FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
NICI UN ADIO
Text postat de Stelian Platon
Nici un adio


Ești începutul meu în fiecare vers
Și dai culoarea întregului poem
Dar te-ai îndepărtat ca de un fapt divers
Și azi de singurătate eu mă tem

Nici un adio, dar, nu am putut să spun,
Oricât de surdă-i vocea ce desparte...
Și vremile și spațiile mai adun
Să-nchiriem în doi planeta Marte.

Din crinul vieții cad tainice petale
Și zac în cosmos de iubiri concrete,
Pe planeta Marte am să-ți ies în cale
Să ștergem lacrimi și adânci regrete.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lasati omul sa scrie poezie si mai bine spuneti-mi ceva despre noua voastra ministereasa a invatamantului care a invatat "innotul" la "Stanford".

N-ashe ca macar Elena Udrea era bunoaca si ar fi fost buna la llupte si trranta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-02 22:06:53
         
 
  hsi, nea Platonides, spune-ne matale cultule care îs volumule de versuri pe care l-ai lecturat anu' trecut? aud?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 19:13:38
         
 
  lipsa autocriticii, a unei oglinzi obiective e cea mai mare năpastă pt un amator, plus că dumneata probezi taman precaritatea unor lecturi consistente. bineînțeles că ești luat la mișto, fiindcă versurile sunt desuete, tema fumată demult, rima săracă, ritmul șchiopătat.nimic nu vă îndreptățește a vă considera poet nici măcar la nivelul unui sait de amatori ca acesta.iar referințele mele erau strict la text, dar dacă ridicolul ce vă-mpănează scrisul nu vă sare în ochi, dacă n-aveți minima referire la repere din prezent și o scăldați în versificare prăfuită, nu veți scăpa de ironie.și atenție nu-s critic, nu mă consider poet, dar asta nu mă împiedică să vă taxez încercările literare drept ceea ce sunt: scremete pe marginea sumnelor boțite ale eutherpei.vreți o părere subiectivă, trimiteți-vă opera unui blogger critic, Alex Ștefănescu răspunde în circa o lună oricărui veleitar.
vom publica opinia sa aici.dacă e defavorabilă vă cereți scuze, dacă e de bine îmi voi reconsidera opiniile.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 19:12:02
         
 
  Comentariile critice, e păcat să arate doar ca bălăcăreli, persiflarea autorului și jigniri asupra acestuia. Sunt necesare comentariile critice, atunci când ele vizează strict postarea autorului. Această definiție a fost dată veșnic de-alungul existenței artei, dar încă nu vă puteți debarasa de apucăturile de mahala, care tresar vioaie atunci când există prilejul de a răni pe cineva. Iar excesul de cuvinte forțat pitorești, dar aduse de fapt din fundul mahalalei din care proveniți domniile voastre, mă lămurește cu precădere asupra involuției în care vă tot morfoliți, cu toate că ați mai citit și „Cartea de Bucate” a Sandei Marin. Adică românismul a fost, rămâne și va fi, ca la români.
Așa se face că un pârlit de așa-zis critic cu nume de trăgător la trăgaci de pușcă, pentru a se apăra de copii, după ce a buchisit el un poem, tot ce a înțeles și-l frământă și azi, este cum să pot eu locui cu iubita pe planeta Marte? Asta a înțeles el dintr-un poem, iar mai încolo tot nimic a priceput. M-aș bucura nespus dacă cineva l-ar pune în contact cu Asociația de Ajutorare a Handicapaților de Pretutindeni. În rest rămâneți repere luminoase, nu concurenți la ștocăreală. Culților.
 
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-05-02 17:53:37
         
 
  stimabile poet, nu poci ca să nu vă pun o-ntrebare:avînd în vedere că Marte nu dispune de atmosferă repirabilă, iar echipamentul de cosmonaut include o cască presurizată, cum veți realiza gestul tandru de ștergere a lacrimilor și adîncilor regrete?
în rest, să trăiți, să fiți iubit și să vă dimensionați corect percepția asupra comentariilor critice, după eventual, această însemnare:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=40731
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 12:52:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE