FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Informații
Text postat de Emanuel Cristescu
Regulamentul de funcționare al secțiunii Literatura online (Ateliae literar) a fost amendat astăzi 4 iunie 2012.

Regulamentul integral îl găsiți la adresa http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1

Aceste amendamente au făcut obiectul dezbaterii publice pe site iar forma în care au fost postate reprezintă sinteza acestor dezbateri în opțiunea administrației site-ului.

Rog membrii site-ului să-l citească, să și-l însușească și să-l respecte.

Rog editotrii să reciteacă regulamentul, cu amendamentele adăugate, să și-l însușească și, mai ales, să-l aplice, sine ira et studio, cu fermitate.

Aștept la [email protected] propuneri ori autopropuneri pentru completarea echipei editoriale și propuneri pentru selectarea unei Comisii de etică formată din 3-5 persoane.

Mulțumesc și succes tuturor. La a nu știu câta cântare a prohodului său, Europeea este mai vie și mai în formă ca oricând.

PS. Dacă totuși există persoane care nu înțeleg acest regulament ori au dificultăți de interpretare sunt rugați să comenteze. Strict probleme legate de acest regulament.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  altele:

libertatea de a avea opinii fara fara imixtiune din afara

fiecare om nu este supus decât numai îngradirilor stabilite prin lege

Accesarea sitului, poate fi facuta

Vizitatorii care vor sa devina membrii ai atelierului
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-05 21:05:49
         
 
  typo aici "Termeni si Condiii"  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-05 20:24:09
         
 
  Insist să reveniți sau să treceți la literatură. Site-ul nu este unul destinat conflictelor ori medierii conflictelor.

PS. Care este typo din titlu? Îb rândul trei da este unul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-05 19:57:05
         
 
  Regulamentul poate fi accesat din pagina principala clik-ând "Nu am cont" de sub Opțiuni.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-05 19:46:44
         
 
  d-le Cristescu, adresa noului regulament, și anume

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1

poate fi accesată și din pagina principală a atelierului literar? dacă da, de unde?

atenție, există un typo chiar în titlu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-05 19:23:33
         
 
  oricum voi sesiza pe patron, fiindcă reproducerea unor aprecieri privind persoana mea (vezi "sociopat", "grave tulburări de comportament" care reprezintă evident atingeri privind viața-mi personală) sub semnătura proprie, ba precizarea "nu greșesc" este o încălcare a punctului 1 din noul regulament.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 18:04:51
         
 
  nemaivorbind de faptul că "doamna" cu pricina, somată să depună mărturie a tăcut cu lașitate, fiindcă dacă există și e aceeași făptură diafană care ți-a "vîndut" și ție știrea are motive temeinice, de natură hormonală sau medicală să mintă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 14:40:25
         
 
  greșești meștere editor, am produs șase comentarii perfect civilizate...oricum în comparație cu cel pe care l-ai ouat tu ieri nu e cu nimic ofensatoare(în lumina noului regulament remanent te luai acolo de persoana mea la modu' direct, ca și aci împrăștiind bîrfe cu parfum de calomnie...ai o obsesie cu nu'ș ce sait căruia i-am spus la revedere acum 3 ani cînd l-am refuzat pe apropritar să îi preiau afacerea, poți verifica propunerea e acolo, în pagină, drept mulțam că l-am scutit de un faliment previzibil,a turnat o calomnie cît el de mare)
oricum atîta vreme cît nu închei un armistițiu și mimezi respectabilitate de țoapă (ups... țoală)tot așa vom proceda: eu toxic, tu fetid cu arome de radieră chinezească.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 12:31:09
         
 
  Gheorghe, ai produs de azi dimineață 4 comentarii în obișnuitul registru suburban-ofensator, care (din păcate, doar) în opinia mea, conform noului regulament, trebuiau invalidate.

paranteză: de ex, mă întreb ce reacție ar fi avut în locul meu editorul care le-a trecut în prima pagină, dacă i s-ar fi scris username-ul fără majusculă, atîta vreme cît pe site apare astfel. doar atît.

să vedem:

o afirmație din zona comicului absolut:

"în ceea ce mă privește lucrurile-s clare, la polul opus eforturilor de reînviorare a lavrei bleu... de atragere a tinerilor prozodieri virtuoși și virtuozi"

mai departe:

"oricine poate observa eforturile editorului r.ștef. de a îndepărta trei membri cu vechi state pe sait".

fals, nu mai departe ieri, l-am propus pe latunski pt. funcția de editor. parafrazînd o sintagmă de mare notorietate, una-i una, alta-i alta. sunt sigur că latunski va îndeplini jobul de editor, dacă i se va propune și dacă va accepta, la superlativ.

în ce te privește, este evident că atîta vreme cît nu dai absolut niciun semn de schimbare, prezența ta aici (în opinia mea, una cel puțin toxică), tolerată pînă acum doar grație bunăvoinței proverbiale a proprietarului, va sfîrși, mai devreme sau mai tîrziu, printr-un alt ban IP, precum în bocancul literar, unde ai fost declarat deja indezirabil. sunt absolut sigur.

"în comisia de etică propus Nicolae Tudor! s-a prescris șmangleala din codul etic..."

din cîte știu, d-l Tudor și-a reconsiderat atitudinea privind postarea textelor care nu-i aparțin pe blogul său.

în concluzie, nimic nou sub soare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-05 11:51:47
         
 
  hahaha...acum văzui propunerile lui fane rădulescu aka radu ștef.
în comisia de etică propus Nicolae Tudor! s-a prescris șmangleala din codul etic...căci în blogu' său stimabilul își însuși fără acordul autorilor nește rînduri scrise taman aici.curat moral și forțos etic, să ne trăiești coane fănică, să te văz prefect!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 08:33:50
         
 
  cu minimă obiectivitate, oricine poate observa eforturile editorului r.ștef. de a îndepărta trei membri cu vechi state pe sait. în ceea ce mă privește lucrurile-s clare, la polul opus eforturilor de reînviorare a lavrei bleu(brandu'mi aparține :)) de atragere a tinerilor prozodieri virtuoși și virtuozi mi se pune clar eticheta de indizerabil.mă întreb cum ar putea cineva, cu agresivitatea-i incipientă și cu tarele-i de potențial conflictogen arhiștiut a lui r.ștef., purcede la un drum sinuos...cînd pe jos, cînd pe lîngă boi.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-05 08:00:01
         
 
  Simplu. Pentru că deși era membră Trafik ranking, scriptul care permitea înregisrarea statistică era doar în pagina cu elipsa a Europeii! Iar cei mai mulți membri intrau direct în pagina de Atelier. Abia anul acesta am avut străluminarea, ca să spun așa, și am rugat informaticianul să plaseze scriptul în pagina Atelier. Dacă accesați icoana Trafic Ranking, veți putea observa și data de la care s-a început "măsurătoarea" statistică exactă.

Mulțumit?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-04 22:10:30
         
 
  privesc statistica, de ce nu faceți o comparație cu anii 2009, 2010? subțire!  
Postat de catre vasile iftime la data de 2012-06-04 21:59:06
         
 
  Gheorghe, ți-am invalidat ultimul comentariu, în conformitate cu noul regulament. pentru insulte, insinuări, afirmații fără suport și calomnii, există atîtea alte spații de manifestare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-04 17:25:56
         
 
  Gheorghe, spui "cred că eu fac un favor europeei (corect europeii) trecînd pe-aici și lăsînd cîte-un text".
în opinia mea, bine spus e doar "cred că".
avînd în vedere ce zice google despre evoluția ta pe alte site-uri, un favor îți face doamna europeea că te găzduiește, prietene. fii sigur de asta.
europeea are rating insuficient pentru pretențiile tale?
există poezie.biz.
insuficiente accesări unice sub textele tale? agonia.
te simți genial? club literar.
vrei descătușare? fă-ți blog.
nu poți scăpa de cumplitul sentiment al maculării cînd vezi subliteratura cum se "lăfăie" sub creațiile tale? post, rugăciuni și spovedanie.
sau lasă virtualul.
oricum, faptul că pînă-n prezent, în ciuda talentului, n-ai fost în stare să scrii nimic de anvergură, vădește unu - lipsa de idei, și doi - nevoia permanentă de conflicte. pe care le găsești (le-ai găsit) aici. iar dacă nu, le provoci, între zeci de retrageri definitive, pauze de greață, urmate de reveniri în vîrful picioarelor, pînă la plictis.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-04 16:42:05
         
 
  în lumina argumentelor dumneavoastră, fiindcă invalidarea celor 3 comentarii recente a însemnat încălcarea cu vîrf și îndesat a noului regulament, ar trebui autorul lor, adică posesorul contului respectiv să fie exclus de pe sait! aștept, domnule cristescu, să dați un semn de fermitate exemplară.sau dimpotrivă să aduceți într-adevăr noile reguli în dezbatere publică, gest de normalitate necesar, ceea ce în pofida afirmațiilor din textul de mai sus, e evident că n-ați făcut-o.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-04 16:21:20
         
 
  fără orgoliu, cred în acest moment de înflorire fără precedent a raitingului(e drept cam silențios și nemanifest)cred că eu fac un favor europeei trecînd pe-aici și lăsînd cîte-un text. faptul că-mi tăiați în continuare conversație vă face praf argumentul cum că n-aș fi defavorizat. cu tot rizibilu ce decurge din conversație dintre un orb și un surd!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-04 16:04:43
         
 
  e ca un titlu de film, dacă l-ați vizionat "Anastasia merge mai departe!" doar că acolo mesajul era diferit.
de ce nu, la întocmirea unui nou cont, dar și retroactiv celor 1210 useri nu li s-ar cere să jure pe sînta scriptură, principiile ecoliteraturii( care și pe unde e ele pitulate)și să răspundă fără codeli la întrebarea:" ai scris vreodată c.r, c...t, p..ă, p...t? te lepezi de satana? de trei ori mă lepăd..."
cred că e mai grav ca europeea să-și piardă umorul decît cei 150 și ceva de vizitatori tăcuți.:))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-04 16:01:47
         
 
  Domnule Recheșan

Întâmplător, astăzi am avut mai mult timp și am invalidat-validat și eu texte și comentarii. Acum câteva minute v-am validat unul și v-am invalidat altul. Mi-aș dori să înțelegeți singur de ce vi l-am invalidat și să nu mai repetați.

Nu nu vă fac un favor. V-am dat doar un exemplu că nu am nimic cu dumneavoastră, ba chiar, vă apreciez textele literare. Prin urmare dacă ar fi așa cum spuneți v-aș, v-am persecuta, invalidându-vă orice text. Însă cum vedeți, nu o fac, facem. Nu vă spune ceva acest fapt? Adică nu vă spune că textele sau comentariile invalidate nu respectă regulamentul?

PS. Care este paragraful în care "oponentul peia e făcut cu subtilitate grobian și nătărău se lăfăie în foaie, bine mercic!" Nu cumva exagerați? Distinsa doamnă i-a prezentat, nu mai puțin distinsului domn, un posibil risc dacă, așa cum însuși domnia sa a afirma, se va mai prosti! Adică, a încercat să-l ajute să nu cadă în greșeală, să se apere, poate chiar de sine însuși! L-a avertizat. Care ar fi paragraful din regulament care ar sancționa un astfel de avertisment? Domnia voastră, care manevarați verbul, cu talent, de la ironie la satiră, și nu numai, chiar să nu înțelegeți nuanța?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-04 15:59:46
         
 
  Europeea merge mai departe

Pentru cei interesați, iată evoluția vizitatorilor unici ai site-ului Europeea ]n perioada 14.05-03.06 2012. Puteți să vă convingeți și dumneavoastră, dând clik pe iconița cu Trafik Ranking situată în josul paginii.

03/06/2012 108
02/06/2012 122
01/06/2012 114
31/05/2012 124
30/05/2012 143
29/05/2012 153
28/05/2012 139
27/05/2012 120
26/05/2012 77
25/05/2012 113
24/05/2012 141
23/05/2012 151
22/05/2012 151
21/05/2012 148
20/05/2012 153
19/05/2012 112
18/05/2012 145
17/05/2012 148
16/05/2012 167
15/05/2012 149
14/05/2012 162

Prin urmare, o medie de peste 135 de vizitatori unici pe zi. Cred că prin efortul comun al tuturor acelora care se simt confortabil aici, care iubesc europeea și valorile ei, putem face să crească acest număr. Celor care se vor implica le mulțumesc anticipat. Pentru Europeea creatorii români din țară și de pretutindeni, indiferent de opțiunile politice, religioase, talent, etc. sunt bine-veniți.

Celor care așteaptă ca Europeea să sucombe le doresc viață lungă. Și sunt oarecum sadic făcându-le această urare. Pentru că așteptarea lor le va produce suferința constatării că Europeea nu va pieri. Mai ales că, de acum încolo, am luat măsuri, (a se vedea amendamentele la regulament) ca nimeni să nu mai poată fi alungat de pe site de astfel de persoane care, culmea, mai și declară că așteaptă ca Europăeea să dispară.

Pe aceia care iubesc Europeea îi rog să-și invite prieteni sau cunoștințe care sunt pasionați de literatură, să publice aici. Certurile și scandalurile produse de grupul de turbulenți arhicunoscut, vor deveni istorie.

A trebui să apară poemul "Femeia patruped" ca să aflu de ce au plecat de pe site autori valoroși. Acum m-am lămurit. Orice scandal trebuie înăbușit din fașă iar cei care ajung să jignească, dacă o vor face repetat, să poată fi excluși de pe site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-04 15:41:15
         
 
  respectul și încrederea se cîștigă. punct, cum să ai încredere,că asta e esența propunerii noului regulament? să fim serioși ultimul meu comm n-a fost decît ironic, nu era atac la persoană, nu denigra sau încălca nu'ș ce drepturi, l-ați invalidat în mod reflex, ca orice părere critică ce nu vă pică bine.în schimb, partisprinic, aluziile d-nei ștefan, în care oponentul peia e făcut cu subtilitate grobian și nătărău se lăfăie în foaie, bine mercic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-04 15:27:26
         
 
  P.S. mai cred că e nevoie de o procedură de lucru pentru echipa editorială, pentru situația în care există polemici în ce privește validarea unui text și/sau comentariu, dar în niciun caz un forum editorial inaccesibil publicului. experimentul a funcționat o vreme pe un site concurent (acum închis), și în opinia mea, a eșuat lamentabil. detalii, cu altă ocazie, dacă va fi cazul. după mine, totul trebuie să fie transparent, iar deciziile trebuie asumate, indiferent de consecințe, ca o garanție a onestității. respectul și încrederea nu se cîștigă în spatele ușilor închise. e o părere.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-04 15:21:22
         
 
  am citit regulamentul (cam în diagonală, din păcate, din lipsă de timp). la prima vedere îmi pare bun, promit să revin cu mai multă atenție, și eventual să propun mici amendamente sau precizări suplimentare.

iată, public, propunerile pt. completarea echipei editoriale:
Liviu Bordaș, latunski criticul, (punct)atalanta, Sabina Datcu.

propuneri pentru pentru comisia de etică - Amelia Cojocaru, Liviu Bordaș, Nicolae Tudor.

în fine, d-le Cristescu, cînd noua echipa va fi completă și funcțională, vă mai rog să luați notă de vechea mea cerere de concediu (cîteva luni) - perioadă în care v-aș ruga să-mi modificați nivelul de acces la ce valoare considerați, și să anunțați pe site modificarea.

vă mulțumesc
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-04 15:08:28
         
 
  Pentru comozi, repostez aici amendamentele:


Amendamente

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)
1.2. adresarea ireverentioasa cu formule de tipul bai, nea, bre si altele de acest tip.
1.3. utilizarea cuvintelor si expresiilor vulgare.
1.4. publicarea de texte sau comentarii vulgare prin continutul lor.

2. Membrii site-ului, lezati de catre alti membri, nu-si vor face dreptate singuri ci vor semnala lezarea suferita, redactiei care va analiza sesizarea si si va decide sanctionarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sanctiuni:
2.1. Avertisment
2.2. Reducerea nivelului la 10 pentru o perioada de:
2.2.1. o luna
2.2.2. trei luni
2.2.3. sase luni
2.2.4. un an

3. Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau, atrage aceleasi sanctiuni.

4. Redactia si editorii pot fi sesizati ori se pot sesiza din oficiu. Nesesizarea din oficiu nu înseamna în nici un fel acordul redactiei sau editorilor pentru vreun fel de lezare.

5. Pentru abateri repetate de la regulament ca si pentru defaimarea site-ului membrii vinovati pot fi exclusi de pe site.

6. Persoanele nemultumite se pot adresa Comisiei de etica. Aceasta urmeaza a fi înfiintata în termen de doua luni de la data intrarii în vigoare a prezentelor amendamente.

7. Membrilor site-ului li se recomanda sesizarea încalcarii regulamentului si luarea de pozitii publice privind încalcarea regulamentului.

8. Membrilor site-ului li se recomanda promovarea în mediile în care evolueaza a site-ului Europeea.

9. Anual, regulamentul de functionare, va fi analizat si dupa caz revizuit, completat sau adaptat.

10. Prezentele amendamente completeaza regulamentul în vigoare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-04 14:47:45
         
 
  Practica a dovedit că dacă un membru al site-ului nu înțelege cum și de ce a încălcat regulamentul, de prima dată, nu va înțelege niciodată. Și ar fi o sarcină dificilă și, oricum inutilă, pentru editori. De aceea nu mai este necesar ca editorii să motiveze invalidarea textelor și comentariilor care încalcă regulamentul. Respectați regulamentul și nu vi se vor invalida niciun fel de text sau comentariu. În fapt, ați putut constata și acum. Textele (unul a fost și înstelat) și comentariile care respectă regulamentul v-au fost validate. Celelalte nu. Și tot așa va fi și pe viitor!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-04 14:12:32
         
 
  comentariul meu a fost șters!ca și prevederea din vechiul regulament prin care un editor e dator să explice radierea unui comentariu, mai ales cînd e vădit că nu încalcă prevederile privind limabjul, intenția sau finalitatea codului bleu de conduită!

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-04 13:02:28
         
 
  Sau mai simplu, clik "Nu am cont" sub "Opțiuni"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-04 11:39:19
         
 
  1. Cine l-a amendat. Moș Teacă? A stat ascuns în boscheți și, hop, l-a prins cu 1 km peste viteza legală?
2. Cînd s-au dezbătut public repectivele? În era precambriană?
3. Păi, au venitără "scandalagii" de fiecare dată, cînd abia mai respira domnița evropee, și i-a făcut un buș la buș, ca să nu dea ortu definitivli.
4. De înțeles, am înțeles de, hăt-vreme, ceva: că atunci cînd vrem să ne facem de lucru, mai punem de-un regulament!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-04 11:26:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE