FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
D-lui Radu ȘtefaĂescu
Text postat de Vasile Hurmuzache
Domnule Radu ;ȘtefĂnescu, ÎncercÎnd sĂ reparaȚi o nedreptate, aȚi fĂcut o nedreptate și mai mare: mi-ți invalidat textul ,,Unuia cu sîneața făraă cremene”.la cererea d-lui Bot, fără să verificați temeinic daca are dreptate sau nu.
De fapt, d-l Bot ar fi trebuit să-mi mulțumească Textul incriminat este adresat d-lui G. Puscaă
Care ne-a denigrat, pe ,,huruzache”” și ,,Bot”.[Citiți primul comentariu al d-lui Peia, la ultima sa revenire pe sait.}.
Verificînd cu atenție comentariile și textele anterioare,veți constata cu usurință partis priurile d-lui Bot cu G, Reche;an,G.Savu s;i altii… Tot cu rea credință se plînge că l-aș fi acuzat că mi-a denigrat familia, cînd,de fapt, doar l-am întrebat cum s-ar simti dacă i s-ar întîmpla aceste lucruri,avînd în vedere ceea ce mi-a făcut Gheorghe Rechesan.
Dar atacurile d-lui chiar au existat,chiar foarte strĂvezii…numai să vreți să le vedeți.
Am rămas pe acest sait numai pentru că am avut încredere iîn onestitatea dvs.
Vă rog să studiați temeinic cazul si să procedați în consecințaă-
Cu stimă și considerație,V.H
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mare dreptate ai, cînd afirmi că-ți place să ridici chicioru’ ca o canidă, în loc să faci critică literară constructivă.Talentu’ ăsta particoler este de notorietate,nu era nevoie să fie reiterat.
Iar neroziile pe care le afirmi și la care îndemni, demonstrează fără echivoc că nu ți se aplică nici o cenzură

Tu,ce vrei să vii cu cnutul,
Stergeți nasul cu batista.
Pregătește-ți bine scutul,
Nu te crede Burebista.

Nu dau doi bănuți pe tine.
De aghiasmă spune dracul…
Du-te-n …ce ți se cuvine,
Nu-ți mai afli-n lume leacul!

Ce, te crezi Ivan cel Groaznic?
Și de-ai fi, mă doare-n cot…
Nu ești bun macar de paznic
La găleata cu dohot!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-03 23:10:31
         
 
  cucuruzul crește singur, hasmațuiul trebuie udat.fiindcă m-a plictisit ipostaza de canidă care ridică chicioru' posterior peste tufele zachiene, daragoi latunski n-ai vrea matale să-l exorcizăm olecuță pe doctu' sile? poate traduci moleftnicul sîntului vasilie cel mare, de demoni tîmpi și mici vindecător,din slavonă în dialect tiraspolean..spre liniștea lavrei? eu aduc cnutul în coadă de pisică și agheasma!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-03 12:20:54
         
 
  Stimabile, tot ,,comentariul" de mai jos este cam de aceeași factură cu a unui elev mediocru, de gimnaziu.
Începînd de miine.voi posta cîteva comentarii de
ale unor elevi talentați; poate mai învață și domnia voastră cîte ceva...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-02 23:13:38
         
 
  ca să-ți arăt cît de speriat sînt, în curînd îți voi scrie numai ,,dinDOS"!

Maestre, ai arătat, ai și scris deja!
Și mă bucur, din două motive:
1. că nu am fost nevoit să te amendez în subsolul sonetului scris de A. Munteanu;
2.că mi se confirmă bănuielile privitoare la vasta dumneavoastră cultură clasică.

Ce înseamnă să ai răbdare! Ți se ridică mingea la fileu fără a ține seama de legea gravitației.

"Darwin ne spune că multe soiuri de maimuțe au aplecare spre băutura ceaiului, a cafelei și a spirtuoaselor; „ele sunt în stare, zice el, să fumeze și tutun cu multă plăcere, precum însumi am văzut. Brehm povestește că locuitorii din Africa de miazănoapte prind pavianii cei sălbatici punându-le la locurile unde se adună vase pline cu bere, de care se îmbată. El a văzut mai multe maimuțe în această stare și ne dă o descriere foarte hazlie despre purtarea lor și despre grimasele ciudate ce le făceau. A doua zi erau foarte rău dispuse și mahmure, de durere își țineau capul cu amândouă mâinile și înfățișau o privire din cele mai duioase. Dacă li se oferea bere sau vin, se depărtau cu dezgust, dar le plăcea mult zama de lămâie. O maimuță americană, un ateles, după ce se îmbătase o dată cu rachiu, n-a mai vrut să-l mai bea și a fost, prin urmare, mai cuminte decât mulți oameni“ (Ch. Darwin, Descendența omului și selecțiunea sexuală, I, 1).
Va să zică plăcerea noastră pentru amețeala artificială, produsă prin plante și preparatele lor, este întemeiată pe o predispoziție strămoșească, comună nouă cu celelalte rudenii de aproape, cu maimuțele de exemplu, din al căror neam ne coborâm.
Nu ne vom mira dar de lățirea cea mare a acelui obicei și de feluritele mijloace pentru mulțumirea lui. Cânepa, macul, vița de vie, tutunul etc. etc. sunt producte ale naturii cu care omul își nutrește pasiunea lui pentru amețeală.
Există însă un fel de beție deosebită între toate prin mijlocul cel extraordinar al producerii ei, care se arată a fi privilegiul exclusiv al omului, în ciuda celorlalte animale: este beția de cuvinte.
Cuvântul, ca și alte mijloace de beție, e, pănă la un grad oarecare, un stimulent al inteligenței. Consumat însă în cantități prea mari și mai ales preparat astfel încât să se prea eterizeze și să-și piardă cu totul cuprinsul intuitiv al realității, el devine un mijloc puternic pentru amețirea inteligenței. Efectele caracteristice ale oricărei beții sunt atunci și efectele lui, „la debilité des fonctions intellectuelles et le penchant à la violence“, cum ne arată Cabanis în memoriul 8 din Rapports du physique et du moral de l’homme.
Simptomele patologice ale amețelei produse prin întrebuințarea nefirească a cuvintelor ni se înfățișază treptat după intensitatea îmbolnăvirii. Primul simptom este o cantitate nepotrivită a vorbelor în comparare cu spiritul căruia vor să-i servească de îmbrăcăminte.
În curând se arată al doilea simptom în depărtarea oricărui spirit și întrebuințarea cuvintelor seci; atunci tonul gol al vocalelor și consonantelor a uimit mintea scriitorului sau vorbitorului, cuvintele curg într-o confuzie naivă și creierii sunt turburați numai de necontenita vibrare a nervilor acustici. Vine apoi slăbirea manifestă a inteligenței: pierderea oricărui șir logic, contrazicerea gândurilor puse lângăolaltă, violența nemotivată a limbajului."
Fragment din articolul publicat de Titu Maiorescu “Beția de cuvinte în Revista Contimporan㔠1873.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-31 21:33:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ca să-ți arăt cît de speriat sînt, în curînd îți voi scrie numai ,,dinDOS"!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-05-31 20:08:45
         
 
  sau mai prozaic, speriat c-o să fie tîrît în judecăți și-a amanetat windows-ul și scrie dinDOS! :D  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 20:47:02
         
 
  nu contează, probabil d-l Hurmuzache era emoționat...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-14 19:31:40
         
 
  dacă nu din alt motiv, dar onorabile editor, pînă și numele(pardon pseudonimul)matale e redactat într-un mod vag jignitor...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 18:53:31
         
 
  apropos, textul de mai sus conține suficiente erori de ortografiere, gramaticale încît să fie invalidat pe motive de agramatism evident.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 07:54:55
         
 
  nu te mai smiorcăi, Hurmu, ridică-te, șterge-ți noroiul de pe genunchi, lacrimile de furie, meri mai departe, doar ți-a spus maestrul că ai talent, că ești aidoma pictorilor naivi...nu-ți ajunje?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 07:24:00
         
 
  Radu, cunosc textul în cauză. Problema e alta: contextul(calomnios și denigrator) în care se folosește Vasile Hurmuzache de numele meu.

Eugen

14.05.2012;
00:45
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-05-14 00:47:22
         
 
  Eugen, Ioan Peia și-a șters textele.
citește totuși aici, lămurește-te, apoi gata.

gata.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-14 00:42:49
         
 
  Eugen, textul mi-e adresat.
sper că m-am exprimat destul de limpede adineauri.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-14 00:30:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE