FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
*** (pentru "Ochi de agat")
Text postat de latunski criticul
Uite o proză rotundă, cursivă, plină de simboluri și mustind de talent nativ, care-mi reactivează distonia neuro-vegetativă (pe motive că n-am fost în stare s-o scriu eu!). Vorbesc de "Ochi de agat", fără să pricep de ce maestrul Recheșan și-a blocat comentariile. Acu, voi, ciopendozilor (căutarea după acest cuvînt nu a dat nici un rezultat pe gugăl!) citiți și vă cruciți. Și continuați să umblați călare pe Pegas, pînă cînd veți cîștiga blana berbecului literar din groapa cu premii. Urați-vă reciproc învieri și veșnice reveniri (voi, hurmuzachilor, epigramiștilor și ciocăciiștilor, voi translatorilor și exinteștilor; și voi între voi, poeteselor de cusut și croșetat la două rînduri).
D'aia-l laud pe Recheșan, în speranța că vom face parte din aceiași bisericuță. Și tot d'aia îl și premiez, că doar aștept reciprocitate. neh!
Alo, boss, cînd vei accepta inevitabilul? Demite-l pe Editore și cheamă-l pe Peia la cîrmă. Dixit!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mai fanele nici nu shti, ce chitros potzi ca sa-nvii ! hai, maestre glume-n fis, ca leshina lavra di ris!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-04-17 20:14:17
         
 
  @latunski, Recheșan, Hristos a înviat!

iar acum, pentru descrețirea înaltelor, încrîncenatelor dvs. frunți (și reducerea riscului de infarct miocardic, apoplexie - pop. cataroi, dambla, sau altele asemenea) primiți, vă rog, din partea mea, această secvență comică, în semn de modest omagiu și piedică în calea uitării...





 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-17 15:54:22
         
 
  gaspadin latunski,
motivu' /acest leit clișeu al exprimării vag prozodioase/ pen' care am pus lacătu' pe pagini e unu' banal /fără ligaturi de orgoliu veleitar și de-aprozar stilistic/ și-anume: n-am jnic chef nici vreme să răspunz ocărilor/ recte gratulărilor de tăt felu' mai ales că validarea comentariilor ține de bunu' plac și faptul că deliberat am cerut un nivel de postare diferit de al glorioșilor useri cioacă, epigramist & comp.
Mulțam pt lecturare.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-17 12:58:07
         
 
  Boss, știu că nu sînteți un "homo religiosus", dar, poate pilda aceasta biblică vă va fi de folos, chiar dacă este în contradicție cu sentimentele sensibile ale hurmuzachilor, epigramiștilor. cioacăciștilor și poeteselor ajunse la menopauză.

Citez:

20. Si Domnul a zis: "Strigatul impotriva Sodomei si Gomorei s-a marit, si pacatul lor intr-adevar este nespus de greu.

21. De aceea Ma voi cobori acum sa vad daca in adevar au lucrat in totul dupa zvonul venit pana la Mine; si daca nu va fi asa, voi sti."

22. Barbatii aceia s-au departat si au plecat spre Sodoma. Dar Avraam statea tot inaintea Domnului.

23. Avraam s-a apropiat si a zis: "Vei nimici Tu oare si pe cel bun impreuna cu cel rau?

24. Poate ca in mijlocul cetatii sunt cincizeci de oameni buni: ii vei nimici oare si pe ei si nu vei ierta locul acela din pricina celor cincizeci de oameni buni, care sunt in mijlocul ei?

25. Sa omori pe cel bun impreuna cu cel rau, asa ca cel bun sa aiba aceeasi soarta ca cel rau, departe de Tine asa ceva! Departe de Tine! Cel ce judeca tot pamantul nu va face oare dreptate?"

26. Si Domnul a zis: "Daca voi gasi in Sodoma cincizeci de oameni buni in mijlocul cetatii, voi ierta tot locul acela din pricina lor."

27. Avraam a luat din nou cuvantul si a zis: "Iata, am indraznit sa vorbesc Domnului, eu care nu sunt decat praf si cenusa.

28. Poate ca din cincizeci de oameni buni vor lipsi cinci: pentru cinci, vei nimici Tu oare toata cetatea?" Si Domnul a zis: "N-o voi nimici, daca voi gasi in ea patruzeci si cinci de oameni buni."

29. Avraam I-a vorbit mai departe si a zis: "Poate ca se vor gasi in ea numai patruzeci de oameni buni." Si Domnul a zis: "N-o voi nimici pentru cei patruzeci." (Geneza 18,20-29).

Pentru domnia-voastră-i mai dificil. Riscați să nimiciți Europeea, dacă vor rămîne doar cinci, cu Radu Ștefănescu șase. Merită să încercați! Și iarăși și iarăși vă spun, trebuie distrusă Cartagena, demis Editorele și chemat Peia la cîrmă, dixit!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-17 12:52:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE