovia-Bucuresti.
Ultima reduta necastigata de bolsevici este presedentia Romaniei, reduta sprijinita de majoritatea romanilor cu studii, de intelectualii orientati spre lumea civilizata si de majoritatea cetatenilor cu bun simt si discernamantul nealterat de propaganda bolsevica. Imi este suficient de clar ca, presati de timp, oamenii lui Putin infiltrati in USL vor executa o lovitura de stat si vor forta si silui tanara si fragila democratie romaneasca.
Voi reveni cu detalii si explicatii, daca mai este nevoie de asa ceva, in masura timpului ramas disponicbil. De astazi, cetatenii inca liberi ai Bucurestiului vor incepe sa isi manifeste in mod cat se poate de civilizat dezacordul cu politica dusa de Dr. Ponta. Se vor plimba in sir indian, cu o carte in mana, semn al inclinatiei spre studiu si spre civilizatie, pe trotuarele ce vor duce spre Palatul Victoriei ocupat de fortele bolsevice.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-02 12:24:36
         
 
  "Păi, cioculete, dacă tot vrei confirmări, hai să-ți dau faimoasa formulare a hotărîrii judecătorești, în cazul Năstase: "nu s-au găsit probe directe", da' se condamnă, coane băsică, să fie de-un par examplu. Adecă taman așa, ca-n epoca stalinistă."
(generalul Ioan Peia)

Pai domnule general,
Daca numai atat zice curtea eu zic ca ar trebuii facut recurs fiindca acum la putere sunt ai nostri. Dar nu l-am auzit nici pe Ponta, nici pe Iliescu nici pe Crin ca ar intentiona sa faca asa ceva. Ba mai mult nici unul din ei nu a acuzat instanta de judecata ca ar fi gresit. Nici unul nu a zis mergem la Srasbourg cu acest caz pentru a-l apara pe amicul nostru Adrian Nastase. Nici unul nu a organizat manitestatii de strada in sprijinul nevinovatului. Nici unul nu a scrsi nici o lozica de genul "Jos labele de pe Nastase!"
Si vret sa-l apar eu cand ce-i mai apropiati prieteni politici au luat labele de el ca de pe un taciune aprins? Eu il apar, dumneavoastra il aparati, domnul Cristescu il apara, dar ce pot face niste oameni modesti si insetati de dreptate ca noi cand barosanii din partidul Nastaselui nu-l apara cum trebuie?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 07:07:35
         
 
  "Mă tot întreb și întreb, aproape obsesiv, în ultima vreme, cum dracului de a devenit golanul ăsta, cu figură de barbugiu, în căutare de noi perteneri de șmen, mereu pus pe gîlcevi și fitiluri, ei, cum a putut deveni, zic, președintele României?"
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general,
Dece sa va intrebati aproape obsesiv si sa aveti nopti albe la o astfel de intrebare cand eu am raspunsul: golanul Basescu a reusit sa ajunga presedintele Romaniei prin aceleasi metode prin care golanul doctor Victoras Ponta a reusit sa ajunga prim-ministru. Numai ca golanul de presedinte Traian Basescu este mult mai bun de nimeni nu a reusit sa-l prinda cu nimic dupa opt ani de presedntie. Pe cand golanului doctoras Victoras Ponta i se clatina scaunul de sub fund numai dupa doua luni de guvernare. Domnule, cu astfel de golani incompenti pana si la taharii PSD-ul nu va ajunge departe.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 06:33:05
         
 
  "Ce-ai zice dacă, tot în urma unei astfel de hotărîri, să ajungă și băsică la mititica, a? Cam cum ai reacționa, cînd idolul tău ar lua-o în freză de la niște judecători montați pe acest tip de verdict? Tot așa, plin de nestăvilite idealuri jurisdicționale, ai face miștoruile tale subțirele, de băiețaș cu fimoză?"
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general
Cand un idol de al meu o ia in barba pentru furt, indiferent cine este acel idol, eu aplaud hotararea judecatoreasca. Cand hotararea nu este corecta se apeleza la tribunalul european de Strasbourg ca sa rejudece cazul, In cazul doctorului Victoras am propus ca el sa dea in judecata revista "Nature" pentru a-si mentine titlul si a castiga si o groaza de bani dela acesta extrem de bogata si faimoasa revista de stiinta, de fapt cea mai faimoasa revista de stiinta din lume. Se pare insa ca Victoras in momentul de fata nu mai vrea sa fie nici doctoras, nu vrea sa se pricopseaca nici pe cale legala cu banii de la "Nature" ci vrea sa stea numai prim-ministru pentru binele si faima mondiala a Romaniei. In legatura cu faima Romaniei a reusit cu mult peste asteptari intr-un timp enorm de scurt, pentru binele Romaniei nu mai trebuie sa lupte el fiindca lupta cei care vor sa-l dea jos. Dumneavoastra in care din cele doua tabere doriti sa va inscrieti?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 03:53:03
         
 
  GULF TIME 01/07 2012

PM Ponta insists he won’t quit
AFP/Bucharest
Romania’s prime minister vowed he would not step down and challenged an academic panel which on Friday confirmed plagiarism claims against him, the Social Democrat Party (PSD) said in a press release.
“The panel’s decision was politically-motivated and illegal, the work of president Traian Basescu’s allies, adopted in retaliation for my participation in the European Council,” Victor Ponta was quoted as saying in Brussels. “I will not give up on the battle I have launched against such attacks. Quitting is out of the question.”
Ponta had told Spanish newspaper El Pais in an interview published on Thursday that he was prepared to step down if claims by British journal Nature that he plagiarised large chunks of his PhD thesis were proved.
An academic commission on Friday said “a total of 85 out of 400 pages of the doctoral thesis were copied word by word” and recommended that Ponta be stripped of his PhD title.
Nature said this month it had seen documents compiled by an anonymous whistleblower indicating that more than half of Ponta’s 432-page thesis on the International Criminal Court, written in 2003 in Romanian, “consists of duplicated text” without proper references.
The centre-left prime minister has denied the allegations, saying that rules in force in 2003 did not require using quotation marks when reproducing parts of other authors’ works as long as they were mentioned in the bibliography.
He has also accused his rival, centre-right President Basescu, of being the source of the allegations against him.
The two men have been at odds since Ponta’s coalition took office in May after the former centre-right government fell following a no-confidence vote.
They are also locked in a spat over who should represent Romania at EU meetings.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 03:35:40
         
 
  "Uite ce soluție mișto a propus Ponta: să demisioneze, împreună: și Ponta cu guvernul lui, și băsescu, cu gealații lui... și să se facă apel la popor."
(generalul Ioan Peia)

Domnule general
Pai de ce sa demisioneze impreuna cand furtul nu l-au facut impreuna? Eu zic sa demisioneze separat fiindca "Nature" a zis ca doctorul Ponta a plagiat, nu ca Traian Basescu a plagiat. Eu stiu ca Traian Basescu il iubeste tare pe doctorul Victor Ponta dar nu chiar atat de tare incat sa intre in relatii matrimoniale cu el cand e vorba de plagiat teze de doctorat. Ce vrea Traian Basescu de la doctorul Victor Ponta este sa-i fie numai amanta nu sa-l ia de barbat asa cum si-ar dori Micul Titulescu. Iubirea dintre ei este extrem de mare, dar nu se pot intelege care din ei va juca rolul masculin si care rolul feminin. Dupa parerea mea Traian Basescu ar trebuii sa fie masculul fiindca conform proverbului romanesc un barbat trebuie doar sa fie mai frumos decat un drac, si el indeplineste pe deplin aceasta conditie, iar doctorasul Victoras sa joace rolul fetitei fiindca esste mult mai tanar si are o figura mult mai atragatoare atunci cand umbla in fusta. In afara de faptul ca fiind mult mai tanar exista posibilitatea sa nasca si copii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 03:31:09
         
 
  Daca toti sunt hoti, dovediti sau numai suspectati si nedovediti, eu cred ca solutia cea mai buna ar fi sa gasiti o grupare de romani cu dragoste de tara si neam care ar dori sa faca ceva pentru tara si popor, o grupare de romani dezinteresata in a face avere sau de a parveni. Unde poti gasi asa ceva ?
Numai in dispora !
Asta mi s-ar parea cea mai simpla si eficace metoda de a salva tara si poporul roman.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-02 02:11:11
         
 
  Uite ce soluție mișto a propus Ponta: să demisioneze, împreună: și Ponta cu guvernul lui, și băsescu, cu gealații lui... și să se facă apel la popor. Cine hotărăște el, poporul, prin alegeri, ăia să conducă.
Perfect, nenică.
Hai, mănușa odată aruncată, cum se poziționează băsilă!
Ia să videm noi în ce constă respectul lui pentru popor și dorințele ultra/legitime ale Măriei-Sale?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-02 00:37:14
         
 
  Mă tot întreb și întreb, aproape obsesiv, în ultima vreme, cum dracului de a devenit golanul ăsta, cu figură de barbugiu, în căutare de noi perteneri de șmen, mereu pus pe gîlcevi și fitiluri, ei, cum a putut deveni, zic, președintele României?
Hai, că a devenit, a devenit, mai treacă-meargă.
Dar că a și RE-devenit, apăi acesta este un afront cosmic pentru orice om dotat cu o doză minimală de buns simț.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-02 00:32:20
         
 
  "Așa cum pentru "frauda" de a-și fi ascuns vârsta, Bush, bănuiesc cel mare, adică CIA-istul, a fost ales de poporul american, mutatis mutandis, poporul român îl va alege pe Ponta președinte, cu tot păcatul acesta, încă nedovedit în justiție, numai să scape țara de Băsescu.(spun încă nedovedit pentru că eu nu știu regulile de redactare a lucrărilor de drept."
(Emanuel Cristescu)

Asa cum am propus juristului Liviu S. Bordas cea mai buna solutie ar fi ca imaculatul doctor Ponta sa dea in judecata revista "Nature" pentru calomnie. Propun de asemenea ca guvernul pe care il conduce doctorul Ponta sa dea un decret prin care se acopera toate cheltuielile procesului, inclusiv banii pentru cei mai buni avocati specializati in furturi sau ne-furturi de acest fel. In felul acesta problema care se pune ar fi complet curatata de orice politica romaneasca.
Eu cred ca dumneavoastra, domnul Liviu Bordas ar trebuii sa incepeti o campanie de presa pentru sustinerea unei astfel de solutii, care ar fi cea mai buna si pentru "Nature" si pentru domnul doctor Ponta si pentru Poprul Roman. Sa-mi spuneti cand veti inainata petitia pe care intentionez sa o semnez si eu.

p.s.
Deci dumneavoastra sunteti de parerea ca dandu-l jos pe Basescu care este un mare hot, dar inca nedovedit, cu doctorul Ponta despre care "Nature" spune ca este un hot dovedit este o soluti buna?!
Ce-ar fi daca Poporului Roman i s-ar da posibilitatea de a avea ca presedinte care nu este hot de loc?! Unul PSD-ist, dar care nu este hot de loc. Nume se gasesc: Micea Geoana nu este hot, Ion Iliescu nu este hot si mai sunt si altii de care eu nu stiu. De ce incapatanarea asta din partea pardidului aflat la putere ca primul-ministru trebuie sa fie neaparat un hot?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-02 00:15:46
         
 
  "Sunt de asemenea de parere ca daca presedintele Traian Basescu se face vinovat numai de una dintre nenumaratele crime care i se pun in spate, el trebuieste condamnat, dar numai cand acea crima este confirmata de justitia romaneasca."

Păi, cioculete, dacă tot vrei confirmări, hai să-ți dau faimoasa formulare a hotărîrii judecătorești, în cazul Năstase: "nu s-au găsit probe directe", da' se condamnă, coane băsică, să fie de-un par examplu. Adecă taman așa, ca-n epoca stalinistă.
Ce-ai zice dacă, tot în urma unei astfel de hotărîri, să ajungă și băsică la mititica, a? Cam cum ai reacționa, cînd idolul tău ar lua-o în freză de la niște judecători montați pe acest tip de verdict? Tot așa, plin de nestăvilite idealuri jurisdicționale, ai face miștoruile tale subțirele, de băiețaș cu fimoză?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-02 00:01:26
         
 
  Eu cred că ar trebuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (ți-am dăruit suficenți "i" pentru toate articolele tale nehotărîte, cioacă) să mai pui mîna pe gramatica limbii române, și, după aia, să faci miștocăreală ieftină de ăia care știu bine a scrie românește.
Nasol că ăsta-i un caz în care nu poți plagia: ori știi, ori ba.

Cît privește doctoratele, uite că mai dădură-n gît o doftoriță, pe numele-i pedelist: Vass (Voș), guristă neîntrecută a onorabililor. Voșoiaca făcu o conferință de presă pe peluza din fața pedeluzei și a început să se încurce penibil în propriile-i justificări.
Deci, pînă acum, scorul la plagiate este următorul: 3-1 pt PDL.
În echipa pedele: procurăreasa Kovesi (româncă), vice-gurista Vass (tot româncă) și, hei, rromalesa pigmentată Udrea.
Dincoace, a jucat o piesă de forță: Ponta, după cum susține funeriu și echipa lui de ilegaliști plopiști, care habar nu aveau că nici nu mai există!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 23:53:26
         
 
  "O lupta absurda"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor.
Eu nu cred ca este o lupta absurda. Este o lupta dintre bine si rau ca in toate povestile noastre populare. Este o lupta intre Fat-Frumos-Basescu si Ileana-Cosanzeana-Ponta. Numai ca Fat-Frumos-Basescu se pare ca a prins-o pe Ileana-Cosanzeana- Ponta ca s-a culcat cu o teza de doctorat straina, si de aicea lupta dintre cei doi. Ileana-Cosanzeana-Ponta sustine ca nici vorba de asa ceva, insistand ca ea este inca o virgina.
-Dac copilul ala de 450 de pagini de la cine il ai, s-a ratoit la ea Fat-Frumos-Basescu?
-Din flori, i-a raspuns Ileana-Cosanzeana-Ponta obrazic.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 23:49:00
         
 
  Si inca ceva, domnule Bordas.
Daca doctorul Ponta considera ca ce a constatat revista "Nature" este o defaimare fiindca nu este adevarat ca titlul lui de doctor este furat, poate sa dea in judecata acesta revista si, casstigand procesul, va ajunge multimilionar. Dar domnul doctor Ponta care si el este si jurist, dupa cate am aflat eu din presa, niciodata nu a mentionat acestaa posibilitate legala care ar sterge orice urma de indoiala in legatura cu cinstea nepatata a domniei sale. Ma intreb si eu ca prostul, de ce oarea?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 23:37:39
         
 
  Stimate domnule Bordas,
Dumneavoastra care sunteti jurist ce credeti, este sau nu plagiat? Credeti ca revista "Nature" este atat de bagata in politica interna din Romania incat vrea discreditarea domnului doctor prim-ministu sau vrea doar ca in Romania tezele de doctorat sa fie acordate pe drept si nu prin misculatii politice? Am mai spus-o si o spun: Basescu poate sa cada maine, indiferent prin ce joc politic. Orice politician isi merita soarta, indiferent care este ea, fiindca s-a bagat in politica si astea sunt riscurile politice pe care trebuie sa si le asume. Un titlu de doctor fals agatat de gatul celui mai de vaza politician al tarii este insa cu totul altceva. El afecteaza pe toti cei care au astfel de titluri obtinute in Romania si pe cei care vor obtine astfel de titluri. Dumneavoastra juristii ar trebuii sa luati o atitudine destul de clara in acesta privinta. Aceasta nu este o problema care il priveste numai pe domnul doctor Ponta sau pe conducatorul tezei lui de doctorat Adrian Nastase, asta este o problema care ar trebuii sa-i priveasca pe toti romanii, dar mai ales pe juristii romani. Orice tara are un anumit nivel de coruptie dar cand coruptia ajunge la astfel de nivele insemna ca tara aia se afla pe drumul rau. PDS-ul are de partea ei majoritatea electoratului, este acum la putere si are dreptul si obligatia sa-i prinda pe toti hotii de pe timpul guverarilor PDL dar nu are dreptul sa puna ca prim-ministru un alt hot numai ca acesta este PSD-ist. Sunt convins, sunt ferm convins, ca in partidul PSD se mai gasesc si oameni cinstiti care pot sa indeplineasca aceasta functie. Faptul ca politicienii cinsstiti nu pot sa avnseze pe scara ierarhica in propriile partide este o anomalie care trebuie inlaturata. Atata timp cat Poporul Roman permite doctorului Ponta si altor politicieni de aceiasi teapa sa obtina functii inallte in stat, cand coruptiile lor sunt dovedite, lucrurile nu vor merge bine in Romania.
Mi-ar face placere sa stiu parerea dumneavoastra in acesta privinta.

p.s.
Inca odata va rog sa ma credeti ca nu am nici un fel de afiliatiune politica cu vreunul din partidele politice din Romania. Sunt de asemenea de parere ca daca presedintele Traian Basescu se face vinovat numai de una dintre nenumaratele crime care i se pun in spate, el trebuieste condamnat, dar numai cand acea crima este confirmata de justitia romaneasca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 22:59:15
         
 
  Cum ar veni, fantomele lui funeriu taman se treziră din amorțeala ilegalității și făcură: bu-hu-huuu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 22:44:13
         
 
  Dacă tot ne batem cu cărămida legalității în piept:

Ordinul 3504 din 12 martie 2012 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare

Avand in vedere prevederile Ordinului ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 3.759/2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare si a structurii acestuia,
in baza Hotararii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art. 168 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si sportului emite prezentul ordin.
Art. 1. -
Se aproba Regulamentul de functionare a Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare in vederea validarii tezelor de doctorat, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Regulamentul prevazut la art. 1 se aplica pentru validarea tezelor de doctorat sustinute public dupa intrarea in vigoare a prezentului ordin.

Art. 3. -
La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului educatiei si cercetarii nr. 4.826/2004 de aprobare a sistemului de evaluare privind conferirea titlului stiintific de doctor si acordarea distinctiei de doctorat*).


O fi plagiat sau nu, legea trebuie respectată. Inclusiv în ceea ce privește competența unui organism.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-01 20:30:16
         
 
  "Cioacă,
Într-un com care, habar nu am de ce mi-a fost radiat, îți spuneam să lași glumițele ieftine și să ne spui ce crezi despre cele două sute milioane de dolari furați de către băsiști, și descoperiți, iată, numai în cîteva luni de audit."
(generalul Ioan Peia)
Mult stimate si iubite domn general,
Eu zic ca cei ce au furat cele 200 de milione sa fie bagati la parnaie, indiferent din ce partid sunt. Acest lucru se va intampla fiindca acum la putere este doctorul Ponta, ministrul de interne a fost numit de doctorul Ponta, majoritatea din parlament este a doctorului Ponta. Sper ca dumneavoastra nu aveti nimic cu propunerea mea.
Si acum intrebarea mea: dumneavoastra ce credeti doctorul Ponta trebuie facut doctor docent sau ba?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 19:52:33
         
 
  Fostul secretar de stat Marko Attila, acuzat de abuz in serviciu contra interesului public pentru restituirea Colegiului "Szekely Miko" din Sfantu Gheorghe, a fost condamnat la trei ani de inchisoare cu executare de Judecatoria Buzau. Vicepresedintele UDMR, Laszlo Borbely, a declarat ca decizia Judecatoriei Buzau de a-l condamna la trei ani de inchisoare pe Marko Attila este "clar un proces politic"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 19:38:04
         
 
  Dupa mediul academic, a venit si randul justitiei sa reclame presiuni puternice din partea Guvernului Dr, Ponta. Într-un mesaj adresat de ziua justiției, patru judecători, membri ai Consiliului Superior al Magistraturii – Horațius Dumbravă, Alexandru Șerban, Adrian Neacșu și Cristi Dănileț- solicită menținerea Mecanismului de Cooperare și Verificare instituit în comun de Comisia Europeană (MCV) și Statul Român.
Se ingroasa gluma, iar comunistii fac ceea ce stiu ei mai bine, adica iau masuri impotriva celor care indraznesc sa condamne coruptia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 19:33:25
         
 
  Liviu Pop a declarat ca prim-ministrul Dr. Ponta ar putea cere daune morale Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 18:56:33
         
 
  Breaking News!
Trecerea Monitorului Oficial din subordinea Camerei Deputatilor in cea a Secretariatului General al Guvernului este justificata de Executiv prin faptul ca, in ultimii doi ani, au fost publicate anual in Monitorul Oficial aproximativ 3.000 de acte emise de Guvern si doar circa 400 de acte ale Parlamentului, astfel ca se impune "o responsabilizare" a Guvernului in organizarea si functionarea regiei.
Avand in vedere raportul net favorabil in favoarea executivului, analistii politici se asteapta ca premierul Dr. Ponta sa propuna trecerea Parlamentului in subordinea Primului Ministru si ca acesta isi va impune "o responsabilizare" a Guvernului in organizarea si functionarea celor doua camere ale Parlamentului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 18:41:12
         
 
  Nu, domnu Cristescu, e complet greșit ce susțineți!
Și ca să reiau alegoria stanbranică pe care mi-o serviți, dar extrasă din conjunctura ei distractivă, e ca și cum m-aș apuca să locuiesc într-o casă construită pe o minciună arhitecturală și structurală. Îmi cereți, adică să stau liniștit în ea, neglijînd pericolele unei prăbușiri, chiar știind că, avînd la temelie o rețetă mincinoasă de agregate, nu va rezista la primul seism. Adică, să fiu un fraierici de doi bani, care acceptă asigurările constructorului, care a furat masiv din materiale, și să mă sedimentez într-un somn relaxant!
Chiar așa?
Cînd vrei să începi o viață nouă, trebuie să ridici o zidărie solidă, să compartimentezi corect spațiul, să aerisești, să mobilezi frumos și, cu elanuri renăscute, și abia apoi, să îți dorești a primi mosafiri. Nu pușlamale și hoți!
Eu rămîn uimit foarte de lecțiile dv. de etică, puțin cam ăparalele cu normele elementare ale moralei. Și nu prea pricep de ce! Zău că nu!
Amestecare hoților cu oamenii onești, a lichelelor cu cei serioși, într-un cuvînt,a bunilor cu răii, într-o rețetă de compromis absolut - ei, da, aici putem vorbi de absolut - ei bine, nu ezit să definesc chestia asta ca fiind o COMPLICITATE condamnabilă.
Să facem curat și după aia să construim, zic.
Pe moloz construiesc doar șobolanii.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 17:55:32
         
 
  aferel,
Tocmai pt că m-ai avertizat cum că sunt la "camera" ta bine "ascunsă", îți pun și ție aceeași întrebare - una din multele la care nu ai catadicsit să răspunzi, fugind de incomoditățile stîrnite de un astfel de răspuns, ca dracul de tămîie - deci:

"ce crezi despre cele două sute milioane de dolari furați de către băsiști, și descoperiți, iată, numai în cîteva luni de audit.
O mare parte din cei ai Poștei sunt în poznarele lui Predoiu, fostul ministru al justiției băsiste și ale lui socru-său, zamfirescu.
Altă sută de milioane este subtilizată de către Videanu și Pinalti, din jmekeriile cu energie, de la Hidroelectrica.
Lasă narațiile tale agramate și zi-ne ce crezi, nu mai ocoli - nu mai ocoliți - realitatea, care sare-n ochi cu violență."

Ei, cum e?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 17:39:32
         
 
  aferel,
Te aia grija de mine?
Să nu te ai, că e posibil să faci un pui de grijă și, în ziua de azi, fără prima aia de naștere, tăiată de bocii tăi, e cam greu.
Ei da, e posibil să fiu la "camera ascunsă", căci e-n specilitatea-ți: ascultatul și filmatul, pentru a putea să ne numărați și mișcoteii pe care am avut generozitatea să-i dăruim amantelor noastre.
Nu, nu fac nicio aluzie la udrelele romantice ale politichiei, suprinse în baldachine prezidențiale!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 17:35:52
         
 
  Ops!
băselu a deshis se pare, altă cutie a Pandorii, cu mînuța lui mefistofelică: după Kovesi și Udrea, hop că apare și Andreea Paul Vass competitoare în cursa de o mie metri plat-plagiat!
A ieșit acuma la televizoare ca să spună că nuuuu, nu, nuuu, nu e așaaa, că ea a făcut lucrarea cu, citez: "propria mea mînă"! Ei da, cu propriile-i metacarpiene a dat copy paste făinoase, ce, a zis cineva că nu?
Că va înainta taman ea, cu propriile-i pălmuțe muncitoare, doctorandura la comisie! Care ... co-mi-si-e, dacă ne e permis să întrebăm? Tot aia a lu funeriu?
He, he, he, he! Am anticipat deja rezultatul!
Și mai cică ea că numai oamenii politici importanți, care au ceva de spus sunt ținta unor astfel de acuzații mincinoase.
Așa o fi, bre, da' totuși, ai plagiat?
Că noi văzurăm pasaje întregi, reproduse taman la fel cu alte lucrări.
Eee, păi începe să devine fefe anteresant care mai este "dottore" în Românica...
Poate boculete urmează al rînd?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 17:35:44
         
 
  In lumina noilor directive de partid si de stat, atat timp cat Albert Einstein nu este detinatorul unei diplome de bacalaureat obtinuta legal in institutiile de invatamant romanesti, teoria relativitatii generalizate este declarata ilegala. De asemenea, toate legile fizicii si ale tuturor stiintelor exacte nu isi vor produce si nu isi vor face simtite efectele pe teritoriul Romaniei decat dupa publicarea lor in Monitorul Oficial. Astfel, in lumina noilor directive, se numesc dusmani ai poporului si se desfiinteaza orice comisie academica neagreata si neacreditata de Guvernul Doctor Ponta.
Domnule Peia, acest comentariu isi propune sa va aline durerile produse de presupusele rani vechi, nevindecate, si va aduca aminte de anii de glorie ai tineretii dumneavoastra, ai guvernarii doctorului Groza. Zambiti, sunteti la camera ascunsa, dar activa in mod permanent.
Tehnologia e cu noi :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 16:48:05
         
 
  "Știți ce s-ar alege din România dacă s-ar produce acea demisie totală despre care vorbiți și care insidios și manipulatoriu, v-a fost indusă dumneavoastră și nu numai? PRAFUL." (E.C.)

inteleg ca nu se poate demisia in bloc, dar de ce nu dati suturi in... celor care sunt dovediti ca raufacatori? de ce o cotiti cu dovedirea prin justitie a plagiatului, cand copierea este inteleasa si de prostime? recunoasteti ca aveti lideri de nimic, care isi manifesta puterea cu ajutorul banului si nu a materiei cenusii. probabil poporul roman va renaste din cenusa. va e teama sa se aleaga praful de tot? ce grijuliu sunteti, cu toate ca nu inteleg ce orizont aparati. de 20 de ani nu inteleg cum de devin cativa din ce in ce mai bogati, iar restul din ce in ce mai saraci! spuneti-mi si mie cum arata dreptatea sub cerul Romaniei, dincolo de gargara capitalismului etic?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-07-01 15:48:15
         
 
  Domnule Peia,

Rănile sunt multe și nevindecate. Și, din păcate, nu există soluție de a le trata. Dacă nu îngropăm securea războiului, dacă o ținem langa, ajungem, cum mai dădeam aici exemplu, ca Ițic ajuns în audiență la Papa, și care, din aproape în aproape, îl duce pe papa la Cina cea de taină, solicitându-i să achite nota.

Ce propuneți dumneavoastră va avea ca efect ceea ce s-a întâmplat în filmul acela cu Stan și Bran care aveau o mașină și un altul care avea o casă. După o procedură similară celei propuse de către domnia voastră, la finalul "împărțirii dreptății" potrivit principiului "dinte pentru dinte" Stan și Bran nu mai aveau mașină iar celălat casă. Așa și noi. Dacă am proceda așa cum ne sugerați, vom rămâne fără România. Pe care, cum vă spuneam, unii, mulți, abia așteaptă să o repopuleze.

Înțelegeți distinse coleg, faptul că sunt idealuri mai înalte decât propriile noastre suferințe? Așadar, DE ACEEA!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 15:36:54
         
 
  "doctorul Ponta care mie mi se pare a fii dracul gol." Și nici așa nu poate ajunge să lupte de la egal la egal cu Mefistosescu! Care depășește chiar și pe șeful tuturor ucigă-i toaca. Fie, armanizați fie, cum vă place domniei voastre, goi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 15:24:45
         
 
  Distinse Domnule Cioacă,

Aveți un talent al persuasiunii și, mai ales al răstălmăcirii și interpretării pro domo, pe care nu-l bănuiam. Felicitări și la mai mare.

Însă eu nu încercam să-l apăr pe doctorul Ponta. M-am exprimat limpede și ferm imediat ce am văzut lucrarea scanată. Găsiți aici poziția mea. Domnul Florian poate depune mărturie. Și am și o înregistrare de la H2.0 unde, la fel, moderatoarea credea că mă pune în dificultate, în fața domnului Lăzăroiu, întrebându-mă dacă este ori nu plagiat.

Da să vedeți poveste. Așa cum pentru "frauda" de a-și fi ascuns vârsta, Bush, bănuiesc cel mare, adică CIA-istul, a fost ales de poporul american, mutatis mutandis, poporul român îl va alege pe Ponta președinte, cu tot păcatul acesta, încă nedovedit în justiție, numai să scape țara de Băsescu.(spun încă nedovedit pentru că eu nu știu regulile de redactare a lucrărilor de drept. V-am mai spus, aș vrea să văd și lucrarea publicată, poate acolo, vreun redactor mai pregătit, să-l fi învățat, așa cum l-am învățat eu pe IGP, cum devine cazul. Pentru că îndrumătorul și referenții probabil aveau alte cutume. Ori interese)

Și v-aș ruga să gândiți ponderat distinse hermeneut cu specializarea uslistă. Nu în sensul șoricelului care trecea podul împreună cu elefantul. Ori a pateului de cal și potârniche realizat în proporții egale: un cal, o potârniche! Adică să vedeți care ar fi ponderea răului unui plagiat în raport cu ponderea răului de a distruge o țară. Puteți face acest exercițiu? Sigur că puteți. Încep de pe acum să mă amuz pentru momentul când voi citi imprevizibilul dumneavoastră răspuns. Îl aștept!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 15:21:08
         
 
  "Pentru că, vă mai spunem și altă dată, oamenii nu sunt îngeri"
(Profesurul Emanuel Cristescu incercand sa-l apere pe Sfantul Ponta)

Stimate domnule profesor,
Aveti perfecta dreptate, fiecare din noi mai ia cate un pahar in plus, mai ciupeste de fund cate o vadana, lucru pentru care Cel de Sus ne priveste cu ingaduinta dar refuza sa ne dea diploma de sfant. Dar va rog sa nu ne comparati cu doctorul Ponta care mie mi se pare a fii dracul gol.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 14:53:30
         
 
  COLONEILOR!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 14:46:51
         
 
  Cioacă,
Într-un com care, habar nu am de ce mi-a fost radiat, îți spuneam să lași glumițele ieftine și să ne spui ce crezi despre cele două sute milioane de dolari furați de către băsiști, și descoperiți, iată, numai în cîteva luni de audit.
O mare parte din cei ai Poștei sunt în poznarele lui Predoiu, fostul ministru al justiției băsiste și ale lui socru-său, zamfirescu.
Altă sută de milioane este subtilizată de către Videanu și Pinalti, din jmekeriile cu energie, de la Hidroelectrica.
Lasă narațiile tale agramate și zi-ne ce crezi, nu mai ocoli - nu mai ocoliți - realitatea, care sare-n ochi cu violență.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 14:46:41
         
 
  completare:
Am uitat sa spun ce varsta avea George Bush cand a mintit atat de grav Poporul American. Avea 17 ani.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 14:30:30
         
 
  "Nu credeți că și o diplomă de ofițer marin obținută prin încălcarea legii (fișa medicală era obligatorie și eliminatorie) ar trebui retrasă?"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Cu tot respectul permiteti-mi sa nu fiu de acord cu propunerea dumneavoastra. Dupa cate inteleg eu diploma de ofiter de marina a presedintelui Traian Basescu ar trebuii sa-i fie retrasa fiindca el a intrat la Academia Navala prin miciuni, santaje, coruptie etc. Singura dumneavoastra dovada este ca presedintele, care acum are 60 de ani, nu vede bine, de unde trageti concluzia ca nu vedea bine nici cand avea 18 ani, adica varsta pe care o are unul care a terminat liceul si incearca sa intre la o facultate. Deci este clar, flacaul Basescu si-a plagiat intrarea.
Cum nici eu nu am nici un fel de dovada ca nu a fost asa cum sustineti dumneavoastra iau presupunerea dumneavoastra ca adevarata, mai ales ca in Statele Unite s-aa intamplat un caz similar. In 1941 cand America a intrat in razboi impotriva impotriva Japoniei, elevul de liceu George Bush s-a dus la comisia de incorporare si a spus ca are 18 ani, varsta minima ceruta pentru a deveni razboinic, si a fost imediat incorporat. Bineintes ca George Bush a tinut cu dintii de acest mare secret al lui, dar cand a candidat la presidentia Statelor Unite, ticalosii de ziaristi au descoperit frauda. Poporul American, fiind ata de socat de cumplita veste, nu numai ca nu i-a cerut sa nu mai minta in halul acesta, dar l-a ales chiar presedinte. Si nici nu a cerut ca cele sase sau sapte avioane doborate de Bush in timpul razboiului sa fie date inapoi niponilor fiindca au fost boborate prin frauda. Asa si cu Basescu al nostru. El a intrat la Academia Militara pentru a-si servi tara ca ofiter, prin frauda. Si inca ce frauda, a spus ca vede cand era mai orb decat un orbete, lucru care nu l-a impiedicat sa vada scaunul prezidential de doua ori, pe cand Adrian Nastase si Mircea Geoana care aveau vederea perfect nu l-au vazut niciodata.
Diploma de marinar nu cred ca trebuie sa-i fie luata asa cum unei mame nu i se poate lua copilul chiar daca el este rezultatul unei intrari frauduloase. Atata timp cat nici diploma si nici copilul nu sunt niste plagiate, bineinteles. Diploma lui Basescu nu este plagiata pe cand cea a doctorului prim-ministru Ponta este extrem de plagiata. Aici este stimate domnule profesor marea diferenta intre cele doaua diplome care seamana ca doua picaturi de apa cu cei doi oameni politici care le detin.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 14:24:15
         
 
  Și nu te mai copleși, să nu rămîi așa!
Ce mai face băsescu cu un copleșit?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 14:01:34
         
 
  Da' parcă erai anticomnist, aferel!
Sau ești, da' numai pe ici, pe colo, prin părțile esențiale?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 14:01:03
         
 
  Maiorule, ai dreptate!
Poate că ești colonel, ca turcescu, ăla care i-a făcut figura lu moraru, de-ai rămas și tu deștu.n gură, plîngi pe al porțile netului, ac un blogerist amărît. Te-am subestimat, colonele. E drept, ăsta-i un motiv să te simți jicnit!
Corectez și-ți mai spun un singur lucru: maturi, ca tine, care au avut cam multe jucării, cînd au fost mici, cred că lumea este DOAR terenul lor de joacă.
Îți mai răspund cu un citat - poate, Balzac, poate Brîncuși, l-au zis: "Cine nu mai e copil, înseamnă că a murit de mult"!
Deci, tu te poți lăuda cu statutul de cadavru ambulant, care se dă matur, dar, în fapt, e o stafie cu obsesii lugubre.

Știu că că incomodează obervațiile mele juste, măi COLONEILOR, da' problema e că ați cam pierdut din înălțime și nu mai puteți aresta așa, pe oricine, ca să-i înscenați un proces.
Apropo, poate că vei avea nevoie de ajutorul urgent al unui medic, doamne ferește.
Eu știu cum e.
Și nu ți se va servi, imediat, avion la scară, ca să fugi în străinătățuri. Mă-ntreb cum îi vei mai privi pe medicii convocați la luluța procurăreasa, să dea cu subsemnatul, ca să satisfaceți voi instincul sagace al marinelului - zeul vostru!

Dar, apropo: nimic, nimic despre tîlhăriile băsiștilor? Despre furtul de parale? Despre furtul de voturi macedonskiene și anastasiene, în ochii nației? Despre incredibilele abuzuri pe care le-ați comis cu seninătate?
O, nu.
Cum să vă dați singuri cu stîngu-n dreptu!
Drrriepți, coloneilor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 14:00:04
         
 
  Domnule Peia, infantilismul cu care ma coplesiti este induiosator (vezi aferel).
Nu sunt maior, iar daca as fi fost nu m-as fi simtit stanjenit sa recunosc. Faptul ca aveti acest comportament specific, nu poate fi decat consecinta unei copilarii nefericite, jucarii putine, etc, si din acest motiv am ales nu raspund acestor manifestari ale copilariei dumneavoastra tarzii.
Ma vad silit, insa, sa va atentionez ca aici se purta o discutie intre oameni maturi. Nu doriti, va rog, sa va jucati in alta parte? Sau jucati-va, dar jucati-va frumos, va rog!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 13:11:09
         
 
  "Mă tem că această cale, pe care am fost aduși și pe care o urmăm în numele unei "dreptăți" absolute este periculoasă." (Em. Cristescu)

Nu e vorba de "drepate absolută", ci de DREPTATE, pur și simplu. Cine-mi vorbește de precepte inventate și ignoră ralitatea cea care urlă din lucruri, deja se cheamă că ține cursuri universitare la studenți naivi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 12:59:30
         
 
  err:
"Dar ce te faci, maiorule, că eu care nu sunt nici angajat politic, și nici civic, dar, mai ales, NICI angajat la organe, pot privi și mai obiectiv decît tine. Care ești, evident, atît de obiectiv, încît..."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 12:57:47
         
 
  „Trebuie să ne regăsim echilibrul, trebuie să regăsim forța de a renaște, de a îngropa securea războiului, de a ne uni, români din țară și din diaspora,” (Em. Cristescu)


Să vă înșir o mică poveste, domnu Cristescu: tatăl meu a trăit întreaga viața chinuit de către comuniști. În mod firesc, – și cred că numai nătării nesimțitori nu încearcă astfel de sentimente – i-a urît pe comuniști cu toată ființa lui. Cînd a venit revoluția și l-a văzut pe Iliescu – urmașul „demn” al comuniștilor! – ivit, moț, în frunte, a zăcut cîteva luni, de năduf.
A trecut ce-a trecut și a picat Iliescu. A venit Constantinescu.
Ei, și nici Constantinescu nu a corectat nimic. Ba dimpotrivă. Erau prea mulți gangsteri cu trese, ca să poată un om, indiferent cît de bine intenționat ar fi fost, să schimbe ceva.
„Ce zici de Constantinescu”, l-am întrebat?
„Păi, de, măi băiete, dacă omu ăsta a plecat, și a lăsat totu dă izbeliște, înseamnă că l-a năpădit ploșnițele, ce mai, asta e”.

După ce a revenit, în trombă, Iliescu, tata a căzut într-o mohorîtă stare de apatie. A așteptat și tot așteptat ca dreptatea istorică să-și facă datoria, dar, iată, lucrurile se repetau, ca orice istorie, în mod demențial. S-a resemnat, sperînd în alte vremuri, pe care își dorea, din răsputeri, să le mai apuce, să-și vadă răzbunată viața lui chinuită.

Cînd a venit băsescu, ohooo, cum a renăscut!
„Aha, zicea, ăsta, Băcescu, le vine de hac! Marinaru ăsta are vînă”!

(„De ce îi zici Băcescu?” l-am întrebat.
„Păi, zice, cum să fii președinte de stat cu numele ăla, al lui!”
Va’zică, își dorea un „erou” pur, fie și în amănuntul ăsta nominal. Cum dracului să-i facă lui dreptate unul, al cărui nume aduce aminte de alte alea!)

„Gata, acuma gata, ăsta-i gîtuie pă toți!” repeta, de fiecare dată.
Așteptarea lui nerăbdătoare îl orbise. Am încercat să-i explic, să-l scutesc de o nouă deziluzie, spunîndu-i că, din păcate, se înșeală și de data asta. Mai amarnic. A refuzat cu îndîrjire să accepte opiniile mele și s-a pus pe așteptat. L-am lăsat să-și mestece în tihnă speranța. Dar, de cîte ori îl revedeam, devenea din ce în ce mai tăcut și fără chef de vorbă. Nu mai voia să discute „poletică”, se dădea în altă vorbă cînd eu o suceam într-acolo.

Totuși, mai zilele trecute, nu m-a răbdat să nu-l provoc.
„Hei, ia zi cum e cu... Băcescu?”
A izbucnit cu o forță care m-a speriat:
„O sărăcie, un neisprăvit! Păi, mie-mi spui dă marinari? Nu i-am văzut eu, cînd descărcam ceamuri cu piatră, la Dunăre? Cînd coborau dă pă vas făceau prăpăd, nu să mai înțelegea nimini cu ei! Niște neisprăviți, ca și ăsta. Oi mai apuca să-l văd belit?!”.

Ei, domnu Cristescu, potrivit afirmației domniei tale, cum ar fi să mă duc eu acum al tata și săi predic împăcarea cu torționarii? Nu cred o iotă în poveștile alea romantice, în care mielul se îmbrățișează cu lupul și devin o minune morală a zoologiei!

Să ne „unim”? Cu cine? Că ăi de au chinuit poporul român decenii al rînd. Cu ăștia care l-au jefuit cu o ferocitate de rechini? Credeți că suntem ființe cristice, imponderabile, romanțios-teologice, ca să acceptăm ideea întoarcerii celuilalt obraz? Să ne îmbrățișăm cu liftele care și acum încearcă să ne aburească, cum că ei au fost niște martiri ai poporului? Că s-au „sacrificat” în numele fericirii lui, cînd tot omul știe ce-au făcut? Să accept ca tata să plece în mormînt cu gîndul că jefuitorii lui, de demult și de acum, sunt bine-mersi, pe plajele exotice ale lumii, iar el, cu degetele umflate de artroze, să piară ca un mucenic?

Apăi, asta nu, domnu Cristescu. Asta poate o faci matale, că nu ai pierdut nimic, nu ai descărcat piatră din ceamuri, nu ai fost terorizat zilnic de armata de funcționari comuniști, care i-au furat tot ce strînsese și el, cu puterea mîinilor lui, nu ai înghițit umilințe nemăsurate.
(Ca să nu mai pomeensc de copilăria mea, înspăimîntată de veșnica apariție a perceptorilor în curtea noastră săracă.)

Fă-o matale, dacă te lasă simțul dreptății, să te amesteci cu tăunii!
Reechilibrează-te matale, dacă poți merge pr frînghia compromisului!
Fă matale asta!
Eu și cu tata, nu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 12:56:17
         
 
  "Eu sustin ca singura diferenta notabila dintre noi este ca, in timp ce dumneavoastra sunteti angajat politic, eu sunt doar angajat civic.
Altfel spus, eu pot fi si obiectiv in evaluari." (aferel)

Dar ce te faci, maiorule, că eu care nu sunt nici angajat politic, și nici civic, dar, mai ales, angajat la organe, pot privi și mai obiectiv decît tine. Care știși, evident, atît de obiectiv, încît aș propune să fii numit Marele Obiectiv, prin care privesc organele la viața noastră.
Că povestea cu ascultatul este deja căzută în desuetitudine.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 12:14:13
         
 
  Altfel spus, dumneavoastra sustineti ca, beneficiind de o vedere a intregului, puteti face alegerea dintre doua rele, fapt care v-a determinat sa ramaneti pe partea stanga, in timp ce eu, blocat fiind pe partea dreapta, pot vedea doar raul de pe partea stanga.
Eu sustin ca singura diferenta notabila dintre noi este ca, in timp ce dumneavoastra sunteti angajat politic, eu sunt doar angajat civic.
Altfel spus, eu pot fi si obiectiv in evaluari.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 10:18:12
         
 
  Domnule Florian,

Sigur că vom rămâne disociați. Și sunt la fel de sigur că, dacă viața ne va pune unul în fața celuilat nu ne vom da cu bâta în cap ci, sper, civilizat, vom da mâna și vom putea continua polemica. Și vă asigur, cu timpul, veți ajunge la multe din vorbele mele.

Știți ce ne diferențiază acum. Patima. Eu am puterea să văd răul. Domnia voastră numai răul dintr-o parte. Dar să fim sănătoși. Vă veți da seama de aceasta mult mai repede decât vă imaginați. Și știți de ce? Pentru că adevărul așteaptă! Numai minciuna se grăbește!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 10:01:08
         
 
  Domnule Nicolae Tudor,

Vă înțeleg revolta. Dar, așa cum negați intelectualii, putem nega pe oricine. Inclusiv, global, cetățenii. Pentru că, vă mai spunem și altă dată, oamenii nu sunt îngeri. NICIUNUL. Nici eu, nici domnia voastră și nici oricine altcineva. Știți ce s-ar alege din România dacă s-ar produce acea demisie totală despre care vorbiți și care insidios și manipulatoriu, v-a fost indusă dumneavoastră și nu numai? PRAFUL. Praful domnule coleg. Și repopularea ar fi gata. Credeți că englezii, americanii, israelienii, etc. ei și guvernele lor sunt sfinți? Însă așa cum sunt, găsesc forța să pună mai presus de orgoliul propriului ego, misiunea înălțătoare a păstrării neamului lor. Și nu se dau în lături de la nimic. De la cele mai murdare și abjecte mijloace. Vă mai amintiți, ca să dau doar un exemplu, armele biologice ale Irakului? Am fost singurul aici care s-a delimitat, atunci, de acest pretext care a permis americanilor să acceadă la petrolul irakian. Vă reamintesc, domnule coleg, ce spunea Adenauer: toți trăim sub același cer! Dar nu toți avem același orizont!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 09:56:24
         
 
  Domnule Cristescu, se pare ca vom ramane asa, disociati, dar asta nu presupune ca suntem invrajbiti. Corect?
Lumea academica, pardon, lumea intelectonilor nu se disociaza de cei alesi in mod democratic atat timp cat acestia sunt oameni cinstiti. Sa nu uitam ca si Ceausescu era ales de o larga majoritate. Unde mai pui ca Elena ceausescu a fost mai titrata decat actualul premier.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 09:53:31
         
 
  Mă disociez de ce spuneți, distinse coleg.

Ponta și ai lui, au reușit, în nici două luni, să stopeze prăbușirea, să redea speranța, să impună respectarea legii și să încerce să repare ce au stricat pedeliștii și oamenii lor în ultimii ani. Și românii au observat acest adevăr și l-au certificat în 10 iunie. Și îl vor recertifica la generale.

La o emisiune TV, moderatoarea m-a rugat să menționez un motiv pentru care sunt mulțumit de prestația USL (știți că m-am implicat direct în susținerea accederii USl la guvernare) Din multitudinea de motive am ales primul: lipsa aroganței, obrăzniciei și sfidării.

Așteaptau bieții jurnaliști în frig, ger, căldură, etc. cu orele, ca reprezentanți ai cititorilor, lideri PDL! Și aceștia, când apăreau, spuneau cu o infatuare de nedescris: două întrebări! Da cine sunt ei să se comporte astfel când sunt plătiți din bani publici? Stai și răspunzi la toate întrebările că nu ești dumnezeu și nimeni nu te-a obligat să ocupi funcția de premier, președinte! Ceea ce nu se mai întâmplă acum.

Ei bine și numai acest motiv și justifică schimbarea. Dar acesta este, cum zice românul, floare la ureche! Marile tunuri, din cauza cărora nu are România bani, ies la iveală unul câte unul. Și este abia începutul. Poșta, băieții deștepți din energie, băncile din parcuri, patinoarele, telegondolele, angajarea amantelor portoclii, salariul domnului Anastase, etc. Acestea sunt grosul și fondul.

Știu și am fost foarte clar: plagiatul nu este de acceptat. Dar care este ponderea acestui rău în răul general din care v-am menționat câteva exemple? Nu cumva nu mai vedem pădurea din cauza unui ciulin?

Ceea ce subliniam eu, în intervenția de mai sus, este că această luptă "care pe care" este distrugătoare. Nu credeți că și o diplomă de ofițer marin obținută prin încălcarea legii (fișa medicală era obligatorie și eliminatorie) ar trebui retrasă? În stilul acesta nu va mai rămâne piatră pe piatră din România domnule coleg.

"atacurile si urgia pe care plagiatorii le-au declansat impotriva intelectualilor, a oamenilor cu stiinta de carte, si incercati sa stabiliti cine vor fi viitorii emigranti." Aveți o viziune total deformată asupra interpretării faptelor. Intelectonii despre care vorbiți, nu-i confundați cu intelectualii, au făcut mare rău României iar întronarea legii și oprirea robinetelor prin intermediul cărora sunt stipendiați este necesară. Aceasta nu înseamnă atac și urgie. Ci respectarea legii, a valorilor democratice și a României! (Luați notă, domnilor care monitorizați acest site și informați-vă superiorii exact și adevărat. Cu puneri între ghilimele și trimiteri. Numai astfel patria vă va iubi. Și vă veți putea privi dimineața în oglindă când trebuie să executați rasul regulamentar. Nu rasul de oameni onești și patrioți!)

Cred că se impune de urgență o rectificare bugetară și redimensionarea bugetelor, inclusiv al președenției, potrivit prerogativelor.

Domnule coleg, regret că nu puteți fi rezonabil. În democrație se guvernează pe bază de majorități. Ori dumneavoastră contestați dreptul majorității de a guverna, atunci când acea majoritate nu vă este pe plac. Aceasta reprezintă expresia antidemocrației!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 09:43:45
         
 
  vreti impacare? semnul sa il dea intreaga clasa politica prin demisia in bloc. refuz sa fiu condus de oameni care copiaza si mint cu nerusinare,acestia nu au ce cauta in fruntea tarii. adevaratii intelectuali, daca o exista vreunul - si ma indoiesc profund ca avem intelectuali (adica oameni care, dincolo ca sunt toba de informatii, au si inteles si aplica pentru viata cetatii cele ce stiu)- devin complici prin tacere si acceptare a impostorilor.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-07-01 09:38:23
         
 
  Înarmați cu “legitimitatea” dată de alegerile locale și cu “legitimitatea” dată de traseismul din Parlament, noua guvernare s-a pus pe treabă. Și, ca un disc stricat, aceast㠓legitimitate” e invocată de fiecare dată cînd noua nomenclatură mai dă cîte un rateu. Și un nou rateu, urmat de un alt rateu ce anunță un nou rateu. De parcă românul de rînd, încredințat cu folosirea ștampilei de vot, a decis schimbarea unor hoți cu alți hoți, mai ‘legitimi”. - Alexandru Cristorian: Opriti caruselul noii nomenclaturi. Vreau sa cobor!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 09:15:47
         
 
  The Economist: "​Andrei Marga a fost incapabil sa prezinte agenda oficiala" cu care Romania a mers la Bruxelles  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 09:11:08
         
 
  Domnule Cristescu, sunt in acord cu dumneavoastra ca trebuie sa reconstruim ceea ce au distrus comunistii din '46 si pana astazi, dar trebuie sa construim pe cu totul alte temelii. Invrajbirea despre care vorbiti nu este a celor care doresc sa construiasca, desigur, pentru ca proiectul acestei constructii a demarat deja. El exista si poarta amprenta civilizatiei occidentale. Daca discutam despre cele peste doua milioane de romani care au ales sa isi urmareasca destinul in lumea civilizata, trebuie sa discutam si despre ceilalti, cei care au ales sa ramana in tara si sa intretina atmosfera care i-au determinat pe primii sa isi paraseasca vatra. In fond, daca Ponta si ai lui au reusit sa distruga in doua luni mai mult decat au construit toti ceilalti in ani buni de zile, sansele ca diaspora sa isi regaseasca drumul de intoarcere este nula. In marea lor majoritate, cei care au ingrosat diaspora romaneasca sunt oameni instruiti sau meseriasi priceputi, oameni harnici si demni, oameni care si-au castigat recunoasterea propriei valori si in tarile adoptive. Invrajbitii, ca despre ei discutam, asa au fost toata viata lor, niste toape provinciale cu pretentii de doctori docenti.
Priviti, va rog, la atacurile si urgia pe care plagiatorii le-au declansat impotriva intelectualilor, a oamenilor cu stiinta de carte, si incercati sa stabiliti cine vor fi viitorii emigranti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-01 09:08:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE