FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui poet care a ales gresit dulapul
Text postat de Dumitru Cioaca
"Plus ca, ascuns fiind in dulap ai toate sansele sa fii descoperit si pedepsit asa cum se cuvine."
(poetul Kosta Vianu, care, invatand din experienta de o viata, nu mai recomanda jocul "de-a v-ati ascunselea" prin dulapuri)

Kosta, de te ascundeai,
in al tau dulap divin,
si nu-n cel de la vecin,
io-s convins ca nu zburai.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul Rechesan,
V-am rugat de zeci de ori sa-mi explicati cel putin pe un text de al meu de ce el este scatologic. Ati refuzat categoric sa faceti acest lucru mentinandu-va insa in continuare invinuirile.
Pe de alta parte parintele Sorin Olariu mi-a spus ca pe la manastirile pe unde innopteaza trupul Sfintiei Sale maicutele folosesc catrenele scrise de mine pe post re rugaciuni, atat le considera ele de curate. Acum se pune problema cine are dreptate, dumneavoastra sa fiintele neprihanite din turmele care-l au de pastor pe Mult Prea Cuviosul Sorin Olariu?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-07 04:25:49
         
 
  ps. din moment ce 2 comentarii în replică mi-au fost invalidate ca să vă protejeze, cred că e firesc să vă ignor ca pe un ignorant desăvîrșit al genului. scurt și-n patru versuri.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 20:10:10
         
 
  D-le Cioaca, impresia mea, nu mă ascund să o fac publică este că majoritatea catrenelor pe care le-ați postat sunt pe marginea regulamentului, iar "stilul" prin care le promovați în "spirit de glumă" , colegială,chipurile nu fac altceva decît să ațîțe conflictele. Nu are sens să vă ascundeți după cireș, textele cu pricina sunt în pagina dumneavoastră, chiar cele scatologice și evident neecoliterare și prea puține au fost invalidate, inclusiv cele adresate lui Dragoș Iovan (mi-e lehamite să caut pasajele cu pricina în care în tandem cu alt maestru al porcărioarelor cu perdea vă înflăcărați imaginația epigramistică cu referiri din cele mai ignobile privind masculinitatea respectivului). Eu n-am să vă mai caut în coarnele virtuale, orice pasăre, chiar cucul oltenesc pe limba lui lemnoasă piere.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 20:07:45
         
 
  Domnul Rechesan,
Unde ati mai vazut dumneavoastra un catren epigramatic sau o epigrama adevarata care sa respecte adevarul?!
Una din epigramele mele favorite apartine marelui Pastorel, care in patru versuri a reusit sa incondeieze trei sculptori celebri. O redau mai jos, din memorie:

Medrea cand imi tine calea,
Crede, ca un gogoman,
Ca-i mai mare decat Han.
Ce sa zic, mai mare Jalea!

Eu sunt convins ca marele sculptor Cornel Medrea nu a tinut calea lui Pastorel pentru a-l informa ca este mai mare decat colegul sau de profesie Oscar Han. Nu cred de asemenea ca Medrea credea ceva "ca un gogoman". Daca nu ma insel, Pastorel mergea destul de des la crasma cu Medrea, fiind buni prieteni. Prietenia lor nu s-a stricaat din cauza acestei extrem de reusite epigrame, care este extrem de nedreapta, dar la fel de extrem de reusita datorita nedreptatii crase la care apeleaza.
In afara de asta, nici catrenele si epigramele pe care le scrieti dumneavoastra nu sunt chiar use de biserica atunci cand este vorba de respectarea adevarului. Fiindca daca l-ar respecta ar fi cronici si nu epigrame.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-05 19:56:58
         
 
  ați priceput greșit d-le Cioaca și ați citat truncheat, d-l Kosta Vianu nu se recomandă așa ceva, el veștejește poeții și catreniștii(că deh, operînd cu douărime pot fi incluși în categoria autori lirici)care utilizează termeni a căror semnificație n-o stăpînesc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 19:30:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE