FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cred
Text postat de Ion Gabriel Pusca
ca am ostenit sa vad in permanenta aceleasi si aceleasi orgolii neostoite batand -fara suparare- apa-n piua.
Am citit un text al dlui Bordas -sub care nu am scris pentru a evita 'sansa' de a fi inteles gresit:
Oameni buni, treziti-va, de 15 iunie va aruncati petarde in ochi singuri?

pe 15 iunie prof Sabau Mircea este batut de mineri in timp ce mergea la M.N.L.R. sa verniseze o expozitie dedicata poetului national Mihai Eminescu (am documente, foto, reportaje, declaratii de la M.I., certificat medico-legal).
pe 15 iunie Cezar Ivănescu a fost bătut crunt de mineri in timp ce se depalsa la aceeasi manifestare dedicata poetului national M Eminescu- a se retine ca maestrul a fost boxer, campion national de mai multe ori si desi ar fi putut sa se apere nu a facut-o (am documente, foto, reportaje, declaratii de la M.I., certificat medico-legal).


Azi-pardon ieri- de 15 iunie in loc sa va aduceti aminte frumos de Eminescu, oi va paruiti care mai de mare ca partidul celulalt a chemat minerii, au fost 230, nu 129, de victime .

Grea metafora viata asta. E 16 iunie, au trecut 123 de ani si o zi de la asasinarea Poetului NATIONAL Mihai Eminescu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dle Bordas, observati, va rog, ca nu este niciun fel de pumn (inmanusat sau nu!) deoarece afirmatia mea este o sugestie pe care, inteleg, dvs o refuzati. Sau orice sugestie pentru dvs este un 'pumn în gură'? Sa fiti dvs sanatos, eu am recitat poemul respectiv vineri, 15.o6. In rest nu commentez, deoarece se pare ca sunteti de partea ciomagarilor. E nu ostenesc decat atunci cand observ prostia ridicata la rang de opinie.

*

Da, dle Peia, am fost la pescuit! Am pescuit, am si cumparat peste (somnul de Dunare si salaul nu se prind la undite), am recitat si "Rugaciunea unui dac" -atunci cand a trebuit- am discutat despre ea -deoarece nu am fost singur acolo- am fript si crapceni pentru ca asa e datul, in genere, am facut in doua zile mai multe lucruri decat faceti dvs intr-un an.

"recită tu [...] în limba spargă, în care scrii deobicei." dle Peia, ca intotdeauna ma dezamagiti si -mai mult- dati dovada de lipsa de cultura generala si de imaginatie dar nimeni nu va poate invinui: de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-17 20:33:51
         
 
  Domnule Pușcă, dacă ați ostenit, luați o pauză. Nu vă obligă nimeni să purcedeți la eforturi la care nu faceți față.

De ce să încercăm noi să recităm? Nu ar fi mai bine să încercați domnia voastră să recitiți?

Tehnica asta, a pumnului în gură, menită să ne oblige să discutăm doar ceea ce doresc alții, îmi cam displace. Chiar dacă pumnul se vrea înmănușat în nobila preocupare pentru soarta celor ciomăgiți de mineri sau pentru amintirea poetului național.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-16 13:31:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Du-te, măi pușcă, și pescuiește, du-te!
Acesta fiind, desigur, un semn că ești extrem de pătruns de ceea ce predici mai sus.
Pescuiește, tată, pescuiește și recită tu Rugăciunea aia, în limba spargă, în care scrii deobicei. În mod cert vor sări peștii la tine-n luntre, pătrunși de reverberațiile tonului tău magnanim, și veți face împreună un montaj literar demn de chila...balele literare, la care te pricepi de minune. După aia, poți să frigi crăpcenii liniștit, adaugînd astfel alte cîteva kile de poeme la alcătuirea ta pantagruelo-metaforică!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-16 08:17:57
         
 
  ps
nu pot raspunde eventualelor interpelari pana luni deoarece sunt la Harsova la o partida de pescuit pe Dunare. Dar puteti vedea pe TvR Cultural, pe 16.06.2012, orele 07.00 (a doua stire) sau pe Money Channel, joi de la orele 15.oo, niste emisiuni. Poate intelegeti ca decat sa va zdrobiti metacarpienele distale de tastaturi mai bine recitati 'Rugaciunea unui dac'.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-06-16 03:16:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE