FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
A căzut guvernul !
Text postat de Valeriu Cercel
A picat, mai ieri, guvernul,
Tărăboi ca niciodat’ !
Parcă,-n Parlament, infernul,
Sediu’ și l-a mutat,

Plânsete, madam Placintă
S-a trezit, chiar, la spital,
Toți se-nghesuie să mintă
Într-un sumbru recital,

Alții-n hol, pe coridor,
Disperați, ieșiți din minți,
Țin de scaunele lor
De-au rămas și fără dinți…

Marketul e la pământ,
Leul e deja gunoi,
Dividendele-s în vânt
La cârnații de Pleșcoi,

Numa’ țuica se mai vinde,
Și-aia din economii
Ce-s făcute la merinde
Și de pe la farmacii,

Iar la casa de nebuni,
Nu mai e loc de zevzeci,
Și, nici vorbă, pe bani buni,
Să mai iei un loc de veci !…

Însă azi, cum au picat,
Po(a)nta, ce e foarte tare,
Deputați, oameni de stat,
Au picat toți în picioare !

Leana, Crin, marele Boc
Și Roberta, evident,
Fac dezbateri plini de foc
În același Parlament,

Hotărând ca să repare
Toate ce nu s-au făcut,
Găsind ca soluționare…
Să mai facă-un împrumut !

Valeriu Cercel
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Cioacă o să mai sufle-n tingirea parabolică, doar pentrua mai prinde postul paștelui!"
(generalul Ioan Peia)

Domnul general,
Aici aveti dreptate, nu voi mai sufla in tingirea parabolica posedata de fostii guvernanti ci in cea hiperbolica aflata in posesia noului guvern. Motivul este simplu: domnul Ponta mi-a promis marirea diurnei daca trec in slujba lui.
-Si o sa ai cu ce ma plati, l-am intrebat?
-O sa am, mi-a raspuns.
-Pai din ce?
-Din banii de taxe pe care-i voi percepe de la general.
Deci va rog sa nu va mirati daca ma veti vedea luand partea guvernului Ponta asa cum nici eu nu ma voi mira vazandu-va luptand cu furie impotriva lui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-05-06 17:01:32
         
 
  - Ori ești tare de-o ureche?
- O mușcă de fund o streche!
- Sau, cumva, de amândouă?
- Nu o tai că se tot ouă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 00:34:22
         
 
  - Cît e ceasul, nea Vasile?
- Uite-acuș aduc trei kile!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 00:19:44
         
 
  Ce prostii, mai ionica? Jura ca nu te oftica persoana lu' nea Valeriu Cercel?
Sau a lu' Solarel?

Nu-i asa ca iti vine sa iti tai venele? Sau... le lasi sa mai creasca? :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-02 23:44:16
         
 
  Olărel,
Că te joci adesea cu lopețelele epigramatice în nisip, e scuzabil.
Omul are nevoie să se mai creadă dăștept, din cînd în cînd. Îi ține moralul băț și morala vioaie.
Dar că ajungi să spui și prostii patente, asta mă surprinde chiar și pe mine, care mai credeamm, totuși, într-o minimum-minimorum de seriozitate, în ceea ce te privește.
M-am înșelat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-02 22:57:14
         
 
  A nu se intelege gresit: mica fiind capacitatea de perceptie a lumii inconjuratoare.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-02 21:44:09
         
 
  oftici...  
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-02 21:35:05
         
 
  ionica, baiatu' tatii.. daca nu te otici, atunci de ce scrii cearsafuri din astea la adresa unui roman realizat (spre deosebire de...) ca Valeriu Cercel.

In plus, ce vina avem noi ca tu o ai mica?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-02 21:34:38
         
 
  ..."Eu/noi, în timpul/timpurile astea,..."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-02 14:36:41
         
 
  „Ioan Peia nu iti poarta pica, ci de-a dreptul moare de oftica pe tine, te uraste, te-ar omori pe strada daca te-ar prinde!” (epigrantu)

Epigrantule,
Cum dracului să invidiez un lustruitor de bastoane?
Dar un lăudător fără măsură, cocoțat în vîrful grămezii de cucuruz!...
Sau poate vrei să sugerezi, mai așa, mai dupe colț, că pe tine mi s-a pus pata...
Nici vorbă, transatlanticule, nu ai absolut nimic invidiabil: nici moral, nici material, nici cît privește talentul tău poetic.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-02 13:25:15
         
 
  1. „Ti-ai luat job ?” (cerecel)

2. Gigilă de peste Atlantilă,
Am s-o mai spun încă o dată, deși am spus-o răspicat, da’ se vede treaba că nu vrei să reții decît ce-ți convine: eu am muncit douăzeci de ani încoace, de mi-au sărit capacele. AM PUS PE ROATE O ÎNTREPRINDERE PERSONALĂ, gigilă, am tras-o după mine mai mult pentru profitul statului, decît al meu personal. Pentru că jecmănitorii care vin la guverne, de structură pur bizantin㠖 în special ăștia portocalii, care au întrecut orice închipuire – sunt obsedați de ideea de a aduna cît mai iute (căci puterea e pe mandat scurt) numai și numai pentru poznarele lor lungi și largi, de oameni doxați.
Ei/noi, în timpul/timpurile astea, am tras cu spinarea, fiecare după puterile noastre modeste, căruța hurducată a economiei. Cred că, dacă ar fi existat o echivalență corectă a cantității de muncă și suflet depusă în atare întreprindere, eu/noi, azi ar fi trebuit să fiu/fim miliardar. Dar nu, căci nemernicii statului, a cărui competență este strict limitată la aceea de strîngător de biruri și nimic altceva, ne-au tot stors de vlagă și voință, cu obsedantele lor colectări de taxe. Taxe și iar taxe, omorînd în felul acesta orice inițiativă și limitînd, în felul acesta – căci banii sunt produși numia de privați – sursa de venit pentru bugetul asigurărilor sociale.
Picătura care a umplut paharul a fost acea inimaginabilă tîlhărie, numită impozit forfetar, care, avea n-aveai, realizai au ba profit, erai obligat să plătești „taxă de protecție” babană, numai așa, că te chemai întreprindere privată. Nu mai spun că erai obligat să plătești retroactiv – unde s-o mai fi auzit de o astfel de lege, în lumea asta!
Rezultatul?
Peste una sută mii de mici întreprinderi, care însemnau cca. 2-3 sute de mii de oameni ce-și purtau singuri de grijă și mai și plăteau statului impozite pe muncă.
Ei, nemaiavînd de unde să stoarcă de la ăștia, au început să taie în stînga și-n dreapta, fără măsură: salarii, pensii, spitale... speranțe!
Niciun fel de preocupare pentru economie,- totul pentru jecmăneală!
În aceste condiții este clar de ce ne-am prăbușit în neantul socio-economic în care am ajuns, mai ales, odată cu venirea la putere a unui năuc violator de constituție, secondat de sute de pușlamale profitoare, cu ochii după șmangleală.

(Se întîmplă, iată! E DEMOCRATIC!... cum vă place vouă, americanilor supra/democrați, cu arma la picior, s-o spuneți.
Apoi, lipsa de rersurse, de educație politică elementară, necesară pentru a distinge între pușlamaua poleit-vorbitoare și insul de caracter.
De ce au dispărut dinozaurii?
De ce au fost masacrați incașii?
De ce a picat imperiul roman?
De ce a existat fenomenul tungus?
De ce România este veșnic umilă și umilită?
Ete, d-aia!)

Acu, tu, care ai aterizat cu dinții-n plăcinta americană, veche de vreo trei sute de ani – știm noi cu ce ingrediente făcută! – și beneficiin de un sistem îndelung uzitat, vii și faci pe marele truditor, marele talentat și marele dăștept!
Gigilă, dacă ai fi fost p-ci, viteazule, ai fi făcut materia cafenie praf! Atunci să te fi văzut eu cam ce aere de șmekăr îți mai dădeai.

„Geab” – vai, vai, ce american șlefuit ești! – „geab” am avut întodeauna, nenică! Am fost român autentic și am trudit – e drept, deseori, ca un fraier – pe pămîntul ista, nu am tras mîța de coadă pe la mama dracului în prazinc, lustruind bastoane și făcînd paradă de românism, în timp ce-mi strivesc puricii pe burtă!

Și, dacă mai ai nevoie, îți mai distribui cîte argumente vrei, că tu nu ai decît unul: vorbești să n-adormi!

PS: Da’ ce cauți în Românai?
Trebuie să primești instrucțiuni despre cum să aranjezi voturi pedeliste?
Să mai vinzi ceva bastoane lustruite?

PPS: Acesta este un pamflet, cenzorule, și o replică legitimă la insultele așa-zișilor români de export!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-02 13:24:37
         
 
  eiii, dmule Kosta, și dumneavoastră, pretindeți de la pisică pește, de la vădană virilitate oablă și de la epigranți, transcatreniști și "polonicari"(f.plastică denumirea d-lui Peia)bun simț, patriotism și omenie?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 12:55:05
         
 
  Eu unul, daca as fi avut suficient caracter sa plec de aici, nu m-as fi mai uitat o clipa inapoi, pe principiul 'nu ling unde am scuipat". dar eu nu am caracter, imi iubesc patria chiar cu pretul vietii, am jurat asta si daca n-am plecat de aici ma lupt s-o fac o tara frumoasa si bine guvernata cum pot si eu. De peste balta, la adap[ostul impunitatii, e usor sa dai lectii.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-05-02 12:30:02
         
 
  mie personal mi-ai replicat destul de obraznic si cu tupeu pe subiectul acesta, al pedeleilor, intr-o disputa cu unul, Afeu, pe numele lui, in fapt un lingau de partid si de stat care acum se vede ca a bagat capul intre urechi si n u mai are curajul opiniunilor sale, vorba lui caragiale. Halal gloata, faini aparatori!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-05-02 12:16:11
         
 
  "Care-i om di ominie, nu graieste ce nu stie".
daca habar nu ai de ce este pe aici pe la noi, dupa cum singur spui, de ce facxeai deunazi spume la gura aparandu-l pe micul chiozlau si gasca lui blestemata, domnule transfug? Cand erai sincer? Atunci, sau acum cand te prefaci ca n-ai fi dumneata acela si nu ti-s muma eu, vorba poetului? aceasta fatarnicie imi aduce aminte de femeia de serviciu care intra peste director cand voia...matura ei, si la strigatul deranjat al aceluia, "iesi afara, nebuno!", raspundea, peltic: "aaa, cans stateai cu tsasa-n gula si ziseai ah, se buna, ah se buna, acuma zici ca sunt nebuna?".
Adevarul este ca diaspora (europeana in principal) prin votul ei vinovat si inconstient ne-aq adus pe cap cancerul numit Basescu si lepra numita pedele, de care se va scapa extrem de greu. Dar vinovati sunteti, chiar daca va prefaceti ca nu ati mancat usturoi si nici gura nu va miroase. Mai multa decentza nu v-ar strica, romanasi de vitza veche ce sunteti!
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-05-02 12:13:04
         
 
  Val, gresesti. Ioan Peia nu iti poarta pica, ci de-a dreptul moare de oftica pe tine, te uraste, te-ar omori pe strada daca te-ar prinde!
De-aia eu cand vin in Bucuresti umblu numai cu bodigarzi dupe mine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-02 08:17:48
         
 
  Ioane !
Io-s plecat din '79, nene !
N-am de unde sa-i sptiu pe derbedeii astia.
Ce mai aud si eu de pe la voi ca tare frumos mai vorbiti de ei.
Si acuma, fii serios ! N-am nicio vina de ce faceti voi pe-acolo si faptul ca ne porti pica noua, astora din diaspora, e o chestie ce se poarta pe la voi, ca tot mereu catati vinovatul prin alta parte si nu va uitati la voi.

Ti-ai luat job ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-05-01 23:59:03
         
 
  "In rest, ai cam luat-o pe ulei cu pedeleii, portocalii, etc.
Nu pricep o iota din ce zici, asa ca nu-ti mai consuma energiile." (cercel)

Sigur, ăsta-i gestul etern al alunecoșilor: nu a văzut, nu a auzit, nici pe-acolo n-a trecut. E nevinovat ca dosul de țînc: face pîrț!... și moare de rîs tot familionul, mînca-l-ar mama de băiat vînjos, și prin față, și prin dos!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-01 23:32:36
         
 
  Era spre dimineață, în subsolul acestui text, un comentariu al lui Valeriu Cercel, comentariu care m-a îngrozit, înlemnit, înfontuit. Cel care l-a invalidat ar trebui să-l reposteze instant. Pentru că este român, asta nu i se poate contesta. Și nici nu așteaptă ajutor social de la guvern(e), precum un transnistran ca mine...

Cu bold-caracter, vă rog, pentru edificare!!!

Verticalitatea impune, în anumite situații, neh?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-01 19:22:24
         
 
  @ ghiță recheșan, dă un click aici. e un text pe care l-ai șters, nu și din google cache, acolo rămîne. ca și în memoria mea, te asigur.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qMJZ-xc8B8cJ:europeea.ro/atelierliterar/index.php%3Fafiseaza_articol_nelogat%3D41914%26id_comentariu%3D186776+europeea+dragos+iovan+acrostih+legumicol&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-01 16:38:04
         
 
  Eu te-ntreb doar atît, neamule: ce te vîri tu în ciorba noastră?

Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-01 15:02:34
Ioane,
de ce vorbesti tu la plural ?

In ceeace priveste sfaturile ce ni le dai, afla ca si noi suntem romani, asa ca nici noi nu primim sfaturi.

In rest, ai cam luat-o pe ulei cu pedeleii, portocalii, etc.
Nu pricep o iota din ce zici, asa ca nu-ti mai consuma energiile.

sa ai o zi buna !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-05-01 16:02:55
         
 
  Radule, asa e.
E culmea !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-05-01 15:57:53
         
 
  Valeriu, în ce privește utilizarea limbajului ecoliterar în relația cu diaspora, Ioan Peia are păcatele lui, asta e clar. dar că și voi agitați capa în fața taurului, adesea mai mult din plictiseală, îmi pare la fel de clar. în plus, că mă acuză de cenzură și partizanat Peia și Recheșan, m-am cam obișnuit. nu trece zi de la Dumnezeu fără să fiu înjurat de mamă, sau acuzat că-s agent plătit, spion, etc. dar că voi veniți acum și mă acuzați de partipriuri cu Peia, mi se pare culmea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-01 15:36:58
         
 
  Eu te-ntreb doar atît, neamule: ce te vîri tu în ciorba noastră? Cu ce drept ne judeci? Ne judecăm noi înde noi, ce te prinde grija? N-ar fi mai bine să stai în cîlții tăi de emigrant ajuns?
Sentimente anti/românești față de diasporezi?
Care români, taică?
Tu, spre pildă, ești român?
De ce? Că o bălmăjești pe românește?
Haida, de!
I-ai iubit pe pedelei, care au fost o adunătură de neica-nimeni, cocoțați în fruntea bucatelor prin minciună și furt electoral. băsescu a fost aburcat din nou în fruntea statului printr-o grosolană fraudă diasporeză. Și voi, deși ați știut asta, ați aprobat cu bătăi din palme. Păi, înainte de a pune problema românismului, puneți-o pe cea a moralității. Da’ de unde, dacă nici dumnezeu n-are tupeu!

I-ai (i-ați) iubit pe portocalii, în frunte cu mentorul lor năuc, pentru că ai (ați) avut de cîștigat de pe urma lor. V-au îndesat la desagă, pentru că aveau nevoie de gargara voastră, ca să cîștige acolo unde puteau cîștiga alegerile, că, în țară: lulu și trei bani jumate, au pierdut!
I-ați iubit cu pasiune, în timp ce covîrșitoarea majoritate a românilor – e drept, cam mulți păcăliți! – au suferit crîncen. Și o să mai tragă mîța de coadă multă vreme, căci răul făcut, anevoie mai poate fi îndreptat.
V-ați găsit tu și alți polonicari – că erați ciurdă pe aici! – să girați o șleahtă de bandiți și să-i mai și lăudați că fac și desfac o piele de drac. Păi, niște români adevărați, fie ei pe oriunde, ar fi compătimit împreună cu românii captivi în sistemul mafiot băsist. Nu ar fi luat parte la festin, ca niște nesimțiți, și ar mai fi făcut și propagandă deșănțată unui regim de lichele patentate.

Eu v-am mai spus vouă, ăstora cu burțile pline și cugetele goale: judecați-vă, mai întîi, pe voi, dacă aveți ce, și lăsați-ne pe noi, că, vorba aia veche: „bucuroși le-om duce toate”, de-aci spre eternitate.
Voi... cioculețu mic, că nu ați mai călcat pe aici de-o veșnicie. Odihniți-vă fain-frumoas în pașapoartele voastre de străinezia și abandonați poza de suferitori pentru binele nației, că nu vă prinde. Are cine să facă asta. Voi cătați-vă de lucru cu corasonu patriotard în altă parte.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-01 15:02:34
         
 
  Păi, d-aia ne fac proști cerceii, fără nicio jenă, pentru că știu cum reacționăm: ca niște slugi!
Tu ești slugă, editorule?

Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-01 11:08:16

Gresiti, maestre.
Nu eu sunt acela care va fac prosti.
Voi intre voi va injositi si va denigrati.
Nu mai amintesc de sentimentele antiromanesti ce le aveti impotriva celor din afara tarii, sentimente ce le gasim aproape in fiecare comm de-al dvs., iar faptul ca aceste comuri apar, ne da de inteles ca si editorii cat si proprietarul siteului sunt in asentimentul dvs.

In ceeace priveste America, aveti perfecta dreptate. S-au facut nelegiuiri, crime, exploatare, ca si pe la noi, de fapt, in intreaga istorie.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-05-01 14:26:57
         
 
 
Dar poate că am uitat să precizeze că individul cercel a avut un com în care ne făcea proști, mai așa, mai pe după colț. Că adică, iată ce bine o duce el în americilea alea ale lui (probabil că e și meritul lui cercel!!), iar noi doar "facem pe deștepții" și așteptăm milă de la guvern. Altfel spus suntem niște putori, nu muncim cît cercel.

Mai întîi îl invit pe vrednicul cercel să citească niște statitstici care spun că, în Europa, occidentalii muncesc între 30 și 35 de ore pe săptămână, în timp ce românii fac muncă de 45 de ore pe săptămână. Da, dar nu suntem deștepți, ca cerecel, să lustruim bastoane și să trăim bine... (după sloganul băsist!).
Asta-i o insultă, editorule, de ce ai radiat reacția mea legitimă?

Dar, totuși, aș vrea să pricep de ce ai șters comul?!
Cumva pentru că America își întemeiază prosperitatea pe fraudă?
Pe de patru ori super-fraudă!...
Anume:
1. A furat teritorii de la băștinași, pe care i-a masacrat.
2. A furat forța de muncă a negrilor, aduși cu forța din Africa.
3. A furat creierele lumii – inclusiv de la o țară așa de umilă ca a noastr㠖 și le-a folosit pentru a-și dezvolta tehnologia.
4. Fură, în comtinuare, prin agresiune armată.

Asta-i deșteptăciunea de care vorbea cercel, marele patriot naționale?
Mulțumesc, dar parcă nu am cam primi lecții de demnitate, umanitate și justiție de la cei mai mari spoliatori ai lumii.
Alături de ăștilalți, din Răsărit, adică rușii, care au stat și ei pe capul nostru cît au avut chef. Vînduți fiind noi de către americanii ăia "principiali", care dau acuș lumii lecții de democrație! Și vin în țara noastră pentru a ne face proști!

Pentru asta mi-ai radiat comul, editore? Ai oarece îndoieli istorice legate de afirmațiile mele, care-s ultraevidente pentru toți cei care știu olecuță de istorie?
Dacă suntem nimeriți p-acilea, între Scyla și Caribda, trebuie musai să luăm poziția mutului, cu capul în piept, și să rînjim mînzește, cînd se pune problema?
Păi, d-aia ne fac proști cerceii, fără nicio jenă, pentru că știu cum reacționăm: ca niște slugi!
Tu ești slugă, editorule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-01 11:08:16
         
 
  da, eu ți-am invalidat comentariul, ca și pe cel care l-a provocat, aparținînd lui Cercel. că era neregulamentar, e puțin spus. niciun editor din niciun site literar nu l-ar fi lăsat să treacă. calmează-te.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-01 10:56:50
         
 
  Mi-ai șters un com, editorule, pe care personajul cu tupeu, care a scris aiureala de mai sus, îl merita cu prisosință.
Spuneam în el, printre altele, că cine e român cu adevărat, răspunde insultei cerceliene în modul cel mai dur cu putință.
Ai radiat comul.
Concluzia e clară: ești ca el.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-01 09:26:19
         
 
  Ăștia sunt în plop cu realitatea de pe aici!
Cațavencilor, guvernu pedelist și coaliția de r...hat, compusă din securiștii lu băsescu și unepereii lu oprea izmenaru, s-a dus dracu de vreo două zile!
Voi pe ce lume trăiți?
Mai e nițel și poate scăpăm și de căpcăun!
La voi nu bate unda scurtă?
Nu vi s-au tăiat subsidiile încă?
Acuș, la sfîrșitul lunii, o să mai luați praful de pe tobă!
Cercel o să-și mai vîndă surcelele lu cucu!
Cioacă o să mai sufle-n tingirea parabolică, doar pentrua mai prinde postul paștelui!
Iar Olărel o să mai ție discursuri de promovare la balul bobocilor! De gîscă!

PS: tu, cercele, despre ce fel de guvern care a căzut vorbești? că, după ce spui mai jos, pare că bații cîmpiile transatlantice mai ceva ca trenurile de far west!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-04-30 23:27:53
         
 
  bibicilor, realitatea(voastră, bazată pe știrile de la radio Trench) bate imaginația, este exact ca aici:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=41197
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-30 21:48:01
         
 
  La alegeri se fac alegeri.
De unde ?
Tu ai dreptate. Sa fie lasati astia pana sunt dati jos, sau pica ei de fraieri si sa vina opozitia !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-04-30 21:41:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Caderea unui guvern cu cateva luni inainte de alegeri e o solutie destul de rea. Cea mai buna solutie este ca romanii sa vina la vot si sa aleaga oameni capabili. Ceea ce nu cred ca se va intampla in noiembrie. Altminteri, nici nu are rost sa se mai organizeze alegeri. Mai bine sa ii lasam pe astia care conduc sa isi dea in cap unii altora tot la sase luni si sa conduca cu schimbul.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-04-30 21:25:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE