FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
genuneanu cere demisia doctorului Ponta!
Text postat de Dumitru Cioaca
De curad revista pedelista de stinta "Nature" care apare in Anglia si cotidianul , tot pedelist, "Frankfurter algemeine Zeitung" care apare in Germania au publicat aproape concomitent niste studii comparative din care reiese ca teza de doctorat a premierului Ponta a fost furata, dar nu in intregime ci doar pe jumatate. Premierul Ponta a organizat imediat o conferita de presa in care a argumentat ca in spatele furtului nu s-ar afla domnia sa ci mana presedintelui Basecsu, dupa care pentru a arata ca nu se teme s-a dus in Afganistan pentru a da una sau mai multe lupte cu Talibanul. Uimit de vitejia oponentului sau presedintele Traian Basescu, fara ca sa scoata o vorba de autoaparare, a intins-o ca un las la intalnirea cu sefii de state ai Pietei Comune pe care incearca sa-i castige de aliati in razbelul civil din Romania de care nimeni nu se mai indoieste ca in curand se va declansa. Analizand situatia strategul genuneanu a ajuns la concluzia ca problema este mult prea grava pentru a nu se incerca o iesire din impas fara o varsare de sange politic de asemenea proportii. Problema care se pune este care dintre cele doua personalitati trebuie silita sa paraseasca puterea de buna voie si nesilita de nimeni inainte de declansarea unei conflagratii care nu ar aduce Poporului Roman decat noi si nenumarate suferinte intr-un moment cand el nu-si poate permite asa ceva fiind prea sleit de vechile suferinte. Tot romanul stie ca presedintele Traian Basescu este un mare hot, poate cel mai mare hot pe care l-a dat pana acum acest talentat popor. Maretia lui este data de faptul ca nu a fost niciodata prins furand. Daca ar fi sa-l judecam numai dupa acest criteriu ar merita sa stea la putere avand convingerea ca la intalnirea cu alti sefi de state care si ei sunt niste mari hoti care nu au fost prinsi ar pune Romania pe picior de egalitate chiar cu marile puteri. Dezavantajul presedintelui Basescu este varsta destul de inaintata care il predispune la pericolul de a fi prins. Hotia politica este o meserie extrem de grea care cere, pe langa o experienta indelungata, si reflexe instantanee caracteristice unei varste cu mult sub cea pe care o duce in carca presdintele Traian Basescu. Din acest punct de vedere doctorul Ponta ar fi mai bun, reflexele domniei sale sunt excelente dar, fiindca exista un mare dar, ce poti sa faci numai cu reflexele cand capotezi atat de lamentabil la capitolul experienta. La conferinta de presa domnul doctor Ponta a dat de inteles nu numai ca furtisagul in care este implicat domnia sa este opera lui Basescu, dar ca ar fi si primul furtisag in care el a fost implicat chiar inainte de asi da seama ca este vorba de o hotie a presedintelui Traian Basescu. Statisticile mondiale arata ca din hotii de rand numai unul din zece este prins la primul lui furt, iar din hotii politici numai unul din zece mi are aceiasi soarta. Cum poate un astfel de om sa apere interesele Romaniei peste hotare cand el nu a fost in stare sa fure decat 200 de pagini dintr-o teza de doctorat de 400 de pagini? Cum putem noi sa credem ca el ar putea sa fure ceva de care Poporul Roman are nevoie cand a declarat cu gura lui ca a furat jumatate dintr-o teza de doctorat de care nu avea nevoie? Imi veti spune ca a furat ceva de care nu avea nevoie numai pentru a-si forma mana, dar la acesta va voi raspunde ca din moment ce a fost prins la prima intindere de mana inseamna ca nu are nici un fel de mana pentru o astfel de meserie! Un om ca asta, daca il trimiti sa disscute cu prusianca Angela Merkel este in stare sa se intoarca acasa nu numai fara poseta doldora de euroi a nemtoaicei dar si fara orasele Brasov si Sibiu asupra carora ridica pretentii sasii repatriati in Germania de cel mai iubit fiu al poporului. Pe un individ ca asta daca il trimiti sa discute cu presedintele Ucrainei problema Insulei Serpilor, nu numai ca nu va reusii sa sterpeleasca nici macar un gustere de pe acest stravechi teritoriu romanesc pentru a-l readuce in patria mama, dar va pierde si toti serpii din Delta Dunarii care vor fi repatriati pe insula care le poarta numele asa cum pretinde cealovecul ucrainian, fara sa se gandeasca la decessul in masa al berzelor romanesti carora li se rapeste poate cea mai importanta sursa de subzistenta. Romania a suferi dea lungul istoriei ei destule dezastre diplomatice datorita faptului ca popoarele vecine erau conduse de hoti mai priceputi decat hotii nostri. Nu mai are nevoie de altele. Ceeace il descalifica pe doctorul Ponta dela postul de prim-ministru, nu este faptul ca este un hot, hoti sunt toti politicienii, ci faptul ca este un hot prins, deci un hot ratat. Parerea mea este ca doctorul Ponta trebuie sa-si dea imediat demisia si sa lase locul unui hot mai talentat care sunt convins ca nu va fi atat de greu de gasit. Pana atunci sa multumim lui Dumnezeu ca inca il mai avem pe Traian Basescu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce treaba are gelozia, Rechesan, nu pot fi gelos pe o marioneta, pe un om fara simtul responsabilitatii, fara discernamant.

ce vrei sa demonstrezi cu citatele luate de pe agonia anului 2003-2004? vezi tu acolo scris ceva care sa se apropie de badaraniile astea:

da' cînd se întîlnesc un moț d'ăsta cu moața lui știi ce iasă? diaree, nenică! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32

cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica? Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53""

Spune ce vrei sa demonnstrezi cu mesajele citate Rechesane?

Eu nu am nevoie sa fiu bagat in seama, tu esti singurul care ai fi in stare sa jefuiesti, sa plagiezi, sa minti sa inseli ca sa ti se dea atentie.

'Înseamnă exact ceea ce am scris.'
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-22 19:00:42

asta inseamna ca recunosti, ti-e rusine ca dincolo de toate cand te vezi prins u ocaua mica taci sau te ascunzi dupa tot felul de tertipuri de doi lei. Dar nu ai curaj sa o recunosti barbateste.
Pacat ca iti irosesti iata pe care o ai neincercand sa iesi din mocirla unei invidii sI duplicitati viscerale.

inca o data RUSINE!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-22 19:50:53
         
 
  răspund, Pușcă, e ultima dată cînd dau curs comédiei tale ieftine și a încercărilor disperate de a fi băgat în seamă.Înseamnă exact ceea ce am scris. Menționez încă odată că n-am cunoscut-o pe nevastă-ta sub niciun aspect(nici măcar biblic)așa că poți să-ți calmezi gelozia și să dormi liniștit.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-22 19:00:42
         
 
  în ceea ce te privește nu mai am nicio curiozitate. e suficient cît ai înfățișat. e bine că doamna nu e geloasă, avînd în vedere cîte poetese-ți dau tîrcoale...

danutza:)
pusca ioan gabriel
[20.Jul.05 08:05]
Danutza multumesc de apreciere,dar 'laurii' nu sunt astazi ai mei ci ai luminii pe care curcubeuul igerilor saraci mi-a trimis.-o.:)

pupic ptr Amad
pusca ioan gabriel
[23.Nov.04 22:21]
Amad , ca intotdeauna un inger plin de bunatate( de parca ar putea fi si altfel un inger )Amad poem plimbandu-se deghizat in 'ochi de zana' peste praful de noi..:) Multumesc de poezie Amad...ne mai gandim la bezele, mai consultam avocatul, economistul..sa vedem poate rezolvam treaba cu Aradul si de ce nu si cea cu inelele...:)

DORASAREI
pusca ioan gabriel
[09.Jan.05 10:43]
Sarut mana, imparatito!!! Ca de obicei blanda si buna si devreme acasa:) .Pupic si sa iti dea Dumnezeu dupa sufletul tau mare si frumos!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-22 17:40:45
         
 
  Raspunde Rechesan/Iovan/danrec intai CE SE INTELEGE DIN AFIRMATIILE TALE DE MAI JOS?

"mă lupulică uite cum e cu strateghia și pîrdalnica asta de tactică literară
În principiu, nu interesează pe nimeni cine ești și ce număr poartă la pantofi nevastă-ta
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-23 10:08:26

Singurul ridicol de aici tu ești Recheșan. Nu au mers celelalte modalități de de provocare și acum faci referiri la soția mea, în comentariile tale mizerabile?

Vezi că ai sărit dincolo de cal. Nu iți recomand să mai faci referire la familie.
Sub nici o formă, Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-23 21:27:13

da' cînd se întîlnesc un moț d'ăsta cu moața lui știi ce iasă? diaree, nenică! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32

cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica? Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53"

Imediat cum primes raspunsul pe care il eviti apeland la tot felul de tertipuri lase iti voi lamuri si nedumerirea ta seaca.

Pana una alta vad ca repeti ca un tonomat aceeasi intrebare care nu justifica faptul ca te legi jignitor de familiile celor care te contrazic.

RASPUNDE DACA NU ESTI UN om LIPSIT DE CEL MAI ELEMENTAR BUN SIMT, ACELA DE A RECUNOASTE CAND GRESESTE...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-22 16:55:00
         
 
  ce e de înțeles IGP din ceva atît de tranșant?

"Nu mai citesc de mult mizeriile domnului Pușcă. Să fii prins ca procedând incorect și tot tu să acuzi pe toată lumea și să deturnezi orice discuție aceasta ori este prostie ori profesionalism. Mediul în care mă învârt eu exclude astfel de exemplare sau le marginalizează.

Începând de astăzi domnul Ion Gabriel Pușcă nu va mai fi tolerat pe Europeea. Din motive igienice.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-27 13:59:01 "

Hai, tradu, interpretează, sfătuiește-ne, așa cum faci cu toate operetele literare care se freacă proteinico-lipidic de barbecue-l tău critic!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-22 13:22:06
         
 
  Ce s-a intamplat dle Rechevan-Iochesan sunteti oplesit de evenimente nu mai ai pe unde sa scoti camasa si alegi sub fusta bunicutei?

LA fel ca peia ai si tu un pasaj pe care il tot pui drept scut cand este vorba de a discuta barbateste:
peia are grataul si ititeii la care viseaza, tu in calitatea de copiator din lucrarile altora ai pararaful asta dintr-o discutie pe care nici nu ai inteles-o.

dle Recesan INCA NU ATI RASPUNS LA INTREBAREA CU CE DREPT SAU DIN CE MOTIVE rechesan-iovaniene ATI INSULTAT-O PE SOTIA MEA.
Iata dovada:

"mă lupulică uite cum e cu strateghia și pîrdalnica asta de tactică literară
În principiu, nu interesează pe nimeni cine ești și ce număr poartă la pantofi nevastă-ta
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-23 10:08:26

Singurul ridicol de aici tu ești Recheșan. Nu au mers celelalte modalități de de provocare și acum faci referiri la soția mea, în comentariile tale mizerabile?

Vezi că ai sărit dincolo de cal. Nu iți recomand să mai faci referire la familie.
Sub nici o formă, Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-23 21:27:13

da' cînd se întîlnesc un moț d'ăsta cu moața lui știi ce iasă? diaree, nenică! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32

cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica? Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53"

Raspunde stimate Rechesan, tu, cel care vrei sa fii considerat mentor, scriitor cu experienta, tu care vrei sa ti se citeasca lucrarile le care le construiesti pe scheletul poemelor unor oameni care stiu ce este poezia. Indrazneste, stimate copiator sa raspunzi. Dpa ce primesc raspunsul voi mai aduce si alte dovezi -daca mai este nevoie- ale modului in care tu si Peia ii hartuiti in permanenta pe cei care vor sa vada si altceva pe europeea decat doi indivizi care marcheaza ci instinct canin tot ce le-ar putea intunecastralucirea egoului lor de princi de grupa mica.

Raspunde Rechesan Iovan, raspunde ca abia de acum incepem sa aratam ine este individului Iovan/Rechesan/danrec bun prieten de injurii cu Peia, alt specimen de colectie care, macar, nu plagiaza.

Vezi Peia ca n-am pus niste virgule. CAUTA!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-22 12:36:51
         
 
  d-le Cristescu, personal am considerat la momentul respectiv că acest anunț e prea dur și definitiv:

""Nu mai citesc de mult mizeriile domnului Pușcă. Să fii prins ca procedând incorect și tot tu să acuzi pe toată lumea și să deturnezi orice discuție aceasta ori este prostie ori profesionalism. Mediul în care mă învârt eu exclude astfel de exemplare sau le marginalizează.

Începând de astăzi domnul Ion Gabriel Pușcă nu va mai fi tolerat pe Europeea. Din motive igienice.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-27 13:59:01 "

Acum citind aceste injurii evidente

"dle Peia si tu, RecheSan, tupeul nesimtit de care dati dovada este demn de cea mai joasa treapta a spitei umane.
dle Peia, se pare ca superficialitatea si lipsa de curaj sunt definitorii pentru comportamentul dvs.
dle Rechevan sau Iochesan, indiferent cum m-as fi laudat cu familia mea, nu exista nicio lege a compensatiei care sa va permita sa jigniti O FEMEIE pe care nici nu o cunoasteti."

IGP dixit

înclin să vă dau dreptate, dar haideți să o facem regulamentar, după amendamentul 1.1.

 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-22 10:05:33
         
 
  dle Peia si tu, RecheSan, tupeul nesimtit de care dati dovada este demn de cea mai joasa treapta a spitei umane.
dle Peia, se pare ca superficialitatea si lipsa de curaj sunt definitorii pentru comportamentul dvs.
dle Rechevan sau Iochesan, indiferent cum m-as fi laudat cu familia mea, nu exista nicio lege a compensatiei care sa va permita sa jigniti O FEMEIE pe care nici nu o cunoasteti.

De fapt ce sa mai vorbim daca ne uitam la modul cum tratati femeile pe aici. Halal comportament. Voi transformati ceea ce ar trebui sa fie un sait literar intr-o cloaca de bascalie suburbana. Asta este nivelul deocamdata.

SA VA FIE RUSINE!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-22 09:08:59
         
 
  Vasi,
Ai apărut și tu, dragă?
Ai ieșit la interval?
Ai primit ordin pe unitate să combați?
Marta din post mai lipsea.
Te-ai luat deja de mînuță cu cioacă?
Ia-te și cu pușcă, poate puneți de veo serată literară, ceva: tu reciți, cioacă dansează iar pușcă ține hangu! Cu piciarele, în podele. Aveți doar grijă să nu cadă coșmelia pe voi! Că pușcă e cam subțirel, îl bate vîntu, săracu de el. Mă rog, uraganu, am vrut să zic, și anume Katrina! Cum, nu bate pe aici? Atunci e nasol! Va fi cutremur!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-21 20:16:43
         
 
  "rog pe cel aflat la butoane sa valideze comentariile si textele mele postate azi dimineață, sau măcar să explice motivul cenzurării, cu aceeasi viteza si eficiență cu care a validat încîntătoarea și delicata conversație a mereu tînărului maestru catrenist Mitică cu mereu vioaia autoare Vasilica!"

(Gh. Recheșan)

onorabile coleg, îți reamintesc că domnul Mitică și doamna Vasilica au nivel de postare directă. în ce privește textele și comentariile postate de domnia ta azi dimineață, rog detalii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-21 19:47:27
         
 
  pușcă nu găsesc articolul în care te lăudai cu familia reușită pe care o ai, știu exact cum suna, dar probabil textul în subsolul căruia era a fost șters. oricum nu-mi pierde vremea să te citez, 80% din comentariile-ți "elaborate" conțin insulte, am găsit fără să-mi propun un citat interesant care te privește direct:

"Nu mai citesc de mult mizeriile domnului Pușcă. Să fii prins ca procedând incorect și tot tu să acuzi pe toată lumea și să deturnezi orice discuție aceasta ori este prostie ori profesionalism. Mediul în care mă învârt eu exclude astfel de exemplare sau le marginalizează.

Începând de astăzi domnul Ion Gabriel Pușcă nu va mai fi tolerat pe Europeea. Din motive igienice.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-27 13:59:01

mai e ceva de comentat sau te recomand unui chiropractician?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-21 17:34:33
         
 
  "eu vorbeam despre ceea ce faci și-nvîrți pe europeea.."

dle Recesan Iovan asta iti eplicam in pasajul de mai jos. Il repostez poate intelegi:

Internetul este -ca sa folosesc terminologia utilizata in aria ta de interes, dle Iovan- un spatiu in care zvonistica si scenariile raspandacilor sunt ca la ele acasa. Asa ca poti fi indus in eroare daca te raportezi la o singura sursa de informare -cum faci tu, mai ales cand insulti familiile celor pe care nu ii poti 'cafti'- ca sa folosesc exemple din vocabularul tau favorit-) altfel.

Pe cale de consecinta doar semidoctii nu au un sistem de triere al informatiilor de pe internet(metaforic vorbind, desigur, ce credeai?).

Astept sa vad ca ai coloana vertebrala.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-21 17:07:23
         
 
  Cu ce mi-am expus eu familia dle Rechesan?
Ai curaj sa demonstrezi asertiunea aceasta?

Si dupa aceea raspunde stimate, ce inseamna remarcile de mai jos si cum pot fi ele calificate altfel decat un atac murdar, care demonstreaza din ce aluat este facut cel care le-a scris si publicat intr-o 'disputa' zice-se pe un sait literar?

"mă lupulică uite cum e cu strateghia și pîrdalnica asta de tactică literară
În principiu, nu interesează pe nimeni cine ești și ce număr poartă la pantofi nevastă-ta
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-23 10:08:26

Singurul ridicol de aici tu ești Recheșan. Nu au mers celelalte modalități de de provocare și acum faci referiri la soția mea, în comentariile tale mizerabile?

Vezi că ai sărit dincolo de cal. Nu iți recomand să mai faci referire la familie.
Sub nici o formă, Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-23 21:27:13

da' cînd se întîlnesc un moț d'ăsta cu moața lui știi ce iasă? diaree, nenică! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32

cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica? Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53"

Raspunde stimate Rechesan, tu, cel care vrei sa fii considerat mentor, scriitor cu experienta, tu care vrei sa ti se citeasca luccrarile .
Ai CURAJ? Demonstreaza! Raspunde.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-21 16:53:06
         
 
  pușcă, calmează-te, eu vorbeam despre ceea ce faci și-nvîrți pe europeea...înafară de a poza ridicol într-un soi de "culturalist-promotor corporatisto-liber schimbist(free lancer cu target chiolhane literare)Anvergura uluitoare a vieții tale-n privat nu mă interesează nici cît interesează pe Boc talonetele care-i elongheză statura. Ți-am atacat familia? ești ridicol, tu ai expus-o lăundîndu-te cu ea, de parcă ai fi singurul bărbat căsătorit, fericit și cu progenituri...jalnic, domle, au nu știi că geniile îs asociale? serios vorbind, ar trebui să adopți altă tactică...așa, modest, cu bun simț ca pe vremea cînd "cerșeai" texte pt zipp, erai mult mai convingător în demersurile de editor, promotor, etc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-21 15:20:35
         
 
  "io NU RAPORTEZ decît ce văd...în cazu' lu' matale o imensă și nesusținută, prin nimic literar sau cultural, aroganță, o arhivă europeică pauperă de i se văd coastele"

Stmate Iovan, iti reamintesc ca am mai discutat asemenea probleme si v-am mai spus ca nu este bine sa ne raportam judecatile in diverse situatii utilizand doar informatiile de pe internet.
Internetul este un spatiu de depozitare al mai multor categorii de informatii despre diverse lucruri, dar pe internet informatia poate fi prezentata de surse autorizate, certificate stiintific (vezi saiturile bibliotecilor online) dar si de persoane fizice cu o cultura generala indoielnica. Internetul este -ca sa folosesc terminologia utilizata in aria ta de interes, dle Iovan- un spatiu in care zvonistica si scenariile raspandacilor sunt ca la ele acasa. Asa ca poti fi indus in eroare daca te raportezi la o singura sursa de informare -cum faci tu, mai ales cand insulti familiile celor pe care nu ii poti 'cafti'- ca sa folosesc exemple din vocabularul tau favorit-) altfel.

Pe cale de consecinta doar semidoctii nu au un sistem de triere al informatiilor de pe internet(metaforic vorbind, desigur, ce credeai?).

Cat despre contul meu de pe europeea, dle Iovan, ce sa zic, iti las placerea sa hotarasti cum se numeste cel care trage concluzia ca nu exista cocosi pe lume deoarece el nu vede, in gradina lui, decat gaini pestrite.

Cum am mai spus nu ma intereseaza productiile tale IovAN Rechesan si orice inversunare de a ta in a scrie despre mine -indiferent cum- ma avantajeaza, pentru ca oamenii verifica sa se convinga de adevarul spuselor tale, si, uite asa, isi dau seama ca unul ca tine sau ca Peia vorbesc doar ca sa aiba ce face si numai din inchipuiri. Asa va scade credibilitatea cu fiecare incordare a intentiei denigratoare.
Dar vorba lui batu Gheo: "la ce e buna si credibilitatea asta? iti da de mancare? Iti plateste corentu? Iti aduce pensia mai devreme acasa? - Nu! - Pai vezi?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-21 13:59:38
         
 
  Dumitru, m-ai facut sa rad in hohote!
P.S. Unul s-a "deconspirat"!E gelos pe dialogul nostru!:)))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-21 13:18:45
         
 
  Doamna Vasilica, ati observat? Cum am folosit persoana intaia cum a dat buzna peste noi cronicarul Rechesan! Cu toate ca i-am spus ca noi nu suntem buni pentru cronicile de scandal ale domniei sale.

p.s. anti-cronicaresc:
Paparazistule!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-21 13:18:18
         
 
  Vasilica, gata mi-am revenit. Si acum despre regula mea generala: eu cand intalnesc o fata care imi place ii vorbesc la persoana doua numai pana se sparge ghiata. Dupa ce s-a spart ghiata ii vorbesc numai la persoana intaia. Insa asa cum sunt reguli exista si exceptii. Daca dupa spartul ghetii iubitul fetei ne surpride intr-o pozitie destul de incomoda dar extrem de placuta, folosesc din nou persoana doua care este cea mai buna dovada ca intre noi nu s-a intamplat absolut nimic.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-21 13:11:33
         
 
  rog pe cel aflat la butoane sa valideze comentariile si textele mele postate azi dimineață, sau măcar să explice motivul cenzurării, cu aceeasi viteza si eficiență cu care a validat încîntătoarea și delicata conversație a mereu tînărului maestru catrenist Mitică cu mereu vioaia autoare Vasilica!
:)Audaces fortuna juvete...pardon, juvat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-21 12:57:20
         
 
  Dumitru, am o intrebare pentru tine pe care ti-o pun cu nedumerire: de ce te adresezi cu persoana a doua plural cu mine, cand mai ieri, alaltaieri, ne adresam unul, altuia, cu Dumitru si Vasilica?
Multumesc ca te bucuri de trecerea mea: inca exist, Dumitru, trec mai rar pe Europeea si citesc, iata, din cand in cand mai las cate un comentariu...
Cu placere am citit textul tau. Toate cele bune!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-21 12:47:32
         
 
  IPG,
stimabile, io NU RAPORTEZ decît ce văd...în cazu' lu' matale o imensă și nesusținută, prin nimic literar sau cultural, aroganță, o arhivă europeică pauperă de i se văd coastele, plus o poză de culturnic majur înțepat în...dos de oareșce reminiscențe marțiale. continuă-ți defilarea că te voi lua de model pt un "pastel de gen", ceva de soiu' moș teacă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-21 12:41:18
         
 
  Doamna Vasilica
Nichi nu stiti cat de mult ma bucur sa va revad printre noi! Bine ati revenit! Cat despre text facem si noi ce putem si numai din cand in cand, asa cum s-a intamplat acum cand pe sub nasucul a toate adulmecator a inceput sa-si plimbe pulpitele o fatuca. E tanara, frumusica foc, are doctoratul si daca nu se marita de curand cu puterea cred ca asi fi luat-o eu de amanta.

p.s.
Multumesc de aprecieri.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-21 12:29:07
         
 
  Un text scris inteligent, cu intuitie, avand in vedere ceea ce se petrece la ora acuala.
"Problema care se pune este care dintre cele doua personalitati trebuie silita sa paraseasca puterea de buna voie si nesilita de nimeni inainte de declansarea unei conflagratii care nu ar aduce Poporului Roman decat noi si nenumarate suferinte intr-un moment cand el nu-si poate permite asa ceva fiind prea sleit de vechile suferinte."
Felicitari, Dumitru!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-21 11:36:21
         
 
  dle IovAn dar ti-am spus de mai multe ori: iti ignor 'lucrarile' asa ca este normal sa ma consideri ignorant.

cu simpatie pentru momentul in care vei fi ridicat in grad,drag si stimat... slt IovAn de la serviciul RT (raporteaza tot)

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-21 02:38:21
         
 
  pușcă atitudinile și deprinderile cazone nu mor niciodată. adevărul e că ești într-adevăr un ignorant.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-20 22:57:49
         
 
  dle IovAn sa inteleg ca va deranjeaza adevarul?

"(singura revanșă realizată e faptul că-l cafteam în mod repetat cînd eram tr-ist pe comandantu' de batalion, maioare Zaharia adu-ți mărturia)" D IovAn

cafteam, cafti, caftesc I. v. t. a bate, a lua la bătaie II. v. r. a se bate, a se încăiera


"recunosc trebuie o erată acolea. la șah îl cafteam pe apevist, da' ce credeai." D Iovan

C CREDEAM? Pai, ce am spus: ca e omisiune!

Sau te referi la afirmatia "Ignor tot ceea ce provine de la oameni fara coloana vertebarala care mi-au insultat familia." Pai nu asta ai facut dle Iovan? Sau ai uitat? Eu ignor lucrarile a 3 oameni de pe acest sait. Dvs sunteti AL DOILEA dintre ei. Va deranjeaza? Atunci nu avti decat sa semnati in rubricile de publicitate la pateu antefrig și in menu-urile restaurantelor poate doar asa va voi citi. Desi e mai convevabil sa schimb restaurantul.

"adevărul e că nu cred" D IovAn

Adevarul este ca nu prea ma intereseaza adevarul dvs si ceea ce credeti despre el chiar daca, repet, bateti pas de defilare intre casa scanteii si jilava timp de 12 ani 12 luni, 12 zile si 12 nopti si 12 ore.

rupeti randurile.

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-20 22:36:37
         
 
  pușcă, redimensionează-ți oleacă prezumțiile și limbajul, nu suntem într-o crîșmă, rebarbativule. adevărul e că nu cred că citești altceva decît rubricile de publicitate la pateu antefrig și menu-urile restaurantelor, unde, vorba lui peia se defășoară chiubahalele...pardon, evenimentele tale culturale!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-20 20:54:20
         
 
  dle slt IovAn intrebati pe onor Liviu S Bordas, avocat de profesie liberal: minciuna prin omisiune tot declaratia falsa se numeste si de regula o practica sugubetzii carora le lipseste acea structura osoasa care tine corpul biped drept

aviatie inamica la joasa inaltime.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-20 19:56:18
         
 
  dle sublocotenet Iovan PUTETI SA bateti pas de defilare intre casa scanteii si jilava timp de 12 ani 12 luni, 12 zile si 12 nopti ca tot nu citesc ce scrieti.

Ignor tot ceea ce provine de la oameni fara coloana vertebarala care mi-au insultat familia.

Si ca titlu informativ ca sa aveti ce "turna" mai departe: am fost invitat la Ipotesti dar am refuzat invitatia deoarece am un cenaclu de coordonat. Daca nu stiati se intampla din cand in cand la Biblioteca Nationala a Romaniei. Va pot asigura ca nu veti fi invitat niciodata sa cititi acolo. Chiar daca bateti pas de defilare intre casa scanteii si jilava timp de 12 ani 12 luni, 12 zile si 12 nopti

rupeti randurile.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-20 19:51:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Cioaca, bați cîmpii..."
(Dragoss Iovan)

Stimate domnule cronicar Dragos Iovan,
Nu mai incercat sa abateti atentiaa cititorilor cu diversiuni. Ce se asteapta de la dumneavostra este o cronica pe masura taalentului dumneavoastra care sa arunce adevarata lumina asupra ultimelor evenimente. Daca nu vreti sa o faceti pentru generatia noastra ganditi-va cel putin la generatiile viitoare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-20 19:45:27
         
 
  Cioaca, bați cîmpii...avînd în vedere că te afli într-u cenaclu socio-politico-literar faptul nu e atît de grav.grav e că-i bați dijaba și fără haz.punct.
da, d-l maistru militar pușcă,recunosc trebuie o erată acolea.la șah îl cafteam pe apevist, da' ce credeai.îi intrase pe sub cașchetă ideea că e șahist, dar de fapt nu știa decît să mute, la capitolul strategie era novice. da' ce atentă e persoana lu' matale cu tăt felu' de flecăreli...mai bine mi-ai citi textele alea pe care le disprețuiești fără să fi citit complet vreunul. la loc comanda!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-20 19:06:26
         
 
  "... în fine, vă avertizez a nu știu cîta oară că ignorați punctul 1.1 al amendamentelor regulamentului europeic."
(Dragos Iovan)

Stimate domnule Dragos Iovan
Dintr-un studiu juridic destul de extins al juristului Liviu S. Bordas dedicat in intregime punctului 1.1 al amendamentului reiese clar ca ceva o parere care corespunde realitatii nu constituie o insulta ci o observatie stiintifica. A spune unui caucazian ca are ochii oblici in timpul unor dezbateri filozofice aprinse nu constituie o insulta chiar daca din filmul documentar care a imortalizat epocala desbatere reiese ca ochisorii cu pricina nu au stat in aceasta pozitie tipic asiatica decat cateva zecimi de secunda, sustine marele jurist. Asa cum a spune unei vadane ca are poponeata frumoasa nu constituie o insulta ci o constatare stiintifica dovedita fara drept de apel atata timp cat dupa respectiva poponeata se se zgaiessc si ochii altor magari, as adauga eu. Insasi marele Mao Tse Tzedung, cat a fost el de Mao Tzedung a fost facut cu ochii oblici fara ca el sa se supere vreodata pe mamicuta lui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-20 18:37:25
         
 
  "(singura revanșă realizată e faptul că-l cafteam în mod repetat cînd eram tr-ist pe comandantu' de batalion, maioare Zaharia adu-ți mărturia)"

dle IovAn, gluma asta pastrati-o, va rog, pentru serile cu bere si seminte de la carciumioara de pe Magura. Cine va inchipuiti ca va crede ca ati lovit acum 35 de ani un ofiter - in mod repetat, cu intentie si nu aveti inca plamanii perforati de 15 ani de batalion disciplinar la Caracal. Ca sa nu mai spun ca il si invitati pe om sa depuna marturie. Daca avea 40-50 de ani acum 35 cam de cata vreme nu mai respira omul daca media de viata este de 70 de ani?

O mai dam, pe aici, in pieptobataisme, dar gogonatele le trecem tot la muraturi. Asa ca reveniti cu o chestie mai putin umflata din gogosistica memorialisticii iovanian-rechesiana.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-20 16:45:28
         
 
  stimabile genuneanu, cînd privesc spre genunea gîndirii lu' matale, vizibilă prin textele căznite, siluind la fiecare frază gramatica, m-apucă un căscat mo umetal de plictis. ce să combați? vorba aia, la ce chichirez gîlceva cînd nema literatura... în fine, vă avertizez a nu știu cîta oară că ignorați punctul 1.1 al amendamentelor regulamentului europeic. eu m-am referit acilea la text nu la persoana domniei-voastre(respectabil membru al diasporei californiene, tată, bunic, stîlp al societății de consum, epitrop al bisericii de rit ortodox din SUA)în timp ce comentariul dumneavoastră mă împroașcă din nou cu zoaie:"maoist" e o insultă oricum am lua-o! să vă ierte MaoTzedung, că de trăia, plantați acuma orez în frisco și pe malibu, nu stăteați cu buricu-n sus la soare!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-20 14:08:37
         
 
  Stimate domnule Rechesan
De asta l-am si facut ata de slab si agramat, pentru a va provoca pe dumneavoastra sa produceti unul mai de zile mari. Nu are nici o importanta daca este pentru doctorul Ponta sau impotriva lupului de mare. Numai sa fie!

p.s.
Dumneavoastra comunist? Nici vorba! Dupa felul cum va inclinati ochi cand priviti la adversari mai degraba maoist!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-20 13:37:04
         
 
  n-am citit de multă vreme o flecăreală mai agramată, lipsită de haz, imaginație și ironie veritabilă(nu bășcălău searbăd).
Poate să mă-nfiereze AF drept comunist(dacă găsește vreun carnet roșu pcr în familia mea io-l înghit cu tot cu copertă)nostalgic (pe europeea singura nostalgie e că n-am primit commuri la satira http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=38747) sau revanșard(singura revanșă realizată e faptul că-l cafteam în mod repetat cînd eram tr-ist pe comandantu' de batalion, maioare Zaharia adu-ți mărturia)dar dacă ăsta e text literar, Gorjul e al 51 stat federal al USA, Băse, căpitan la 15 ani, iar europeea...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-20 13:15:45
         
 
  :) Ce sa mai spun? Textul de mai sus este varianta originala sau cea plagiata?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 13:06:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE