FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pasărea-șarpe(II)
Text postat de Bot Eugen

Era mijloc de toamnă,
trăiam intens singurătatea,
când mi-ai cerut prietenia,
iar eu ți-am dat-o, fără să stau
mult pe gânduri, deși nu știam
nimic despre tine, până nu am văzut
filmul cu desene animate în care
o aripată mică și fără zbor
se-ndrăgostea, rând pe rând,
de toți și de toate;
mă uitam la ea cum fugea
cu pași mărunți
când încolo, când încoace,
apăsând pe butonul albastru
îmi place, îmi place, îmi place,
mă uitam la ea și mă minunam
de tot ceea ce i se întâmplă …
În ăst timp,
dincolo de ecranul de sticlă,
umbra ei,
înzestrată la cap cu o ventuză,
se lungea nevăzută
spre pieptul aproapelui său,
se lungea cu gândul
să i se lipească visătoare
de inimă
într-un sărut franțuzesc,
se lungea nefiresc de mult,
ca o târâtoare, preocupată
să-i sterilizeze la timp
toate rănile,
să i le distribuie apoi pentru nimic
pe câmpul de pixeli prin lume,
să socializeze pe marginea lor
până își aude ecoul…
Era sfârșit de an,
trăiam intens singurătatea,
în timp ce tu alergai prin oraș
după prieteni, notari și avocați
să te rezolve cu documentele
necesare pentru divorț
(cel puțin asta îmi spuneai mie),
apoi te-ntorceai ,
însoțită de umbrele lor ,
habar nu am pentru ce,
eu te-așteptam în prag,
gata de plecare,
mă uitam la voi și mă minunam
de tot ceea ce ți se întâmplă
dincolo de vizorul transparent
și rece de sticlă;
până la urmă, ți-am întredeschis ușa,
iar tu ai dat cu ea de perete
și mi-ai intrat cu spatele-n casă,
trăgând
după tine tot circul tău ambulant.
Cele câteva zile și nopți de decembrie
s-au făcut țăndări într-o clipită.
Tu zâmbeai – goală pe dinăuntru – și
păreai fericită.
Eu am rămas în prag să sprijin
peretele, să nu cadă,
mă uitam la tine și mă minunam
de tot ceea ce mi se întâmplă
dincoace de vizorul transparent
și rece de sticlă;
urma să plec în concediu
din piesa ta ieftină de teatru
și să-mi petrec sărbătorile
alături de-ai mei;
oricum, cererea era deja
depusă demult.




ora publicării pe site:
04:27

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  rg, numai la asta te duce capul, la parodii, bufonerii și strâmbăciuni. Nimic nou sub soare. Continuă tot așa, că ai să ajungi departe.

Eugen.

23:47
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-20 00:00:08
         
 
  ora publicării comentariului pe sait europeea atelier literar: doișpe trecute fix cu cinci secunde!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-18 00:48:10
         
 
  ooo, ba da, mi-a plăcut atît de mult încît voi încerca să fac o parodie după el...ceea ce, avînd în vedere cît este de căznit, icnit, ar fi o performanță pt oricine!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-18 00:35:10
         
 
  Erată: luând în considerare textele tale „pseudolirice”

Eugen

00:07
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-18 00:19:17
         
 
  Recheșan, faptul că ție nu-ți place textul, nu înseamnă neapărat că e cel mai prost. Ba eu cred că e mai bun decât toat㠄poezia” ta luată la un loc. Ți-am mai spus, accept părerea ta doar ca pe o părere, nimic mai mult, cel puțin în ce privește poezia. Și o accept cu seninătate, luând considerare textele tale „pseudolirice”.

Și nu-ți fă griji, nu m-a părăsit nimeni, iar în materie de-njurat, Recheșan, tu ești de neîntrecut. Așa că, eu zic să te uiți un pic sub nasul tău.

Cât despre „gaspadin Morda”, în mod evident, de-acum încolo există mari șanse să devină porecla/pseudonimul tău literar.
Așa că nu te întrista, Morda, și fii fericit, măcar acum, la bătrânețe. Știu, invidia amestecată cu ură e greu de îndurat în tăcere, merită însă să încerci.

Eugen

00:05



Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-18 00:17:37
         
 
  Atalanta, comentariu tău:

„Domnule Eugen, cred ca siteul se revolta si va saboteaza.
Citind cu atentie, as spune ca este in legitima aparare. Cel putin de data asta.”


Ce ți se pare că nu am înțeles aici?
De ce nu termini ce ai început să spui?

Eugen

23:53

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-18 00:05:27
         
 
  știu, opinia mea nu va trece de groasa platoșa a autosatisfacțíei agresive, dar cred că ăsta e cel mai "nereușit" text( ca să nu zic prost) postat sub semnătura bot iulian eugen pe vreun sait ( nu că celelalte ar fi cine-știe ce dovadă de talent liric!)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-17 19:52:19
         
 
  eu nu mă mir că pe poetul Bot Eugen l-a părăsit consoarta...pardon muza, la asemenea producții de o banalitate exasperantă s-o fi plictisit mititica și-a băgat divorț!

of:gaspadin Morda, comentariu de mia sus e unu' literar, nu tre' să-l iei literalmente sau să reacționezi comme d'habitude ca o sticlă de apă carbogazoasă care face implozie.
de comentat poți comenta orice, chiar să-njuri dacă te mîngîie ideea.constatarea mea e că nu prea ai ce spune/ nu prea te-apleci cu părerea pe textele altora de obicei/ sau replici doar aprecierilor pe care le primești.timpul nu e pierdut, poți încerca și ceva mai mult decît "mulțumesc, dar ideea mea era..."
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-17 19:37:45
         
 
  :))

domnule Eugen, subestimati viteza cu care reactionez eu cand ma deranjeaza ceva. Sa fim seriosi.

Evident, n-ati inteles nimic din ce am spus. Bineinteles, vina imi apartine.


 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 17:10:55
         
 
  Radu, se pare că de acum încolo va trebui să-mi cer voie ca să comentez, și nu sub orice text publicat pe site, ci doar sub ale mele. Asta în condițiile în care nu se infirmă spusele antecomentatorului/antecomentatoarei cum că aș fi sabotat de site pentru cine știe ce bazaconii închipuite de unii.

Eugen

16:38

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 16:51:50
         
 
  eugen, mi s-a părut că punct atalanta întrunește niște criterii (ale mele, strict subiective, strict personale), unul fiind, am mai spus-o, absența operei. greu de atacat un editor în absența operei. greu să-l acuzi de partipriuri, greu să-i inventezi unui nou venit trecuta aderență la o bisericuță stilistică sau tematică în care, vrînd-nevrînd, ani de zile a făcut omenești compromisuri, greu să-i reproșezi reciprocități, simpatii, antipatii, schimburi de steluțe, pupicuri, etc. cred și acum că e nevoie de un editor nou nouț. dar ce contează ce cred eu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 16:30:42
         
 
  „nu inteleg de ce insistati cu atatea comentarii in acest sens pe site.”

În care sens? singurul com de acest gen pe care l-am emis pe acest site a fost sub textul lui Radu Ștefănescu întitulat chiar cu pseudonimul dvs. articolul avea căsuța deschisă. După felul cum ați reacționat, cred că v-a deranjat enorm de tare faptul că am întrebat.

În altă ordine de idei, din primul dvs comentariu mi-am dat seama că aveți ceva de spus și nu am făcut nimic altceva decât să vă invit să spuneți în continuare ceea ce aveți de spus . Or, ceea ce spuneți mai jos e la limită cu niște acuzații, în opinia mea, nefondate.


pe de altă parte, mă bucur că (mă) citiți. de când mă știu, însă, nu am simțit nevoia să mă menajeze cineva, mai ales dacă gestul vine din partea unei persoane necunoscute. Așa că, nu vă faceți griji.

În ceea ce vă privește, vă înșelați, curiozitățile mele nu sunt chiar atât de mari pe cât vi le imaginați dvs.

Eugen

15:54

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 16:06:59
         
 
  "Atalanta, nu știu cine ești, însă,
dacă tot ai citit cu atenție și ți se pare ceva în neregulă, de ce nu vii și cu un comentariu aplicat pe text?"

Eugen 13:48

Imi pare rau, domnule Eugen, dar la curiozitatile dvs se va mai adauga una. :)

Considerati ca as putea incerca doar sa va menajez. Doar pentru ca nu intotdeauna mi-a displacut ce am citit in pagina dvs. de autor.
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 14:07:05
         
 
  "Spre deosebire de unii, eu chiar îmi văd de treaba mea și evit conflictele și gâlcevile care nu țin de literatură. Adică public și comentez doar texte literare. celelalte nu mă interesează."

Eugen 13:25
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 13:37:02


Mai sa fie!

Deci aveam dreptate! Va saboteaza, domnule!
Altfel nu imi explic ce cautati dvs., care publicati si comentati numai texte literare, celelalte neinteresandu-va, sub un text care numai literar nu era, cu astfel de curiozitati:

"Curios lucru se întâmplă pe acest site ... cu useri noi și mai puțin noi, dar totuși total necunoscuți, anonimi mai bine zis. Radu, întreb și eu, dacă tot ai postat acest articol: cine este Atalanta și de ce vrei să o propui ca editor?

Eugen 23:10


Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-06 23:21:42

Va rog sa faceti un efort si sa intelegeti sensul celor spuse de mine. Puteam sa zic mai simplu: Faceti prea mare caz de o problema minora, personala, care se poate (daca se poate) rezolva doar prin dispozitia domnului Corbu si nu inteleg de ce insistati cu atatea comentarii in acest sens pe site. Credeti ca dl. Corbu citeste mai des textele dvs. decat propriul mail?

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 14:03:59
         
 
  „Domnule Eugen, cred ca siteul se revolta si va saboteaza.
Citind cu atentie, as spune ca este in legitima aparare. Cel putin de data asta. ”


Atalanta, nu știu cine ești, însă,
dacă tot ai citit cu atenție și ți se pare ceva în neregulă, de ce nu vii și cu un comentariu aplicat pe text?

Eugen

13:48







 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 14:00:08
         
 
  Radu, mulțumesc pentru confirmare. Eugen.

13:26
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 13:38:02
         
 
  Atalanta, nu cred că siteul ar avea motive să o facă, iar dacă are, poate să-mi spună asta la modul direct, invocând și motivele de rigoare. Spre deosebire de unii, eu chiar îmi văd de treaba mea și evit conflictele și gâlcevile care nu țin de literatură. Adică public și comentez doar texte literare. celelalte nu mă interesează. Nivelul 100 l-am primit pentru textele pe care le-am publicat pe europeea, la propunerea lui Radu, nu pentru altceva. Deci, dacă există vreun motiv ca siteul să mă saboteze, nu ar fi mult mai simplu să invoce la modul fățiș, direct motivele pentru care aș merita așa ceva, prin intermediul editorilor săi? Dacă domnul Corbu are să-mi facă mie reproșuri(deși nu cred), poate s-o facă la modul direct.


Eugen

13:25

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 13:37:02
         
 
  am scris eu aiurea, eugen. acolo e Pasãrea-șarpe(II) Bot Eugen Auto validat poezie 2012-03-17 04:39:00  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 13:22:13
         
 
  Domnule Eugen, cred ca siteul se revolta si va saboteaza.
Citind cu atentie, as spune ca este in legitima aparare. Cel putin de data asta.

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 13:12:14
         
 
  Întreb totuși cum e posibil ca în secțiunea administrare să apară ora 7:34 drept oră a publicării? Radu, sigur nu te înșeli? Mai poți verifica o dată? Mulțumesc. Eugen.

12:48
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 13:00:50
         
 
  corect! ceasul europeea a luat-o înainte...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 12:45:12
         
 
  Din curiozitate, radu, uită-te acum la ceasul tău și vezi cât este ora, apoi uită-te la ora afișată de site de sub ultimul meu comentariu la acest text(12:40). Deci, cred că e o problemă de ordin tehnic pe site.

Eugen.

12:30
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 12:43:10
         
 
  radu, am verificat la secțiunea administrare și ora publicării acolo este trecuta 04:39, o diferență de 11-12min. exact ca și la comentarii. Deci nu are cum să fie 07:34. Și da, în momentul publicării, textul mi-a apărut direct în pagină, iar la „administrare” era trecut în dreptul textului „Autovalidat”.Plus că, de fiecare dată când public un text sau un comentariu, mă uit întotdeauna la ceas, care te asigur, la mine cel puțin este corect setat. În altă ordine de idei, am mai semnlat astfel de probleme de ordin tehnic în câteva comentarii, tocmai pentru că ora afișată sub comentariul meu nu conincide cu cea corectă, arată întotdeauna o diferență de aprox. un sfert de oră întârziere. Motiv pentru care am zis că e mai bine să afișez sub texte și comentarii ora/momentul publicării.te asigur, am făcut verificările și setările corespunzătoare.

Eugen

12:28

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-03-17 12:40:23
         
 
  eugen, în secțiunea administrare, ora postării e 7:34, în orice caz, tu ai nivel de acces 100, deci textele tale apar, sau ar trebui să apară instantaneu (nu e nevoie să fie validate de un editor). dacă nu se întîmplă așa - și ești f. sigur că nu se întîmplă așa - semnalează problema d-lui Corbu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 12:21:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE