FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
genuneanu confirma banuiala generalului...
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ioane, ai putea preciza cu ce ocazie m-ai văzut beat?"
(Intrebare pusa de poetul Radu Stefanescu poetului Ioan Peia)

aici, pe Europeea,
genu cum sa mai respire,
cand esti beat... (de fericire
ca il poti citi pe Peia)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu se poate sa le citim chiar in timp ce?... Adica in timp ce vizitam restaurantul si asteptam sa vina Vitalii cu micii, ca am auzit ca asiaticii is mici.  
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2012-05-21 08:09:19
         
 
  După îndelungi și laborioase studii privind tehnica epigramei și activitatea epigramistică a domnului Cioacă, pot trage linie și pot emite o concluzie:
Onorabilul și venerabilul domn Cioacă știe despre Genu(l) în speță tot atît cît știe un tiraspolean care frecventează restaurantul chinezesc al lui Vitalii Vieru despre bucătăria asiatică.
Vitalii Vieru nu e chinez, deși are ochii oblici și pomeții proeminenți. Cu cinci-șapte generații în urmă (sau înainte, tot un dreak) stră-străbunica lui nu a ajuns la timp în codrii Bugeagului, cînd au pălit năvrapii lui Ghirai Han la nord de Bender. Cu un acut spirit antreprenorial și profitînd de fizionamia lui, Vitalii a investit și a reușit în afaceri.

Publicitate: Vizitați restaurantul cu specific chinezesc, situat pe strada Novaia Zemlia, apoi citiți epigramele domnului Cioacă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-21 05:32:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE