FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
paradoxul cititului exagerat
Text postat de Dumitru Cioaca
"specialiștii genului? io, unu' nu-l văd decît pe d-l Peia prin zona bleu, a citit enorm de multă poezie, a scris în toate genurile..."
(Domnul Gheorghe Rechesan despre amicul lui, distinsul general Peia, care pana in momentul de fata a castigat toate luptele cu cititul)

un obraznic inamic,
catre Peia, un om cult:
-sa citesti atat de mult,
si sa nu-ntelegi nimic?!

p.s.
auzind ce-a zis parlitul,
despre-un mare cititor,
genu este pe picior
de-a abandona cititul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "stimabile cioaca, n-am observat decît faptul evident că scrieți mai prost ca anul ce trecu, în care ați scris mult mai slab decît în 2010, ceea ce este firesc, circumvoluțiunile cerebrale nu sporesc nici măcar sub țeasta epigramiștilor!"
(Gheorghe Rechesan)

Domnul Rechesan,
Observatia este corecta, cand scriu catrene-ode cum este cel de mai sus, dedicat din dragoste si devotiune generalului Peia, eu scriu mult mai prost. Deci in viitor, daca va dedic cumva un catren care in loc ca sa sune a oda va suna numai odios, va rog sa nu o luati personal. Fiindca nu o sa-l scriu pentru a va produce indigesti literare, ci numai din dorinta de a va dedica ceva scris pe masura asteptarilor dumneavoastra: ceva scris cu mai mult talent.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-05-11 05:20:18
         
 
  ce-țí mai plac glumele tale, măi a.fe.! din păcate io zic că minți fără acoperire, sau cum se zice elegant, prin omisiune; dacă tu demonstrezi între cele 60 de texte postate în 2011 minim 3 repostări, io recunosc că băse e un tip stilat, respectuos cu toate femeile și bine intenționat.

stimabile cioaca, n-am observat decît faptul evident că scrieți mai prost ca anul ce trecu, în care ați scris mult mai slab decît în 2010, ceea ce este firesc, circumvoluțiunile cerebrale nu sporesc nici măcar sub țeasta epigramiștilor!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-10 23:33:15
         
 
  Domnul Rechesan,
Nu stiu daca ati observat, dar eu in catrenele de mai sus nu m-am luat de general ci de un inamic al generalului. Fiindca si eu am un grad, sunt soldat neinstruit. Si asa cum spune proverbul: grad la grad nu-si scoate ochii. Mai degraba corb la corb, dar in nici un caz pe acest site.
Eu sper din tot sufletul ca nici dumneavoastra si nici domnul Peia sa nu plecati dintre noi. Fiindca vorba dumneavoastra: daca plecati, ce ma fac? De asta mi-am si pastrat neutralitatea pe timpul celui mai recent razbel civil.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-05-10 14:29:13
         
 
  Gheorghe, ati facut-o de atatea ori, si dumneata si domnul Peia, incat site-ul nu se mai teme ca plecati, se teme ca veti reveni. Eu zic, daca tot este scris sa se intample, sa reveniti cu repostari noi :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-05-10 11:34:44
         
 
  ce-o să te faci, mătăluță, cioaca, cînd eu și Peia vom spune adio saitului? te vei inspira din ofurile cauzate de reumatism sau de bătăturile din talpă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-10 07:36:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE