FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Îngrijorare
Text postat de Carmen Zaniciuc
Dacã vei mai continua sã simți ca pânã acum, sã trãiești totul la intensitate maximã, sã te îndrãgostești nebunã ori de câte ori întâlnești un vis, vei rãmâne fãrã sentimente. Te vei consuma și nu vei mai putea scrie nimic.
Așa a încercat sã mã pãcãlescã 1 aprilie. La început l-am crezut și m-am îngrijorat. Știam cã mã îndrãgostesc repede și cã îmi trece la fel de repede. Poate cã și cu poezia era la fel.
Dar mi-am adus aminte cã e ceva mai presus de ceea ce pot eu controla. Cã nu pot schimba cursul râului și cã pot fi doar apa ce curge din munte, ca un izvor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Va multumesc si va mai astept cand cestile vor fi pline si nu numai. De morga am scapat din anul 2, acum sunt in 6. Dar nu e timpul pierdut.:)  
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2012-04-02 14:57:16
         
 
  Toate acestea (Dor de Nichita, Azi, Eu, inclusiv Îngrijorare) ar fi putut să fie poeme scrise de cei ce beau ceai din ceștile goale. Dar, ei nu sînt nici măcar răciți, nici nu așteaptă să fie invitați la "faiv-o-clock". Beau doar ceai, sorry ! E mai presus de ce pot eu critica, cu bunăvoință, iar sorry, și la fel. Mai stai la morga de semeni!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-02 04:35:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE