FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ezistă o iesplicație...
Text postat de adrian mihai
"Dom' Cristescu,
...Ce, adică, editează un nene din ăsta, de-și zice editor? Sapiențe în limba spargă?)"
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-04 22:10:42


iată, tocmai de aceea
țara asta-i foarte-ades cu
fundu-n sus, pentru că peia
'i cenzurat de exintescu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și să nu te pună dracu să radiezi comul, știucarule, că te trimit, știi tu unde!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-06 17:38:10
         
 
  măi escu labb,
Ce glumeț și unduios, și alunecos, și bengos ești tu cînd vrei să te faci că plouă cu broscuțe!...
Da' plouă intens, nu așa!

Deci, atîta vreme cît ați dat-o pe... hă! hă!... greșeală - prin urmare, acest termen de "muire" nu reprezintă pt tine, pt voi, un motiv de alertă... hă! hă!.. eco/cristic - da-ți-mi voie să vă muiesc și eu pe amîndoi, uite-așea, dintr-un rever, passing shut în lung de linie!
E bine?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-06 17:37:23
         
 
  dacă mr. peia acceptă scuzele legate de ceea ce am scris în subsol, e in regula! typo sau nu, am "comis-o" si e fair sa cer iertare personei lezate.

asadar, dle peia, crestineste ar fi sa iertati greseala pe care am facut-o cu voie sau fara de voie!

va rog sa-mi acceptati scuzele!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-06 16:06:03
         
 
  @ peia, probabil e un typo, e clar că omul a vrut să scrie "te muiași de tot". nu era cazul să te inflamezi în halul ăsta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-06 14:21:35
         
 
  Ăsta e la pește.
Prinde știuci, ca Bulă!
Mai lllassss-oooo!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-06 11:41:00
         
 
  nu de alta, dar i s-a urcat la cap și nenorocirea e că sună rău a gol. mai ceva a ca tingirea țigănească pe pirostrii.
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-06 00:20:57

te... muiși de tot, peio! atâta poți matale, ceahlăule de giurgiu?

ce-o să-ți zic, să nu te mire,
dar, ca să păstrăm un rang,
eu am sunet de tingire
iară tu-l ai de big-bang!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-06 00:30:42
         
 
  meștere, nu te supăra, ești ultima persoană din lume cu care aș conversa pe tema asta... mai bine fă-mi un catren.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 21:54:40
         
 
  @ meștere recheșan, cu intenție sau nu, habar n-am, dar fraza asta ți-a ieșit de-un comic absolut:

"da, i-am tăvălit prin fulgi, da' la modu pamfletistic, cu referiri la text îndeosebi, literar cît am putut"

dacă va mai învia vreodată roliteratura (lucru de care mă îndoiesc), am să selectez de-acolo cîteva mostre de replici care-l ilustrează cantitatitiv pe-acest "îndeosebi" ... mai e și bocancul literar, din cîte am auzit, o, și cîte altele. pe unde ai trecut, ai lăsat amintiri de neșters :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 21:16:16
         
 
 
@ mare maestre și distins coleg Gheorghiță, onorabile, sir,

1. ok, chestia cu dosărelele e o deformație profesională (cu un observator atît de lucid, de vigilent, și dotat cu o memorie atît de redutabilă ca maestrul Peia pe urmele mele, nu mai are rost să-mi neg apartenența la serviciile secrete); totuși, consolează-te, dosarul matale se află la loc de cinste pe gugăl plus, unde, recunosc, dețin funcția de locțiitor redactor șef adjunct aeropurtate, cu grad de dorobanț.

2. în ce privește glumița "agregară" semnată de colegul Platon - ce să zic, dpdv tehnic, e cam la același nivel cu marea majoritate a catrenelor matale, altfel spus, la fel de foarte excepțională; sigur, dpdv al mesajului, al înaltei vibrații, n-aș putea afirma că poate fi recitată chiar fără riscuri la o mînăstire de maici, dar avînd în vedere pe cîți i-ai trecut domnia ta prin catran și fulgi de la binecuvîntata zi a aterizării-n lavră și pînă-n prezent, nu cred că poți pretinde mai mult.

eu cam atîta am avut de zis - dacă vrei, îți pot reîmprospăta memoria cu niște exemple, cum adineauri colegului Peia, din cîte văd, momentan indisponibil.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 15:18:08
         
 
  singura explicație
la catrenul ăsta fad
(vezi că literele-ți cad!)
gol de inspirație!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-05 13:59:38
         
 
  maître editeur, te supărași cînd ți-am semnalat că posezi dosărele despre unu' altu'! păi cum altfel să poți controla, editorial firește, tot ce mișcă-n lavra bleu? apropos de mișcat, catrenașu' ăla în care mistăr Platon ne face proști pe mine, bietu' poet Bot și alți "certăreți"(citește comentatori ai imensei sale opere lirice) e tot nemișcat, mai decît steiu Omu' în vîltoarea iernii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-05 12:41:43
         
 
  " maestre, reamintește-ți de aici:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=32004
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 10:26:12
         
 
  păi să o luăm pe rând:

1. mercik de apreciere, iulia, însă vezi că-ți bagi singurică pielea-n saramură! o să fii cât de curând trecută în categoria vânduților, plătiților pe liste de partid etc. evident, și eu sunt plătit, însă detectivii de serviciu nu știu care e sursa de finanțare... :)

cum zicea un oarecine,
te întreb prietenește:
dragă iulia, pe tine
cine naiba te plătește?


2.gratulat fiind de maistrul peia cu alintul "gigilă de la cucuieți" și cu indicația prețioasă de a-mi vede de câlții din propria-mi ogradă (idee la care se raliază și entitatea gazoasă dragoș iovan), nu pot decât să mulțumesc mumos:

de la D. IOVANI și PEI
primesc sfaturi și le-ador:
o să-mi văd de câlții mei
când voi fi instalator!



măi RECHE, PEIO! măi băieți!
ia uite cum devine treaba
nu ma lătrați, că e degeaba!


.......GIGILĂ de la CUCUIEȚI

3.și un răspuns la "minunea" de catren semnat - se putea altfel? - de fantomas (d. iovan)

D.IOVANE, frățioare,
parc-ai fi căzut din plop...
da! Prefer VACANȚA MARE
decât ritmul tău cel șchiop!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-05 10:22:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mă doare-n cot de aprecierile lui!
Și habar nu am cine este.
Ar fi bine să păstreze distanța, că eu nu știu multe.
M-am făcut o dată că nu văd. M-am mai făcut o dată... dar, basta, de-acum să se păzească!

Sunt sătul de burici, cioci, oercei și olărei, ca să nu mai pomenesc de mocani, lăzărici și alte păsărici cîntătoare în plopii creațiunii!
Am zis.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 10:18:51
         
 
  @ maestre, țin să-ți reamintesc că "epigramistu' lu' pește" , adică "Gigilă", ți-a fost coleg de serviciu la RTC Alexandria pe vremuri, și că te apreciază :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 10:12:57
         
 
  @ maestre Peia, pe viitor încearcă să folosești mai des spumosul "maidanezi" - deși, după cum bine știi, aseară a declanșat un mic război. "gigilă de la cucuieți" e foarte, foarte, simpatic, de asemenea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 09:38:13
         
 
  ce subtil-argumentare
bună și de-o disertație
doar c-a ta explicație
se fuma-n "Vacanța Mare"!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-05 08:21:36
         
 
  Eu ți-am spus ție, gigilă de la cucuieți, să-ți vezi de cîlții tăi și nu pricepi.
Nu știu cum se face, dar trebuie musai să se găsească tot felul de pițifelnici, care învîrt trei vorbe și două silabe, să sară la caft. Ce-ai făcut tu, măi pseudonimule integramist pe aici? Cuvinte-mbîrligate?
E tipic, e regulă absolută, ca toți alde neica nimeni să se adune grămadă, ca maidanezii, și să latre amportant la lună!

Dealtfel, e singura modalitate posibilă de a se remarca și ei cu ceva.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 08:17:37
         
 
  bun text.

la miza nu ma pronuntz, hadriene !
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-05-05 00:25:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE