FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nepoții
Text postat de Valeriu Cercel
În viața mea, nicicând n-aș fi crezut
Că am să fiu vreodată fericit
De-ai mei copii pe care i-am făcut,
Pân’ ce nepoții-n lume s-au ivit,

Căci de ai mei băieți ce-au tot crescut
Zi după zi, fi’nd veșnic ocupat,
Abia acum, când anii au trecut,
Realizez că nu m-am bucurat,

Dar de nepoți, adică nepoței,
Când vin la noi mereu sunt bucuros,
De cum apar și-n brațe-mi sar toți trei,
Și cerul pare mult mai luminos !

Iar mai apoi devin chiar exaltat,
Când facem câte-o boacănă, belea,…
Nici vorbă…cum pe vremi eram blamat,
Nevastă-mea de mine să se ia !

Și-n special, cum sunt ei de vioi
Și-ntr-una mă aleargă pân’ asud,
De-atâta gălăgie, tărăboi,
Nici soacra nu e chip s-o mai aud…

Că de știam ce fericit voi fi,
Indiferent ce o să credeți toți…
Pe cinstea mea, și nu vă zic prostii…
Făceam direct, de la-nceput, nepoți !

Valeriu Cercel
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "De cum apar și-n brațe-mi sar toți trei,
Și cerul pare mult mai luminos" / clișeu a la vasilica.
(Radu Stefanescu)

Văd că-mi amintești numele iar... o-oof!
Radule, iată, nu te dezminți și mă tem,
Că-ți iei adio de la salata boeuf:
O-nlocuiesc cu gogoși umplute cu gem!



Photobucket

Sunt chiar facute de mine, dar pentru tine am inlocuit gemul cu "Ghidușe ghiulele de tip “conflictogen”...

P.S. Excluzând comentariile de până aici, despre poezie, Valeriu, îți spun că este o poezie simpatică, chiar dacă nu este o construcție perfectă. Ai niște nepoței, pe cinste! Să-ți traiască și să te bucuri de ei!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-03-18 09:27:41
         
 
  Stiu, domnu' Radu. Doar nu credeati ca ma arunc, asa, orbeste. :)

Mai degraba am emotii pentru cand va dezlega Regina enigmele celea din "Fisura". Atunci sa vezi drama. :))

Desi, e posibil sa ne surprinda.









 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 22:18:28
         
 
  doamnă atalanta, să mă ierți, dar "Patriarhul" e marcă înregistrată :)

știu ce vrei să spui, dar și Regina dezleagă... în cazu de față, mai ales ea.

vedem.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 21:47:49
         
 
  Multam, Radule !
Am sa ma caznesc pe viitor sa le dau culoare, zvac si densitate !
sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 21:36:46
         
 
  Valeriu, să mă ierți (chiar dacă nu mă iubești) textul - chiar la categoria lui, eu i-aș zice "a la legere" , e slăbuț.

poanta e în ultima strofă, restul e învîrtire în jurul cozii.

de ex:

"De-ai mei copii pe care i-am făcut" dacă sunt ai tăi, normal că tu i-ai făcut. altfel, ai fi spus "de-ai mei copii, pe care cred că (sper că) i-am făcut"...

"Dar de nepoți, adică nepoței" / pană de inspirațiune.
nepot e una , nepoțel e alta? să fim serioși.

"De cum apar și-n brațe-mi sar toți trei,
Și cerul pare mult mai luminos" / clișeu a la vasilica.

fazele cu nevasta, soacra, alte chestii fumate.

ideea mergea la fix în max. 2 catrene, cu un pic de transpirație, în unul singur.


p.s. tu le zici "just for fun", chestia e că trebuie să fie mai dense, mai alerte, cu mai multă culoare, zvîc etc.

părerea mea
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 21:34:09
         
 
  Ba eu nu ma uzez deloc, dar folosesc- din motive declarate recent- pseudonimul Atalanta "care n-a lăsat nicio clipită săgeata din coarda arcului și privește zîmbind cu naturalețe spre cei din jur" :)
(citat din excelenta comedie a domnului Rechesan)



 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 21:31:26
         
 
  Atalanta, draga,
Nu m-ai balacarit si nu m-ai injurat si nici nu m-as astepta ca o vei face-o vreodata.
Linisteste-te, te rog.
Nu e vorba de tine, care si tu ai un pseudonim.
Tu te uzezi de pseudonim tot din motve (ascunse) dar de alta natura. :)))
Liviu, se pare ca stie !
Hmmm...
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 21:12:37
         
 
  Evident, in calitate de editor, numai dupa ce obtin dezlegare de la Patriarh. Ceea ce este foarte probabil sa nu se intample niciodata. :)
Dar pot da o mana de ajutor si altfel Daca nu cumva o fac deja. Acolo unde se mai poate salva cate ceva.

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 21:08:07
         
 
  Poate ma hotarasc sa dau o mana de ajutor in acest sens, pana la urma.
Atalanta


Hmmm...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-17 21:02:57
         
 
  Domnule Valeriu Cercel, v-am balacarit eu undeva? V-am injurat?
Va indreptateste ceva sa presupuneti ca as face-o vreodata?
V-am recomandat sa aveti mai multa grija la exprimare. V-am explicat si de ce.
V-am invatat de rau?

Cu faptul ca un site literar trebuie sa aiba o anumita tinuta suntem de acord. Poate ma hotarasc sa dau o mana de ajutor in acest sens, pana la urma.

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 20:39:39
         
 
  Sincer sa fiu, nici nu ma intereseaza cine sunteti si nici macar cum aratati.
Nici faptul ca puteti sa balacariti sau sa injuri pe cineva sub un pseudonim nu ma intereseaza.
Ce spusei io este ca acesta este un site literar, nu unul de balacareala si injurii.
Despre asta fu vorba, nu despre ce aveti dvs. si nu vreti sa ne aratati.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 20:10:19
         
 
  Atalanto., dacă nu expui și pozele de familie, fotografii cu interiorul locuinței, eventual toate albumele de la nunți, botezuri, onomastice, plus instantanee cu peisajele prin care ți-ai petrecut concediul, tot nu neconvingi! :)) mă rog pe toma cercel, necredincios și atins de ura frustraților de conaționali!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-17 19:27:40
         
 
  Ha, ca si cand ar fi oprit vreodata numele, poza sau adresa de email pe cineva sa balacareasca! :))

Domnule Cercel, eu am de toate. So, in calitate de persoana care posteaza pe Europeea uneori sub un pseudonim va anunt ca posed si poza si numar de telefon si adresa de mail si biografie si scoala, scoli, adica, si nume real. A, ca nu vi le pun dvs. la dispozitie... e alta poveste.
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 18:16:38
         
 
  Radule draga,
Iata ca revin, dupa ce mi-am pierdut putintel timp pe cateva siteuri literare si deasemeni pe niste forumuri romanesti, caci sunt o gramada de ele pe net. Am concluzionat ca pe siteurile literare sunt persoane, membrii, care au entuziasmul de a scrie ceva frumos, proza sau poezie, asa cum simt ei si asa cum pot ei. Aceste persoane se arata a fi citite, scolite, unele chiar cu pretentia ca sunt intelectuale, deci, persoane cu un caracter si simtaminte deosebite, implicit responsabile de ceeace gandesc si scriu. Deaceea, fara sa dau vreun sfat sau vreo sugestie, consider ca aceste persoane care posteaza pe Europeea, site literar, ar fi bine sa aibe o biografie, numele real, o poza, un numar de telefon si o adresa de email, caci altfel, folosindu-se de pseudonime, siteul se va confunda cu aceste forumuri pe care membrii lor se balacaresc, se injura, se fac ca pe o albie de porci, si tot ei se plang ca sunt victime si sunt facuti de catre straini, tigani.
Think about that.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 18:01:52
         
 
  Sărmane(la figurat) pensionar canadian, nu te mai automăguli, ura e un sentiment care umple inimile cu aceeași intensitate ca iubirea, iar matale din partea-mi nu vei avea vreodată parte de niciuna dintre aceste "umpleri", eventual pot să te compătimesc cît de prost scrii, atît!
Nu înțeleg care-s motivele care-l fac pe onorabilul bunic cercel să m-acuze sau să acuze saitul cu nu'ș ce hate law!? e ridicol, de ce n-ar invoca și Magna Carta, fiindcă i-aș făcut categorisit opera de clișeism și robustă vetustețe, sau epigramele de licențiozități latente? Eu pot să-l acuz de încălcarea intimității din moment ce-l roade grija în legătură cu progeniturile mele sau viața mea sexuală.repet, nu suntem pe un sait de socializare, să ne afișăm pozele de familie, să ne lăudăm cu confortul personal, iar bălăcărelile ar trebui stîrpite din start, iar vinovații, inclusiv cele 2 conturi ale mele sancționate.
Aș vrea să văd, cu obiectivitate măcar o dată funcționînd acest lucru.
Scabrozitățile de sub cele 2 epigrame lăsate de stimabilii v.c. și d.m. stau mărturie, nu aveți decît să le conspectați, le voi trimite prin e-mail d-lui Corbu, deși sunt aproape convins că nu va avea nicio o reacție, așa cum nu avut nici acum 2-3 în urmă cînd stimabilul care se teme că-l urăsc spunea aproximativ cam așa: băi, șterge-te cu hîrtie igienică la gură(am evitat citatul exact, extrem de ne-ecoliterar)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-17 16:45:44
         
 
  Valeriu, toți anii ăștia, d-l Cristescu a răspuns de zeci de ori la întrebarea: "de ce clone"?

dacă citește aici, probabil o să mai explice o dată.

weekend plăcut și ție.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 16:33:25
         
 
  Daca asta e politica siteului, nu am nucio obiectie si, te rog, nu te deranja, nu-ti pierde vremea sa-mi faci o lista cu cei clonati.
Important este ca cei care-si fac clone, fac acest lucru pentru a-si ascunde identitatea.
Pentru ce ?
Iata ca la intrebarea asta nu mai este nevoie de raspuns.
Toate cele bune si weekend placut !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 16:29:22
         
 
 
"Daca toti va ascundeti in spatele unor nume false,
e logic ca puteti spune orice caci numeni nu stie cine sunteti"
Valeriu Cercel

In ceeea ce ma priveste, exista cel putin doi oameni de pe acest site stiu exact cum ma numesc. Unul este onorabilul domn profesor Corbu care nu stiu cum a facut legatura, dar n-a gresit. Sa nu aveti impresia ca aceia care scriu sub pseudonim nu pot fi trasi la raspundere pentru ce spun.

Sper ca nu puneti bazele unei alte modalitati de discriminare : pe criteriul folosirii pseudonimului (lucru permis de regulament).
Ar fi horror! :)

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 16:27:59
         
 
  păi sunt mulți. ai obiecții? și eu. dar asta e politica site-ului. vrei să-ți fac o listă cu autori care au cel puțin 3-4 clone? hai, că-i știi și tu. sper că nu te gîndeai la cuplul recheșan-iovan, iovan era pseudonimul editorial.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 16:18:33
         
 
  M-am referit la cei care fac acest lucru.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 16:12:30
         
 
  Valeriu, lasă asta, te întrebam de pseudonime, clone. ziceai că "vă ascundeți în spatele unor nume false". nu mi-e clar la cine te referi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 16:03:03
         
 
  Radule draga,
Eu l-am provocat, si la fel ca mine si nenea Cioaca si Sorin, fiind convinsi ca 'mnealui glumeste aruncand asemenea comentarii referitoare la noi, diasporenii.
Acum am inteles despre ce este vorba si ma voi conforma.
Pace si iubire !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 15:49:36
         
 
  țin să-mi răspunzi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 15:46:16
         
 
  cu mine vorbeai?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 15:45:59
         
 
  Daca toti va ascundeti in spatele unor nume false,
e logic ca puteti spune orice caci numeni nu stie cine sunteti.
Noroc ca mai e nenea Cioaca si Sorin Olariu ce-si poarta numele de botez si-i mai cunosc si personal :))))

eti frumosi, O.K.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 15:27:49
         
 
  Valeriu, eu unul mă străduiesc să aplic și să respect regulamentul europeea, care, la rîndul lui, fii sigur, respectă legislația în vigoare. din păcate, lucrurile nu sunt chiar atît de simple, ne aflăm într-o comunitate literară, aici oamenii nu produc bilanțuri contabile, ci texte și comentarii. și știi bine, aceste comentarii sunt uneori mici opere de artă - cel puțin de artă a disimulării formale. atîta vreme cît există metaforă, alegorie, șarjă, epigramă, pamflet, etc, dacă pricepi ce vreau a zice, lucrurile devin foarte alunecoase. cu excepția unor înjurături clare de mamă, a unor insulte, calomnii, sau a folosirii limbajului licențios, restul sunt chestii interpretabile. dacă poți să-mi dai un exemplu clar de comentariu în care consideri că ți-au fost încălcate drepturile legale, ți-aș fi recunoscător. e posibil să-mi fi scăpat. dar repet, un exemplu clar, care să nu fie susceptibil de interpretare. și dacă e așa, am să-l invalidez.
p.s. și încă ceva. încercați și voi să nu-l mai provocați. sincer, nu mi-e clar dacă funcționează, dar n-aveți ce pierde. e o sugestie.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 15:19:51
         
 
  erata :

si regulamentul acestui site interzice membrilor siteului de a-si exprima ura si dusmaniain scris.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 14:41:38
         
 
  Si mai e ceva,
la noi, aici, ca si in multe tari civilizate, exista o lege, ce se cheama "hate law". Este drept ca multe persoane, in inima lor, in sufletul lor sau in mintea lor, urasc pe cineva, dar daca fac asta in scris, incalca aceasta lege.
Deaceea am zis ca numai un zevzec sau idiot poate face asa ceva, anume, sa puna in scris ura ce o are impotriva unei persoan, sau a unui grup de persoane. Dupa cate stiu, si regulamentul acestui site interzice membrilor siteului de a-si exprima ura si dusmania.
Asta cred ca Liviu Bordas poate sa explice mai clar, el fiind avocat, si dupa cum am auzit, este unul dintre cei mai buni.
Cu dragoste romaneasca,
valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 14:39:32
         
 
  "Radule,
deci, Reche e pe bune....
Nu am stiut ca tu ai invalidat multe din tembeliciuni si idiotenii.
"Tembeliciuni si idiotenii" cu referinta la comurile plina de ura impotriva compatriotilor ce treiesc printre straini.
De obicei nu nu comentez celr ce folosesc pseudonime.
Sa fii iubit !
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 13:59:07 "

:)))

Domnule Valeriu, dvs. chiar credeti ca adresandu-va lui Radu nu va adresati unui pseudonim? Asa ceva e greu de gasit in alte spatii literare. :)


 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 14:11:24
         
 
  Radule,
deci, Reche e pe bune....
Nu am stiut ca tu ai invalidat multe din tembeliciuni si idiotenii.
"Tembeliciuni si idiotenii" cu referinta la comurile plina de ura impotriva compatriotilor ce treiesc printre straini.
De obicei nu nu comentez celr ce folosesc pseudonime.
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 13:59:07
         
 
  Liviu draga,
Chiar vrei sa stii cati bani am donat eu pentru orfelinate, pentru intrajutorarea sinistratilor,
sau pentru fel de lel de proiecte care au avut nevoie de bani din afara tarii in ultimii 22 de ani?
Poate ca nu sti ca de cate ori se face ceva pe acolo, chiar si cand se face vreo manastire, circula pe net emailuri cu apeluri catre dispora ceradu-se donatii.
Am sa fac o socoteala, si am sa-ti trimit cifra, dar asta nu te va ferici, si sunt convins de asta, caci nu asta e solutia, dupa cum ai spus si tu.
Chestia cu Base, e stiuta. Voturile au fost masluite de ambasade si consulate. Caci asa e la voi. Cand se schimba guvernul se schimba si rudele din posturi. De teama sa nu fie schimbati din posturi, au falsificat voturile. Clar.
Daca or fi votat cativa din diaspora cu Base, au cautat si ei sa-l aleaga pe cel mai bun dintre doi rai.
Sa fii iubit !

P.S.

S-a atins Buricea de ea, cu un catren în stil propriu. Mai că-i dădeau balele.
Liviu S. Bordas

Nu am inteles comul asta.
Dar las-o asa cu a cazut !
Ca si chestia cu baba.
Numai bine !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 13:55:20
         
 
  Ceea ce mă dezamăgește este limbajul suburban utilizat și de unii, și de alții dintre combatanții de pe această pagină. (Liviu Bordaș)

Dupa cum vezi, chiar si domnul Corbu, cat si editorii stiu ca el face gargara, caci altfel nici nu i-ar da voie sa comenteze tembeliciuni si idiotenii de genul asta. (Valeriu Cercel)

domnilor, dacă e adevărat că studiind fie și numai glezna unei doamne, un spirit exersat își poate face o idee destul de corectă despre celelalte comori, inaccesibile privirii, cu care a fost dotată, atunci, vă rog, procedați la fel și domniile voastre.

partea infinit mai "spumoasă" se află la invalidate... totuși, nu v-aș sfătui s-o citiți, sau dacă vreodată veți avea ocazia, s-o faceți cu moderație. e numai pentru spiritele tari :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-17 11:36:09
         
 
  De poezica nu ma ating pentru ca au fost scosi la inaintare nepotii si m-a dezarmat inocenta lor.

Postat de catre . Atalanta


S-a atins Buricea de ea, cu un catren în stil propriu. Mai că-i dădeau balele.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-17 10:16:43
         
 
  care,de fapt, noi i-am salvat la votari ca sa ajunga Base, ca de ieseau ceilalti, erau deja beliti cu totii

Valeriu Cercel, da' pe babă ai întrebat-o dacă vrea să treacă strada? sau ai luat-o, pur și simplu, pe sus?

si apoi, tot de la noi, disporenii, intra in tara intre opt si zece miliarde de euro pe an care salveaza economia

Cîți euro ai băgat tu în economia asta, domnule Cercel? Și, dacă ai băgat, crezi că asta e soluția? O țară care să stea cu mîna întinsă și cu ochii la portofelele altora?

Te lauzi că voi ni l-ați proptit pe Băsescu în fruntea statului. Ai măcar atîta informație la îndemînă cît să discerni între binele și răul făcut? Dacă nu, las-o mai încet pe la viraje.


Ceea ce mă dezamăgește este limbajul suburban utilizat și de unii, și de alții dintre combatanții de pe această pagină.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-17 10:13:19
         
 
  "Dupa cum vezi, chiar si domnul Corbu, cat si editorii stiu ca el face gargara, caci altfel nici nu i-ar da voie sa comenteze tembeliciuni si idiotenii de genul asta."

:)))

Domnule Valeriu, putin mai multa atentie la modul de exprimare n-ar strica. Faceti un dezacord sublim, demn de EBA: (expresiile (...) il dezamageste".

Apoi, cand scrieti : "...altfel nici nu i-ar da voie sa comenteze tembeliciuni si idiotenii de genul asta."

Stiu ce ati vrut sa afirmati, dar ia ganditi-va ce se intelege de fapt:

I: Ce comenteaza (dl. Rechesan)?
R: Tembeliciuni si idiotenii de genul asta!
( fie vorba-ntre noi, dl Rechesan comenta textul si comentariile dvs.)

Domnule Sorin, din cate inteleg eu, catalogarea ca transfug are legatura cu parasirea tarii, partidului in mod ilegal" sau cu o anume calitate, aceea de militar.

Sunt sigura ca ati prins ideea.

De poezica nu ma ating pentru ca au fost scosi la inaintare nepotii si m-a dezarmat inocenta lor.

...
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-17 09:04:27
         
 
  Sorine draga,
Eu am, totusi, impresia ca Rechesan glumeste si se tine si de goange atunci cand isi arata ura lui fata de romanii din diaspora. Eu cred ca el este om la locul lui si face asta doar de caterinca. Nu este nici ofticat nici frustrat, caci, gandeste-te si tu. Numai un tembel, zevzec sau dusman al neamului romanesc poate sa vina cu asemenea cuvinte exprimandu-si ura lui fata de romani indiferent unde ar trai ei si mai ales fata de noi, cei din dispora, a doua si a treia generatie (de transfugi !) care,de fapt, noi i-am salvat la votari ca sa ajunga Base, ca de ieseau ceilalti, erau deja beliti cu totii si apoi, tot de la noi, disporenii, intra in tara intre opt si zece miliarde de euro pe an care salveaza economia. El zice ce zice de kiki ca io-l vad baiat destept.
Or fi unii care nu ne inghit ca o ducem bine pe-aici, printre straini, dar nu el. Baiatul face misto, sau cum se zicea pe vremuri, agitatie. Ca ti-am mai spus io. Nu-i baiat prost, si-l duce mintea la chestii d-astea.
Asa ca, linisteste-te. Dupa cum vezi, chiar si domnul Corbu, cat si editorii stiu ca el face gargara, caci altfel nici nu i-ar da voie sa comenteze tembeliciuni si idiotenii de genul asta.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-17 02:05:28
         
 
  ... in plus, mai Reche mai... din transfugeala iti mai revii, din frustratre si oftica, niciodata! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-16 21:54:59
         
 
  Multam fain ca m-ai luminat, Reche!
Acu' m-am prins ca si Geoana a fost un trasfug cat a lucrat in Washington DC ca si-a parasit - la fel ca mine - tara. Noroc ca si-a revenit. Si Chivu si Mutu si Lucescu sunt niste transfugi. Si doamna Simona Miculescu, ambasadorul Romaniei la Natiunile Unite, e un transfug, fiindca nu doarme noaptea in patul ei de la Satu-Mare. Trebuie sa ii spun asta cand o sa ma intalnesc din nou cu ea la New York ca poate nu si-a dat seama cat de transfug este.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-16 21:49:57
         
 
  Nț !
Maestre draga, e vorba de "ECOLITERATURA" !
Asta se cultiva pe siteul asta literar.
La valoarea si prestigiul dvs., cunoscut pe plan mondial, international si in lumea intreaga,
expresiile :
"cerceluș, nu ești purceluș", "tu cu cine vorbești, bre snobilis?" sau "vezi că pamperșii dau dependență, întreabă-l pe cioacă!", il dezamageste si pe venerabilul domn profesor de universitate, Corbu, cat si pe toti editorii acestui site literar, unic pe mapamond.
Aveti potential.
Incercati, caci puteti si mai mult de-atat.
Mult succes in activitatea dumneavoastra creatoare va dorim si toata lauda si mandria din partea toturor transfugilor de peste ocean!



 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-16 13:42:56
         
 
  "V-am intrebat,asa in treacat,
mi-ati dat raspuns de iarmaroc,
aveti vreunul cheia-n lacat
cu trei nepoti,draguti ca Boc?"
( Camila Petrescu)

M-apucă,zău, de a lor soartă
un rîs amar, mai mare mila
Ce să-ți răspundă tu, Camila
Cînd nu au lacăte la poartă?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-16 11:46:40
         
 
  cerceluș, nu ești purceluș, da' nici coleg cu mine, n-am făcut școalele-mpreună, nu suntem din aceeași generație, plus că prezența matale într-un sait literar are cam aceeași semnificație ca a unui pachiderm agitat într-o dugheană cu porțelanuri fine ! poate cu catreniștii transfugi ăi fi de aceeași teapă și poți să-i apelezi similar... da'.enfin, în frustrarea mea, ros de invidie că nu poci ajunge și io la bunăstarea ce transpare rînjind ca papura din grind pe fețele matale bogate(că deh,ai mai multe și fățărnicia se plătește și ea cu dolărei) las un modest cadou nepoțeilor, nurorilor și conaționalilor tăi, care stau cu burta la soare, picotind sub umbra arțarului roș:

Rondelul transfugului

E marte iar. De dup-un nor,
în raze calde ce tresar
pe aripi calde de cocor,
răsare umbră de hoinar

În brîncă cufăru-i ușor,
cu greu tîrîie o talpă
și pe sub zdrențele de nor,
privirea îi lucește calpă

în raze calde ce tresar,
sughite, plînge în suspine
și-n seara cu miros amar,
umil apleacă către mine
obraz surpat. E marte iar.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-16 11:43:41
         
 
  Si zici ca nu esti frustrat ?
Ei bine, colega draga, cu ultimele tale comuri, afla ca ne-ai convins pe toti.
Sa ai o zi linistita !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-16 11:33:56
         
 
  speli și pelinci, nea cercele? vezi că pamperșii dau dependență, întreabă-l pe cioacă!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 22:52:39
         
 
  tu cu cine vorbești, bre snobilis? nu-mi amintesc să te fi invitat cineva să-ți dai cu părerea! oricum cred că ai greșit adresa, așa că indirect consider că ar trebui să-ți ceri scuze.pînă atunci poți zîmbi, mîine va fi mai rău, îți poate lua foc editura, fugi nevasta cu unul mai tînăr și deștept sau cine știe, fiica/fiul minor vor veni în fugă de la școală și vor striga: "tată, tată, o să ai un nepoțel.giusto pentru armonia întregii familii!"  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 21:38:25
         
 
  V-am intrebat,asa in treacat,
mi-ati dat raspuns de iarmaroc,
aveti vreunul cheia-n lacat
cu trei nepoti,draguti ca Boc?
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-03-15 21:07:52
         
 
  Nene Mitica,
Stiu ca nu ma invidiezi si apreciezi ce-i frumos si bun.
Sa-ti traiasca flacaii si...nu-ti pierde rabdarea ca vor face ei si arta cu tendinta.
Toate la vremea lor si apoi, stii vorba aia romaneasca : "lucru bun la noua luni " !

Alensis draga, nu spune tu asa ceva caci iar isi va indrepta degetul in directia ta, indicandu-te a fi tu vinovatul.
Lasa-l pe el sa ne arate ce e, caci sunt convins ca poate si mai mult !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-15 19:31:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Au iesit mizeria si frustrarile la suprafata.
"As fi putut avea nepoti."
Dar nu ai, esti singur, un plagiator frustrat si ofensat ca in lume exista scriitori care traiesc bine si zambesc. Viata e frumoasa, Iocan e mitocan!
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2012-03-15 19:19:32
         
 
  Val,
De-ai stii cat te invidiez! Dar eu nu invidiez decat la modul pozitiv pe cei care au rezultate mai ceva decat ale mele. Si eu am doi flacai care ar fi dea rod (iarasi o sa sara pe mine calugarul!) dar deocamdata muncesc numai pentru arta pentru arta. Cu toate ca eu ii imboldesc inspre arta cu tendinta, ei inclina tot spre curentul literar idealist al artei pentru arta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 18:29:40
         
 
  Nene Mitica,
mai am doi pui de daci, dar am sa transmit mesajul matale autorilor !
Cu ganduri bune,
Valeriu

Photobucket
Photobucket
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-15 16:23:36
         
 
  Val,
Poza cu cei mici e de milioane! Sa-ti traiasca!
Si indeamna autorii celor trei opere de arta desavarsita sa-si continu muca pentru ca, peste cativa ani, fotografia sa arate si mai aglomerata.
Fiindca se pricep sa faca copii frumosi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 16:04:44
         
 
  Radule draga,
Eu consider ca nivelul poate fi taiat numai cand s-a incalcat regulamentu, adica s-a venit cu jigniri, ofense, insulte, dar de vreme ce "nefericitul" nostru demonstreaza ca ceeace noi am spus sunt adevaruri pure, curate, nu cred ca este cazul sa ridici palosul.
'mnealui nu este o victima a noastra, a tuturor celor din jurul lui ci este propria lui victima.
Ranile singur si le produce aratand cu degetul in alta parte.
Se vede asta de la o posta, chiar si de aici de peste ocean.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-15 15:35:45
         
 
  păi ce-ar fi stimabile să aplici sancțiunile cuvenite? eu, unu' mă supun judecății tale editoriale, sper să nu-ți tremure paloșu' cînd vei reteza nivelurile de postare ale onorabilului nea Cercel, care mă gratulă cordial cu " Nu-l pune pe ganduri pe acest nefericit ca cine stie ce-i mai bubuie cerebelul !" sau pe preasmeritul sorinel (s)olaris, aka Epigramist, conform căruia sunt "frustrat, handicapat sexual și interlop!"(ultima e tare de tot, probabil e constatarea făcută în urma vizitei sale în localul de pe strada Popa Șapcă, îți explică dînsu' ce și cum)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 12:58:35
         
 
  și aici la fel. interlop, hogeac, transfug. la urma urmei, ce știm unii despre alții? nimic. ce suntem? ceea ce scriem.
și ceea ce scriem ar putea citi mii de oameni.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-15 11:09:07
         
 
  ps.iată sorinele, definiția completă a substantivului transfug(așa cum o dă dexul pe care-l citezi trunchiat):

TRANSFÚG, -Ă, transfugi, -ge, s.m. și f. Militar care săvârșește un act de trădare, trecând în tabăra inamică; p. ext. persoană care își părăsește în mod ilegal țara, partidul etc. – Din fr. transfuge, lat. transfuga.

așa că, deși nu știu dacă ai vreun grad sub sutană, dar pînă la corecții ulterioare, ești un TRANSFUG...și încă unul notoriu, fiindcă conform zicalei, te simți tare-tare cu bărzăunu' pe bască! care bască? aia sub care encefalu' ți-e iască!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-15 07:57:23
         
 
  așa e măi, sorinele, sunt un frustrat și un interlop, cum de m-ai găjbit...și nici ebraica n-o știu o iotă, dar măi răspopită mică atunci cînd citezi o sursă, chiar de e dexonline se cade s-o faci complet, fără tăieturi cum îți convine, că nu fonfăi tropare pe nas,comprenez-vous?
cît despre lansarea tomatelor și a produselor eclozate expirate rămîne cum am stabilit, tu vino numai cu volumașele din blugi că eu aduc fanii.
despre elucubrațiile lui nea Cercel, care învăță și el sireacu' un neologism, care-l chinuie de multă vreme sub țeastă cu altă ocazie, îl las să se bucure seni(l)n de ele cît mai are cu ce...fiindcă veni vorba, tot de pe net se poate afla că octogenarii voioși, care se laudă într-una cu ce nu le mai funcționează sub buric, au rata mortașității tare scăzută!deh,legea compensației!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-15 07:53:25
         
 
  Sorine draga,
Puradeii astia din poza de mai jos, nepoteii mei, si mai am doi, sunt daci suta la suta si dacii nu au avut grade militare decat la o varsta mult mai inaintata.
Nu-l pune pe ganduri pe acest nefericit ca cine stie ce-i mai bubuie cerebelul !
Ia de citeste postarea lui nenea Mitica !
Din investigatiile facute de el pe net, a descoperit cauza acestor manifestari la unele persoane.
Multam de trecere !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-15 02:04:10
         
 
  Un diagnostic eu as pune
in cazul clar de clasicism:
pe tot românul il rapune
o boala grava.Nepotism!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-03-14 23:47:47
         
 
  Interlopul ca orice interlop stie ce inseamna argoul hogeac, dar habar n-are ce inseamna transfugi.

Il luminez eu, desi nu cred ca stie mai mult de doua-trei cuvinte in franceza sau latina:

TRANSFÚG, -Ă, transfugi, -ge, s. m. și f. Militar care săvârșește un act de trădare, trecând în tabăra inamică; p. ext. persoană care își părăsește în mod ilegal țara, partidul etc. – Din fr. transfuge, lat. transfuga.

PS: Sunt curios ce grade militare au nepotii lui Valeriu Cercel si de ce si-au tradat tara.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-14 21:53:56
         
 
  Rechesane, frustrat te-am lasat, frustrat te gasesc!
Cu ce este de vina Valeriu Cercel ca esti atat de nefericit? Ti-a pus el din Canada piedici in viata? Sau poate nepotii lui? Iti critica cumva el compunerile alea carora le zici proza?
Dar poate ca te retin si nu mai ai timp sa il dai jos pe Basescu. Ce se mai aude prin Piata Operei? Cate zeci de mii de timisoreni v-ati mai strans azi la proteste?
Si apropo, ai vorbit cu aia sa imi retraga premiul "Mihai Eminescu"? Grabeste-te ca mai ai numai vreo trei luni la dispozitie ca in iunie vin in tara fiindca vor sa ma faca cei de la mine din Caras-Severin cetatean de onoare al localitatii. Baga niste strambe pana atunci. Vezi cine e primar, director de casa de cultura, de biblioteca, de camin cultural...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-14 21:46:11
         
 
  Si apoi, fii pe pace, linisteste-te, nu fi necajit de ce am scris in finalul acestei poezici !

Pe cinstea mea, și nu vă zic prostii…
Făceam direct, de la-nceput, nepoți !

Asa ceva nu se va intampla !
Este doar o gluma.
Intelege, te rog.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-14 17:44:55
         
 
  La cate stii tu, ar fi trebuit sa ai un raspuns si la intrebarea pusa la sfarsitul comului tau, sau mai asteapta ca o sa-ti explice nenea Mitica.
Chestia cu "hogeacul" imi este clara. La voi se foloseste acest cuvant, la procentul ridicat de delicventi ce il aveti in ultimii ani.
Multan pentru explicatii, colega !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-14 17:25:14
         
 
  onorabile prozodier-transfrontalier,
Unuia îi place popa, altuia preoteasa; din comentariile vioaie de mai jos rezultă că dumneata ca butaș al înmuguririi viței pomenite de candizi sugaci la țîța democrației de tip kanadu(apropos, nu le mai dați nepoțeilor dulciuri, le strică dentiția iar tratamentele stomatologice sunt extrem de costisitoare în țara frunzei de arțar, unde cîinii aleargă cu cookies în coadă, mult mai scumpe și pe sponci decît în unele cabinete dentare din România, din care cauză mulți conaționali de-ai dumneavoastră efectuează vizite pentru tratarea cariilor și carențelor educativ-stomatologice aici)vă plac amîndouă și sunteți taman exemplu ne-demn de urmat; cînd vor învăța literele și poate grafia limbii de origine sănătoasă bănuiesc (crescuți fiind în atmosfera social-pedagogică pomenită)le va fi cam rușine citind replicile viguroase, cu iz de cazarmă sau crîșmă care vă însoțesc incomparabila operă poetică!

ps. hogeac, hogeacuri s. n. 1. loc de tăinuire a obiectelor furate de hoți. 2. garsonieră, cameră sau apartament pus la dispoziția unor cupluri pentru întreținerea de relații sexuale.

este una din definițiile simple.acu' depinde de dumneavoastră care dintre seminficații le veți lua în considerare:prima în care "v-ați furat-o"(în slang "a o lua în barbă", " a încasa", a fi păcălit)sau a doua în care manifestați predispoziții erotice cu o vigoare verbalizantă la fel de dăunătoare pentru educația micuților.
În rest, Makarenco și Freud să vă înțeleagă pornirile metaforic incestuoase(logic, cu cine ați efectuat concret actul creativ mă-ntreb?)din finala poezioarei:
"Pe cinstea mea, și nu vă zic prostii…
Făceam direct, de la-nceput, nepoți !"


 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-14 13:58:21
         
 
  dramatic! un epigastru umflat de suficiență se laudă cu progeniturile, a treia generație de transfugi, aflați la vîrsta inocenței depline, da' ce vină au ei că babaca-tataia i-a scos la-naintare pă atelier literar, iar două amoebe pseudoepigramate îi dau replica în scatologii, licențiozități ieftine și nu taman corect redactate pe trend personal.
maturizați-vă, domle, sau luați-vă hogeac pe noi.doi.ro., pelteaua milenară.www.ning.te-mping. sau alt sait socializant de profil!
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-14 11:11:01


Stimate domnule Iovan,
Voi tine cont de sugestiile ce mi le-ati dat, numai ca nu inteleg cuvantul romanesc, uzat de dumneavoastra, "hogeac".
In ceeace priveste a treia generatie de transfugi, de care pomeniti dumneavoastra in comentariul facut, aflati ca nu are idee si nici nu va sti vreodata nimic despre lipsa de respect si decenta a unora care traiesc in Romania, si mai ales de ura ce o au unii impotriva altora,
iar aceste naravuri proaste, va incredintez ca nu le vor avea niciodata in tara unde au vazut lumina zilei si unde se bucura de multa dragoste.
Sa aveti o zi linistita !

Photobucket
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-14 13:19:13
         
 
  dramatic! un epigastru umflat de suficiență se laudă cu progeniturile, a treia generație de transfugi, aflați la vîrsta inocenței depline, da' ce vină au ei că babaca-tataia i-a scos la-naintare pă atelier literar, iar două amoebe pseudoepigramate îi dau replica în scatologii, licențiozități ieftine și nu taman corect redactate pe trend personal.
maturizați-vă, domle, sau luați-vă hogeac pe noi.doi.ro., pelteaua milenară.www.ning.te-mping. sau alt sait socializant de profil!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-14 11:11:01
         
 
  O femeie adevarata,
de un fleac cum e al tau,
nu se lasa nici curtata
nici sa se incurce, zau!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-03-14 09:13:05
         
 
  cand nevasta ta tenace
de tine nu se mai ia,
nu se ia ca nu-i mai place,
sau c-a fost cu-altcineva?!

Postat de catre Dumitru Cio

Treaba-i ca nevasta-mea
De un fleac se ia de mine,
Insa dup-o noapte grea,
Ea se simte foarte bine !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-13 23:38:18
         
 
  Maestre Buricea,
Multam de aprecieri si vorbe frumoase !
Sa va traiasca si dumneavoastra nepoteii !
Am incercat sa fac o poanta la finalul acestei poezici, dar se pare ca nu mi-a reusit.
Tot binele,
valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-13 23:28:12
         
 
  Vali,
Eu in locul tau asi deveni foarte suspicios!...

"Nici vorbă…cum pe vremi eram blamat,
Nevastă-mea de mine să se ia !"
(Valeriu Cercel)

cand nevasta ta tenace
de tine nu se mai ia,
nu se ia ca nu-i mai place,
sau c-a fost cu-altcineva?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 22:53:00
         
 
  frumos, Vali draga!
Aceleasi sentimente imi inspira si nepotii mei (tot 3)
Felicitari!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-03-13 22:22:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE