FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
neintelegere lamurita
Text postat de Dumitru Cioaca
unei babe ce-n culise
ca de drac fugea de mine:
doamna, nu va faceti vise,
ca eu nu atac ruine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Plin de durere, revolta si alte sentimente extrem de negative observ ca din cele sase comentarii care ar trebuii sa apara in subsolul capodoperei mele, a supravietuit unul singur, adica cel mai neesential. Tin inca odata sa reamintesc organelor de partid de pe acest site ca eu sunt un baiat mare care nu se teme de bunatati mai poparate, ba din contra, le asteapta cu nerabdare. Din cele sase comentarii eu nu am reusit sa citesc de cat doua, unul al amicului latunschi care introducea in discutie un termen medical extrem de interesant mai ales pentru baietii trecuti de pubertatPlin de durere, revolta si alte sentimente extrem de negative observ ca din cele sase comentarii ca numar al comentariilor care ar trebuii sa apara in subsolul capodoperei mele, a supravietuit unul singur, adica cel mai neesential. Tin inca odata sa reamintesc organelor de partid de pe acest site ca eu sunt un baiat mare care nu se teme de bunatati mai poparate, ba din contra, le asteapta cu nerabdare. Din cele sase comentarii eu nu am reusit sa citesc de cat doua, unul al amicului latunschi care introducea in discutie un termen medical extrem de interesant mai ales pentru baietii trecuti de pubertate, si unul al meu in care preluam idea introdusa in discutie de marele critic. Domnule, ceva nu este in ordine daca incep sa se scoata din literatura pana si termenii medicali care descriu placerile speciei.e, si unul al meu in care preluam idea introdusa in discutie de marele critic. Domnule, ceva nu este in ordine daca incep sa se scoata din literatura pana si termenii medicali care descriu placerile speciei.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-04-02 06:59:52
         
 
  Păi, la ce te referezi, ai? că nu "mă prind".
(latunski criticul)

Ma refer la faptul ca atunci cand lui Muscal-Turcitul ii vine si nu are cu cine sa-i vina (muza e plecata sa-i cumpere basamac) pune imediat laba pe stilou ca sa nu-i dispare indemanarea poetica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-04-01 23:25:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE