FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Femeie!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Mi-a zis cineva c-ai venin între fuste,
Că buzele tale au în colț scorpioni,
Că-ți crește din sfărc o viperă boa
Și-n mințile tale suntem simpli pioni;

Mi-a zis cineva că fierea e dulce
Sărutările tale înfruntând pe balanță,
Că a ta mângăiere e o gheară ce smulge
Liniștea mea și-orice altă speranță;

Mi-a zis cineva, mai bine c-aș strânge
Un urs între brațe, între coapse-un rechin
Și-n mașina de carne mai multe am șanse
Să-mi bag fericirea și întreagă s-o țin.

Mi-am zis eu atunci: mai bine-n pădure,
Pe varfuri de munte, în peșteri adânci,
Mai bine în Etna m-arunc cu o bombă
Decât, și-o bucată, din mine s-apuci,

Femeie!



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  metele,
O iei usualy comme d'habitude pe-arătură! n-am nici vreme nici chef să răspund retoricii tale întortochiate și argumentelor în doru' lelii(și conversație e o artă pe care, se vede cu ochiu' liber că n-o stăpînești)dar, de unde ai dedus, mătăluță, c-aș fi jinduit la comparația ta? tu lăzărică, chiar de nu ești dotat din născare, neșlefuit prin lecturare, tot poți deveni jenial...pentru soață, vecinul de palier, țața Floare care buchisind, de pildă, grohotișu de mai sus va exclama:tulai, doamne da' fain scrie ficioru ista, te unje la pipoțică!"
da, normal că-s o furnică, nici n-am pretins altceva, care dimpreună cu alte furnici din furnicar ce adună harnice, provizii pt marea matcă Cristescu aka Corbu.tu ca greiere, dude, ar trebui să scîrțîi mai melodios, da mi-e că ești popă din fîn.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-11 09:47:56
         
 
  Da, Gheorghe, nu relaționăm defel. Te întreb însă, cu riscul de a-mi aprinde paie în cap, "ce te face să crezi eu îl consider genial pe Nichita"? După ce criterii decizi tu genialitatea sau negenialitatea unui om? Însă, ceea ce nu contest, este faptul că sigur este un scriitor mult, mult mai bun ca tine. Și sunt de acord și cu faptul că este imens. Oare de-asta te văd, acum, pe domnia ta, ca pe o furnică?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-11 08:58:02
         
 
  neah, tudorele muică, nu relaționăm defel:tu te oțărăști ca de-obicei arțăgos, veleitar în tufăriș, eu te-ascult și disec. mai ai puseuri d'astea în care n-ai încotro? așa, din curiozitate, cam pe la ce vîrstă te atrăgea cariera literară.uite, ca să te-mbărbătez, îți spun că nici Nichita nu era genial din născare, iote ce-a scris:
Într-o zi cam pe la prînz
Gheorghiță mergea cu un mînz
Cum venea cu calu' agale
Îi ieși un hoț în cale
Lui Gheorghe-i păru rău de-ndată
Că n-avea o bîtă lată
Pe fur cu ea să-l bată.

Diferența, măi lăzărele, este că imensul nostru poet național compunea așa pe la cinci ani, înainte de a-nvăța să scrie!
Ce zici ți se umflară ouțele?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-11 07:40:12
         
 
  daca vrea sa te deguste
cu veninu-i de sub fuste,
dupa ce ii faci ca trenu'
te rog s-o trimiti la genu.
(Genu)

Cred ca stii de-acum refrenul,
De-aia, nu te mai retin:
S-o trimiti, frumos, la Genu
Cu escala la Sorin...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-11 07:28:34
         
 
  "Mi-a zis cineva c-ai venin între fuste,"
(Marian Tudorel Lazar despre cel mai periculoas venin feminin)

daca vrea sa te deguste
cu veninu-i de sub fuste,
dupa ce ii faci ca trenu'
te rog s-o trimiti la genu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-05-10 23:54:02
         
 
  "apropos, te-ai întrebat vreodată de ce-mi pierd vremea pe europeea, cînd aș avea poate alte hobbyuri? n-ai ghicit...din sadism, lazăre, îmi place nespus să disec ouăle gîngăniilor lirice.no offence!"

Ghe. Recheșan

Gheorghe, dacă sunt o gânganie, poți să-mi faci ce vrei la ouă, chiar și să le diseci. Dacă nu sunt, atunci ar fi ceva cam gay să te atingi de ele, nu crezi? Deci mai bine ține-ți mâna la tine în pantalon.
Cât privește poezia și "opera" mea literară, m-am mai explicat o dată: nu o scriu că vreau, ci că n-am încotro. Este ceva ca însurătoarea, când știi că, oricum te-ai întoarce, tot de o pacoste dai, da' tot te însori. Deci, nu-mi place poezia și nu mi-a plăcut niciodată. Nu o citesc, nu o suport, nu vreau să o ascult, deși în liceu făceam parte din grupul de declamatori. Poate tocmai de-asta Dumnezeu, Mama Natură ori poate Mama Omida mi-au dat "darul" de a-mi exprima sentimentele în versuri. Dacă te torturez cu ele, iartă-mă și nu le mai citi. Că nici eu nu-ți citesc producțiile supralăudate, din același motiv, deci vom fi chit.
Tocmai de aceea, mulțumesc tuturor pentru bunele intenții, chiar și ție, Gheorghe, deși nu cred în ele, dar nu-mi mai dați sfaturi, că nu le voi urma, întrucât nu mă atrage cariera literară, deși cândva mă atrăgea. Poate strugurii aceștia sunt prea acri pentru mine, sau poate pur și simplu nu-mi plac, deși sunt dulci. Este problema mea. Mă interesează însă religia, știința și viața. Și crede-mă, Gheorghe, că este o adevărată plăcere să relaționez cu tine. Cu cât ești mai ofuscat, cu atât mai mult îmi place. Și nu numai cu tine. Același deliciu este pentru mine să relaționez cu Peia sau cu Kosta Vianu mai nou. Epigramist a intuit exact despre ce este vorba, deși încă nu-mi dau seama cum: este un text voit teribilist. Da, sentimentele sunt reale, dar le-am mai umflat și eu nițel. Cât să fie turta mai apetisantă și să vină mai multe muște. Nu speram să cadă nimeni pe spate și nici n-a căzut. Ei și ce! Oricum, pentru mine, totdeauna va prevala mesajul si mai puțin forma. Și sunt convins că îmi voi găsi și admiratori, tocmai pentru că scriu într-un stil și pe înțelesul celor întru care mă învârt. Cât privește Parnasul, nu mă bag să-i delectez pe ghiftuiții ăștia de literatură și nu ai decât să o faci tu, că tot îți place să te cultivi. Numa' nu uita de insecticid, pesticid și ce se mai dă pentru buruieni.
Ave Cezar!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-10 22:49:21
         
 
  Nu credeam sa apuc vremea cand o sa fiu de acord, chiar si partial, cu reche.
Da, poemul tau e un strigat, sentimentele dau navala... dar cam atat. Trebuie sa mai lucrezi mult pe textul acesta. Inclusiv la prozodie.
Sunt convins ca il poti imbunatati.

PS: Nu mi se pare a fi un text misogin, ci mai degraba voit teribilist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-10 21:24:16
         
 
  acu', serios, chestia asta cu "mie-mi place" e teribil de dăunătoare dacă-ntr-adevăr vrei să te exprimi "liric" dar și original, coerent, etc.(de pildă versul "mi-am zis eu atunci:mai bine-n pădure" e cam suspendat și strîmb gramatical, oare de ce?)îmi permit așa, din sufletu-mi de bun samaritean să-ți zic c-ar trebui să-ți pui problema ce comunică cititorului mediu cultivat, nu ceea ce ți se năzare doar ție.bine, ar fi nevoie și de o brumă de lecturi în domeniu și de o oglinjoară autocritică. greu, nu? dar nu imposibil, mai ales dacă admițînd simplu că ești într-un atelier literar, iar unii(nu zic musai eu, dar deocamdată sunt singurul ce-ți oferi o privire critică obiectivă)s-ar pricepe oleacă mai mult decît tine la cazna scrisului, te-ai lepăda de un orgoliu nemotivat, de exaltarea asta maladiv-agresivă și ai pune-n traista-ți lirică și niscai imagini veridice ori barem coerente.
apropos, te-ai întrebat vreodată de ce-mi pierd vremea pe europeea, cînd aș avea poate alte hobbyuri? n-ai ghicit...din sadism, lazăre, îmi place nespus să disec ouăle gîngăniilor lirice.no offence!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-10 20:41:53
         
 
  Tudorele,
sincer nu știu de ce ar conta părerea mea, te asigur că e muuult mai rațională totuși decît bîiguiala asta cu pretenții de poem. însă, dacă ție-ți convine să fii grohotiș de silabe, dă-i drumu', s-or găsi hahalere să te aplaude, ba chiar să-ți acorde și una, două, trei stele* pentru creația ta mirobolantă, nu de alta ci doar așa de sîc.
Zici că te-a zămislit un butuc țărănesc? ciudat, eu credeam că un spermatozoid, da' mă rog! N-aș vrea totuși să te loveasc-un tramvai sau alt mijloc de locomoție ca să strigi artistic(cum devine cazu' habar n-am dar în interiorul unor spirite complexe ca al tău e posibilă orice fandacsie dacă fantezie nu-i)e destul că te lovește constant ridicolul.am observat ceva interesant însă: cu cît ești criticat la obiect(observă că m-am referit strict la text și năzbîtiile din conținut și formă)cu atît ești mai agresiv. am să studiez chestia, poate pun și de o addenda la teorema curbei lui Rauss, îi vom spune corolarul lui MTL sau "vipera-boa bou se umfla"!
să fii sănătos!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-10 20:09:34
         
 
  Gheorghe, este lirică. Îmi exprim direct sentimentele. Curg cam năvalnic și cu grohotiș, că furtuna fu proaspătă. Poate, mai târziu, o să curg mai pe placul tău artistic. Acuma însă curg după cum îmi strigă inima. Ai ceva împotrivă? Da, tu mereu ai ceva împotrivă și nu respecți decât propria valoare și a celor care-ți cântă în strună!
Nu-mi pasă. De ar veni Maiorescu în persoană, împreună cu Eminescu, să-mi spună că nu are valoare ce scriu, nu mi-ar păsa, cum nu-i pasă celui lovit de tramvai că poziția și strigatele lui sunt sau nu artistice. Și, apoi, comentarile tale nu mai sunt de mult raționale ca să mai țin cont de ele și nu știu dacă mai ține cont de ele cineva, în afara bietului editor obligat să-ți citească toate înjurăturile și să-ți suporte toate frustrările. Nu-ți place ce am scris? Nici mie nu-mi place. E prea dulce. Voiam să fie și mai colțuroasă și mai bolovănoasă. Ca butucul țărănesc ce m-a zămislit.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-10 17:36:01
         
 
  bașca:SFĂRC, MÂNGĂIERE și nefericita inversiiune de topică-n versul: Și-n mașina de carne mai multe am șanse!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-10 16:14:31
         
 
  viperă-boa, o specie orfică ecoliterară, sălășuind doar în arealul mediocrității agresive?! toată prozodeala de mai sus, expresie a unui misonginism cam primitiv, împănată de zoologii agresiv cu eul liric ilustrează fericit principiul, edictul, ucazul stăpînirii bleu, ala cu libertatea de expresie(că-i plină de expresie și expresivități ca batracianu de păr)prevalează valoarea literară.care aici, în opinia mea, nu este.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-10 15:50:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE