FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Comunicat
Text postat de Adrian Munteanu
COMUNICAT

Cu imensa placere, Comitetul de organizare a Salonului International al Cartii de la Milano va informeaza ca scriitorul Adrian Munteanu este invitat de onoare si nominalizat pentru Premiul International de Literatura NUX la prima editie a Salonului International al Cartii de la Milano, 26/29 octombrie 2012.
Scriitorul Adrian Munteanu va ridica Premiul la Cariera intr-o conferinta de presa care va avea loc la Milano Linate aeroporto - Parco Esposizioni Novegro.
ESTE O MARE ONOARE SA CELEBRAM CULTURA ROMANA IN EUROPA.
Alaturi de Adrian Munteanu vor fi premiati poetul nord-irlandez Desmond O'Grady si scriitorul francez Daniel Maximin.
www.saloneinternazionaledellibro.it.


Jacqueline Miu
Alessandro Metta
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bravo, Adrian, e o mare cinste si bucurie si pentru tine, dar si pentru noi sa te fi citit, admirat si acuma sa putem sa te felicitam in persoana!
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2012-03-20 01:35:57
         
 
  Elena, spui adevaruri la care tin.
Epigramistului si Atalantei le multumnesc pentru gandul bun si revelatii.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2012-03-19 11:08:04
         
 
  Domnule Adrian Munteanu, marturisesc ca sunteti primul autor pe care l-am citit cu drag atunci cand am intrat intr-o comunitate literara on-line.

Va felicit si ma bucur mult pentru dumneavoastra!
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-19 10:52:46
         
 
  Felicitari!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-19 05:51:41
         
 
  Când un poet român este în centrul atenției europene, aceasta nu poate decât să ne bucure. Asta demonstrează, o dată în plus, dacă mai era nevoie, că standardele literaturii, în România sunt încă ridicate. Și că literatura română are și poate avea mize mari. Din câte îmi amintesc, din păcate poetul, din motive pe care nu le știu, nu mai publică în Europeea decât foarte rar, este un mare sonetist și scrie ecoliterar. Mă înșel cumva? Dacă totuși nu mă înșel, iată, se pot obține premii și cu valoare textuală profundă, serioasă și nu cu șocuri de vulgaritate lingvistică.

Succes Adrian Munteanu! Și așteptăm și texte în Europeea!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2012-03-19 04:21:06
         
 
  Fl, Vasilica, Iosif, multumesc pentru gandul bun.  
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2012-03-18 12:17:37
         
 
  Sincere felicitari, Adrian Munteanu! Eu, cel puțin, ma bucur din toată inima când aud că cineva realizează un lucru! Mult succes in continuare!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-03-18 09:40:27
         
 
  Felicitări, maestre și la mai mare! Mulțumesc pentru că ați împărtășit cu noi această veste. E bine că se mai postează și astfel de texte pe Europeea.  
Postat de catre Iosif Gheorghiu la data de 2012-03-18 09:32:48
         
 
  O veste care ne bucura si ne onoreaza cate putin si pe noi, ca neam. E o recunoastere de drept acest premiu.
Felicitari, domnule Adrian Munteanu!
 
Postat de catre Florentin Maftei la data de 2012-03-18 08:53:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dumitru, cel mai important este ca un roman se afla printre cei nominalizati, la nivelul intregii Europe. Apoi, oricum, sunt in posesia premiului Cariera, care rasplateste o selectie care ma onoreaza.
Tea, stiu ca esti aproape.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2012-03-18 08:41:57
         
 
  Domnul Adrian,
Felicitari pentru aceasta nominalizare care vine din tara marelui Petrarca. Va doresc din toata inima sa si castigati premiul. Dar daca nu va fi sa fie si nominalizarea este o mare onoare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 07:49:42
         
 
  Felicitari, Adrian Munteanu.
Nu ma surprinde succesul tau stiindu-ti poezia, dar ma bucura.

Regards,
Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2012-03-18 04:30:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE