FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cadou de Father’s Day
Text postat de Valeriu Cercel
Ca-n orice an, de Father’s Day,
Stresat de muncă, sictirit,
Îmi fac cadou copiii mei,
Ca să mă vadă fericit,

O săptămână pe-undeva,
Prin Cuba, Mexic, Salvador,
Cu tot inclus, și-ncă ceva,
Plătită cu dolarii lor ;

Mai mult de-atat nici c-aș dori,
O săptămână singurel
Îmi fac de cap noapte și zi,
Cătând să-mi mai revin nițel,

Fi’ndcă acas’ nu pot fuma,
Și, să mă ierte Dumnezeu !
Nici bere nu pot consuma
Cât poate duce mușchiul meu,

Și-aș mai uita, v-o spun cinstit,
(Dar meciuri…toate le-aș vedea)
De fițe, nazuri, cicălit,
Din partea lu’ nevastă-mea,

Însă, băftos, copiii mei
Îmi dau, să-i facă și-n necaz,
De câte ori e Father’s Day,
O săptămână de extaz,

Așa că…anul ăsta, ei
Au hotărât de-acord comun,
(Fiind, cum zic, un obicei)
S-o ia pe mă-sa la Cancun.

Valeriu Cercel
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ai înțeles , d-le Cioacă? pamflet, polemică...nu bășcălău catrenistic ieftin ori referiri invectivale fanariotul recheșan (se vede că n-ați auzit de realizările unui mavrocordat sau cantacuzin în domeniul culturaldin moment ce-ați supt istoria de la țîța pcr-ului și cu asta ați rămas la capitolul cultură istorică)
v-am atenționat de nenumărate ori, mais, tu l'as voulu dandin, vom proceda la o extracție a măselei de minte, așa pt învățătură și împrospătare a memoriei.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-17 14:07:37
         
 
  Românii din diaspora tot români sunt. Indiferent de opinii și opțiuni politice, religioase, culturale, etc. Trebuie să ne respectăm reciproc. Și să facem bine, așa cum înțelege fiecare binele, României. Numai să o facă în deplină sinceritate față de sine însuși! Circulă pe aici o reclamă: suntem cu toții diferiți! Din fericire.

Polemicile, dezbaterile, tachinările, pamfletele, etc. pot fi dure dar în limitele unei decențe intelectuale de clasă. Vă mai spuneam și altă dată: Europeea nu trebuie să fie ori să devină Mahaleea!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2012-06-17 13:35:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  erata:
pomanagiul
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-17 13:30:29
         
 
  "de altfel de atîtea ori mi-ai învinețit pumnii virtuali cu pomeții și bărbia dumitale catrenistică, încît m-am plictisit."
(pagina mincinoasa din cronica fanariotului Rechesan la adresa marelui domnitor oltean geneneanu, la a carui curte se oplosise pomanagiu)

Domnule Rechesan
Furia puumnisorilor dumneavoastra a avut asupra mea, un munte de om, acelasi efect devastator pe care il are gainatul unui porumbel asupra muntelui Buila care este unul din fratii mei mai mici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-17 13:24:07
         
 
  sincer, d-le Cioaca, nu te înțeleg...ești aidoma unui țînc(înaintarea în vîrstă produce efecte ridicole în comportament)fricos ce-și face curaj înaintea încăierării, aruncînd spre adversar o ploaie de invective și salivă, deși știe prea bine că va încasa o ploaie de pumni.eu te scutesc de restul reprezentației, mai ales că editorul te protejează, ștergîndu-mi în mod repetat replicile.de altfel de atîtea ori mi-ai învinețit pumnii virtuali cu pomeții și bărbia dumitale catrenistică, încît m-am plictisit.poate îți voi servi o lecție finală...poate nu...dacă promiți, ca orice ins agresiv lipsit de forță, că te potolești și renunți în a-mi pronunța numele pe terenul de joacă bleu.have a nice day, soft-wited dude!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-17 12:15:15
         
 
  "catrenică-mitică, vrei o bucată din mine? hai, să te văd viteazule, cum te iei de barba mea, cum mă faci prosop, moș Cioaca!"
(Gheorghe Rechesan)

Domnule,
De mine nu a avut curajul sa ma infrunte nici piticul panslavist Cernomor, fiindca stia ca daca i-o inapoiaza lui Ruslan pe frumoasa Ludmila asa cum i-am cerut isi va putea mentine cel putin jumatate din fuioroasa lui barba. Si nici piticul mioritic Barba-Cot nu a avut curajul sa-mi infrunte spanzuratoarea mainilor, cum incearca sa mi-o infrunte acest cronicar cu barba sinucigase. Si asta numai datorita faptului ca stiind cat sunt eu de Harap Alb vrea sa joace neaparat rolul spanului!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-16 19:20:26
         
 
  PS: Suna-ma, te rog azi. As vrea sa stiu cand e festivalul romaesc de la Hamilton.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-16 18:23:52
         
 
  Val, nu ne mai rasuci cutitul in rana, noua, astora mai putin norocosi, cu Cancunuri, Acapulce, Mecsîcuri si alea-alea. Te rog io! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-16 18:23:05
         
 
  catrenică-mitică, vrei o bucată din mine? hai, să te văd viteazule, cum te iei de barba mea, cum mă faci prosop, moș Cioaca!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-16 16:29:58
         
 
  Happy Father's Day, nene Mitica !
Din cate imi spui, am inteles ca s-a schimbat regulamentul. De fapt, nici in cel vechi, păruiala nu era mentionata !
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-16 15:46:04
         
 
  Nici un galon de zaibăr sau un kil de pastiluțe viagra n-ar învîrtoșa mai grabnic imaginația creatoare a marelui catrenist decît pomenirea numelui meu. nestemate și mititel domn Mitică o aia mică(imaginația, firește)din născare sau s-a scofîlcit pe parcursul activității literare? că dacă-i așa putem ajuta c-oleacă de zamă de urzici și nește injecții cu extract de norme ortopeice și ortografice!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-16 09:22:21
         
 
  Vali,
Un calduros "bine ai revenit printre noi!" Cat despre viziunile transoceanice ale cronicarului te rog din suflet sa-i lasi barba pe mainile mele, stergar de sters sudoarea gandurilor mele cele mai bataioase imi voi face din ea. Toate acestea nu se vor intamplaa aici fiindca nu vreau sa-ti umplu atmosfera subsolului cu par de cronicar, dar se vor intampla cu repeziciunea din pronumele nepotului marelui scriitor Liviu Rebreanu, caruia muftiul i-a dat numele de botez Ilderim.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-16 08:37:15
         
 
  bravo,bravo, ce frumos nene Val...parcă te văd c-o brîncă pe șoldu onctuoasei cuba-libre, cu ditamai mucu dă havană jmekeshte în colțu gurii, c-un pocal plin-ochi cu"coadă de cocoș lichidă-n" ailaltă labă cu sombrero alb împins pă ceafa-nțeleaptă...ce mai, măh, leit Giar dă Prăbușești-Arțăriș!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-16 01:05:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE