FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Peia
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Peia,

Insist să vă revizuiți modul de adresare și de discuție pe Europeea.

Aici suntem niște oameni care au diverse păreri unii putând fi adversarii altora. Nu suntem dușmani și nu trebuie să ne tratăm unii pe alții ca dușmani. În plus cu toții suntem români.

Eu nu pot accepta ca domnia voastră să distrugeți acest site. Are cca 140 de vizitatori unici pe zi!

De asemenea nu cred în teoria parului. Dacă Antonescu nu utiliza parul, mă îndoiesc de faptul că MRU ar fi putut ajunge prim ministru. Eu cred în schimbările pașnice care se dovedesc a fi durabile. A se vedea unirea din 1859!

Am să rog un editor să vă invalideze comentariile jignitoare iar dacă veți mai încălca regulamentul vă voi reduce iarăși nivelul.

Vă mulțumesc că înțelegeți mult mai bine decât foarte mulți dintre membrii Europeea situația politică actuală, întâmplător sau nu avem aceeași orientare, însă asta nu înseamnă că pot accepta încălcarea regulamentului. Pentru că astfel pierdem și fondul problemei.

Prin urmare, dacă doriți să susțineți, eficient, această dispută între opoziția actuală și puterea actuală vă rog să reveniți la un ton normal și să respectați regulamentului. Dacă nu, cu riscul de a rămâne singur în fața celor care susțin actuala putere, mă obligați să vă reduc nivelul. Pentru că, prestațiile dumneavăastră care jignesc membrii europeici fac mai mult rău decât bine.

Luați această intervenție, potrivit procedurii, ca pe un avertisment.

Din păcate trbuie să plec însă după 22 voi reveni. Sper să nu se escaladeze conflictele și să revenim la o dispută de idei.

Acest apel, mutatis mutandis, este valabil și pentru ceilalți membri.

Vă mulțumesc tuturor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  contraopinenti, fara "v"  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-15 13:32:23
         
 
  O minima decenta mi se pare ca i-ar fi obligat pe contraopinentiv sa se abtina a mai face presupuneri despre starea mentala sau de alt fel a domnului Peia. Faptul ca nu s-a intamplat asa, domnule Cristescu, arata multe, inclusiv cat de inutil va este gestul. Si nociv. el le da acestor oameni impresia, sigur falsa ca isi pot face in orice fel mendrele pe aici, cu garantia impunitatii. Am obosit sa va tot spun asta. Treaba dvs!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-15 13:13:32
         
 
  Subscriu tuturor opiniilor :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-15 00:12:26
         
 
  Domnilor,
din comportamentul său pe Europeea, Peia arată că este bolnav cu adevărat, trebuie făcut ceva ca să-l ajutăm. Fără o internare și un tratament adecvat cred că nu-și va reveni!
Sincer gândesc și grăiesc!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-02-14 21:57:57
         
 
  peia, trezeste-te odata din somnul tau de moarte!
Nimeni nu e instruit ce sa posteze pe europeea si nimeni nu e platit din gros.
Astea sunt obsesii de-ale tale, nu vezi ca esti de rasul curcilor? Daca ar fi asa, jumatate din romani ar posta pe site-ul asta si ar trai fericiti cu bani de la Basescu si alta jumatate ar protesta prin piete si ar trai pana la adanci batraneti cu banii opozitiei. Tu chiar crezi ca banii cresc in copaci? Cati ani ai?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-14 21:26:19
         
 
  s-a aciuat  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 21:05:42
         
 
  "Din păcate trbuie să plec însă după 22 voi reveni."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor'
In numele soarecilor de pe Europeea tin sa va anunt ca in timp ce pisica nu va fi acasa noi nu vom juca pe masa! (ii vom roade numai picioarele!)

p.s.
Cine a mai pomenit un cotoi care sa-si anunte soarecii atunci cand pleaca de acasa:
-Flacai, in lipsa mea care va dura o saptamana va rog, pentru a se simtii bine si cascavalul, sa intrati in greva foamei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-14 21:03:49
         
 
  Domnule Cristescu,
Nu cred nici cît negru sub unghie că a te purta cu mănușele în fața unor astfel de indivizi este o rezolvare. Ei vor face, în continuare, cu obstinație, tot ceea ce știu, tot ceea ce sunt instruiți să facă, fapt pentru care sunt plătiți din gros. Dacă vă lăsați în felul ăsta manipulat de către ceata lor de profitori, complet lipsită de scrupule, nu aveți decît. Sunt toți cumpărați, sunt toți niște slugoi. Oricine, azi, acum, nu se opune praamatiilor de la putere, e clar că are un interes special în a face asta. Aproape întreaga presă se află sub cizma financiară a acelor care au știut întotdeauna că a pune mîna pe media, înseamnă a cîștiga orice bătălie politică și, implicit, financiară. Și, după cum cred că ați constatat, cvasimajoritatea presei scrise și vizuale deservește capitalul străin care a cumpărat România, (http://www.youtube.com/watch?v=6eJPk810QVw) posibil pentru totdeauna.
Cum credeți, plec de bună voie din acest loc în care s-au aciuat toată șleahta de securiști portocalii, cozile de topor ale străinilor. N-aș suporta să-i văd cum joacă tontoroiul pe aici, iar eu să mă dau elegant. În ceea ce mă privește, am făcut tot ce mi-a dictat conștiința. Prefer să mă retrag singur, decît să mi se pună botniță. Am oroare de astfel de lucruri.

PS: Nu cred că merita efortul unui post special. Un com era de-ajuns.

Distracție plăcută!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 21:02:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE