FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Radu Ștefănescu
Text postat de Vasile Hurmuzache
Domnule Radu Ștefănescu, în virtutea Regulamentului și a noilor amendamente,
cer invalidarea comentariului d-lui Iovan, ultimul său comentariu,la textul meu,,Iovanina”,care este cît de vizibil un imund atac la persoană.Acest text urmează altuia,în care recomanda altor dinstinși domni folosirea ,,zacherlinei”.
De asemenea, cer invalidarea textului ,,Rusalii vînaăte”, (culmea,înstelat!), care tot un atac la persoană este.Dumneavoastră știți cel mai bine în ce termeni mi se adresează de luni de zile.
Aș vrea să mă conving că Regulamentul și noile amendamente sunt vii și operează cu imparțialitate.
Și dacă nu vă este cu supărare, cineva a validat aceste texte.Sfidînd Regulamentul și noile amendamente.Cu ce drept?_

Cu stimă,V.H.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  stimabile V.H..
Mereu am fost fascinat de dimensiunile ontologice și axiologice ale dictonului autohton " vede paiu' din ochiul altuia și nu vede bîrna dintr-al său!"
Așa cum remarca distinsa noastră colegă Elena Ștefan, după cum concluzionează Wilhelm Dilthey( nu mă îndoiesc că vă este familiară opera lui, nu-i așa) "Ultimul scop al procedeului hermeneutic este acela de a-l înțelege pe autor mai bine decât s-a înțeles el însuși”
Hermeneutic, așadar, eseul d-voastră versificat"Iovanina" combinat cu indignarea exprimată mai sus nu numai că oferă cititorilor posibilitatea de a vă aprecia coordonatele axiologice, dar lasă o mostră incontestabilă de eșec în genul satiric (nu doar prin stîngăciile tehnice, dar mai ales prin ignorarea regulilor pamfletului).
În rest, să dăm curs îndemnurilor proprietarului și să ne ocupăm cu literatura, nu cu nemulțumiri de ordin personal. În ceea ce mă privește dimensiunea dumneavoastră literară va constitui pt mine o sursă permanentă de inspirație.Sănătate și multă putere de muncă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-06 09:10:45
         
 
  d-le Hurmuzache, validarea textului respectiv a fost decizia altui editor.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-06 01:17:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE